فروشگاه آنلاین

فروش سشوار چرخشی به قیمت نمایندگی با تخفیف ویژه پوریا کالا

فروش سشوار چرخشی ارسال رایگان سراسرکشور

فروش سشوار چرخشی ارسال به سراسرکشور

فروش سشوار چرخشی ارسال به سراسرکشور

با رفتن به سالن های زیبایی و زیر دست آرایشگرها، می توانیم موی خود را به زیبایی هرچه تمام تر در بیاوریم. اما در بیشتر اوقات نمی خواهیم وقت و هزینه خود را صرف رفتن به آرایشگاه کنیم تا موهای ما توسط یک آرایشگر حالت داده شود، با توجه به اینکه بیماری کرونا همیشه در کمین است. ما در مقاله ای دیگر، بهترین سشوارهای چرخشی را که از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند، معرفی کرده ایم. در اینجا می خواهیم نحوه استفاده از سشوار چرخشی بابلیس و دیگر مدل ها را به شما یاد بدهیم.نمایندگی سشوار چرخشی 

خوشبختانه مدل های زیادی از برس های حرارتی در بازار موجود است که با خرید آن می توان موهای زیبایی را به راحتی در خانه شکل دهیم. اما وقت آن رسیده است که بدانید چگونه از سشوار چرخشی بابلیس استفاده کنید. فروش سشوار چرخشی 

مزایای سشوار چرخشی بابلیس

تنوع زیادی از سشوارهای چرخشی برای خرید وجود دارد، اما قطعا برخی از نظر کیفیت و فوایدی که در آنها وجود دارد، از سایر مدل ها برتری دارند. در اینجا دلایلی را بیان می کنیم که نشان می دهد مارک بابلیس یک برند خوب برای خرید است.قیمت سشوار چرخشی اصل

سشوار چرخشی بابلیس به شما این امکان را می دهد تا در کسری از زمان و بدون رفتن به آرایشگاه، موهای زیبا و صاف را ایجاد کنید. دیگر نیاز به سشوارهای معمولی به همراه برس جداگانه ندارید. با استفاده از این ابزار منحصر به فرد، می توانید در عرض چند دقیقه و کاملا به تنهایی به موهای صاف و ابریشمی برسید.

7 مرحله تا رسید موهای صاف با استفاده از سشوار چرخشی بابلیس

معمولا جنس مواد از سرامیک ساخته شده است تا گرما را به طور مساوی به موهای شما منتقل کند. این امر منجر می شود تا آسیب کمتری نسبت به موارد دیگر به موی شما بزند و همچنین درخشش بیشتری به موهای شما اضافه می شود. سشوار چرخشی دارای دو تنظیم گرما و سرما است که به شما اجازه می دهد با دمای مختلف کار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید، بنابراین می توانید یکی از مواردی را که برای نوع مو شما مناسب است، پیدا کنید.

در این نوع برس های حرارتی با تنظیم گرمای بالاتر، سریعتر می چرخد و برای انواع موهای بلند و ضخیم مناسب است. در تنظیم حرارت پایین و خنک، با سرعت کمتری می چرخد که برای انواع موهای کوتاه و ظریف بهتر است. همراه ما باشید تا نحوه استفاده از سشوار چرخشی بابلیس را به شما توضیح دهیم. فروش سشوار چرخشی  بهترین سشوار چرخشی در ایران

قدم اول: موهای خود را بشویید و حالت دهید

برای بدست آوردن بهترین نتیجه از سشوار چرخشی بابلیس خود آن را روی موهای مرطوب تازه شسته شد استفاده کنید. موهای خود را با شامپو و نرم کننده خوب بشویید و پس از بیرون آمدن از حمام، موها را با حوله خشک کنید. اطمینان حاصل کنید که وقتی شروع به صاف کردن و خشک کردن می کنید، مو کمی مرطوب باشد، ولی خیس نباشد.

قدم دوم: سشوار چرخشی را بردارید و موهای خود را آماده کنید.

سشوار چرخشی را بردارید و آن را به پریز برق وصل کنید تا گرم شود. آن را بر روی دمای مورد نظر خود تنظیم کنید . قبل از استفاده مطمئن شوید که به آن دما رسیده باشد. بسیاری از خانم ها عجله دارند و می خواهند بلافاصله شروع به کار کنند، اما این کار برای موی شما مفید نیست.

در حالی که سشوار چرخشی در حال گرم شدن است، از مواد محافظ حرارتی بر روی مو نیز بهتر استفاده کنید تا آسیب های ناشی از آن جلوگیری شود. اگر هم ندارید زیاد اشکال ندارد و سعی کنید کمتر استفاده کنید. بهتر است هنگام استفاده از گرما بر روی موهای خود تا حد ممکن محتاط باشید. در ادامه کم کم با نحوه استفاده از سشوار چرخشی بابلیس آشنا خواهید شد. فروش سشوار چرخشی  نمایندگی سشوار پرومکس 

قدم سوم: موها را به چند قسمت تقسیم کنید

تقسیم مو به چندین قسمت، باعث می شود که موهای شما به طور مساوی خشک و حالت داد شود. نیمه بالایی موهای خود را جمع کنید و آنها را در بالای سر خود ببندید یا سنجاق کنید. وقتی که قسمت های پایین مو را حالت می دهید، این کار به شما کمک می کند تا مو را از حالت طبیعی خارج کنید و به شکل دلخواه خود در بیاورید.قیمت سشوار چرخشی پروویو3112

قدم چهارم: حالت  را شروع کنید

روش استفاده کردن از سشوار چرخشی بابلیس به این صورت است که بعد از اینکه موهای خود را به قسمت های بالا و پایین تقسیم کردید، لایه زیرین خود را به چند قسمت نسبتا یکدست تقسیم کنید که اندازه آنها تقریبا به اندازه لوله سشوار چرخشی شماست. قسمت اول را بگیرید و با استفاده از سشوار چرخشی موهای خود را به آرامی از ریشه تا انتها خشک کنید یا همان طور که دوست دارید صاف کنید.

قدم پنجم: صاف  خشک  را برای همه قسمت ها ادامه دهید

نحوه استفاده از سشوار چرخشی بابلیس بدین صورت است که روشی که در مرحله چهار توضیح داده شده است را برای قسمت های پایین موهای خود تکرار کنید. پس از پایان قسمت پایین، گیره یا سنجاق را از قسمت بالایی موهای خود جدا کنید. آن قسمت را به آرامی به جلوی صورت خود بکشید، بنابراین از قسمت پایین که قبلا مدل داده اید، جدا شده است. روند خشک کردن و صاف کردن را تا زمانی که تمام قسمت های بالا مو انجام بشود، ادامه دهید. فروش سشوار چرخشی 

قدم ششم: مو و سشوار چرخشی را به حالت سرما تنظیم کنید

از آنجا که سشوار چرخشی مارک بابلیس، دارای تنظیمات کاربردی است، پس از اینکه موهایتان حدود 5 ثانیه به دور برس حرارتی پیچید، باید آن را به حالت خنک تنظیم کنید. بعد از اینکه آن را به حالت سرما تغییر دادید،سشوار چرخشی را به مدت 10 ثانیه در موهای خود نگه دارید که این کار به تنظیم مدل مو و درخشش بیشتر کمک بسزایی می کند.

قدم هفتم: به مدل  پایان دهید

بعد از اینکه تمام موهای خود را با سشوار چرخشی بابلیس خود خشک کرده و حالت دادید، به پایان مراحل مدل دادن موهایتان رسیده اید. مقداری اسپری بر روی موهایتان بزنید تا موهای شما صاف بماند. اگر موهایتان کاملا گره خورده است، انگشتان خود را به آرامی در میان موهایتان عبور دهید تا گره ها از بین بروند. پس از حالت دادن، از استفاده از برس یا شانه روی موی خود خودداری کنید، زیرا باعث وز شدن مو می شود.

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن مانند آرایشگرهای حرفه ای، موی خود را صاف و مدل دهید، مهم است که بدانید نحوه استفاده از سشوار چرخشی بابلیس یا مارک های دیگر چگونه است. وقتی که از این برس حرارتی استفاده می کنید، می توانید در عرض چند دقیقه موهای زیبا و صاف بدست بیاورید. فروش سشوار چرخشی 

برس سشوار، برس حالت دهنده با هوای گرم چرخشی

توضیحات:مدل:MXN-101 دسته: رول و مستقیم با استفاده دوگانه نوع موی قابل اجرا: مرطوب و خشک بدون موهای کوتاه مواد: رسانای حرارتی پلاستیکی+سرامیک جنس: سرامیک تورمالین قطر هادی گرما: 21mm-30mm تنظیم کنترل دما: 3 ولتاژ /قدرت: 60 هرتز، 900 وات طول سیم برق: 1.7 متر، چرخش 360 درجه کاربرد: برای موهای مرطوب و خشک به جز موهای کوتاه توجه: رنگ واقعی ممکن است به دلیل مانیتور و جلوه نور متفاوت کمی با تصویر متفاوت باشد.

لطفاً به دلیل اندازه گیری دستی، انحراف 1-3 سانتی متر را مجاز کنید. نکات: قبل از استفاده از برس (برای موهای کوتاه مناسب نیست)، باید موهای خود را بشویید (توصیه می شود از شامپوی حجم دهنده استفاده کنید) و با حوله خشک کنید تا حداقل 80 درصد رطوبت از بین برود.

محافظت مو

برای محافظت از مو در برابر حرارت و آسیب، موهای خود را با روغن یا لوسیون سشوار اسپری کنید. با قسمت اول در پشت شروع کنید، آن را باز کنید و سپس از استایلر برس هوای گرم برای پیچیدن آن استفاده کنید و سپس بسته به سطح فری که می‌خواهید، آن را به سمت پایین بکشید. قیمت سشوار اکسیژن

کاربر برس سشوار

برس نیز باید از بین برود و همانطور که می‌خواهید خشک شود. ابتدا از این محصول برای برس زدن و خشک کردن موها استفاده کنید، سپس در زمانی که مو تقریباً خشک است از عملکرد چرخش استفاده کنید.

قبل از استفاده از عملکرد چرخش مورد، لطفاً موها را به قسمت های کوچک جدا کنید. بیش از حد مو را در یک زمان نچرخانید یادآوری: توصیه نمی کنیم از مبدل ولتاژ استفاده کنید زیرا به تجهیزات آسیب می رساند. اول ایمنی! دوشاخه ایمن: ما سشوار دمنده خود را با یک پلاگین ایمنی GFCI طراحی کردیم که ایمنی شما و خانواده شما را تضمین می کند.

خدمات پس از فروش ما قول می دهیم هر سشوار برس مو inoic که تولید می کنیم با کیفیت و نوآوری زندگی کند. در صورت هرگونه مشکل کیفیت هنگام دریافت کالا در مدت 30 روز، ما می توانیم خدمات مبادله رایگان یا بازپرداخت کامل سفارش شما را ارائه دهیم. اگر از سشوار یک مرحله ای ما راضی نیستید، به سادگی با ما تماس بگیرید.

L’ANGE HAIR Le Volume Play

زمان خشک کرد کمتر نتایج سریع‌تر سرگرمی بیشتر – بشکه‌ای بیضی شکل 43 میلی‌متری و 60 میلی‌متری دارای جریان هوای 360 درجه و صفحات تیتانیوم است که به صاف فرم داد و حجم داد به موهای شما کمک می‌کند و به سرعت موهای شما را خشک می‌کند. بشکه های قابل تعویض به شما این آزادی را می دهد که با سبک خود بازی کنید.
دمید به روش شما – چه به دنبال رشته های صاف براق حجم بسیار زیاد یا انتهای زیبای فر باشید با این برس خشک کن تیتانیومی 2 در 1 به همه اینها برسید.
فندک مسافرتی – وقتی این برس خشک کن حجم دهنده را از L’ange بسته بندی می کنید. به طور خودکار فضای کمی در هر کیسه ای خواهید داشت. طراحی براق آن جمع و جور است و نیازی به برس گرد مجزا برای یک ظاهر طراحی ندارد.

تنظیمات

تنظیمات متناسب با نیازهای شما – تنظیم LOW برای موهای نازک/ نازک ایده آل است، در حالی که تنظیم HIGH برای موهای ضخیم/درشت/بافت بهترین است و تنظیم COOL برای افزایش درخشندگی و قفل شدن در استایل شما بهترین است.
ضمانت بازگشت پول بدون ریسک – رضایت و تجربه مثبت شما اولویت شماره 1 ما است. اگر از خرید خود راضی نیستید، برای بازگشت بدون دردسر با ما تماس بگیرید.

برس خشک کن

برس خشک کن هوای داغ JOYYUM به ایجاد فرهای حجیم کمک می کند. این ابزار عالی برای موهای بلندتر یا کوتاهتر است. این برس حالت دهنده در هر دو جهت می چرخد و می تواند به موها حجم و درخشندگی بدهد. حتی بدون عملکرد چرخش، می توان از این ابزار برای صاف کردن موها استفاده کرد.

این حالت دهنده مو با دو ضمیمه بشکه ای با اندازه های مختلف عرضه می شود، یک برس 2 اینچی که در ریشه موهای شما حجم می دهد و یک برس 1 ½ اینچی که می توان از آن برای ایجاد فرهای طبیعی در انتها استفاده کرد. این دو ضمیمه برس چرخان با پوشش تورمالین، یون های متمرکز بیشتری تولید می کنند تا از موهای شما در برابر آسیب گرما محافظت کنند.

توضیحات سشوار

این ابزار حالت دهنده دارای دو تنظیم گرما و یک تنظیم خنک است که نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهد. تنظیمات حرارتی برای انواع مو مناسب است. برای موهای قوی و متوسط می توانید از تنظیم حرارت بالا و برای موهای نرم، ظریف و نازک از تنظیم حرارت کم استفاده کنید. سیستم دمنده 1000 واتی آن گرمای مناسب را ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد گره موهای خود را باز کنید و به مبارزه با استاتیک کمک کنید. اگر نیاز به قانع‌کننده‌های بیشتری دارید، می‌توانید به ویدیوی دقیق این یوتیوبر در مورد محاسن و معایب این برس هوای داغ نگاهی بیندازید.

طرفداران

سبک وزن
عملکرد چرخش راحت
در برابر آسیب حرارتی محافظت می کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *