فروش آنلاین محصولات پرومکس

قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            قیمت سشوار پرومکس 2300

            قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            ویژگی های محصول

            قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            • توان: 2300 وات
            • برق مصرفی: 240-220 ولت
            • نوع دستگاه: ساده
            • ابعاد: طول 25-عمق10-رتفاع 28 سانتی متر
            • وزن: 1.2 کیلوگرم
            • رنگ: مشکی
            • جنس بدنه: پلاستیک
            • جنس المنت: سرامیک
            • حلقه آویزان کننده: دارد
            • طول سیم: 3 متر
            • تعداد سرعت: 2
            • کلید سرد فوری: ندارد
            • تعداد حالت های باد سرد: ندارد
            • تعداد حالت های باد گرم: 3
            • تعداد سری: 3
            • نوع سری ها : متمرکز کننده در اندازه های 60-75-85 میلیمتر
            • سری دیس پنسر: ندارد
            • فیلتر پشتی: دارد
            • یون ساز: دارد
            • صفحه نمایشگر: ندارد
            • کلیدها : معمولی
            • سیم جمع کن: ندارد
            • دارای دو سال ضمانت شرکت نگان سرویس

            معرفی سشوار پرومکس 7230

            سشوار پرومکس Promax باموتور پرقدرت و توان 2300 وات قادر است موها را به سهولت خشک کند و حالت دهد. این دستگاه دارای 2 سرعت و 3 حالت دمای قابل تنظیم می باشد که برروی دسته سشوار به طور جداگانه توسط 2 دکمه بسیار مقاوم تعبیه شده اند بنابراین به سهولت می توان با توجه به مدل مو از انها استفاده کرد.

            نقد و بررسی سشوار پرومکس 7230

            در انتخاب یک سشوار اولین نکته‌ای به آن توجه می‌شود، موتور سشوار است. بدون شک کسانی که استفاده‌ی حرفه‌ای از سشوار می‌کنند، باید از سشوارهایی با موتور AC استفاده کنند که مقاومت بیشتری دربرابر روشن‌بودن طولانی دارند. قدرت موتور سشوار نیز مهم است و هرچه این قدرت بیشتر باشد، پرتاب باد سشوار هم بیشتر می‌شود و با سرعت و قدرت بیشتری می‌توان کار خشک‌کردن و حالت‌دادن به موها را انجام داد.

            سشوار « پرومکس 7230 » (Promax) 

            سشواری حرفه‌ای دارای موتور پرقدرت 2300 وات AC،فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکزکننده‌ی هواستموتور پرقدرت سشوار، فشار باد زیادی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود 7230R برای براشینگ مناسب باشد. برای حفظ قدرت باد سشوار باید چند وقت یک‌بار فیلتر هوای آن را تمیز کرد. فیلتر هوا به‌آسانی به شکل چرخشی از انتهای سشوار باز می‌شود و می‌توان آن را شست. سیم مدل‌های حرفه‌ای را عموما بلند می‌گیرند تا هنگام استفاده مشکلی بابت کوتاه‌بودن سیم وجود نداشته باشد. سیم 7230R هم 3 متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه دارای حلقه‌ای است که به کمک آن می‌توان دستگاه را آویزان کرد.

            ویژگی ها  سشوار پرومکس 7230

            از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن‌کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند.

            به‌این‌ترتیب وزشدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت‌دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال‌بودن آن المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد.

            در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رهاکردن آن مجددا باد گرم شود. سشوار 7230R پرومکس نیز دارای این دکمه در بالای دسته است. سشوارهای خانگی عموما یک متمرکزکننده دارند؛ اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکزکننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

            به طور خلاصه سشوارPromax 7230دارای موتور 2300 وات AC، فناوری تولید یون، سه متمرکزکننده‌ی هوا، دو حالت سرعت و سه حالت دما و فیلتر قابل‌جداشدن است و با قدرت موتور بالایی که دارد، برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است.

            قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            چگونه یک سشوار خوب انتخاب کنیم ؟

            در انتخاب یک سشوار اولین نکته‌ای به آن توجه می‌شود، موتور سشوار است. بدون شک کسانی که استفاده‌ی حرفه‌ای از سشوار می‌کنند، باید از سشوارهایی با موتور AC استفاده کنند که مقاومت بیشتری دربرابر روشن‌بودن طولانی دارند. قدرت موتور سشوار نیز مهم است و هرچه این قدرت بیشتر باشد، پرتاب باد سشوار هم بیشتر می‌شود و با سرعت و قدرت بیشتری می‌توان کار خشک‌کردن و حالت‌دادن به موها را انجام داد. سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «7230R» سشواری حرفه‌ای دارای موتور پرقدرت 2300 وات AC، فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکزکننده‌ی هواست.

            موتور سشوار خوب

            موتور پرقدرت سشوار، فشار باد زیادی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود 7230R برای براشینگ مناسب باشد. برای حفظ قدرت باد سشوار باید چند وقت یک‌بار فیلتر هوای آن را تمیز کرد. فیلتر هوا به‌آسانی به شکل چرخشی از انتهای سشوار باز می‌شود و می‌توان آن را شست. سیم مدل‌های حرفه‌ای را عموما بلند می‌گیرند تا هنگام استفاده مشکلی بابت کوتاه‌بودن سیم وجود نداشته باشد. سیم 7230R هم 3 متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه دارای حلقه‌ای است که به کمک آن می‌توان دستگاه را آویزان کرد.

            از ویژگی‌های بارز این سشوار

            فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن‌کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وزشدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت‌دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال‌بودن آن المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد. در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رهاکردن آن مجددا باد گرم شود. سشوار 7230R پرومکس نیز دارای این دکمه در بالای دسته است.

            سشوارهای خانگی

            عموما یک متمرکزکننده دارند؛ اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکزکننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

            به طور خلاصه سشوارPromax 7230Rدارای موتور 2300 وات AC، فناوری تولید یون، سه متمرکزکننده‌ی هوا، دو حالت سرعت و سه حالت دما و فیلتر قابل‌جداشدن است و با قدرت موتور بالایی که دارد، برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است.

            برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09219124140 تماس حاصل فرمایید

            از مشخصات دیگر سشوار پرومکس 7230 میتوان به موارد زیر اشاره کرد

            توان خروجی
            2300 وات
            تعداد سرعت
            3 سرعته
            تنظیم باد گرم
            3 درجه حرارت
            طول سیم
            3 متر
            امکانات
            باد سرد به منظور تثبیت حالت مو
            دارد
            سرعت باد قوی به منظور خشک نمودن سریع موها
            دارد
            خاصیت ضد الکتریسیته ساکن (ionic)
            دارد
            قابلیت تنظیم درجه باد و حرارت
            دارد
            حلقه آویختن
            دارد
            سیم طولانی جهت استفاده در سالن ها
            دارد
            سری ها
            سری متمرکز کننده
            3 عدد

            از دیگر سشوارهای خوب میتوان به سشوار حرفه ای بابیلیس و پروویو و نیونایس نام برد

            در خرید سشوار به نکات زیر دقت کنید.

            موتور: موتورهای سشوارها به دو نوع AC و DC تقسیم می شود. تفاوت این دو نوع موتور در این است که سشوارهای موتور سبک یا DC برای مصارف خانگی یا به اصطلاح غیرحرفه ای طراحی شده‌اند. موتورهای DC معمولا فقط دارای یک دکمه هستند که به طور همزمان قدرت باد و درجه حرارت را کنترل می‌کند و این موتورها مقاومت کمتری در روشن بودن طولانی مدت نسبت به موتورهای AC دارند. موتورهای AC یا همان موتور سنگین دارای دو دکمه هستند که یکی درجه حرارت و دیگری قدرت باد را کنترل می‌کند. این گروه از سشوارها حرفه‌ای هستند و به دلیل مقاومت بالا در برابر روشن بودن طولانی مدت برای براشینک و کار در آرایشگاه‌ها بسیار مناسبند.

            توان مصرفی:

            یکی دگر از نکانی که باید در خرید سشوار مورد توجه قرار گیرد توان مصرفی سشوار است.اگر شما سشوار را برای استفاده روزمره لازم ندارید توان مصرفی ۲۰۰۰ وات برای شما کافی خواهد بود. اما اگر خواهان یک سشوار حرفه‌ای هستید باید به دنبال توان بالاتر از ۲۰۰۰ وات باشید. حداکثر توان سشوارها ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ وات است.

            فناوری تولید یون:

            این فناوری باعث می شود موها بهتر خشک شوند و در عین حال چربی داخل تارهای مو هنگام خشک کردن حفظ شود. فناوری تولید یون از آسیب دیدگی موها به دلیل حرارت و وز شدن آن ها جلوگیری می‌کند.

            امکانات جانبی سشوار:

            سشوارها دارای سری های مختلف هستند. سری هایی مانند متمرکز کننده، دیسپانسر، ماساژور و… که هر کدام کاربری متفاوتی دارند. بسته به نیازتان می‌توانید این سری ها را مورد استفاده قرار دهید. سری دیسپانسر و متمرکزکننده از سری های مهم در براشینگ هستند که لازم است هر سشواری حداقل این دو سری را داشته باشد.

            همانگون که گفته شد سشوارها در انواع متنوع برندها در بازار موجود است. اما بهتر است هنگام خرید برندی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی در بین مصرف کنندگان از میزان رضایتمندی بالایی برخوردار باشد. در زیر ما ۹ سشوار از میان برندهای محبوب را انتخاب و معرفی کرده‌ایم.

            سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999

            سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999

            «رمینگتون»‌ (Remington)‌  مدل  (AC5999) یک سشوار حرفه‌ای با موتور ۲۳۰۰ وات AC و فناوری تولید یون است. موتور سشوار از نوع AC است و نسبت‌به بسیاری از سشوارهای DC عمر بیشتری می‌کند. علاوه ‌بر این توان این موتور ۲۳۰۰ وات است و باد را با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت به بیرون پرتاب می‌کند. همه‌ی این‌ها از AC5999 یک سشوار حرفه‌ای برای خشک‌کردن سریع و دادن حالت دلخواه به موها ساخته است.

            سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل ۷۲۳۰R

            سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7230R

            در انتخاب یک سشوار اولین نکته‌ای به آن توجه می‌شود، موتور سشوار است. بدون شک کسانی که استفاده‌ی حرفه‌ای از سشوار می‌کنند، باید از سشوارهایی با موتور AC استفاده کنند که مقاومت بیشتری دربرابر روشن‌بودن طولانی دارند. قدرت موتور سشوار نیز مهم است و هرچه این قدرت بیشتر باشد، پرتاب باد سشوار هم بیشتر می‌شود و با سرعت و قدرت بیشتری می‌توان کار خشک‌کردن و حالت‌دادن به موها را انجام داد. سشوار «پرومکس» (Promax)  مدل «۷۲۳۰R » سشواری حرفه‌ای دارای موتور پرقدرت ۲۳۰۰ وات AC، فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکزکننده‌ی هواست.

            موتور پرقدرت

            سشوار، فشار باد زیادی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود ۷۲۳۰R برای براشینگ مناسب باشد. برای حفظ قدرت باد سشوار باید چند وقت یک‌بار فیلتر هوای آن را تمیز کرد. فیلتر هوا به‌آسانی به شکل چرخشی از انتهای سشوار باز می‌شود و می‌توان آن را شست. سیم مدل‌های حرفه‌ای را عموما بلند می‌گیرند تا هنگام استفاده مشکلی بابت کوتاه‌بودن سیم وجود نداشته باشد. سیم ۷۲۳۰R هم ۳ متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه دارای حلقه‌ای است که به کمک آن می‌توان دستگاه را آویزان کرد.

            از ویژگی‌های بارز این سشوار

            فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن‌کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها،الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وزشدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت‌دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال‌بودن آن المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد.

            قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            سشوار حرفه ای فیلیپس مدل BHD176

            سشوار حرفه ای فیلیپس مدل BHD176

            سشوار «فیلیپس»

            (Philips)  مدل BHD176» » دارای موتور ۲۲۰۰ وات AC و قابلیت تولید یون است و با داشتن یک متمرکز کننده و یک دیسپانسر برای خشک‌کردن و حالت دادن حرفه‌ای به موها مناسب است. موتور پرقدرت سشوار باد را با سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت به بیرون پرتاب می‌کند. این سرعت باد خوب باعث می‌شود که در مدت‌زمان کمتر بتوان موها را خشک کرد و لازم نباشد از حرارت زیاد که به موها آسیب می‌زند استفاده کرد.

            متمرکز کننده‌ای

            که همراه سشوار ارائه شده تنها ۷ میلی‌متر عرض دارد و باعث می‌شود باد با فشار بیشتری از سشوار خارج شود. حالت دادن به موها به کمک این متمرکز کننده سریع‌تر انجام می‌شود. مشکلی که بعد از خشک‌کردن و حالت دادن به موها ممکن است پیش بیاید وز شدن موها است. Philips BHD176 به تثبیت‌کننده یونی مجهز شده است که باعث می‌شود موها درخشان‌تر به نظر برسند و حالت وز شدگی کمتر شود. علاوه بر متمرکز کننده یک دیسپانسر نیز همراه سشوار ارائه شده که برای حجم دادن به موهای فر و موج‌دار بسیار مناسب است.

            سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR250AT

            سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR250AT

            برای

            تمام آرایشگران استفاده کردن از یک سشوار که بتواند موهای مشتریانشان را در کمترین زمان ممکن خشک کرده یا حالت دهد از اهمیت بالایی برخوردار است. سشوار PR250 تولید شده توسط شرکت «پرینسلی» (Princely) به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد. این سشوار موتوری با قدرت ۲۴۰۰ وات دارد که در مقایسه با سشوارهای دیگر قدرت موتور بسیار بالایی است. هر چه قدرت موتور بالاتر باشد قدرت خروج هوا بیشتر می‌شود.

            درنتیجه موها

            در مدت زمان کمتری خشک می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌‎توان به تولید هوای سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. این قابلیت را می‌توان با زدن دکمه‌ای کوچک که زیر سری خروجی هوا قرار دارد، فعال کرد. موتور AC استفاده شده در این دستگاه در مقایسه با موتورهای DC دارای سرعت و قدرت هوای بیشتری است و همین عامل باعث می‌شود که موها سریع‌تر خشک شوند.

            قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            سشوار حرفه ای پاناسونیک مدل NE84

            سشوار حرفه ای پاناسونیک مدل NE84

            NE84

            محصولی از شرکت «پاناسونیک» است. قدرت موتور ۲۵۰۰ وات این سشوار آن را برای مصارف ‌حرفه‌ای که نیازمند روشن‌بودن و استفاده‌ی مکرر از سشوار هستند، مناسب می‌سازد. این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد و با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک‌شدن موها کمک می‌کند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها توسط تارهای مو موجب نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود.

            محافظت از چربی

            داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن، آسیب به موها حین سشوارکردن کاهش می‌یابد. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد؛ قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها هم افزایش یابد. اگر به دنبال سشواری با قابلیت‌های کارآمد برای مصارف حرفه‌ای هستید، NE84 انتخاب مناسبی است.

            سشوار حرفه ای بابیلیس مدل BAB6610INE

            سشوار حرفه ای بابیلیس مدل BAB6610INE

            پرقدرت

            یکی از سشوارهای پر قدرت تولید شده توسط شرکت بابلیس BAB6610INE است. این سشوار دارای موتور قوی ۲۲۰۰ وات از نوع AC است. سشوارها دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC هستند. موتور AC که در این سشوار به کار گرفته شده است، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها بوده و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.

            این محصول

            دارای فناوری پیشرفته‌ی دیگری به نام تولید یون است که به‌این وسیله با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک شدن موها کمک می‌کند ضمن این‌که جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد. قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است، این ویژگی به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید.

            سشوار حرفه ای جیمی مدل GM-1765

            سشوار حرفه ای جیمی مدل GM-1765

            مدل  GM-1765»»

            از سشوارهای خوش‌ساخت شرکت «جیمی» (Gemei)  است که از موتور AC و توان ۲۸۰۰ وات بهره می‌برد. این مدل برای کاربری خانگی گزینه‌ی مناسب و ایدئالی محسوب می‌شود. ممکن است برای حالت دادن به موها مجبور باشید مدت طولانی موها را سشوار کنید و این می‌تواند آزار دهنده باشد یا حتی موجب سوختگی سر و گردن شود، در این وضعیت می‌توان از حالت باد سرد کمک گرفت.

            این سشوار

            همچنین دارای دو حالت باد و گرما است. درضمن برای راحت‌تر شدن حالت دادن به مو یک عدد متمرکزکننده در اقلام همراه کالا دیده می‌شود. کابل ۲ متری، وزن نسبتا کم و طراحی ارگونومیک کار کردن با این سشوار را ساده‌تر کرده است. سشوار جیمی مدل GM-1765 به یک حلقه‌ی آویختن مجهز شده است تا در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید، از نظم‌دهنده‌ آویزان کنید. سشوار GM-1765 از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌‌ی شرکت جیمی است.

            سشوار حرفه ای هانی هیر مدل BY522

            سشوار حرفه ای هانی هیر مدل BY522

            سشوار حرفه ای هانی هیر

            مدل BY-522Honey Hair professional Hair Dryer Art No:BY-522معرفی Honey Hair BY-522اولین نکته‌ای که باید در انتخاب یک سشوار به آن دقت کرد، نوع و قدرت موتور سشوار است. انتخاب نوع موتور  سشوار بستگی زیادی به نوع استفاده دارد. BY-522 سشوار حرفه ای دارای قابلیت کراتینه کردن مو و دارای موتور پرقدرت ۲۲۰۰ وات DCاست. سشوار  Honey Hair BY-522  مجهز به فناوری تولید یون است.یون‌های منفی باعث می‌شوند که رطوبت به داخل ساقه‌ی مو نفوذ کند و پس از خشک‌کردن، موها حالت نرم‌تر و لطیف‌تری داشته باشند.

            علاوه بر این،

            یون‌ها روی سطح مو را پوشانده و رطوبت مو را حفظ می‌کنند. به‌این‌ترتیب علاوه بر حفظ سلامت مو، سرعت خشک‌کردن زیادتر شده و بعد از خشک‌کردن هم، وز شدگی موها کمتر می‌شود.همه ی این ویژگی ها باعث میشود که کار خشک کردن و حالت دادن به موها در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن انجام شود.سرعت باد را در دو حالت و حرارت باد را در سه حالت می توان تنظیم کرد که با توجه به جنس مو واستفاده‌ی مورد نظرمی‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. متمرکز کننده ی باد همراه سشوار ارائه شده است. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            پرومکس  خانگی مدل Lx1600

            Lx1600 مانند 1500F دارای دسته تاشو و وزنی سبک است که برای مصارف خانگی و مسافرت مناسب است. قدرت این سشوار 1600 وات است که کمی بیشتر از 1500F خواهد بود. طراحی کلید کنترلی این دستگاه بسیار جالب است. پرومکس در این سشوار از یک کلید چهار حالته برای روشن، خاموش و تنطیم قدرت سشوار استفاده کرده است. مکان قرار گیری این کلید هم بسیار مناسب انتخاب شده است، یعنی دقیقا پشت دسته سشوار که دسترسی به آن به وسیله انگشت شست بسیار آسان خواهد بود.

            پرومکس خانگی مدل 6220D

            با توجه به قدرت 2200 وات این سشوار می توان گفت، 6220D در دسته سشوارهای نیمه حرفه ای قرار می گیرد. چون قدرت 2200 وات فراتر از قدرت سشوارهای خانگی است. این دستگاه به جز یک متمرکز کننده حرات به یک دیسپانسر نیز مجهز شده است که می تواند انگیزه بیشتری برای انتخاب ایجاد کند.  پرومکس مدل 6220D به دکمه باد سرد لحظه ای هم مجهز شده است که در بیشتر سشوارهای حرفه ای وجود داشته و برای تثبیت بخشی از آرایش مو به کار برده می شود.

             پرومکس حرفه ای مدل 7200

            قدرت این  این دستگاه 2000 وات است. شاید بگویید این توان برای  یک دستگاه خانگی زیاد است، اما باید توجه داشته باشید که در سشوارهای حرفه ای از نوع موتر AC استفاده می شود و در مدل خانگی از نوع موتور DC. توان موتورهای AC بسیار بالاتر بوده و برای استفاده های طولانی مدت  طراحی شده اند. پس به عبارتی دیگر قدرت  پرومکس حرفه ای مدل 7200 برابر با 2000 وات AC است. که برای یک سشوار حرفه ای مناسب خواهد بود. این سشوار دارای سه متمرکز کننده حرارتی و مجهز به ژنراتور تولید یون منفی است که مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن روی مو می شود. این سشوار دارای دو فیلتر هوا، دو حالت سرعت و سه حالت حرارت است.

            سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7433

            سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7433 با موتور 2300 وات طراحی ارگونومیکی داشته و در استفاده از آن احساس راحتی خواهد داشت. با توجه به قدرت موتوری که دارد بسیار سبک تر به نظر خواهد رسید. سیم بلد 3 متری، دو متمرکز کننده حرارت و موتور پر قدرت از مزیت های این دستگاه است

            پرومکس حرفه ای مدل 7240

            7240 مجهز به یک موتور پر قدرت 2400 واتی از نوع AC شده است که 100 وات بیشتر از 7230R قدرت خواهد داشت.  پرومکس حرفه ای مدل 7240 هم دارای ژنراتور تولید یون است که همانطور که گفته شد برای جلوگیری از وز شدن مو و ایجاد الکتریسیته بسیار موثر است. این سشوار نیز دارای سه سری متمرکز کننده حرارت، دو حالت سرعت و سه حالت حرارت است.

            پرومکس حرفه ای مدل 7842

            سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7842 با قدرت 2000 وات AC شاید در نگاه اول کم قدرت به نظر برسد اما ژنراتور تولید یون منفی، سیم بلند، و بدنه بسیار مقاوم آن قدرت نسبتا پایین موتور را بخوبی جبران کرده است. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            پرومکس حرفه ای مدل 7865

            رنگ متفاوت و بسیار زیبای مدل حرفه ای پرومکس مدل 7865 آن را به یک انتخاب هیجان انگیز تبدیل کرده است. اما بشنوید از قدرت موتور این دستگاه که 2500 وات و از نوع AC است که این دستگاه  را به یک دستگاه  واقعا حرفه ای تبدیل کرده است.  پرومکس مدل 7865 برای یک براشینگ حرفه ای طراحی و تولید شده است.

            سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7878K

            و اینک پرچمدار پرومکس. پرومکس مدل 7878K با پوشش تورمالین که روی المنت خود دارد ژنراتور تولید یون خود را به حداکثر قدرت رسانده است. پس می توان انتظار داشت بعد از استفاده از  پرومکس مدل 7878K موهای کاملا صاف، یکدست، درخشان و خوش حالت خواهید داشت. توان موتور پرومکس مدل 7878K  یکی از بالا ترین قدرت های سشوار های تولید پرومکس ایتالیاست و به  2400 وات می رسد.

            سشوار چرخشی بابیلیس مدل ۲۷۳۶

            اگر احساس می کنید که در سشوار کشیدن موهایتان مهارت خاصی ندارید اصلا نگران نباشید.سشوار بابیلیس، یکی از معروف ترین برندهای سشوار و لوازم آرایشی این مشکل رو حل کرده است. این مدل سشوار چرخشی بابیلیس براحتی به موهای شما فرم خواهد داد و به سرعت موهای خود را حالت داده و آماده خواهید شد.

            سشوار ریمنگتون مدل AC9140

            با سشوار ریمنگتون مدل AC9140 می‌توانید تجربه‌‌ای مشابه با سشوارکشیدن موها در آرایشگاه‌های حرفه‌ای و مجهز داشته باشید. طراحی ظاهری این مدل سشوار ریمنگتون بسیار چشم نواز با رنگ رزگلد عالی است.

            همچنین اگر به مشخصات این سشوار نگاهی بیندازید متوجه توان بالا در کنار وزن بسیار کم آن و همچنین بکار گرفتن جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در این مدل هر آن چیزی است که شما از یک سشوار حرفه ای انتظار دارید را در اختیار شما خواهد گذاشت.

            فناوری تولید یون بیشتر، توزیع گرمای هوشمند، حالت استایل شات از جمله ویژگی ها و مزایای این مدل از برند معروف سشوار ریمنگتون است.

            سشوار فیلیپس مدل BHD176

            خب به برند فیلیپس رسیدیم، فکر کنم به اندازه کافی از کیفیت این برند مطرح اطلاع دارید. فقط کمی درباره ویژگی های این سشوار فیلیپس برای شما خواهیم گفت تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید. سری دیسپانسر این مدل سشوار فیلیپس برای موهای بلند و فرفری و پرپشت کاربردی است.

            قدرت پرتاب باد عالی و همچین دکمه باد سرد از ویژگی های اولیه این محصول است. همچنین فیلتر پشت سشوار قابلیت جدا شدن دارد. این مدل سشوار فیلیپس به گونه ای طراحی شده که برای استفاده خانم ها بسیار مناسب است. البته تنها نقطه ضعف این سشوار فیلیپس  را می توان در کوتاه بودن سیم آن دانست.۱.۸ متر سیم شاید برای افرادی که خیلی به دسترسی برق در کنار میز آرایش و آینه منزل خود حساسیت دارند کوتاه به نظر بیاید. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

             

            سشوار پرومکس

            چکيده :

            در حال حاضر گردشگري و توريسم به عنوان صنعتي تلقي مي شود که نقش حياتي در اقتصاد کشورهاي جهان ايفا مي نمايد.
            به دليل اهميت و نقش گردشگري در اشتغال ، توليد، درآمد و رفاه ، بسياري از کشورهاي دنيا تلاش وافري در جهت توسعه اين بخش بکار مي برند.با توسعه سطح زندگي جوامع انساني و ورود به عصر ارتباطات شاخه هاي متعددي در گردشگري ايجاد شده است که يکي از اين شاخه ها توريسم درماني است .

            کشورهايي که به لحاظ شرايط طبيعي مناسب

            کشورهايي که به لحاظ شرايط طبيعي مناسب ، زمينه هاي جذب بيماران را دارند و يا کشورهايي که به لحاظ مزيت هاي نسبي خود هزينه هاي پائين را ايجاد کرده اند، به خوبي مي توانند به توسعه توريسم درماني و در نهايت به توسعه اقتصادي و اجتماعي کشور کمک نمايند. کشور ما ايران به لحاظ هر دو ويژگي، علي الخصوص ويژگي دوم ، شرايط مناسبي را براي توسعه گردشگري داراست که شناخت اين قابليت ها مي تواند به توسعه گردشگري درماني در کشور منجر شود و توسعه گردشگري مي تواند به اقتصاد ملي، اشتغال ، رفاه و درآ مد جامعه کمک بسزايي نمايد.

            بررسی پرژهای

            در اين پژوهش به بررسي توانمنديهاي شهر تهران در جهت توسعه گردشگري درماني پرداخته ايم با توجه به زمينه هايي که به لحاظ زيرساختهاي درماني در تهران موجود اس ت پتانسيل هاي قابل توجهي در اين بخش در شهر تهران نهفته و ناشناخته مانده است . بر اساس مطالعه و بررسي به عمل آمده مشخص شد که شهر تهران به عن وان مهمترين مرکز درماني کشور پتانسيل قابل توجهي در توسعه گردشگري درماني داراست و مراکز درماني آن مي توانند نقش مؤثري در توسعه گردشگري درماني ايفا نمايند.
            کليدواژه ها: گردشگري، توريسم ،گردشگري سلامت ، گردشگري درماني، مراکز درماني، تهران .

            ١-مقدمه

            ١-١ بيان مسئله :
            کشور ما ايران به لحاظ جاذبه هاي گردشگري در ميان ١٠ کشور برتر جهان قراردارد ولي به لحاظ ورود گردشگر و سهم ايران از درآمد گردشگري در رتبه هاي ١١٠ به بالا جهان ايستاده ايم . توسعه گردشگري در کشور ما زمينه هاي متعدد تاريخي، فرهنگي، طبيعي، اجتماعي و اقتصادي را داراست که سياستگذاري و ايجاد زيرساخت هاي لازم اين بخش مي تواند سهم قابل توجهي در اقتصاد ملي ايفا نمايد.و در شرايط کنوني اشتغال ، توليد، درآمد و رفاه را در کشور به ميزان قابل توجهي ارتقاء دهد. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            گردشگری درمانی

            يکي از زمينه هاي بسيار متعدد، توسعه گردشگري در کشور ما، گردشگري درماني است در اين بخش از گردشگري، کشور از دو ديدگاه ، يکي زمينه هاي اقامت بيماران در مناطق طبيعي کشور و ديگري وجود مراکز درماني که به دليل هزينه هاي پايين و کيفيت بالاي خدمات و درمان مي تواند مطرح باشد.اين فرصت مناسب مي تواند يکي از زمينه هاي توسعه گردشگري در کشور باشد.

            زمينه سازي توسعه گردشگري درماني

            زمينه سازي توسعه گردشگري درماني و آماده سازي زير ساخت ها و مديريت مناسب براي توسعه اين گردشگري مي تواند به اقتصاد ملي کمک کند.براي اين تحقيق مقوله شناخت پتانسيل هاي گردشگري درماني در کشور گام اول است که بايستي برداشته شود. سپس بايستي زيرساختهاي لازم مهيا گردد اين زير ساختها شامل مديريت ، حمل و نقل ، مراکز اقامتي و پذيرايي و … است . پس از آن انجام تبليغات لازم ، ايجاد تسهيلات براي ورود گردشگران و …. از جمله ضروريات است .

            پتانسيل هاي گردشگري درماني

            متأسفانه در کشور ما پتانسيل هاي گردشگري درماني ناشناخته مانده است که بايستي تلاش براي شناخت اين پتانسيل ها صورت گيرد و با توجه به زمينه هاي مناسبي که گردشگري درماني در کشور دارد از اين فرصت براي توسعه اقتصادي و اجتماعي کشور مي توان استفاده نمود.

            ١-٢ اهميت و ضرورت تحقيق :

            گردشگري درماني و بهداشتي امروزه از رو به رشدترين بخشهاي صنعت گردشگري در جهان محسوب مي گردد که باعث شده بسياري از کشورها توجه خود را به اين بخش مبذول دارند. به خصوص کشورهاي در حال توسعه با توجه با مزيت هاي هزينه اي خود ، به طور چشمگيري در حال تبليغ سرويسهاي درماني خود هستند. توسعه اين بخش کمک وافري به درآمد،اشتغال ،توليدو رفاه کشورهاي مذکور خواهد داشت .

            تعریف

            به نظر مي رسد در کشور ما تا کنون اين حوزه از گردشگري به دلايل مختلف مورد توجه جدي قرار نگرفته است . در حاليکه پتانس يل هاي قابل توجهي در اين بخش در کشور و علي الخصوص در تهران وجود دارد. که توسعه آن مي تواند تحولات قابل توجهي را در ارکان اقتصادي و اجتماعي جامعه به دنبال داشته باشد. شهر تهران که قطب توسعه کشور است ، به دلايل سياسي , اداري، اقتصادي و …… همواره مورد توجه مي باشد، مي تواند در زمينه توسعه گردشگري درماني جايگاه رفيعي را در منطقه خاورميانه داشته باشد. وجود مراکز متع دد درماني و زير ساختها از جمله پتانسيل هايي است که تهران را داراي اين ويژگي کرده است . قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            ویژگیها

            ١-٣ اهداف تحقيق :
            ١- شناخت توانمنديهاي شهر تهران در خصوص جذب گردشگر درماني
            ٢- تعيين نقش گردشگري درماني در توسعه اقتصادي و اجتماعي کشور
            ٣- معرفي توانمنديهاي شهر تهران در خصوص گردشگري درماني

            ١-٤ پيشينه تحقيق :

            موضوع گردشگري درماني بحث جديدي است که به منظور توسعه صنعت گردشگري و به دنبال آن توسعه اقتصادي کشورها مطرح شده است . به دنبال ايجاد شوراي سياستگذاري گردشگري سلامت در سال ١٣٨٣ در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، گردشگري پزشکي در قالب خدمات بين المللي سلامت مورد توجه قرار گرفت . اما تا کنون هيج ساز و کار رسمي و مورد قبولي در اين زمينه وجود ندارد. در کشور ما بررسي نوشته هاي فارسي زبانان نشان مي دهد که تلاش چنداني در جهت غني سازي مفاهيم بنيادي اين نوع گردشگري، به خصوص تعيين يک چارچوب جامع و مانع براي آن صورت نگرفته است .

            ١ -٥ قلمرو تحقيق :

            تهران ، پايتخت ايران ، بزرگترين شهرو نخست شهر کشور است . .شهر تهران از شمال به شميران ، از غرب به کرج ، از جنوب به ري و ورامين ، از شرق به دماوند متصل است . شهر تهران با جمعيت ٧٧٠٥٠٣٧ نفر و مساحت ٧٣٠ کيلومتر مربع ، در ٥١ درجه و ١٧ دقيقه تا ٥١ درجه و ٣٣ دقيقه طول خاوري و ٣٥ درجه و ٣٦ دقيقه تا ٣٥ درجه و ٤٤ دقيقه عرض شمالي قرار گرفته است .
            شهر تهران به عنوان مرکزيت سياسي اداري استان و همچنين کشور مي باشد. در اين تحقيق به بررسي مراکز درماني واقع در شهر تهران خواهيم پرداخت .( جغرافياي استان تهران ، ١٣٨٧) قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            ١-٦ روش گردآوري اطلاعات :

            روش گردآوري اطلاعات عمدتأ از طريق بررسي و مطالعه کتابخانه اي (کتاب ، مقاله ، اينترنت ) مي باشد. اما براي تکميل اطلاعات از طريق پيمايش ميداني اقدام شده است که در اين رابطه نسبت به انجام مصاحبه از کارشناسان و مسئولين مراکز درماني اقدام شده است .
            ٢- مباني نظري تحقيق

            ١-٢: تعريف توريسم :

            توريسم (Tourism) واژه اي است متشکل از دو بخش تور (Tour) يعني سفر ، سياحت ، مسافرت يا گردش کردن و ايسم (Ism) که پسوندي است به معناي مکتب با طرز تفکري خاص .
            در واقع توريسم يعني مکتبي که پايه ي فکري آن سياحت و جهانگردي است . معادل فارسي توريسم را جهانگردي و معادل عربي توريسم سياحت مي باشد . (ضيايي ، ١٣٩١ )

             

            ٢-٢ تعريف گردشگري :

            گردشگري به مجموعه فعاليتي اتلاق ميشود که در جريان مسافرت يک گردشگر اتفاق مي افتد ، اين فرايند شامل هر فعاليتي از قبيل برنامه ريزي سفر ، مسافرت به مقصد ، اقامت ، بازگشت و حتي ياداوري خاطرات ان نيز مي شود . همچنين فعاليتي را که گردشگر بعنوان بخشي از سفر انجام مي دهد ، نظير خريد کالاهاي مختلف و تعامل ميان ميزبان و مهمان را نيز در بر مي گيرد . (
            لومسدن ، ١٣٨٠ ، ١٨ )

            ٣-٢: انواع توريسم :

            توريسم را به صورتهاي مختلف تقسيم کرده اند که بهترين آنها تقسيم بندي سازمان جهاني جهانگردي که در نمودار زير به شرح
            زيرمي باشد :

            ٤-٢ توريسم سلامت

            اين نوع گردشگري تعاريف متعددي را به خود اختصاص داده است :

            ١- اين نوع شامل افراد و گروههايي هستند که براي استفاده از تغيير آب و هوا (با هدف پزشکي و درماني ) استفاده از آبهاي معدني، گذران دوران نقاهت ، معالجه و نظاير آن اقدام به مسافرت مي کنند (رضواني،١٣٨٥،١٩) بسياري از بيماران نيز براي مداوا به مراکز مهم و معتبر پزشکي در کشورهاي پيشرفته يا پايتخت کشورهايي که از امکانات بهداشتي و درماني بهره مندند مراجعه مي کنند. اين نوع جهانگردي اعتبار و رواج فراواني دارد.(محلاتي،١٣٨٠،١٢)
            ٢- WTO( سازمان جهاني گردشگري) آنرا چنين تعريف کرده است : استفاده از خدماتي که بهبود يا افزايش سلامتي و افزايش روحيه فرد ( با استفاده از آبهاي معدني- آب و هوا يا مداخلات پزشکي ) منجر ميشود و در مکاني خارج از محل سکونت با اقامت بيش از ٢٤ ساعت صورت مي گيرد.
            ٣- قانون گردشگري سلامت وزارت بهداشت (دفتر حقوقي) : مسافرت افراد از کشوري به کشور ديگر به منظور دريافت

            خدمات پزشکي در بخش بستري يا سرپايي شامل :

            الف ) سرپايي: که کمتر از٢٤ ساعت قابل ارائه باشد، مثل check up تشخيص بيماري و …
            ب ) بستري : بيش از ٢٤ ساعت به طول مي انجامد.
            ٤- دکتر صدري دبير کميته گردشگري سلامت سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري: مسافرت افراد يک نقطه به نقطه ديگر با هدف حفظ و ارتقاء سلامتي و درمان بيماريها و دريافت ساير خدمات وابسته به حوزه سلامت که مدت حداقل ٢٤ ساعت تا حداکثر
            ١ سال به طول مي انجامد.(مصاحبه با دکتر صدري )
            ٥- سايت ميراث ف رهنگي و گردشگري خراسان رضوي: نوعي از مسافرت است که علاوه بر تفريح ، فراغت ، آسايش – سلامت و مراقبت هاي پزشکي را به همراه دارد.

            ٥-٢ گردشگري سلامت (Health tourism)

            مفهوم گردشگري سلامت مفهوم جديدي نيست . تاريخ آن به هزاران سال پيش بر مي گردد ، وقتي زائران يوناني از اطراف درياي مديترانه به سرزمين کوچکي در خليج سارونيک که اپيدوريا ناميده مي شد سفرمي کردند .اين سرزمين جايگاه مقدسي از خداي سلامتي «اسکلپيوس » بود.در نتيجه اپيدوريا، مقصد سفر براي گردشگران پزشکي گرديد قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            چشمه هاي آب معدني

            بنابر نظر وايت من در اروپا چشمه هاي آب معدني و کلينيک هاي آب درماني در اواخر قرن هجدهم مورد توجه قرار گرفتند و علاوه بر اينکه به تجهيزات مناسب با ترکيبات آبها مجهز شدند فضاي اطراف آنها نيز براي بهره مندي از سکون و آرامش چشم اندازهاي طبيعي سامان يافتند در اين قبيل کلينيک ها تيم هاي مشاوره پزشکي براي تجويز مدت و نحوه استفاده از هر نوع آب باري درمان بيماريهاي مختلف مشغولند.مراجعبن به اينگونه اسپاها را اغلب بيماراني که از انواع ناراحتي هاي پوستي، دردهاي روماتيسمي، ورم مفاصل ، خستگي و فرسودگي مفرط جسمي، نقرس ، التهاب مهره ها و ستون فقرات و کسان ي که از ناراحتي هاي گوارشي و تنفسي عذاب مي کشند تشکيل مي دهند.

            ١-٥-٢ توريسم پيشگيرانه

            در اين نوع گردشگري، افراد براي استفاده از امکانات طبيعي موجود در مقصد، اقدام به مسافرت مي کنند. اين امکانات که شامل آب و هواي مطلوب ، چشمه هاي آبگرم و مجموعه هاي لجن درماني و محيط هاي ريلکسيشن و …است ، در اختيار افراد قرار مي گيرد تا آنها تمدد اعصاب يابند. در واقع استفاده از اين امکانات هم از لحاظ روحي- رواني و هم از نظر فيزيکي سبب بازيابي توان فرد شده و انرژي لازم را براي ادامه فعاليت عادي وي فراهم ميکند. افرادي که در اين طيف دسته بندي مي شوند، ناراحتي يا بيماري خاصي ندارند بلکه با استفاده از امکانات طبيعي در واقع از بروز بيماري و ناراحتي جسمي و روحي جلوگيري ميکنند. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            ٢-٥-٢ توريسم صحت

            در اين نوع از گردشگري نيز، از امکانات طبيعت استفاده م ي شود اما تفاوت اساسي در اينجاست که متقاضيان داراي بيماري يا مشکلات خاصي هستند و براي برگشت به حالت طبيعي و خروج از وضعيت بيماري جسمي يا روحي سفر مي کنند و مقصد آنان طبيعت است . طبعا اين افراد بايد تحت نظر متخصصان و طي برنامه اي درماني و بهبودمدار قرار گيرند. بيماران پوستي، تنفسي، روماتولوژي و عضله اي معمولا مراجعه کنندگان اصلي اين گونه خدمات هستند. همچنين بيماراني که اعمال جراحي خود را پشت سرگذاشته و دوره نقاهت خود را ميگذرانند نيز با استفاده از آب هاي گرم ، درياچه نمک ، لجن درماني، آفتاب و ماسه و شن … و زير نظر پزشک و در يک برنامه درماني و مراقبت بهداشتي فرآيند بهبود خود را تسريع مي بخشند.

            ٣-٥-٢ توريسم درماني

            در اين گونه از توريسم اصل بر مداخلات پزشکي مي باشد.مسافر از بيماري مزمن يا حاد رنج ميبرد براي حل مشکلات درماني خود نياز به مداخله فيزيکي م ثل جراحي براي وي مد نظر است . البته مداخلات ديگري مثل طب سنتي يا مکمل را در اين حوزه بر مي شمارند.
            در شاخه پزشکي نيز ميتوان با توجه به وسعت مداخله و نياز به مراقبت هاي بهداشتي و درماني و يا جراحي دو نوع تقسيم بندي سبک ( فرآيندهاي تشخيص و درمان بدون مداخله جراحي و فرآيندهاي جراحي بدون بستري و بدون تاثير حياتي بر زندگي بيمار ) و سنگين (درمان هايي با نياز به بستري در بيمارستان يا نياز به بخش مراقبت هاي ويژه و مراقبت هاي بعد از مرخصي از بيمارستان ) قائل شد.

            ٦-٢ گردشگري درماني

            گردشگري درماني نيز مانند گردشگري سلامت داراي انواع مختلفي است که توسط محققين مختلف تقسيم بنديهايي صورت گرفته است . در يکي از اين تقسيم بنديها گردشگري درماني به سه بخش تقسيم شده است .
            درمان هاي سبک : مانند دندانپزشکي، زيبايي صورت ، چشم پزشکي، چکاب کامل و ……
            درمان هاي متوسط : مانند پيوند مو و قرنيه ، درمان ناباروري، درمان هاي زيبايي در ناحيه هاي مخ تلف بدن ، آنژيو پلاستي و .. درمان هاي سنگين : مانند انواع جراحي هاي داخلي مثل پيوند اعضاء، کاشت حلزون ، شنوايي، قلب باز، ترميم ضايعات نخاعي، پيوند مغز استخوان و …. ( جعفري ، ١٣٨٦ ، ٣٢ )

            ٧-٢ عوامل مؤثر در توسعه گردشگري درماني

            شناسايي مشکلاتي که گردشگران با آن مواجهند (در طول اقامت )، اندازه گيري رضايت آنها از خدمات ارائه شده و شناسايي امکان توسعه اين نوع از گردشگري و گزينه ها و پيشنهادات موجود توسعه گردشگري سلامت را در مقاصد گردشگري سبب خواهد شد تا متوليان دولتي و قانونگذار و همچنين سرمايه گذاران بخش خصوصي با توجه به وضع موجود و هزينه هاي مورد نياز براي رفع مشکلات کنوني افزايش ظرفيت و کيفيت ارائه خدمات اقدام کنند. اين مهم علاوه بر اينکه سبب شکل گيري صحيح اين کسب وکار مي شود ساختار عرضه را براي پاسخگويي مناسب به تقاضاي روزافزون – تقاضايي که يکي از دلايل افزايش آن کيفيت و قيمت مناسب ارائه خدمت در اين مقصد بوده است – بهسازي مي کند.

            گردشگر درمانی

            گردشگري درماني در کشوهاي در حال توسعه در چرخه عمر محصول ، هنوز مرحله معرفي خود را مي گذراند و زير ساختها و ساختارهاي ارائه خدمات ناکامند، کمبود و ضعف سياستهاي بازاريابي، کمبود اطلاعات بخشي، کمبود توجه به اهميت خدمات ارائه شده به گردشگران خارجي و ……. دراين کشورها وجود دارد.
            براي مثال گردشگراني که براي استفاده از آبهاي درماني به مقاصد گردشگري در آسيا و خاورميانه مي آيند از چند شکل عمده و بعضأ مشابه رنج م ي برند. مهمترين آنها کمبود حمل و نقل عمومي، تميزي و نظافت ، دسترسي (جاده ها)، تعداد انگشت شمار مراکز اقامتي در دسترس در بعضي مقاصد درماني و ….. است . قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            خدمات درماني

            خدمات درماني نيز در بعضي مقاصد آبهاي درماني ارائه نمي شود. قيمت ها در مقايسه با خدمات ارائه شده بالا است . برنامه هاي تفريحي و جذاب وجود ندارد و يا امکانات ارتباطي بسيار ضعيف است .
            ١-٧-٢عوامل تسريع رشد گردشگري درماني
            چهار عامل اصلي در تصميم گيري براي سفر براي دريافت خدمات درماني نقش ايفا مي کند، قيمت ، کيفيت ، سهولت ، دسترسي و صف انتظار (٢٠٠٦,٢٤، TRAM)
            هفت دسته عوامل کلي هستند که در رونق گردشگري درماني در سطح بين الملل تاثير دارند : صرفه جويي در هزينه ها، کيفيت بهتر خدمات درماني، صف انتظار کوتاه مدت ، درمان هاي غير شمول بيمه ، درمان هاي خاص و جذاببيت تنوع ( Woodman 2007, 6)

            ٣ بحث و يافته ها

            شهر تهران به عنوان اصلي ترين قطب گردشگري استان و حتي کشور محسوب مي شود که داراي بيشترين جاذبه هاي انسان ساخت است . اگر جاذبه هاي را که داراي بعد غير مادي نيز هستند در نظر بگيريم شهر تهران اهميت ويژه اي در اين زمينه پيدا مي کند. وجود تاسيسات زيربنايي مانند فرودگاه ، شبکه حمل و نقل قوي که به صورت شعاعي تمام کشور را به پايتخت متصل کرده است به نوعي بر اهميت گردشگري تهران افزوده است به نحوي که اکثر قريب به اتفاق بازديد کنندگان و گردشگران در سطح بين الملل مجبور به بازديد و اقامت در شهر تهران هستند

            تعداد هتل

            وجود بيشترين تعداد هتل ٤ و ٥ س تاره ، وجود بيشترين تعداد موزه ، سينما، مراکز درماني، برگزاري تعداد نمايشگاهها، جشنواره ها و مرا سم ملي و مذهبي در اين شهر نشان از اهميت گردشگري در آن دارد.تهران شايد از نظر جاذبه هاي فرهنگي نسبت به ساير استانها.، ضعيف تر باشد اما وجود رخدادهاي فرهنگي، هنري ، ورزشي، اقتصادي و درماني به جذابيت آن افزوده است . قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230
            تهران نقطه اتصال شبکه ي ارتباط زميني و هوايي است . وجود فرودگاه هاي بين المللي مهرآباد و فرودگاه امام خميتي (ره )، داشتن بيشترين آزاد راه ها و بزرگ راه ها ي داخلي کشور و وجود مترو (راه آهن شهري) نشانگر اين اس ت که تهران داراي امکانات ارتباطي بسيار مهمي است .

            ١-٣-طب و درمان در تهران قديم

            وضع طبابت و به اصطلاح امروز کار پزشکي در تهران وضعي خاص و ابتدائي داشت ، در آن روزگاران جز تعدادي افراد که براي تحصيل علم طب و پزشکي به فرنگستان رفته و يا در مدرسه دارالفنون درس خوانده بودند و يا چند نفر معدود از اطباي ديار فرنگ که به تهران آمده و اينجا و آنجا ساکن بودند، طبيب تحصيل کرده و عالم و آگاه به رموز طب جديد و مدرن وجود نداشت و بيشتر اطبا و پزشکان سرشناس و معروف تهران در آن دوره همان حکيم باشي ها بودند که معلومات و آگاهي هايشان از کتاب (تحفه حکيم مؤمن ) و کتاب قانون و شفاي بوعلي و (برابر الساعه ) محمد ذکريا ي رازي خارج نبود و همچنين دواهايي هم که تجويز مي کردند از روي مندرجات کتاب (مخزن الادويه ) بود.

            درزمان

            در زمان فتحعيشاه چند طبيب که مخصوص سفارت فرانسه و انگليس بودند در تهران کم و بيش براي ايرانيان تجويزهايي مي کردند، يکي از اين افراد (ماک نايل ) پزشک معروف و مبرز انگليسي بود که در نمايندگي سفارت انگليس در تهران انجام وظيفه مي کرد.
            در دوران ناصري چندين طبيب خارجي در تهران بودند که کم و بيش طرف توجه طبقات ممتازه و اعيان بودند و از ميان اين اطباء مشهورشان دکتر ( طولوزان ) و ديگري دکتر (فوريه ) بود که هر دو نفر را ناصرالدين شاه به استخدام خود درآورده بود در واقع طبيب مخصوص دربار بودند. (نجمي،٤٥٠،١٣٦٣)علاوه بر آن مي توان به استفاده از آبهاي معدني در قديم الايام اشاره نمود که از سوي پزشکان نيز توصيه مي شده اند.
            ٢-٣ آبهاي معدني تهران و خواص درماني آن :

            خلاصه

            مقدمه : شکستگی های دیستال رادیوس به خصوص شکستگی کالز، از شایعترین شکستگی ها در میان افراد مسن می باشد و عوارض زیادی دارد. روشهای درمانی متعدد برای یک تیپ از این شکستگی ها که شکستگی ناپایدار نام دارد و درمان آن مشکل می باشد، پیشنهاد شده است.
            هدف از این مطالعه بررسی بیمارانی است که به روش پین و پلاستر درمان شده اند. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            روش کار :

            در این مطالعه ٥٤٣ بیمار که شکستگی ناپایدار دیستال رادیوس داشتند و طی سال ١٣٧٦ تا پایان ١٣٨٠ در بیمارستان امام رضا (ع) و امدادی مشهد بستری و به روش پین و پلاستر درمان شده اند، مورد بررسی قرار گرفتند. در این روش دو پین، یکی دیستال در قاعده دومین و سومین متاکارﭖ و پروگزیمال در داخل استخوان اولنا و یا مواردی در ثلث دیستال رادیوس گذاشته شد و بعد از ریداکشن، این دو پین در گچ ثابت گردید که در موارد رادیوس، یک سر پین از پوست خارج و در گچ ثابت شد. پس از یونیون که معمولاﹰ ٦ تا ٨ هفته طول می کشد، گچ باز و پین ها خارج شدند و بیماران تا زمان بهبودی کامل یا استقرار عوارض، از نظر عوارض جانبی تحت مطالعه قرار گرفته و پس از آن از مطالعه خارج شدند.

             

            نتایج :

            در این مطالعه ١٨٩بیمار مرد و بقیه زن بوده اند. عوارض ایجاد شده شامل عوارض محل پین گذاری ٤٦ مورد (٤/٨%)، محدودیت حرکتی در جهت فلکشین و اکستنشین ٤١ بیمار (٥/٧%)، محدودیت حرکتی در جهت پرونیشین و سوپینیشین ٤٣ بیمار (٩/٧%)، مال یونیون در جهت انگولیشین قطعه دیستال به خلف ٤٨ بیمار (٨/٨%)، مال یونیون در جهت کوتاهی رادیوس ٤٤ مورد (١/٨%) بوده اند، عوارض عصبی ١٧ مورد (١/٣%)، مال یونیون در جهت جابجایی قطعه دیستال به سمت رادیال ٢٧ مورد (٩/٤%). قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            نتیجه گیری :

            ارجحیت این روش کاربرد ساده و ارزان و خطرات کم برای جراح و بیمار و نتایج خوب در مقایسه با روشهای دیگر مانند اکسترنال فیکساتور، ریداکشن باز و فیکسیشن با پیچ و پلاک، ریداکشن بسته و فیکسیشن با پین، ریداکشن با کمک آرتروسکوﭖ و پین گذاری می باشد.
            واﮊه های کلیدی : دیستال رادیوس، شکستگی کالز، پین و پلاستر

            • مقاله اصلی

            مقدمه
            شکستگی های دیستال رادیوس به خصوص شکستگی کالز یکی از شایعترین شکستگی ها است و در افراد پیر، به علت سن بالا و استئوپروز ایجاد شده و عوارض ناراحت کننده ای به وجود می آورد که باعث شده بیماران به طور مرتب به پزشکان متعددی مراجعه نمایند. این امر سبب صرف هزینه های زیاد، از کارافتادگی، نگرانی و مشکلات روحی روانی برای خود و خانواده می شود (١‐ ٢‐٨). شکستگی حدود ٢ سانتیمتر دیستال رادیوس که در آن قطعه دیستال به خلف جابجا شود، شکستگی کالز نامیده می شود و چنانچه قطعه دیستال به قدام جابجا شود، شکستگی را اسمیت گویند (٢‐٨).
            شکستگی کالز به علت سقوط روی کف دست با دورسی فلکسیون ٤٠ تا ٩٠ درجه ایجاد شده که نوع شکستگی به وضعیت مچ و مقدار و مسیر نیروی وارده بستگی دارد. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            شکستگی ابتدا در سطح تانسیون ایجاد و با کمپرسیون در سطح دورسال ادامه می یابد (٢).

             

            شکستگی ناپایدارعبارت است از : شکستگی کومینوتد با دورسال آنگولیشن ٢٥ درجه یا بیشتر، کوتاه شدن استخوان رادیال بیش از یک سانتی متر، کومینوشن قابل ملاحظه با قطعات داخل مفصل (٢‐٧‐١٠).
            بیشتر عوارض در شکستگی های ناپایدار ایجاد می شود و به همین دلیل در این نوع شکستگی ها روشهای متعدد درمانی گزارش شده است که عبارتند از : ١‐ ریداکشن بسته و پرکوتانئوس پینینگ (٢‐٤‐١٣). ٢‐ استفاده از فیکساتور خارجی (٥‐٧‐١٥).
            ٣‐ ریداکشن باز و فیکساسیون با پیچ و یا پلاک (٥‐١٠). ٤‐ استفاده
            از پین و پلاستر (٢). ٥ ‐ بکارگیری دو و یا چند روش فوق با هم (٢‐١٠).

            از آنجایی که درمان شکستگی های ناپایدار

            از آنجایی که درمان شکستگی های ناپایدار دیستال رادیوس به طریقه پین و پلاستر بسیار ساده تر و ارزانتر از روشهای درمانی مرسوم در کشورهای خارجی که به طریقه های ریداکشن بسته و استفاده از فیکساتور خارجی و یا ریداکشن بسته و پرکوتانئوس پینینگ، ریداکشن باز و فیکسیشن با پیچ و پلاک و یا ریداکشن با کمک آرتروسکوﭖ و استفاده از پین می باشد. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230
            این مطالعه با هدف بررسی نتایج درمانی شکستگی های دیستال رادیوس با روش پین و پلاستر است که چنانچه قابل قبول باشد می تواند به عنوان یک روش درمانی استفاده گردد.

            روش کار

            این مطالعه به صورت آینده نگر طی سال ١٣٧٦ تا پایان سال ١٣٨٠ بر روی ٥٤٣ بیمار که به علت شکستگی ناپایدار دیستال رادیوس به بیمارستان امام رضا (ع) و امداد مراجعه کرده و با روش ریداکشن و بی حرکتی با پین و پلاستر تحت درمان قرار گرفتند، انجام شد. این روش درمانی در بیمارانی که سن آنها بیشتر از بیست سال بود و به علت ناپایدار بودن شکستگی به نظر می رسید که ریداکشن بسته و گچ گیری به تنهایی ممکن است در آینده باعث جابجایی قطعات شود، استفاده و نتایج حاصله مورد بررسی قرار گرفت.

            بیماران تحت بیهوشی عمومی

            در همه این بیماران تحت بیهوشی عمومی، دو عدد پین که یکی در دیستال و دیگری در پروگزیمال شکستگی گذاشته شده است که پین دیستال از محل متافیز به دیافیز دومین و سومین متاکارﭖ و پین پروگزیمال حدود ٣ تا ٤ اینچ دیستال به نوک الکران و در استخوان اولنا گذاشته و دو سر هر دو پین پس از خروج از پوست در گچ ثابت شده است. قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230

            در عده ای

            در عده ای پین پروگزیمال در محل ثلث میانی به دیستال رادیوس گذاشته و در این بیماران گچ کوتاه استفاده شده که این افراد ٤٨ مورد بوده اند. در تمام این بیماران ریداکشن و پین گذاری وگچ گیری زیر بیهوشی انجام شده است و پس از ریداکشن رادیوگرافی کنترل به عمل آمده و روز بعد بیمار به طور دقیق از نظر علائم عصبی و تورم و وضعیت پین ها وحرکت انگشتان، معاینه و در صورتی که مشکل خاصی نداشتند، مرخص شده وسپس یک و یا دو هفته بعد مجدد به درمانگاه یا کلینیک مراجعه کرده و رادیوگرافی کنترل انجام و عوارض حاصله یادداشت شده است.

            مدت زمان گچ گیری بین ٦ تا ٨ هفته بوده است

            مدت زمان گچ گیری بین ٦ تا ٨ هفته بوده است که با کنترل رادیوگرافی و علائم یونیون گچ باز و پین ها خارج گردیده اند. از آن پس بیماران به طور مرتب هر ٢ تا ٤ هفته مراجعه و معاینه دقیق انجام و تا زمان بهبودی کامل یا استقرار عوارض تحت بررسی و پس از آن از مطالعه خارج شده اند. در این مطالعه کلیه عوارض از ابتدا تا زمانی که بیماران از مطالعه خارج شده اند، بررسی و از نظر بررسی نتایج حرکتی حاصله بیماران به

            ٤ گروه تقسیم گردیده اند:

            گروه ١‐ حرکت در حد طبیعی (محدودیت حرکت کمتر از ١٠ درجه و جابجایی کمتر از ٥ میلی متر) و بدون درد، نتیجه عالی.

            گروه ٢‐ محدودیت حرکتی کمتر از ٢٠ درجه، کوتاهی کمتر از ١٠ میلیمتر، بدون درد، نتیجه خوب.
            گروه ٣‐ محدودیت حرکتی ٢٠ تا ٣٠ درجه، کوتاهی حدود ١٠ میلیمتر، درد در فعالیت، نتیجه نسبتاﹰ خوب.
            گروه ٤‐ محدودیت حرکتی بیش از ٣٠ درجه، کوتاهی بیش از یک سانتی متر و همراه با درد، نتیجه بد.
            از نظر علائم و عوارض محل پین به چهار تیپ که شامل عوارض خفیف مانند تورم و قرمزی و لوز شدن پین و عفونت شدید و سکستر تقسیم بندی شده اند.

            قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230
            نتایج

            بررسی انجام شده از ابتدای سال ١٣٧٦ شروع شد و در پایان سال ١٣٨٠ خاتمه یافت. تعداد کل بیماران ٥٤٣ مورد و سن بیماران بین ٢٠ تا ٩٠ سال بوده است. از این تعداد ١٨٩ مورد مرد و بقیه زن بوده اند (جدول ١).

            از ٤٣ بیماری که دچار عارضه محل پین گذاری شده اند، ١٧ مورد عوارض خفیف و فقط قرمزی اطراف پین، ٩ مورد خروج پین از گچ، ٤ مورد عفونت شدید و تب داشتند و یک مورد برای معالجه عفونت پین پس از باز کردن گچ، در بیمارستان بستری شد.
            ١١ مورد نیاز به دبریدمان و آنتی بیوتیک داشته اند و در مابقی، پس از خارج کردن پین ها، عفونت و ناراحتی محل پین بهبود یافته است.یک بیمار شکستگی قاعده دومین متاکارﭖ از محل گذاشتن پین و یک مورد خونریزی شدید از محل پین داشته است (جدول ٢).

            قیمت سشوار پرومکس 2300 وات 7230