فروشگاه آنلاین

قیمت عمده ریمل اسنس اصل

قیمت عمده ریمل اسنس اصل

قیمت عمده ریمل اسنس اصل

برای خرید عمده ریمل اسنس صورتی و مشکی با شماره تلفن

09219124140 تماس حاصل فرمایید.

ضمانت اصل بودن
بهترین قیمت های بازار
تحویل سریع و مطمئن

نمایندگی فروش ریمل اسنس

خرید ریمل اسنس اورجینال

ریمل حجم دهنده EssenceDOUBLE TROUBLE

دوبرابر کردن: ریمل خلاقانه DOUBLE TROUBLE با طراحی فوق العاده جسورانه هر چیزی را که دوستداران زیبایی می خواهند ارائه می دهد.

گاهی یک ریمل برای به دست آورد مژه هایی که همه می خواهیم کافی نیست!

برس ابتکاری 2in1 دارای دو سر است: یک اپلیکاتور ساخت شد از الاستومر برای حجم بیشتر و مژه های بی نهایت بلند و دیگری از فیبر برای مشخص کردن و فر کردن. ظاهر طبیعی یا دراماتیک: آیا برای نشان داد مژه ها با جلوه WOW مطمئن هستید؟

از نظر چشم تست شد است. فرمول ضد آب ریمل بل اصل

Essence All Eyes On Me

بهترین ریمل اسنس

اسانس ریمل در مقایسه: بهترین با توجه به نوع مژه و اثر!

خرید اینترنتی ریمل ESSENCE و بسیاری از انواع دیگر لوازم آرایش از بهترین برندها. تمام محصولات جدید برند ESSENCE و بهترین های چشم به صورت آنلاین در وب سایت ما موجود است.

برای خرید یک ریمل با کیفیت خوب لازم نیست هزینه زیادی صرف کنیم. آخرین تست پوریا کالا ریمل Essence را به عنوان بهترین خرید، یعنی محصولی که ارزش مناسبی برای پول ارائه می دهد، گزارش می دهد.

همه نمی توانند ریمل هایی از برندهای معروف بخرند که در برخی موارد کیفیت عالی دارند اما هزینه زیادی دارند (مثلاً به کلاس Lash از برند Yves Saint Laurent فکر کنید که می تواند تقریباً 40 یورو برای 9 میلی لیتر قیمت داشته باشد. محصول). .

آیا این بدان معناست که باید از داشتن یک ریمل خوب صرف نظر کنیم؟ پاسخ منفی است و آخرین تست پوریا کالا است که 24 ریمل از مارک های کم و بیش معروف یا گران قیمت را تجزیه و تحلیل کرد. قیمت عمده برس چوبی

ریمل Yves Saint Laurent

ما به طور تصادفی به ریمل کلاس لش از برند Yves Saint Laurent اشاره نکردیم زیرا طبق این تست، بهترین محصول موجود در بازار است. در عین حال، همانطور که همیشه انجام می دهد، محصول با بهترین نسبت کیفیت به قیمت نیز برجسته می شود.

بنابراین ریملی وجود دارد که از یک طرف کیفیت خوبی دارد و از طرف دیگر ارزان است. قیمت عمده ریمل اسنس

ریملی که بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد
طبق آزمایش، «بهترین خرید» ریمل اسنس (افکت حجم دهنده Lash princess) است که تنها 4 یورو قیمت دارد، کیفیت خوبی در نظر گرفته شده و در رتبه بندی کلی هشتم است.

می توان آن را به صورت آنلاین، اما همچنین در برخی از فروشگاه ها خریداری کرد.

ریمل مژه مصنوعی Essence Lash Princess

حتی اسمش هم دقیقاً همان Lash Princess است، اما اثر نهایی ریمل تغییر می‌کند که در این حالت مژه‌های بلند و حجیم می‌شود، به طور خلاصه یک اثر مژه مصنوعی.

من این فرصت را نداشتم که نسخه اول را امتحان کنم – که هنوز در غرفه ها موجود است – اما از بررسی های دیگر متوجه شدم که این دو اپلیکاتور متفاوت هستند: اولی کمی قاشقی شکل است، به سمت پایین گرد است، در حالی که نسخه جدید مخروطی است، در پایه گسترده تر و در خارج نوک تیز است.

بر خلاف انتظارم باید اعتراف کنم که این ریمل را خیلی دوست دارم!

درسته ریمل های Essence حتی نسبت به قیمتشون هم معمولا معتبره ولی راستش انتظار چنین تاثیری روی مژه ها نداشتم!

قوام این محصول کاملا ضخیم و خمیری است، اما خیلی خشک نیست و این به شما این امکان را می دهد که فقط با یک ضربه به مژه هایی بسیار مشکی و واضح برسید.

نتیجه نهایی مژه هایی بسیار بلند و پرپشت، به خوبی جدا شده و بدون توده، اما در عین حال پررنگ و پر است. قیمت عمده ریمل اسنس

اگر به دنبال جلوه ای طبیعی و محتاطانه هستید، مطمئناً ریمل شما نیست، اما اگر مثل من دوست دارید مژه هایتان را «بار» کنید تا چشمانتان را مشخص و باز کنید، این یک متحد واقعاً خوب است. فروش عمده برس چوبی

خلاصه اینکه این ریمل واقعا برای من یک کشف بود، من هر روز با رضایت زیاد از آن استفاده می کنم و فکر نمی کردم بتوانم از یک ریمل کم هزینه به چنین نتیجه ای برسم

بهترین خرید: ریمل اسنس

عنوان “بهترین خرید” – که نشان دهنده بهترین رابطه بین کیفیت و قیمت است – اسنس است که قیمت آن حدود 4 یورو است.

آن را به عنوان “موثر و بی خطر، همانطور که توسط تجزیه و تحلیل های شیمیایی نشان داد شد است (عدم وجود آلاینده ها) تعریف می کند، که عملکرد عالی را تضمین می کند: ارزیابی عکاسی به اثر روی مژه ها پاداش می دهد، که به آن حجم عالی و بدون توده می دهد. حد او؟ عدم وجود لیست مواد تشکیل دهنده روی برچسب

تفاوت ریمل ها با یکدیگر

اگر مقاله نحوه انتخاب ریمل بر اساس برس را مطالعه کرده باشید، می دانید که همه ریمل ها یکسان نیستند و برای انتخاب کامل باید به اپلیکاتور نیز توجه کنید، اما نه تنها. بر اساس عملکرد ریمل، برس باید با مواد آرایشی دقیق همراه باشد: تنها ترکیب مناسب و اعمال کننده، ریمل را واقعا کاربردی می کند و به شما امکان می دهد نتیجه عالی به دست آورید.

نحوه انتخاب ریمل عالی: ترکیب
ریمل انواع مختلفی دارد: از بلند کننده تا حجم دهنده. از فر کرد تا تقویت مواد تشکیل دهنده و درصد استفاده آنها تفاوت را ایجاد می کند. در اینجا ترکیبات مشترک در همه ریمل ها و نحوه تشخیص آنها با خواند برچسب آورده شد است. قیمت عمده ریمل اسنس

ترکیبات مشترک همه ریمل ها

آب، روغن ها، موم ها و رنگ ها (البته با منشأ متفاوت) مواد اولیه هستند و در همه ریمل ها مشترک هستند.

موم ها و روغن ها: همراه با آب امولسیون تشکیل می دهند که توسط مواد دیگر غنی می شود. آنها در اولین مکان های INCI هر ریملی یافت می شوند و در انواع مقاوم در برابر آب مقادیر بیشتری واکس وجود دارد. قیمت عمده ریمل اسنس

روغن‌ها و موم‌های پرمصرف عبارتند از: روغن کرچک، روغن جوجوبا و استرهای آن، موم‌ها و روغن‌های معدنی مانند موم میکروکریستالی و پارافین، موم زنبور عسل (Cera Alba Beeswax)، موم کارنائوبا (Copernicia Cerifera Wax)، موم candelilla (Euphorbia). Cerifera Wax) و موم های مصنوعی. در ترکیب با یکدیگر، بافت ریمل را پرپشت، اما به راحتی و نرم می کنند.
رنگ ها: همراه با موم ها و روغن ها، مواد اساسی برای ریمل هستند. در INCI ریمل های مشکی کلاسیک، در واقع، رنگ هایی مانند اکسید آهن سیاه (CI 77499)، کربن گیاهی (CI 77268:1)، کربن سیاه (CI 77266) خودنمایی می کنند. از طرف دیگر در ریمل های رنگی ترکیبی از رنگدانه ها وجود دارد. به عنوان مثال، اکسید آهن قرمز (CI 77491) در ریمل های قهوه ای، آبی اولترامارین (CI 77007) در ریمل های آبی روشن، اکسید کروم (CI 77289 و CI 77288) در ریمل های سبز استفاده می شود.

قیمت عمده ریمل اسنس اصل
قیمت عمده ریمل اسنس اصل

ترکیبات خاص ریمل

بر اساس عملکرد (طولانی، حجم دهنده، تقویت کننده، ضد آب و …) ترکیب ریمل تغییر می کند و هر یک حاوی مواد خاصی است.

ریمل حجم دهنده، انحنا دار و ماندگار
در ریمل های حجم دهنده در بالای لیست مواد تشکیل دهنده، پلیمرهای تشکیل دهنده فیلم مانند پلی وینیل الکل (پلی وینیل الکل) یا پلی وینیل پیرولیدون (PVP) رایج هستند. یا کوپلیمرهایی مانند Acrylates/Ethylhexyl Acrylate Copolymer یا Acrylates Copolymer. آنها مواد مصنوعی هستند که به مژه ها حجم می دهند و ماندگاری طولانی را تضمین می کنند. قیمت عمده ریمل اسنس

آنها همچنین در فرمولاسیون ریمل های فر کننده استفاده می شوند زیرا مژه ها را شکل می دهند. آنها را مشخص می کنند و آنها را پیچیده می کنند و آنها را در موقعیتی که توسط برس منحن به آنها داد شده ثابت می کنند. یکی دیگر از مواد معمولی ریمل های حجم دهنده و فر کننده (اما در ریمل های بلند کننده نیز وجود دارد) صمغ اقاقیا (صمغ سنگال آکاسیا) است، این یک لاستیک طبیعی با خاصیت تشکیل لایه است. با بلند کردن و فر کردن مژه ها مژه ها را پوشش می دهد.

ریمل ضدآب

ریمل های ضد آب به این دلیل شناخت می شوند که INCI حاوی درصد بیشتری از روغن ها و موم ها هستند (در لیست INCI آب را در رتبه اول نخواهید یافت) و کوپلیمرهایی مانند VP/Hexadecene Copolymer و VP/Eicosene Copolymer. این دومی به دلیل توانایی بالا در مقاومت در برابر آب ریمل بیشترین استفاده را دارد. سیلیکون ها به طور گسترده در ترکیب ریمل های ضد آب استفاده می شوند: آنها برای افزایش مقاومت ریمل استفاده می شوند. اما در ریمل های اکو بیو از لاستیک آکاسیا استفاده می شود. ترکیب مناسب این مواد، مقاومت ریمل را در برابر اشک، تعریق، رطوبت… قیمت عمده ریمل اسنس

ریمل بلندکننده

آنها با معرفی الیافی فرموله می شوند که با قرار گرفت خود در امتداد محور مژه ها باعث بلند شد و ضخیم شدن موقت مژه ها می شوند.

آنها مانند سوزن های بسیار نازک به نظر می رسند و برای به دست آورد اثر افزایش طول استفاده می شوند. در لیست مواد تشکیل دهنده ریمل های بلندکننده، الیافی با ماهیت مصنوعی یا گیاهی وجود دارد: نمونه هایی از آنها عبارتند از ریمل، الیاف نایلون (مانند نایلون-6) یا الیاف سلولزی (سلولز).

با استفاده از این الیاف، اثر “مژه بلند” تضمین شده است و هیچ خطری برای افتاد آنها در داخل چشم مانند گذشته با موهای راسو وجود ندارد.

علاوه بر این، کمپلکسی که از ارتباط آپیژنین، اولئانولیک اسید و پپتید تشکیل شده است (که INCI به ترتیب Apigenin، Oleanolic Acid و Biotinoyl Tripeptide-1 است) بسیار موثر است.

ریمل های غنی شده با این کمپلکس اثر بلند کنندگی فوق العاده ای می بخشد و مژه ها را تقویت می کند. بنابراین ریمل هایی که حاوی آن هستند، هم بلندکننده و هم کاربردی هستند. قیمت عمده ریمل اسنس

ریمل های کاربردی

در ریمل های با خاصیت تقویت کننده و مغذی، از ترکیبات متعددی استفاده می شود که می توانند فرمول را غنی کنند. بیشترین عملکرد را آمینو اسیدهای ابریشم (آمینواسیدهای ابریشم)، آرژنین (آرژنین)، سرامیدها (سرامیدها)، پانتنول (پانتنول)، کراتین (کراتین هیدرولیز شده): مواد فعالی که باعث تقویت و مراقبت از مژه ها می شوند. از طرف دیگر روغن آرگان، روغن کاملیا، روغن پالم یا روغن زیتون، مغذی، بازسازی و محافظت از مژه ها در برابر تهاجمات خارجی هستند. بیوتین (INCI Biotin) به جای آن برای تقویت رشد مژه ها استفاده می شود.

در نهایت، ترکیب ریمل ها با یک سری مواد لازم برای بهبود بافت، انعطاف پذیری و کاربرد کامل می شود. برای اینکه ریمل خشک نشود خوب پخش شود قوام نرمی داشته باشد و مهمتر از همه از آلودگی های احتمالی محافظت شود، مواد نگهدارنده معرفی شده اند (مجموعه ای از موادی که باید مراقب آن ها باشید به خصوص اگر دارای حساسیت و حساسیت هستید. قیمت عمده ریمل اسنس

چشم‌هایی که به راحتی تحریک می‌شوند اصلاح‌کننده‌های رئولوژیکی به عنوان مثال هیدروکسی اتیل سلولز نرم‌کننده‌ها (مانند بیس-دی‌گلیسریل پلی‌آسی‌لادی‌پات-2 بافت‌دهنده‌ها (پلی‌متیل متاکریلات) ویا عوامل ضد چسبندگی مانند نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوکسینات قیمت عمده ریمل اسنس

خلاصه مطالب

موادی که در این مقاله به شما گفتم تنها بخشی از مواردی است که در دنیای عظیم مواد آرایشی استفاده می شود. آنها مطمئناً رایج ترین و بسیار ایمن هستند.

همچنین برای ظریف ترین ریمل ها مناسب هستند و برای چشم های حساس و کسانی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند، فرموله شده اند.

آیا ریملی که می خواهید بخرید نتایج فوق العاده ای را ارائه می دهد؟ اکنون شما تمام اطلاعات لازم برای انتخاب ریمل مناسب برای نیازهای خود را دارید، اما اگر در مورد لیست مواد شک دارید… با من تماس بگیرید. 09219124140

انتخاب ریمل متناسب با چشم ها

زمان آن فرا رسیده است که نحوه انتخاب و استفاده از ریمل بر اساس فرم چشم و مژه را درک کنیم. ریمل به شما این امکان را می دهد که نگاه خود را تقویت و تشدید کنید اما برای یک نتیجه شخصی باید بهترین را انتخاب کنید. بسته به نوع چشم ها و مژه ها به ریمل با برس مناسب نیاز دارید که به روش صحیح نیز زده شود.

چشم‌های گود رفت معمولاً چشم‌های کوچکی هستند و بنابراین برای برجسته‌ شد آن‌ها باید روی ریمل زیاد تمرکز کنید.

لازم است نگاه را باز کنید و مژه ها را بلندتر کنید و بیش از همه روی مژه های خارجی تمرکز کنید تا جلوه “پروانه” داشته باشید.

ریمل باید بلندتر و برس نازک و صاف باشد. با این حال در مورد چشم‌های گود افتاده با مژه‌های کم پشت ویا کوتاه به ریملی با فرمول حجم‌دهنده و بلند کردن آن با ساعت شنی، شانه یا برس توپ نیاز دارید. در واقع، شما به اپلیکاتوری نیاز دارید که دارای موهایی با طول های مختلف باشد تا به مژه های کوتاه تر و بلندتر برسد. برای این نوع چشم ها باید ریمل را هم برای مژه های بالا و هم برای مژه های پایین بزنید. قیمت عمده ریمل اسنس

چشم های بیرون زده برجسته و معمولاً درشت با پلک متحرک بزرگ هستند. ریمل مناسب برای این نوع چشم ها انحنا با برس منحنی و باریک برای مژه های بلند است. اگر چشم های بیرون زده با مژه های نه چندان پرپشت همراه باشد. از طرف دیگر ریمل باید با یک برس بزرگ و گرد با موهای ضخیم حجم دهنده باشد. اثر نهایی باید برای مژه های بالایی تاثیرگذار باشد. با این حال، نباید در استفاده از ریمل روی مژه های پایین افراط کنید، مگر اینکه بخواهید چشمان خود را بزرگتر نشان دهید.

چشم بادامی یا معمولی

این نوع چشم ها به طور طبیعی هماهنگ هستند و شکل آنها دراز، بیضی است. انتخاب ریمل کار سختی نیست زیرا در مورد چشم هایی است که می توان به راحتی آن ها را زیبا کرد.

بنابراین با استفاده از ریمل می توانید روی مژه های مرکزی بیشتر از مژه های بیرونی تمرکز کنید. برای تاثیرگذاری زیاد و تشدید ظاهر، ریمل را ۲ بار با حرکت زیگزاگ به سمت بالا بکشید. اگر مژه‌ها نازک، نازک ویا کوتاه باشند، بهترین برس برای زد ریمل، برس مخروطی شکل است که حجم دهنده و فرم دهنده است. اگر مژه ها ضخیم، ضخیم و/یا بلند هستند، یک برس نازک با شانه منحنی لازم است و تنها یک بار عبور کافی است.

آنها چشم هایی هستند که با افتادگی پلک مشخص می شوند و بنابراین چین کلاسیک بین پلک متحرک و قوس ابرو دیده نمی شود. این چشم ها به ریملی نیاز دارند که نگاه را باز کند: بلند کردن با برس صاف و نازک برای مژه های ضخیم و/یا کوتاه. با برس شانه نازک، که برآمدگی ایجاد نمی کند، برای مژه های صاف و/یا پرپشت.

شکل چشم بادامی

برای به دست آورد این نتیجه لازم است ریمل بلند کننده را از ریشه شروع کرده و با حرکت زیگزاگ به سمت بیرون تا نوک آن ادامه دهید. ریمل را مکررا روی مژه های فوقانی بیرونی بکشید. مقدار زیادی ریمل به ظاهر ظاهر معمولی “دوز” می دهد.

اگر چشم‌ها نه تنها گرد بلکه درشت هم هستند توصیه‌هایی را برای چشم‌های بیرون زده دنبال کنید و بیشتر روی تقویت مژه‌های بالایی تمرکز کنید. با این حال، اگر می خواهید ظاهری قوی و موثر داشته باشید، آن را به وفور بر روی مژه های بالا و پایین بمالید.

قیمت عمده ریمل اسنس

I Love Extreme Volume Mascara Waterproof Black

ضد آب: ریمل مورد علاقه شما، ضد آب! برای داشتن مژه های پرپشت، حجم یک ضربه ای را بدست آورید!
پوشش فوق العاده! برس الیاف بزرگ هر مژه را برای حجم دهی ضد پاشش می پوشاند. حجم و طول شدید و چشمگیر را برای نتایج خیره کننده و طولانی مدت فراهم می کند.
تمام روز طول می کشد: روز خود را بدون پوسته پوسته شدن و محو شدن بگذرانید! این ریمل پوسته پوسته نمی‌شود، محو نمی‌شود و نمی‌پوشد و آن را به یک ریمل عالی برای تمام روز و ماندگاری طولانی تبدیل می‌کند. عرق و اشک با هم فرقی ندارند! حذف: این ریمل قدرت ماندگاری دارد! از یک پاک کننده آرایش ملایم یا آب میسلار برای پاک کردن در پایان روز استفاده کنید. اگر این کار نکرد، روغن نارگیل توصیه می شود.
ادعاها: وگان و بدون ظلم. عاری از عطر، پارابن، الکل و ذرات میکروپلاستیک. ساخت لوکزامبورگ.
CRUELTY FREE: لوازم آرایشی اسانس دارای گواهی و تاییدیه PETA به عنوان یک نام تجاری بدون ظلم است. ما هیچ یک از محصولات خود را روی حیوانات آزمایش نمی کنیم.

ریمل مژه مصنوعی ESSENCE PRINCESS

مژه ها را پرتر نشان می دهد
طول مژه ها را افزایش می دهد
اثر مژه مصنوعی را ایجاد می کند
سریع خشک می شود
لکه نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *