فروش آنلاین محصولات پرومکس

پرومکس 7415 حرفه ای قزوین

پرومکس 7415 حرفه ای قزوین

پرومکس 7415 حرفه ای قزوین

پرومکس 7415 حرفه ای قزوین

ارسال  رایگان به سراسر کشور      ضمانت اصل بودن کالا         ضمانت برگشت کالا تا 7 روز         ارسال کسپرس     پوریا کالا با سابقه درخشان 30 سال فروش محصولات اورجینال و اصل

قیمت عادی 2,050,000 تومان incl.VAT اطلاعات بیشتر

مشخصات فنی سشوار:

  • نوع مصرف:حرفه ای
  • فناوری تولید یون:بله
  • نوع موتور:AC
  • باد سرد:بله
  • حلقه آویختن:بله

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7415D دیسپانسر دار

سشوار پرومکس مدل 7415D دیسپانسر دار ، سشواری حرفه‌ای برای فر کردن مو و دارای
موتور قدرتمند 2300 وات از نوع AC است.
این سشوار به‌جز دیسپانسر همراه آن دارای قابلیت‌های بهبودیافته دیگری هم هست ،
برای مثال این سشوار نسبت به دیگر سشوارهای پرومکس مقداری کوچک‌تر و سبک‌تر
است.
البته نه خیلی زیاد که به کارایی آن صدمه بزند ، بلکه به‌اندازه‌ای که قدرت سشوار ثابت
باشد
اما وزن آن کمتر شود.کوچک‌تر ، سبک‌تر ، صدای کمتر ، فرکردن با استفاده از
دیسپانسرسری دیسپانسر با کنترل فشار باد: سری دیسپانسر این دستگاه دارای قابلیت
چرخشی است.

تنظیم باد

یعنی با چرخش آن شما می‌توانید حجم باد و فشار هوای خارج‌شده رابین دو حالت تنظیم کنید
و راحت‌تر موهای خود را فر کنید.۲ سری متمرکز کننده: برای افزایش فشار باد دو سری متمرکز کننده هوا که یکی باریک و دیگری پهن است همراه دستگاه موجود است.تولید یون دائمی: برای اینکه این سشوار بتواند موهای شما را سریع‌تر خشک کند ، به فناوری تولید یون منفی به‌صورت دائمی نیز مجهز شده است .
زمان
و زمانی که شما موهایتان رادارید سشوار می‌کشید باعث می‌شود تا سریع‌تر بتوانید موهایتان را خشک‌کنید و کمتر موهای شما وز خواهند شد.دکمه باد سرد: این دستگاه علاوه بر دو دکمه‌ای که برای کنترل سرعت و حرارت دارد ( هرکدام دارای سه درجه: خاموش ، متوسط و زیاد است) دارای یک دکمه باد سرد یا با اصطلاح کول شات نیز هست.فیلتر پشت: فرض کنید که شما یک سال از دستگاهتان استفاده کرده‌اید. تا الآن دیگر باید مقداری مو و گردوخاک داخل این فیلتر شده باشد.

فیلتر

خوشبختانه شما می‌توانید فیلتر دستگاه را بیرون بیاورید و آن را بشورید. برای انجام این کار کافی است تا فیلتر پشت را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت مقداری بچرخانید و سپس بیرون بکشید.چگونه با سشوار پرومکس 7415D موهای خود را فر کنیمبعد از اینکه موهای خود را شستید باید آن را تا حدود ۸۰ درصد خشک کنید تا مقدار کمی رطوبت روی موها باقی بماند.اگر میخواهید میتوانید از مواد حالت دهنده مو مانند موس استفاده کنید.دیسپانسر را به سشوار متصل کنید.دمای سشوار را روی خاموش یا متوسط تنظیم کنید. سرعت مورد نظر خود را انتخاب کنید.انتهای موهای خود را روی دیسپانسر ( دیفیوزر ) قرار دهید و سشوار را بالا و پایین کنید و حرکت دورانی به آن بدهید تا خشک شود.

فناوری تولید یون:

تکنولوژی تولید یون (آیون / آیونیک) یک فناوری جدید در سشوار ها است، که با بکارگیری یک ژنراتور یونی و تولید یون منفی، فواید زیادی را برای مو ها به همراه دارد. یون منفی از یک سو با شکستن مولکول های آب به ذرات ریزتر، باعث زودتر خشک شدن مو شده و زمان استفاده از سشوار را کمتر می کند. استفاده کمتر از سشوار علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق، باعث سالم تر ماندن مو ها می شود.

مزیت دیگر یون منفی

از بین بردن الکتریسیته ساکن مو است. حتما بارها به مشکل وز شدن مو برخورده اید. وز شدن مو در اثر بر هم کنش بارهای مثبت بین مو ها به وجود می آید. یون منفی با از بین بردن این بارهای ساکن، باعث از بین رفتن وز مو و داشتن مو هایی خوش حالت تر می شود. عملکرد آیونیک در این مدل به صورت دائمی می باشد و در ساختار داخلی دستگاه قرار دارد و نیازی به فشار دادن دکمه ای خاص برای فعال کردن عملکرد آیونیک نیست.

دکمه باد سرد: پرومکس 7415

دکمه باد سرد یا کول شات از دیگر ویژگی های سشوار D7415 است که به تثبیت حالت مو در انتهای کار سشوار کشی، کمک شایانی می کند. [همان طور که می دانید یکی از تکنیک های حالت دادن به مو استفاده از باد سرد بلافاصله بعد از حرارت دیدن مو است.] مزیت این دکمه این است که در هر لحظه از براشینگ که به مدل دلخواه رسیدید، با فشردن آن بلافاصله المنت و باد گرم قطع شده و باد سرد تولید می شود. این ویژگی برای سرعت بخشیدن به کار افراد حرفه ای، حائز اهمیت است. همچنین برای حالت دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد، و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

فیلتر هوا: پرومکس 7415

برخلاف دهانه سشوار که حالت دمندگی دارد، قسمت پشتی یا انتهایی آن مکنده است و هوای محیط را به داخل سشوار هدایت می کند. به دلیل جلوگیری از ورود آلودگی های محیط نظیر پرز، گردوغبار و یا مو، فیلتری پشت سشوار تعبیه گردیده که از وارد شدن موارد فوق به داخل سشوار جلوگیری می کند. فیلتر ورودی هوای سشوار را می‌توان با کمی چرخاندن جدا کرد و سپس آن را تمیز نمود. به‌این‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار (دمندگی) حفظ می‌شود، طول عمر آن نیز افزایش می‌یابد.

چگونه موهای خود را فر کنیم؟

بعد از اینکه موهای خود را شستید باید آن را تا حدود ۸۰ درصد خشک کنید تا مقدار کمی رطوبت روی موها باقی بماند.

اگر میخواهید میتوانید از مواد حالت دهنده مو مانند موس استفاده کنید.

دیسپانسر را به سشوار پرومکس متصل کنید.

دمای سشوار را روی خاموش یا متوسط تنظیم کنید. سرعت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتهای موهای خود را روی دیسپانسر ( دیفیوزر ) قرار دهید و سشوار را بالا و پایین کنید و حرکت دورانی به آن بدهید تا خشک شود.

ملحقات: پرومکس 7415

دیگر وسایل همراه این سشوار درون جعبه:

 

  • دیسپانسر (دیفیوزر)
  • ۲ عدد سری متمرکز کننده هوا
    • سری ۷۵ میلیمتر : فشار هوای متوسط
    • سری ۸۵ میلیمتر : فشار هوای ملایم
  • دفترچه گارانتی
    • ما همواره بر حقوق مصرف كنندگان محصولات پرومكس احترام مي گذاريم و در صورت بروز هرگونه نقص ( كه مربوط به ساختار يا توليد دستگاه باشد) مي توانيد از ضمانت اين دستگاه استفاده نمائيد. اين محصول داراي ۲۴ ماه ضمانت از تاريخ مندرج در فرم ضمانت نامه مي باشد، لذا از فروشنده بخواهيد فرم ضمانت نامه (صفحه انتهای دفترچه) را مهر تاریخ دار بزند.
    • اگر شما محصول خود را از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین خریداری کرده باشید میتوانید با ارائه فاکتور خرید آن فروشگاه اینترنتی، از گارانتی دستگاه استفاده نمایید.

پرومکس 7415 حرفه ای قزوین

[/vc_row

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *