شلوار جین زنانه

خرید شلوار جین زنانه مام استایل

شلوار جین زنانه مام استایل

شلوار جین زنانه مام استایل

خرید شلوار جین زنانه مام فیت / مام استایل

شلوار جین زنانه از پایه های اصلی کمد لباس هر خانمی است. آنها بسیار پر کاربرد هستند و می توان آنها را با بسیاری از لباس ها  و اکسسوری ها پوشید. اما وقتی صحبت از شلوار جین زنانه مام فیت / مام استایل به میان می‌آید، انواع و مدل‌های مختلفی وجود دارد و خرید شلوار جین زنانه مناسب می‌تواند بسیار برای ما کاربردی و در عین حال شیک و جذاب باشد. قیمت شلوار لی جدید

انواع شلوار جین زنانه

شلوار جین مام فیت زنانه : یکی از ویژگی های مهم شلوار مام فیت زنانه کمر بلند آنهاست و طراحی آن باعث یک تناسب راحت و در عین حال جذاب را برای شما فراهم می کند. و باعث سهولت حرکت و انعطاف پذیری می شود. شلوار زنانه در چند سال اخیر به یکی از پرکاربردترین شلوار های زنانه و دخترانه تبدیل شد است.

مام فیت از مواد مختلفی از جمله جین، پنبه و پلی استر تولید می شود و این نوع شلوار های زنانه را می توان در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها، از رنگ های خنثی مانند مشکی و آبی گرفته تا چاپ های برجسته و رنگ های روشن در بازار وجود دارد.

شلوار جین مام استایل زنانه : 

شلوار جین مام استایل زنانه نوعی از شلوار جین با کمر بلند است که در میان باسن و ران‌ها حالتی آزاد و راحت دارد و دارای ساق‌های مخروطی و قد های کوتاه است. مام استایل در چند سال اخیر در بین تمام زنان و دختران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و آنقدر پرکاربرد است که تقریبا همه یک جفت از این شلوار را می خرند.

جین مام استایل زنانه را می توان برای هر موقعیتی از مهمانی ها و دوره همی دوستانه تا مسافرت و تفریح استفاده کرد به همین دلیل ما حتما به شما خرید شلوار جین مام استایل را پیشنهاد می کنیم.

شلوار جین راسته :

جین راسته یکی از همیشگی ترین و پرکاربردترین انواع شلوار جین زنانه است.

شلوار جین اسکینی : شلوار جین اسکینی یکی از پرطرفدارترین شلوار های جین زنانه است که در قسمت باسن، ران و مچ پا قرار می گیرد. این نوع شلوار برای ایجاد یک استایل شیک و مدرن زنانه بسیار مناسب هستند . ست زیر پیراهن مردانه هیراد

شلوار جین بوت کات : شلوار جین بوت کات یک سبک کلاسیک از شلوار جین زنانه است که کمی از ناحیه مچ پا گشاد می شو

کیفیت شلوار مام فیت/مام استایل زنانه

هنکام خرید شلوار جین زنانه جذب حتما به کیفیت و نوع پارچه آن دقت کنید و سعی کنید شلوار های جذب زنانه باکیفیت انتخاب کنید که پس از چندین بار شستشو شکل و فرم خود را حفظ کند.

دوخت شلوار  باید محکم باشد و بند کمر باید راحت و بدون فاصله باشد.

همیشه سعی کنید از جین کش دار باکیفیت استفاده کنید که انحنای بدن شما را بدون از دست داد شکل خود در حفظ کند. فروشگاه آی بولک تضمین بهترین و باکیفیت ترین شلوار های جین زنانه را در مدل های مختلف به شما همراهان عزیز می دهد.

اندازه شلوار جین زنانه / مام فیت / مام استایل

یکی از مواردی که هنگام  “خرید  شلوار جین زنانه جذب یا مام فیت و مام استایل “  باید توجه کنید اندازه و سایز شلوار است.

از آنجایی که قرار است این شلوار هارا برای موقعیت و مناسبت های زیادی بپوشید، مهم است که اندازه مناسب شلوار را انتخاب کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید و به خوبی با فرم و تیپ بدنی شما متناسب باشند و یک استایل جذاب به شما هدیه بدهند.

خرید شلوار جین زنانه جذب / مام فیت / مام استایل از فروشگاه پوریا کالا

فروشگاه پوریا کالا در دو بخش حضوری و اینترنتی باکیفیت ترین و جدید ترین مدل های شلوار های زنانه را برای شما مشتریان عزیز گردآوری کرده است

این تضمین را به شما می دهیم که با خرید شلوار های جین زنانه خیال خود را از خرید یک شلوار جذاب راحت می کنید.

شما دوستان عزیز می توانید برای خرید شلوار جین زنانه جذب مام فیت مام استایل به دسته شلوار زنانه در سایت پوریا کالا بروید و تمامی مدل ها را آنجا ببینید و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. ست تیشرت و شلوار راختی مردانه هیراد

شلوار جین چیست و چه تفاوتی با شلوار لی دارد؟

شلوار جین یکی از شلوار های محبوب در حال حاضر است و افراد کمی را می توانید در دنیا بیابید که تا بحال از آن استفاده نکرده یا از آن راضی نباشند.

تنوع “شلوار جین” بسیار زیاد است به گونه ای که هر فردی با هرسلیقه و در هر گروه سنی که باشد می تواند از آن استفاده کند.

طراحی شلوار جین توسط فردی با نام لوی استراوس برای اولین بار انجام شد و در زمان کم توانست محبوبیت سیاری بین افراد بیابد. این شلوار ها با گذشت زمان تنوع بیشتری یافت و دچار تغییراتی قابل ملاحضه شد.

شلوار جین چیست؟

پس از محبوبیت شلوار جین و طراحی آن توسط لوی استراوس، مردم برای این شلوار ها که از جنس کتان بودند نام لیوایز را انتخاب کرده و این نام به عنوان علامت تجاری شرکت ثبت شد.

شلوار جین برای مهمانی شب و خیلی رسمی اصلا مناسب نیست و معمولا کاربرد آن در موقعیت های غیر رسمی مانند عصرانه و قرار غیر رسمی بیشتر است. این شلوار را می توانید با کت، تیشرت، بلوز رسمی، شومیز و … استفاده کنید.

پارچه شلوار جین

شلوار جین به شلوار هایی گفت می شود که با پارچه ای تحت عنوان دنیم که همان پارچه کتان با بافتی ضخیم و به صورت راه راه است دوخت می شود.

کلمه جین از واژه فرانسوی (آبی از جنوا) گرفت شد و جنوا نام شهری در ایتالیاست.

مبدا پارچه جین اولیه به فرانسه و ایتالیا بر می گردد و لباس ملوانان اولین لباس دوخته شده از جین بود.

دلیل آبی بودن رنگ شلوار جین چیست؟

حدود ۱۰۰ سال پیش شلوار جین با ۲ رنگ قهوه ای و آبی تولید می شد. اما رنگ قهوه ای به دلیل این که پس از چند بار شستشو کمرنگ شد و رنگ آن می رفت به مرور زمان مشتریان خود را از دست داد و دیگر تولید نشد.

بنابر این رنگ آبی از رگ قهوه ای پیشی گرفت و به عنوان رنگ اصلی شناخته شد. شلوار جین معمولا آبی رنگ یا نیلی است و برای رنگ این شلوار ها از رنگ نیل استفاده می شود.

تولید رنگ نیل

در گذشته هند نخستین مرکز تولید و پرورش رنگ نیل به صورت گسترده بود اما امروزه رنگ آبی بیشتر با فرآیند های شیمیایی تولید می شود.

با توجه به این که در حال حاضر شلوار جین در دنیا علاوه بر رنگ آبی با رنگ های زرد، سفید، سبز و نیز تولید می شود اما اکثر افراد با شنید نام شلوار جین تنها رنگ آبی آن را در ذهن تداعی می کنند که همچنان محبوب ترین رنگ است.

تفاوت شلوار جین با شلوار لی

همانطور که گفته شد لوی استراوس طراح اولیه شلوار جین بود که پس از محبوبیت فراوان نام شرکت او به لیوایز تغییر یافت.

پس از آن کمپانی های مختلف دیگری برای تولید این شلوار ها شروع به کار کردند تا این که در سال ۱۹۸۹ هنری دیوید لی کمپانی بزرگ خود را با نام لی راه اندازی کرد.

شرکت لی به اندازه ای گسترش یافت که نام برند لی برای کل شلوار های جین استفاده شد.

بنابر این می توان گفت کمپانی لی تنها یکی از شرکت های تولید کننده شلوار جین بود که نام آن به دلیل محبوبیت جایگزین نام جین شد.

در نتیجه می توان گفت شلوار لی و جین از لحاظ دوخت و پارچه تفاوتی با یکدیگر نداشته و یکی هستند.شلوار جین زنانه مام استایل

راهنمای خرید شلوار جین

شلوار جین زنانه مام استایل

اغلب افراد فکر می کنند انتخاب شلوار جین مناسب کار سخت و دشوار است.

در صورتی که اگر شما به نکاتی که برای راهنمایی در خرید شلوار جین گفته می شود توجه کنید می توانید خریدی مناسب و رضایتبخش داشته باشید.

بهتر است شلوار جین را با توجه به سایز واقعی خود انتخاب نکنید این جمله به معنی این است که هنگام خرید شلوار جین چسبان و تنگ شلوار جین باید نسبت به اندام شما تنگ تر باشد.زیرا به مرور زمان جا باز می کند.

پس یادتان باشد هنگام پوشید شلوار جین در اتاق پرو، شلوار باد برایتان تنگ باشد و احساس ناراحتی کنید.

در زمان خرید جین اگر موفق شدید شلوار مورد نظر خود را انتخاب کنید از آن دوتا بخرید یا با دو رنگ متفاوت بخرید که مدت زمان زیادی خیالتان بابت شلوار راحت باشد. دقت کنید که تناسب و زیبایی پشت شلوار نیز به اندازه جلوی شلوار مهم است پس از آن غافل نشوید.

جمع بندی

شلوار جین شلواریست که از گذشته تا به حال بسیار محبوب بوده و تمامی افراد روزانه از آن استفاده می کنند.

شلوار جین و لی در دوخت و پارچه یکسان هستند و شلوار لی در واقع شرکت بود که شلوار جین با برند لی تولید می کرد و پس از محبوبیت بسیار کلا نام شلوار لی جایگزین شلوار جین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *