خدمات پس از فروش محصولات برقی
خدمات پس از فروش محصولات برقی
محصولات پرومکس
نگان سرویس (دفتر مرکزی خدمات پس از فروش پرومکس و کوئین):
تهران خیابان جمهوری ، بین خیابان ولیعصر و شیخ هادی ،کوچه شهریار پلاک ۵ طبقه دوم ، نگان سرویسشماره های تماس:
۰۲۱-۶۶۴۱۱۷۵۷
۰۲۱-۶۶۴۸۲۶۴۴
ساعات کاری روز های شنبه تا ۴ شنبه از ۹ صبح الی۱۷ میباشد و روز ۵ شنبه تعطیل میباشد.
نگان سرویس، شرکت خدمات پس از فروش محصولات پرومکس و محصولات کوئین می باشد
که به منظور ارائه خدمات پس از فروش این محصولات در مرداد 1385
تأسیس و با انجام اقدامات زیربنایی، زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و مأموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای
آرایشگران و مصرف کنندگان فراهم نموده است.
در حال حاضر نگان سرویس
از طریق اعمال مدیریت در تأمین قطعات یدکی و تأکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروشمحصولات در سراسر ایران و ایجادزیرساخت های لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام بر می دارد.
یکی از بزرگترین مزیت های پرومکس، داشتن شبکه پاسخگو و متعهد خدمات پس از فروش در سراسر ایران، در بیش از 40 مرکز سرویس در شهرهای بزرگ است.
تمامی محصولات پرومکس دارای استاندارهای معتبر بین المللی از نظر کارکرد و کیفیت (دوام) می باشند. کلیه محصولات دارای 24 ماه ضمانت (گارانتی) واقعی و پس
از اتمام دوره ضمانت، دارای خدمات پس از فروش (وارانتی) می باشند.
محصولات نیونایس
خدمات پس از فروش محصولات نیو نایس
تجربه ای متفاوت از خدمات پس از فروش :
نیونایس
جهت اطمینان خاطر مصرف کنندگان ،محصولات خود را به مدت ۲۴ ماه ضمانت می نماید.
همه مصرف کنندگان محصولات نیونایس ، می توانند در این مدت از خدمات طلایی این مجموعه استفاده نمایند.
بزرگترین وجه تمایز این خدمات در صورت نیاز به سرویس ،دریافت و تحویل آن محصول درب منزل مصرف کنندگان به صورت رایگان می باشد.
توجه: گارانتی استان تهران توسط همکاران ما در محل انجام می پذیرد و گارانتی شهرستان ها از طریق پست پیشتاز و ارسال محصول به صندوق پستی دفتر خدمات
صورت می پذیرد.
مشتریان گرامی: جهت استفاده از خدمات پس از فروش لطفا بخش فارسی دفترچه راهنما را مطالعه فرمائید.
تلفن خدمات پشتیبانی:۰۲۱٫۳۳۵۶۷۹۱۴ – ۰۲۱٫۵۵۵۸۶۵۰۴
محصولات بابیلیس
گارانتی محصولات
مدت گارانتی محصولات 12 ماه از تاریخ خرید برای مصرف کنندگان و 18 ماه از تاریخ مندرج در سریال دستگاه برای فروشنده می باشد.
فقط دستگاههایی از خدمات گارانتی می توانند استفاده کنند که همراه با جعبه و برچسب گارانتی باشند (کارت گارانتی مخدوش و یا دارای خط خوردگی فاقد اعتبار است).
دستکاری و بازشدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز به هرگونه که باشد دستگاه را از گارانتی خارج می کند.
شکستگی و عیب ظاهری شامل گارانتی نمی شود به همین منظور دستگاه را به هنگام خرید به دقت بازرسی نمایید.
قطعی و خرابی سیم برق شامل گارانتی نمی شود.
قطعات مصرفی مستهلک شونده مانند برس، صفحات قابل تعویض و … شامل گارانتی نمی باشد.
خسارات ناشی از عوامل طبیعی مانند آتش سوزی ، سقوط و استفاده ناصحیح از دستگاه عیب ذاتی محسوب شده و شامل گارانتی نمی باشد. (تشخیص و حکمیت این بند به عهده مسئول سرویس می باشد).
کارت گارانتی قابل تعویض و یا انتقال نیست.
کارت گارانتی بدون تاریخ خرید، مهر و امضاء فروشگاه فاقد اعتبار می باشد.
هزینه ارسال دستگاه تا مرکز سرویس و برگشت آن به عهده مشتریان گرامی می باشد.