فروش آنلاین محصولات پرومکس

نمایندگی سشوار حرفه ای خانگی آرایشگاهی مسافرتی

نمایندگی سشوار پرومکس 3

بهترین سشوار حرفه ای خانگی آرایشگاهی مسافرتی

نمایندگی سشوار پرومکس 3

برای مشاهده محصولات پرومکس کلیک کنید

برای مشاهده محصولات مک استایلر کلیک کنید

برای مشاهده محصولات نیو نایس کلیک کنید

ورود به صفحه اصلی

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09219124140 تماس حاصل فرمایید

بهترین سشوار آرایشگاهی مسافرتی دیواری خانگی با گارانتی

    ویژگی های بهترین شامپو بدن

    استحمام صبحگاهی یا روزانه با بهترین شامپو بدن، می‌تواند چیزی فراتر از یک شستشوی ساده باشد. اگر شامپو بدن به خوبی انتخاب شده و کیفیت مرغوبی داشته باشد، ممکن است که به یک روتین جوان‌ کننده پوست تبدیل شود. انتخاب بهترین شامپو بدن، می‌تواند رنگ پوست شما را روشن‌تر کرده و آن را شاداب‌تر کند. استفاده از شامپو بدن خوب و مناسب باعث حفاظت از پوست شده و از آن در مقابل آلودگی‌ها و گرد و غبار محافظت می‌کند. اگر دوست دارید که در مورد نحوه انتخاب شامپو بدن خوب و یا مزایای استفاده از آن بیشتر بدانید، با ما از وب‌سایت شون همراه باشید.

    مزایای استفاده از شامپو بدن چیست؟

    استفاده از شامپو بدن در مقابل صابون مزایای زیادی دارد که شامل موارد زیر هستند:

    ترکیبات بهترین شامپو بدن برای سلامت پوست مفید هستند.

    بسیاری از شوینده‌های بدن برای پاکسازی و بهبود وضعیت پوست در طول زمان فرموله شده‌اند. برخی از انواع شامپو بدن اسکراب، حاوی ویتامین E و سایر مواد مغذی هستند که برای پوست مفید هستند. در واقع با تزریق آب و روغن‌های ضروری به پوست، باعث جلوگیری از آسیب‌های محیطی شده و آن را سالم نگه می‌دارند. معمولا شامپو بدن مناسب، حاوی ترکیباتی نظیر گلیسیرین، کره شیا، آلوئه ورا، روغن معدنی، روغن سویا، روغن جوجوبا و روغن بادام است که هر کدام مزایای خاصی برای پوست بدن دارند.

    انواع شامپو بدن خوب، آنتی باکتریال هستند.

    شامپو بدن آنتی باکتریال در از بین بردن میکروب‌ها مؤثر است و در عین حال آلودگی، چربی اضافی، بو، عرق و آرایش را از روی پوست پاک می‌کند. بسیاری از شوینده‌های بدن ضد باکتری هستند. انواع شامپو بدن شون، مانند شامپو بدن شون توت فرنگی، شامپو بدن اسطوخودوس شون، شامپو بدن کاکائو شون آنتی باکتریال بوده و خاصیت محافظتی خیلی قوی دارند.

    استفاده از شامپو بدن خوب و مناسب، بوی بد بدن را از بین می‌برد.

    استفاده از شامپو بدن خوب از تکثیر باکتری‌ها روی پوست جلوگیری کرده و بوی بد بدن را از بین می‌برد. این محصولات خاصیت پاک کنندگی فوق العاد‌ه‌ای دارند و علاوه بر از بین بردن باکتری‌ها، بوی مطبوعی به پوست می‌دهند.

    استفاده از شامپو بدن آسان تر است

    بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که بدن خود را با شامپو بدن بشویند، چرا که استفاده از ‌این محصولات آسان است. تنها کافیست که مقدار توصیه شده شامپو بدن خوب را روی یک اسفنج بدن یا لیف بریزد و سپس یک کف غلیظ درست کنید و با همان کف پوست بدن خود را بشویید. پس از شستشو، پوست خود را خشک کنید. مراقب باشد که پوست‌تان را در این مرحله ماساژ ندهید، چرا که باعث از بین رفتن رطوبت پوست می‌شود.

    چه شامپویی برای بدن خوب است؟

    بنا بر اظهارات دکتر Geetika Mittal Gupta، متخصص پوست؛ شامپو بدنی خوب است که pH متعادل داشته باشد و در ترکیبات آن از سولفات استفاده نشده باشد. کثیفی، چربی و تیرگی پوست را از بین ببرد و در عین حال آن را مرطوب و خوش حالت کند. بهتر است شامپو‌ بدنی را انتخاب کنید که دارای رایحه‌های طبیعی گل‌ها و گیاهان باشد. مثلا می‌توانید از شامپو اسطوخودوس شون و یا شامپو بدن شون توت فرنگی استفاده کنید.

    ویژگی‌ های بهترین شامپو بدن با رایحه خوب و خوشبو

    انواع شامپو بدن معطر، رایحه خوب و دلپذیری دارند و باعث می‌شوند که پوست بدن خوشبو و معطر شود. این محصولات علاوه بر خوشبو کردن پوست، باعث تمیزی بیش از حد پوست شده و ساعت‌ها آن را تازه و با طراوت نگه می‌دارند. نمایندگی سشوار پرومکس 3

    چگونه می‌توان بهترین شامپو بدن مناسب نوع پوست را انتخاب کرد؟

    به منظور انتخاب بهترین شامپو بدن مناسب، قبل از هر چیز باید نوع پوست خود را در نظر بگیرید. اگر پوستی خشک و پوسته پوسته دارید، باید شامپو بدن مخصوص پوست‌های خشک و یا شامپو بدن کرمی را انتخاب کنید. اگر پوستی چرب و براق دارید، بهتر است که از بهترین شامپو بدن مناسب پوست‌ های چرب استفاده کنید و البته اگر پوستی نرمال دارید، می‌توانید از انواع شامپو بدن مناسب پوست‌ های نرمال استفاده کنید.

    بهترین شامپو بدن برای پوست چرب

    شامپو بدن لیمو و آلوئه ورا شون، بهترین گزینه برای پوست‌ های چرب است، چرا که چربی پوست را به راحتی در خود حل کرده و آن را به طور کامل از بین می‌برد. نمایندگی سشوار پرومکس 3

    بهترین شامپو بدن برای پوست خشک و حساس

    انواع شامپو بدن کرمی شون، بهترین گزینه برای پوست‌های خیلی خشک هستند. شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون برای پوست‌ های خشک و حساس مناسب است.

    شامپو بدن برای خارش پوست

    شامپو بدن اسطوخودوس شون، محصولی ضد التهاب و البته ملایم است که خاصیت آرامش بخشی فوق‌العاده‌ای دارد. این محصول خارش پوست را از بین برده و التهاب را کاهش می‌دهد.

    بهترین شامپو بدن اسکراب دار و لایه بردار

    شامپو بدن کرمی شیر توت فرنگی، انتخاب عالی برای پوست‌ های چرب و مختلط است و چربی و آلودگی‌های پوست را به راحتی از بین برده و به عنوان لایه بردار عمل می‌کند. شامپو بدن شکلات شون هم لایه بردار است. نمایندگی سشوار پرومکس 3

    بهترین شامپو بدن ضد جوش برای پوست جوش دار

    شامپو بدن چای سبز و نعناع شون، انتخابی مناسب برای پوست‌های چرب و جوش دار است. این محصول چربی پوست را کنترل کرده و در صورت تکرار استفاده، میزان چربی پوست را متعادل می‌کند.

    بهترین شامپو بدن برای اگزما

    شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون، گزینه مناسبی برای پوست‌های ملتهب و مشکل دار است. این شامپو خاصیت نرم کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد.

    انواع شامپو بدن کدامند؟

    شامپو‌های بدن در دو نوع کرمی و شفاف موجود هستند. معمولا انواع کرمی شامپو بدن برای پوست‌های خشک و حساس مناسب هستند و انواع شامپو بدن شفاف برای پوست‌های نرمال و چرب. البته این حالت در تمامی برند‌های محصولات بهداشتی عمومیت ندارد. مثلاً در انواع شامپو بدن شون، شامپو بدن کرمی نیز برای پوست‌های چرب وجود دارد.

    شامپو بدن شفاف

    شامپو بدن های شفاف همانطور که از نامشان پیداست، شفاف هستند و البته خاصیت کف کنندگی فوق‌العاده‌ای دارند. شامپو بدن شفاف در مقایسه با شامپو بدن کرمی، سرعت بیشتری در تمیز کردن پوست دارد.

    شامپو بدن کرمی

    شامپو بدن کرمی نیز حالتی کرم مانند و شیری دارد و بیشتر برای پوست‌های خشک، خارش دار و ملتهب مناسب است. این محصول pH ملایمتری نسبت به شامپو بدن شفاف دارد.

    شامپو بدن اسکراب دار چیست؟

    شامپو بدن اسکراب، در مقایسه با سایر انواع شامپو بدن، خاصیت لایه‌ برداری بیشتری دارد و در از بین بردن جوش‌های سر سیاه پوست بسیار موثر است. این محصول بیشتر مناسب پوست‌ های چرب است. نمایندگی سشوار پرومکس 3

    روش استفاده از شامپو بدن

    به منظور استفاده صحیح از شامپو بدن، ابتدا باید مقداری از شامپو بدن را روی اسفنج و یا لیف بریزید و کف غلیظ درست کنید. سپس این کف را با کمک لیف روی تمامی بدن بکشید و اجازه دهید که به مدت سه الی پنج دقیقه روی بدن باقی بماند. سپس به آرامی با آب ولرم شستشو دهید.

    آیا می‌توان از شامپو بدن برای صورت استفاده کرد؟

    از انجایی ک پوست صورت بسیار حساس‌تراز پوست بدن است، بهتر است که از شامپو بدن برای شستشوی صورت استفاده نکنید. ترکیبات انواع شامپو بدن معمولا ملایم نیستند و ممکن است که به پوست صورت آسیب برسانند.

    بهترین شامپو بدن مردانه مخصوص آقایان

    برند شون علاوه بر انواع شامپو بدن‌های کرمی و شفاف، شامپو بدن مخصوص آقایان نیز دارد. شامپو بدن مردانه اترنال هنگ اور شون، شامپو بدن مردانه دوان شون، شامپو بدن مردانه مای باس شون، جز محصولات شون مناسب آقایان هستند.

    بهترین مارک شامپو بدن خارجی

    در حال حاضر محصولات بهداشتی در برند‌های مختلف خارجی و ایرانی در بازار موجود هستند که برای انتخاب بهترین شامپوهای بدن، کافیست یکبار از آن‌ها استفاده کنید و نتایجش را روی پوست خود مشاهده کنید.

    بهترین مارک شامپو بدن ایرانی

    شون جز بهترین مارک شامپو بدن ایرانی است که در حال حاضر در انواع و اقسام شفاف و کرمی در بازار موجود بوده و البته رایحه‌ها و ترکیبات متفاوتی دارد. نمایندگی سشوار پرومکس 3

    شامپو‌ های بدن شون

    در حال حاضر ۱۴ مدل مختلف شامپو بدن در محصولات شون موجود است که باید متناسب با نوع پوست انتخاب و خریداری شوند. با وجود این تنوع محصول دیگر نگران انتخاب و خرید شامپو بدن شون نباشید، چرا که در محصولات شون، برای هر نوع پوستی، محصولی خاص و البته با کیفیت وجود دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *