فروشگاه آنلاین

بهترین رنگ مو مردانه

بهترین رنگ مو مردانه

قیمت لنز چشم بیوتی

شامپو و نرم کننده رنگ ایمن برای موهای رنگ شده: شامپو و نرم کننده رنگ Nexxus Color Assure برای موهای رنگ شده به مرطوب کردن و افزایش شادابی موهای رنگ شده کمک می کند.
شامپو و نرم کننده رنگ ایمن: این شامپوی رنگی ایمن برای حداکثر 40 بار شستشو، شادابی ماندگاری دارد.
ترکیبات با کیفیت برای موهای رنگ شده: این شامپو و نرم کننده محافظ رنگ که با ترکیب انحصاری ProteinFusion با پروتئین الاستین و کینوا تزریق شده است، به افزایش رنگ کمک می کند.
شامپو زنانه و نرم کننده موهای رنگ شده: نرم کننده مو Nexxus Color Assure یک لایه دفاعی نامرئی برای محافظت از پروتئین های ضروری در فیبر مو ایجاد می کند.
شامپو و نرم کننده محافظ رنگ با کیفیت سالن: محصولات مو Nexxus در سالن ها متولد شدند و توسط علم و با استفاده از فناوری با کارایی بالا و مواد گرانبها تکمیل شدند. بهترین رنگ مو مردانه نمایندگی سشوار پرومکس

نمایندگی فروشس رنگ موی مردانه

توضیحات محصول
هر سیستم Nexxus که در سالن ها متولد شده و توسط علم به کمال رسیده است، با پروتئین های استخراج شده از با ارزش ترین مواد طبیعی ساخته شده است. Nexxus از روش‌های علمی پیشرفته برای شناسایی نیازهای پروتئینی مو استفاده می‌کند و ما فرمول‌های سفارشی بسیار مؤثری ایجاد می‌کنیم. آیا می خواهید از درخشندگی و زیبایی موهای تازه رنگ شده خود محافظت کنید؟ موهای رنگ شده می توانند به مرور زمان شادابی خود را از دست بدهند.

اما تکرار فرآیند رنگ کردن مو راه حل نیست. درعوض، موهای رنگ شده را با سیستم مویی که برای تغذیه مو و حفظ شادابی رنگ طراحی شده است، درمان کنید. شامپو و نرم کننده Nexxus Color Assure سالنی است که برای موهای رنگ شده ساخته شده است و در عین حال به محافظت از شادابی رنگ کمک می کند. بهترین رنگ مو مردانه قیمت رنگ مو مردانه

فرمول جدید

این فرمول های نوآورانه به آرامی موهای رنگ شده را تمیز و دوباره بیدار می کنند تا موهایی شاداب به شما بدهند که به زیبایی حرکت می کنند. از این شامپو و نرم کننده همراه با بقیه مجموعه حفظ شادابی Nexxus Color Assure استفاده کنید تا از رنگ موهای خود برای مدت طولانی تری محافظت کنید. شامپو و حالت دهنده رنگ مو Nexxus Color Assure Collection برای افزایش شادابی رنگ موی رنگ شده، سیستم برتر ما برای تمام نیازهای موهای رنگ شده شما است.

سالن Nexxus New York توصیه می کند: غنی شده با ارکیده سفید، شامپو Nexxus Color Assure و نرم کننده برای موهای رنگ شده، مواد مغذی را پر کرده و به حفظ شادابی رنگ کمک می کند. مرحله 1: موها را با شامپو نکسوس Color Assure تمیز کنید. شامپوی مناسب رنگ را روی موهای مرطوب بمالید و قبل از آبکشی کف کرمی را تجربه کنید. مرحله 2: شادابی را با نرم کننده Nexxus Color Assure ببندید – چند دقیقه بگذارید و آبکشی کنید. مرحله 3: با تونیک براق کننده Nexxus Color Assure، روی موهای مرطوب استفاده کنید تا درخشندگی خیره کننده را باز کنید.

رنگ مو مردانه

تغییر رنگ مو یک راه آسان برای به روز رسانی ظاهر شما است. رنگ موی مردانه به یک روند محبوب تبدیل شده است. از رنگ‌های آبی و سبز تیره، موهای بلوند و سفید دکلره شده با پلاتین گرفته تا ترند همیشه محبوب موهای مردانه نقره‌ای، رنگ موهای بعدی شما را در Live True London ایجاد کنید.

آیا می خواهید رنگ بلوند پلاتینیومی را امتحان کنید؟ مشتریان Live True London برای ارائه یک بیانیه چشمگیر، این ظاهر سفید و خنک یخی را انتخاب می کنند. یک ظاهر جسورانه، این فرآیند شامل یک آرایشگر می‌شود که قفل‌های شما را سفید می‌کند و سپس آنها را به رنگ بلوند مورد نظر شما، خواه بلوند پلاتینیوم یا بیشتر نقره‌ای رنگ کند. تکمیل این فرآیند حدود 2 ساعت طول می کشد و با هر سرویس رنگ مو که شامل سفید کننده باشد، مشتریان خود را تشویق می کنیم تا Olaplex را به خدمات رنگ خود اضافه کنند تا از موها محافظت کرده و از ماندگاری بیشتر رنگ اطمینان حاصل کنند. بهترین رنگ مو مردانه

تنوع رنگ مو مردانه

بیانیه های روی ترند مو
تعداد بیشتری از مردان رنگ موی روشن را انتخاب می‌کنند تا حالت موی مد روز داشته باشند. سایه های رنگ موی زنده به شما امکان می دهد جدیدترین ترندهای رنگی را متمایز کنید و از بقیه متمایز شوید. از موهاوک رنگ‌شده فیروزه‌ای، نوک‌های مات‌شده، رنگ مد تمام سر آبی برقی گرفته تا سایه‌های چند رنگ آبی و سبز، کارشناسان رنگ ما آماده هستند تا ظاهر «مردانه» شما را خلق کنند.

اگر می‌خواهید رنگ‌ها را آزمایش کنید، اما نمی‌خواهید به رنگ موی روشن و پررنگ بپرید، ما یک بالیاژ پوشیدنی‌تر را پیشنهاد می‌کنیم. بالایاژ یک تکنیک برجسته کردن دست آزاد است. برای ایجاد یک برنامه رنگ ظریف تر و طبیعی تر، یک آرایشگر رنگ را روی موهای شما رنگ می کند. نگهداری از این رنگ آسان است و به طور طبیعی بر خلاف رنگ سفید یا مد روز رشد می کند. ما این سرویس رنگ موی مردانه را دوست داریم زیرا روی قفل های روشن و تیره، روی هر مویی کار می کند و آرایشگر شما می تواند رنگی سفارشی و متناسب با نیازهای خاص شما ایجاد کند.

ترکیب خاکستری مردانه

چگونه موهای سفید خود را بدون برگرداندن ساعت مدیریت کنید؟ برای برخی، این یک تصمیم طبیعی است که به طبیعت اجازه دهند مسیر خود را طی کند و ظاهر روباه نقره ای را در آغوش بگیرند. برای کسانی که می‌خواهند موهای خاکستری خود را بپوشانند، آرایشگاه‌های Live True London ترکیب خاکستری مردانه را ارائه می‌دهند تا موهای خاکستری شما متعلق به گذشته باشد!

یک رنگ استایلیست داشته باشید و موهای خاکستری خود را با نتایج ظریف و طبیعی بپوشانید. در جلسه مشاوره خود با یک استایلیست Live True در مورد نیازهای خود صحبت کنید و به آنها اجازه دهید بهترین گزینه ها را برای پنهان کردن موهای خاکستری خود بدون بازگشت زمان به شما راهنمایی کنند.

موی مردانه بیشتر در LIVE TRUE LONDON

ما بعد از خروج از سالن به موهای شما و وضعیت آن اهمیت می دهیم. در طول قرار ملاقات، آرایشگر شما نکات و ترفندهایی را در مورد نحوه مراقبت از موهای رنگ شده به شما ارائه می دهد. ما همچنین همه مشتریان را تشویق می کنیم تا Olaplex را به خدمات رنگ خود اضافه کنند تا یکپارچگی موهای خود را حفظ کنند.

اولاپلکس قبل، حین و بعد از رنگ‌سازی اضافه می‌شود، جایی که داخل مو می‌رود و پیوندهای شکسته را ثابت می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که موهای شما در طول و بعد از استفاده از رنگ، سالم می‌مانند. این محصول معجزه آسایی است که به رنگ‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا بدون آسیب رساندن به موهای شما، رنگ را آزمایش کنند.

نرم کننده مو

نرم‌کننده ردکن بلوندیج با روشنایی بالا، با ارائه نهایی نهایی به سیستم نوآورانه مراقبت از موی سه مرحله‌ای، با ویتامین C و مجتمع مراقبت روشن‌کننده فرموله شده است تا به موها کمک کند سبک و ابریشمی به نظر برسند. هنگامی که همراه با پیش درمان Redken’s Blondage High Bright و شامپو Redken’s Blondage High Bright استفاده می شود، موها بلافاصله پس از یک بار استفاده روشن تر به نظر می رسند. بهترین رنگ مو مردانه

سالن رنگ کاری

در سالن های موی Gusto در West End لندن، ما موهای مردانه را جدی می گیریم. اجازه دهید شما را با یک ظاهر جدید الهام بخشیم که مطمئناً نظر شما را جلب می کند!

تیم متخصص رنگ ما می‌تواند بافت طبیعی موهای شما را بهبود بخشد، موهای خاکستری ناخواسته را از بین ببرد و رنگ‌های جسورانه و مد روزی را که به دلخواه شما ساخته می‌شود، ایجاد کند. تغییر رنگ موهایتان انتخاب خوبی است که به شما کمک می‌کند تا ظاهری شگفت‌انگیز و شیک داشته باشید. خیلی آسان است که در مدل موهای خود گیر بیفتید، بنابراین ما به همه آقایان خود یک مشاوره کامل موی شخصی ارائه می دهیم تا به شما کمک کند مدل موی مردانه و رنگ مناسب خود را پیدا کنید.

یک رنگ موی جدید بهترین راه برای تغییر و یا به روز رسانی ظاهر شماست. رنگ موی مردانه از بلوند ترد گرفته تا قهوه‌ای تیره گرفته تا رنگ‌های نقره‌ای یا آبی تندتر، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. اینجا در آرایشگاه گوستو زندگی می کنیم تا هر رنگی را که می خواهید به واقعیت تبدیل کنیم. رنگ کردن موی مردانه مطمئناً دیگر خدماتی نیست که فقط مختص دختران باشد!

رنگ موی مردانه به همان اندازه در ایجاد رنگ‌های ظریف برای پوشاندن خاکستری مؤثر است، همان‌طور که راهی برای مردان برای آزمایش ظاهر جدید و چشمگیر است! بهترین رنگ مو مردانه

ON TREND نقره ای و خاکستری خاکستری

ترند مردانه موهای نقره ای به چیزی که مد روز است تبدیل شده است و به این زودی ها به جایی نمی رسد. این رنگ موی فوق‌العاده سرگرم‌کننده مردانه که هنوز توسط افراد مشهور مد می‌شود، اکنون معمولاً توسط همه افراد بدون توجه به سن استفاده می‌شود.

مردان بالغ دیگر از تارهای خاکستری خود دوری نمی‌کنند، در حالی که جمعیت جوان‌تر عمداً به دنبال ظاهری نرم و نقره‌ای بر روی سرشان هستند.

در واقع، اگر رنگ موی مردانه شما به آرامی اما مطمئناً به طور طبیعی نقره‌ای می‌شود، چرا با رنگ کردن کل موهایتان به رنگ نقره‌ای جلوتر از منحنی نمانید.

برای دستیابی به یک رنگ مردانه جدید از ابتدا در آرایشگاه گاستو یعنی از قهوه ای تا بلوند یخی، ما با یک مشاوره رنگ دقیق شروع می کنیم تا خدمات را با جزئیات انجام دهیم و روند را توضیح دهیم.

تغییر رنگ مردانه بسته به طول موهای شما و میزان تفاوت رنگ موهای طبیعی شما بین یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول می کشد. بهترین رنگ مو مردانه

نکات برجسته برای مردان

هایلایت های مردانه بازگشت بزرگی دارند و ما آن را دوست داریم!

هایلایت با ارائه یک رنگ موی عالی برای مبتدیان و علاقه‌مندان به تعهد، مقدمه‌ای عالی برای رنگ مو ارائه می‌کند.

و به راحتی می‌تواند بافت و ابعاد را به استایل مردانه کوتاه‌قد اضافه کند و همچنین در مدل‌های موی خوش‌رنگ و ظاهر نامرتب روی تخت به نظر برسد.

مهم نیست که هایلایت بلوند برای موهای تیره می خواهید یا هایلایت های نقره ای یخی می توانید آن ها را به همان اندازه که می خواهید برجسته یا ظریف کنید.

این روش قدیمی رنگ کردن مو برای آقایان جایی است که رنگ‌ساز ماهر Gusto شما با برس زدن فویل رنگی که روی نوک موهای شما رنگ دارد، درخشندگی رنگ ایجاد می‌کند. معمولاً در مدل‌های شیک یا بافت‌دار استفاده می‌شود، این یک راه عالی برای ادویه‌تر کردن مدل موی موجود شماست. این به ویژه با رنگ‌های روشن‌تر موها به خوبی کار می‌کند تا هایلایت‌هایی به سبک موج‌سواری ایجاد کند که طبیعی به نظر می‌رسند. هایلایت براق کفش بیشتر در مورد ایجاد ابعاد و حفظ ظاهر طبیعی رنگ مو است که برش موهای شما را بهبود می بخشد.

پوشش خاکستری

رنگ موی نمکی و فلفلی برای مردان، رنگ موی طبیعی، سفید نقره ای و رنگ موهای خاکستری سرد، همه ظاهر محبوب برای آقایان هستند. با این حال، روباه نقره ای بودن برای همه مناسب نیست. اگر به دنبال مخفی کردن یا ترکیب موهای خاکستری خود هستید، ما راه های زیادی برای رسیدن به این هدف داریم.

رنگ‌ساز با استعداد Gusto شما می‌تواند با هدف قرار دادن نواحی خاص و ترکیب مؤثر موهای خاکستری و سفید ناخواسته در اطراف شقیقه‌ها یا خط مو بدون نیاز به رنگ کرد کل سر، نتایج ظاهری طبیعی ایجاد کند.

OLAPLEX برای محافظت از ایجاد رنگ شما!


برای محافظت از موهای مردانه خود در برابر ساییدگی سفید کننده و رنگ، OLAPLEX انقلابی را امتحان کنید.

OLAPLEX می‌تواند موهای شکننده‌ای را که خشک، آسیب‌دیده یا مستعد شکستن هستند.

تبدیل کند و آسیب‌های وارده به مو را به‌طور چشمگیری کاهش دهد و پیوندهایی را که ممکن است در طول خدمات رنگ‌کردن یا دکلره کردن مو شکسته شوند، ترمیم کند.

سیستم انقلابی آن برای بازسازی دائمی پیوندهای دی سولفید آسیب دیده در موهای شما طراحی شده است که در طول فرآیند رنگ کردن شکسته شده اند.

برای اینکه رنگ موی مردانه‌تان سرزنده و شاداب بماند و موهایتان را از ریشه به بالا تقویت کنید، OLAPLEX را امتحان کنید. بهترین رنگ مو مردانه

تغییر رنگ مو

ما همچنین در اصلاح بلایای رنگ مو که ممکن است از طریق کیت های رنگ خانگی یا جاهای دیگر تجربه کرده باشید، متخصص هستیم. اطلاعات ما را در مورد رفع مشکلات رنگ مو در اینجا بررسی کنید.

ما در مورد اصلاح مشکلات رنگ مو و تغییر رنگ مو از بلوند به قرمز، سبزه به بلوند … یا هر رنگ موی دیگری که می خواهید، تجربه بی نظیری داریم. اولین قدم شما برای رسیدن به رنگ موی مورد نظرتان این است تغییر رنگ دهید.

در آرایشگاه‌های همیشه توصیه می‌کنیم از محصولاتی استفاده کنید که مخصوص موهای رنگ‌شده طراحی شده‌اند. با آرایشگر خود صحبت کنید که می تواند بهترین محصولات را برای موهای رنگ شده، پوست سر حساس یا مشکلات نازک شدن مو پیشنهاد دهد.

طیف کاملی از محصولات موی مردانه ما را در سالن بخرید، از جمله شامپوهای محافظ رنگ، نرم کننده ها و ماسک ها و همچنین ژل ها، کرم ها و واکس های مو.

مدل مو مردانه

موهای مردانه با طیف وسیعی از مدل‌های مو هرگز آنقدر هیجان‌انگیز نبوده است.

اگر به دنبال مدل موی مردانه معاصر هستید یا به دنبال مدل موهای کوتاه پشت و پهلو یا ریش هستید.

ما برخی از بهترین آرایشگران و آرایشگران را در مرکز لندن در آرایشگاه Gusto در سوهو، خیابان آکسفورد و کاونت گاردن داریم.

رنگ موی مردانه و معرفی آن

دورانی که مردان برای کوتاه کردن سریع مو به آرایشگاه های محلی خود می روند، گذشته است.

این روزها بیشتر و بیشتر رایج شد است که یک مرد به یک محیط آرام تر برود و خود را در یک سالن مجلل تر نوازش کند. در سال های اخیر رنگ موی مردانه رو به افزایش بوده است! مردان همیشه در تلاش برای نشان دادن خود از طریق مو و مد مشکل داشته اند، زیرا معمولاً این موضوع برای زنان بوده است. اما همه چیز در حال تغییر است و مردان در آرایشگاه ها و صنایع مد غوغایی ایجاد می کنند. من قصد دارم روندهای جدیدی را با شما به اشتراک بگذارم که مطمئناً هر زنی را ناامید می کند! بهترین رنگ مو مردانه

سفیدی مو در مردان

همه ما می توانیم قبول کنیم که افزایش سن مزایا و معایب خود را دارد. از هر کسی در خیابان بپرسید احتمالاً به شما خواهند گفت که بدترین قسمت موهای سفید است! این یک تصور غلط رایج است که پوشاند موهای خاکستری فقط برای زنان است.

مردان معمولاً نمی‌توانند هر 4 هفته یک‌بار ساعت‌ها را در سالن بگذرانند تا موهای خاکستری خود را بپوشانند، و نه تنها این، آنها رنگ موهای مصنوعی را نیز نمی‌خواهند.

خوشبختانه برای آنها، موهای نمک و فلفل در حال حاضر است. همه عاشق یک روباه نقره ای هستند! بنابراین، راه حل کامل یک Camo است. کامو چیست؟ این یک سرویس ترکیبی 5 دقیقه ای خاکستری است که می تواند به سرعت و با احتیاط بعد از کوتاه کردن مو انجام شود. این به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین درخواست ها در اینجا در اتاق نشیمن است. یک کامو به جای پوشاند کامل خاکستری به سادگی رنگ خاکستری را با هم ترکیب می کند.

این معمولا یک رنگ خنثی و شفاف است که به کاهش تضاد شدید موهای خاکستری کمک می کند، اما همچنان ظاهر نمک و فلفل شما را حفظ می کند! بهترین رنگ مو مردانه

موهای خاکستری مردان

در طرف مقابل، برخی از مردان از عمد شروع به خاکستری کردن موهای خود می کنند! این روند به سرعت در حال افزایش است و در افراد مشهور مرد مانند جاستین بیبر و آدام لمبرت دید شد است. با این حال این فرآیند نسبت به کامو به زمان بیشتری در سالن نیاز دارد. اما برای هر مردی که مشتاق است روند تبدیل شد به یک روباه نقره‌ای را تسریع بخشد، ارزش وقت گذاشتن را دارد!

به اشتراک گذاشت دانش در مورد نحوه مراقبت از موهای خود نیمی از کار ما است بنابراین این اولین محصول این هفته ما است.

ما از بسیاری از مشتریان می شنویم که آنها محصولات زیادی در حمام خود دارند که در نهایت استفاده نمی کنند و به هم ریختگی بیشتری ایجاد می کنند. که مکان یا زمان محدودی دارند، این تقویت‌کننده‌های سفارشی مو می‌توانند واقعاً زندگی را تغییر دهند.

هر آنچه باید در مورد تقویت کننده های سفارشی برای مو بدانید

به جای یک ماسک هفتگی برای کمک به تقویت سلامت مو، می توانید ماسک خود را با استفاده از نرم کننده ای که از قبل دارید سفارشی کنید.

6 تا 12 پمپ از هر یک از این تقویت کننده ها به نرم کننده معمولی شما اضافه می شود.

تا یک درمان سفارشی برای کمک به هدف قرار داد مشکلات شخصی موهای شما برای ایجاد موهای زیبا و سالم به راحتی ایجاد شود.

مقدار پمپ ها را با توجه به طول و تراکم موهای خود تنظیم کنید.

با سه نوع مختلف تقویت کننده مو می توانید بسته به نیاز موهای خود فقط یک یا هر سه مورد را اضافه کنید بهترین رنگ مو مردانه

تقویت کننده ها به شرح زیر هستند:

تقویت کننده با کمپلکس باند کراتین غلیظ برای موهای آسیب دید شیمیایی. هر برنامه حاوی 7 روز کراتین از دست رفت است. تنها پس از یک بار استفاده، موها به طرز چشمگیری نرم تر و قوی تر می شوند.
تقویت کننده یکنواخت، با کمپلکس لیپید شیلد، روکش صاف سالن را ایجاد می کند که در خانه با آن مبارزه می کنید.

که اساساً به این معنی است که این تقویت کننده با 18MEA-40 غنی شد است که برای جبران چربی های طبیعی که از کوتیکول موهای شما از بین رفت است طراحی شد است. این محصول همچنین برای کمک به آب بندی رطوبتی که به طور طبیعی در طول هفته از بین می رود استفاده می شود. تقویت کننده صاف کننده ما همچنین با عصاره بامبو تزریق می شود که مزایای ضد رطوبت و مبارزه با موخوره را ارائه می دهد. لنز رنگی طبی

تقویت کننده ها


تقویت کننده درخشش برای مشتریان زیبای ما با موهای بی روح مات! انعکاس کوتیکول را با این افزودنی فرمول شد خاص تقویت کنید. ترکیب انحصاری روغن با روغن نارگیل و روغن برگ کاسیا که هر دو به دلیل خاصیت درخشندگی بالای خود شناخت شد اند. این ترکیب از روغن های مجلل به درمان تیرگی مو در اثر رنگ کرد و حالت داد کمک می کند. تنها پس از یک بار استفاده، منتظر حرکت براق، رنگ پر جنب و جوش و درخشش منعکس کننده نور باشید
مهم نیست موهای شما چه مشکلاتی دارد، ما برای شما یک تقویت کننده داریم. همه این تقویت کننده های سفارشی را می توان برای یک درمان عالی برای موهای شما مخلوط کرد.

اگر نمی دانید کدام یک بهتر است، بیایید و با یکی از استایلیست های بین المللی ما که با بیش از 15 سال تجربه آرایشگری در SOHO بسیار آگاه هستند، مشورت کنید.

بهترین رنگ مو مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *