فروشگاه آنلاین

پرفروش ترین ریمل اسنس ارسال به سراسر کشور

پرفروش ترین ریمل اسنس

پرفروش ترین ریمل اسنس سال

قیمت عمده ریمل اسنس

بهترین ریمل سال

به مناسبت پانزدهمین سالگرد ریمل Hypnôse، Lancôme از 8 موزه خواست تا با یک کمپین ویژه جشن تولد را جشن بگیرند.
این برند فرانسوی با انتخاب 8 موزیک جشن می‌خواست این را بیان کند که ریمل برای همه خانم‌ها صرف نظر از سن، قومیت و رنگ پوست مناسب است. امسال و به مناسبت پانزدهمین سالگرد این برند، ریمل Hypnôse را با نسخه محدود عرضه کرد. بسته بندی جشن از بافت سیاه عمیق ریمل الهام گرفته شده است.

پرفروش ترین ریمل اسنس

تاریخچه ساخت ریمل

در سال 2004، Lancôme اولین ریمل با شدت قابل ساخت خود را با نام Hypnôse معرفی کرد که امروزه به محبوب ترین ریمل زنان تبدیل شد است. از زمان تولدش، یکی از پرطرفدارترین مارپیچ‌ها بوده است، با میانگین امتیاز شگفت‌انگیز بالای 4.8 به طور دقیق. نمایندگی فر وش اینترنتی ریمل اسنس

این پسر تولد جوایز زیبایی زیادی را نیز به دست آورده است، بنابراین ما به عنوان طرفداران فعال او تعجب نمی کنیم که هر 36 ثانیه یکی از آنها در جهان فروخته شود.
مزیت دست نیافتنی؟

خوب، بیایید ببینیم، ما او را برای همه چیز دوست داریم. بیایید با اولین مورد از سه برس منحصر به فرد، فرمول منحصر به فرد و بسته بندی منحصر به فرد شروع کنیم. فرمول و مزایای آن به مدت 15 سال بدون تغییر باقی مانده است، Hypnôse یک مارپیچ قابل ساخت است، بنابراین می توانید با آن به شدت قابل تنظیم دست پیدا کنید.

علاوه بر این 8 برابر حجم بیشتری می دهد و مژه ها را از یکدیگر جدا می کند. پرفروش ترین ریمل اسنس

تکنولوژی منحصر به فرد آن (فرمول SoftSculpt™) از مراقبت از مو الهام گرفته شده است: حاوی روغن جوجوبا و ویتامین B5 است که مژه ها را تقویت و محافظت می کند. نتیجه؟ فرمول کرمی که امکان لایه برداری بدون خشک شدن مژه ها را فراهم می کند.

ریمل و آرایش صورت

طرفداران دنیای زیبایی ممکن است نتوانند ظاهر خود را بدون ریمل تصور کنند که معمولاً آخرین مرحله هنگام ایجاد آرایش است.

تصادفی نیست که در طول چندین دهه به داستان های عاشقانه زیادی تبدیل شده است زیرا در چند ثانیه بلافاصله ظاهر را برجسته می کند ظاهر را مشخص می کند، تضاد جسورانه ای ایجاد می کند حتی اگر تنها ماده آرایشی مهم روی صورت باشد

در این مورد، البته، برای یک اثر صاف تر، ارزش آن را دارد که از فونداسیون یا پودر استفاده کنید.قیمت عمده ریمل اسنس صورتی اصل

ساخت بهترین ریمل

برخی از مارپیچ ها با موادی غنی شده اند که به تقویت مژه ها کمک می کنند، برخی دیگر الهام بخش رشد هستند، در حالی که برخی دیگر در بلند کردن بصری تخصص دارند.

پس از آزمایش ریملی که انجام دادیم، متوجه شدیم که نیازهای فردی بسیار متنوع است، بنابراین تعیین لیستی که مناسب همه باشد دشوار است – به هر حال ما سعی کردیم. اگر صاحب مژه‌های کوتاه هستید و می‌خواهید ظاهری فوق‌العاده به خود بدهید، یا اگر دوستی دارید که کفش‌های مشابه می‌پوشد، فروشگاه اینترنتی MAKEUP همیشه به شما کمک خواهد کرد. پرفروش ترین ریمل اسنس

در بخش تحریریه خود، چند آزمایش ریمل انجام دادیم و لیست برتر خود را برای کسانی که می خواهند مژه های کوتاه خود را بلندتر نشان دهند، جمع آوری کردیم.

کدام ریمل را همه دوس دارند؟

بهترین حالت کلی: Lancome Grandiose Extreme Angle Extreme Volume تا 24 ساعت پوشید

چرا ما آن را دوست داریم: اولین ماده تشکیل دهنده محصول روغن جوجوبا است که تأثیر فوق العاده خوبی بر وضعیت مژه ها دارد.

چرا که نه: باید به استفاده از برس عادت کنید.

با برس ریمل خاص و ارگونومیک لانکوم، هر مژه از ریشه تا نوک به طور دقیق و ساده رنگ می شود. برس سیلیکونی دارای موهای دوتایی است، بنابراین حتی کوتاه‌ترین مژه‌ها را نیز می‌پوشاند و ظاهر را ضخیم‌تر و عمیق‌تر سیاه می‌کند. به لطف فرمول خاص، ریمل ماندگاری عالی دارد، خرد نمی شود، پلک ها را سنگین نمی کند و آرایش را در تمام طول روز بی عیب و نقص نگه می دارد.

برجسته ترین: ریمل Chanel Le Volume de Chanel

چرا ما آن را دوست داریم: به لطف موم های طبیعی مژه ها را فر می کند و فرمول بالایی دارد که به هیچ وجه جمع نمی شود.

چرا نه: برس مژه های پایین را کمی چرب می کند. قیمت عمده برس چوبی بامبو

شانل تجمل را می شناسد. این ریمل به مژه های کوتاه حجم می دهد. ترکیبات آن شامل موم زنبور عسل مصنوعی و موم کارنائوبا است که مژه ها را فر و فرم می دهد

ریمل عظیم میبلین نیویورک Volum’ Express Pumped Up

چرا ما آن را دوست داریم: این ریمل با فرمول کلاژن دوگانه ایجاد شده است که مژه ها را تقویت می کند.

چرا که نه: قلم مو بسیار بزرگ است، به این معنی که برنامه ممکن است یکنواخت نباشد.

اگر می خواهید مژه هایی بزرگ و پررنگ با قیمت کمتری داشته باشید، Maybelline Classic ریمل مناسب شماست. فرمول حاوی کلاژن است که دور مژه ها می پیچد. این برس دارای یک دسته چرخان دوتایی است که اطمینان حاصل می کند که هر مژه حتی کوتاه ترین پوشش داده می شود.

این برند در کنار محصولات آرایشی لانکوم یکی از پرفروش ترین برندها در ایالات متحده است. ریمل برای انواع مژه ها – به خصوص مژه های کوتاه – عالی است. ایجاد شده برای تقویت مژه ها، آنها را تیره تر، مشخص تر و پرتر می کند. پپتیدهای موجود در آن به راحتی مژه ها را بلند می کنند. پرفروش ترین ریمل اسنس

ریمل بلند کننده و حجم دهنده Tower 28 Beauty MakeWaves

این ریمل وگان حتی در رطوبت بالا نیز شسته نمی شود.

چرا که نه: ممکن است برای حجم مشخص به دو یا سه لایه نیاز داشته باشید

این یک پرفروش واقعی است که به سختی می توان با آن اشتباه کرد.

فرمول وگان برای بلند کردن مژه ها طراح شد است تا ساعت ها در جای خود بماند.

فرمول تمیز محصول به گونه ای ایجاد شده است که می توانید با خیال راحت از آن در 2-3 لایه استفاده کنید – همچنان بدون توده خواهد بود. با مژه های کوتاه به خوبی کار می کند و آنها را به درستی پرپشت و بلند می کند.

فروشگاه اینترنتی پوریا کالا دارای طیف گسترده ای از لوازم آرایشی و عطر است که امکان سفارش راحت و جمع آوری آسان را فراهم می کند.

پرفروش ترین ریمل اسنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *