فروشگاه آنلاین

خرید و قیمت اتو مو 5721

خرید قیمت اتو مو پومکس 5721

فروش اتو مو 5721

خرید قیمت اتو مو پومکس 5721

 

نمایندگی سشوار پرومکس

اتو مو سرامیکی لاوا

این CHI گرم‌کننده و صاف‌کننده قدرت، امتیاز عالی نادری را نزد ارزیاب‌های متخصص GH به‌دست آورد و بسیار دور از آهن مسطح برتر آزمایش‌شده ما بود. در آزمایش‌ها، تا 96 درصد دمای حداکثر در 60 ثانیه گرم شد. خرید قیمت اتو مو پومکس 5721

اگرچه متخصصان ما آرزو می‌کردند صدایی شنیداری وجود داشته باشد که نشان‌دهنده رسیدن دمای آن باشد. با این حال، تقریباً در همه دسته‌ها، از جمله صاف کرد کامل موها و براق و بدون وز نگه داشتن آن در تمام طول روز، بهترین رتبه را دارد.

همچنین برای سر خوردن صاف روی موها و استفاده آسان، با تمام اظهار نظر در مورد “درخشش قابل توجه” تنها در یک پاس، از آزمایش کننده ها نمره عالی دریافت کرد. یکی از آزمایش‌کنندگان گفت: «من واقعاً دوست دارم با سرعتی که توانستم موهایم را حالت دهم» و دیگری گفت: «این محصول را با ضربان قلب می‌خرم».

مردم کاملاً شیفته این آهن صاف هستند و دارای مقدار شگفت‌انگیزی از ویژگی‌های عالی برای قیمت زیر 20 دلار است. ابزار مو صفحات سرامیکی شناور با پوشش تیتانیوم برای گرم شد یکنواخت و صافی ابریشمی روی موها پوشانده شد. اند و دما تا 410 درجه فارنهایت قابل تنظیم است، بنابراین می توانید آن را با توجه به نوع موی خود تغییر دهید. اما با این قیمت، از ابزار انتظار عمر طولانی نداشته باشید! نمایندگی محصولات پرومکس

اتو مو سرامیکی گلایدر

صاف کردن موها معمولاً یک کار دو روزه است. من تمام محصول را از شب قبل می شوم و موهایم را با محافظ های آبرسان پر می کنم. اجازه می‌دهم در هوا خشک شود، سپس قبل از خواب آن را می‌بافم تا روز بعد، فرها شل‌تر و راحت‌تر کار شوند. سپس، و تنها پس از آن، می توانم با یک آهن صاف وارد شوم.

مجموعه‌ای از انواع فر، نیازها و ترفندهای آرایش مو را دارد، و همه ما در طول زندگی خود اتوی موی زیادی را امتحان کرده‌ایم. برخی از اتوهای صاف ما را با انتهای ترد و دست‌های گرفتگی رها کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر، مانند مواردی که در اینجا فهرست شده‌اند، موهایی براق به ما می‌دهند. گزینه های گیج کننده ای در اطراف وجود دارد، اما امیدواریم که اتو مو مورد علاقه ما بتواند به محدود کردن جستجوی شما کمک کند. قیمت محصصولات پرومکس

در یک ابزار خوب مو به دنبال چه چیزی باشید

قبل از خرید
اتو صاف کننده می تواند یک اتو صاف باشد و اتو صاف یک صاف کننده است، اما همه صاف کننده ها اتوی تخت نیستند. آنها به اشکال دیگر نیز می آیند، از جمله برس و شانه. فرقی نمی کند که با کدام طرف می روید، آن را چه می نامید یا بودجه شما چقدر است، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

در دست گرفت و مانور داد باید آسان باشد. اگر یک اتوی صاف به تمام توان شما برای بسته نگه داشت صفحات نیاز دارد. در پایان جلسه صاف کرد درد خواهید داشت.
باید طیف وسیعی از دماهای قابل خواند داشته باشد. صفحه های بدون هیچ نشانی از دمایی که استفاده می کنید خسته کننده هستند و در نهایت می توانید مو یا پوست خود را بسوزانید.
نباید موها را گیر کند. این یک مشکل رایج در بین اتوهای صاف است، زیرا موها ممکن است در بشقاب های ارزان گیر کرده و کنده شوند. به دنبال طرح های اریب باشید که به جلوگیری از این امر کمک می کند. خرید قیمت اتو مو پومکس 5721
هرگز نباید روی موهای خیس استفاده شود. صرف نظر از نوع اگر بسته بندی محصول این را نشان می دهد. اجرا کنید. قیمت لنز رنگی چشم بیوتی

پل میچل اکسپرس یون سبک + سرامیک تخت آهن

اولین اتوی تختی را که خانواده موهای مجعدم تا به حال داشتند را به خوبی به یاد دارم. ضخیم بود و موهایمان سرخ شد به نظر می رسید و در ریشه آن آثار گیره وجود داشت. در اصل، من شبیه ویچ هیزل از لونی تونز بودم. تا زمانی که در کالج بودم آهن تخت پل میچل را کشف کردم و از آن زمان از انواع مختلفی از آن استفاده کردم. این ثابت می کند که ابزار مناسب تفاوت ایجاد می کند. و من دیده ام که جادوی خود را بر روی چندین بافت مو و الگوی فر متفاوت انجام می دهد. ارزش هر پنی را دارد.

صفحات این مدل Ion Style+ 1 اینچی هستند که برای صاف کردن و همچنین ایجاد یک فر با ظاهر طبیعی، اندازه بسیار خوبی است. من در حال حاضر از مدل مشابه 1.25 اینچی Ion Smooth+ (125 دلار) استفاده می کنم، که اگر به مانور داد با ابزارهای بزرگتر عادت دارید (حتی به رنگ صورتی تند نیز می آید) انتخاب خوبی است. اگر بی تجربه هستید یا موهای کوتاه تری دارید، از Style+ کوچکتر استفاده کنید. هر دو از زمانی که برای اولین بار آنها را امتحان کردم با یک رابط دیجیتال به روز شد.

صاف کننده T3 Lucea ID

اتو مو T3 Lucea ID اگر آنقدر گران نبود در رتبه اول ما قرار می گرفت. اما اگر نگران آسیب مو هستید، ممکن است ارزشمند باشد. اکثر ابزارهای موی داغ ادعا می‌کنند که آسیب کمتری نسبت به رقبا وارد می‌کنند، اما T3 در واقع دارای ویژگی منحصربه‌فردی برای یافتن دما است که شرکت آن را فناوری HeatID می‌نامد. برای تنظیم دمای مناسب، ویژگی‌های موهایتان را از طریق کنترل‌های لمسی روی دسته اتو انتخاب کنید: بافت (ریز، متوسط، درشت)، طول (کوتاه، متوسط، بلند)، و اگر موهای شما رنگ‌شده است. سپس سطح گرما را نشان می دهد. من همچنین حالت Refresh آن را برای لمس کردن موها در دمای پایین‌تر بر اساس تنظیمات قبلی دوست دارم.

همچنین می تواند فرهای زیبا ایجاد کند. هنگامی که آن حرکت مچ دست را کامل کنید. موهایتان شبیه به این می شود که تازه از سالن آمده اید. اگر ترجیح می‌دهید دو ابزار اختصاصی مو داشته باشید، این شرکت یک اتو فر کننده (249 دلار) با همان فناوری HeatID دارد. قیمت رنگ مو مردانه

Conair Infiniti Pro

آیا به صاف کننده نیاز دارید، آیا صاف کننده؟ این یکی را بگیر من نباید به این برند موی کلاسیک شک می کردم، اما با توجه به قیمت 30 دلاری آن، انتظارات کمی داشتم. من به طرز خوشایندی شگفت شد. Conair Infiniti Pro موهای من را به سرعت صاف کرد بدون اینکه سرخ یا وز به نظر برسند، و صفحات بلند و نازک آن فرهای زیبایی در انتهای آن ایجاد می کند. احتمالاً می توانید آن را در CVS یا Walgreens محلی خود نیز پیدا کنید.

★ جایگزین دیگر: من همچنین آهن تخت رمینگتون شاین تراپی را آزمایش کرد. و عاشق آن شد. این یک دستگاه 30 دلاری دیگر است که از اتوی مو که سه برابر قیمت دارد، بهتر عمل می کند. به سرعت موهایم را صاف کرد و مجبور نبودم بیش از یک بار یک قسمت را مرور کنم. خرید قیمت اتو مو پومکس 5721

Dyson Corrale

ما Dyson Corrale را دوست داریم (8/10، WIRED توصیه می‌کند)، اما واقعاً ارزش آن را دارد که پول خرج کرد داشته باشید. مانند تمام ابزارهای دایسون، این کار باعث می‌شود که احساس زیبایی داشته باشید، و صفحات خم‌شونده آن به سرعت موهای شما را با حرارت کمتر صاف می‌کنند – آنها در اطراف مو منحنی می‌شوند و از اثر پخش شدن و توزیع ناهموار گرما که سایر اتوهای صاف را آزار می‌دهند، جلوگیری می‌کنند. با این حال، برای یک اتو مو 500 دلاری ایراداتی دارد. می توان از آن بدون سیم استفاده کرد، اما عمر باتری برای صاف کرد کل موهای من بسیار کوتاه است. باتری آنبرد نیز آن را بسیار سنگین می کند.

تقریباً تمام اتوهای تخت را می توان برای فر کردن استفاده کرد، وقتی به حرکت صحیح دست عادت کردید. با این حال، برخی از افراد اتوهای مخصوص فر را ترجیح می دهند. این ابزار Bio Ionic یک اتوی تخت، یک اتو فر کننده (که دارای یک گیره است) و یک عصا (که گیره ندارد) را در یکی ترکیب می کند. ابزارهای چند منظوره اغلب همه کارها را به خوبی انجام نمی دهند – چیزی که ما در WIRED آن را “مشکل اسپورک” می نامیم. اما این یکی کاملاً چشمگیر است.

Bio Ionic 3-in-1 Styling Iron

در قسمت پایین دسته یک قفل برای صفحات آهن تخت تعبیه شد است. دکمه را به سمت «مستقیم» فشار دهید و صفحات از هم جدا شوند تا بتوانید طبق معمول صاف کنید. آن را به سمت «فرش» فشار دهید تا صفحات به هم قفل شوند تا بتوانید موهای خود را در اتو ببندید، که معمولاً برای ایجاد حلقه یا حلقه بهتر است. قسمتی را دور کل بشکه گرد بپیچید، مانند یک عصای حلقه‌دار، که برای امواج ایده‌آل است. همچنین یک نوک لاستیکی در بالای عصا وجود دارد، که ای کاش هر ابزار داغی آن را داشت. گاهی اوقات – مهم نیست که چگونه هستید. حالت داد به موهای خود – فقط به ثبات بیشتری نیاز دارید. و با این کار می توانید به سادگی آن قسمت لاستیکی را بدون سوزاند اثر انگشت خود نگه دارید.

L’ange Le Duo Airflow Styler

L’ange اولین اتوی تختی است که من با گیره ای شبیه به اتو فرفری دیدم – اکثر صفحات آهنی صاف از هم جدا می مانند و هنگام استفاده از آنها باید به هم فشار داد شوند. این برعکس است. یک لحظه طول کشید تا به آن عادت کنید، اما درست مانند هر آهن دیگری کار می کند. این طراحی گیره و لبه‌های گرد باعث می‌شود که در صورتی که معمولاً برایتان سخت است، پیچ‌شدن را آسان‌تر کند.

جذابیت واقعی در اینجا دریچه‌های هوا هستند که هوای خنک را بیرون می‌دهند تا حالت شما را محکم کند، مشابه زمانی که موهایتان را سشوار می‌کشید و یک بار آن را با هوای سرد می‌دهید تا خنک شوند و آن‌ها را تنظیم کنید. فن به طور خودکار روشن می شود، اما دکمه ای برای خاموش کردن آن وجود دارد. (صرفاً برای روشن شدن، منظور خشک کردن موهای شما نیست – اگر این کار را امتحان کنید خوشحال نخواهید شد.) این شرکت نسخه کوچکتر را برای موهای بلندتر (یا کوتاهتر) توصیه می کند و Grande برای موهای بلندتر است.

اتو مینی صاف کننده نانو تیتانیوم BabylissPro

اگر موهای بسیار کوتاهی دارید یا باید مانند آدرین، نویسنده ارشد WIRED، چتری‌هایتان را رام کنید، بنابراین، نیازی نیست هزینه زیادی کنید (یا با یک ابزار حجیم کار کنید). او از BabylissPro Nano استفاده می کند که تنها 6 اینچ طول دارد. فضای گرانبهای حمام را اشغال نمی کند و سفر با آن آسان است.

★ همچنین عالی: ما همچنین نسخه کامل نانو (149 دلار) را برای صاف کردن سر کامل خود دوست داریم. شما می توانید بشقاب هایی از عرض نیم اینچ تا دو اینچ تهیه کنید، اگرچه این صفحه ممکن است برای اکثر مردم خیلی بزرگ باشد. خرید قیمت اتو مو پومکس 5721

برس صاف کننده Amika Polished Perfection

برس های صاف کننده برای همه مناسب نیستند، اما اگر امواج شل تری دارید، با ترکیب مراحل می توانند در زمان و انرژی زیادی صرفه جویی کنند. بیشتر آنها به طور مشابه کار می کنند، اما این یکی از Amika برجسته است. برای من، فر را از موهایم جدا کرد اما آنها را پف کرد، بنابراین هنوز مجبور بودم آن را با یک اتو صاف صاف کنم. خواهر من که موهای زبری یکسانی دارد اما با مدل فر متفاوتی دارد، تنها با این کار توانست ظاهری صاف و نرم داشته باشد.

مقداری آزمون و خطا طول می‌کشد، اما می‌توانید محصولات آمیکا را که مستقیماً از وب‌سایت آن خریداری کرده‌اید، ظرف 30 روز برگردانید، و سفورا نیز سیاست بازگشت محکمی دارد. فقط به خاطر داشته باشید که برس صاف کننده یک برس سشوار نیست و نباید روی موهای خیس استفاده شود. ما توصیه ای برای دومی در زیر داریم.

Andis Hot Comb

شانه‌های داغ دهه‌هاست که وجود داشته‌اند و به‌ویژه روی موهای زبر به خوبی عمل می‌کنند. بسیاری از خانم‌ها برای صاف کردن فرهایشان، آن‌ها را روی اجاق گرم می‌کردند – یکی از دوستان من هنوز از این نوع استفاده می‌کند – اما این وسایل برقی آنقدر گرم نمی‌شوند، بنابراین کمی ایمن‌تر هستند. با این حال سوزاند خود با یکی آسان است. پس بیشتر محتاط باشید. این شانه اندیس روی موهای زبر عالی عمل می کند و بسیار مقرون به صرفه است. تنها مشکل من قرار گرفت دکمه خاموش است. هنگام استفاده از شانه، به راحتی می توان آن را به طور تصادفی خاموش کرد.

یکی از مزیت‌های شانه‌ها و برس‌ها این است که ظاهری کاملاً صاف و طبیعی به شما می‌دهند به‌جای اینکه سنجاق‌های صاف و گاهی اوقات ترد، با بستن موها بین دو صفحه، ظاهری صاف به شما می‌دهند.خرید قیمت اتو مو پومکس 5721

Tymo Ring

من قبل از امتحان کرد. Tymo Ring سال‌ها در سراسر شبکه‌های اجتماعی دید بودم و انتظار ارزشش را داشت. این مانند یک شانه داغ سنتی و یک برس صاف کنند. در یک است اما شما می توانید بدون سوزا خود به ریشه های خود نزدیکتر شوید تا با شانه زیرا یک پوسته بیرونی دندان های داغ را می پوشاند. برس های صاف کننده معمولاً برای موهای من یک مرحله ای نیستند و در اینجا هم همینطور بود. لازم بود موهایم را با اتوی صاف بچرخانم تا مقداری از پف باقی مانده را صاف کنم، اما حلقه تایمو به سرعت فر را از بین برد—من مجبور نبودم بیش از یک یا دو بار بر روی موهایم بزنم.

این بسته شامل یک دستکش ابزار داغ است. که به خوبی با Tymo کار می کرد. اما زمانی که آن را با اتو فرکننده دیگری استفاده کردم که به همان درجه حرارت رسید.بود. سوخت. توجه داشته باشید که برای تماس مستقیم روی صفحه داغ ساخت است.

RevAir Reverse-Air Dryer

اگر بتوانید آن را بپردازید و کابینتی مناسب پیدا کنید، RevAir (9/10، WIRED توصیه می‌کند) باورنکردنی است. این موها را یکباره خشک و صاف می کند. بسیار ساده تر از برس مانند Revlon بنابراین می توانید زمان حالت دادن را به نصف یا بیشتر کاهش دهید. و گرچه از این که شلنگ خلاء مانند آن موهایم را کند می‌ترسیدم، فولیکول‌های من هنوز دست نخورده هستند. کشش کافی برای برداشتن فر بدون کشید واقعی ایجاد می کند.

برای من، هنوز هم می‌خواستم موهایم را با اتو صاف کنم، اما آنهایی که فرهای صاف‌تری دارند، نیازی به انجام این مرحله اضافی نخواهند داشت – آن را روی یکی از دوستانم آزمایش کردم و او بعد از آن موهای کاملاً صاف داشت.

Honorable Mentions

Sleek’e (149 دلار) و کوسا (195 دلار): این اتوها اساساً همان ابزار هستند. Sleek’e تأیید کرد که آنها در واقع توسط یک سازنده ساخت شد. که غیر معمول نیست. هر دو به خوبی کار می کنند، و من شخصا رنگ صورتی را دوست دارم (اگرچه هر دو در رنگ مشکی نیز موجود هستند).

کوسا کمی سبک تر به نظر می رسید، اما استفاده از هیچ کدام بهتر یا بدتر به نظر نمی رسید. آنها هر دو یون ساطع می کنند و دارای نواری از نورهای مادون قرمز در وسط یکی از صفحات هستند که قرار است به توزیع یکنواخت گرما و به گونه ای کمک کند که به مو آسیب نرساند. هر دوی این برندها اتوهای بزرگتری نیز در دسترس دارند، و کوسا دارای اتوی با بشقاب های کوچک نیم اینچی (95 دلار) است. من همچنین عاشق سشوار سبک کوسا هستم (159 دلار).


آهن مسطح سرامیکی برلیانس نیویورک Smooth Pro (99 دلار): نویسنده سیمی و دختر فرفری همکار لورین استرامپ به این اتو مو قسم می خورد. او آن را از طریق معامله گروپون در سال 2014 خریداری کرد و با وجود اینکه از آن زمان چندین اتوی تخت دیگر را امتحان کرده است، هنوز هم به طور مداوم به آن دست می یابد – او حتی آن را به دایسون کورال ترجیح می دهد. در طول سال ها مقداری از قوام حرارتی خود را از دست داد است. و صفحات گهگاهی موهای او را می گیرند. اما همچنان فرهای سرکش او را براق، براق و مهمتر از همه صاف می کند. خرید قیمت اتو مو پومکس 5721

تاثیر یون در اتو مو

بسیاری از ابزارهای داغ مو، از جمله بیشتر آنها در لیست ما، ادعا می کنند که یون های منفی برای محافظت از موهای شما آزاد می کنند. من قبلاً این را به عنوان بازاریابی صحبت می کردم، اما آرایشگرانی که با آنها صحبت کردم می گویند یون ها مفید هستند.

هالی رز کلارک، آرایشگر مستقر در لندن، می‌گوید یون‌های موجود در ابزارهای مو، لایه کوتیکول موهای شما را صاف نگه می‌دارند، بنابراین نتیجه‌ای براق‌تر و بدون وز خواهید داشت. او می‌گوید: «فکر کنید یک تار از موهایتان به اندازه بازوی من است که پوشیده از فلس‌های ماهی (کوتیکول‌ها) است. وقتی موها آسیب می‌بینند، کمی باز می‌شوند و در نتیجه موهایی خشک، وز و ضعیف می‌شوند. وقتی موها سالم هستند بسته می‌شوند و در نتیجه موهای شما صاف‌تر و قوی‌تر می‌شوند.»

آبرا مک‌فیلد، بنیان‌گذار Abra Kadabra Hair and Healing، می‌گوید که موها معمولاً به دلیل محتوای آب دارای بار مثبت هستند و یون‌های منفی که این آهن‌های صاف تولید می‌کنند می‌تواند به دفع آن آب کمک کند. شما از حرارتی که اعمال می‌کنید به‌صورت کنترل‌شده استفاده می‌کنید و می‌توانید تنها به اندازه‌ای که برای صاف کردن و صاف کردن موهایتان نیاز دارید از حرارت استفاده کنید، که می‌تواند از آسیب جلوگیری کند.»

خرید قیمت اتو مو پومکس 5721

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *