اخبار سایت

سشوارخانگی پرومکس 2000 فروشگاه اینترنتی پوریا کالا

سشوارخانگی پرومکس 2000

سشوارخانگی پرومکس 2000

سشوارخانگی پرومکس 2000 با ارسال  به سراسر کشور

 

ارسال  رایگان به سراسر کشور                      ضمانت اصل بودن کالا         

کلیه محصولات آرایشی با تضمین اصل و اورجینال بفروش میرسد 

در صورت مغایرت , مشتری حق عودت کالا ی  خرید شده  را دارد

  100 % 100 اصل و اورجینال

بهترین پاک کننده و شوینده آرایش صورت

تمیز، شاداب و براق بودن پوست صورت از حساسیت بسیاری برخوردار است و این مورد اهمیت انتخاب و خرید بهترین پاک کننده آرایش صورت را بیش از پیش نمایان می‌سازد. پاک کننده‌‌های صورت در انواع و مدل‌های مختلفی وجود دارند و در هنگام انتخاب و خرید آن‌ها باید به نکات بسیاری توجه شود. در ادامه قصد داریم تا ضمن آشکارسازی اهمیت انتخاب و خرید یک پاک کننده‌ی مناسب و ویژگی‌های آن، اطلاعاتی را نیز در رابطه با اجزای تشکیل دهنده‌ی این محصولات به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را بیشتر با این گونه محصولات بهداشتی آشنا سازیم.

چرا استفاده مرتب از پاک کننده آرایش صورت ضروری است؟

امروزه مواد و ترکیبات آرایشی در انواع مختلفی موجود هستند و بسیاری از بانوان به صورت روزانه از لوازم آرایشی برای زیبایی خود استفاده می‌کنند. مواد آرایشی معمولا از ترکیبات بسیار مختلفی تشکیل شده‌اند و این مورد اهمیت انتخاب و خرید بهترین پاک کننده آرایش صورت و شوینده‌ی پوست برای تمیز شدن صورت از این ترکیبات را آشکار می‌سازد. برخلاف تصور عموم مردم، لوازم آرایشی دارای ترکیبات نیمه سمی و گاها خطرناکی هستند که می‌توانند در بلند مدت مشکلات فراوانی را برای مصرف کنندگان ایجاد نمایند و به همین دلیل است که باید از بهترین پاک کننده آرایش صورت برای شستشوی صورت و زدودن این ترکیبات از پوست استفاده کرد تا مشکلی در این زمینه‌ی برای پوست ایجاد نشود.

همچنین، بسیاری از بانوان با مشکلات پوستی مختلفی همچون آکنه، جوش‌های مزمن، نازک شدن پوست، چرب بودن و یا خشکی بیش از حد پوست دست و پنجه نرم می‌کنند و استفاده از مواد آرایشی در بسیاری از موارد موجب بدتر شدن وضعیت بیماری‌های پوستی این افراد می‌شود. استفاده از بهترین پاک کننده آرایش صورت راهکار مناسبی برای بانوان در این زمینه محسوب می‌شود و مبتلایان به این نوع بیماری‌های پوستی با انتخاب و خرید بهترین تمیز کننده آرایش صورت می‌توانند گام‌های مثبتی را در جهت از بین بردن اینگونه مشکلات پوستی بردارند.

مواد آرایشی دارای چه ترکیباتی هستند؟

لوازم آرایشی معمولا دارای ترکیبات گوناگونی در ساختار خود هستند و این مسئله موجب بوجود آمدن شک و تردید‌هایی در زمینه‌ی استفاده از این مواد شده است. در این قسمت می‌توانید با برخی از این ترکیبات آشنا شوید.

آب:

آب به عنوان مهم‌ترین حلّال در صنایع آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود و این ماده‌ی پایه‌ی اصلی بسیاری از ترکیبات آرایشی و بهداشتی می‌باشد. شرکت‌های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی از این ماده برای حل کردن سایر ترکیبات استفاده می‌کنند و آب حتی در ساختار شوینده‌های پوستی و بهترین شوینده آرایش صورت نیز وجود دارد.

ترکیبات امولسیون کننده:

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، ترکیبات مختلفی در ساختار لوازم آرایشی وجود دارند و ممکن است که این ترکیبات حلّالیت مناسبی را در آب نداشته باشند. مواد امولسیون کننده در این شرایط کمک می‌کنند تا این ترکیبات به راحتی در آب حل شوند و محلول یا ترکیبی یکدست حاصل گردد و جالب است بدانید که این مواد در ساختار بهترین پاک کننده آرایش صورت نیز وجود دارند.

مواد نگهدارنده:

این مواد برای افزایش طول عمر و بازده ترکیبات آرایشی استفاده می‌شوند و امروزه از آن‌‌ها نه تنها در مواد و ترکیبات آرایشی، بلکه حتی در ترکیبات غذایی نیز استفاده می‌شود. این ترکیبات معمولاً از حلالیت بالایی در آب برخوردار هستند تا بتوانند وظیفه‌ی اصلی خود که محافظت از لوازم آرایشی در مقابل باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌باشد را انجام دهند. این ترکیبات معمولاً به میزان 0.01 درصد تا 5 درصد در لوازم آرایشی استفاده می‌شوند.

ترکیبات قوام دهنده (Thickeners):

این مواد برای افزایش قوام و گرانروی محصولات آرایشی استفاده می‌شوند و در انواع مختلفی وجود دارند که بر اساس نوع ترکیبات آرایشی توسّط شرکت سازنده انتخاب و استفاده می‌شوند.

مواد موثره:

مواد موثره اصلی‌ترین ترکیبات محصولات آرایشی و حتی پاک کننده آرایش صورت محسوب می‌شوند و تمامی ترکیبات این محصولات حول محور این نوع مواد انتخاب و استفاده می‌شوند. این ترکیبات می‌توانند به صورت طبیعی و یا مصنوعی باشند و در مقادیر مختلفی در این محصولات استفاده شوند.

رنگدانه‌ها:

استفاده از رنگدانه‌ها امری رایج در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد و این مسئله موجب بوجود آمدن لوازم آرایشی مختلف با رنگ‌های متفاوت شده است. استفاده از رنگ‌های مصنوعی در این ترکیبات از شیوع بیشتری برخوردار است ولی لوازم آرایشی بسیاری وجود دارند که در فرایند ساخت آن‌ها از رنگ‌های طبیعی استفاده شده است. سشوارخانگی پرومکس 2000

آیا ترکیبات موجود در لوازم آرایشی برای پوست مضر هستند؟

بسیاری از ترکیباتی که در ساختار لوازم آرایشی استفاده می‌شوند دارای تاییدیه FDA می‌باشند ولی استفاده‌ی طولانی مدت از این ترکیبات می‌تواند موجب وارد شدن آسیب به پوست شما شود و مشکلات فراوانی را برای شما ایجاد نماید و به همین دلیل است که شما باید به صورت مستمر از بهترین پاک کننده آرایش صورت برای شستشوی پوست صورت خود استفاده نمایید تا از نفوذ این ترکیبات به لایه‌های عمقی پوست خود جلوگیری کنید.

همچنین، انتخاب و خرید بهترین پاک کننده آرایش صورت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این ترکیبات نیز در انواع مختلفی وجود دارند که متناسب با ساختار‌های پوستی مختلف هستند و باید در هنگام خرید بهترین تمیز کننده آرایش صورت به این نکته توجّه شود. در ادامه‌ قصد داریم تا شما را بیشتر با ویژگی‌های یک شوینده پوست مناسب و ترکیبات آن آشنا نماییم.

ویژگی‌‌های بهترین پاک کننده آرایش صورت

پاک کننده‌های آرایش صورت ترکیباتی هستند که با خاصیت خود موجب پاک شدن پوست از هرگونه ترکیبات آرایشی و یا مواد اضافی می‌شوند و از این طریق طراوات و شادابی پوست شما را حفظ می‌کنند. این لوازم بهداشتی معمولاً از ترکیبات مختلفی تشکیل شده‌اند تا ضمن انجام عملکرد اصلی خود، موجب افزایش طراوت و شادابی پوست صورت مصرف کنندگان شوند و به همین دلیل است که استفاده از بهترین پاک کننده آرایش صورت در طولانی مدّت موجب افزایش درخشندگی، قوام و لطافت پوست صورت می‌شود. سشوارخانگی پرومکس 2000

ترکیبات و اجزای اصلی بهترین پاک کننده آرایش صورت

رتینول یا ویتامین A یکی از اجزای اصلی بهترین پاک کننده آرایش صورت محسوب می‌شود و این مادّه یکی از ترکیبات اصلی در زمینه‌ی مبارزه با چین و چروک‌های صورت می‌باشد. انواع مختلف پاک کننده‌های صورت معمولاً دارای مقادیر مشخّصی از این مادّه هستند تا ضمن ترمیم پوست صورت مصرف کنندگان، از وارد شدن آسیب به پوست صورت در اثر استفاده‌ی مداوم از ترکیبات آرایشی جلوگیری شود. خطوط دور چشم معمولاً شایع‌ترین نوع خطوط صورت محسوب می‌شوند و این نواحی معمولاً از مقاومت کم‌تری در مقابل آسیب‌های پوستی برخوردار هستند. رتینول با ترمیم خطوط در نواحی دور چشم موجب از بین رفتن چین و چروک‌های سطحی می‌شود و طراوت و زیبایی را به پوست شما باز می‌گرداند.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی دیگر از ترکیبات بهترین پاک کننده آرایش صورت می‌باشد و این ماده با جذب آب موجب افزایش قوام و سفتی پوست صورت می‌گردد. همچنین، هیالورونیک اسید فرایند بازسازی و تولید سلول‌های پوستی را تسریع می‌نماید و یکی از بهترین ترکیبات برای جوانسازی پوست صورت، دور چشم و نواحی گردن محسوب می‌شود و استفاده‌ی مداوم از این ماده می‌تواند موجب شادابی پوست شما شود.

ترکیبات پروتئینی و پپتیدی، از دیگر اجزای بهترین پاک کننده آرایش صورت 

این ترکیبات در برخی از از انواع پاک کننده‌های پوست صورت وجود دارند و می‌توانند قوام و سفتی پوست شما را افزایش دهند. بنابراین، چنانچه در اثر استفاده‌ی مکرر از لوازم آرایشی و یا افزایش سن به افتادگی پوست مبتلا شده‌اید، بهتر است که از شوینده‌هایی که دارای ترکیبات پپتیدی و پروتئینی هستند استفاده نمایید تا ضمن پاک سازی پوست خود این مشکل را نیز به راحتی حل نمایید و از مزایای خرید بهترین پاک کننده آرایش صورت بهره‌مند شوید.

ویژگی های محصول

  • نوع مصرف:حرفه ای
  • فناوری تولید یون:بله
  • نوع موتور:AC
  • باد سرد:بله
  • حلقه آویختن:بله

نقد و بررسی اجمالیPromax 7230R profefessional Professional Hair Dryer

در انتخاب یک سشوار اولین نکته‌ای به آن توجه می‌شود، موتور سشوار است. بدون شک

کسانی که استفاده‌ی حرفه‌ای از سشوار می‌کنند، باید از سشوارهایی با موتور AC استفاده

کنند که مقاومت بیشتری دربرابر روشن‌بودن طولانی دارند. قدرت موتور سشوار نیز مهم است

و هرچه این قدرت بیشتر باشد، پرتاب باد سشوار هم بیشتر می‌شود و با سرعت و قدرت

بیشتری می‌توان کار خشک‌کردن و حالت‌دادن به موها را انجام داد. سشوار

«پرومکس» (Promax) مدل «7230R»

سشواری حرفه‌ای دارای موتور پرقدرت 2300 وات AC،

فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکزکننده‌ی هواست.

موتور پرقدرت سشوار، فشار باد زیادی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود 7230R برای براشینگ

مناسب باشد. برای حفظ قدرت باد سشوار باید چند وقت یک‌بار فیلتر هوای آن را تمیز کرد. فیلتر

هوا به‌آسانی به شکل چرخشی از انتهای سشوار باز می‌شود و می‌توان آن را شست. سیم

مدل‌های حرفه‌ای را عموما بلند می‌گیرند تا هنگام استفاده مشکلی بابت کوتاه‌بودن سیم وجود

نداشته باشد. سیم 7230R هم 3 متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه دارای حلقه‌ای است که

به کمک آن می‌توان دستگاه را آویزان کرد.

ویژگی ها

از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن‌کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند.

به‌این‌ترتیب وزشدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت‌دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال‌بودن آن المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد. سشوارخانگی پرومکس 2000

سشوارخانگی پرومکس 2000

در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رهاکردن آن مجددا باد گرم شود. سشوار 7230R پرومکس نیز دارای این دکمه در بالای دسته است. سشوارهای خانگی عموما یک متمرکزکننده دارند؛

سشوارخانگی پرومکس 2000

اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکزکننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

به طور خلاصه سشوار Promax 7230R دارای موتور 2300 وات AC، فناوری تولید یون، سه متمرکزکننده‌ی هوا، دو حالت سرعت و سه حالت دما و فیلتر قابل‌جداشدن است و با قدرت موتور بالایی که دارد، برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09219124140 تماس حاصل فرمایید

سشوارخانگی پرومکس 2000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *