مقالات

نرم کننده موی سر

نرم کننده موی سر

نرم کننده موی سر

فروش عمده برس چوبی بامبو

همه ما در مورد اهمیت استفاده از شامپو و نرم کنند به عنوان بخشی از روال معمول مراقبت از مو شنیده‌ایم اما نرم کننده مو دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

در حالی که شامپو وظیفه تمیزکنندگی را بر عهده دارد نرم کننده موها را نرم و خوش حالت کرد و از تارهای مو در برابر آسیب محافظت می‌کند. نتیجه نهایی داشت موهایی براق و سالم با ایستایی کمتر و حالت‌دهی فوق‌العاده است.

بنابراین اگر می‌خواهید موهای خود را سالم نگه دارید، خرید یک نرم کننده مو خوب ضروری است. این محصول به آبرسانی مجدد موهایی که به دلیل استفاده از مواد شوینده و شامپوهای مختلف روغن‌های طبیعی روی سطح آن‌ها از بین رفت و مو مستعد خشک شد و وز است کمک می‌کند.

هر زمان که از شامپو استفاده می‌کنید، بهتر است بعد از آن حتما از نرم کننده یا ماسک مو برای مرطوب کردن موهایتان استفاده کنید. این کار باعث می‌شود موهای شما سالم‌تر و بسیار بهتر به نظر برسد.. نرم کننده موی سر

انواع نرم کننده ها

نرم کننده برای موی آسیب دید

انتخاب بهترین نرم کننده مو مستلزم این است که نوع موی خود را بشناسید. در ادامه انواع شامپو نرم کننده مو را به طور مختصر توضیح می‌دهیم:

نرم کنند مو مناسب موی آسیب دید باید بتواند با مواد مغذی خود مو را ترمیم کند.

مواد مغذ موجود در این شامپوها یا ویتامین‌های مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی مو هستند.

یا پروتئین‌های تجزیه شد و آمینواسیدهایی که با تولید پروتئین‌های مو منجر به رشد و ترمیم ساختار مو می‌شوند.

علاوه بر این محصولات مخصوص موهای آسیب دید مانند لایه‌ای عمل می‌کنند که قسمت‌های آسیب دید ساقه مو را می‌پوشانند. نرم کننده موی سر

پخش عمده برس چوبی

نرم کننده برای موی خشک

موهای خشک بعد از نرم شد به هیدراته کرد یا آبرسانی نیاز دارند. به همین دلیل بهترین گزینه برای این موها محصولاتی هستند که تارهای کم آب و شکننده مو را آبرسانی کنند. علاوه بر این بتوانند به ساختار ساقه مو نفوذ کرد و با ایجاد یک لایه از مواد مرطوب کننده روی تارهای مو مانع از تبخیر آب موجود در آن‌ شوند.

شامپو نرم کننده موهای رنگ شد به دلیل نداشتن رنگدانه، رنگ مو را از بین نمی‌برند.

از طرف دیگر با فرمولاسیون‌ خاص و ویژه‌ که دارند اجازه نمی‌دهند مواد شیمیایی به مو آسیب برسانند و در نتیجه باعث حفظ درخشندگی و افزایش حالت پذیر مو می‌شوند. بهترین نرم کننده موی رنگ شده محصولی است که بتواند علاوه بر نرم کردن موها، جلوی مات شدن رنگ آن‌ها را نیز بگیرد.

نرم کننده برای موی ضعیف

افراد دارای موهای ضعیف و نازک باید به سراغ نرم‌کننده‌های حجم دهنده بروند. این محصولات با آبرسانی کافی و مرطوب کردن، باعث می‌شوند موها حجیم‌تر و پرپشت‌تر دیده شوند.

از آنجا که موی سر این دسته از افراد خیلی زود کثیف و چرب می‌شود، باید زود به زود موهایشان را بشویند و به سراغ نرم‌کننده‌هایی بروند که چربی کمتری داشته باشند.

فراد دارای موی فر باید به دنبال نرم‌کننده‌هایی باشند که موهایشان را خیلی سنگین نکنند و منجر به بدفرم و بد حالت شدن یا صاف شدن موهایشان نشوند. بهترین نرم کننده موی فر محصولی است که بتواند موها را خیلی خوب آبرسانی و تغذیه کند. نرم کننده موی سر قیمت عمده برس چوبی

بهترین مارک نرم کننده مو

نرم کننده موی سر

پاسخ به این سوال که بهترین مارک نرم کننده مو برای شما چیست؟ بسیار مشکل است شما باید با توجه به نوع مویی که دارید (چرب، خشک، مختلط، معمولی) و یا اینکه استفاده از چه نوع محصولی برای شما راحت تر است، مثلاً استفاده از شامپو برای خیلی افراد راحت تر است نسبت به استفاده از سرم مو، با توجه به نوع کاربری محصول خود را انتخاب نمایید.

قیمت نرم کنند مو با توجه به نوع محصول و مارک و برند محصول متفاوت است.

اما تنها نکته‌ای که مشخص است، این است که شما هر نوع محصول نرم کنند که برای خرید در نظر داشته باشید.

می‌توانید آن محصول را  از فروشگاه اینترنتی پوریا کالا با بهترین قیمت خریداری نمایید. ما در فروشگاه توضیحات کاملی در مورد مشخصات فنی محصولات قرار داده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

بهترین نرم کننده مو در واقع چه کاری انجام می دهد؟

آیا با خرید نرم کننده مو مشکلات خشکی و وز شدن مو به پایان می رسد؟ نحوه استفاده از آن به چه شکلیست؟ اینها شاید بیشتر سوالاتی باشد که مصرف کننده قبل از خرید محصول مناسب برای نرمی مو با آن مواجه شود.

موهای خیس به شدت آسیب پذیر هستند و در هنگام خشک شدن با حوله دچار شکستگی کوتیکول ها و موخوره می شوند؛ لذا خرید شامپو نرم کننده مو برای مراقبت از مو پس از شستشو ضروری هستند چرا که باعث می شود مو نرم و لطیف شود، به رفع گره ها و شانه کردن آسان مو کمک می کند و باعث درخشش و براقیت مو می شود. به طور کلی از محصولات مراقبت از مو است که برای بهبود ظاهر و جلوه ی مو و کنترل آن مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی آن کاهش اصطکاک بین رشته های مو است تا در زمان شانه زدن موهایی صاف تر داشته باشیم. نرم کننده موی سر

 موی آسیب دیده

این محصولات با مواد مغذی به احیای ساختار آسیب دیده موها کمک می‌کنند. محصولات حاوی کراتین مایع امگا3 و امگا6 برای بازسازی و ترمیم نقاط آسیب دید موها مناسب خواهند بود و با تولید پروتئین مو به مانند محافظی قسمت‌های صدمه دیده را می‌پوشانند.

بهترین نرم کننده مو رنگ شد حاوی ترکیبات مغذی همچون کراتین، بیوتین، انواع ویتامین‌ها چون B5، مواد معدنی و روغن‌های ضروری همچون روغن کرچک، روغن نارگیل و … برای تقویت و تغذیه فولیکول های مو است. این محصولات همچنین با محافظت از رنگ موها و حفظ درخشندگی آن‌ها، مانع کدر شدن و از بین رفتن رنگ اولیه موها می‌شوند.

افراد با موهای ضعیف که دچار ریزش شدید مو هستند بهتر است از محصولات حجم دهنده و پرپشت کننده تقویتی استفاده کنند.

این محصولات در زمان پایانی استحمام و پس از شستشوی کامل مو با شامپو مناسب استفاده می شوند. کافیست متناسب با حجم و اندازه موها میزان مناسب از محصول را بر کف دست خود ریخت و بر تارهای خود ماساژ دهید. برای جلوگیری از ریزش مو ها بهتر است از برخورد نرم کننده با ریشه ها جدا خودداری نمایید.

بعد از انتظار به مدت 3-5 دقیقه موها را به خوبی آبکشی نمایید. اگه دارای مو بسیار آسیب دید و خشک هستید مدت زمان انتظار را افزایش دهید.

قیمت و خرید بهترین مارک نرم کننده مو خارجی و اصل

با گذشت زمان، رنگ کردن های مکرر، شستشوی غیر استاندارد، افزایش سن  و … موی سر نرمی و لطافت اولیه خود را از دست می دهد و زبر، کدر و شکننده می شود به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال محصولی برای نرمی، درخشندگی و لطافت مو های خود هستند.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نرم کننده مناسب با نوع و جنس موی خود را تهیه نمایید تا محصول عملکرد بهتری داشته باشد پس قبل از خرید نرم کننده مو جنس موی خود را بشناسید. در مرحله دوم بهترین برند را برگزینید. برند های لورآل سری السو، داو، سایوس، گلیس، پنتن، سان سیلک، آون، ترسمه، اسوبودا، ایوروشه و …. از جمله برند هایی هستند که در سر تا سر جهان به دلیل کیفیت بالا طرفداران بیشماری به خود جلب کرده اند.

نرم کننده موی سر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *