مقالات

مدل شومیز دخترانه

مدل شومیز دخترانه

مدل شومیز دخترانه

فروش شلوار جین زنانه

اگر بخواهیم درباره لباس زنانه به خصوص شومیز زنانه و شومیز دخترانه صحبت کنیم باید گفت علاوه بر کیفیت پارچه و همچنین کیفیت دوخت به رنگ بندی اشاره کرد که یکی از بیشتر امتیاز های داده شده به این محصول میباشد.

در هنگام خرید بیشترین مد نظر جنس و دوخت و رنگ لباس میباشد.

تن خوری لباس یکی از مهمترین مشخصه های شومیز دخترانه وزنانه میباشد چرا که اکثر خانم ها دوست دارند لباس هایشان از تن خوری بالایی برخودار باشدو وقتی وارد یک مهمانی میشوند نظر همه را به خود جلب کنند و همچنین چه مدل های در سال ترند هستند و بیشتر دختران دوست دارند از لباس های ترند استفاده نماییند.

شومیز مجلسی

شومیز مجلسی از پرطرفدارترین لباس های دخترانه و زنانه به شمار میرود .

هر خانمی دوست دارد که ستاره مهمانی ها باشد و همچون ستاره بدرخشد به همین خاطر باید در انتخاب یک لباس زیبا نهایت سلیقه را رعایت کند تا بتواند بهترین لباس مجلسی را تهیه نماید.خرید شلوار لی اسکینی جذب

شومیز مجلسی در انواع پارچه ها تولید میشود که با توجه به سلیقه هر مشتنری در هنگام خرید میتواند به نسبت مهمانی و مجلسی که قرار است برود تهیه نماید.

این لباس مجلسی در رنگ بندی بسیار زیبا برای هر سلیقه ای تولید میشود این مدل لباس فقط در مجالس خاص قابل استفاده میباشد.

شومیز چیست؟

مدل شومیز دخترانه

در واقع شومیز یکی از کلماتی است که در زبان فرانسوی مورد استفاده قرار میگیرد.یک نوع لباس مردانه است که در جلو دارای دگمه های و به صورت باز میباشد.

که این مدل در حال حاظر به صورت دخترانه و زنانه قابل استفاده میباشد.

شومیز با توجه به راحتی که دارد از پرفروش ترین و بهترین لباس های زنانه به شمار میرود.

شومیز در رنگ بندی و انواع پارچه های کنفی ، کج راه ، جین تولید میشود.در حال حاظر بیشتر خرید کننده گان این محصول دختران جوان و شیک پوش میباشند.

انواع مدل شومیز زنانه جدید

مدل حریر

مدل حریر دارای پارچه نرم و لطیف بوده و چون بسیار خنک میباشد برای فصل بهار و تابستان بسیار عالی بوده و کسانیکه دوست دارند لباس سبک و خنکی بپوشند این مدل یکی از بهترین مدل های شومیز به حساب می آید.

این مدل دارای رنگ های بسیار شاد بوده و برای مجالس معمولی قابل استفاده میباشد.و بیشتر حالت اسپورت داردتا مجلسی

مدل کتان الوان

این مدل که از جنس پارچه کتان میباشد به نسبت حریر ضخیم تر بوده و دارای تنوع رنگی بسیار شاد و زیادی میباشد بیشتر دختران این مدل کتان را دوست دارند .

شومیز کتان بیشتر در مناطق که هوای تقریبا خنک دارد قابل استفاده میباشدو استفاده از آن در هوای بسیار گرم کمی خسته کننده و راحتی خوبی ندارد.

در علم مد و پوشاک کتان جایگاه مخصوص خود را دارد و همه محصولاتی که از نوع کتان میباشند بسیار پرفروش هستند و باب میل همه خانم ها میباشد.

کتان با توجه به نوع الیاف طبیعی که دارد و قابل بازیافت نیز هست به همین دلیل به محیط زیست نیز آسیب کمتری میرساند.و میتوان گفت که این پارچه به صورت اورگانیک میتوان استفاده کرد.

قیمت شومیز زنانه

در مد پوشاک این مدل درارای قیمت های متفاوت به نسبت پارچه استفاده شده و همچنین دوخت آنها میباشد هر قدر برش و دوخت و مدل با کیفیت باشد این محصول دارای قیمت بالاتری به نسبت دیگر برند ها دارد .

در حال حاظر انواع شومیزهای زنانه و دخترانه در تولیدهای بزرگ و همچنین کوچک در پایتخت کشورمان و دیگر شهرها تولید میشوند و جالب است بدانید که برش و دوخت همه آنها با یکدیگر متفاوت میباشد.مدل شومیز دخترانه جدید

اما تولیدی که دقت بیشتر در زمان برش و همچنین دوخت منماید در هنگام فروش مشتری بیشتر این چنین محصولی را دوس دارد بخرد.

مدل شومیز جین

تولید کنندگان شومیز زنانه با پارچه جین نیز برای سنین مختلف تولید می کنند .

شومیز جین خود به دو صورت خود پارچه جین و پارچه کاغذی جین برای تولید شومیز استفاده میکنند.

شومیز کاغذی جین به نسبت خود پارچه جین نازکتر و خنک تر میباشد و بیشتر در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار میگیرد.

اما خود پارچه جین ویا همان لی که به نسبت ظخیم تر میباشد در مناطق سرسیری و یا در فصل های سر سال قابل استفاده میباشد.

ست کردن شومیز با انواع شلوار

شومیز که در کمد لباس هر خانمی یافت میشود و میتوان آن را در اکثر مجالس استفاده کرد و به خصوص در دورهمی ها قابل استفاده میباشد.

شلوار پارچه ای در هر نوعی که باشد بهترین مدل برای شومیز میباشد.حتی برای مهمانی ها و مجالس نیز قابل استفاده میباشد.

معمولا شلوارهای با رنگ روشن برای شومیز های حریز بسیار مناسب میباشد.مدل شومیز دخترانه جدید

پرفروش ترین شومیز دخترانه و زنانه جدید

در میان انواع پوشاک و مد لباس زنانه و دخترانه باید گفت که شومیز چین یا همان برند لی و کتان یکی از پرفروش ترین لباس های زنانه میباشد که در میان خانم ها و در کمد لباس آنها به فراوانی یافت میشود.

شومیز جین با توجه به رنگ بندی بسیار زیبا و خوش فرم نشان دهند و قیمت مناسب باعث شده است که فروش بسیار خوبی داشته باشد.

همچنین شومیز کتان نیز دارای رنگ بندی بسیار متنوع میباشد و چون پارچه بسیار خوبی دارد میتوان در فصل های مختلف از آنها استفاده کرد.

آیا شومیز دارای سایز بند است؟

باید گفت که بیشتر تولید کننده گان شومیز حالت فری سایز از 38 تا 46 را تولید میکنند چرا که اکثر مصرف کننده گان این محصول تیپ جوانان میباشند که بیشتر دارای سایز 38 الی 46 میباشند.

اما تعدادی از تولید گننده گان این محصولات در سه یا چهار سایز مختلف این محصول را تولید میکنند باید گفت که در حال حاظر بیشتر بجای مانتو از این لباس استفاده میشود.

سایز کوچک شومیز38
سایز متوسط شومیز42
سایز بزرگ شومیز46

مدل شومیز دخترانه جدید

Chemise

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *