فروشگاه آنلاین

قیمت عمده ریل تکنیک

قیمت عمده براش ریل تکنیک

قیمت عمده ریل تکنیک

کت جین زنانه کوتاه

قیمت عمده برس چوبی

فروش عمده ریل تکنیک

کسانیکه دونبال فروش عمده ریرل تکنیک هستند میتوانند از طریق وب سایت های فروشگاهی که به صورت آنلاین محصولات ریل تکنیک را به صورت عمده عرضه میکنند خرید کنند.ویا میتواننداز مراگز خرید که به صورت مستقیم و حضوری ریل تکنیک را عمده میفروشند مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.

در فروش عمده برند ریل تکنیک سود کمی میباشد و فروشندگان این محصول با توجه به فروش زیاد میتوانند سود خوبی داشته باشند.

عمده فروشی محصولات ریل تکنیک در اکثر مراکز که حالت پخش را دارند موجود میباشد. خرید لباس زنانه پاییزی

ست براش ریل تکنیک01786
ست براش ریل تکنیک91534
ست براش ریل تکنیک01895
ست براش ریل تکنیک04183
ریل تکنیک پد آرایشیپد تکی
ریل تکنیک پد آرایشیپد 4 تایی

قیمت عمده ست براش ریل تکنیک

برای مشاهده قیمت عمده ست براش ریل تکنیک میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی اینترنتی پوریا کالا علاوه بر مشاهده لیست قیمت که به صورت عمده عرضه میشود میتوانید خرید خود را انجام دهید.

قابل ذکر است که کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه اصل و اورجینال بوده و در غیر این صورت مشتریان حق عودت محصول را دارند.

بعد از خرید از طریق وب سایت فروشگاه سعی میکند تا در کوتاهترین زمان محصول را به دست مشتری برساندو همین امر باعث میشود تا مشتریانه نهایت رضایت از این فروشگاه را داشته باشند.

فقط با یک بار خرید عمده از این فروشگاه شما مشتری دائمی خواهید بود. نمایندگی فروش برس چوبی

نمایندگی پخش عمده ریل تکنیک

در باره نمایندگی برند ریل تکنیک باید گفت که به صورت رسمی این برند نمایندگی پخش عمده در ایران را فعلا ندارد و کسانیکه این محصول را به صورت عمده میفروشند یا خود از کشورهای همچون ترکیه ، دوبی ، چین ، وارد میکنند و به فروش میرسانند و یا اینکه از کسانیکه این محصولات را وارد کشور میکنند به صورت انبوه خرید کرده و خود اقدام به پخش عمده برند ریل تکنیک میکنند.

شاید در آینده نمایندگی ریل تکنیک نیز به صورت رسمی فعالیت خود را اغاز کند.

خرید عمده ریل تکنیک

فروشگاها و مغازداران برای خرید عمده ریل تکنیک میتوانند به صورت غیر حضور از فروشگاه اینترنتی پوریا کالا خرید خود را انجام دهند این فروشگاه برند ریل تکنیک را با قیمت بسیار مناسب وبا کیفیت اصل و اورجینال در زمان کوتاهی اقدام به ارسال از طریق پست پیشتاز ویا تیپاکس میکند.

برای خرید عمده ریل تکنیک حداقل خرید باید تعداد 12 عدد باشد تا فروشگاه بتواند آن را ارسال کندو همچنین لازم به توضیح میباشد که در قبال خرید عمده ارسال رایگان بوده و مشتری هیچ هزینه ای از بابت بسته بند و ارسال پرداخت نمیکند.

برای اینکه مشتریان بتوانند خرید خود را راحتی انجام دهند خرید شلوار جین زنانه

معرفی برند ریل تکنیک

Real Techniques برندی از برس ها و لوازم آرایش است که در سال 2011 توسط دو خواهر به نام های سامانتا و نیکول چاپمن راه اندازی شد.

برس ها با دقت طراحی و ساخته شده اند و کیفیتی پرستیژ با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهند. شما می توانید با برس ها و ابزارهایی برای آرایش چشم، چهره و لب، پیشنهاد گسترده ای از اشکال پیدا کنید. استفاده آسان، تمیز کردن و نگهداری آسان، برس ها نه تنها برای آرایشگران بلکه برای دوستداران آرایش بی تجربه ضروری هستند. پخش عمده برس چوبی

ویژگی های ست براش ریل تکنیک

از ویژگی های ست براش ریل تکنیک میتوان به کیفیت بسیار عالی و تنوع زیادی که برای کار با هر سلیقه ای را فراهم میکند.

ست براش ریل تکنیک اصل که در مدل های مختلف برای انجام و عملکرد به خصوص در آرایش بکار میرود و همچنین موهای این ابزار بسیار نرم و با کیفیت و بادوام هستند.

در علم آرایش که در سالن های زیبای انجام میگیرد هر ست براش ریل تکنیک دارای خاصیت و توانایی انجام عمل آرایش بر روی صورت را میتواند انجام دهد.

به همین منظور آرایشگران تمایل بیشتری برای استفاده از این محصولات و برند ریل تکینک را دارند.و همچنین کار با این ابزار بسیار آسان وراحت میباشد.

ست براش ریل تکنیک اورجینال

مشترین عزیز میتونند ست براش ریل تکنیک اورجینال را از طریق فروش آنلاین فروشگاه اینترنتی پوریا کالا که به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان محترم میباشدخرید خود را انجام دهند.

این فروشگاه برای همه محصولات خود ضمانت برگشت کالا را دارد و چنانچه هر محصولی که خرید میکنند اگر اصل و اورجینال نباشد عودت داده میشود.

خریداران میتوانند با شماره تلفن 09219124140 تماس گرفته وهر گونه سوال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند ریل تکنیک راهنمای های لازم را از مدیریت فروش دریافت نمایند.

برای انکه بتوانند راحت خرید کنند میتوانند اپلیکیشن را از صفحه اصلی دانلود کرده و در صورت نیاز از آن خرید خود را انجام دهندو همچنین از طریق اپلیکیشن نیز میتوانند به راحتی با مدیر فروش فروشگاه ارتباط داشته باشند.

مرکز خرید عمده محصولات ریل تکنیک

اگر بخواهیم که مرکز خرید عمده محصولات ریل تکنیک را برای شما معرفی نمایم باید بگوییم که به آن صورت که شاید مشتریان تصور میکنند مرکز خرید عمده برند ریل تکنیک وجود ندارد فقط هستند کسانیکه خود اقدام به وارد کردن برند ریل تکنیک میکنند و در فروشگاه خود نیز به قیمت عمده محصولات ریل تکنیک را به فروش میرسانند.

البته در کشور های دیگر مرکز خرید عمده برند ریل تکنیم وجود دارد که در واقع همان نماینده رسمی این برند میباشد.که بیشتر عمده فروشان در پایتخت نیز خرید عمده خود را از همین مراکز ویا نماینده رسمی این شرکت خرید میکنند.

real techniques

Real Techniques تأیید کرده است که آنها محصولات یا مواد تشکیل دهنده خود را روی حیوانات آزمایش نمی کنند یا از دیگران نمی خواهند که از طرف آنها آزمایش کنند. تأمین‌کنندگان آنها همچنین روی حیوانات آزمایش نمی‌کنند، و همچنین اجازه نمی‌دهند محصولاتشان در صورت لزوم بر روی حیوانات آزمایش شود.

و در نهایت، محصولات آنها در هیچ بازاری که ممکن است نیاز به آزمایش حیوانی داشته باشد، فروخت نمی شود.

Real Techniques تایید کرده است که تمام محصولاتش گیاهی هستند و حاوی هیچ گونه مواد یا محصولات جانبی مشتق شد از حیوان نیستند.

براش کرم پودر ریل تکنیک

کیت اسفنج + برس طبیعی تابشی Real Techniques کیت عالی برای ظاهری طولانی مدت و بی عیب و نقص است. در واقع شامل برس پودری RT 201، برس تنظیم کننده RT 402 و اسفنج میراکل پلکسیون می باشد. علاوه بر این، یک کیسه برای ذخیره سازی دریافت می کنید. در حالی که برس پودر دارای یک سر بزرگ برای جارو کردن پودر به طور یکنواخت است که منجر به یک روکش مات می شود، برس تنظیم کننده برای گرد و غبار روی هر هایلایتر یا پودرهای سفت کننده عالی عمل می کند. در نهایت، اسفنجی که از فوم بدون لاتکس ساخت شد است. از پایه مایع، کرم یا پودر استفاده می کند. علاوه بر این، می توان آن را مرطوب برای درخشش شبنم یا خشک برای پوشش مات استفاده کرد. تمامی محصولات این کیت گیاهی هستند.

محصولات ریل تکنیک اصل

ریل تکنیک اصل را میتوانید هم از فروشگاه و وب سایت پوریا کالا تهیه نماید و همچنین محصولات ریل تکنیک اصل که دارای بارکد که نماینگر اصل و اورجینال بودن محصول را نشان میدهد.

برند ریل تکنیک اصل که در انواع مختلف برای انجام کار بر روی صورت انجام میشود تولید شده است و تقریبا اکثر آرایشگران زن چند نمونه از این برس و براش برند ریل تکنیک را در سالن خود دارند. فروش عمده برس چوبی بامبو اصل

کار با براش های برند ریل تکنیک بسیار آسان و لذت بخش میباشد.وارائه یک کار با کیفیت را برای مشتری رقم میزند.که این خود دارای اهمیت زیادی است.

ریل تکنیک ساخت کجاست؟

محصولات Real Techniques اساساً در آسیا ساخت می شوند و ما نمی توانیم بیشتر از شرکای خود قدردانی کنیم. تولیدکنندگان ما از بالاترین استانداردهای اخلاقی و کیفیت برخوردار هستند و قبل از اینکه بتوانند به عنوان شریک ما کار کنند، از طریق یک فرآیند بازرسی و ممیزی دقیق ارائه می شوند.

قیمت ریل تکنیک اصل

قیمت محصولات ریل تکینک اصل به نسب دیگر برند ها دارای قیمت مناسبی میباشد.با توجه به اصل واورجینال بودن محصولات این برند از طرف کسانیکه از ریل تکنیک استفاده کرده اند بیه نهایت راضی هستند و یک محبوبیت خوبی در بین مشتریان به این برند هست.

در بازار قیمت ریل تکنیک دارای نوساناتی هست که این امر از آنجایی ناشی میگیرد که یکسری از افراد اقدام به فروش تقلبی ریل تکنیک میکنندو همین امر باعث میشود تا از بابت قیمت برند ریل تکنیک در بازار متفاوت باشد.

اما در حالت کلی به نسبت کیفیت خوبی که این برند دارد را مقایسه کنیم با دیگر برند های هم ردیف خود قیمت این مناسب بوده و تقریبا همه مشتریان دوست دارند تا از این برند خرید کنند.

پد آرایشی ریل تکنیک

Travel Case یک اسفنج آرایشی است که به طور یکپارچه زیرسازی مایع و کانسیلر را با هم ترکیب می کند.

این اسفنج که با فوم بدون لاتکس ساخت شد است دارای یک طرف نوک تیز است که کاملاً با ناحیه زیر چشم منطبق می شود و به خوبی با ناحیه زیر چشم سازگار می شود.

همچنین یک طرف صاف و گرد است که برای استفاده آسان، فونداسیون شما را محکم می کند.

شما فقط باید در حین استفاده از آن پیدا کنید که کدام سمت برای صورت شما مناسب تر است و اسفنج را هنگام مهر زد و مخلوط کرد بچرخانید. آسان، شهودی و موثر، این اسفنج ابزاری ضروری برای دستیابی به پوستی بی عیب و نقص در کمترین زمان است!

علاوه بر این، این محصول دارای یک کیف مسافرتی است که از اسفنج شما محافظت می کند. از آن در برابر هر گونه آسیبی چه در حال حرکت یا نه محافظت می کند. در واقع، این کیف برای نگهداری اسفنج شما و برد آن در هر مکانی عالی است. مناسب برای مسافرت، به راحتی در کیف شما جا می شود. فقط اسفنج را در کیف قرار دهید، آن را در کیف خود قرار دهید و آن را با خود همراه داشته باشید.

روش استفاده از پد آرایشی ریل تکنیک

برای اعمال و ترکیب کانسیلر مایع و کرم پودر مورد علاقه خود استفاده کنید. برای رسید به نتیجه ای طبیعی و شبنم دار، قبل از هر بار استفاده اسفنج را مرطوب کنید – اسفنج را در آب خیس کنید و آب اضافی را به آرامی فشار دهید.

همچنین می توانید از آن به صورت خشک استفاده کنید تا نتیجه ای کاملاً پوشش داد شود.

به منظور دستیابی به نتیجه ای بی عیب و نقص، با استفاده از حرکات نوازش و جهشی مخلوط کنید. از نوک تیز آن برای زد کانسیلر زیر چشم، روی عیوب و پوشاندن لک ها استفاده کنید. برای تضمین بهترین شرایط، باید هر 30 بار اسفنج خود را تعویض کنید.

انواع براش ریل تکنیک

REAL TECHNIQUES Everyday Essentials Eye، بنفش، ست 8 تکه

برند REAL TECHNIQUES
کاربردهای توصیه برای محصول برای سایه چشم برای خط چشم برای برجسته کرد
رنگ بنفش
جنس آلومینیوم
نوع پوست همه
از فرم آیتم Brushes
تعداد قطعه 8
محدوده سنی (توضیحات) بزرگسال
جنس دسته آلومینیوم
رنگ پوست همه

اگر این یک برس است که روزانه از آن استفاده می کنید، توصیه می کنیم آن را هر هفته با استفاده از شامپو برس ابزار اکو و آب گرم بشویید.
موها را با شامپو براش Eco Tools ما کف کنید و زیر آب بشویید تا آب شفاف شود.
سعی کنید پایه موها را به طور کامل در آب غوطه ور نکنید، در غیر این صورت موهای بدون ظلم شما ممکن است از فرم جدا شوند.

قیمت عمده ریل تکنیک

براش سایه ریل تکنیک

Real Techniques Everyday Essentials Set مجموعه ای است که چهار برس و یک اسفنج را ارائه می دهد تا آرایش روزانه شما را آسان تر کند.

این شامل برس رژگونه RT 400، برس چین دار RT 300 Deluxe، برس تنظیم کننده RT 402، برس صورت RT 200 Expert و اسفنج صورت معجزه آسا می باشد.

با استفاده از این ابزارهای همه کاره، می توانید پایه ای برای آرایش خود ایجاد کنید و محصولاتی از زیرسازی، کانسیلر، رژگونه، هایلایتر، پودرهای تنظیم کننده و سایه چشم را اعمال کنید.

شما می توانید انتظار ظاهری طولانی مدت و بدون عیب داشته باشید!

دسته های برس ها از آلومینیوم ساخت شد و سبک وزن هستند که استفاده از آن ها را آسان می کند. علاوه بر این، برس ها گیاهی هستند و دارای موهای مصنوعی UltraPlush™ هستند.

ست براش چشم ریل تکنیک

ست برس REAL TECHNIQUES (لوازم ضروری روزمره، چشم پیشرفته، پایه بی عیب و نقص)

  • برند REAL TECHNIQUES
  • کاربردهای توصیه شده برای محصول برای پوشاندن، کانتور، برای رژگونه، برای زیرسازی، برای برجسته کردن
  • رنگ صورتی
  • نوع پوست خشک
  • چوب فرم آیتم
    تعداد قطعات 5
  • محدوده سنی (توضیحات) بزرگسال
  • رنگ پوست همه

محصول بسیار مفید و موثر
با بسته بندی خوب
ساده در نگهداری
برای رفع نیازهای شما ایجاد میشود.

معرفی ست براش ریل تکنیک 01786

معرفی ست براش ریل تکنیک 01786
  • برند: ریل تکنیک
  • ویژگی: اسفنج نرم و با کیفیت
  • با دوام و استحکام بالا
  • پوشانندگی، رنگ دادن و ترکیب مواد روی پوست
  • ساخته شده از پرزهای بسیار لوکس و نرم
  • شامل 4 براش رژ گونه
  • کرم پودر
  • هایلایتر و براش سایه چشم و یک اسفنج آرایشی
  • ضد خشونت علیه حیوانات, قابلیت تمیز کردن آسان

01786

رژگونه ریل تکنیک 400 براش مخروطی است و برای لوازم آرایشی بهداشتی مناسب رژگونه کاربرد دارد، که سطح صاف و یکدستی روی پوست ایجاد می کند.

پد آرایشی ریل تکنیک –اسفنجی همه کاره است و از تکنولوژی فوم پیشرفته طراح شد است و باعث صاف و یکدست شد لوازم آرایشی بهداشتی روی پوست می شود وآرایشی صاف و بی عیب و ایراد ایجاد می‌کند.

دلوکس 300 این براش پرزهای کوتاه و حجیم دارد و سایه‌های کرمی و پودری را به صورت صاف و یکدست روی چین‌های چشم می‌زند.از این براش برای استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی از قبیل کانسیلر نیز می توان استفاده کرد و مناسب افراد مبتدی و حرفه ای است.

هایلایتر ریل تکنیک 402 این براش پرزدار و نرم است و مناسب هایلایت کرد و استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی نظیر پودر بیک می باشد.این براش تقریبا مناسب هرکاری است از قبیل، استفاده از کرم پودر، ترکیب کانسیلر و …

براش کرم پودر ریل تکنیک 200 :دارای پرزهای محکم است و مناسب کرم پودرهای کرمی و مایع است.

بیوتی بلندر : به کمک بیوتی بلندر به راحتی می توان کرم پودرهای مایع را به پوست زد.برای داشتن یک آرایش براق باید این اسفنج را کمی مرطوب کرد و برای آرایش مات باید به صورت خشک از آن استفاده نمود.

ریل تکنیک 91534

ریل تکنیک 91534

ست براش ریل تکنیک 91534، یکی از ابزارهای کاربردی از برند ریل تکنیک است. این ست 5 تکه بر اساس کارآیی و کاربردی که دارد توسط رنگشان کدگذاری شده است. این ست همه براش هایی که برای زیبایی و آرایش چشم ضروری است در خود جمع آوری کرده است.

براش‌های این ست از موهای بسیار نرم و لطیف ساخته شده است که قابل شستشو هستند و به راحتی تمیز می‌شوند زیرا در تولید همگی این براش ها از مواد باکیفیت استفاده شده است.

دسته‌های ست براش از جنس آلومینیوم بسیار سبک هستند و رنگ بنفش مات دارند. یکی از دلایلی که استفاده از ست براش ریل تکنیک را آسان کرده، وجود همین دسته‌های سبک آلومینیومی است. همچنین این ست از یک استند نگهدارنده براش نیز برخوردار است.

ست براش 91534

  • 308 براش سایه مدیوم
  • 310 براش چین و چروک
  • 311 براش خطوط ریز
  • 307 براش سایه
  • 312 جداکننده مژه
  • محفظه براش

ویژگی‌های ریل تکنیک 91534

  • شامل پنج براش مناسب آرایش چشم
  • دارای دسته‌های آلومینیومی بسیار سبک
  • دارای یک استند نگهدارنده ی براش
  • با رنگ دسته‌های بنفش مات
  • ضد خشونت علیه حیوانات
  • دارای پرزهای نرم و لطیف
  • برند ریل تکنیک لیسانس و طراحی آمریکا می باشد اما خط تولید آن در چین است

نحوه استفاده از براش ست 91534

308 براش سایه مدیوم: قلم موی تخت و پهن مخروطی برای جاروب نرم + سایه‌های کِرِمی یا پودر بلِند

310 براش ضد چروک: این محصول با طراحی نرم و مخروطی برای شکل‌دهی بدون زحمت با استفاده از سایه‌های پودری یا کِرِمی ساخته شده است.

311 براش قلم موی ریز: ابزاری عالی برای استفاده دقیق از خط چشم کِرِمی یا مایع

307  براش سایه زن: این محصول کوتاه و متراکم بوده که برای برداشتن بیشترین مقدار رنگ و توزیع مساوی مناسبت است

312 براش جداساز مژه: شانه فلزی برای کمک به جدا ساختن ریمل‌های گلوله شده

قوطی براش: براش‌ها را سازماندهی می‌کند.

ست براش 01895

قیمت عمده ریل تکنیک

  • مدل آرتیست اسنشیال
  • شامل 5 براش کاربردی
  • مناسب صورت، چشم، گونه، لب
  • ترکیب براشهای: RT 217, R317, RT 420, RT425, RT 421
  • زیر سازی، کانتور، هایلایتر، رژگونه، خط، رژ لب
  • شامل همه مواردی است که شما برای ایجاد یک آرایش بی عیب و نقص نیاز دارید
  • ساخته شده از بهترین الیاف مصنوعی
  • احساس نرمی و لطافت روی پوست
  • متناسب با تمام نیازهای میکاپ

قیمت عمده ریل تکنیک

ریل تکنیک 04183

  • قابلیت شستشو
  • ماندگاری و دوام بالا
  • تراکم فوق العاده بالا
  • طراحی زیبا و خوش دست
  • دسته براش ها از آلومینیوم سبک
  • ست براش بسیار کامل و کاربردی
  • بدون ریزش پرزها
  • مجموعه ای از کاربردی ترین براش ها
  • مناسب برای رژگونه، کرم پودر، هایلایتر،کانتور، پودر بیک

ریل تکنیک کد 04183 از پرزهای بسیار نرم و لطیف تولید شده است و برای پوست هر فردی مناسب میباشد. تمام براش های این ست وگان میباشند و هیچ گونه رفتار خشنی روی حیوانات انجام نشده است. به همین علت انتخابی ایده آل برای افرادی می باشد که محصولات وگان می خواهند.

این ست کاربردی جهت پوشانندگی، رنگ دادن و همچنین ترکیب مواد آرایشی روی صورت بسیار پرکاربرد می باشد. براش 5 عددی ریل تکنیک کد 04183 دوام بسیار بالایی دارند به همین علت برای مدت های طولانی میتوانید از این براش ها استفاده کنید.

ریل تکنیک 60031

ست برس ریل تکنیکس حاوی چهار برس و یک اسفنج با کیفیت و عالی برای افرادی است که می‌خواهند آرایشی زیبا و جذاب داشته باشند.

این برس ها از پرزهای بسیار لوکس و نرمی ساخت شده‌اند که باعث شده بسیار صاف و نرم باشند.

این برس ها کاملا ضد خشونت علیه حیوانات بوده و مناسب برای افرادی است که وگان هستند. حاوی چهار برس و یک پد است که همه نیازهای شما برای یک آرایش کامل و بی عیب و نقص را برطرف می‌کند.

این ست برای پوشانندگی، رنگ داد و ترکیب مواد آرایشی بسیار پرکاربرد خواهد بود.

ست حاوی برسی فوق‌العاده برای کرم پودر،برسی مناسب برای کانسیلر، برس سایه چشم، هایلایتر و یک اسفنج می‌باشد.

برس های ست برس ریل تکنیک اصل دوام بسیار بالایی داشته و تا مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای تمیز کردن برس ها ابتدا آنها را با آب ولرم بشویید. سپس یک قطره مایع تمیز کننده برس ( اگر در دسترس نبود کمی صابون یا شوینده بدن) را کف دست خود بریزید.

به آرامی با انگشتان خود پرزهای برس را ماساژ داد و سپس آبکشی نمایید. پرزها را فشار دهید تا آب اضافه آن خارج شود و با یک حوله تمیز آن را خشک نمایید. پرزهای برس را مرتب کرده و به حالت اولیه خود درآورید . قیمت عمده ریل تکنیک

ریل تکنیکس مدل prestige performance

  • ست براش کاربردی و کامل
  • دارای براش کرم پودر، کانسیلر، رژگونه، هایلایت و سایه چشم
  • سری با حجم و پرز بالا
  • بدون ریزش یا تغییر شکل
  • پد آرایشی نرم و اسفنجی
  • با دوام با امکان شستشوی آسان

روش تمیز کردن براش ها

  • ابتدا براش را با آب ولرم شستشو دهید.
  • سپس یک قطره مایع تمیز کننده براش یا کمی صابون یا شوینده بدن را کف دست خود بریزید.
  • به آرامی با انگشتان خود، پرزهای براش را ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.
  • پرزها را فشار داده تا آب اضافه آن خارج شود و با یک حوله با دستمال تمیز آن را خشک کنید.
  • پرزهای براش را ماننده حالت اولیه مرتب کنید و سپس براش‌ها در مکانی مناسب قرار دهید تا خشک شوند.

ست برس آرایشی ریل تکنیکس مدل Essentials

شامل چهار براش متفاوت و مکمل
شامل یک عدد اسفنج آرایشی
ایجاد زیرسازی جذاب و فوق العاده
دسته هایی با جنس آلومینیوم سبک
سهولت در استفاده از حمل

ویژگی ها

  • تعداد در بسته‌بندی: ۴ عدد
  • اقلام همراه: یک عدد اسفنج آرایشی
  • کشور سازنده: چین
  • قابلیت شستشو: دارد
  • فاقد مواد لاتکس

برس آرایشی ریل تکنیک مدل brow set

ست براش ابرو ریل تکنیک محصولی کاربردی از برند آمریکایی ریل تکنیک است. ست براش ابرو ریل تکنیک | Real Techniques brow set شامل 3 عدد براش آرایش ابرو، 2 عدد موچین و یک عدد کیف برای نگهداری آن هاست.
براش سرکج: این محصول برای قرار دادن لوازم آرایش مانند سایه ابرو، ژل ابرو و… بر روی ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این محصول می توانید برای کادربندی ابرو و طراحی آن بهره ببرید.
براش سر گرد اسفنجی: این براش برای فرم دهی به ابرو کاربرد دارد.
براش شانه ای: این براش برای شانه کردن ابرو و پخش کردن ژل ابرو، سایه ابرو و صابون ابرو مورد استفاده قرار می گیرید.
موچین زاویه دار: کاربرد این اکسسوری برای برداشتن و فرم دادن به ابروهاست.
موچین تیز: این محصول وسیله ای برای برداشتن دقیق موهای ریز است.
کیف براش: این کیف آرایشی به براش های شما نظم داده و آلودگی آن ها جلوگیری به عمل می آورد. از این کیف به عنوان پایه براش نیز استفاده می گردد.

ست برس آرایشی ریل تکنیکس مدل Everyday Essentials

  • تعداد در بسته‌بندی : 5 عدد
  • سایر توضیحات : شامل براش رژ گونه،هایلایتر،کرم پودر،سایه و اسفنج آرایشی-ضد خشونت علیه حیوانات-قابلیت تمیز کردن آسان

ست براش ریل تکنیک مدل Everyday Essentials شامل چهار براش و یک اسفنج با کیفیت و عالی برای افرادی است که می‌خواهند آرایشی زیبا و جذاب داشته باشند. این براش‌ها از پرزهای بسیار لوکس و نرمی ساخته شده‌اند که باعث شده بسیار صاف و نرم باشند.براش های این ست برای پوشانندگی، رنگ دادن و ترکیب مواد آرایشی بسیار پرکاربرد خواهد بود. ست اوری دی اسنشال دارای 4 براشی فوق‌العاده برای کرم پودر،کانسیلر، سایه چشم، هایلاتر و یک اسفنج می‌باشد.

ست براش ریل تکنیک مدل Everyday Essentials 

شامل چهار براش و یک اسفنج با کیفیت و عالی برای افرادی است که می‌خواهند آرایشی زیبا و جذاب داشته باشند. این براش‌ها از پرزهای بسیار لوکس و نرمی ساخته شده‌اند که باعث شده بسیار صاف و نرم باشند.این ست شامل چهار براش و یک پد است که همه نیازهای شما برای یک آرایش کامل و بی عیب و نقص را برطرف می‌کند. 

براش های این ست برای پوشانندگی رنگ داد و ترکیب مواد آرایشی بسیار پرکاربرد خواهد بود. 

ست اوری دی اسنشال دارای 4 براشی فوق‌العاده برای کرم پودر، براشی مناسب برای کانسیلر، براش سایه چشم، هایلاتر و یک اسفنج می‌باشد. براش‌های ست براش ریل تکنیک دوام بسیار بالایی داشته و تا مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ بعلاوه براش‌های موجود در این ست همگی سبک بوده و تمیز کردن آنها بسیار آسان است. 

پد آرایشی ریل تکنیکس مدل Miracle Sponges مجموعه 6 عددی

  • ست شش عددی مناسب کرم پودر مایع، رژگونه، هایلایت و کانتور
  •  مناسب برای اعمال زیرسازی صاف صورت یا حذف اشتباهات آرایش
  •  حاوی فناوری پیشرفته فوم بدون لاتکس و مواد آنتی باکتریال

ست اسفنج ریل تکنیک مدل 6miracle Sponges یک اسفنج ترکیبی چند منظوره 3 در 1 جهت آرایش است که برای اعمال زیرسازی صاف بر روی صورت و پخش کردن کرم و پودر بر روی پوست به کار می رود. در ساخت این اسفنج ها از فناوری پیشرفته فوم بدون لاتکس استفاده شده و با دارا بودن خواص آنتی باکتریال از آلودگی سلول های مرده پوست و موارد دیگر مقابله می کند. این محصول شامل 3 نوع مختلف اسفنج ترکیبی است که از آنها می توانید جهت کانتورینگ و هایلایت، اعمال کرم پودر مایع و رژگونه استفاده کنید. قیمت عمده ریل تکنیک

نقد و بررسی ریل تکنیک

پک اسفنج 6 عددی Real Techniques شامل سه اسفنج با سایز کوچک مناسب رتوش و استفاده برای آرایش های اطراف دور چشم و بینی و دهان می باشد. دو پد با ابعاد بزرگ تر و پایه اریب و پد بلندینگ مخروطی از ابزارهای آرایشی میکاپ آرتیستهای حرفه ای برای استفاده با کرم پودرهای مایع است.

اسفنج های کوچک بعنوان پاک کن در آن قرار داده شده که می توانید بوسیله آنها اشتباهات آرایش را پاک کرده و یا به گونه ای با مواد دیگر ترکیب کنید که اثر انها محو گردد.

در کلیت جهت پخش بی عیب و نقص کرم ها، پودرها و هر چیز مایع دیگر بر روی پوست صورت این اسفنج ها بسیار ایده ال عمل می کنند.

پد آرایشی ریل تکنیکس مدل 91566

  • مناسب لوازم آرایشی با فرمولاسیون مایع
  • پد آرایشی سه کاره
  • دارای بدنه گرد
  • دارای سطح صاف
  • دارای نوک باریک
  • ساخته شده از اسفنج فاقد لاتکس

استفاده از پدهای آرایشی مناسب می تواند شما از سایر لوازم آرایشی بی نیاز کند. پد آرایشی ریل تکنیکس مدل 91566 در واقع یک پد سه کاره می باشد که دارای بدنه ای گرد می باشد که باعث می شود به خوبی در دست قرار گیرد و به راحتی از آن استفاده کنید.

سطح صاف این پد کاربرد بسیار خوبی برای پخش و پوشش مناسب لوازم آرایشی با فرمولاسیون مایع در اطراف چشم و بینی دارد. نوک باریک این پد کارایی بسیار خوبی برای استفاده ظریف از لوازم آرایش در صورت می شود. استفاده از این محصول برای زیرسازی آرایش صورت شما یک گزینه بسیار مناسب می باشد که باعث می شود آرایش چهره شما به صورت حرفه ای و زیبا انجام شود. جنس اسفنج این پد آرایشی بسیار با کیفیت و فاقد لاتکس است و بهتر است که قبل از استفاده آن را کمی مرطوب کنید تا نتیجه ای قابل قبول را شاهد باشید. استفاده از این پد حتی برای لوازم آرایش پودری نیز میسر است و می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایید. قیمت عمده ریل تکنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *