فروشگاه آنلاین

بند انداز با کیفیت و بهترین بند انداز برقی اورجینال

بهترین بند انداز برقی اورجینال اصل

بهترین بند انداز برقی اورجینال اصل

بهترین بند انداز برقی اورجینال اصل

    بند انداز با کیفیت و بهترین بند انداز برقی اورجینال

    بهترین بند انداز برقی اورجینال اصل فروش در فروشگاه اینترنتی پوریا کالا

    مقابله با موهای ناخواسته و زائد بدن یکی از مهم ترین دغدغه های برخی افراد، بخصوص خانم هاست. معمولا این افراد برای رها شدن از شر موی زائد، به هر راهی متوسل می شوند؛ مثل استفاده از پودرهای موبر قدیمی، مومک و دستگاه اپی لیدی و بنداندازهای برقی که بتازگی وارد بازار شده است. برای استفاده از این راه ها، دست نگه دارید و نخست این مطلب را بخوانید، پس از آن تصمیم بگیرید.

    معرفی محصول

    یکی از روش های جدید، استفاده از بنداندازهای برقی است که تبلیغ آن به دفعات از اینترنت و کانال های ماهواره ای پخش شده و بیشتر اوقات درباره کارایی آنها بزرگنمایی می شود. استفاده از بنداندازهای برقی، تفاوت عمده ای با روش سنتی بند انداختن ندارد و فقط یک هزینه اضافی را به دوش مصرف کننده تحمیل می کند. این روش نیز مانند روش های دیگر از بین بردن موهای زائد، معایب و مزایایی دارد.

    مزیت این روش سرعت زیاد کاربری، درد کمتر و در مواردی استفاده از بندهای یک بار مصرف و مقاوم است. عوارض و معایب بنداندازهای برقی، همان عوارضی است که در استفاده از موچین، مومک و بند انداختن سنتی دیده می شود. در این روش ها، اگرچه موها از قسمت زایای مو که در ناحیه پایینی ریشه مو قرار دارند جدا می شوند، ولی ریشه موها از بین نمی رود و پس از مدتی موی جدیدی از همان ریشه قبلی رشد می کند.

    مراحل استفاده از بندانداز برقی

    بند انداختن یکی از قدیمی ترین شیوه های از بین بردن موهای زاید صورت است. این شیوه که بصورت دستی و تنها با استفاده از نخ انجام میشود ، موها را از ریشه میکند و بعد از استفاده ی طولانی مدت رشد موهای صورت را کمترمی کند.

    بعضی خانم ها چنین فکر می کنند که خرید بند انداز برقی چندان ضرورتی ندارد چون همان کار بند انداز دستی را انجام می دهد، فقط با سرعت کمتر. این سخن نیمی از حقیقت در مورد بند انداز برقی است اما نیمه ی دیگر حقیقت این است که خرید یک بند انداز برقی خوب نه تنها سرعت پیرایش را بالا می برد بلکه به خاطر برقراری حداقل تماس و وارد کردن کمترین فشار به پوست در پیرایش راحت و سلامتی پوست نیز بسیار مؤثر است. علت این فشار کمتر بر پوست در بند انداز برقی، سرعت بالای دو میله ی موجود در آن است.

    بندانداز برقی چیست؟

    به جای اینکه یک تکه نخ را دور گردن خود بپیچید یا آن را به انگشتان خود ببندید و با استفاده از نوک انگشتان موهای ریز و درشت صورت را از بین ببرید، با استفاده از دستگاه بندانداز برقی که دارای دسته های مجهز به دو موچین روی سر دستگاه. نخ اصلاح در اطراف این دو موچین قرار گرفته است و می توانید با باتری یا برق کار کند.

    بندانداز برقی می تواند موهای زائد بدن و صورت را با مکانیزم ساده و شبیه سازی شده از بین ببرد. این دستگاه در شکل اصلی خود دارای دو اهرم است که در آن یک نخ قرار می گیرد. نحوه بستن نخ روی اهرم ها به طور کامل در کتابچه راهنمای آن توضیح داده شده است. پس از قرار دادن یک نخ مخصوص در دستگاه و اتصال آن به منبع تغذیه، شروع به کار می کند. باید آن را در تماس با پوست قرار دهید و به آرامی حرکت دهید. بسته بندی همراه با محصول حاوی یک نخ اتصال ویژه و یک پودر مناسب برای استفاده قبل از اصلاح است.

    بند انداز برقی خوب یا بد را از کجا تشخیص بدهم؟

    اصول و قطعات اصلی تمامی بند اندازهای برقی کمابیش باهم شبیه هستند. کیفیت پیرایش بند اندازهای برقی و آسانی کار با آن ها در برندها و مدل های بند اندازهای برقی متفاوت است. شما باید با توجه به بودجه ای که برای خرید بند انداز برقی در نظر گرفته اید ویژگی هایی را که در ادامه توضیح می دهیم در مدل های مختلف بررسی کرده و بنا به نوع نیاز خود، قابلیت های هریک از مدل های مختلف بندانداز برقی و قیمت مناسب ترین بند انداز برقی را برای خود انتخاب کنید.

    مزایای استفاده از بند انداز برقی چییست؟

    خرید بندانداز برقی مزایای قابل توجهی دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید به سرعت و بدون درد موهای صورت یا سایر قسمت های بدن خود را کوتاه کنید. البته به خاطر داشته باشید که نمی توانید دستگاه را به طور مداوم روشن نگه دارید و کل بدن خود را با آن اصلاح کنید. بهتر است بعد از اندکی تراشیدن دستگاه، چند دقیقه دستگاه را خاموش کرده و دوباره روشن کنید و سایر قسمت های بدن را اصلاح کند.

    بندانداختن ماندگارتر از سایر روشهای اصلاح است. این بدان معنی است که پس از بندانداختن، صورت و بدن صاف تری برای مدت زمان طولانی تری خواهید داشت. در این روش از هیچ ماده ای شیمیایی یا لیزر استفاده نمیشود پوست شما تحت تأثیر آنها قرار نمی گیرد. البته برای کسانی که پوست خشن و پر از جوش دارند، این روش توصیه نمی شود و خرید این وسیله گزینه مناسبی نخواهد بود. زیرا پوست آنها تحریک شده و جوش های صورت هنگام تماس با این دستگاه آسیب بیشتری می بینند.

    بند انداز چه مارکی خوبه

    در خرید وسایل پیرایشی نباید فقط از روی اسم، محصول را انتخاب کرد. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، باید برحسب نیاز و میزان حساسیت پوست خود و بودجه ای که برای خریدن ماشین بند انداز برقی در نظر گرفته اید محصولات موجود در رنج قیمت مورد نظرتان را باهم مقایسه کرده و دست به انتخاب بزنید. بهترین بند انداز برقی اورجینال اصل

    اما به طور کلی در بازار ایران مارک های بند اندازهای برقی زیر طرفداران بیشتری دارند:

    • بندانداز کوئین
    • بندانداز نیونایس
    • بند انداز برقی براون
    • بند انداز برقی فیلیپس
    • بند انداز برقی پاناسونیک
    • بند انداز برقی جاندلی

    روش استفاده ازبندانداز

    1. اول پوست خود راتمیز کنید. برای این منظور از مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید. بهترین زمان برای ازبین بردن موهای زاید درست بعد از حمام کردن می باشد. پیش از استفاده از دستگاه بند انداز ناحیه ی موردنظر را کاملاً خشک نمایید، برای شروع از پودر سست کننده استفاده کنید.
    2. دو شاخ آداپتور دستگاه بندانداز را به پریز برق زده و سوکت آن را به پورت مخصوص برق دستگاه وصل نمایید.
    3. برای روشن کردن دستگاه بندانداز کلید پاور را به طرف بالا فشار دهید و قسمت قرار گرفتن نخ پنبه ای را روی پوست خود بگذارید، به آرامی دستگاه بندانداز را بر روی محلهایی که مو رشد کرده حرکت دهید. لازم به یادآوری است که فشار بی اندازه دستگاه بر روی بدن پوست شما را ازار می دهد و یا امکان دارد دچار اسیب کند.
    4. بعد از حذف موها از ژل خنک کننده یا لوسیون مرطوب کننده ی مورد علاقه ی خود استفاده کنید. بهترین بند انداز برقی اورجینال اصل
    5. در استفاده، اگر خواستید واحد اصلی دستگاه بندانداز برقی متوقف شود، بلا فاصله کلید پاور را به سمت پائین دستگاه فشار دهید.

    راهنمای خرید بند انداز برقی

    قطعا لازمه هر خریدی، داشتن دانش اولیه نسبت به آن محصول است، زیرا دانش اولیه به شما در خریدی مطمئن و مطابق با میل شما کمک می کند پس اگر بخش های قبلی را نخوانده اید این بخش را با دقت مطالعه نمایید. ما سعی می کنم موارد مهم را به طور مفید و مختصر برای شما بیان کنیم.

    فاکتور اول – قیمت بند انداز و نیاز شما

    هر محصولی که امکانات بالایی داشته باشد از قیمت بالاتری هم برخوردار است، پس اگر شما هزینه کمی را برای خرید بند انداز برقی می کنید باید محصولی با امکانات کمتر را خریداری نمایید.

    فاکتور دوم – وزن دستگاه

    قطعا نگهداشتن یک ابزار سنگین در دست علاوه بر خستگی دست ها باعث می شود دقت در انجام کار نیز بشدت کاهش پیدا کند، پس سعی کنید وزن بند انداز برقی را مد نظر داشته باشد و محصولی را خریداری نمایید که وزن کمی داشته باشد(وزن مناسب برای این محصول بین 200 الی 300 گرم می باشد)

    فاکتور سوم – سازگار با صورت

    داشتن سازگاری با پوست از ویژگی های مهم و کاربردی برای بند انداز های برقی صورت است، این بند انداز های برقی نیاز به استفاده از پودر ها ندارند و این خود یک مزیت عالی است.

    فاکتور چهارم – قابلیت استفاده برای دیگر بخش های بدن

    به طور کی شما می توانید از این بند انداز های برقی برای سایر نقاط بدن استفاده کنید، اما شما هنگام خرید باید به این نکته دقت کنید که برای سایر نقاط بدن هم قابل استفاده باشد. بهترین بند انداز برقی اورجینال اصل

    فاکتور پنجم – طول سیم بند انداز برقی

    هر چقدر طول سیم بند انداز بیشتر باشد شما به همان اندازه از آزادی عمل بیشتری برخوردار هستید، از این رو به طول سیم آن دق کنید تا به اندازه کافی بلند باشد.

    فاکتور ششم – مصرف برق بند انداز برقی

    به کلی این محصول برق زیادی را مصرف نمی کند و هیچ گونه نگرانی نسبت به مصرف برق انها نداشته باشید.

    در اینجا ما چند دستور طبیعی برای برای راحت شدن از شر موهای زائد به شما ارائه می دهیم و امیدواریم موثر باشند:

    1- مصرف دم کرده نعناع دو بار در روز، به مدت پنج روز می تواند سطح هورمون های جنسی مردانه را کاهش دهد.

    2- مخلوط 30 گرم شکر را با 10میلی لیترآب لیموی تازه در 150 میلی لیتر آب حل کنید و خوب به هم بزنید. سپس آن را بر روی صورت روی موهای زائد بمالید. بعد از 15 دقیقه صورت را با آب سرد بشویید و بعد به آرامی مالش دهید. این کار را روزی یک بار در هفته انجام دهید.

    3- یکی دیگر از راه های درمانی که به کاهش رشد مو کمک می کند، ریختن 10 میلی لیتر آب لیمو تازه در 40 میلی لیتر عسل است. بعد از آماده شدن، این مخلوط را با پنبه و بر روی قسمت دارای موهای زاید مالیده و پس از 15 دقیقه محل را بشویید. این عمل را دو بار در هفته و برای مدت دو هفته انجام دهید. بهترین بند انداز برقی اورجینال اصل

    برای دریافت اطلاعات در مورد بندانداز برقی با شماره تلفن 09219124140 تماس حاصل فرمایید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *