فروشگاه آنلاین

پوریاکالا فروشگاه آرایشی محصولات اصل لورال

پوریاکالا فروشگاه آرایشی محصولات اصل لورال

پوریاکالا فروشگاه آرایشی محصولات اصل لورال

 

پوریاکالا فروشگاه آرایشی محصولات اصل لورال   کلیه محصولات اصل و اورجینال بوده که به روش زیر میتوانید از اصل بود و دیگر مشخصات آن مطلع شد http://www.checkfresh.com بعداز ورود به وبسایت بالا نوع برند خود را انتخاب کرده و 4 رقم اخر بای کد را نوشت و کلیه مشخصات محصول را مشاهده میکنم برای ارتباط با واحد فروش 09219124140  تماس حاصل فرمایید.

 

 

ویژگی های محصول

  • پوشش دهی بسیار عالی
  • ماندگاری 24 ساعته
  • بدون ایجاد جای خنده
  • آبرسانی پوست

نقد و بررسی اجمالی

LOreal Infaillible 24H Foundation No.130 30ml

راز یک آرایش خوب این است که بدانید کدام بخش صورتتان را باید آرایش کنید تا تمام ایرادهای احتمالی آن را محو کنید. استفاده از کرم‌پودر به‌عنوان پایه‌اصلی آرایش به شما کمک خواهد کرد. کمپانی لورآل کرم‌پودری را تولید کرده که تا 24 ساعت احساس زیبایی و سبکی را به‌صورت موقتی به شما نشان خواهد داد.

برای مشاهده کرمپودر های ایرانی کلیک کنید

کرم‌پودر لورآل مدل «Infaillible»

از ماندگاری بالایی برخوردار است که پوشانندگی فوق‌العاده‌ای روی پوستتان ایجاد خواهد کرد. لورآل با سابقه ای یکصد ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی است که امروزه محصولات خود را در بیش از 150 کشور جهان عرضه می‌کند و حائز رتبه اول جهانی در این صنعت است. برای انتخاب کرم‌پودر جدا از کیفیت، مرغوبیت و برند باید به نوع پوست خود اهمیت بدهید و بدانید چه نوع کرم‌پودری با پوست شما سازگار است.

با استفاده از کرم‌پودر قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید بلکه می‌خواهید رنگی یکدست در سطح پوست صورت خود ایجاد کنید. پس مناسب‌ترین رنگ برای شما رنگ پوست شما است.اینفائیبل برای پوست‌های مختلط تا چرب سازگار است و بافت آن در سطح پوست تا 24 ساعت تغیری نخواهد کرد و مثل همان ساعات اولیه‌ای خواهد بود که روی پوستتان است و باعث خشکی و خستگی پوست شما نخواهد شد و با رطوبت رسانی که در فرمولاسیون خود دارد شادابی آن را حفظ می‌کند. کرم‌پودر لورآل مدل «Infaillible» به شماره‌ی 125 با تن رنگ روشن از بافت سبکی برخوردار است که اثر آن تا 24 ساعت روی پوستتان بدون هیچ تغییری خواهد ماند و همین مزیت این محصول را محبوب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *