فروشگاه آنلاین

خدمات پس از فروش محصولات برقی

خدمات پس از فروش محصولات برقی

خدمات پس از فروش محصولات برقی

خدمات پس از فروش محصولات برقی

محصولات پرومکس

نگان سرویس (دفتر مرکزی خدمات پس از فروش پرومکس و کوئین):

 تهران خیابان جمهوری ، بین خیابان ولیعصر و شیخ هادی ،کوچه شهریار پلاک ۵ طبقه دوم ، نگان سرویس

شماره های تماس:

۰۲۱-۶۶۴۱۱۷۵۷

۰۲۱-۶۶۴۸۲۶۴۴

ساعات کاری روز های شنبه تا ۴ شنبه از ۹ صبح الی۱۷ میباشد و روز ۵ شنبه تعطیل میباشد.

نگان سرویس، شرکت خدمات پس از فروش محصولات پرومکس و محصولات کوئین می باشد

که به منظور ارائه خدمات پس از فروش این محصولات در مرداد 1385

تأسیس و با انجام اقدامات زیربنایی، زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و مأموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای

آرایشگران و مصرف کنندگان فراهم نموده است.

در حال حاضر نگان سرویس

از طریق اعمال مدیریت در تأمین قطعات یدکی و تأکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروشمحصولات در سراسر ایران و ایجادزیرساخت های لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام بر می دارد.

یکی از بزرگترین مزیت های پرومکس، داشتن شبکه  پاسخگو و متعهد خدمات پس از فروش در سراسر ایران، در بیش از 40 مرکز سرویس در شهرهای بزرگ است.

تمامی محصولات پرومکس دارای استاندارهای معتبر بین المللی از نظر کارکرد و کیفیت (دوام) می باشند. کلیه محصولات دارای 24 ماه ضمانت (گارانتی) واقعی و پس

از اتمام دوره ضمانت، دارای خدمات پس از فروش  (وارانتی) می باشند.

محصولات نیونایس

خدمات پس از فروش محصولات نیو نایس

تجربه ای متفاوت از خدمات پس از فروش :

نیونایس

جهت اطمینان خاطر مصرف کنندگان ،محصولات خود را به مدت ۲۴ ماه ضمانت می نماید.

همه مصرف کنندگان محصولات نیونایس ، می توانند در این مدت از خدمات طلایی این مجموعه استفاده نمایند.

بزرگترین وجه تمایز این خدمات در صورت نیاز به سرویس ،دریافت و تحویل آن محصول درب منزل مصرف کنندگان به صورت رایگان می باشد.

توجه: گارانتی استان تهران توسط همکاران ما در محل انجام می پذیرد و گارانتی شهرستان ها از طریق پست پیشتاز و ارسال محصول به صندوق پستی دفتر خدمات

صورت می پذیرد.

مشتریان گرامی: جهت استفاده از خدمات پس از فروش لطفا بخش فارسی دفترچه راهنما را مطالعه فرمائید.

تلفن خدمات پشتیبانی:۰۲۱٫۳۳۵۶۷۹۱۴ – ۰۲۱٫۵۵۵۸۶۵۰۴

محصولات بابیلیس

گارانتی محصولات

مدت گارانتی محصولات 12 ماه از تاریخ خرید برای مصرف کنندگان و 18 ماه از تاریخ مندرج در سریال دستگاه برای فروشنده می باشد.

فقط دستگاههایی از خدمات گارانتی می توانند استفاده کنند که همراه با جعبه و برچسب گارانتی باشند (کارت گارانتی مخدوش و یا دارای خط خوردگی فاقد اعتبار است).

دستکاری و بازشدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز به هرگونه که باشد دستگاه را از گارانتی خارج می کند.

شکستگی و عیب ظاهری شامل گارانتی نمی شود به همین منظور دستگاه را به هنگام خرید به دقت بازرسی نمایید.

قطعی و خرابی سیم برق شامل گارانتی نمی شود.

قطعات مصرفی مستهلک شونده مانند برس، صفحات قابل تعویض و … شامل گارانتی نمی باشد.

خسارات ناشی از عوامل طبیعی مانند آتش سوزی ، سقوط و استفاده ناصحیح از دستگاه عیب ذاتی محسوب شده و شامل گارانتی نمی باشد. (تشخیص و حکمیت این بند به عهده مسئول سرویس می باشد).

کارت گارانتی قابل تعویض و یا انتقال نیست.

کارت گارانتی بدون تاریخ خرید، مهر و امضاء فروشگاه فاقد اعتبار می باشد.

هزینه ارسال دستگاه تا مرکز سرویس و برگشت آن به عهده مشتریان گرامی می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *