آرایشی

معرفی – اسپری دئودورانت گارنت

اسپری دئودورانت گارنت

محصولات گارنت – معرفی اسپری دئودورانت گارنت

خرید و معرفی – اسپری دئودورانت گارنت

دئودورانت (Deodorant) و اسپری خوشبو کننده بدن گارنت با بهره گیری از رایحه عطرهای روز دنیا محصول ویژه ای مناسب افراد مشکل پسند تولید کرده است. اسپری گارنت محصول ضد تعریق و خوشبو کننده مناسب استفاده بر روی لباس و پوست بدن می باشد. گارنت با رایحه های بسیار جذاب و ماندگاری 48 ساعته کلکسیونی از بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد. کیفیت پخش رایحه در اسپری GARNET باعث می شود تا بر اساس نیاز خود از این اسپری در فعالیت های روزانه خود بهره ببرید.

مشخصات اسپری دئودورانت گارنت 

شناسه محصول۱۰/ظ/۳۴
حالت مادهاسپری
رایحهمردانه -زنانه
مناسب برایآقایان و خانم ها
ماندگاری۴۸ ساعت
حجم۲۰۰ میل
سایر مشخصات
ساخت کشورایران – رایحه تولید فرانسه

اسپری چیست ؟

شاید شما هم این لحظه را تجربه کرده‌اید که عرق بسیار زیادی بر روی لباس شما شکل گرفته باشد که ناشی از فعالیت روزانه زیاد شماست و دعا می‌کردید که ای کاش، راه حلی مناسب برای آن پیدا می‌شد! دئورانت در واقع همان راه حلی است که شما آرزوی آن را داشتید و به عنوان یک محصول ضد تعریق در فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها قابل تهیه است، اما دئودورانت چیست؟ تفاوت دئودورانت با ضد تعریق‌های موجود در بازار چیست؟ اسپری دئودورانت چیست و چه مزیت‌هایی برای شما ایجاد می‌کند؟

تفاوت اسپری دئودورانت با ضد تعریق چیست؟

با کمی نگاهی فنی تر به مسئله دئودورانت، متوجه خواهیم شد که این محصول در واقع با باکتری‌هایی که باعث ایجاد بوی بد عرق در بدن می‌شوند، مبارزه می‌کند. در واقع اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم که دئودورانت چیست، باید بگوییم که نوعی محصول با فعال‌های بوزدایی است که مانع رشد باکتری بر روی بدن شما شده و حتی تعداد باکتری‌های آن را کاهش می‌دهد.
در کنار دئودورانت‌ها، ضد تعریق‌ ها یا آنتی پرسپیرانت‌ ها وجود دارند که می‌توانند نمک‌های آلومینیومی تولید شده توسط عرق غدد را کاهش دهند.  ضد تعریق‌ها نیز خاصیت بوزدایی دارند، اما به اندازه دئودورانت‌ها محصولات قوی و قدرتمندی در این زمینه نیستند. شیوه کار این نوع محصولات زیبایی کاهش پی اچ پوست برای ایجاد مقداری کمتری باکتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *