فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبایی مد

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبایی مد

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبایی مد

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی زیبایی مد

 

فروشگاه چیست؟

به دو صورت در جامعه فعالیت میکند

1-فروشگاه فیزیکی(حضوری)

 

اداره فروشگاه ها

در این مدل از فروشگاها که توسط صاحبان آنها اداره میشودکه در همه جای دنیا هم به چشم میخورد , در متراژ

های متفاوتی ایجاد شده و محصولات در قفسه ها چیده میشوند و معمولا با ساعات کاری منظم در اختیار

مشتریان میباشند.

مشتریان این مکان ها با مراجعه حضوری به این مکانها اقدام به خرید میکنند که بعد از گذشت زمان این

مغازه های کوچک و بزرگ تبدیل به مجتمع های تجاری شده اند یک نمونه مجتمع تجاری لاله پارک در تبریز

 

 

امتیاز

 

امتیازی که این مجتمع های بزرگ دارند این است که مشتریان علاوه بر خرید از چنین مجتمع هایی که دارای

امتیاز بسیار خوبی میباشد چرا که وقتی یک مشتری وارد یک مجتمع تجاری میشود با توجه به اینکه این مراکز

دارای فروشگاه های بسیار زیاد و متنوعی میباشد پس بنابراین مشتری نوع محصولی را که میخواهد بخرد را به

آسانی پیدا میکند .

دومین امتیازی که برای مشتری دارد فضای بزرگ وبسیار شیک این مجتمع های تجاری میباشدکه خانواده ها با

خیال راحت در تابستان گرم ودر زمستان سرد میتوانند طرد داشته و خرید نمایند.

 

از امتیاز های دیگر مجتمع های تجاری شهر بازی برای کودکان و غذاخوری ومرکز تفریحی میباشد.

2-نوع دوم فروشگاه غیر حضوری(اینترنتی) میباشد.

 

فروشگاه اینترنتی

به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین

خود عرضهمی کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالا ها می توانند به فروشگاه سفارش

بدهند؛ و حتی هزینهخدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

"<yoastmark

 

برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات

را در آن ثبت نمود. سایت های پیشرفته حتی سبد خرید مشتری خود را تا مراجعه بعدی به سایت محفوظ نگه

می دارند.

بنابراین مشتری در طی چند روز می تواند یک سبد خرید را تکمیل نماید و سپس هزینه ی آن را پرداخت کرده و

خدمات و کالای خود را دریافت نماید . ارائه خدمات در فروشگاه های اینترنتی می تواند به صورت

فیزیکی یا غیر حضوری ( مجازی ) باشند . 

خدمات فیزیکی

از خدمات فیزیکی می توان خرید کتاب، مایحتاج زندگی، موبایل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات

مجازی می توان به فروش فیلم، موسیقی و . . .  اشاره نمود.

مهمترین مزیت فروشگاه های اینترنتی در دسترس بودن آنهاست؛ خریدار در هر مکان و موقعیتی فقط با

دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را انجام دهد . این روش یک نوع تغییر مدل در شیوه ی تجارت

محسوب می شود؛ و برای فروشنده و مشتری سودمند می باشد . اما شروع این تجارت هم نیاز به یک سری

عوامل دارد که عدم رعایت آنها می تواند ضررهایی را در پی داشته باشد. 

یک فروشگاه اینترنتی از نظر سرمایه گذاری و مدیریت، هیچ فرقی با یک فروشگاه فیزیکی ندارد. همان طور که

شما برای راه اندازی یک مغازه در یک مرکز خرید باید هزینه صرف کنید اگر برای طراحی سایت خود هزینه ی

کافی انجام ندهید، هیچ سودی عاید شما نخواهد شد

فروشگاه اینترنتی هم نیاز به تبلیغات کارآمد دارد .

همان گونه که افراد برای رونق مشاغل خود از تبلیغات استفاده می نمایند؛ یک وب اینترنتی هم برای اینکه

مطرح شود باید در وهله اول  خود را در بین مردم مطرح کند و لازمه ی این کار انجام تبلیغات گسترده است .

با وجود این که اینترنت یک رسانه جدید محسوب می شود؛ ولی قوانین اصلی کسب و کار به قوت خود باقی و

در این رسانه نیز کاربرد دارد .

مشاهده قیمت محصولات برقی

 

مشاهده قیمت لوازم آرایشی

فروشگاه اینترنتی پوریا1 با فروش 24 ساعته در خدمت مشتریان محترم میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *