فروشگاه آنلاین

قیمت عمده برس چوبی کراتین

قیمت عمده برس چوبی کراتین

قیمت عمده برس چوبی کراتین

خرید برس مو چوبی کراتین

قیمت عمده برس چوبی

برس مو نرم و لطیف برای درمان کراتین

برس دریچه مشکی ما به گونه‌ای است که خطوط سر را دنبال می‌کند و با درگیر نگه داشت بیشتر پین‌های انتهای گرد با موها در هر ضربه، برس زد شما مؤثرتر می‌شود.

این برس دارای دسته‌ای نرم است که ظاهری هوشمند به برس می‌دهد و گرفت آن را آسان و در دست گرفت راحت می‌کند. قیمت عمده برس کراتین

برس کراتین موی منحنی Brushworx Keratin 230

مشکل برس های مو در اثر حالت داد حرارتی آسیب دیده اند.

برس موی افراطی – مناسب برای حجم داد به نتایج نرم و روان بر روی تمام بافت های مو. طراحی شده برای استفاده در تمام روش های صاف کرد و روی موهایی که با وسایل حرارتی حالت داده شده اند. برس موی Brushworx Keratin 230 به راحتی هر چیزی را که به سمت آنها پرتاب کنید کنترل می کند. ملایم اما سخت، سریع و انعطاف پذیر. آنها از هر قلم موی دیگری که در معرض این افراط هستند بهتر عمل خواهند کرد.

امکانات:

تکنولوژی سرامیک و یونی – موهای صاف تر، ابریشمی تر و سالم تر را ارائه می دهد
سطح دارای تهویه 11 ردیفه – اجازه می دهد تا هوا وارد قسمت زیرین شود و فرآیند خشک کردن با سشوار را تسریع کند.
موهای نایلونی ملایم – ایده آل برای انواع مو
طراحی برس هواکش سبک
دستگیره لاستیکی بالشتکی برای راحتی و کنترل بیشتر

پرفروش ترین برس کراتین

قیمت عمده برس چوبی کراتین

برس کراتینه حجم دهنده ADVANCED

برس کراتین حجم دهنده ADVANCED یک ابزار انقلابی برای اعمال فیبر کراتین طبیعی در چند ثانیه است.

روشی باورنکردنی برای پوشاند موقت مناطقی که مو در آن نازک شده است برس کراتینه حجم دهنده ADVANCED ® استفاده از الیاف کراتین را به عنوان بخشی از کارهای روزمره خود آسان می کند.

برس کراتینه حجم دهنده ADVANCED یک ابزار انقلابی برای اعمال فیبر کراتین طبیعی در چند ثانیه است. روشی باورنکردنی برای پنهان کردن موقت مناطقی که مو در آن نازک می شود، برس کراتینه حجم دهنده ADVANCED® استفاده از الیاف کراتینه را به عنوان بخشی از روال روزمره خود برای همه آسان می کند.

بدون ریخت یا ریخت تصادفی، دقیقاً در جایی که می‌خواهید پخش کنید و مسواک بزنید. دیگر نیازی به تغییر مدل مو برای پنهان کردن نازک شدن موها نیست. با برس کراتینه ADVANCED® هر روز اعتماد به نفس داشته باشید. قیمت عمده برس کراتین فروش عمده برس چوبی

کارکرد برس کراتین

با برس کراتینه حجم دهنده ADVANCED، هزاران ذره مینیاتوری فیبر کراتین به طور ایستا به موهای شما می چسبد و فوراً قسمت های نازک شده را پنهان می کند. شما به راحتی می توانید به همان میزان پوشش که نیاز دارید مسواک بزنید با تمرکز بر روی نواح کم عمق که به طرز ماهرانه ای پنهان شده اند. نیازی به استفاده از اسپری های نامرتب نیست.

در صورت نیاز استفاده کنید. الیاف به راحتی با شامپوی معمولی شست می شوند.

مزایا و معایب درمان های کراتینه

درمان‌های کراتینه برای صاف کرد کوتیکول مو کار می‌کنند که به تارها ظاهری براق می‌دهد. آنها همچنین می توانند زمان خشک شد را کاهش دهند. گفت می شود، ممکن است گران باشند و حاوی مواد ناایمن باشند.

کراتینه درمانی که گاهی اوقات به نام بلواوت برزیلی یا کراتینه برزیلی نیز نامیده می شود، یک روش شیمیایی است که معمولاً در سالن انجام می شود و می تواند موها را تا 6 ماه صاف نشان دهد. درخشندگی شدیدی به موها می بخشد و می تواند موخوره را کاهش دهد.

این فرآیند شامل شست موها می‌شود، سپس یک آرایشگر می‌خواهد این درمان را روی موهای خیس برس بزند، جایی که حدود 30 دقیقه بماند.

برخی از آرایشگران ترجیح می دهند ابتدا موها را با سشوار خشک کنند و این درمان را روی موهای خشک اعمال کنند. سپس موها را در قسمت‌های کوچک اتو می‌کنند تا روی درمان مهر و موم شوند. پخش عمده برس چوبی

کل این فرآیند می‌تواند چندین ساعت طول بکشد – بنابراین یک کتاب یا چیزی آرام برای انجام داد بیاورید!

اگر مطمئن نیستید که درمان کراتینه برای شما مناسب است یا خیر، مزایا و معایب را در زیر بسنجید. قیمت عمده برس کراتین

مزایای بالقوه درمان کراتینه

بدن به طور طبیعی پروتئین کراتین را می‌سازد این همان چیزی است که مو و ناخن از آن تشکیل شد است.

کراتین موجود در این درمان ها ممکن است از پشم، پر یا شاخ گرفت شود. شامپوها و نرم‌کننده‌های خاصی حاوی کراتین هستند، اما شما معمولاً بیشترین فواید را از درمان‌های آرایشگاهی که توسط یک متخصص انجام می‌شود، دریافت خواهید کرد.قیمت عمده ریمل اسنس اصل

مزایای دریافت کراتینه درمانی حرفه ای یا انجام آن در خانه می تواند شامل موارد زیر باشد:

موهای صاف و براق

کراتین سلول‌هایی را که روی هم قرار می‌گیرند و رشته‌های مو را تشکیل می‌دهند، صاف می‌کند، که به معنی موهای قابل کنترل‌تر و وز شدن کمتر است. این باعث می شود موهایی که با وز شدن کمی خشک می شوند و ظاهری براق و سالم به آن ها داشته باشند.

کراتین همچنین می‌تواند با چسباندن موقت موها به هم، ظاهر انتهایی را کاهش دهد.

نتایج طولانی مدت
تا زمانی که با شستشوی مکرر موهای خود از کراتینه درمانی مراقبت می کنید (2 تا 3 بار در هفته کافی است)، کراتینه درمانی شما می تواند تا 6 ماه طول بکشد.

درمان‌های کراتینه موها را قابل کنترل‌تر می‌کنند، به خصوص اگر موهای شما به‌خصوص وز یا ضخیم باشد.

اگر دائماً موهای خود را با حرارت حالت دهید، متوجه خواهید شد که با درمان کراتینه موهای شما سریعتر خشک می شود. برخی افراد تخمین می زنند که کراتین زمان خشک شدن آنها را بیش از نصف کاهش می دهد.

همچنین ممکن است موهای شما سالم‌تر و قوی‌تر شوند، زیرا می‌توانید آن‌ها را بیشتر با هوا خشک کنید و از آسیب گرما محافظت کنید.

رشد مو

کراتین می تواند موها را تقویت و تقویت کند تا به راحتی از بین نرود. این می‌تواند باعث شود که موها سریع‌تر رشد کنند، زیرا نوک موها از بین نمی‌روند.

خطرات بالقوه درمان کراتینه

بسیاری از درمان‌های کراتینه (و نه همه) حاوی فرمالدئید هستند که در صورت استنشاق می‌تواند خطرناک باشد.

فرمالدئید چیزی است که موها را صاف تر نشان می دهد.

بر اساس تحقیقات گروه کاری محیط زیست، برخی از شرکت ها در واقع سعی می کنند این واقعیت را پنهان کنند که محصول کراتینه آنها حاوی این ماده شیمیایی است. قیمت عمده برس کراتین قیمت ریمل اسنس مشکی

جایگزین های فرمالدئید

گزینه های صاف کننده دائمی تر مانند شل کننده ها گاهی اوقات صاف کننده ژاپنی نامیده می شود در واقع با استفاده از ترکیبات آمونیوم تیوگلیکولات و هیدروکسید سدیم پیوندهای مو را می شکند. این امر نتایج دائمی را به همراه دارد،

اما همچنین می‌تواند باعث ایجاد مرحله رشد نامناسب با رشد موهای درمان نشده در ریشه‌ها شود. درمان‌های کراتینه‌ای وجود دارند که بدون فرمالدئید هستند (به جای آن از اسید گلیوکسیلیک استفاده می‌کنند) اما کاملاً مؤثر نیستند.

درمان کراتینه نباید بیش از سه بار در سال انجام شود، زیرا با گذشت زمان ممکن است به مو آسیب برساند. تابستان، زمانی که موخوره به دلیل رطوبت بیشتر است، معمولاً زمانی است که مردم می‌خواهند این کار را انجام دهند. قیمت عمده برس کراتین

نگهداری موی کراتینه

کمتر شست موهای خود و اجتناب از شنا کرد ممکن است نگهداری از آن را برای برخی افراد سخت تر کند.

نوع آب روی موهای شما مهم است. شنا در آب کلردار یا نمک (عمدتاً یک استخر یا اقیانوس) می تواند عمر درمان کراتینه شما را کوتاه کند. همچنین باید روی شامپو و نرم‌کننده‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که فاقد کلرید سدیم و سولفات هستند، زیرا هر دو می‌توانند درمان‌ها را از بین ببرند.
صبر کنید تا شستشو شود.

شما باید 3 تا 4 روز بعد از درمان کراتینه صبر کنید تا موهایتان خیس شود.

بنابراین اگر فردی نیستید که دوست ندارید روز شستن را حذف کنید، ممکن است این درمان برای شما مناسب نباشد و برخی افراد کپک زدگی را گزارش می کنند. حتی بعد از شست هم بو کنید
برای همه توصیه نمی شود. همچنین برای زنان باردار توصیه نمی شود.

درمان‌های کراتینه می‌توانند موهای وز و پرپشت را مدیریت کنند. آنها همچنین می توانند زمان خشک شدن مو را کاهش دهند.

با این حال، درمان ها گران هستند و فرمالدئید موجود در بسیاری از فرمالدئید در صورت استنشاق می تواند خطرناک باشد، بنابراین مطمئن شوید که درمان را در یک منطقه با تهویه مناسب انجام می دهید یا یک فرمال بدون فرمالدئید را انتخاب می کنید.

کراتین درمانی

کراتینه درمانی فرآیندی است که موها را صاف و اغلب صاف می کند. همچنین ممکن است آن را بشنوید که به آن کراتینه درمانی برزیلی یا فوران برزیلی می گویند. این شامل استفاده از محصولات بر روی مو، سشوار کردن آن، و مهر و موم کردن آن با یک اتوی صاف است.

کراتین نوعی پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن شماست. درمان کراتینه کراتین اضافی را به موهای شما اضافه می کند که می تواند به کاهش موخوره، افزایش درخشندگی و تقویت مو کمک کند. اگر موهای مجعد یا موج دار دارید، درمان های کراتینه نیز می تواند موهای شما را صاف تر کند.

اما درمان‌های کراتینه می‌توانند با برخی از عوارض جانبی ناخواسته همراه باشند و برخی از مشکلات ایمنی را نیز به همراه داشته باشند. قیمت عمده برس کراتین

عوارض جانبی

کراتین مورد استفاده در درمان های زیبایی معمولاً از پوست، مو یا ناخن یا حیوانات است. در حالی که کراتین یک پروتئین طبیعی است این محصولات با چندین ماده اضافه شده دیگر از جمله یک ماده شیمیایی به نام فرمالدئید ساخت می شوند.

منبع معتبر انجمن سرطان آمریکا هشدار می دهد که فرمالدئید یک سرطان زا شناخت شد است. این بدان معنی است که ممکن است باعث سرطان شود یا به رشد سرطان کمک کند. فرمالدئید همچنین ممکن است عوارض جانبی دیگری برای سلامتی ایجاد کند.

منبع مورد اعتماد اداره غذا و دارو هشدار می دهد که فرمالدئید و ترکیبات مرتبط در درمان های کراتینه ممکن است در موارد زیر نقش داشته باشند:

سوزش چشم
سردرد
سرگیجه
گلو درد
سرفه کردن
خس خس سینه
حالت تهوع
درد قفسه سینه
استفراغ
کهیر
این عوارض جانبی هم توسط مصرف‌کنندگان که درمان‌های کراتینه را دریافت کرده‌اند و هم توسط متخصصان که آنها را ارائه کرده‌اند گزارش شده است.

این اثرات در طول یا مدت کوتاهی پس از درمان کراتینه با استفاده از محصولات حاوی فرمالدئید رخ می دهد. هنوز مشخص نیست که آیا درمان‌های کراتینه حاوی فرمالدئید اثرات طولانی‌مدتی بر سلامتی دارند یا این که چه اثراتی ممکن است داشته باشند.

به طور کلی، می توانید مزایای زیر را از درمان کراتینه انتظار داشته باشید:

موهای ابریشمی. قرار گرفت در معرض نور خورشید، رنگ مو و سایر درمان های شیمیایی می تواند کراتین طبیعی موهای شما را از بین ببرد و نواحی متخلخلی را که در برابر شکستگی و آسیب های دیگر آسیب پذیرتر هستند، پشت سر بگذارد. درمان های کراتینه برای “پر کرد مجدد” این مناطقی که کراتین از دست داده اند کار می کنند. نتیجه یک ساقه مو صاف تر است که به موهای ابریشمی و براق تر تبدیل می شود.
موهای صاف تر. بست به محصولات مورد استفاده، درمان کراتینه می تواند موهای مجعد یا موج دار را صاف کند.
فرهای صاف تر. درست است – درمان کراتینه نباید باعث صاف شدن موها شود. فرمولاسیون های خاص به سادگی وز شدن را کاهش می دهند و فرها یا امواج نرم تر و نرم تری ایجاد می کنند.
موهای قوی تر با پر کرد کراتین از دست رفت در ساقه مو، درمان‌های کراتینه می‌توانند موها را قوی‌تر و کمتر مستعد شکستگی کنند. برای برخی از افراد این ممکن است منجر به بلندتر شدن موها شود، زیرا احتمال شکستن تارها کمتر است.
موهای ضخیم تر. علاوه بر تقویت مو، پر کردن کراتین از طریق کراتینه درمانی می تواند موها را پرپشت تر نشان دهد.
اگر تصمیم به درمان کراتینه دارید، حتماً به آرایشگر خود در مورد آنچه می خواهید از این درمان نتیجه بگیرید بگویید. آنها می توانند محصولات و فرآیند را تنظیم کنند تا به شما در دستیابی به آنچه به دنبال آن هستید کمک کنند. قیمت عمده برس کراتین

خطر فرمالدئید چقدر جدی است؟

بخشی از مشکل فرمالدئید در درمان‌های کراتینه این است که محصولات ممکن است حاوی فرمالدئید بسیار بیشتری نسبت به آنچه که تبلیغ می‌شود داشته باشند.

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال 2014 بر روی مارک های کراتین عرضه شده در آفریقای جنوبی نشان داد که 6 محصول از 7 محصول حاوی 0.96 تا 1.4 درصد فرمالدئید هستند که پنج برابر بیشتر از سطح ایمن توصیه شده 0.2 درصد است.

یک مطالعه قبلی در سال 2011 به طور مشابه سطوح بالاتر فرمالدئید را در 4 مارک مختلف درمان کراتینه نشان داد.

شایان ذکر است که درمان‌های کراتینه معمولاً در سالن‌هایی انجام می‌شوند، جایی که سایرین احتمالاً در طول روز کراتینه درمانی دریافت می‌کنند.

آژانس ثبت مواد سمی و بیماری ها خاطرنشان می کند که قرار گرفت در معرض سطح فرمالدئید 0.1 تا 0.5 قسمت در میلیون (ppm) می تواند باعث تحریک بینی و چشم، اثرات عصبی و افزایش خطر آسم و آلرژی شود. در سطوح 0.6 تا 1.9 ppm، افراد ممکن است اگزما یا تغییراتی در عملکرد ریه خود تجربه کنند.

مطالعه سال 2011 که در بالا ذکر شد نشان داد که غلظت فرمالدئید در سالن در طول بخش سشوار یک درمان کراتینه از 0.08 تا 3.47 ppm بود. در طول بخش اتوی صاف درمان، از 0.08 تا 1.05 ppm متغیر بود. حد بالایی هر دو محدوده بسیار فراتر از آن چیزی است که اکثر مردم می توانند تحمل کنند.

اگر فقط یک درمان را انجام دهید، ممکن است اثرات زیادی را احساس نکنید. اما اگر یک آرایشگر هستید که به طور مرتب در سالن کار می کنید، این نوع قرار گرفتن در معرض می تواند تأثیر بیشتری بر سلامتی داشته باشد.

در مورد گزینه های بدون فرمالدئید چطور؟

انواع درمان‌های کراتینه بدون فرمالدئید در سال‌های اخیر ظاهر شده‌اند، اما ممکن است این درمان‌ها مشکلات برچسب‌گذاری نیز داشته باشند. به عنوان مثال، پنج مورد از مارک هایی که در مطالعه سال 2012 که در بالا ذکر شد برای فرمالدئید مثبت بودند، به عنوان بدون فرمالدئید برچسب خوردند.

در برخی موارد، سازنده ممکن است فرمالدئید را با نام دیگری فهرست کند، مانند: قیمت عمده برس کراتین

آلدهید
آلدهید پیوندی
فرمالین
آلدهید فرمیک
متاندیول
متانال
متیل آلدهید
متیلن گلیکول
متیلن اکسید
اسید مربیکید
در برخی دیگر، این محصول ممکن است حاوی مواد نگهدارنده ای باشد که فرمالدئید تولید می کنند، مانند:

بنزیل همی فرمال
دیازولیدینیل اوره
ایمیدازولیدینیل اوره
کواترنیوم-15

Premie Keratin Salon Formula Keratin Hair

درمان کراتینه پریمیر انواع مو را به راحتی صاف می کند و برای موهای ضخیم، مجعد و گره خورده مناسب است. این کراتینه حرفه ای موها را برای کنترل پذیری بهینه نرم می کند. این فرمول استحکام فوق العاده کرمی، موهای ضخیم، مجعد و گره خورده را به طور یکنواخت پوشش می دهد و بلافاصله شروع به کار می کند. زمان استفاده را کاهش می دهد و موهایی ابریشمی صاف، نرم و سالم ایجاد می کند.

این درمان با صاف کردن ساقه مو که موها را نرم می کند و موخوره را از بین می برد، مو را صاف می کند.

با بست سوراخ‌های کوتیکول‌های مو و نفوذ به کورتکس برای ترمیم کیفیت مو، موها را از داخل به بیرون ترمیم و تقویت می‌کند.

این محصول با ترکیبات باکیفیت فرمول شد

است که موها را نرم و صاف می کند تا نتایجی بین 4 تا 6 ماه باقی بماند.

لازم نیست 3 روز برای شست موهای خود صبر کنید، با این درمان حرفه ای می توانید بلافاصله پس از درمان موهای خود را بشویید بدون اینکه تاثیری روی نتایج شما داشته باشد. درمان کراتینه پریمیر برای هر نوع و تراکم مو مناسب است و برای موهای رنگ شده بی خطر است.

قیمت عمده برس کراتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *