فروشگاه آنلاین

پرفروش ترین بند انداز سال 2020

پرفروش ترین بند انداز سال 2020

پرفروش ترین بند انداز سال 2020

پرفروش ترین بند انداز سال 2020

 

قیمت لنز رنگی بیوتی

حذف فیزیکی موهای زائد: با حذف فیزیکی موهای زائد، اثر رفع موهای زائد بیشتر است و پوست را تحریک نمی کند. از علائم فیزیکی چرخش سریع نخ های پنبه ای استفاده کنید. الزامات حذف مو را برآورده کنید، مناسب برای صورت، بازو، پا و سایر قسمت ها.
ایمن و سریع: حذف موهای صورت، پوست را صاف تر، ایمن تر و بادوام تر می کند. راهی ایمن و سریع برای از بین بردن مو. اپیلاتور روی صورت و بدن می تواند موهای ریز روی صورت را کنده، کوتیکول های پوست را تمیز کرده و پوست را نرم و صاف کند. نمایندگی سشوار پرومکس

طراحی سوئیچ دکمه:

سوئیچ دکمه طراحی می کند، سوئیچ را لمس می کند و شروع به کار می کند، عملکرد ساده و راحت. مناسب برای صورت، پاها و بازوها. چنین ریش تراش برقی زنانه زیبا و قدرتمندی توسط اکثر خانم ها توصیه می شود. قیمت رنگ مو مردانه
استفاده آسان: رابط USB ساده و راحت است. با دستکاری سریع نخ ها می توان موهای ریز صورت را از بین برد. برای از بین بردن موها را بردارید. موثرتر و طولانی تر از سایر روش های حذف موهای زائد.
از بین بردن ایمن موهای زائد: با یک روش حساس و ایمن و سریع برای از بین بردن موها وارد شوید. مناسب برای پاها، بازوها و سایر اعضای بدن. پوست با از بین بردن ساده و موثر موهای کوچک بدن با حساسیت بیشتری روان می شود.

ممکن است کمی دردناک باشد، اما در حد تحمل است.رنگ موی مردانه های اسپیدی

نخ پنبه ای

نخ پنبه ای به دو دلیل به راحتی شکسته می شود: (1) الیاف طبیعی نخ پنبه نسبتا کوتاه است، ناحیه تماس با چنگال بزرگ است و موها به راحتی جدا می شوند. هنگامی که با نخ مصنوعی جایگزین می شود، طول الیاف تا زمانی است که سطح صاف باشد، نمی توان برای دستیابی به اثر حذف مو، لمس مو را لمس کرد. (2) هنگام نخ کشی خیلی سخت نکشید زیرا به راحتی شکسته می شود.

وضعیت 100% کاملا نو
باد کننده رزوه ای نوع مورد
جنس ABS
رنگ اختیاری طلایی، صورتی
دامنه کاربرد صورت / بازوها / پاها و غیره
زمان شارژ 8 ساعت
لیست بسته 1 عدد میزبان، 1 عدد دستی، 1 عدد کابل USB، 1 عدد رول نخ پنبه ای

سلب مسئولیت:

در حالی که ما برای اطمینان از صحت اطلاعات محصول تلاش می کنیم، گاهی اوقات تولید کنندگان ممکن است لیست مواد تشکیل دهنده خود را تغییر دهند. بسته بندی و مواد واقعی محصول ممکن است حاوی اطلاعات بیشتر و/یا متفاوت از آنچه در وب سایت ما نشان داده شده باشد. توصیه می کنیم که فقط به اطلاعات ارائه شده اتکا نکنید و همیشه قبل از استفاده یا مصرف یک محصول، برچسب ها، هشدارها و دستورالعمل ها را بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول، لطفا با سازنده تماس بگیرید. محتوای این سایت برای مقاصد مرجع است و قرار نیست جایگزین توصیه های ارائه شده توسط پزشک، داروساز یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز باشد. شما نباید از این اطلاعات به عنوان خود تشخیصی یا برای درمان یک مشکل سلامتی یا بیماری استفاده کنید. اگر شک دارید که مشکل پزشکی دارید، فوراً با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید. اطلاعات و اظهارات مربوط به مکمل های غذایی توسط سازمان غذا و دارو مورد ارزیابی قرار نگرفته و برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری یا وضعیت سلامتی در نظر گرفته نشده است. amazon

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *