بلاگ

قیمت رنگ مو مردانه

قیمت رنگ مو مردانه

تلفن پشتیبانی 09219124140 تماس حاصل فرمایید.

    بهترین قیمت رنگ مو مردانه در فروشگاه اینترنتی پوریا کالا

    یکی از بهترین رنگ مو های مردانه که در بین مشتریان از ارزش و اهمیت بسیار خوبی برخوردار است رنگ مو های اسپیدی میباشد.

    این رنگ مو مردانه در 3 رنگ به شرح زیر است.

    • های اسپیدی رنگ مشکی
    • های اسپیدی رنگ مشکی قهوه ای
    • های اسپیدی رنگ قهوه ای تیره

    این رنگ مو ی مردانه یک از بهترین رنگ موهای موجود در بازار ایران میباشد.

    الیته رنگ موی گپ نیز از کیفیت بهتری برخودار میباشد ولی متاسفانه فعلا در بازار پیدا نمیشود.

    رنگ موی ها اسپیدی از کیفیت و دوام خیلی خوبی برخودار است. تعمیر سشوار

    خرید رنگ مو مردانه

    برای خرید رنگ موی مردانه هم میتوانید از فروشگاههای موجود در سطح شهر و مراکز خرید استفاده نمایدو ئهمچنین میتوانید از وب سایت های فروشگاه اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

    باید در نظر بگیرد که در حالت خرید از فروشگاه های اینترنتی هم میتوانید در مدت زمان کوتاه از تعداد زیادی فروشگاه دیدن نماید و لیست قیمت آنها را بایکدیگر مقایسه و بعد از انتخاب نوع محصول خرید خود را انجام دهید.

    باید دقت کنید که از محصولاتی استفاده نماید که از نظر کیفیت کارایی خوبی داشته باشد. زیرا اگر رنگ مو از کیفیت خوبی برخودار نباشد بعد از چند روز استفاده از رنگ مو در مو های شما تغییر رنگ داده و به قرمزی میزند که این یک نشانه بد برای رنگ مو میباشد. تعمیر بند انداز برقی

    نمایندگی رنگ مو مردانه

    در ایران برندهای زیادی وجود دارد که هر کدام دارای یک سری نمایندگی فروش در فروشگاه حضوری و همچنین فروش در فروشگاه های اینترنتی میباشد

    در فروشگاه اینترنتی پوریا کالا محصولات اورجینال و اصل با بهترین کیفیت بای مشتریان ارائه میشود.

    مشتریان محترم میتوانند از لیست قیمت فروشکا ما محصولات را مشاهده به در صورت نیاز خرید نمایند.

    این فروشگا در کوتاهترین زمان به ارسال محصول برای مشتری اقدام میکند.

    در این فروشگاه تنواع رنگ بندی انواع مختلف رنگ مو برای مردان موجود میباشد. قیمت رنگ مو مردانه

    رنگ مو مردانه چیست ؟

    رنگ مو مردانه چیست ؟

    بسیاری از آقایان با موهای سفید و جوگندمی، بسیار خوش تیپ می شوند؛ اما برخی از آقایان نیز اصلا از این وضعیت خود راضی نبوده و تمایل دارند موهای سفید خود را با کمک رنگ کرد بپوشانند. از طرفی، برخی آقایان نیز تمایل دارند موهای خود را روشن تر یا تیره تر کنند تا تغییر اساسی را در ظاهر خود ایجاد کنند. در ادامه مطلب آنچه باید در مورد رنگ مو مردانه بدانید به تمام نکات در این باره و همچنین آموزش رنگ کردن موها در منزل خواهیم پرداخت.

    بر خلاف رنگ موی خانم ها که رنگ طبیعی موها را از بین می برد، رنگ موی آقایان رنگ طبیعی موها را به خوبی حفظ کرده و بیشتر برای پوشاند تارهای خاکستری یا سفید به کار می رود. رنگ موی خانم ها معمولا به گونه ای طراحی می شود. که تغییرات اساسی تر و دراماتیک تری را روی موها ایجاد کند؛ این در حالی است که رنگ موی آقایان به گونه ای طراحی شده که رنگ موها را طبیعی نشان داده و نزدیک به موهای افراد باشد. نمایندگی فروش رنگ مو های اسپیدی

    تفاوت رنگ مو ها

    بسیاری از آقایان می توانند با استفاده از فرمول گرسیان، رنگ طبیعی موها را بازگردانند. دلیل این امر نیز تولید رنگ دانه های طبیعی توسط این فرمول است که در رنگ موی خانم ها مشاهده نمی شود. بسیاری از رنگ موهای مردانه را می توان به سادگی با شامپ. ترکیب کرد. در صورتی که اکثر رنگ موهای مخصوص خانم ها به دکلره نیاز داشته و استفاده از آن ها خیلی ساده نخواهد بود. قیمت رنگ مو مردانه
    بسیاری از رنگ موهایی که مخصوص خانم ها هستند، باید در دو مرحله دکلره و رنگ مو روی موها قرار گیرند. دکلره کردن موها موجب از بین بردن ملانین میشود.

    و موها را روشن می کند. دومین مرحله هم که به رنگ کردن موها اختصاص دارد، رنگ کلی مو را تغییر می دهد. برخلاف رنگ موی خانم ها، بسیاری از رنگ موهای آقایان نیاز به مرحله دکلره کردن ندارد و تنها استفاده از رنگ مو برای تغییر کلی رنگ کفایت می کند. در واقع، رنگ موهای مردانه، موها را روشن نکرده و بدون نیاز به روشن کردن، رنگ آن ها را تغییر می دهد. علاوه بر این، رنگ موهای مردانه می توانند بدون رنگ کردن همه موها، تنها موهای سفید را رنگ و تیره کنند. نمایندگی لنز رنگی

    آموزش استفاده از رنگ مو مردانه

    از آن جایی که رنگ کرد موهای آقایان در بسیاری از جوامع نشان خوبی ندارد، بهتر است رنگ مویی را انتخاب کنید که یک یا نهایتا دو درجه روشن تر یا تیره تر باشد.
    – اگر رنگدانه های موی شما حالت قرمز است. ترجیحا از رنگ های دارای تناژ گرم استفاده کنید.
    – اگر نیست، بهتر است از رنگ های دارای تناژ سرد استفاده کنید.
    – اگر می خواهید رنگ مو مردانه نتیجه بهتری داشته باشد، بهتر است از شانه ها و سایر وسایل سالن های آرایشی استفاده کنید.
    – با توجه به حجم موهای خود، مواد رنگ مو مردانه را با نسبت مناسب اکسیدان ترکیب کنید. دقت داشته باشید که عدم ترکیب درست رنگ مو می تواند موجب تفاوت رنگ در نقاط مختلف سر شود.
    – بهتر است از یک شانه برای انتقال رنگ مو به تمامی نقاط سر استفاده کنید. هر چه بهتر شانه بزنید، رنگ یکنواخت تر روی موهای سر شما قرار خواهد گرفت.
    – قبل از آبکشی سر، ابتدا روی جعبه را به خوبی مطالعه کنید تا زمان دقیق شستشوی سر را متوجه شوید. بهتر است در مرحله اول شستشو تنها از آب خالی برای شستشو استفاده کنید و نرم کننده بزنید. قیمت رنگ مو مردانه

    کدام رنگ مو مردانه مناسب شما است؟

    پیش از این که رنگ کرد موها را آغاز کنید، ابتدا رنگ موی مناسب خود را مشخص نمایید. در غیر این صورت، رنگ مو مردانه شما نتیجه خوبی را در بر نخواهد داشت و ظاهر غیر طبیعی را برایتان رقم می زند. به طور کلی، اگر پوست شما گرم است، بهترین رنگ مو مردانه برای شما قهوه ای و مشکی خواهد بود. اگر پوست شما سرد است، بهترین رنگ مو مردانه برای شما رنگ موهای روشن متناسب با رنگ پوست می باشد.

    یک راهکار ساده برای تشخیص رنگ پوست، مشاهده رگه های روی پوست می باشد. اگر این رگ ها به رنگ آبی باشند، پوست شما سرد و اگر رگ ها به رنگ سبز باشند، پوست شما گرم می باشد.

    نکات مهم در رنگ مو مردانه

     چنانچه می خواهید موهای سفید یا خاکستری خود را تیره کنید، به یاد داشته باشید که برگرداندن رنگ کار ساده ای نخواهد بود.
    – اگر رنگ پوست شما خیلی روشن است، بهتر است به سراغ رنگ مو مردانه تیره به خصوص مشکی نروید. بهترین گزینه برای شما، استفاده از رنگ های روشن تر مانند قهوه ای است.
    – برخی رنگ مو مردانه در بازار موجود هستند که موهای سفید و خاکستری را در عرض چند دقیقه به خوبی رنگ می کنند. اگر وقت چندانی برای رنگ کردن موهایتان ندارید، می توانید از این نوع رنگ ها استفاده نمایید.
    – رنگ موی واقعی معمولا بعد از چند بار شستن موها خود را نشان می دهد. پس اگر در ابتدای کار چندان از نتیجه راضی نبودید، اصلا نگران نباشید. قیمت رنگ مو مردانه

    آموزش رنگ کردن رنگ مو مردانه در خانه

    برای رنگ کردن مو در خصوص کلیه رنگ ها به خصوص رنگ روشن، باید رنگ آمیزی را از پشت سر شروع کنید و به طرف جلوی سر ادامه دهید. اگر موهای شما دارای تارهای سفید یا خاکستری است، بهتر است از جایی که رویش موهای سفید بیشتر است رنگ کردن مو را شروع کنید.
    اگر برای اولین بار است که موهای طبیعی خود را رنگ می کنید، باید دقت بیشتری به خرج دهید. رنگ کردن مو را باید به نحوی انجام دهید که روی هر تار مو رنگ کافی وجود داشته باشد. توصیه ما به شما این است که ابتدا قسمت های انتهایی موی سر را رنگ کنید؛ به طوری که با ریشه مو 5 سانتی متر فاصله داشته باشد و پس از گذشت 10 دقیقه، ریشه مو را نیز رنگ کنید و پس از نیم ساعت تا 40 دقیقه بعد آبکشی کنید.

    نکات مهم در رنگ مو


    یکی از نکات مهم در ترکیب و قرار داد رنگ مو، به کار گیری صحیح از اکسیدان است. معمولا نسبت ترکیب اکسیدان با رنگ مو در برندهای مختلف، متفاوت است که در ادامه با چند مثال ساده، اصول آن را توضیح خواهیم داد:
    – اگر موهایتان به رنگ طبیعی است و تمایل به روشن کردن آن دارید، بهتر است از اکسیدان 9 درصد یا 12 درصد استفاده کنید. برای نحوه صحیح رنگ کردن نیز می توانید به فرمول روی رنگ مو توجه داشته باشید. حتی می توان میزان اکسیدان را نیز کمی افزایش داد. بدین معنی که اگر برای 100 میل رنگ مو، 150 میل اکسیدان نیاز است، می توان این میزان را 175 نیز در نظر گرفت؛ چون هدف ما روشن کردن مو است.
    – چنانچه زمینه موی خود را با رنگ های 7 با بالا رنگ کرده اید می توانید از اکسیدان 9 و 12 درصد استفاده کنید. و نسبت آن را طبق فرمول درج شد. روی بسته انجام دهید.
    – چنانچه زمینه موی شما با دکلره 6 تا 7 پایه روشن شد است. با توجه به رنگساژ مورد نظر در همان پایه می توان از اکسیدان 6 و 9 درصد استفاده کرد.
    – اگر زمینه موی شما 8 تا 10 پایه روشن شد است می توان از اکسیدان 3 یا 6 درصد استفاده کرد. قیمت رنگ مو مردانه Men’s hair color

    شامپو کنترل سفیدی مو Control GX

    Control GX® اولین شامپویی است که به تدریج خاکستری را از بین می برد. ما یک کمپلکس منحصربفرد و ثبت اختراع کاهنده خاکستری را ادغام کرده‌ایم که هر بار که شامپو می‌زنید به تدریج میزان سفیدی موهایتان را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، این محصول یک شامپوی ملایم پاک کننده و مرطوب کننده است که با هر بار استفاده موهای شما را تمیز و نرم می کند.

    این برای پوشش 100 درصد خاکستری طراحی نشده است، بنابراین نتایج ترکیبی به نظر می رسند. برخی از مردان، بسته به نوع مو و ترجیحات خود، می توانند با استفاده مکرر به پوشش کامل برسند، اما به طور کلی Control GX® به گونه ای طراحی شده است که ظریف باشد – به تدریج ترکیب می شود. با هر شامپو کمی خاکستری از بین ببرید. هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، سریعتر نتیجه را خواهید دید. هنگامی که به سطح مطلوب کاهش خاکستری خود رسیدید، می توانید دفعات استفاده را کاهش دهید تا رنگ مورد نظر خود را حفظ کنید.

    چگونه از Control GX® استفاده می کنید؟

    فقط همانطور که از شامپوی معمولی خود استفاده می کنید تا زمانی که چیزی را که می بینید دوست داشته باشید (به طور کلی در عرض 2 تا 4 هفته)، سپس چند بار در هفته از آن برای حفظ آن استفاده کنید. هنگام دوش گرفتن، شامپو را به مدت 1 تا 2 دقیقه روی موهای خود بگذارید.

    شامپو Control GX® و شامپو و حالت دهنده Control GX® برای موهای قهوه ای متوسط تا مشکی بهترین هستند. نتایج ممکن است در موهای بلوند یا قرمز طبیعی متفاوت باشد. روی موهای روشن، سفید یا رنگ شده استفاده نکنید. شامپو Control GX® for Light Shades مخصوص سایه های روشن است و برای سایه های بلوند تا قهوه ای متوسط بهترین است.

    آیا می توان از Control GX® روی موهای صورت استفاده کرد؟

    شامپو Control GX® برای استفاده روی موهای سر طراحی و آزمایش شده است. شستشوی ریش Control GX® مخصوصاً برای موهای صورت فرموله شده است.

    شامپوهای Control GX® که توسط متخصصان ما ساخته شده‌اند، فرمول‌هایی پیشرفت‌کننده و دارای اختراع چندگانه هستند که ترکیب کردن خاکستری را به آسانی شامپو کردن – با نتایجی فوق‌العاده ظریف و طبیعی است.

    رنگ شانه ای آسان Just For Men

    فرمول بدون مخلوط ثبت اختراع ما و اپلیکاتور مخصوص شانه طراحی شده، هدف قرار دادن نواحی خاکستری یا شانه زدن ساده در سراسر موهای شما را آسان می کند تا نتایجی طبیعی به نظر برسد..

    رنگ شانه آسان Just For Men® چیست؟

    Easy Comb-in Color ساده ترین گزینه پوشش خاکستری کامل ما است. شما فقط روی اپلیکاتور شانه بچرخانید و آن را شانه کنید. می توانید از شانه برای هدف قرار دادن مناطق خاکستری یا شانه کردن محصول در سراسر موهای خود استفاده کنید. فرمول اختراع شده و از پیش مخلوط شده فاقد آمونیاک و پراکسید است.

    رنگ شامپوی Just For Men® Easy Comb-in با Just For Men® Shampoo-in چه تفاوتی دارد؟

    استفاده از هر دو آسان است و نتایجی طبیعی ارائه می دهد. Easy Comb-in Color برای پوشش هدفمند یا کامل بسیار عالی است، با فرمول بدون ترکیبی که به آسانی اعمال می شود مانند شانه کردن موهایتان با اپلیکاتور شانه مانند. فقط در 10 دقیقه کار می کند. Shampoo-in Color پوشش فوری و کامل را در 5 دقیقه ارائه می دهد، اما نیاز به مخلوط کردن پایه رنگ و توسعه دهنده رنگ دارد.

    Just For Men® Easy Comb-in Color به گونه ای طراحی شده است که روی موها ملایم باشد. حاوی پراکسید یا آمونیاک مضر نیست.

    آیا رنگ شانه ساده Just For Men به من نتایج طبیعی می دهد؟

    بله، به شرطی که سایه ای نزدیک به رنگ طبیعی خود انتخاب کنید و دستورالعمل های استفاده را دنبال کنید. سایه پیشنهادی شما به رنگ طبیعی موهای شما و میزان خاکستری شما بستگی دارد. وقتی شک دارید، کمی سبک تر بروید. ابزار آزمایش مجازی ما انتخاب سایه را آسان می کند.

    اگر اپلیکاتور برای نوع یا طول موهای شما خوب کار نمی کند، محصول را با دستکش یا شانه ای که به خوبی با موهای شما کار می کند، روی موها بمالید.

    Just For Men® Easy Comb-in Color یک رنگ موی آسان و بدون ترکیب است. فقط شانه بزنید، 10 دقیقه صبر کنید و شامپو را بشویید.

    رنگ شامپو جدید

    شما می توانید آن را در هر زمان اعمال کنید. ممکن است بعد از کوتاه کردن موی تازه استفاده از آن آسان تر باشد.

    رنگ شامپوی Just For Men® برای استفاده آسان است. فقط کف کنید، 5 دقیقه صبر کنید و شامپو را بشویید. برای دستورالعمل های گام به گام آسان اینجا را کلیک کنید.

    آیا رنگ شامپوی Just For Men® نتایجی طبیعی به من می دهد؟

    بله، به شرطی که سایه ای نزدیک به رنگ طبیعی خود انتخاب کنید و دستورالعمل های استفاده را دنبال کنید. سایه پیشنهادی شما به رنگ طبیعی موهای شما و میزان خاکستری شما بستگی دارد. وقتی شک دارید، کمی سبک تر بروید. ابزار آزمایش مجازی ما انتخاب سایه را آسان می کند.

    رنگ موی Just For Men Shampoo-in Color یک رنگ موی سریع و آسان است که فوراً 100٪ خاکستری شما را از بین می برد. فقط 5 دقیقه طول می کشد. Easy Comb-in Color برای هدف قرار دادن مناطق خاکستری با استفاده از اپلیکاتور شانه عالی است. این یک محصول بدون مخلوط است که فقط در 10 دقیقه کار می کند. با گسترده ترین طیف سایه ها برای مطابقت با سایه طبیعی شما، هر دو نتایجی طبیعی به شما می دهند.

    رنگ مو تیره و طبیعی

    رنگ موی تیره و طبیعی SoftSheen-Carson برای مردان 5 دقیقه، پوشش خاکستری با ظاهر طبیعی تا 6 هفته، رنگ موی دائمی با شامپو، مشکی جت، بدون آمونیاک، مشکی طبیعی

    شامپو در رنگ: این رنگ موی شامپویی ترکیب خاکستری بهتری را برای رنگ طبیعی ایجاد می کند. فرمول غنی از رطوبت با آلوئه ورا و عسل رنگ را قفل می کند و موها را نرم و سالم می کند.
    رنگ موی مردانه با ماندگاری طولانی: شامپوی 5 دقیقه ای تیره و طبیعی در 5 دقیقه کار می کند و تا 6 هفته ماندگاری دارد و با فرمول بدون آمونیاک پوشش خاکستری با ظاهری طبیعی را برای مردان فراهم می کند.
    برای نیازهای آراستگی مردانه: از اصلاح گرفته تا رنگ مو، پوماد و مرطوب کننده مو، محصولاتی را پیدا کنید که به طور خاص برای مردان سیاه پوست متناسب با روال آرایش شما هستند.
    رنگ مو مردانه: استفاده از این رنگ موی مردانه دائمی بدون چکه آسان است و در سه رنگ برای نتیجه ای غنی از رطوبت موجود است.
    Softsheen-Carson: بیش از 110 سال است که ما زیبایی را برای تمام مصرف کنندگان آفریقایی تبار با محصولات و خدمات نوآورانه، سفارشی و برتر خود که به ویژه برای نیازهای آنها طراحی شده است، ارائه کرده ایم.

    رنگ مو مردانه قهوی های متوسط

    ظاهر و نام جدید، همان نتایج بدون اشتباه Autostop، این فرمول ثبت شده به طور خودکار پس از 10 دقیقه رنگ کردن را متوقف می کند، بنابراین نمی توانید خیلی تیره شوید، فقط برای مردان رنگ ساده شانه ای، قهوه ای متوسط، خلاص شدن از شر موهای خاکستری شما را آسان می کند.
    استفاده از این محصول رنگ آمیزی بدون مخلوط مردانه به آسانی شانه کردن موهایتان است.
    از 11 رنگ مختلف از بلوند شنی تا مشکی پررنگ را انتخاب کنید. وقتی شک دارید، همیشه با سایه روشن تر بروید. فرمول ملایم ما حاوی آمونیاک یا پراکسید نیست و برای پوشش بهتر از ریشه تا انتها تقویت شده است.
    محصول ما شسته نمی شود، تا 8 هفته دوام می آورد تا زمانی که خاکستری دوباره رشد کند. اپلیکاتور شانه به شما کمک می کند تا در سراسر یا روی مناطق مورد نظر اعمال کنید
    بر خلاف سایر رنگ‌ها، فرمول بدون مخلوط آسان ما بعد از ده دقیقه رنگ‌آمیزی را متوقف می‌کند، مطمئن شوید که تمام دستورالعمل‌های موجود در بسته را دنبال کرده و 48 ساعت قبل از استفاده، تست حساسیت پوستی را انجام دهید.

    رنگ مو مردانه خاکستری

    شامپو رنگ موی نوآورانه CGX با هر شستشو به تدریج خاکستری را کاهش می دهد. به آرامی و به طور کامل تمیز و احیا می کند و باعث افزایش حجم برای ظاهری ضخیم تر و پرتر می شود.
    بر خلاف رنگ های دیگر، موهای خاکستری را به تدریج کاهش می دهد تا نتایج ظریف و طبیعی به نظر برسد. بدون آمونیاک و پراکسید
    فرمول ثبت شده سه گانه، موها را قوی تر و سالم تر نگه می دارد. این محصول برای موهای قهوه ای روشن تا مشکی بهترین است.
    کاهش خاکستری را آسان می کند: تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهای خود را با شامپو بشویید همچنین در شستشوی ریش، 2 در 1، شامپو برای سایه های روشن و شامپو ضد شوره موجود است.
    فقط از آن به جای شامپوی معمولی خود استفاده کنید تا زمانی که چیزی را که می بینید دوست داشته باشید. سپس با شامپوی معمولی خود جایگزین کنید تا ظاهری که دوست دارید حفظ شود.


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *