شلوار جین زنانه

10 مدل شلوار کارگو زنانه

شلوار کارگو زنانه

شلوار کارگو زنانه

معرفی شلوار کارگو زنانه

شلوار کارگو یکی از رایج ترین لباس های مردانه و زنانه است. می توان گفت که این شلوار تقریبا همیشه برای مردان استفاده می شود، اما هر از گاهی برای خانم ها تبدیل به یک ترند می شود. در این مقاله در مورد شلوار کارگو یا شش جیب و نحوه ترکیب آن برای خانم ها صحبت خواهیم کرد و نیز به معرفی بهترین مدل های این شلوارها می پردازیم.خرید شلوار جین زنانه مام استایل

قیمت شلوار کارگو زنانه

قیمت شلوار کارگو زنانه نیز مانند دیگر شلوارهای زنانه از یک قیمت مناسبی برخوردار است.

شلوارهای کارگو مدل مردانه و مدل زنانه آنها در حال حاظر یکی از پرفروش ترین شلوارهای موجود در بازار میباشد.

قیمت این شلوار تقریبا همانند شلوارهای لی و جین میباشد و تفاوت چندانی ندارد اما با خاطر نشان کنم که در تولید پوشاک جنس پارچه مهمترین قسمت میباشد و بعد از انتخاب پارچه نوبت به برش آن میرسد که هرقدر برش خوبی داشته باشد دارای ارزش بیشتری نیز بوده و قیمت بالایی هم خواهد داشت.

خرید شلوار کارگو زنانه

شلوار کارگو در اصل شلواری کاربردی بود و به دلیل جیب های زیادی که داشت گزینه بسیار مناسبی برای کارگران و سربازان محسوب می شد. این شلوار علاوه بر دو جیب استاندارد در جلو و دو جیب در پشت، دارای دو جیب در ناحیه ران و کمی نزدیک به زانو بود که مجموعاً شش عدد جیب بود و به همین دلیل این شلوارها به نام های دیگر مانند شلوار شش جیب نیز شناخته می شوند. خرید شلوار لی اسکنی جذب

برای خرید شلوار کارگو زنانه که در حال حاظر جزو پرفروش ترین محصولات در قسمت پوشاک زنانه میباشد.

شما میتوانید بهترین مدل شلوار کارگو را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی پوریا کالا تهیه نماید.

طراحی شلوار کارگو

دو جیب مخصوص این شلوار که جیب کارگو نامیده می شد، جیب های مربعی و بزرگ بود که با گیره یا چسب بسته می شد. این جیب ها با پیلی هایی دوخته می شوند که با قرار دادن وسایل در آن ها باز می شوند و فضای بیشتری به خصوص برای وسایل بزرگتر فراهم می کنند. شلوارهای کارگو امروزی نیز از همین قانون پیروی می کنند؛ اما تعداد جیب های آنها ممکن است به سلیقه یا مد کم و بیش باشد.

شلوار کارگو زنانه

انواع شلوار کارگو

شلوارهای کارگو زنانه معمولاً در انواع پارچه و رنگ های ملایم ساخته می شوند و ممکن است دارای تزییناتی مانند روبان باشند. برخی از انواع شلوارهای کارگو در ساق گشاد هستند، در حالی که برخی دیگر کش دار یا کش و بند هستند. این شلوار باید چند سانتی متر کوتاه باشد و مچ پاها مشخص باشد.

شلوار کارگو را با چه لباسی بپوشیم؟

  • می‌توانید شلوارهای کارگو را با تاپ و پیراهن‌های متناسب بپوشید.
  • از آنجایی که این شلوار گشاد و شل است، بهتر است یک پیراهن کوتاه با آن بپوشید.
  • اگر خانم هستید و مانتو می پوشید، مانتوی بلند با شلوار کارگو نپوشید. هر چه لباس اسپرت تر باشد، بهتر است.
  • پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار کارگو؛ به آن هرگز فکر هم نکنید؛
  • شلوار کارگو با پیراهن های گلدار اصلا خوب به نظر نمی رسد.
  • به طور کلی، این شلوار ظاهری مینیمال به ظاهر شما می دهد. بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف متضاد ترکیب نشود، زیرا آن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند.
  • شلوار کارگو باید کاملا گشاد و راحت باشد. این یعنی نه خیلی پهن و نه خیلی تنگ. شلوار لی زنانه جدید

ایده پوشش طرح جدید

اگر عاشق سویشرت هستید، امسال طرحی متفاوت را امتحان کنید. یک سویشرت ساده با شلوار کارگو بژ ترکیبی عالی است. با رنگ‌های زمستانی مانند بنفش، خرمایی، قهوه‌ای، سبز جنگلی، زرد خردلی، آبی تیره، نارنجی تیره، زرشکی و برنزی با شلوار کارگو بژ یا مشکی ست کنید. در فصل بهار، سویشرت های خنک را در رنگ های پاستلی ملایم مانند اسطوخودوس، سبز روشن، بژ، کرم، شنی، خاکی، قهوه ای، زرد لیمویی، آبی روشن و صورتی روشن انتخاب کنید و آن ها را با شلوار کارگو بپوشید.

کارگو خیابانی 6 جیب برای دختر نوجوان زنانه

جین باربری برای دختران نوجوان از پارچه نرم بادوام، 85% پنبه و 15% پلی استر ساخته شده است.

شلوار جین گشاد Y2K سازگار با پوست، تنفس، نرم و راحت است، برای پوشیدن در تمام روز مناسب است و به راحتی تغییر شکل نمی دهد.
شلوار جین باری کنار جیب با کمر بلند شلوار گشاد زنانه y2k زنانه، کمر بلند، 6 جیب چندگانه کاربردی و کاربردی، شلوار باری صاف، تناسب راحت، بسته شد با زیپ و دکمه، شلوار جین باری قدیمی شما را مد می کند. یک شلوار خیابانی Y2K خوب است.

دمپا گشاد


تطبیق آسان جین گشاد زنانه برای هماهنگی با تاپ، تاپ کوتاه، تی شرت معمولی، لباس مجلسی، پیراهن، گرمکن، کفش ورزشی، جلیقه ژاکت، ژاکت کش باف پشمی یا پاشنه بلند مناسب است. مناسب برای تابستان / بهار / پاییز / زمستان.
این شلوار جین باری y2k برای زنان، خانم‌ها، دختران نوجوان جذاب است. مناسب برای لباس های روزمره، روزانه، مدرسه، خرید، لباس های خیابانی، شب، تعطیلات، محل کار، گردهمایی دوستان، فعالیت های خارج از منزل و غیره.

y2k انتخاب خوبی برای هدیه دادن به دوست دختر، همسر، مادر یا دختر شما است.
باربری زنانه چند سایز XS/S/M/L، لطفا قبل از ثبت سفارش، نمودار سایز ما را که در تصویر ارائه شده است، به دقت بخوانید. توصیه کنید این شلوار گشاد باری زنانه را با آب سرد بشویید. شستشو با دست یا ماشین. شلوار لی زنانه

این محصول برای چه سنی مناسب است؟

شلوار کارگو جدید

جین باری شیک چه برای محل کار و چه گاه به گاه، بهترین انتخاب شماست. جین قطعاً همه کاره ترین اجناس است. از جین باربری ما برای تازه کردن کمد لباس گاه به گاه مد خیابانی خود استفاده کنید! جین Flvsun مد جین بادوام برای زنان، دختران و نوجوانان در سراسر جهان در همه اندازه‌ها بوده است.

جزئیات
لباس خیابانی Y2k
کیفیت برتر
آسان برای مطابقت
هدیه برای مادر دختر نوجوان
گشاد کمر راست زنانه شلوار جین مدل Boyfriend شلوار گاه به گاه زنانه شلوار گشاد Y2K
جین کارگو برای دختران نوجوان
جین گشاد برای دختران نوجوان

شلوار پیاده روی باری زنانه

90٪ پلی استر، 10٪ اسپندکس
وارداتی
بسته شدن دکمه
مواد سبک وزن. پارچه نازک، هوا و با خشک شدن سریع شما را خنک، خشک و راحت نگه می دارد
ضد آب. این شلوار فعال با پارچه مقاوم در برابر آب و UPF 50 داخلی شما را راحت می کند
بند کمر الاستیک. کمربند الاستیک با بند کشی تناسب قابل تنظیم را تضمین می کند. سرآستین های الاستیک برای گاه به گاه یا ورزشی
6 جیب. 2 جیب دستی زیپ دار، 2 جیب پشتی ایمن با بسته شدن دکمه ای محکم، 2 جیب باری ایمن با بسته شدن قلاب و حلقه ای
مناسبت. عالی برای پیاده روی، مسافرت، گاه به گاه، گلف، آهسته دویدن، ورزش و پیاده روی

شلوار یوگا زنانه کمر بلند با کنترل شکم جیبی

88٪ پلی استر، 12٪ اسپندکس
وارداتی
بسته شدن الاستیک
شستشوی ماشینی
[پارچه دنده ای ممتاز و راحت] – شلوار یوگا ریب فابریک غیر شفاف، جذب رطوبت، خشک شدن سریع، تنفس و کشش بالا پارچه درجه یک. بدون تغییر شکل حتی بعد از شستشو
[طراحی منحصر به فرد جیب باری] – شلوارهای زنانه مخصوص پیاده روی از جیب باری منحصر به فرد استفاده می کنند – طراحی راحتی را بدون احساس سفت شدن بهبود می بخشد و بر لطف و وحشی بودن شما می افزاید. و جیب بار برجسته راحتی را بهبود می بخشد.
[شکل ایده آل را حفظ کنید] – شلوار رانینگ دارای سبک کمر بلند با طراحی کنترل شکم است. نوار کمر پهن منحنی های بدن را منحنی می کند و شکل را ساده می کند. کمک به ارتقاء ساق ساق هم فشرده سازی و هم پشتیبانی.
[مناسب برای اکثر مواقع] – ساق تمرینی ما مد، عملکرد و با بالاترین کیفیت را ترکیب می‌کند و برای یوگا، ورزش، تناسب اندام، پیاده‌روی، دویدن، یا هر نوع ورزش یا فعالیت‌های مرتبط با تناسب اندام مناسب است.
لطفاً نمودار اندازه (آخرین تصویر) را قبل از سفارش بررسی کنید | لطفا توجه داشته باشید: رنگ ممکن است کمی از تصویر متفاوت باشد. و نگران اندازه مشکل نباشید، اگر سایز شلوار یوگا مناسب نیست، می توانید از طریق مرکز بازگشت آنلاین آن را مبادله کنید.

شلوار گرمکن راحت و راحتی گاه به گاه زنانه برای زنان

92٪ پلی استر، 8٪ اسپندکس
کشش در بسته شدن
فقط شستشو با دست
پارچه – ترکیب منحصربه‌فرد ما از پارچه‌ها و قلم مو در هر دو طرف، بافت نرمی «کره‌ای» می‌دهد که نهایت راحتی را در طول روز فراهم می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های کشش و تنفس چهار طرفه نهایی را نیز فراهم می‌کند. ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که دویدن های کاپری ما بسیار راحت خواهند بود که شما در طول روز آن ها را بپوشید.
طراحی و ویژگی – جیب های شیب دار و جیب های بار در هر دو طرف نه تنها برای کاربرد بلکه برای سبک منحصر به فرد. بند کشی با بند کمری الاستیک تنظیم انعطاف پذیری را در اطراف کمر شما فراهم می کند.
استایل و مناسبت: این لباس برای لباس‌های راحتی و لباس خواب برای خانم‌ها به دلیل کشش و نرمی و جنس پوست دوم مناسب است. همچنین برای لباس های روزمره و همچنین فعالیت های سبک مناسب است. آنها را با تاپ و کفش های مختلف ست کنید تا هر ظاهر غیررسمی، نیمه غیررسمی و ورزشی را کامل کنید.
مراقبت از مشتری – ما برای رضایت 100٪ مشتری تلاش می کنیم. اگر به هر دلیلی از خرید خود ناراضی هستید، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما بسیار خوشحال خواهیم شد که مبادله رایگان یا بازپرداخت وجه را پردازش کنیم.
احتیاط – مدل سایز Small می پوشد. از سفید کننده و خشکشویی کم استفاده نکنید. این کاپری ها برای ورزش های سنگین و شدید یا پیاده روی توصیه نمی شوند.

شلوار باری زنانه کوهنوردی MoFiz جیب‌های زیپ‌دار ورزشی

88٪ نایلون، 12٪ اسپندکس
وارداتی
بسته شدن بند کشی
شستشوی ماشینی
【مواد】88% نایلون + 12% اسپندکس. به خوبی از پارچه با کیفیت بالا، قابل تنفس و لمس پوست فوق العاده نرم و خشک شدن سریع برای تمام روز خنک و تازه ساخته شده است. کت و شلوارهای کشسان و سبک وزن بیشتر برای فعالیت در فضای باز و جابجایی روزانه.
【کمر بند الاستیک】 شلوار کوهنوردی باری زنانه MoFiz با کمربند الاستیک با بند کش انتخاب بیشتر و تنظیم رایگان را به شما می دهد. یک سوراخ برای هدفون های سیمی، ظاهر شما را جذاب می کند.
【چند جیب】8 جیب (2 جیب دستی و 2 جیب زیپ دار و 4 جیب باری) برای نگه داشتن اقلام سامل خود و ایمن نگه داشتن آنها در هنگام بیرون از منزل یا محل کار.
شلوار پیاده روی MoFiz مناسب برای پیاده روی، کمپینگ، دوچرخه سواری، مسافرت، ماهیگیری، کروکت، قایق سواری و غیره. همچنین برای پوشیدن روزانه و لباس های غیررسمی عالی است.
【MoFiz】 اندازه ایالات متحده از XS-2XL. شستشوی دستی یا ماشین لباسشویی در آب سرد، سفید کننده خودداری شود، آویزان شود تا خشک شود. هدف ما ارائه مناسب ترین لباس و بهترین خدمات برای همه مشتریان است.

شلوار باری زنانه با کمر کم زنانه شلوار ساده رنگی هاراجوکو

100٪ پلی استر
ساخت آمریکا یا وارداتی
بسته شدن بند کشی
جنس: شلوار گشاد گشاد از پلی استر ساخته شده است، نرم و راحت، پوست دوست، نرم و بادوام، کت و شلوار طراحی سبک وزن برای پوشیدن روزمره.
طراحی: رنگ خالص، گره بند، کم‌قد، گشاد، شلوار بلند کشدار، ساده و مد، رنگ ساده باعث می‌شود شلوار با تاپ‌های مختلف ست شود.
مناسبت: مناسب برای مهمانی ها، خرید، دفتر، مسافرت، لباس روزانه، تعطیلات، گردهمایی دوستان، فعالیت های خارج از منزل و غیره.
اندازه: S/M/L. لطفاً به نمودار اندازه در توضیحات مراجعه کنید، اندازه معمولی یا یک سایز بالاتر را انتخاب کنید.
شلوار عرق ملایم پیراهن زنانه برای شلوار Palazzo برای زنان شلوار خواب شلوار شلوار جیب شلوار میس شلوار کت و شلوار زنانه شلوار یوگا جیب بلند شلوار زنانه شلوار جوگر شلوار شفاف یوگا شلوار مردانه زنانه سایز بزرگ ست شلوار گاه به گاه زنانه شلوار یوگا پنبه ای شلوار یوگا شلوار استوما پالاززو شلوار زنانه شلوار خزدار زنانه شلوار یوگا کمر بلند با جیب برای زنان سایز کمر زنانه شلوار لباس راحت شلوار کتان سفید زنانه شلوار یوگا نرم زنانه
نوع ورزش: پیاده روی

شلوار باربری کامو

این شلوارهای باری کشدار را برای روزهای خارج از کار و عناصر سودمند مانند جزئیات جیب از پهلو تا پشت بشکنید.

درز 34 اینچ؛ باز شدن پا 22 اینچ؛ 11 1/2 اینچ خیز جلو؛ 15 1/2 اینچ خیز عقب (اندازه متوسط)
97% پنبه، 3% اسپندکس
شستشو با دست، خط خشک

6 چیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *