اخبار سایت

سشوار پرومکس 7250

سشوار پرومکس 7250 اورجینال

سشوار پرومکس 7250

سشوار پرومکس 7250 اورجینال با ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال  رایگان به سراسر کشور                      ضمانت اصل بودن کالا         

کلیه محصولات آرایشی با تضمین اصل و اورجینال بفروش میرسد 

در صورت مغایرت , مشتری حق عودت کالا ی  خرید شده  را دارد

  100 % 100 اصل و اورجینال

مشخصات فنی سشوار پرومکس مدل 7250

توان

2500 وات

نوع موتور

AC

نوع سشوار

حرفه‌ای

مناسب برای

آرایشگاه‌ها

ولتاژ

220 ولت

فناوری تولید یون

دارد

تقویت کننده توربو

ندارد

فیلتر هوا قابل جدا شدن

دارد

جنس المنت

سرامیک

قابلیت تولید باد سرد

دارد

قابلیت تنظیم حرارت

دارد

قابلیت تنظیم شدت باد

دارد

سری متمرکز کننده

دارد

تعداد سری متمرکز کننده

3 عدد

 طول سیم

3 متر

حلقه آویز

دارد

معرفی سشوار پرومکس مدل 7250

سشوار حرفه ‌ای پرومکس مدل 7250 با موتور پرقدرت 2500 وات و از نوع AC یکی از بهترین گزینه‌ها برای کار در آرایشگاه‌ها می‌باشد. این سشوار مجهز به فناوری تولید یون و همچنین قدرت پرتاب بالایی می‌باشد. این سشوار سه سری متمرکز کننده نیز دارد. به کمک سشوار 7250 پرومکس در کوتاه ترین زمان می‌توان به نتیجه دلخواه دسترسی پیدا کرد.

فناوری تولید یون سشوار پرومکس مدل 7250

در سشوار پرومکس مدل 7250 فناوری تولید یون تعبیه شده است که این عملکرد به صورت خودکار و هوشمند با روشن شدن سشوار فعال می‌شود. این فناوری بدین گونه است که سشوار یون‌های منفی تولید می‌کند تا با یون‌های مثبت روی سطح موها خنثی شده و از ایجاد الکتریسیته موها، وزن شدن و یا آسیب دیدگی تارهای مو جلوگیری ‌کند.

طراحی سشوار 7250 پرومکس

سشوار 7250 پرومکس طراحی و ظاهر زیبایی دارد. این سشوار دارای سه سری متمرکز کننده در اندازه‌های متفاوت می‌باشد که بسته به مورد استفاده خود هرکدام را می‌توانید استفاده کنید. همچنین از دیگر قابلیت‌های سشوار پرومکس مدل 7250 جدا شدن فیلتر هوا آن می‌باشد که امکان تمیز کردن آن را فراهم کرده است. طول سیم این سشوار 3 متر می‌باشد و مجهز به حلقه آویز است که استفاده از این سشوار را آسان‌تر می‌کند.

عملکرد سشوار پرومکس مدل 7250

میزان حرارت سشوار 7250 پرومکس و نیز سرعت باد آن کاملا قابل تنظیم می‌باشد و به کمک دکمه‌های تعبیه شده روی دسته سشوار به سادگی می‌توان این کار را انجام داد. سرعت این دستگاه در سه حالت و نیز دمای آن نیز در سه حالت قابل تنظیم است و همانطور که پیش تر گفته شد با روشن شدن دستگاه فناوری تولید یون آن هم شروع به کار می‌کند.

توضیحات سشوار پرومکس 7235

سشوار فوق حرفه ای پرومکس مدل 7250 از محصولات ارگونومیک کمپانی پرومکس است. این سشوار با موتور AC و توان 2500 وات یکی از قدرتمند ترین سشوارهای این برند است. محصول مورد نظر مجهز به فناوری تولید یون، المنت های سرامیکی و باد سرد بوده و همچنین از سه عدد سری متمرکز کننده در اندازه های 60،75 و 85 میلی متر بهره می برد. این سشوار دارای دکمه تنظیم حرارت (سرد، ملایم، گرم) و دکمه تنظیم فشار باد (خاموش، متوسط و زیاد) بر روی دسته خود می باشد. با استفاده از قدرت باد زیاد این سشوار می توانند موهای خود را بصورت براشینگ در بیاورید. این محصول از گارانتی دو ساله نگان سرویس برخوردار است.

المنت های سشوار پرومکس 7250

جنس المنت های بکار گرفته شده در این محصول از نوع سرامیکی است. المنت های سرامیکی بکار گرفته شده، آغشته به ماده تورمالین هستند و با افزایش دمای دستگاه، این خاصیت ( تولید یون منفی ) فعال می­ شود. با استفاده از این خاصیت موهای شما سریع تر خشک شده و بهتر حالت می ­گیرند. در این محصول فناوری تولید یون به صورت خودکار عمل می­ کند. با روشن کردن دستگاه این یون ها از طریق محفظه باد سشوار خارج شده و با برخورد به موها موجب خنثی شدن الکتریسیته ساکن روی آنها شده و به این ترتیب از وز شدن موها کاسته و موهای شما راحت تر و سریع تر حالت می گیرند.

بصورت خلاصه می ­توان گفت فناوری تولید یون در سشوار موجب می ­شود تا:

–  سرعت خشک کردن موها افزایش یابد.

–  زمان خشک کردن کوتاه شده و موها کمتر آسیب ­ببینند.

–  بعد از خشک شدن موها وز نشوند.

این سشوار حرفه ای دارای 3 عدد متمرکز کننده می باشد. کاربران بسته به نوع استفاده خود، جنس موها و خشک و خیس بودن مو می ­توانند از این سری های متمرکز کننده استفاده کنند.

تنوع سشوار های پرومکس

سشوارهای حرفه ای کمپانی پرومکس (مدل 7854 ,7865 ,7878k, 7433, 7415D, 6220D, 7220N, 7210, 7350, 7250, 7230R72407200) دارای قابلیت تولید یون منفی و تولید باد سرد( کول شات )، متمرکز کننده هوا و فیلتر هوای قابل جدا شدن می­ باشند. سشوار مدل 7250 بیشترین توان را در بین سشوارهای پرومکس دارد که برابر با 2500 وات می باشد. از بین مدل های ذکر شده سشوارهای مدل 6220D و 7415D کمپانی پرومکس از نوع دیسپانسردار و مدل 7878k از نوع کراتینه است که قابلیت کراتینه کردن موها را حین سشوار کشیدن فراهم می کند. در این میان مدل 7433 قابلیت یون منفی و باد سرد را دارا نمی باشد.

طول کابل سیم سشوار پرومکس 7250 اورجینال

طول کابل سشوار پرومکس مدل 7250 برابر با 3 متر است. با این کابل 3 متری دیگر نیازی نیست به هنگام سشوار کشیدن موهای خود حتما کنار پریز برق قرار بگیرید. از طرفی با این طول کابل می ­توانید در سالن های آرایشی  جلوی آینه قرار گرفته و  به راحتی از سشوار استفاده کنید و در صورت عدم استفاده نیز می­ توانید با استفاده از حلقه آویز که بر روی بدنه این محصول طراحی شده است، سشوار خود را آویزان نمایید. سشوار پرومکس 7250 اورجینال

مشخصات سشوار خوب ؟

اگر هر روز موهایتان را سشوار می کنید بهتر است برای انتخاب و خرید سشوار مناسب زمان بیشتری را صرف کنید. دانستن این موضوع که سشوار ها چه تفاوت هایی باهم دارند نکته بسیار مهمی می باشد و اولین و مهم ترین نکته در سشوار ها تفاوت نوع موتور آن ها می باشد . موتور سشوار ها به طور کلی به دو نوع AC و DC تقسیم می شوند.

موتور AC (موتور سنگین )

این نوع موتور ها دارای عمر بیشتری هستند و برای استفاده های طولانی و آرایشگاه ها بسیار مناسب می باشد . شما حتی به عنوان یک مصرف کننده خانگی میتوانید از این سشوار حرفه ای استفاده کنید . این موتور ها دارای قدرت بالایی برای پرتاب هوا می باشند. سشوار هایی که از این موتور ها بهره می برند همیشه دارای دکمه تنظیم سرعت می باشند .این موتور دارای چهار قسمت سیم پیج ، هسته ، ذغال و پروانه می باشد . پس از سال ها استفاده ها میتوان با سرویس موتور و تعویض ذغال قدرت موتور را مجددا بازیابی کرد.

موتور DC (موتور سبک)

این موتور ها دارای قدرت پرتاب کمتری نسبت به موتور های AC هستند . این موتور ها برای مصارف خانگی مناسب هستند . موتورهای DC به صورت یک تکه هستند و فقط پروانه آنها جدا می شوند . این سشوارها نیازی به سرویس ندارند و تا مدت های طولانی میتوان از آنها برای مصارف خانگی استفاده کرد . سشوار پرومکس 7250 اورجینال

عملکرد آیونیک

از دیگر تفاوت های که سشوار ها از یکدیگر متمایز می سازد فناوری تولید یون می باشد . این فناوری به صورت اتوماتیک در سشوار پرومکس ۷۲۵۰ فعال می باشد . با روشن شدن موتور، یک ژنراتور تولید یون منفی به مولوکول ها ی هوای خروجی از سشوار یون های منفی اضافه می کند . موها بر اثر قرار گرفتن در جریان هوای آیونیک سریعتر حالت می گیرند و عمر و دوام حالت آن افزایش می یاد . همچنین این فناوری از وز شدن موها جلوگیری می کننند . عملکرد آیونیک سشوار پرومکس ۷۲۵۰ هیچ ضرر و زیانی برای مو ندارد. توجه کنید عملکرد آیونیک در سشوار ۷۲۵۰ پرومکس به صورت دائمی می باشد. و نیازی به فشار دادن دکمه ای خاص برای فعال کردن عملکرد آیونیک نیست.

کم صدا و ارگونومیک

از دیگر مواردی که میتوان در انتخاب یک سشوار خوب به آن دقت کرد صدا و حالت ارگونومیک دستگاه می باشد . سشوار ۷۲۵۰ مکس با طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک ساخته شده است . بدنه ای این محصول از جنس پلاستک فشرده با مواد اولیه مرغوب می باشد. ترکیب رنگ مشکی و بادمجانی جلوه جذابی به سشوار جدید پرومکس بخشیده است. علیرغم پرتاب بالای هوا ،این سشوار صدای کمی دارد و استفاده طولانی مدت از آن برای شما آزار دهنده نخواهد بود .

سشوار ۷۲۵۰ پرومکس

دارای یک کلید ۳ حالته برای تنظیم برای تنظیم فشار باد (خاموش – سرعت۱ و سرعت ۲) می باشد . کلید دیگری برای تنظیم دما تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد از سشوار پرومکس در سه دمای مختلف استفاده کنید . همچنین یک کلید باد سر ( کول شات ) نیز برای سرد کردن آنی هوا تعبیه شده است. با فشار دادن کلید کول شات و نگه داشتن آن ، باد گرم سریعا سرد می شود و به فرم دهی و دوام بیشتر حالت مو کمک می کند.

چرا پرومکس ۷۲۵۰

سشوار پرومکس مدل ۷۲۵۰ از یک موتور AC با قدرت ۲۵۰۰ وات بهره می برد . موتور AC پرقدرت این سشوار برای شما یک خروجی هوای پرقدرت و با حرارت بالا فراهم می کند . استفاده از سشوار ها در سالن های آرایش برای مدت زمان طولانی و با حرارت بالا یک امر طبیعی است . سشوار پرومکس ۷۲۵۰ با موتور سنگین این قابلیت را دارد که برای مدت زمانی طولانی یک پرتاب پرقدرت هوا به همراه حرارت قابل قبول برای شما فراهم آورد. این قابلیت پرومکس ۷۲۵۰ را به یک سشوار ایده آل برای براشینگ تبدیل می کند.

سشوار پرومکس 7250 چند متمرکز هوا دارد؟

این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکز کننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. فیلتر ورودی هوا را می‌توان به شکل چرخشی جدا کرده و آن را تمیز کنید و یا حتی شستشو دهید. به‌ این ‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار حفظ می‌شود، عمر آن هم افزایش می‌یابد. از دیگر ویژگی‌های سشوار پرومکس مدل ۷۲۵۰ می‌توان به سیم ۳ متری و حلقه‌ی آویزان کردن آن اشاره کرد. که برای استفاده‌ی در مکان‌هایی مانند سالن‌های آرایشی ضروری هستند.

-درپوش ۶۰ میلی متری : حداکثر فشار هوا
-درپوش ۷۵ میلی متری : فشار هوای متوس
-درپوش ۸۵ میلیمتری : فشار هوای ملایم

 بهترین سشوارهای حرفه ای در سال ۲۰21

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل ۷۲۰۰

سشوار پرومکس مدل ۷۲۰۰ با عملکرد آنویک به صورت دایمی، باد سرد به منظور تثبیت حالت مو، قابلیت تنظیم درجه باد وحرارت می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده در سالن های آرایشی باشد. این نوع سشوار حرفه ای دارای موتور ۲۰۰۰ وات AC ، که به دلیل سرعت زیاد باد سشوار برای براشینگ مناسب است ومورد توجه ارایشگران واقع شده است

ازدیگر ویژگی های این سشوار میتوان به سه حالت دما، دو فیلترهوای قابل تعویض وسه متمرکزکننده هوا اشاره کرد.

نگاهی به مشخصات این سشوار حرفه ای پرومکس مدل ۷۲۰۰: 

توان
۲۰۰۰ وات
نوع موتورAC
نوع مصرفحرفه
فناوری تولید یونبله
باد سردبله
تقویت کننده‌ی توربوخیر
فیلتر هوای قابل جدا شدنبله
ولتاژ۲۲۰ ولت

 سشوار چرخشی بابلیس مدل ۲۷۳۶E

اگر از موهای صاف ویا مجعد خود خسته شده اید به راحتی میتوانید در خانه با سشوار چرخشی بابلیس مدل E2736 به موهای خود حالت دهید. این نوع مدل دارای سری های مختلف است که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند، همچنین برس گرد ۵۰ میلی متری و۲۰ میلی متری برای حجم دادن وحالت دار کردن موها استفاده میشوند.

نگاهی به مشخصات این سشوار حرفه ای بابلیس مدل ۲۷۳۶E: 

توان
۱۰۰۰ وات
نوع موتورAC
نوع مصرفخانگی , نیمه حرفه ای
فناوری تولید یونبله
باد سردبله
تقویت کننده‌ی توربوبله
فیلتر هوای قابل جدا شدنبله
ولتاژ۲۲۰ ولت

سشوار فیلیپس مدل HP8230/50

سشوار فیلیپس مدل HP8230/50 دارای ۶ درجه تنظیم سرعت ودمای باد خروجی وجود دارد که به راحتی میتوان به موها را حالت داد و برای تثبیت از باد سرد سشوار استفاده کرد.

به طور کلی میتوان گفت سشوار فیلیپس مدل HP8230/50 با موتور ۲۱۰۰ واتی از نوع DC، قدرت وسرعت با هم ترکیب شده اند تا حالت دادن وخشک کردن موها سریع تر وراحت تر انجام شود.

این سشوار را می‌توان در کنار دیگر سشوارهای حرفه ای به عنوان بهترین سشوار حرفه ای بازار نامگذاری کرد که هم قیمت معقولی دارد و هم از کیفیت بالایی برخوردار است. سشوار پرومکس 7250 اورجینال

نگاهی به مشخصات این سشوار فیلیپس مدل HP8230/50: 

توان
۲۱۰۰ وات
نوع موتورDC
نوع مصرفخانگی , نیمه حرفه ای
فناوری تولید یونخیر
باد سردبله
تقویت کننده‌ی توربوخیر
فیلتر هوای قابل جدا شدنبله
ولتاژ۲۲۰-۲۴۰ ولت

سشوار فیلیپس مدل BHD272

نگاهی به مشخصات این سشوار فیلیپس : 

توان
۲۱۰۰ وات
نوع موتورAC
نوع مصرفخانگی , نیمه حرفه ای
فناوری تولید یونبله
باد سردبله
تقویت کننده‌ی توربوبله
حلقه آویختنبله
وزن۷۸۰ گرم

سشوار گوسونیک مدل GHD-229

سشوار ۱۸۰۰ وات گوسونیک مدل ۲۲۹ یک محصول کاربردی با موتور قدرتمند AC می باشد که برای مصارف خانگی و همچنین حرفه ای کاملا مناسب است.

از دیگر ویژگی های محصول میتوان به جنس بدنه استیل، خاموش کن خودکار و طراحی ارگونومیک اشاره کرد، بد نیست بدانید که این سشوار رضایت ۹۰درصدی خریدران را به همراه داشته است که با توجه به قیمت مناسب آن یکی از بهترین سشوارهای حرفه ای برای خرید است. سشوار پرومکس 7250 اورجینال

نگاهی به مشخصات این سشوار گوسونیک مدل GHD-229 :

توان
۱۸۰۰ وات
نوع موتورAC
نوع مصرفخانگی , حرفه ای
فناوری تولید یونخیر
باد سردبله
متمرکز کنندهبله
حلقه آویختنبله
ولتاژ۲۲۰ ولت

سشوار چرخشی وربنا مدل VR-9915

سشوار چرخشی وربنا مدل VR.9915 با توان مصرفی ۱۰۰۰ وات و روکش سرامیکی مجهز به آیونیک است ودارای سه حالت حرارت سرد،گرم وملایم است. سشوار پرومکس 7250 اورجینال

نگاهی به مشخصات این سشوار وربنا مدل VR.9915 :

توان
۱۰۰۰ وات
نوع موتورAC
نوع مصرفخانگی , نیمه حرفه ای , حرفه ای
فناوری تولید یونبله
باد سردبله
تقویت کننده‌ی توربوبله
فیلتر هوای قابل جدا شدنخیر
ولتاژ۲۲۰ ولت

سشوار حرفه ای جانسون مدل Queen

نگاهی به مشخصات این سشوار حرفه ای جانسون مدل Queen: 

توان
۲۵۰۰ وات
نوع موتورAC
نوع مصرفحرفه ای
فناوری تولید یونخیر
باد سردبله
وزن۵۶۰ گرم
متمرکز کنندهبله
کشورساخت ایتالیا

سشوار حرفه ای بابیلیس مدل BAB6610INE

سشوار حرفه ای بابلیس مدل BAB6610INE دارای موتور قوی ۲۲۰۰ وات از نوع AC می‌باشد که با توجه به قدرت بالای موتور این سشوار علاوه بر مصرف خانگی می‌تواند گزینه مناسبی برای آرایشگران و مصارف حرفه ای باشد.

از ویژگی خیلی مهم این محصول تولید یون است که می‌توان با تولید میلیون ها یون منفی باعث شکسته شدن مولکول های آب شده و همین امر به سریع خشک شدن موها کمک می‌کند و به راحتی می‌تواند به موها حالت دهد.

نگاهی به مشخصات این سشوار حرفه ای بابیلیس مدل BAB6610INE : 

توان
۲۲۰۰ وات
نوع موتورAC
نوع مصرفحرفه ای
فناوری تولید یونبله
باد سردبله
تقویت کننده‌ی توربوخیر
فیلتر هوای قابل جدا شدنبله
کشورساخت ایتالیا

نکات مهم برای انتخاب و خرید سشوار مناسب

به وزن سشوار توجه کنید، وزن آن باید به‌صورت متقارن بین همه قسمت‌ها تقسیم شده باشد. سشوارها به چهار دسته: حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای، خانگی و مسافرتی تقسیم می‌شوند.

به قدرت سشوار توجه نمایید

هرچه قدرت آن بالاتر باشد، حرارت بیشتری تولید کرده و موها سریع‌تر خشک می‌شوند. قدرت ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ وات برای سشوارهای معمولی مناسب است ولی برای سشوارهای حرفه‌ای توان ۳۰۰۰ وات توصیه شده است.

سشوارهای یونی

الکتریسیته ساکن و یون‌های منفی روی موها را که به دلیل برخورد با هوا، بر روی موها به وجود می‌آیند، از بین می‌برد و مانع وز شدن موها می‌شود، این نوع سشوار موها را درخشان و از آسیب‌دیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

کلیدهای سشوار

 باید در دسترس باشند و به‌راحتی مورد استفاده قرار گیرند. سشوارهای امروزی به یک سوئیچ ایمنی مجهز هستند که با خشک شدن مو، به‌طور خودکار قدرت آن کاهش می‌یابد.

سشوار باید دکمه مربوط به تنظیم حرارت و سرعت داشته باشد، زیرا تنظیم حرارت، سلامت مو و تنظیم سرعت افزایش، حالت پذیری مو را به دنبال دارد.

جنس المنت سشوار

 از سرامیک یا نیکل است، کاهش انرژی مصرفی، کمتر داغ شدن و طولانی بودن عمر سشوار از خصوصیات المنت سرامیکی است، ضمن این که در برابر ضربه حساس بوده و با افتادن سشوار ممکن است بشکند. قبل از سشوار کردن دوش بگیرید، سپس موها را خشک کرده و شانه بزنید، سپس موهای خود را به سرم ها یا مرطوب کننده‌ها آغشته کنید تا موها در برابر حرارت آسیب نبینند.

سشوارهایی که به‌آرامی و با حرارت کم موها را خشک می‌کنند برای موهای «فر» مناسب هستند، از یک سشوار سبک و هم‌چنین سشوارهای یونی برای خشک کردن موهای “لخت و صاف” استفاده نمایید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از سشوار

  • از خوب کار کردن سشوار اطمینان حاصل کنید.
  • از سیم برق آسیب دیده استفاده نکنید.
  • در جاهای مرطوب از آن استفاده نکنید.
  • اگر حین کار سشوار خیس شد، آن را خاموش و سریعاً از برق جدا کنید.
  • ابتدا دکمه خاموش را بزنید، سپس دوشاخه را از پریز بکشید.
  • هنگام کار با وسایل برقی از جمله سشوار مراقب کودکانتان باشید.

سشوار پرومکس 7250 اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *