فروشگاه آنلاین

محصولات سیمپل

محصولات سیمپل

محصولات سیمپل

محصولات سیمپل

محصولات لورال

 

        محصولات سیمپل

        آیا تاکنون فکر کرده‌اید که باید روش‌های دیگری برای استفاده از نهرکن وجود داشته باشد؟ نکته بارز این است که برای این نوع ماشین‌آلات کاربردهای دیگری نیز وجود دارد؟ از این راهنمای استفاده کنید تا در مورد پنج روش مختلف استفاده از نهرکن برای پروژه ساخت بعدی خود مطلع شوید.

        نهرکن چیست؟

        نهرکن ها قطعاتی از تجهیزات خاکی هستند که از یک زنجیره فلزی با دندان‌های ساخته‌شده از فولاد با مقاومت بالا استفاده می‌کنند روی زمین شکاف ایجاد کنند. شبیه به بیل مکانیکی، یک نهرکن، خاک و هر ریشه‌ای را درراه ایجاد نهر را جمع می‌کند. حفر کردن نهر دستی می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد و چندین کارگر نیز موردنیاز است. با کمک نهرکن می‌توان زمان و تعداد افراد موردنیاز برای اتمام پروژه را کاهش دهند.

        انواع نهرکن ها

        نهرکن ها به دودسته کلی تقسیم می‌شوند، در برخی از آنها سواری نهرکن در جلو قرار دارد و در برخی از آنها در عقب. نهرکن های عقب یا نهرکن های قابل‌حمل به شما امکان می‌دهند تا راحت‌تر در یک فضای باریک‌تر نهر را حفر کنید. نهرکن در جلو عملکرد بالاتری به شما می‌دهند و در مقایسه با نمونه‌های عقب، عمق حفاری بیشتری را پوشش می‌دهند.

        دو نوع نهرکن مختلف وجود دارد: نهرکن چرخ‌دار و نهرکن زنجیره‌ای محصولات سیمپل

         

         نهرکن چرخ‌دار:

        این نوع نهرکن چرخ فلزی دندانه‌دار دارد و می‌توانید از آن برای خاک‌های سخت یا نرم استفاده کنید. نهرکن چرخ‌دار در مناطقی که سازه‌های سنگی زیادی در آن وجود دارد، بهتر کار می‌کنند. این نهرکن ها همچنین به اسکله سنگی گفته می‌شود که آسفالت را قطع می‌کند و برای شرکت‌های آب و برق دسترسی به جاده‌ها ایجاد می‌کند. آنها بین شش تا هشت قسمت برش در اطراف چرخ‌دارند و این طراحی اجازه می‌دهد تا چرخ در اعماق مختلف عملکرد خوبی داشته باشند. فاصله دهنده‌ها مواد حفاری‌شده را از لبه‌های سنگر دور می‌کنند.

         

        نهرکن زنجیره‌ای:

        این نوع نهرکن دارای طراحی شبیه به اره‌برقی است. برای برش زمین از کمربند یا زنجیر حفر استفاده می‌کند. زنجیر آن در اطراف یک قاب فلزی پیچیده می‌شود و می‌توانید به‌راحتی آن را تنظیم کنید تا عمق برش را کنترل کنید. نوع بیل مکانیکی آن به برش زمین سخت کمک می‌کند. به دلیل انعطاف‌پذیری، نهرکن زنجیره‌ای می‌توانند سنسورهای باریک و عمیقی را برای شرکت‌های خدمات برش خورده باشند.

        برش سنگفرش

        از نهرکن چرخ‌دار  استفاده کنید تا سنگ، پیاده‌رو یا بتن را برش دهید. شما می‌توانید با نهرکن چرخ‌دار را در شرایط دشوار زمین کارکنید و به نتیجه مطلوب خود برسید.  آنها همچنین به خوبی در پروژه‌های جایگزین پچ و جایگزینی که شامل بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و خیابان‌های بین‌المللی است، کار می‌کنند.

        ایجاد زهکشی

        با استفاده از نهرکن زنجیره‌ای، برای ایجاد نهر زهکشی برای آب یا فاضلاب، در وقت و زمان لازم برای حفر چندین پا خاک صرفه‌جویی کنید. هنگامی‌که خاک را با این نوع نهرکن جمع کنید، می‌توانید لوله‌های آبیاری را در زیرزمین اجرا کنید.

        حفاری برای سیم‌های برق

        اگر برای سیم‌های برقی یا ارتباطی نیاز به حفاری زیرزمینی دارید، می‌توانید از نهرکن زنجیره‌ای از قطب برق تا محل اقامت استفاده کنید. همچنین می‌توانید سیم را برای شمشیربازی سگ برقی یا نورپردازی چشم‌انداز در سنگرها قرار دهید. کمربند نقاله نهرکن مواد حفاری را حذف می‌کند. استفاده از نهرکن زمان لازم برای ایجاد سنگر را کاهش می‌دهد و این امر به شما امکان می‌دهد تا زمان بیشتری را برای تأمین سیم‌ها در زمین صرف کنید.

        بریدن ریشه‌ها

        علاوه بر برش بتن و ساخت ردیف در خاک، نهرکن های قابل‌حمل دارای تیغه‌ای هستند که به‌عنوان تیغه چمن‌زنی چرخشی عمل می‌کنند و ریشه‌ها را از بین می‌برند. اگر هنگام کار با خاک باریشه روبرو هستید، تیغ زنجیر نهرکن را درحالی‌که تیغ می‌چرخد در جای خود نگه‌دارید. تیغه را به‌آرامی به جلو بکشید و بگذارید تیغه از ریشه‌ها بریده شود. محصولات سیمپل

        استفاده از نهرکن در کشاورزی

        در کشاورزی و باغبانی برای انتقال آب از نهرها و جوی‌ها استفاده می‌شود. برای ایجاد نهر  و همچنین حفر کانال‌های زهکشی از دستگاه نهرکن کشاورزی استفاده می‌شود. نهرکن ها در حالت کشاورزی به پشت تراکتور یا تیلر نصب‌شده و از آنها جهت حفاری استفاده می‌شود. همچنین نهر کن برای شخم زدن مجدد خاکی که کلوخه‌ای شده است کاربرد دارد.

        بااحتیاط استفاده کنید

        شما باید از استفاده از نهرکن در مناطق مستعد سنگ خودداری کنید. دندان‌های موجود در تجهیزات نمی‌توانند از میان صخره‌های جامد یا مناطقی با رسوبات سنگی عبور کنند. زنجیرهای پاره شده می‌توانند باعث ضخیم شدن شاخه‌های فلز شده و باعث ایجاد مشکل در ماشین‌آلات شوند. علاوه بر این، قبل از شروع به حفر زمین، باید با شرکت‌های خدمات محلی تماس بگیرید تا مشخص شود که منطقه برای حفاری امن است یا خیر.

        محصولات سیمپل

        محصولات زراعی زمستانی خود را خیلی زود کاشت نکنید! جو، گندم که خیلی زود کاشته شده‌اند می‌توانند قبل از رسیدن به فصل زمستان رشد کنند و باعث می‌شود و کاربری آنها را کمتر می‌کنند. در عوض، برای جلوگیری رشد و نمو علف‌های هرز و تقویت مواد آلی خاک، در هر فضای ممکن، محصولاتی که در تابستانی رشد خوبی دارند، کاشت کنید. ریشه‌های زنده را تا حد ممکن در زمین نگه‌دارید تا از میکروارگانیسم‌ها در خاک را افزایش دهید و از سفت شدن خاک و فرسایش آن در باران‌های سنگین جلوگیری کنید.

        رشد محصولات زراعی تابستانی

        محصولات زراعی زمستانی خود را خیلی زود کاشت نکنید! جو، گندم که خیلی زود کاشته شده‌اند می‌توانند قبل از رسیدن به فصل زمستان رشد کنند و باعث می‌شود و کاربری آنها را کمتر می‌کنند. در عوض، برای جلوگیری رشد و نمو علف‌های هرز و تقویت مواد آلی خاک، در هر فضای ممکن، محصولاتی که در تابستانی رشد خوبی دارند، کاشت کنید. ریشه‌های زنده را تا حد ممکن در زمین نگه‌دارید تا از میکروارگانیسم‌ها در خاک را افزایش دهید و از سفت شدن خاک و فرسایش آن در باران‌های سنگین جلوگیری کنید.

        قیمت محصولات سیمپل

        ریشه‌های مرده نیز نقش دارند، کانال‌های زهکشی در خاک را فراهم می‌کنند و اجازه می‌دهند هوا تا عمق بیشتری از خاک برود. افزودن مواد آلی به خاک روشی برای تأمین مواد مغذی برای محصولات زراعی شما است. محصولات سیمپل

        محصولات پوششی با ریشه‌های عمیق مواد مغذی را ایجاد می‌کند و آنها را به‌جایی می‌رساند که گیاهان زراعی بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند. محصولات پوشش حبوباتی نیتروژن را تأمین می‌کنند و استفاده از کودهای آلی و کمپوست را کاهش می‌دهد.

        مزایای محصولات زراعی تابستانی

        جلوگیری از رشد علف‌های هرز. علف‌های هرز در تابستان به‌سرعت رشد می‌کنند، و محصولات تابستانی با رشد سریع می‌تواند مانع از رشد علف‌های هرز شود. کاشت محصولات زراعی به ما کمک می‌کند تا در کنار مشکلات درحال‌توسعه باقی بمانیم.

         

        رشد زیست‌توده

        برای تشویق رشد مجدد، بسیاری از محصولات تابستانی را می‌توان برای افزایش رشد مجدد برداشت کرد، زیست‌توده بریده‌شده را می‌توان در جای خود گذاشت و یا در قسمت دیگری از باغ به‌صورت مالچ ریخته و از آن به‌عنوان مالچ استفاده کرد. حتی می‌توان از بعضی از آنها به‌عنوان خوراکی برای دام‌های کوچک استفاده کرد.

        بارور کردن خاک

        محصولات زراعی تولیدکننده انرژی خورشیدی هستند و نور خورشید، آب و دی‌اکسید کربن را به برگ و ریشه تبدیل می‌کنند. آنها همچنین کربوهیدرات‌ها و سایر مواد مغذی را که از کرم‌های خاکی و سایر اشکال حیات خاک تغذیه می‌کنند، آزاد می‌کنند و باعث بارور شدن خاک می‌شوند. این چرخه مواد مغذی به‌طور مداوم از گیاهان عبور کرده و به داخل خاک باز می‌گردد. هنگامی‌که شما در حال رشد محصولات گیاهی نیستید، محصولات زراعی پوشش این چرخه را ادامه می‌دهد.

         

        افزایش تنوع زیستی

        محصولات زراعی می‌توانند حشرات، پرندگان و دوزیستان مفید را برای تغذیه و تولیدمثل جذب کنند. تنوع زیستی تعادل زیست‌محیطی را که می‌تواند به کاهش بیماری‌های گیاهی و حملات آفات کمک کند، افزایش می‌دهد. محصولات سیمپل

        ۱ برداشت مکرر:

        کار گیاهان تولید و تکثیر است، کل زندگی آنها به بهترین فرصت ممکن برای نگهداری گیاهان بیشتر برای آینده اختصاص داده‌شده است. هرچه بیشتر برداشت کنید، گیاه بیشتر تولید می‌کنند.

         

        ۲ مالچ پاشی:

        مالچ از تبخیر رطوبت جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود آب در خاک بیشتر باقی بماند. همچنین درجه حرارت خاک را تعدیل می‌کند بنابراین خیلی گرم نمی‌شود. از مالچ در باغ خود می‌توانید استفاده کنید.

        ۳ آبیاری به‌طور مداوم:

        علت میوه‌های ترک‌خورده، آبیاری نامناسب است. وقتی گیاه را خیلی کم آبیاری می‌کنید پوست گیاه هنگام آبگیری نمی‌تواند به‌اندازه کافی سریع رشد کند و ترک‌های میوه به وجود می‌آید. همچنین آب بیش‌ازحد می‌تواند مشکلاتی را به وجود آورد. آب زیاد باعث می‌شود میوه‌های شما بی‌مزه شوند. گیاهان شما یا باید هفته‌ای یک باران خوب خیس شوند و یا به یک چشمه آب خوب نیاز دارند. شما می‌توانید از آبیاری قطره‌ای نیز استفاده کنید. شاخ و برگ گیاهان خود را شبانه خود آب ندهید! آنها بسیار مستعد ابتلا به بیماری‌های قارچی هستند و آب روی برگ‌های آنها امکان رشد قارچ‌ها را زیاد می‌کند. بهتر است آبیاری در صبح انجام شود تا حداکثر جذب را به‌دست آورید.

        ۴- کود دهی ماهانه:

        افزودن مواد معدنی به خاک بسیار کاربردی است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خاک و نوع گیاه خود از انواع کودهای موجود استفاده کنید، کود دادن در افزایش باروری خاک مؤثر است و به رشد گیاه کمک می‌کند.

         

        ۵- روزانه وجود حشرات و آفت‌ها را بررسی کنید:

        مراقب گیاهان خود باشید تا بتوانید قبل از دیر شدن آلودگی را متوقف کنید. اگر مشکلات جدی برای گیاه به وجود آمده باشد باید هرچه سریع‌تر قبل از، از بین رفتن کامل آن راه‌حلی برای رفع مشکل پیدا کنید. محصولات سیمپل

         

        ۶ از بین بردن برگ‌ها:

        برای جلوگیری از گسترش بیماری در کل گیاه، برگ‌هایی از گیاه را که بیماری دارند جدا کنید و از آن به‌عنوان کود استفاده نکنید.

        لیست محصولات سیمپل

        یکی از مشکلاتی که در تابستان با آن روبه‌رو هستیم، خشکسالی است. اگر در منطقه‌ای قرار دارید که در تابستان باران نمی‌بارد، یا آب آبیاری شما محدود است، محصولات زراعی را انتخاب کنید که بعد از جوانه‌زده تحمل خشکی را داشته باشند. برای رسیدن به جوانه‌زنی مناسب، سطح خاک را همیشه مرطوب نگه‌دارید. برای کاهش تبخیر می‌توانید از سایه‌بان پارچه‌ای، کاه یا چوب یونجه یا حتی مقوا استفاده کنید. حتماً هرروز چک کنید و به‌محض دیدن اولین نهال‌ها مقوا را بردارید. محصولات سیمپل

        مشاهده محصولات سیمپل

        شرکت کوهستان با بهره گیری از تجربه و پشتوانه، پس از تحقیقات گسترده و نیاز سنجی کشاورزان، هدف خود در ایران را ارایه بهترین ماشین آلات و ادوات کشاورزی به شما کشاورزان زحمت کش قرار داده است. شما می توانید محصولات کوهستان را با بهره گیری از طراحی و استاندارهای جهانی با ظاهری زیبا، ساختاری مستحکم و قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با دیگر رقبای ایرانی و خارجی خود، به راحتی از ما خریداری کنید.

        محصولات سیمپل اورجینال

        گیاهان برای رشد خود از طریق سیستم ریشه گیاه به مواد مغذی نیاز دارند. درصورتی‌که دوباره به خاک مواد مغذی اضافه نشود، ظرفیت تولید خاک با هر برداشت کاهش می‌یابد. کودها مواد مغذی اصلی (نیتروژن، فسفر و پتاسیم و عناصر ثانویه مهم) موردنیاز گیاهان را تأمین می‌کنند. نیازهای غذایی در بین محصولات زراعی، محل و حتی در چرخه رشد محصول تغییر می‌کند. کوددهی مؤثر با مواد مغذی موجود در خاک با نیازهای مختلف مطابقت دارد. مدیریت یکپارچه مواد مغذی گیاه، یعنی ترکیبی از کود معدنی و آلی، بهترین عملکرد برای گیاهان و خاک سالم است.

        نمونه محصولات سیمپل اصل

        گیاهان برای رشد خود از طریق سیستم ریشه گیاه به مواد مغذی نیاز دارند. درصورتی‌که دوباره به خاک مواد مغذی اضافه نشود، ظرفیت تولید خاک با هر برداشت کاهش می‌یابد. کودها مواد مغذی اصلی (نیتروژن، فسفر و پتاسیم و عناصر ثانویه مهم) موردنیاز گیاهان را تأمین می‌کنند. نیازهای غذایی در بین محصولات زراعی، محل و حتی در چرخه رشد محصول تغییر می‌کند. کوددهی مؤثر با مواد مغذی موجود در خاک با نیازهای مختلف مطابقت دارد. مدیریت یکپارچه مواد مغذی گیاه، یعنی ترکیبی از کود معدنی و آلی، بهترین عملکرد برای گیاهان و خاک سالم است.

        کودهای معدنی

        صنعت کود اروپا میلیون‌ها تن مواد اولیه طبیعی مانند هوا، گاز طبیعی و سنگ معدن را به محصولات غذایی گیاهی باکیفیت تبدیل می‌کند. محصولات مبتنی بر نیتروژن بزرگ‌ترین گروه کود را تشکیل می‌دهند، و پس‌ازآن کودهای مبتنی بر فسفر و پتاسیم قرار می‌گیرند. کودها به ترتیب بر اساس یک ماده مغذی اصلی یا از دو یا چند ماده مغذی به‌صورت مستقیم و مرکب تشکیل می‌شوند. کودهای مستقیم اکثریت (۷۸٪) از کل کودهای اروپا را تشکیل می‌دهند و غالباً بر اساس نیازهای یک محصول خاص تأمین می‌شوند. کودهای ترکیبی NPK مصرف باقیمانده را تشکیل می‌دهند و در درجه اول در دو نوع مجزا وجود دارند: کودهای مخلوط و پیچیده.

        کودهای ازت

        این ماده مغذی در مرحله میانی رشد گیاهان بسیار ضروری است زیرا باعث رشد شاخه‌ها و برگ بیشتر می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، مسئولیت رشد برگ و گیاه را بر عهده می‌گیرد. آب به تجزیه این ماده در خاک کمک می‌کند، آن را به آمونیاک تبدیل کرده و سپس به ریشه‌های گیاه جذب می‌شود.

         نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید:

        محصولات سیمپل نیتروژن در هنگام باردهی یا گلدهی گیاه نباید استفاده شود. کودهای مبتنی بر نیترات متداول‌ترین کودهای مستقیم هستند. محصولات اصلی کودهای مبتنی بر نیترات مانند نیترات آمونیوم (AN) و نیترات آمونیوم کلسیم (CAN) هستند که به خوبی در اکثر خاک‌ها و شرایط آب و هوایی مناسب هستند و محلول اوره و اوره آمونیوم نیترات (UAN) که به‌طور گسترده‌ای وجود دارد و در سراسر جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

        سایر کودهای ازت مستقیم شامل سولفات آمونیوم و نیترات سولفات آمونیوم، نیترات کلسیم، نیترات سدیم، نیترات شیلی و آمونیاک بی‌آب است.

        کودهای ازت با مهارکننده‌ها

        شرایط خاص آب و هوایی و خاک می‌تواند منجر به بی‌حرکتی ازت، دفع نیتروژن، تبخیر یا آبشویی شود و همگی باعث کاهش کارایی کود می‌شوند. در پاسخ، این صنعت انواع خاصی از کودهایی را طراحی کرده است که برای کاهش این تأثیرات طراحی‌شده‌اند؛ که شامل کودهای برگ، پخش آهسته و کنترل‌شده کود و همچنین مواد افزودنی کودی مانند مهارکننده‌های اوره آز و نیتریفیکاسیون هستند.

        کودهای فسفر

        این ماده مغذی فواید زیادی را برای گیاهان شما فراهم می‌کند، ازجمله: کیفیت خاک را بهبود بخشیده و به گیاهان کمک می‌کند تا نیتروژن را بهتر جذب کنند، باروری بذر و گلدهی را برای انواع بی‌شماری از درختان و گیاهان افزایش می‌دهد. ساقه‌ها، ریشه و ساختار گیاه را تقویت کنید. فسفر به‌طورکلی در کل چرخه حیات یک گیاه از نهال تا بلوغ ضروری است. علائم کمبود فسفر به‌سختی قابل‌تشخیص است..

        بهترین محصولات سیمپل

        محصولات سیمپل راه برای جلوگیری از کمبود فسفر کود دهی خاک شما حداقل یک ماه قبل از جوانه زدن است. چرا یک ماه؟ ازآنجاکه این ماده مغذی مدت‌زمان زیادی طول می‌کشد تا عملاً فعال شود. متداول‌ترین کودهای فسفات عبارت‌اند از: سوپر فسفات تک (SSP)، سوپر فسفات سه گانه (TSP)، فسفات مونوآمونیوم (MAP)، فسفات دی آمونیوم (DSP) و مایع پلی فسفات آمونیوم. محصولات مختلف کود دارای پروفایل‌های مختلف انتشار هستند و برای استفاده کارآمد به تنظیمات پخش‌کننده مختلفی احتیاج دارند.

        کودهای پتاسیم

        این‌یکی از مهم‌ترین مواد مغذی است که باعث تقویت فتوسنتز و تبدیل سایر مواد مغذی به مواد غذایی می‌شود درحالی‌که ریشه گیاهان را تقویت می‌کند تا قوی‌تر و عمیق‌تر شود. به‌عبارت‌دیگر، از کمبود سایر مواد مغذی جلوگیری می‌کند و گیاهان را از خشکسالی محافظت می‌کند. پتاسیم نمی‌تواند بیماری محصولات کشاورزی را از بین ببرد، به همین دلایل، معمولاً در مراحل رشد گیاه استفاده می‌شود.

        برخی از محصولات سیمپل

        برخی از نشانه‌ها مثل برگ‌های زیرین قهوه‌ای شده یا زرد شدن لبه آنها نشان از کمبود پتاسیم است. پتاسیم همچنین در طیف وسیعی از کودهای حاوی فقط پتاسیم یا دو یا چند ماده مغذی موجود است و شامل کلرید پتاسیم (KCl)، سولفات پتاسیم (K2SO4) یا سولفات پتاس (SOP)، نیترات پتاسیم (KNO3) معروف به KN است.

        کودهای کلسیم، منیزیم و گوگرد

        کلسیم (Ca)، منیزیم (Mg) و گوگرد (S) مواد مغذی اساسی گیاهان ثانویه هستند. آنها معمولاً به‌عنوان کودهای مستقیم استفاده نمی‌شوند بلکه در ترکیب با مواد مغذی اولیه N ، P و K قرار دارند. گوگرد اغلب به کودهای N مستقیم مانند نیترات آمونیوم یا اوره اضافه می‌شود. سایر منابع گوگرد عبارت‌اند از: سوپر فسفات تک (SSP)، سولفات پتاسیم (SOP) و سولفات منیزیم پتاسیم (Kainite)، که دومی نیز حاوی منیزیم است.

        حالت کلی محصولات سیمپل

        Kieserite یک ماده معدنی سولفات منیزیم است که استخراج می‌شود و همچنین به‌عنوان کود در کشاورزی عمدتاً برای اصلاح نواقص منیزیم استفاده می‌شود. کلسیم عمدتاً به‌عنوان نیترات کلسیم، گچ (سولفات کلسیم) یا آهک / دولو میت (کربنات کلسیم) استفاده می‌شود که نیترات کلسیم تنها منبع سریع کلسیم موجود است.

        کودهای ریزمغذی

        امروزه تعداد زیادی از کودهای خاص برای تأمین ریزمغذی‌های مهم مانند آهن، منگنز، بور، روی و مس در اختیار گیاهان قرار دارد. اینها می‌توانند به‌صورت ترکیبات معدنی یا آلی باشند، و گونه‌های معدنی بیشتر به محصولات محلول در آب و غیر محلول تقسیم می شوند.

        بازدارندگان

        امروزه دو نوع مهارکننده اصلی وجود دارد که برای کشاورزان در دسترس است. محصولات سیمپل

        مهارکننده نیتریفیکاسیون ترکیبات شیمیایی هستند که با سرکوب فعالیت باکتری‌های نیتروسوموناس در خاک، نیتریفیکاسیون آمونیوم را به تأخیر می‌اندازند. هدف این است که آمونیوم را به شکل پایدار در خاک حفظ کرده و تبدیل آن به نیترات کند شود. این به‌طور موقت نسبت نیترات موجود در خاک را کاهش می‌دهد، و درنتیجه پتانسیل برای تخلیه تلفات به آب یا تشکیل گاز N2O در جو را فراهم می‌آورد.

        فروش محصولات سیمپل

        مهارکننده‌های اوره آز ترکیبات شیمیایی هستند که اولین مرحله تخریب اوره را در خاک به تأخیر می‌اندازند، هیدرولیز که می‌تواند باعث انتشار NH3 شود و ممکن است قبل از تبدیل آن به آمونیوم رخ دهد. آنها به کاهش قابل‌توجه انتشار آمونیاک به هوا، یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های هوا کمک می‌کنند. محصولات سیمپل

        کودهای آلی

        محصولات سیمپل  محصولات زراعی، کودهای حیوانی و بخش اصلی کودهای آلی هستند. اگرچه آنها ازنظر ارزش غذایی متنوع هستند، اما به‌طورکلی در مزرعه حضور دارند و مواد مغذی و کربن آلی موجود در آنها بازیافت می‌شوند. کودهای دامی و حیوانات طیف گسترده‌ای از منابع غذایی را با خصوصیات مختلف و مواد مغذی پوشش می‌دهند. علاوه بر این، محتوای مواد مغذی آنها در منطقه متفاوت است و به نوع دام و سیستم مدیریت مزرعه بستگی دارد.

        انواع دیگر تغذیه گیاه

        طیف گسترده‌ای از محصولات به‌اصطلاح کود دهی می‌تواند به کشاورزان برای تطبیق شیوه‌های کود دهی با شرایط محیطی و مزرعه خود کمک کند: کود آلی، کود ارگانیک معدنی، کود معدنی، مهارکننده‌ها، مواد آهک، مواد در حال رشد، بیولوژیک کننده‌های گیاهی و غیره

        انواع محصولات سیمپل

        انواع محصولات کود دهی دارای اهمیت هستند همان‌طور که محدودیت‌هایی نیز دارند. کودهای آلی در بازگشت کربن آلی به خاک نقش دارند، اما مواد مغذی آنها در لحظه‌ای از چرخه محصول که به آن نیاز دارند ممکن است بسیارکم یا بسیار زیاد باشد. کودهای بیولوژیک می‌توانند راندمان استفاده از مواد مغذی را افزایش دهند اما در بیشتر موارد به‌خودی‌خود مواد مغذی به خاک تحویل نمی‌دهند.

        محصولی از سیمپل

        کنترل pH خاک و بنابراین محصولات سیمپل  و اطمینان از کیفیت آن بسیار مهم است. یک محصول به‌تنهایی نمی‌تواند اطمینان حاصل کند که بذرهای کشاورزی به حداکثر پتانسیل ژنتیکی خود رشد می‌کنند. تعادل بین محصولات و کود دهی به همان اندازه تعادل بین ۱۷ ماده مغذی اساسی گیاه مهم است. با تشکر از مکمل بین همه دسته‌بندی محصولات، کشاورزان می‌توانند با دستیابی به محصول خوب و محصولات باکیفیت، در مدیریت مواد مغذی خود بهتر عمل کنند. و حتی در حفظ محیط‌زیست مؤثر باشند، بیشتر مراقب باشید و درآمد قابل قبولی از مزرعه به‌دست آورید.

        محصولات سیمپل

        محصولات سیمپل  استفاده از کودهای مایع میتوانید به راحتی سم پاش رو برروی تیلر نصب کنید و از اون برای کودهی به مزارع و زمین های خود استفاده کنید. برای خرید تیلر و سم پاش میتوانید با ما تماس بگیرید.

        با انواع کشاورزی بیشتر آشنا شوید

        کشاورزی یکی از فعالیت‌های گسترده در جهان است، اما در همه‌جا یکسان نیست. برای طبقه‌بندی کشاورزی روش‌های مختلفی وجود دارد، و برخی از معیارهای اصلی که می‌توان بر اساس آن تقسیم‌بندی کرد عبارت‌اند از: مقیاس، نوع محصول، ترکیب دام، نحوه توزیع محصولات کشاورزی، سطح مکانیزاسیون محصولات سیمپل

        انواع کشاورزی

        کشاورزی یکی از فعالیت‌های گسترده در جهان است، اما در همه‌جا یکسان نیست. برای طبقه‌بندی کشاورزی روش‌های مختلفی وجود دارد، و برخی از معیارهای اصلی که می‌توان بر اساس آن تقسیم‌بندی کرد عبارت‌اند از:

        مقیاس

        نوع محصول

        ترکیب دام

        نحوه توزیع محصولات کشاورزی

        سطح مکانیزاسیون

        در زیر انواع عمده کشاورزی در سراسر جهان وجود دارد:

        عشایری محصولات سیمپل

        فعالیت عشایر مبتنی بر پرورش حیوانات در مراتع طبیعی است. این عمل توسط مردم مناطق نیمه‌خشک و خشک انجام می‌شود. این افراد در جستجوی مراتع طبیعی برای چرای دام خود به همراه حیوانات خود درحرکت هستند. نوع حیوانات پرورش‌یافته از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت است. شمال آفریقا، بخش‌هایی از عربستان و بخش‌هایی از شمال اوراسیا مناطقی هستند که این نوع از کشاورزی در آن ها یافت میشود. این‌یک نوعی فعالیت برای امرا معاش است.

        دامداری

        محصولات سیمپل  سیستم کشاورزی، تأکید عمده بر پرورش حیوانات است. برخلاف گله‌های عشایری، دامداران زندگی مستقر دارند. این نوع کشاورزی به‌صورت تجاری در مناطقی از جهان توسعه‌یافته است که زمین‌های زیادی برای چرای حیوانات ازجمله مناطق کم باران آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و استرالیا در دسترس است. حیوانات به‌طور عمده برای گوشت و پشم پرورش می‌یابند و در مزارع در مقیاس بزرگ نگهداری می‌شوند.

        کشاورزی با تغییر کاربری زمین

        این نوع کشاورزی بیشتر در مناطق استوایی انجام می‌شود. بر اساس این سیستم، زمین کشاورزی با پاک‌سازی مناطق جنگلی و استفاده از تکنیک برش و سوزش به‌دست می‌آید. زمین پس‌ازآن برای چند سال کشت می‌شود، تا زمانی که باروری زمین کاهش نیافته و یا زمین توسط علف‌های هرز و سایر گیاهان بومی پر نشده باشد. در این مرحله کشاورزان به سمت پاک‌سازی منطقه دیگری از جنگل حرکت می‌کنند. این‌یک نوع کشاورزی تقریباً همیشه به‌صورت دستی انجام می‌شود و معمولاً توسط افرادی که در مناطق گرمسیری مانند جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کنند، انجام می‌شود و تأکید عمده آن روی محصولات دانه‌ای است. این نوع کشاورزی به دلیل فشار کارشناسان محیط‌زیست رو به کاهش است.

        کشاورزی اولیه

        این‌یک نوع کشاورزی با انواع فوق‌الذکر متفاوت است زیرا همان قطعه زمین به‌طور مداوم سال‌به‌سال کشت می‌شود. خیش زدن زمین معمولاً برای حفظ باروری خاک استفاده می‌شود و روشی است که اغلب در مناطق گرمسیری به‌کار می‌رود. علاوه بر محصولات دانه‌ای، برخی از محصولات درختی با استفاده از این سیستم رشد می کنند محصولات سیمپل

        کشاورزی معیشتی (تولید برنج به‌عنوان محصول غالب)

        این نوع کشاورزی در مناطق گرمسیری که جمعیت زیادی دارند و میزان زیادی بارندگی وجود دارد، انجام می‌شود. در این نوع کشاورزی، برنج محصول غالب است، زیرا می‌تواند تعداد زیادی از افراد را در هر واحد مساحت استخدام و تغذیه کند. منطقه جنوب شرقی آسیا جایی است که بیشتر این نوع کشاورزی انجام می‌شود. این نوع کشاورزی مستلزم استفاده از قدرت دستی و حیوانات است و کشاورزان سعی می‌کنند با استفاده از کودهای مختلف، بهره‌وری را برای هر واحد سطح افزایش دهند.

        کشاورزی معیشتی (بدون تولید برنج به‌عنوان محصول غالب)

        این نوعی کشاورزی است که برای مناطقی طراحی‌شده است که میزان بارندگی در آن زیاد نباشد. این مناطق به‌غیراز برنج، محصولاتی مانند گندم، ارزن و غلات را تولید می‌کنند. علاوه بر مناطق نسبتاً مرطوب خنک آسیا، شمال آفریقا و بخش‌هایی از خاورمیانه از این نوع کشاورزی استفاده می‌کنند. این کشاورزی معمولاً در مناطقی از جنوب آفریقا و آمریکای مرکزی نیز انجام می‌شود محصولات سیمپل

        مزارع تجاری

        این نوع کشاورزی ازنظر ارزش تجاری آن بسیار مهم است. عمده محصولات این نوع کشاورزی محصولات زراعی گرمسیری مانند چای، قهوه، کائوچو و روغن نخل است. این نوع کشاورزی در مناطقی از آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین که نفوذ استعماری اروپاییان در آن باقی‌مانده است توسعه‌یافته است. بیشتر مزارع برای تأمین محصولات زراعی گرمسیری اروپا توسعه یافتند. این‌یک نوع کشاورزی بسیار پر سرمایه است و بیشتر محصولات زراعی آن درختان است. در این نوع از مزارع تجاری استفاده از مماشین آلات کشاورزی مرسوم تر است.

        کشاورزی مدیترانه

        زمین ناهموار منطقه مدیترانه امکان پرورش ترکیبی دام و محصول ایجاد کرده است. گندم، تاکستان و میوه مرکبات عمده محصولات زراعی هستند و حیوانات کوچک عمده دام‌های پرورش‌یافته در منطقه هستند. باغبانی فعالیت اصلی این منطقه است و بیشتر محصولات زراعی در طول زمستان با کمک باران‌های زمستانی پرورش می‌یابد

        کشاورزی و دامداری

        محصولات سیمپل نوع کشاورزی معمولاً به‌عنوان مزرعه مختلط شناخته می‌شود و در مناطق مرطوب از عرض‌های میانی به‌جز آسیا سرچشمه می‌گیرد. توسعه آن ارتباط نزدیک با تسهیلات بازار  دارد و نوعی کشاورزی معمولاً اروپایی است. بریتانیا و نیوزلند نمونه‌هایی از مناطقی هستند که این نوع کشاورزی معمولی است.

        کشاورزی لبنیات

        منشأ این نوع کشاورزی در اروپا بوده است و ازآنجا به مناطق دیگر گسترش یافت. نزدیکی به بازار و آب‌وهوای معتدل دو عامل مطلوب هستند که در توسعه این نوع کشاورزی نقش دارند. کشورهایی مانند دانمارک و سوئد شاهد محصولات سیمپل حداکثری این نوع کشاورزی هستند.

        باغبانی تخصصی

        این نوع کشاورزی برای بهره‌گیری از تقاضای زیاد برای محصولات باغبانی به‌ویژه در مناطق شهرنشین در مقیاس بزرگ و پرجمعیت توسعه‌یافته است. این نوع باغبانی بیشتر در مناطقی از فرانسه، شمال مجارستان و مناطق دریاچه‌های سوئیس موفقیت آمیز بوده است.

        محصولات سیمپل

        محصولات سیمپل طبقه‌بندی کشاورزی کاملاً مفصل است، و این نوع از طبقه‌بندی چیزی دائمی نیست. با توجه به تغییر تقاضای بازار و توسعه فناوری کشاورزی، تغییرات بسیاری در الگوی کشاورزی جهان به وجود آمده است. تقاضای زیاد برای میوه و سبزیجات در مناطق شهری منجر به تغییر کاربری اراضی در بسیاری از نقاط جهان شده است.

        قیمت محصولات سیمپل

        و نکته قابل‌توجه این است که در حال حاضر به دلیل تغییرات تکنولوژی و افزایش استفاده از ماشین‌آلات مختلف، اکثر کشاورزان برای افزایش بهره‌وری به استفاده از ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی روی آورده‌اند، ماشین‌آلاتی همچون تراکتور و تیلر برای اکثر زمین‌داران و کشاورزان ضروری است. کشاورزان با استفاده از این ماشین آلات و ادوات نیازهای مختلف خود را پاسخ میدهند. محصولات سیمپل

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *