آموزش

تعمیر ریش تراش تبریز

تعمیر ریش تراش تبریز

تعمیر ریش تراش تبریز

تلفن پشتیبانی 09219124140 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر انواع ریش تراش در تعمیر ریش تراش تبریز فروشگاه اینترنتی پوریا کالا

این مرکز در کوتاهترین زمان محصولات برقی شما را تعمیر و برایتان ارسال می کند.

هزینه ارسال و برگشت به عهده مشتری میباشد.

لازم به توضیح میباشد که قبل از انجام تعمیر , هزینه تعمیر برای مشتری ارسال و بعد از تایید توسط مشتری تعمیرات انجام میشود.

تعمیر سشوار در شهر تبریز

فروش ریش تراش

فروش انواع ریش تراش های اصل و اورجینال در فوشگاه اینترنتی از بهترین برند های موجود در بازار.

کلیه ریش تراش ها با برگ گارانتی معتبر به مشتریان عرضه میشود. نمایندگی فروش رریش تراش فیلیپس

واز پشتیبانی به مدت 24 ماه گارانتی محصولات مشتریان میتوانند استفاده نمایند. نمایندگی فروش اینترنتی سشوار پرومکس

تعمیر ریش تراش و موزر برقی و شارژی

شاید بتوانیم چندین و چند وسیله نام ببریم که خانم ها بدون آنها دست و بالشان بسته می ماند. اما در مورد آقایان همین ریش تراش کفایت می کند. ماشین اصلاح صورت یک وسیله کاربردی برای آقایان محسوب می شود. تعمیر ریش تراش تبریز

البته کاربرد ریش تراش و موزر صرفا برای آقایان نیست و امروزه در آرایشگاههای زنانه و مردانه نیز کاربرد دارد. از این رو در هر صورت بروز هر ایراد در این وسیله خوشایند هیچ کسی نیست و نمی شود تعمیر ریش تراش، تعمیر موزر شکسته و تعمیر موزر شارژی را به تعویق انداخت.

ما در ادامه راهکارهای عیب یابی و تعمیر ماشین اصلاح صورت و تعمیر موزر برقی را برایتان شرح خواهیم داد. تا در موارد سطحی بتوانید خودتان به تعمیر ماشین ریش تراش بپردازید و یا در هنگام مراجعه به مرکز تعمیرات ریش تراش بتوانید اطلاعات درست در اختیار آنها قرار دهید. همچنین به عوامل موثر بر قیمت تعمیر ریش تراش نیز خواهیم پرداخت.نمایندگی لنز رنگی چشم

تعمیر ریش تراش سه تیغ چرخشی

قبل از هر توضیحی در ارتباط با تعمیر موزر شکسته و تعمیر ماشین اصلاح شارژی و برقی باید با انواع آنها آشنایی داشت باشید. ریش تراش چرخشی یا دواری یکی از مدل ریش ترش‌هایی است که سه یا چهار تیغه گرد دارد. که در همه جهات چرخیده و روی دیسک های محکم قرار دارند. این نوع ریش تراش برای افرادی مناسب است که ریش های ضخیمی دارند که خط رویششان صاف نیست و هر روز تمایل ندارند اصلاح کنند.

ریش تراش نوسانی هم برای ماشین صورت تراشی استفاده می شود و هم امروزه برای اصلاح موی سر از آنها استفاده می شود. این دستگاه ها در قدرت های مختلف تولید و عرضه شده اند و تعمیر ماشین ریش تراش موزر و .. به مهارت بالای تعمیرکار نیاز دارد. چون قیمت ماشین ریش تراش بالاست. که هر دو این موارد به صورت شارژی و برقی نیز تولید شده اند.تعمیر بندانداز برقی

تعمیرات موزر و ریش تراش :علت روشن نشدن ریش تراش چیست؟

اولین موردی که جهت عیب یابی و تعمیر ماشین ریش تراش باید بررسی کرد دو شاخه یا سیم رابط دستگاه است. از آنجایی که دو شاخه ریش تراش اصولا از نوع پرسی است. با تعویض سیم رابط یا دو شاخه این مشکل رفع خواهد شد. همچنین ممکن است ایراد از کلید قطع و وصل ریش تراش باشد. که در این صورت باید کلید به کل تعویض شود. دلیل دیگر این که یکی از اتصالات داخلی دستگاه در اثر ضربه قطع باشد. در نهایت بدترین اتفاقی که ممکن است برای دستگاه اتفاق بیافتد این است که موتور ریش تراش یا سیم پیچ دستگاه بسوزد.بهترین سشوار خانگی

اگر ریش تراش سریع داغ می شود عواملی چون فرسایش چرخ دنده ها و خرابی فنرهای ریش تراش می تواند علت داغ شدن موتور ماشین ریش تراش شود. بالا رفتن حرارت موتور می تواند به قسمت های دیگر نیز آسیب برساند. ازین رو سریعا نسبت به تعمیر ماشین اصلاح صورت اقدام کنید.

علت دیگر گرم شدن ریش تراش در حین کار نیم سوز شدن موتور ریش تراش است. نیم سوز شدن موتور در واقع به علت اتصال در کلاف آرمیچر و سیم پیچ موتور ایجاد می شود. در صورت وقوع این ایراد جهت تعمیر ماشین ریش تراش شارژی باید سیم پیچ نیم سوز شد سریعا تعویض شود.تعمیر ریش تراش تبریز

علت کند شدن ریش تراش چیست؟

گاهی ریش تراش اصلاح صورت را کامل انجام نمی دهد و یا قدرت کافی ندارد. برای عیب یابی و تعمیرات ریش تراش در محل باید ابتدا موتور دستگاه بررسی شود. در صورتی که موتور نیم سوز باشد در همه نوع های ریش تراش ها چه در مدل ریش تراش نوسانی چه در مدل ریش تراش چرخشی، تیغ سرعت و قدرت لازم را جهت قطع مو نخواهد داشت.

علت بعدی که موجب کند شد و کاهش قدرت ریش تراش می شود. فرسوده شد چرخ دنده ماشین اصلاح است. کند شدن تیغ در ریش تراش چرخشی نیز می تواند عامل نبریدن مو باشد.قیمت ادکلن مردانه

علت روشن شدن چراغ تیغه ماشین ریش تراش چیست؟

مدل ماشین ریش تراش روی بدنه آنها تعدادی چراغ ها قرار گرفت است. که در شرایط مختلف با روشن شد. هر کدام از آنها هشداری به کاربر خود اعلام می کنند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد و به تعمیر ریش تراش شارژی پرداخت شود. برخی از چراغ ها دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند و برخی نیز تنها دارای چند چراغ LED می باشند. اما به طور کلی تمامی آنها از یک استاندارد پیروی میکنند یا به عبارت دیگر نوع پیامی که انتقال می دهند یکی است.

اگر چراغ سبز رنگ به رنگ قرمز چشمک زن تبدیل شود. نشان دهنده ی اتمام شارژ باتری ماشین ریش تراشی است . باید سریعا دستگاه را به برق وصل کنید و نیازی تعمیر موزر شارژی نیست. باید بعد از هر بار اصلاح ماشین ریش تراش را تمیز کرد. مخصوصا قسمت سری و تیغه ها باید کاملا تمیز شوند. بعضی از مواقع عکس یک شیر آب روی نمایشگر ریش تراش ظاهر شود و به معنی آن است که باید سری و تیغ دستگاه را تمیز کنید.

مرکز تعمیر ریش تراش پوریا کالا

مرکز تعمیر ریش تراش پوریا کالا

هر وسیله برقی طی مرور زمان و اشتباهات در استفاده، ممکن است دچار ایراداتی شوند. که ماشین ریش تراش نیز به علت کاربری زیاد آن، ازاین قضیه مستثنا نیست. مرکز تعمیرات ریش تراش پوریا کالا آماده خدمات در تعمیر انواع برندهای موجود در بازار هستند. تعمیر ریش تراش تبریز

مواردی مانند تعمیر ریش تراش فیلیپس، تعمیر ریش تراش براون، تعمیر ریش تراش دینگ لینگ، تعمیر ریش تراش پاناسونیک و تعمیر ریش تراش جیمی (gemei) و تعمیر ریش تراش موزر توسط متخصصین انجام می شود.

هر کسی که از ریش تراش استفاده کرده باشد قطعا با نام ریش تراش موزر moser)) نیز آشنا است. این محصول در بازار ایران بسیار پر فروش بوده است به طوری که خیلی از افراد به جای ریش تراش موزر در کل ریش تراش را با نام موزر اصل می شناسند. ازین رو تعمیرات موزر شارژی و تعمیر موزر برقی نیز یکی از مواردی است که تعمیرکاران ریش تراش باید با آن آشنایی کامل داشته باشند.

هزینه تعمیر ماشین اصلاح صورت موزر به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت تعمیر ریش تراش به موارد متعددی بستگی دارد. مورد اول نوع ریش تراش است. قیمت تعمیر ریش تراش سه تیغ با نمونه معمولی یکسان نیست. مورد دیگر نوع قطعه معیوب است. گاهی ایرادات صرفا با تیز کردن ریش تراش حل می شود. اما گاهی نیاز به تعویض باتری ریش تراش و یا تعمیر موتور ریش تراش است که در این صورت هم قیمت قطعه و هم اجرت تعمیرکار ریش تراش موزر نیز تغییر می کند. همچنین برند و نوع دستگاه و مجهز بودن مورد دیگری است که قیمت تعمیرات ریش تراش را تحت الشعاع قرار می دهد. در هر صورت با کمک متخصصین پوریا کالا شما می توانید اطمینان داشته باشید که با استفاده از باکیفیت ترین قطعات و مهارت کامل اقدام به سرویس ریش تراش خواهند نمود.

تعمیرات تخصصی ریش تراش را به متخصصین پوریا کالا بسپارید.

در تعمیرگاه تخصصی پوریا کالا هدف نهایی، تعمیرات قطعات فابریک دستگاه می باشد. تا بدین ترتیب هم در هزینه های شما صرفه جویی شود و هم قطعه اصلی حفظ شود. پس از ثبت درخواست متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام محدوده قیمت با شما تماس گرفت و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

نمایندگی قرص هیرتامین Shaver repair

این راهنمای تعمیر در مورد تعمیر ریش تراش برقی به شما می گوید که یک ریش تراش برقی چگونه کار می کند، چه چیزی اغلب اشتباه می کند، چگونه مشکل ریش تراش برقی را شناسایی کنید، و به چه قطعات و ابزارهایی برای رفع آن نیاز دارید. سپس دستورالعمل های گام به گام ساده ای را برای نحوه سرویس یک ماشین اصلاح برقی سر فویلی و نحوه سرویس یک ماشین اصلاح برقی سر چرخشی ارائه می دهد. این راهنما همچنین به تعمیر باتری، تعمیر شارژر باتری، تعمیر سیم برق، تعمیر موتور و تعمیر کنترل‌های لوازم خانگی برای راهنمایی دقیق‌تر اشاره دارد. تعمیر ریش تراش تبریز

ماشین اصلاح برقی چگونه کار می کند؟

ریش تراش برقی یک دستگاه کوچک موتوردار برای کوتاه کردن موهای بدن است. یک موتور داخل ماشین اصلاح تیغه های مینیاتوری را حرکت می دهد. یک صفحه نمایش ظریف، موهایی را که از روی صفحه بیرون زده اند نگه می دارد تا تیغه های برش بتوانند از میان آنها برش دهند. ماشین اصلاح از طریق جریان خانگی از طریق سیم برق یا باتری های داخلی قابل شارژ تغذیه می شود.

دو نوع از محبوب ترین ریش تراش های برقی عبارتند از: سر فویلی و سر چرخشی. ریش تراش با سر فویل، ردیف های تیغه ها را با استفاده از یک نوسانگر به جلو و عقب حرکت می دهد. موتور ریش تراش با سر دوار سه تیغه را به صورت هماهنگ می چرخاند که هر کدام دارای دنده، تیغه و صفحه مخصوص به خود هستند.

چه مشکلی با ماشین اصلاح برقی ممکن است رخ دهد؟

با تمیز کردن دستگاه بعد از هر بار استفاده و پیروی از راهنمای تعمیر و نگهداری سازنده، از بسیاری از تعمیرات ریش تراش برقی جلوگیری می شود. علاوه بر این، سیم برق ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد، شارژر ممکن است نیاز به سرویس داشته باشد، یا ممکن است موتور معیوب باشد. ممکن است سر مسدود شود و لبه های برش آسیب ببینند. خوشبختانه، شما می توانید بسیاری از تعمیرات را خودتان انجام دهید.

تست اولیه ریش تراش

اگر ریش تراش اصلا کار نمی کند، مطمئن شوید که برق از پریز روشن است، باتری را چک کنید و اگر کم است آن را شارژ کنید و سیم برق را چک کنید. در صورت لزوم، موتور و سوئیچ‌ها را آزمایش کنید (به راهنمای تعمیرات دستگاه کنترل‌های دستگاه مراجعه کنید).
اگر ماشین اصلاح برقی کند کار می کند، سرها را تمیز و روغن کاری کنید. برای واحدهای قابل شارژ، باتری را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را شارژ کنید. اگر ریش تراش پر سر و صدا است یا برش ضعیفی دارد، ماشین اصلاح را تمیز و روغن کاری کنید. موتور را هم چک کنید. در ریش تراش های سر فویلی، نوسانگر را بررسی کنید.
اگر ریش تراش پوست را نیشگون گرفت، صفحه را از نظر خوردگی یا آسیب بررسی کنید و سر را تعمیر کنید.

تعمیر ریش تراش تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *