فروش آنلاین محصولات پرومکس

معرفی بهترین و پرفروش ترین برند های برقی آرایشی

پرومکس پرنسلی رمینگتون فیلیپس براون تبریز

پرومکس پرنسلی رمینگتون فیلیپس براون تبریز

پرومکس پرنسلی رمینگتون فیلیپس براون تبریز

    معرفی برند پرنسلی و محصولات پرنسلی

    پرومکس پرنسلی رمینگتون فیلیپس براون تبریز

    پرومکس پرنسلی رمینگتون فیلیپس براون تبریز

    محصولات پرنسلی

    پرنسلی یک برند ایتالیایی است که در سال های اخیر در بین مردم خاور میانه محبوبیت فراوانی به دست آورده است. دلیل این محبوبیت تنوع و کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب محصولات است. تمام محصولات برند پرنسلی دارای 24 ماه ضمانت هستند. روغن آرگان خالص پرنسلی یکی از بهترین محصولات این برند می باشد که توسط کمپانی دکتر رولر تهیه شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این محصول حاوی ویتامین E و A است که هر دو ویتامین های مغذی و آبرسان هستند و باعث تقویت و بازسازی موها می شوند. روغن آرگان پرنسلی را برای جلوگیری از موخوره و درمان آسیب های وارده به مو نیز می توان استفاده کرد.

    روغن آرگان بلونیا پروپرنسلی حجم 55 میلی لیتر -Princely

    روغن آرگان بلونیا پروپرنسلی حجم 55 میلی لیتر -Princely

    روغن آرگان با تغذیه پوست از پیری زودرس و اختلالات پوستی جلوگیری می کند. برای مرطوب کردن و طراوت بخشیدن به  پوست و نرم کردن لب ها هم  از روغن آرگان استفاده می شود. روغن آرگان همچنین برای تقویت مو و ترمیم موهای آسیب دیده، رفع موخوره های سطحی، درمان شوره سر و خارش پوست سر  استفاده می شود. روغن آرگان بلونیا (پروپرنسلی) یکی از با کیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین روغن های آرگان موجود در بازار است. شرکت HSA ایتالیا تولید کننده محصولات پروپرنسلی سری جدید این برند را با جایگزینی مواد گیاهی به جای مواد شیمیایی با نام بلونیا (Bologna) روانه بازار کرده است . این شرکت پس از ارائه موفقیت آمیز روغن آرگان پروپرنسلی هم اکنون مدل بلونیای آن را را با حجم ، رایحه و کیفیت بهتر تولید کرده است . برند محصول : پرنسلی – Princely

    ماسک مو پروویتامین بلونیا پروپرنسلی حجم 300 میل – Princely

    ماسک مو پروویتامین بلونیا پروپرنسلی حجم 300 میل – Princely
    ماسک موی بوناور بلونیا برند پروپرنسلی مخصوص موهای آسیب دیده می باشد. همچنین محصولی عالی برای موهای خشک و ضعیف می باشد. درمان موخوره  جلوگیری از ایجاد موخوره، درخشان کننده و حجم دهنده مو می باشد. حاوی ویتامین برای تغذیه بیشتر ساقه مو، محافظت کننده و ترمیم کننده بافت مو  می باشد. ماسک مو بوناور ،ماسک موی داخل حمام می باشد ،یعنی بعد از حمام و یا شستشوی موی سر باید استفاده شود.
    نحوه مصرف : مقداری از ماسک موی بوناور بلونیا را روی ساقه مو ها ماساژ دهید.سپس به مدت ۵ دقیقه صبر کنید و سپس با آب بشویید. مناسب برای مصارف حرفه ای اس

    روغن آرگان پرنسلی مدل Argan Moroccan Oil حجم 50 میلی لیتری -princely

    روغن آرگان پرنسلی مدل Argan Moroccan Oil حجم 50 میلی لیتری

    امروزه تولید کنندگان محصولات آرایشی با پی بردن به خواص معجزه آسای روغن آرگان و تاثیرات آن، تصمیم به تولید محصولاتی مانند: مرطوب کننده ها، لوسیونهای بدن، شامپوهای تقویت کننده، ماسک های مو، سرم مو، کرم های جوان سازی و … که حاوی این روغن می باشند گرفته اند. روغن آرگان پرنسلی مدل Argan Moroccan Oil حجم 50 میلی لیتری مناسب برای مو می باشد که باعث درخشان کنندگی مو میشود.
    خواص آرگان بر روی مو
    •    رفع خشکی و شکنندگی مو
    •    افزایش درخشندگی و سرعت رشد مو
    •    ترمیم آسیب های ناشی از حرارت و رنگ و دکلره
    روش تشخیص روغن آرگان اصل
    •    نفوذ و جذب خیلی سریع
    •    رنگ زرد متمایل به طلایی
    •    عطر و بوی غیر اسانسی
    •    غلظت و چسبندگی در حد روغن های گیاهی خوراکی
    نحوه مصرف روغن آرگان:
    بعد از استحمام چند قطره را  بر روی ساقه مو زده که باعث شفافیت و نرمی و ابریشمی شدن موها خواهد شد.

    پودر دکلره بنفش بدون آمونیاک پرنسلی مدل بلونیا حجم 800 گرم – PRINCELY

    پودر دکلره بنفش بدون آمونیاک پرنسلی مدل بلونیا حجم 800 گرم – PRINCELY 

    پودر دکلره بنفش بدون آمونیاک Bologna پرنسلی، بدون گرد و غبار و دارای فرمولاسیون فشرده جهت جلوگیری از تصاعد غبار می باشد که در جهت حفظ سلامت مو و جلوگیری از بروز هرگونه آسیب به ساختار مو و پوست سر می تواند موها را روشن نماید.همچنین با قدرت روشن کنندگی فوق العاده خود به شرط انتخاب درجات مختلف اکسیدان و زمان مصرف پودر می تواند موها را به میزان دلخواه مصرف کننده روشن کند.ویژگی منحصر به فرد این پودر رنگدانه های بنفش موجود در آن است. رنگدانه های بنفش پودر دکلره بنفش بدون آمونیاک Bologna باعث از بین رفتن زردی موها در حین دکلره کردن می شود.این پودر دکلره ایتالیایی در مواردی که قصد دکوپاژ یا شامپو شیمیایی یا پاک کردن رنگ مو را دارند عملکرد بهتری نسبت به بقیه پودر ها دارد.

    ماسک مو پرو پرنسلی مخصوص موهای آسیب دیده 750 میل – Princely

    پس از شامپو، دومين مرحله از پروسه قوی و موثر بازسازی موهای شكننده و آسيب ديده، استفاده از ماسک است.
    ماسک موی بی نظير بازسازی كننده پرو پرنسلی مدل Princely Damaged Hair Mask سرشار از كراتين هیدرولیز شده، گیاه رازک و اسید های آمینه می باشد كه كراتين، ساختمان خالی لايه شاخی مو را پر كرده و پولك های مو را می بندد، سپس يك لايه سراميدی بر سطح ساقه مو ايجاد كرده، و مانع از خشكی و كدری مو می شود، و در نتيجه نرمي و درخشندگی مو حفظ شده و حالت ابريشمی به مو می بخشد.

    ماسک مو پرنسلی

    این ماسک به ترمیم ساقه های مو، و نیز افزایش درخشندگی و نرمی و لطافت موی شما کمک کرده و نیز ساقه مو را آبرسانی و مرطوب می کند. به کاهش چندشاخه شدن (موخوره) مو کمک می کند و موهایی صاف و نرم را برای شما به ارمغان می آورد.

    نحوه مصرف: بعد از شامپو آب مو را گرفته و مقداری از ماسک را به تناسب موها كف دست ريخته و از ريشه تا نوك مو را ماساژ دهيد و بعد مدتی کاملا شستشو دهید.

    حالت دهنده مو پرنسلی مدل PR127AT

    ویژگی های محصول :

    1. حجم دهی به مو
    2. صفحه سرامیکی
    3. کمترین اسیب به مو
    4. درجه حرارت از120 تا 230

    حالت دهنده مو پرنسلی مدل PR127AT

    حالت دهنده مو پرنسلی مدل PR127AT به افرادی که موهای کم حجم دارند کمک می کند تا در مدت کوتاهی موهای خود را حجیم کنند و می تواند براحتی در مدت زمان کوتاهی موج های ریز و زیبایی را فراهم سازد.

    جنس صفحات این دستگاه از سرامیک ساخته شده که می تواند حرارت را به صورت یکنواخت پخش کند. جنس این صفحات باعث می شود آسیب کمتری به مو وارد شود و به سلامت و لطافت مو بیفزاید.

    خصوصیات حالت دهنده مو Princelyمدل PR127AT

    بر روی حالت دهنده مو پرنسلی چند کلید جهت روشن و خاموش کردن و تنظیم حرارت دستگاه طراحی شده است. همچنین مجهز به یک نمایشگر دیجیتالی می باشد که دمای دستگاه را حین کار نشان می دهد که قابل تنظیم دما تا تنظیم11درجه حرارت از`120 تا 230 برای انواع مومیباشد و با صفحات پهنی که دستگاه دارد می تواند برای موهای بلند  نیز یک انتخاب ایده آل باشد. پرومکس پرنسلی رمینگتون فیلیپس براون تبریز

    فرکننده مخروطی پرنسلی مدل PR151AT

    1. پوشش سرامیکی
    2. ضد الکترسیته
    3. دارای دستکش عایق
    4. دارای لامپ نشانگر

    فرکننده مخروطی پرنسلی مدل PR151AT

    فرکننده مخروطی پرنسلی مدل PR151AT با طراحی مخروطی و زیبا محصولی کاملا مناسب و کاربردی برای مصارف خانگی و سالن های ارایشی است. فر کننده حرفه ای پرنسلی دارای یک پوشش سرامیکی با خاصیت ضدالکتریسیته با ایجاد گرمای مطلوب به موهای شما نرمی و درخشندگی داده و از آسیب رسیدن به آن ها و ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند.

    خصوصیات فرکننده مخروطی Princely مدل PR151AT

    وجود دستکش عایق درون پک این محصول کار با ان را برای شما اسان تر  و از میکند تا موهای فر زیبا و درخشان داشته باشید .این محصول Princely مجهز به لامپ نشانگر روشن بودن دستگاه برای نشان دادن روشن یا خاموش بودن دستگاه میباشد. پوشش سرامیکی صفحات این دستگاه سبب شده تا با کمترین میزان اسیب رسانی به مو؛ موهای شما را به  فرهای با اندازه دلخواه شما در کمترین زمان در بیاورد .

    اتو مو پرنسلی مدل PR157AT

    1. جنس صفحات:سرامیک
    2. صفحات پهن
    3. قابلیت تنظیم دما
    4. ویبره دار برای صافی سریعتر مو
    5. ایجاد یون

    اتو مو پرنسلی مدل PR157AT

    اتو مو پرنسلی مدل PR157AT انتخابی ایده ال برای افرادی که به کالاهای لوکس علاقه داردند. این دستگاه با دارا بودن تکنولوژی های روز دنیا، موها را حالت داده و برای مدت طولانی به همان حالت میماند .این محصول دارای صفحاتی از جنس سرامیک با اندازه پهن که مناسب موهای پر پشت و بلند میباشد

    خصوصیات اتو مو Princely مدل PR157AT

    اتو مو Princely ظرف مدت 120 ثانیه به گرمای مورد نظر می رسد و حداکثر دما برای این دستگاه 230 درجه سانتی گراد است و قابلیت تنظیم در دو دما را به شما می دهد.

    این محصول دارای فناوری تولید یون بوده که از وز و مجعد شدن موها جلوگیری میکند و حفظ و درخشندگی آن را حفظ میکند . از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه میتوان به عملکرد لرزشی موتور اشاره نمود که با بسته شدن صفحات شروع به لرزش کرده و موجب صاف شدن سریع موها میشود .

    سشوار پرنسلی مدل pr260at

    1. دارای دو سری متمرکز
    2. موتور AC
    3. جنس الیمتن ،سرامیک تورمالین
    4. طول سیم ۲ متر
    5. تنظیم حرارت ۳ حالت
    6. تنظیم سرعت ۲ حالت

    سشوار پرنسلی مدل pr260at

    سشوار پرنسلی مدل pr260at محصولیست با قدرت  فراوان در حالت دهی و خشک کردن که با داشتن موتور (AC) و توان 1800 تا 2100 وات،برای ارایشگاه های حرفه ای قابل استفاده است .

    این سشوار از المنتی با جنس سرامیک تورمالین برخوردار است که صفحات سرامیکی با فرستادن هوای داغ موهای شما را از درون و بیرون خشک میکند .

    خصوصیات سشوار PRANCLY pr260at

    این سشوار PRANCLY دو سری متمرکز دارد و حرارت ان را در سه حالت میتوان تنظیم کرد تا به راحتی و به سرعت موهایتان را به حالت و فرم دلخواهتان برسانید .طول سیم دو متری ان به شما ین اجازه را میدهد که در هر مکانی از ان استفاده کنید .

    برخورد باد با صفحات سراميکی بکار رفته در اين سشوار ها همچنين سبب حفظ نرمي و لطافت مو های شما مي شود و به خاطر وجود تورمالین که به طور خودکار با راه اندازی سشوار یون های منفی منتشر میکنند باعث لطافت و براقی مو میشوند .

    اتو مو پرنسلی مدلPR147AT

    1. صفحه سرامیکی
    2. کمترین اسیب به مو
    3. قابلیت تنظیم دما تا 230 درجه
    4. سیم چرخشی

    اتو مو پرنسلی مدلPR147AT

    اتو مو پرنسلی مدلPR147AT جنس صفحه های آن سرامیکی میباشد که صفحه های سرامیکی به موها کمترین آسیب را وارد میکنندوبا داشتن حداکثر دمای 230 درجه یکی از گزینه های مناسب برای صاف کردن تمام موها مخصوصا موهای رنگ شده میباشد.

    خصوصیات اتو مو PrincelyمدلPR147AT

    اتومو پرنسلی قابلیت تنظیم دما از 140 تا 230 درجه سانتی گراد را داردو از زمان روشن شدن تا زمان گرم شدن کامل این اتو مو مدت 30 ثانیه طول می کشد. اتو مو Princelyبا چرخش 360 درجه ایی سیم باعث می شود که سیم گره نخورد و در هنگام کار به شما کمک کند.پرومکس پرنسلی رمینگتون فیلیپس براون تبریز

    اتو مو ویبره دار پرنسلی مدل PR107AT

    • ابعاد ابعاد صفحات 25 * 90 سانتی متر
    • تنظیم حرارت : دارد
    • جنس صفحات: تیتانیوم
    • طول سیم 2.7 متر
    • دارای سیستم خاموش شدن خودکار
    • مدت زمان گرم شدن: 60 ثانیه
    • گستره دما: 220 تا 240 درجه سانتی

    معرفی اتو مو ویبره دار پرنسلی مدل PR107AT

    اتو مو ویبره دار پرنسلی مدل PR107AT مناسب مصارف خانگی و سالن های زیبایی می باشد. این محصول دارای گسترده دما 220 تا 240 درجه می باشد و به مدت 60 ثانیه گرم می شود. طول سیم این دستگاه .2.7 سانتیمتر می باشد و با چرخش 360 دجه ای اماکن دسترسی در هر مکانی را به شما می دهد. اتو مو پرنسلی دارای صفحه های تیتانیوم است و موهایتان را به راحتی بدون هیچ گونه آسیبی صاف و لخت می کند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی پوریا کالا با قیمتی مناسب خریداری کنید و درب منزل و یا محل کارتان دریافت کنی پرومکس پرنسلی رمینگتون فیلیپس براون تبریز

    برای مشاهده لیست قیمت سشوار های پرومکس کلیک کنید

    برای مشاهده قیمت ریش تراش های پرومکس کلیک کنید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *