فروشگاه آنلاین

ست تیشرت و شلوار مردانه هیراد سال 2023 پوریا کالا

ست تیشرت و شلوار هیراد مردانه

ست تیشرت و شلوار

بهترین قیمت برس چوبی بامبو اصل با روکش کربن

ست تیشرت و شلوار مردانه

در یک نگاه که به فروشگاههای و مراکز خرید سر بزنیم. ویا اینکه زمانی را در وب سایت های فروشگاهی به سر کنیم می بینم.که لیست تعداد زیادی از برند های ست تیشرت و شلوار مردانه برای ارائه به مشتریان در فروشگاه های مجازی قرار داده شده است.

اما اگر با دقت به این محصولات و این برند ها بیندازیم. خواهیم یافت که یک سری از این برند ها واقعا از کیفیت خوبی دارند.

در این میان برند ست تیشرت و شلوار مردانه هیراد که در نوبه خود از بهترین کیفیت برخودار است نظر ما را جلب میکند.

محصولات هیراد با 95 % کتان از بهترین کیفیت در میان دیگر برند های به چشم میخورد.

با یکبار خرید از ست تیشرت هیراد مشتری دائمی این محصول خواهید شد.

ست تیشرت و شلوار مردانه هیراد سال 2023 پوریا کالا

قیمت ست تیشرت و شلوار مردانه

در بازار قیمت های مختلفی وجود دارد که مر بوط به کیفیت و نخی که در تولید تیشرت بکار میرد رابطه مستقیم دارد.

هرقدر کتان (نخ پنبه) در تولید تیشرت زیاد استفاده شود این محصول دارای مرغوبیت خوبی داشته و جلو عرق کردن را میگیرد .

تیشرت ها در مدل و انواع مختلف ساخته میشوندکه برای استفاده هر نوع سلیقه مشتری سازاگار باشد.

قیمت محصولات هیراد به نسبت کیفیت آنها مناسب بوده و کسانیکه از فروشگاه پوریا کالا خرید کرده اند نهایت رضایت از این محصول را دارند.

ست تیشرت و شلوار مردانه شیک

برای آنکه بهتر درک کنیم که منظور از شیک چیست ؟ باید موضوعی را برای شما بیان کنم.

در حالت کلی هر لباسی زمانی ایده آل برای مشتری به حساب می آید که تن خوری خوبی داشته باشد تا در هنگام استفاده مشتری از این محصولرضایت کامل داشته باشد.

برای درک بیشتر باید وارد مرحله تولید شویم که در آنجا چه اتفاقی می افتد.

هرقدر در برش و دوخت یم محصول دقت بیشتری شود در نهایت بعد از تولید زمانکه مشتری آن را خرید میکند و آماده استفاده از آن لباس میشود و احساس خوبی به نسبت خرید خود دارد چرا که تن خوری بسیار خوب باعث لذت مشتری از پوشیدن لباس میشود. در این صورت است که میگویند این تیشرت شیک و اعیانی است.

ست تیشرت و شلوار مردانه ترک

در سال های گذشته یک سری از تجار از کشور ترکیه اقدام به واردات تیشرت های ترک میکردند. که الته باید گفت از تنوع مدل و رنگ گرفته تا کیفیت بسیار خوب و عالی بودند.

اما در سال های اخیر واردات این محصول بسیار کم شده و همین امر باعث شده است تا تولید کننده گان داخلی فرصت این را داشته باشند که بتوانند محصولات ایرانی با کیفیت را تولید کنند.

ست های برند هیراد که در شهر ستان آذربایجان شرقی شهر تبریز تولید میشود یک نمونه از هزاران تولیدات داخلی بشمار میروند که میتوان به جدیت گفت که از نظر کیفیت از بهترین پارچه های موجود بازار تولید شده اندو نه تنها میتوانند رقیب برند های ترک شوند بلکه یکسری از این تولیدات کیفیت بیشتری به نسبت محصولات وارداتی دارد. فواید برس چوبی

ست شلوارک و تیشرت

از پرفروش ترین ست های برند هیراد که به عنوان ست شلوارک و تیشرت معروف است و برای استفاده در باشگاه برای ورزشگاران و همچنین برای مسافرت استفاده میشود در بین جوانان مشتریان خوبی پیدا کرده است.

این ست را هم میتوان در خانه و یا ویلا استفاده کرد و همچنین در کنار دریا نیز از این ست شلوارک و تیشرت استفاده میکنند.

در حالت کلی استفاده از این محصولات راحتی خاص خودش را دارد و اکثر جوانان دوست دارند از لباس های راحت در زندگی روزمره استفاده نمایند.

ست ورزشی زنانه

در بین ست های مردانه ، ست دیگر با انواع برند ها در بازار موجود است که به آنها ست ورزشی زنانه گفته میشود.

همان گونه که از نام آنها پیداست این ست ها در باشگاه ورزشی و یا دیگر مکان های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.

ست ورزشی زنانه از تنوع بسیار زیاد رنگبندی برخودار میباشد زیرا خانم ها به تنوع رنگ لباس خود بیش از حد حساس میباشند.

اکثر لباس های ورزشی زنانه به صورت تنگ و چسبان تولید میشود تا در هنگام روزش از راحتی خاصی برخودار باشند.

ست تیشرت و شلوار زنانه

بیشتر ست های زنانه از جنس نخ و کتان میباشند و از یک طراحی خاص برای زیبا دیده شدن آن استفاده میشود.

از این ست ها خانم ها بیشتر در خانه و برای مصرف روزانه به عنوان یک لباس راحتی استفاده میکنند.

این محصولات بسیار نرم و لطیف و با رنگ متنوع تولید میشود تا اکثر خانم ها در انتخاب آن راحت باشند.

تیشرت چیست؟

T-shirt

تی شرت (همچنین با املای تی شرت یا تی شرت) یا به اختصار تی شرت، سبکی از پیراهن پارچه ای است که به دلیل شکل T بدن و آستی آن نامگذاری شد است. به طور سنتی آستین های کوتاه و یقه گردی دارد که به یقه خدمه معروف است که فاقد یقه است. تی شرت ها عموما از پارچه ای کشسان سبک و ارزان ساخت می شوند و به راحتی تمیز می شوند. این تی شرت از لباس های زیر که در قرن نوزدهم استفاده می شد تکامل یافت و در اواسط قرن بیستم از لباس زیر به لباس های معمولی تبدیل شد.

آنها معمولاً از منسوجات پنبه ای در بافتنی جوراب ساق بلند یا کشباف ساخته می شوند که در مقایسه با پیراهن های ساخت شده از پارچه بافته، بافت انعطاف پذیر مشخصی دارد.

برخی از نسخه‌های مدرن بدنه‌ای دارند که از لوله‌ای که به‌طور پیوست بافت می‌شود، بر روی یک ماشین بافندگی دایره‌ای تولید می‌شود، به طوری که بالاتنه هیچ درز جانبی ندارد.

تولید تی شرت ها بسیار خودکار ش است و ممکن است شامل برش پارچه با لیزر یا جت آب باشد.

تولید تی‌شرت‌ها ارزان است و اغلب بخشی از مد سریع هستند، که منجر به فروش بزرگ‌تر از تی‌شرت‌ها در مقایسه با سایر لباس‌ها می‌شود.

به عنوان مثال دو میلیارد تی شرت در سال در ایالات متحده فروخته می شود. یا به طور متوسط یک فرد از سوئد سالانه 9 تی شرت می خرد. فرآیندهای تولید متفاوت است اما می تواند از نظر زیست محیطی فشرده باشد و شامل اثرات زیست محیطی ناشی از مواد آنها، مانند پنبه که هم آفت کش است و هم آب فشرده است

تاریخچه پیدایش تیشرت

لباس‌های ساده T شکل از زمان‌های قدیم بخشی از لباس‌های بشر بوده است. لباس‌هایی شبیه به تی‌شرت‌هایی که قبلاً در تاریخ پوشیده می‌شد عموماً تونیک نامیده می‌شوند.

تی شرت مدرن از زیرپوش های استفاده شده در قرن 19 تکامل یافته است. ابتدا، کت و شلوار یک تکه کت و شلوار به لباس های بالا و پایین جداگانه بریده شد، با بالا به اندازه ای بلند که زیر کمر بند پایین قرار گیرد. آنها با و بدون دکمه در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و غرفه‌داران به عنوان پوششی مناسب برای محیط‌های گرم مورد استفاده قرار گرفتند.

ملوان تفنگدار دریایی ایالات متحده در سال 1944
در سال 1913، نیروی دریایی ایالات متحده برای اولین بار آنها را به عنوان لباس زیر صادر کرد.

اینها یک زیر پیراهن نخی سفید با یقه خدمه، آستین کوتاه و زیر لباس بودند.

برای ملوانان و تفنگداران دریایی در مهمانی های کاری، زیردریایی های اولیه و آب و هوای گرمسیری رایج شد که ژاکت یکنواخت خود را در بیاورند، بنابراین فقط زیر پیراهن را می پوشند (و کثیف می کنند).

آنها به زودی به عنوان لایه پایین لباس برای کارگران در صنایع مختلف از جمله کشاورزی محبوب شدند. تی شرت به راحتی نصب می شد، به راحتی تمیز می شد و ارزان بود. به همین دلایل، این پیراهن انتخابی برای پسران جوان شد. پیراهن های پسرانه در رنگ ها و طرح های مختلف ساخت می شد. کلمه T-shirt در دهه 1920 بخشی از انگلیسی آمریکایی شد و در فرهنگ لغت مریام وبستر ظاهر شد.

استفاده از تی شرت

تی‌شرت‌ها در ابتدا به‌عنوان زیرپیراهن پوشید می‌شدند اما امروزه اغلب به‌عنوان تنها لباس در نیمه بالایی بدن پوشید می‌شوند. به غیر از احتمالاً سینه‌بند یا به ندرت جلیقه (جلیقه). تی‌شرت‌ها با هر ترکیبی از کلمات، هنر و عکس‌های قابل تصور، به وسیله‌ای برای ابراز خود و تبلیغات تبدیل شده‌اند.

تی شرت معمولا تا کمر امتداد دارد.

انواع تی شرت، مانند یقه V، توسعه یافت است. مد هیپ هاپ به دنبال پیراهن های بلند بلندی است که ممکن است تا زانو کشید شوند. یک مورد مشابه، لباس تی شرت یا تی شرت است، یک تی شرت بلند که می توان آن را بدون شلوار پوشید. تی شرت های بلند نیز گاهی اوقات توسط خانم ها به عنوان لباس شب پوشید می شود. یک روند در دهه 1990 در لباس های زنانه شامل تی شرت کوتاه کوتاه یا تاپ های کوتاه به اندازه کافی کوتاه بود که قسمت میانی را نشان دهد. یکی دیگر از ترندهای کمتر محبوب، پوشید یک تی شرت آستین کوتاه با رنگ متضاد روی تی شرت آستین بلند است که به لایه بندی معروف است. به تی‌شرت‌هایی که به بدن تنگ می‌شوند، تی‌شرت‌های مناسب، دوخت یا عروسک بچه می‌گویند.

با ظهور رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو، آموزش‌های متعددی در مورد پروژه‌های تی شرت DIY ارائه شد.[13] این ویدیوها معمولاً دستورالعمل هایی در مورد نحوه تغییر پیراهن قدیمی به شکلی جدید و شیک تر ارائه می دهند.

پرفروش تیشرت مردانه

از دهه 1960، تی شرت ها به عنوان نوعی بیان شخصی شکوفا شده اند. از دهه 1970 تی‌شرت‌های پرینت شده یک شکل استاندارد بازاریابی برای محصولات عمده مصرف‌کننده آمریکایی مانند کوکاکولا و میکی موس بوده است.

همچنین معمولاً برای بزرگداشت یک رویداد یا بیان یک بیانیه سیاسی یا شخصی استفاده می شود. از دهه 1990، تولید تی شرت با لوگوها یا پیام های شرکتی خود به عنوان بخشی از کمپین های تبلیغاتی کلی برای شرکت ها در اندازه های مختلف معمول شده است.

از اواخر دهه 1980 و به خصوص دهه 1990، تی‌شرت‌هایی با لوگوهای برجسته طراحان، به‌ویژه در میان نوجوانان و جوانان محبوب شدند.

این لباس ها به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که علاوه بر تزئینی بودن، سلیقه خود را برای برندهای طراح به روشی ارزان به رخ بکشند.

نمونه هایی از برندسازی تی شرت های طراح عبارتند از Calvin Klein، FUBU، Ralph Lauren، American Apparel و The Gap. این نمونه ها همچنین شامل بازنمایی گروه های راک، در میان دیگر ارجاعات مبهم فرهنگ پاپ است. تی شرت های دارای مجوز نیز بسیار محبوب هستند. تی‌شرت‌های فیلم و تلویزیون می‌توانند تصاویری از بازیگران، آرم‌ها و نقل قول‌های خنده‌دار از فیلم یا برنامه تلویزیونی داشته باشند. اغلب، محبوب‌ترین تی‌شرت‌هایی هستند که شخصیت‌ها در خود فیلم می‌پوشیدند (مثلاً، بابا گامپ از فارست گامپ و رای به پدرو از طرف فیلم.

معرفی بهترین تیشرت مردانه

تیشرت رینگر
در اوایل دهه 1950، چندین شرکت مستقر در میامی، فلوریدا، شروع به تزئین تی شرت هایی با نام های مختلف استراحتگاه و شخصیت های مختلف کردند. اولین شرکت Tropix Togs، تحت مدیریت سام کانتور، در میامی بود. آنها مجوز اصلی شخصیت های والت دیزنی در سال 1976 از جمله میکی ماوس و دیوی کراکت بودند. بعداً، شرکت‌های دیگر به تجارت چاپ تی شرت، از جمله شرکت تولیدی شری، که همچنین در میامی مستقر است، گسترش یافتند. شری در سال 1948 توسط مالک و بنیانگذار آن کوئنتین اچ. سندلر به عنوان چاپگر اسکرین روسری در بازار استراحتگاه سوغاتی تاسیس شد. در مدت کوتاهی، این شرکت به یکی از بزرگترین شرکت‌های پوشاک چاپ صفحه نمایش و مجوز در ایالات متحده تبدیل شد. این شرکت در حال حاضر (2018) دستگاه های چاپ خودکار صفحه نمایش را اجرا می کند و روزانه 10000 تا 20000 تی شرت تولید می کند.

دهه 1960

در دهه 1960، تی شرت رینگر ظاهر شد و به یک مد اصلی برای جوانان و راک اند رولرها تبدیل شد. این دهه همچنین شاهد ظهور کراوات و چاپ روی تی شرت اصلی بود و تی شرت به رسانه ای برای هنر پوشیدنی، تبلیغات تجاری، پیام های یادگاری و پیام های هنری اعتراضی تبدیل شد. وارن دیتون، طراح پوسترهای هنری روانگردان، در مقاله ای در مجله لس آنجلس تایمز، در اواخر سال گذشته در مقاله ای در مجله لس آنجلس تایمز، پیشگام چندین هنر سیاسی، اعتراضی، و فرهنگ پاپ بود که چاپ بزرگ و رنگی روی تی شرت هایی با تصاویر سزار چاوز، کاریکاتورهای سیاسی و سایر نمادهای فرهنگی را نشان داد.

1969 (از قضا، شرکت پوشاک به سرعت خط آزمایشی را لغو کرد، از ترس اینکه بازاری وجود نداشته باشد).

معرفی تیشرت دهه 1960

در اواخر دهه 1960، ریچارد المن، رابرت تری، بیل کلی و استنلی ماوس شرکت هیولاها را در دره میل، کالیفرنیا راه اندازی کردند تا طرح های هنرهای زیبا را برای تی شرت ها تولید کنند. تی‌شرت‌های هیولا اغلب دارای نشان‌ها و نقوش مرتبط با مردگان سپاسگزار و فرهنگ ماری جوانا هستند.[15] به‌علاوه، یکی از محبوب‌ترین نمادهایی که از آشفتگی‌های سیاسی دهه 1960 پدیدار شد، تی‌شرت‌هایی بود که چهره چه گوارا، انقلابی مارکسیست را نشان می‌داد.[16]

امروزه، بسیاری از تی شرت های قابل توجه و به یاد ماندنی تولید شده در دهه 1970 در فرهنگ پاپ گنجانده شده اند.

به عنوان مثال می توان به تی شرت های با چهره شاد زرد روشن، تاپ های رولینگ استونز با آرم “زبان و لب”[17]، و طرح نمادین “I ♥ N” میلتون گلسر اشاره کرد. در اواسط دهه 1980، تی شرت سفید تبدیل شد. شیک پس از اینکه بازیگر دان جانسون آن را با کت و شلوار آرمانی در Miami Vice پوشید.

چاپ تیشرت های رنگی

زنی که تی شرتی پوشید با نقشی معماری
رایج ترین شکل تزیین تی شرت تجاری چاپ روی صفحه است. در چاپ صفحه، یک طرح به رنگ های جداگانه جدا می شود. جوهرهای پلاستیزول یا آب بر روی پیراهن از طریق صفحه های مشبک اعمال می شود که مناطقی را که جوهر رسوب می کند محدود می کند. در اکثر چاپ های تجاری تیشرت از رنگ های خاص در طرح استفاده می شود.

برای دستیابی به طیف رنگی گسترده تر با تعداد محدود رنگ، چاپ فرآیندی (فقط با استفاده از جوهر فیروزه ای، سرخابی، زرد و سیاه) یا فرآیند شبیه سازی شده (فقط با استفاده از جوهر سفید، سیاه، قرمز، سبز، آبی و طلایی) موثر است. چاپ فرآیندی برای پیراهن های رنگ روشن مناسب است.[21] فرآیند شبیه سازی شده برای پیراهن های تیره رنگ مناسب است.

بهترین تیشرت مردانه

در سال 1959، اختراع پلاستیزول جوهری را با دوام و کشش بیشتر نسبت به جوهر مبتنی بر آب ارائه کرد و تنوع بسیار بیشتری را در طرح های تی شرت فراهم کرد. تعداد کمی از شرکت ها همچنان از جوهرهای مبتنی بر آب برای پیراهن های خود استفاده می کنند. اکثر شرکت هایی که پیراهن تولید می کنند، پلاستیزول را به دلیل توانایی چاپ بر روی رنگ های مختلف بدون نیاز به تنظیم رنگ در سطح هنری ترجیح می دهند.

جوهرهای تخصصی در مد و خارج از مد روند دارند و شامل جوهرهای براق، پف، تخلیه، و بر پایه چینو[22] هستند. یک فویل فلزی را می توان به صورت حرارتی فشار داد و روی هر جوهر پلاستیزول مهر زد.

هنگامی که با جوهر درخشان ترکیب می شود فلزات جلوه ای شبیه به آینه را در هر جا که جوهر پلاستیزول غربال شد قبلی اعمال شد است می دهد. جوهرهای تخصصی برای خرید و همچنین صفحه نمایش گران تر هستند و معمولاً روی لباس ها در بوتیک ها ظاهر می شوند.

تی شرت

سایر روش‌های تزیینی که در تی‌شرت‌ها استفاده می‌شود عبارتند از: قلم مو، اپلیکاتور، گلدوزی، منبت کاری یا برجسته کردن، و اتو کردن حروف گله، انتقال حرارت، یا انتقال تصعید رنگ. چاپگرهای لیزری با استفاده از یک تونر مخصوص حاوی رنگ های سابلیمیشن می توانند روی کاغذ معمولی چاپ کنند که می تواند به طور دائمی حرارت را به تی شرت ها منتقل کند.

در دهه 1980 از رنگ های ترموکروماتیک برای تولید تی شرت هایی استفاده می شد که در اثر حرارت تغییر رنگ می دادند.

برند جهانی Hypercolour اینها برای چند سال یک منظره رایج در خیابان‌های بریتانیا بود اما از آن زمان تا کنون ناپدید شده است. اینها همچنین در ایالات متحده در میان نوجوانان در اواخر دهه 1980 بسیار محبوب بودند.

نقطه ضعف لباس های تغییر رنگ این است که رنگ ها به راحتی می توانند آسیب ببینند. به خصوص با شست در آب گرم یا رنگ کرد سایر لباس ها در حین شستشو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *