فروشگاه آنلاین

قیمت سشوار ایستاده مخصوص سالن مدل 7740

قیمت سشوار ایستاده

    سشوار ایستاده آرایشگاهی

    قیمت سشوار ایستاده پرومکس

    نمایندگی سوار پرومکس 

    سشوار کلاهی (ایستاده) ۱۰۰۰ وات پرومکس 

    سشوار پایه دار یا سشوار کلاهی پرومکس مدل ۷۷۴۰ دارای موتور ۱۰۰۰ وات DC و قابلیت تنظیم زمان، دما و سرعت باد بوده و برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است.سشوار کلاهی دارای پایه‌ای است که کلاهک سشوار روی آن نصب می‌شود. ارتفاع پایه را می‌توان به‌اندازه‌ی ۳۰ سانتی‌متر تغییر داد. کلاه سشوار اندازه‌ی مناسبی دارد و سر به‌راحتی داخل آن جا می‌شود. با روشن کردن سشوار کلاهی می‌توان سرعت موتور را روی یکی از دو حالت متوسط و زیاد تنظیم کرد.

    حرارت باد سشوار ایستاده پرومکس

    حرارت باد را هم با توجه به جنس مو و استفاده‌ای که از سشوار می‌شود می‌توان از ۲۰ تا ۷۰درجه‌ی انتی‌گراد تغییر داد. کار آخر هم تعیین مدت‌زمانی است که شخص باید زیر سشوار باشد. این زمان را می‌توان از ۱۰ تا ۶۰ دقیقه تنظیم کرد. توجه داشته باشید که استفاده از حرارت زیاد در مدت‌زمان طولانی می‌تواند به موها آسیب وارد کند. روی المنت حرارتی سوار روکشی وجود دارد که از شخص در برابر حرارت محافظت می‌کند. طول سیم سشوار ۴٫۵ متر است و برای استفاده‌ی حرفه‌ای کاملاً مناسب است. قیمت سشوار ایستاده

    ارتفاع سشوار ایستاده پرومکس

    فاصلی قسمت مرکزی توری جلوی سشوار کلاهی از زمین را می‌توان از ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتی‌متر تنظیم کرد. بنابراین این سشوار برای افرادی با قدهای متفاوت قابل‌استفاده است. پایه‌ی سشوار دارای ۵ چرخ است که به‌راحتی روی زمین حرکت می‌کنند. نصب و راه‌اندازی سشوار کار چندان سختی نیست و توسط پیچ‌هایی که همراه آن ارائه شده به‌راحتی توسط خود شخص انجام می‌شود. قیمت لنز رنگی بیوتی

    موتور سشوار ایستاده چند وات است ؟

    به طور خلاصه سشوار کلاهی یا پایه دار پرومکس ۷۷۴۰ دارای موتور ۱۰۰۰ وات DC، قابلیت تنظیم زمان، دما و سرعت باد، پایه‌ی قابل تنظیم و سیم بلند بوده و برای استفاده‌ی حرفه‌ای انتخاب مناسبی است. پرومکس برند حرفه ای و تخصصی حالت دهنده های برقی مو می باشد که علاوه بر سالن ها ، مصرف کنندگان خانگی نیز می توانند از محصولات پرومکس استفاده کنند. قیمت سشوار ایستاده

    محصولات شرکت پرومکس و قیمت سشوار ایستاده

    این شرکت نام آشنا طرفداران و مشتریان بسیاری رادر سراسر جهان به خود اختصاص داده است و از برندهای بسیار مشهور و نامی می باشد. محصولات پرومکسساخته شده در کشورهایی نظیر ایتالیا، کره و چین هستند. این برند محصولات با کیفیتی همچون انواع ماشین اصلاح ، ریش تراش ، سشوار ، اتو مو و … تولید می کند. محصولات پرومکس در رده های فوق حرفه ای، حرفه ای و خانگی ( معمولی ) به بازار عرضه می شوند و تمامی نیاز های اقشار جامعه را پوشش می دهند.

    موپیچ های پرومکس همگی قابلیت چرخشی دارند و در طرح های ساده و تمام اتوماتیک طراحی شده اند.

    روش های تشخیص محصولات پرومکس Products Promax اورجینال از نوع تقلبی آن:

    محصولات اصلی پرومکس

    محصولات پرومکس اصلی دارای هولوگرام و دفترچه فارسی هستند. هولوگرام ۲۴ ماه ضمانت پرومکس دارای ویژگی های خاصی می باشد که به وسیله آنها می توانید از اصل بودن محصولات پرومکس خود اطمینان پیدا کنید. قیمت محصولات پرومکس

    این ویژگی ها و مشخصه ها محصولات پرومکس عبارتند از:

    لوگو حک شده بر روی محصولات پرومکس به رنگ قرمزاین لوگو با مرکب حرارتی چاپ شده است که با دادن حرارت به آن محو و پس از سرد شدن به حالت اولیه باز میگردد.برش مخصوص موجود بر روی لوگو محصولات پرومکسبرش لبه های هولوگرام که علاوه بر زیبایی به متفاوت شدن هولوگرام اصل کمک میکند. روکش محافظتی بر روی لوگو محصولات سشوار کلاهیبا خراشیدن این قسمت از هولوگرام لوگوی خطی پرومکس نمایان میشود.این لوگو نیز از جنس مرکب حرارتی میباشد.

    فروش سشوار های حرفه ای وآرایشگاهی در فروشگاه پوریا

    سشوار ایستاده E-Beauty

    ✅【زیبایی موی جدید】این پردازشگر رنگ مو و سشوار چند ناحیه ای دارای کیفیت قابل اعتماد، طول عمر طولانی و عملکرد مراقبت از مو با عملکرد بالا است، می تواند وضعیت مو را بهبود بخشد و زیبایی مو مانند رنگ مو، خشک کردن، حالت دهنده، درمان با روغن داغ را بهبود بخشد. ، حالت دادن و غیره به محافظت از موهای شما در برابر موخوره، گره و آسیب گرما کمک می کند.
    ✅【تکنولوژی حرفه‌ای】اصلی از فناوری پیشرفته ایتالیایی، 5 صفحه بخاری و فن داخلی با کنترل مستقل به طور موثر انرژی گرمایی را به پوست سر شما منتقل می‌کنند و گردش خون را در پوست سر سریع‌تر می‌کنند. سر دستگاه کاربر پسندتر است و برای سر مناسب تر است. این می تواند موهایی با ماندگاری طولانی حالت دهد و از موهای زبر به صورت صاف، نرم، طبیعی، ظریف و براق مراقبت کند.

    قیمت رنگ مو مردانه 

    تولید قابل اعتماد

    ثابت، مقاوم در برابر حرارت و ضد خش است. هر یک دارای یک پسوند ارتفاع قابل تنظیم است و دارای پایه غلتکی با کارکرد آسان است، بدون نگرانی در مورد واژگون شدن هنگام استفاده، می توانید به راحتی آن را جابجا کنید. عملکرد آرام و کم صدا، دمیدن موها بدون تأثیر بر گوش دادن به موسیقی، تماشای تلویزیون، مطالعه، بسیار مفید در زندگی روزمره.
    ✅【عملکردهای عملی】 مجهز به یک کنترلر کامپیوتر دیجیتالی، می توانید سطوح مختلف دما و زمان را برای مراقبت از مو، خشک کردن مو، خشک کردن مو، رنگ کردن و سفید کردن مو تنظیم کنید. به شما کمک می کند موهای خشک، آسیب دیده و نازک را بازیابی کنید و از طاسی جلوگیری کنید. کارآمد و سریع، جذب بهتر، صرفه جویی در زمان بیش از 50٪.
    ✅【کاربرد گسترده】این دستگاه زیبایی مو با استفاده آسان خدمات مراقبت از مو را ارائه می دهد که استانداردهای بالا را برآورده می کند. انتخاب ایده آل برای زنانی که می خواهند از مراقبت از مو با کیفیت حرفه ای در خانه یا سالن های خود که می خواهند خدمات مشتری را بهبود بخشند، لذت ببرند. هر دستگاه به شدت بازرسی می شود، لطفا مطمئن باشید که بخرید.

    توضیحات محصول

    E-beauty بر تولید تجهیزات آرایشگری و کاربردی بودن و لذت بی پایان زیبایی مو تمرکز دارد

    ✅ابعاد:

    اندازه دستگاه: عرض سر 24 اینچ/63 سانتی متر؛ عرض پایه 28 اینچ/72 سانتی متر؛ ارتفاع 67-55 “/171-142 سانتی متر

    -اندازه بسته: 31 x 22.6 x 26.1 اینچ / 79 x 57.5 x 66.5 سانتی متر

    -وزن: 39 پوند / 17.7 کیلوگرم

    -قدرت: 1300 وات / 110 ولت

    ✅طراحی اصلی:

    – Heaters & Fans Head: ایمن و قابل اعتماد، می تواند زاویه را تنظیم کرده و راحتی را افزایش دهد.

    – افزایش ارتفاع قابل تنظیم: مواد با کیفیت بالا برای ساخت و ساز، می تواند ارتفاع را به آرامی، استفاده طولانی مدت تنظیم کند.

    -پایه ایستاده غلتکی محکم: افتادن آسان، راحت برای حرکت، همه کاره اما ساده است قیمت سشوار ایستاده

    ✅ ویژگی آرایشگری:

    – خشک کردن مو: موها را به سرعت و به طور موثر خشک کنید، الکتریسیته ساکن و موخوره را کاهش دهید، بدون آسیب رساندن به مو، موها را صاف تر و درخشان تر می کند.

    -مراقبت از مو: موهای آسیب دیده را ترمیم می کند، از طاسی مو جلوگیری می کند، رطوبت مو را قفل می کند و موها را سالم نگه می دارد.

    – رنگ کردن مو: زمان برای پرم، سفید کننده و رنگ را کاهش می دهد که سرعت جذب را افزایش می دهد و نتایج بهتری ایجاد می کند.

    حالت دادن به مو: درمان حرارتی برای ماندگاری طولانی‌تر موهای شما.

    ✅خرید آسان:

    -اگر سؤالی دارید، لطفاً از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، ما به سرعت به شما پاسخ خواهیم داد و راه حل های عالی و تجربیات خدمات نفیس را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

    ✅درباره ما

    -با پایبندی به فلسفه کسب و کار “حرفه کیفیت ایجاد می کند، نام تجاری ارزش ایجاد می کند”، ابتدا بر کیفیت اصرار داریم، استانداردهای مختلف منطقه ای را به شدت دنبال می کنیم و ایمنی محصول و حفاظت از محیط زیست را تضمین می کنیم.

    -محصولات ما کلیه تجهیزات آرایشی و زیبایی در سالن های آرایش حرفه ای یا سالن های زیبایی را پوشش می دهد. به مرور بیشتر محصولات ما خوش آمدید.

    سشوار ایستاده حرفه ای XYYSSM

    سشوار حرفه ای: سشوار یک ابزار آرایشگری خوب برای رنگ کردن مو، پر کردن، حالت دهنده و خشک کردن مو است. هنگامی که از آن استفاده می کنید، نه تنها می تواند موهای شما را زیبا کند، بلکه می تواند به استراحت، آرامش سر و بهبود گردش خون کمک کند. اگر با ژل مو استفاده شود، موهای شما می تواند برای مدت طولانی روشن بماند. وزش بادهای شدید می تواند گرمای پایدار به شما کمک کند مدل موی مورد نظر خود را بسازید.
    زمان بندی و عملکرد دمای قابل تنظیم: این سشوار دارای قابلیت زمان بندی و دمای قابل تنظیم است. محدوده زمان در 60 دقیقه است و دما 40؟ تا 75؟ برای مراقبت در منزل و سالن های زیبایی مناسب است.
    ارتفاع قابل تنظیم: ارتفاع سشوار ما قابل تنظیم است و موقعیت لامپ نیز قابل تنظیم است. استفاده از آن آسان و بسیار منعطف است و کار شما را راحت می کند.
    طراحی قابل حمل: مجهز به چرخ در قسمت پایین، حمل و جابجایی آسان است. و در استودیوی کار، چرخ می تواند آزاد و انعطاف پذیر باشد که می تواند کارایی کار شما را بهبود بخشد.
    استفاده چند منظوره: این سشوار را می توان در محل کار یا خانه استفاده کرد، راحت تر از سشوار است. برای خشک کردن موهای خود نیازی به تغییر زاویه ندارید، فقط می توانید در آنجا آرام بنشینید و مجله بخوانید، موهایتان خشک می شود. در زندگی روزمره بسیار مفید است.

    معرفی سشوار حرفه ای ایستاده

    مقدمه؟
    هود حرفه ای سشوار مستقل ابزاری مناسب برای حالت دادن به مو برای رنگ کردن، پرم گرم، حالت دهنده و خشک کردن مو، درمان مو و مراقبت از لکه است. در زندگی روزمره بسیار مفید است، برای خشک کردن موهای خود نیازی به تغییر زاویه ندارید
    امکانات:
    آسان برای عمل
    بخار قابل تنظیم با کلیدهای High و Low
    تایمر قابل تنظیم تا 60 دقیقه
    چرخ چرخان برای حرکت آسان
    هود تهویه شده برای تنظیم سطح بخار
    مشخصات:
    رنگ: مشکی
    توان مصرفی: 1000 وات
    مواد: PP، PC، لوله فولادی
    قطر هود: 28
    قدرت: 1000 وات
    عمق کاپوت: 50
    دمای قابل تنظیم: 0 ~ 70 ?
    تایمر: 0-60 دقیقه
    ارتفاع قابل تنظیم: حداقل 122 -max.160
    دارای گواهینامه CE و حفاظت از محیط زیست
    محتوای بسته:
    1 * بخار پز مو
    1 * راهنمای انگلیسی

    قیمت سشوار ایستاده

    سشوار نیمه حرفه ای ایستاده

    جزئیات ضروری
    محل مبدا:
    گوانگدونگ، چین
    شماره مدل:
    MY-H133W
    نام برند:
    MEIYI
    نام محصول:
    سشوار هود – بدون ایستادن
    ولتاژ:
    110V-220V 220V-240V
    دوشاخه:
    دوشاخه ایالات متحده، دوشاخه اتحادیه اروپا، دوشاخه AU، دوشاخه بریتانیا و غیره..
    استفاده برای:
    سالن آرایش
    عملکرد:
    مراقبت و خشک کردن مو
    ولتاژ محاسبه شده:
    50 تا 60 هرتز
    طراحی ماشین:
    نوع عمودی
    زمان ماشین:
    0-60 دقیقه
    دمای ماشین:
    دمای ثابت
    اصل گرمایش:
    عنصر گرمایش مادون قرمز دور
    اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است
    ارسال بازخورد
    پانل‌های کناری قیمت سشوار ایستاده

    سشوار هود – بدون ایستادن

    سشوار رایگان هود ایستاده از MEIYI، طراحی فوق مدرن با روکش مشکی و دودی. روی 4 پایه چرخ دستی آسان بنشینید، سفر در سالن هرگز به این آسانی نبوده است. هود بسیار بزرگ برای بهبود انتقال حرارت یکنواخت برای فرآیند خشک کردن مو. دما و سرعت باد قابل تنظیم چندگانه، دکمه های پنل کنترل آسان برای استفاده.

    ز تحرک آن گرفته تا مقدار کمی مفید
    فضایی که مصرف می کند، راحتی در مورد خشک کن کلاهدار ایستاده مهم است. خشک کن را می توان در هر نقطه ای از سالن شما مانور داد، خواه برای دسترسی به مشتریان شما باشد یا برای ذخیره سازی.

    امکانات سشوار ایستاده

    کلید 1.START/STOP
    این کلید را فشار دهید، برنامه های مختلف شروع به کار می کند. اگر در حین کار آن را فشار دهید، به یک کلید توقف تبدیل می شود.

    2. START/STOP کلید نشانگر
    اگر نشانگر روشن شود، نشان می دهد که دستگاه در حال کار است؛ اگر نشانگر خاموش شود، نشان می دهد که دستگاه کار نمی کند.

    3. کلید کاهش دما پایین
    این کلید را یک بار فشار دهید، 1 درجه کاهش می یابد، اگر آن را بدون رها کردن فشار دهید، دما یک درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

    4.UP کلید افزایش دما قیمت سشوار ایستاده
    این کلید را یک بار فشار دهید، 1 درجه افزایش می یابد. اگر آن را بدون رها کردن فشار دهید، دما یک درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

    5.TEMP نمایش شماره دیجیتال
    در حین کار. دمای دستگاه را نشان می دهد و واحد C است.

    6.TIMER نمایش زمان کاری شماره دیجیتال
    زمان کار را نشان می دهد و واحد دقیقه است

    7.DOWN کلید کاهش زمان کار

    این کلید را یک بار فشار دهید، 1 دقیقه کاهش می یابد، اگر آن را بدون رها کردن فشار دهید، زمان کار یک دقیقه به یک دقیقه کاهش می یابد.

    8.UP کلید افزایش زمان کار
    این کلید را یک بار فشار دهید، 1 دقیقه افزایش می یابد، اگر آن را بدون رها کردن فشار دهید، زمان کار یک دقیقه به یک دقیقه افزایش می یابد.
    توجه: حداکثر زمان کار 99 دقیقه است.

    9. نشانگر سطح باد
    سطح باد را نشان می دهد و در کل دارای سه سطح است.

    10. نشانگر برنامه گرمایشی
    برنامه گرمایش را نشان می دهد و کلا سه برنامه دارد.

    11. کلید تغییر سطح WIND SET
    با فشار داد این کلید می توان سطح باد را به صورت دایره ای تغییر داد.

    12. کلید انتخاب برنامه گرمایش HOT SET
    با فشردن این کلید می توان برنامه گرمایش را به صورت دایره ای تغییر داد. کلا سه برنامه دارد:①Perm ②Marcel 3Drying و همچنین دارای نشانگر

    قیمت سشوار ایستاده

    شماره تماس 09219124140

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *