فروشگاه آنلاین

تعمیر بند انداز برقی

تعمیر بند انداز برقی

تلفن پشتیبانی 09219124140

آموزش تعمیر بند انداز برقی

تعمیرانواع بند انداز برقی در فروشگاه اینترنتی پوریا کالا برای ارتباط با پشتیبانی میتوانید با شماره تلفن بالا هماهنگ شوید.

تعمیر انواع برند های بند انداز برقی لطفا قبل از ارسال با پشتیبانی تماس حاصل فرماید.

بند انداز یک وسیله ای است که برای استفاده همه قشر امکان پذیر میباشد.

استفاده از بند انداز برقی بسیار راحت و آسان میباشدو مشتریان میتواند در هر مقطع سنی از این وسیله استفاده نمایند.

در اثر گذشت زمان یک سری از قطعات بند انداز برقی خراب و یا نیمه سوخته منیشود که در این حالت میتوانید با تماس با پشتیبانی مرکز تعمیر فروشگاه اینترنتی پوریا کالا تماس حاصل فرماید.

چه مدت زمان برای تعمیر لازم است؟

برای تعیمر بند انداز بعد از آنکه مشتری برای مرکز پشتیبانی فروشگاه ارسال نمود این مرکز سعی میکند در کوتاهترین زمان اقدام به تعمیر بند انداز نموده و برای مشتری ارسال نماید.

اما قبل از تعمیر بند انداز برقی هزینه تعمیر براورد شد. وبرای مشتری ارسال میشود و بعد از تایید از طرف مشتری نسبت به تعمیر اقدام میشود.

دربعضی از مواقع که قطعات تعمیری در مرکز پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پوریا کالا موجود نمیباشد با همانگی با مشتری در این صورت نیاز به زمان بیشتری برای تعمیر میباشد.

در بعضی از مواقع هم میشود که اصلا تعمیر بند انداز برقی امکان پذیر نمیباشد که در این حالت بند انداز به مشتری عودت داده میشود.

بهترین بند انداز برقی در حال حاضر کدام ها هستند؟

در حال حاظر در بازار ایران تعدای از برند هایی که قابل اعتماد و از کیفیت خوبی برخوردار میباشند.

1– کوئین

2– پرنسلی

3- پروویو

4- روزیا

یک سری از بند اندازهای برقی در بازار ایران وجود دارد که با برند های معرف عرضه میشوند که اکثرا چینی و قلابی هستند و از کیفیت بسیار پایینی برخودار میباشند

از مشتریان محترم تقاضا دارم از محصولات بیکیفیت خرید ننمایندزیرا علاو براینکه نمیتوانند از آن استفاده کنند در صورت خرابی نیز قابل تعمیر نمی باشد.

بند انداز چیست؟

بند انداختن یکی از قدیمی ترین شیوه های از بین بردن موهای زاید صورت است. این شیوه که بصورت دستی و تنها با استفاده از نخ انجام میشود، موها را از ریشه میکند و بعد از استفاده طولانی مدت رشد موهای صورت را کمترمی کند.

بعضی خانم ها چنین فکر می کنند که خرید بند انداز برقی چندان ضرورتی ندارد چون همان کار بند انداز دستی را انجام می دهد، فقط با سرعت کمتر. این سخن نیمی از حقیقت در مورد بند انداز برقی است اما نیمه دیگر حقیقت این است که خرید یک بند انداز برقی خوب نه تنها سرعت پیرایش را بالا می برد بلکه به خاطر برقراری حداقل تماس و وارد کردن کمترین فشار به پوست در پیرایش راحت و سلامتی پوست نیز بسیار مؤثر است.

علت این فشار کمتر بر پوست در بند انداز برقی، سرعت بالای دو میله موجود در آن است.

چه بند اندازی خوب است؟

اصول و قطعات اصلی تمامی بند اندازهای برقی کمابیش باهم شبیه هستند. کیفیت پیرایش بند اندازهای برقی و آسانی کار با آن ها در برندها و مدل های بند اندازهای برقی متفاوت است. شما باید با توجه به بودجه ای که برای خرید بند انداز برقی در نظر گرفته اید ویژگی هایی را که در ادامه توضیح می دهیم در مدل های مختلف بررسی کرده و بنا به نوع نیاز خود، قابلیت های هریک از مدل های مختلف بندانداز برقی و قیمت مناسب ترین بند انداز برقی را برای خود انتخاب کنید.

مزایای استفاده از بند انداز برقی چییست؟

خرید بندانداز برقی مزایای قابل توجهی دارد. به عنوان مثال، شما می توانید به سرعت و بدون درد موهای صورت یا سایر قسمت های بدن خود را کوتاه کنید. البته به خاطر داشته باشید که نمی توانید دستگاه را به طور مداوم روشن نگه دارید و کل بدن خود را با آن اصلاح کنید. بهتر است بعد از اندکی تراشیدن دستگاه، چند دقیقه دستگاه را خاموش کرده و دوباره روشن کنید و سایر قسمت های بدن را اصلاح کند.

بندانداختن ماندگارتر از سایر روشهای اصلاح است. این بدان معنی است که پس از بندانداختن، صورت و بدن صاف تری برای مدت زمان طولانی تری خواهید داشت. در این روش از هیچ ماده ای شیمیایی یا لیزر استفاده نمیشود پوست شما تحت تأثیر آنها قرار نمی گیرد.

البته برای کسانی که پوست خشن و پر از جوش دارند، این روش توصیه نمی شود و خرید این وسیله گزینه مناسبی نخواهد بود. زیرا پوست آنها تحریک شده و جوش های صورت هنگام تماس با این دستگاه آسیب بیشتری می بینند.

روش استفاده ازبندانداز

  1. اول پوست خود راتمیز کنید. برای این منظور از مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید. بهترین زمان برای ازبین برد موهای زاید درست بعد از حمام کرد می باشد. پیش از استفاده از دستگاه بند انداز ناحیه موردنظر را کاملاً خشک نمایید، برای شروع از پودر سست کننده استفاده کنید.
  2. دو شاخ آداپتور دستگاه بندانداز را به پریز برق زده و سوکت آن را به پورت مخصوص برق دستگاه وصل نمایید.
  3. برای روشن کرد دستگاه بندانداز کلید پاور را به طرف بالا فشار دهید و قسمت قرار گرفت نخ پنبه ای را روی پوست خود بگذارید، به آرامی دستگاه بندانداز را بر روی محلهایی که مو رشد کرده حرکت دهید. لازم به یادآوری است که فشار بی اندازه دستگاه بر روی بدن پوست شما را ازار می دهد و یا امکان دارد دچار اسیب کند.
  4. بعد از حذف موها از ژل خنک کننده یا لوسیون مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنید.
  5. در استفاده، اگر خواستید واحد اصلی دستگاه بندانداز برقی متوقف شود، بلا فاصله کلید پاور را به سمت پائین دستگاه فشار دهید.

تعمیر بند انداز برقی

همه تعمیرات محصولات نیونایس پرومکس کوئین و اکسیژن پروویو پذیرفته میشود

تعمییر و مشخصات دستگاه بند انداز برقی نیو نایس

  • قابلیت شستشو:ندارد
  • منبع تغذیه:باتری قابل شارژ(بی سیم)
  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • میله های کنترل کننده نخ
  • قابل استفاده برای صورت و بدن
  • لامپ تعبیه شد برای روشن  کرد محل اصلاح
  • توان 3 وات

نقد و بررسی بند انداز برقی

موکن مدل NW-1712 یکی دیگر از محصولات شرکت نیونایس می باشد . این موکن دارای طراحی زیبا و آرگونومیک می باشد . از مشخصات کلی این موکن می توان به توان ۳ وات ، پیچهای تنظیم کننده نخ اشاره کرد.
 

نیو نایس بند انداز برقی

بند انداز نیو نایس مدل NW-1712 یک دستگاه مناسب برای اصلاح تارهای موی صورت و بدن بانوان می باشد. این دستگاه دارای میله های کنترل کننده نخ می باشد. که با طراحی ارگونومیک خود اصلاح صورت و بدن را آسان کرده است. این دستگاه دارای پیچ هایی برای تنظیم میزان کشش نخ می باشد تا از پارگی مداوم نخ جلوگیری کند.

این دستگاه دارای جنس مرغوبی از فنرهای نگهدارنده نخ می باشد که از پارگی نخ در زمان حرکت میله های کنترل کننده نخ جلوگیری کرده و حالت کشسانی نخ را حفظ می کند تا تمامی پرزها و تارهای موی صورت و بدن را بتوان اصلاح کرد.

یکی از ویژگی های قابل توجه این دستگاه، تعبیه ی یک لامپ بر روی دستگاه می باشد تا موجب روشن تر شدن محل اصلاح گردد. در حال حاضر می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی پوریا به راحتی خریداری نمایید و برای اصلاح راحت صورت و بدن خود استفاده کنید.

مزکز گارانتی در تهران میباشد که ارسال از هر شهر با پست به مرکز تعمیرات و عورت به مشتری به عهده شرکت نیو نایس بوده و همچنین هزینه های  ارسال و تعمیر به عهده شرکت میباشد

از دیگر محصولات نیو نایس میتوان به

  • سشوار چرخشی با کیفیت
  • ریش تراش ها در انواع تنوع زیاد
  • ماشین اصلاح نیو نایس
  • موصافکن حرفه ای نیونایس

سشوار حرفه ای سشوار آرایشگاهی و خیلی محصولات دیگر با گارانتی 24 ماهه نام برد فروش محصولات نیو نایس در فروشگاه اینترنتی پوریا برای دریافت اطلاعات در مورد بندانداز برقی با شماره تلفن 09219124140 تماس حاصل فرمایید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *