مقالات

سشوار پرومکس اصل و اورجینال

سشوار پرومکس 2

سشوار پرومکس اورجینال و اصل

سشوار پرومکس 2

    معرفی سشوار پرومکس

    آیا شما هم به دنبال یک سشوار مناسب و باکیفیت هستید که با خرید آن خیال تان از هر جهتی راحت باشد؟ آیا نمی دانید از کدام برند سشوار خریداری کنید؟ حق با شماست به دلیل این که این روز ها تعداد برند ها آنقدر زیاده شده است که حتی نمی توان به راحتی دست به خرید زد. در ادامه می خواهیم که در خصوص  سشوار برتر برند پرومکس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. شاید ویژگی های منحصر به فرد این سشوار ها بتواند شما را متقاعد به خرید کند و از این سردرگمی خارج شوید. با ما همراه باشید.

    قطعا کیفیت ساخت و عملکرد سشوار تا حد زیادی در هنگام سشوار کشیدن موهایتان، تاثیر زیادی در رسیدن شما به مطلوب تان خواهد داشت.  سشوار برتر برند پرومکس موارد زیر هستند که در ادامه آن ها توضیحاتی را در خصوص کاربرد ها و میزان کیفیت آن خواهیم آورد.  سشوار پرومکس 2

    سشوار حرفه ای و پیشرفته پرومکس مدل k7878

    این سشوار یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع حالت دهنده های برقی مو است که در اول لیست  سشوار برتر برند پرومکس قرار می گیرد. قدرت و توان موتوری که روی این سشوار یعنی پرومکس مدل k7878 استفاده شده است فوق العاده می باشد. بنابراین بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند بعد از سشوار کشیدن موهای کاملاً صاف و زیبایی داشته باشند. البته تمامی این نتایج در کوتاه ترین زمان رخ خواهد داد که باعث می شود افراد دقیقه نودی همواره به این گزینه فکر کنند.

    پرومکس مدل ۷۸۶۵

    طراحی سشوار پرومکس مدل ۷۸۶۵ به قدری دقیق و با رنگی منحصر به فرد انجام شده است که می توان آن را به جرات یکی از ۱۰ سشوار برتر برند پرومکس دانست. از سوی دیگر این سشوار بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند یک براشینگ فوق حرفه ای داشته باشند. زیرا که قدرت موتور در این سشوار ۲۵۰۰ وات است. درنتیجه می توانید در سشوار کردن های حرفه ای روی این دستگاه حساب کنید.

    سشوار پرومکس مدل ۷۸۴۲

     

    لوازم آرایشی

    ست لوازم آرایشی جزو لوازمی است که خرید و داشتن آنها همیشه برای خانم ها جذاب بوده و هست. دست کم این جذابیت در رابطه با اکثریت خانم ها صدق می کند، حتی اگر تمایلی به استفاده مداوم از پک لوازم آرایش خود نداشته باشند.

    لوازم آرایشی زنانه و دخترانه به قدری متنوع هستند که اگر تمام آنها را لیست کنیم بازهم ممکن است یکی از آنها از قلم بیفتد، ولی کامل ترین ست لوازم آرایشی پک لوازم آرایشی عروس است. چیزی که در خرید لوازم آرایش عروس مرسوم است انتخاب ست لوازم آرایش عروس از بین بهترن مارک های ابزار آرایشی است.

    به طور کلی

    خرید تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی دخترانه و زنانه اعم از لوازم آرایش پوست، آرایش چشم، آرایش ناخن و … باید از برندهای معتبر و استاندارد انجام شود، چرا که زیبایی و سلامتی یکی از بهترین نعمت هایی است که در اختیار ما قرار داده شده است و وظیفه لوازم آرایش برجسته کردن این زیبایی است نه اینکه با استفاده از لوازم بهداشتی و آرایش نامرغوب خدشه ای به آن ها وارد کرده و خودمان را از این نعمت محروم کنیم.

    پک لوازم

    آرایشی زنانه و دخترانه یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن است. کمتر کسی پیدا می شود که از دریافت لوازم بهداشتی و آرایشی به عنوان هدیه لذت نبرد، البته لوازم آرایشی که متناسب با روحیه و سلیقه فرد دریافت کننده باشد.

    لوازم آرایش صورت :

    این دسته از لوازم آرایشی جزو پایه های آرایش صورت زنانه و دخترانه به حساب می آیند. لوازمی همچون کرم پودر، رژگونه و کرم ضد آفتاب اصلی ترین ابزار آرایش صورت هستند.

    لوازم آرایش چشم و ابرو :

    این دسته از ابزار آرایش اعم از ریمل، خط چشم، فر مژه و ژل های ابرو جزو حساس ترین ابزار آرایشی محسوب می شوند. چرا که با عضو حیاتی و آسیب پذیر چشم و عضو بسیار تأثیر گذار زیبایی صورت یعنی ابروها در ارتباط هستند. ابروهای مرتب و سالم نیمی از مسئولیت زیبایی پوست به خصوص جلوه چشم ها را به دوش می کشند.

    لوازم آرایش لب :

    لقب جذاب ترین ابزار آرایشی هم به لوازم آرایش لب ها تعلق دارد. خط لب ها و انواع رژهای مایع و جامد جزو لوازمی هستند که با جلوه دادن به لب ها زیبایی صورت را چند برابر می کنند.

    لوازم آرایش ناخن :

    لوازم آرایش ناخن نظیر سوهان ناخن، انواع لاک مات و براق و تقویت کننده های ناخن تأثیر زیادی بر زیبایی و سلامت ناخن و دست ها دارند. ناخن زیبا و مرتب از ویژگی های همیشگی یک خانم شیک و متشخص است. سشوار پرومکس 2

    لوازم آرایش مو :

    مراقبت از مو و حفظ سلامتی و شادابی آنها در داشتن چهره ای جذاب و بی نقص بسیار دخیل است. ابزار آرایش مو از جمله برس، حالت دهنده، تقویت کننده های مو و انواع سشوار پرقدرت مارک دار جزو لوازمی هستند که علاوه بر مراقبت از موها تا حد زیادی خانم ها را از رفتن به آرایشگاه بی نیاز می کنند.

    خرید اینترنتی لوازم آرایشی

    خرید لوازم آرایشی زنانه و دخترانه از فروشگاه های معتبر بسیار حائز اهمیت است. چرا که کوچکترین بی توجهی نسبت به انتخاب لوازم آرایش استاندارد ممکن است موجب آسیب های جدی و گاهی جبران ناپذیر شود. سشوار پرومکس 2

    فروشگاه اینترنتی پوریا کالا

    به عنوان معتبرترین فروشگاه آنلاین، عرضه کننده انواع لوازم آرایشی مارک دار، خیال شما را از کیفیت و اصالت محصول آسوده می کند. توجه داشته باشید تمام محصولات موجود در این سایت با اقتصادی ترین قیمت ممکن به فروش می رسد.

    آرایش مناسب با لباس مشکی :

    مشکی یکی از رنگ های بسیار جذاب است که به راحتی با سایر رنگ ها ست می شود و شما می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید به همین دلیل همه خانم ها در رده های سنی مختلف حداقل یک لباس مشکی در کمد خود دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بتوانید با توجه به موقعیت مکانی، آرایش خود را به درستی انتخاب کنید زیباتر و جذاب تر به نظر خواهید رسید. در این مطلب آرایش مناسب با لباس مشکی را برایتان آورده ایم جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

    آرایش صورت :

    مثل همیشه از لوازمی همچون کرم پودر، کانسیلر، پرایمر، مرطوب کننده برای زیرسازی پوست خود استفاده کنید. با توجه به اینکه رنگ تیره بودن رنگ لباستان بهتر است از لوازمی که باعث برنزه شدن پوست می شوند استفاده نکنید.

    آرایش مناسب با لباس مشکی ( آرایش چشم ها ) :

    برای آرایش چشم بهتر است به سراغ سایه های پر زرق و برق مانند اسموکی و شامپاینی بروید. ابتدا سایه مورد نظرتان بزنید سپس خط چشم بکشید و در نهایت یک الی دو دور ریمل بزنید. این نکته را در نظر داشته باشید که ریمل و خط چشم های رنگی مانند آبی و قهوه ای برای این میکاپ مناسب نمی باشد بنابراین حتما از رنگ مشکی استفاده کنید.

    آرایش مناسب با لباس مشکی

    آرایش مناسب با لباس مشکی

    آرایش لب ها  :

    ابتدا مراحل زیرسازی لب را انجام دهید تا ماندگاری رژ لبتان بالا برود برای این کار کافی است سطح لبتان را با استفاده از کرم پایه بپوشانید. حال یک خط لب نزدیک به رنگ رژ را انتخاب کرده و دور تا دور لبتان بکشید سپس رژ لب بزنید و در نهایت یک دستمال را روی لبتان بگذارید تا اضافی رژ لب گرفته شود.

    برای انتخاب رنگ رژ نیز باید به نکاتی همچون رنگ پوست، حجم لب و آرایش چشمتان توجه کنید. اگر لب های بزرگی دارید و یا آرایش چشمتان پر زرق و برق است از رنگ های ملیح مانند صورتی استفاده کنید اما اگر می خواهید لب هایتان برجسته تر دیده شود و یا آرایش چشم ملیحی دارید بهتر است به سراغ رنگ های گرم مانند قرمز، زرشکی و غیره بروید.  همچنین افراد دارای پوست روشن می توانند از رژ لب قرمز استفاده کنند و رنگ های گرم بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست تیره است.

    آرایش مناسب با لباس مشکی  آرایش گونه ها   

    در آرایش مناسب با رنگ مشکی بیشتر روی یکی از نواحی چشم یا لب تاکید شده است بنابراین بهتر است برای آرایش گونه ها از رنگ های ملایم مانند صورتی، بژ، کرم و غیره استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید برای افزایش جذابیت چهره تان از هایلایتر روشن در قسمت بالای گونه ها به کار ببرید.

    آموزش زیرسازی آرایش صورت :

    زیرسازی به معنای پوشاندن عیوب، صاف و یکدست کردن پوست باشد بنابراین برای داشتن یک آرایش تمیز و حرفه ای با ماندگاری بالا لازم و ضروری است. برای این کار به انواع لوازم آرایشی مانند مرطوب کننده، ضد آفتاب، پرایمر، کانسلیر و کرم پودر نیاز دارید. جهت آموزش زیرسازی آرایش صورت تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

    زیرسازی پوست شامل مراحل زیر می باشد :

    1 . پاکسازی و لایه برداری پوست :

    در صورت باز بودن منافذ پوست، آلودگی ها در آن جا تجمع کرده و همین امر موجب تیره و کدر شدن پوست می شود بنابراین شما باید هر هفته یا ماه پوست خود را پاکسازی و لایه برداری کنید چرا که آرایش روی پوست کثیف نمی نشیند. همچنین قبل از آرایش نیز صورتتان را با آب و شوینده ملایم بشویید و سپس خشک کنید. سشوار پرومکس 2

    2 . آموزش زیرسازی آرایش صورت ( مرطوب کردن پوست ) :

    اگر پوست خشکی دارید، پس از شست و شوی صورت مقداری کرم مرطوب کننده بزنید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود.

    آموزش زیرسازی آرایش صورت

    آموزش زیرسازی آرایش صورت

    3 . پرایمر بزنید :

    در صورتی که می خواهید آرایشتان برای مدت زمان طولانی باقی بماند از پرایمر استفاده کنید. این محصول آرایشی علاوه بر افزایش ماندگاری میکاپ به محو کردن چین و چروک ها، صاف و یکدست شدن پوست نیز کمک می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که برای افزایش ماندگاری آرایش چشم بهتر است از پرایمر مخصوص چشم استفاده کنید. سشوار پرومکس 2

    4 . از ضد آفتاب و  کرم پودر استفاده کنید :

    در صورتی که می خواهید در طول روز به بیرون بروید حتما از کرم ضد آفتاب بزنید اما اگر دوست دارید علاوه بر محافظت، عیوب پوستی مانند لک و جای جوش را نیز بپوشانید، از کرم ضد آفتاب رنگی به جای کرم پودر استفاده کنید. البته قدرت پوشش دهی ضد آفتاب رنگی کمتر از کرم پودر می باشد بنابراین استفاده از آن برای حضور در جشن و میهمانی شب مناسب نیست.

    هنگام انتخاب ضد آفتاب و کرم پودر رنگ و جنس پوستتان را در نظر داشته باشید. رنگ این محصولات باید یک الی دو درجه تیره یا روشن تر از پوستتان باشد همچنین اگر پوست چربی دارید از محصولات مات و اگر پوستتان خشک است از کرم های حاوی مرطوب کننده استفاده کنید.

    5 . آموزش زیرسازی آرایش صورت ( از کانسیلر به کار ببرید ) :

    در این مرحله از کانسیلر برای پوشاندن سیاهی دور چشم و قرمزی های پوست مانند جای جوش استفاده کنید.

    6 . آرایشتان را فیکس کنید :

    فیکساتور ، یکی دیگر از محصولاتی است که به افزایش ماندگاری میکاپ کمک می کند. این محصول در دو نوع اسپری و پودری موجود می باشد که باید آن را پس از تمام آرایش روی کل صورت خود بزنید.

    آرایش مناسب پوست سبزه و تیره :

    رنگ پوست بسیاری از خانم های زیبا و جذاب ایرانی سبزه یا تیره است و به همین دلیل تصمیم داریم در این مطلب درباره آرایش مناسب پوست سبزه و تیره صحبت کنیم. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید و می خواهید به صورت حرفه ای آرایش کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

    آموزش آرایش پوست سبزه و تیره :

    1 . زیرسازی آرایش :

    ابتدا برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید، کمی کرم ضد آفتاب رنگی بزنید، سپس از کرم پودر یا پنکک هایی که تناژ سفید و شیری دارند برای پوشاندن عیوب پوستی خود استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که کرم پودر یا پنکک با تناژ صورتی یا گلبهی پس از ترکیب با پوست تیره، حالت خستگی به چهره می دهد بنابراین به هیچ عنوان از آن ها استفاده کنید.

    برخی از افراد برای سفید شدن پوستشان از کرم های خیلی روشن استفاده می کنند که این امر باعث مصنوعی شدن چهره می شود. اگر می خواهید چهرذه تان حالت طبیعی و زیبای خود را از دست ندهد، کرم هایی که یک الی دو درجه روشنتر از پوستتان است را انتخاب کنید. سشوار پرومکس 2

    2 . هایلایتر بزنید :

    اگر می خواهید چهره تان بدرخشد، پس از اتمام مراحل زیرسازی استفاده از هایلایتر را فراموش نکنید. پس از اتمام آرایش با استفاده از براش رژگونه مقداری هایلایتر روشن بالای گونه ها بزنید.

    آرایش مناسب پوست سبزه و تیره

    آرایش مناسب پوست سبزه و تیره

    3 . آرایش چشم و ابرو :

    خانم های دارای پوست سبزه یا تیره بهتر است از سایه هایی همچون کرم، بژ، شکلاتی، آجری و غیره استفاده کنند، همچنین به هیچ عنوان سراغ سایه های تیره مانند مشکی، سرمه ای و غیره نروید چرا که باعث گرفته شدن چهره تان می شوند.

    پس از سایه نوبت به کشیدن خط چشم می رسد. توصیه می شود یک خط چشم متوسط که نه نازک و نه پهن می باشد در پشت پلک خود بکشید و نیازی به کشیدن خط چشم در زیر پلک نمی باشد. اما اگر دوست دارید زیر پلک هم خط چشم بکشید بهتر است از مداد همرنگ لباس خود استفاده کنید چرا که این کار به افزایش زیبایی و جذابیت چشم هایتان کمک می کند.

    4 . آرایش لب و گونه :

    در انتخاب رژ لب نیز مانند سایه چشم باید به سراغ رنگ های روشن مانند نارنجی، آجری، بژ، کرم و غیره بروید. استفاده از رژ لب های براق جذابیت چهره تان را دو برابر خواهد کرد بنابراین ابتدا یک خط لب قرمز، قهوه ای یا آجری بکشید سپس رنگ آن را روی لبتان پخش کنید و در نهایت یک رژ لب براق شکلاتی بزنید. بهتر است رنگ رژگونه را نیز متناسب با رژ لبتان انتخاب کنید.

    ترندهای آرایشی سال 2020

    هر ساله با شروع سال میلادی جدید تعدادی برندهای معروف به همراه کارشناسان مد و فشن کشورهای مختلف از ترندهای خود رونمایی کرده سپس تمامی افرادی که اهل مد روز هستند از آن ها استفاده کرده و یا ایده می گیرند. در این مطلب ترندهای آرایشی سال 2020 را معرفی کرده ایم جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

    ترندهای میکاپ سال 2020 عبارت اند از :

    1 . پوست سالم و درخشان :

    در ترندهای امسال بیشتر رو حفظ حالت طبیعی چهره و مراقبت از پوست تاکید شده است بنابراین در اولین قدم شما باید پوستی سالم و شاداب داشته باشید و از کرم ضد آفتاب رنگی تنها برای پوشاندن عیوب پوستی استفاده کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از افراد حتی تمایل به پوشاندن عیوب پوست خود نداشته و از کرم ضد آفتاب بی رنگ استفاده می کنند. سشوار پرومکس 2

    یکی دیگر از ترندهای امسال درخشان کردن پوست با استفاده از هایلایتر است، درخشش پوست باید به اندازه ای باشد که حالت مصنوعی به چهره تان ندهد.

    ترندهای آرایشی سال 2020

    ترندهای آرایشی سال 2020

    2 . ابروهای کرکی :

    امسال نیز مانند سال های اخیر ابروهای پر و کرکی روی مد است اما این بدان معنا نیست شما ابروهای شلخته خود را مرتب نکنید بنابراین سعی کنید همیشه ابروهای پر و در عین حال مرتبی داشته باشید. سشوار پرومکس 2

    ابروهای کرکی

    ابروهای کرکی

    3 . سایه های رنگی :

    در ترندهای امسال استفاده از سایه های رنگی به چشم می خورد، این سایه ها که بیشتر در فصل های بهار و تابستان کاربرد دارد چشم ها را از حالت بی روحی در آورده و تاثیر زیادی در افزایش شادابی چهره دارد. سعی کنید از سایه های تک رنگ متناسب با استایلتان استفاده کنید، اما اگر می خواهید از چند رنگ به کار ببرید بهتر است رنگ روشن را روی پلک و رنگ تیره را به گوشه خارجی چشم بزنید. سشوار پرومکس 2

    سایه رنگی

    سایه رنگی

    4 . ترندهای آرایشی سال 2020 ( مژه های پر ) :

    اگر می خواهید از مد امسال پیروی کنید، بلد کردن مژه هایتان را فراموش نکنید. سعی کنید ریملی انتخاب کنید که مژه هایتان را بلند و پر نشان دهد به گونه ای که در یک نگاه دیگران را جذب خود کند. در صورت تمایل می توانید برای تنوع از ریمل های رنگی که به تازگی به بازار آمده است استفاده کنید.

    ترندهای میکاپ سال 2020

    ترندهای میکاپ سال 2020

    5 . خط چشم رنگی :

    اگر چرخی در فضای مجازی زده باشید حتما خط چشم های رنگی را دیده اید. این گونه خط چشم ها جذابیت خاصی به چشم ها می بخشد بنابراین اگر می خواهید چشم هایتان در همان نگاه اول جلب توجه کند حتما خط چشم رنگی را امتحان کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است خط چشم و ریمل رنگی را به صورت همزمان استفاده نکنید به عنوان مثال اگر می خواهید خط چشم آبی بکشید حتما مژه هایتان را مشکی کنید.

    خط چشم رنگی

    خط چشم رنگی

    6 . ترندهای آرایشی سال 2020 ( رژلب طبیعی یا تیره ) :

    رژ لب طبیعی و تیره هر دو از ترندهای آرایشی سال 2020 هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه یا نوع آرایشتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

    سشوار پرومکس 2

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *