فروشگاه آنلاین

قیمت عمده برس مو طبی

قیمت عمده برس مو طبی

قیمت عمده برس مو طبی

برای خرید عمده با شماره تلفن 09219124140 تماس حاصل فرماید.

رهنمای انتخاب برس طبی

برس های غلتکی: برای مدل موی سشوار مناسب هستند، به لطف تراکم بالای زمینه مو، چسبندگی کامل رشته و خشک شدن یکنواخت تر را تضمین می کنند. ایده آل برای انواع مو، آنها حجم و حجم طبیعی به مو می دهند. پخش عمده برس چوبی

برس های حرارتی: به لطف لوله آلومینیومی، برای ایجاد یک سشوار مقاوم و بادوام عالی هستند. آلومینیوم، یک هادی عالی، توزیع یکنواخت گرما را تضمین می کند، حالت دادن به رشته را تسهیل می کند، در نتیجه زمان خشک شدن را کاهش می دهد و از شوک حرارتی به مو جلوگیری می کند. سیستم انتشار گرما امکان بسته شدن کامل ترازو را فراهم می‌کند و در نتیجه ماندگاری بیشتر را تضمین می‌کند. قیمت عمده برس مو طبی

پنوماتیک: برس‌هایی با بلبرینگ لاستیکی ضد الکتریسیته ساکن، موجود با انواع مختلف مو، پین و نایلون، برای برس زدن و تمیز کردن روزانه انواع مو ایده‌آل هستند: به راحتی گره‌ها را باز می‌کنند، موها را از ریشه تا انتها نظم می‌دهند و یک ماساژ تحریک‌کننده اما ملایم پوست سر.

اکثر مدل های حرارتی و غلتکی مجهز به نوک هستند تا تقسیم مو به تارها در مرحله حالت دهی آسان شود.
به یاد داشته باشید: برس حرارتی را برای مدت طولانی در معرض جت مستقیم سشوار قرار ندهید. هنگام استفاده از برس، سشوار را با حرکت رو به پایین دست بگیرید. این کار به دستیابی به یک روکش صاف و براق بدون آسیب رساندن به مو یا خود برس کمک می کند.

برس طبی چوبی

انتخاب از جنگل شروع می شود:

مرحله اول و اساسی در چرخه پردازش برای تولید برس های 3ME شامل انتخاب و کیفیت مواد اولیه است. ما فقط از بهترین چوب برای اطمینان از حداکثر عملکرد از نظر استحکام و ظرافت استفاده می کنیم.

برس های حرفه ای درباره ما چوب ما 1
جوهر چوبی با رگه هایش:

انتخاب جوهر چوب، با رنگ‌ها، رگه‌ها و پرداخت‌های آن، نشان‌دهنده طراحی و سبک قلم مو است. ماده ای که تبدیل به طراحی می شود، طبیعتی که خود را با مهربانی عرضه می کند. قیمت عمده برس مو طبی

برس های حرفه ای درباره ما چوب ما 2
چوب‌های ما منحصراً با مواد زیست‌محیطی و گیاهی درمان می‌شوند و از جنگل‌هایی می‌آیند که به‌طور صحیح و مسئولانه با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی دقیق مدیریت می‌شوند. قیمت عمده برس چوبی

علاوه بر این، بر خلاف پلاستیک، مشتقات نفتی، که امروزه بسیاری از برس‌های موجود در بازار با آن ساخته می‌شوند، چوب نه تنها آلودگی ایجاد نمی‌کند، بلکه حتی انرژی الکترواستاتیکی را جذب نمی‌کند، در نتیجه از اثر ناخوشایند “بال زدن” اجتناب می‌کند. ایرادات کوچک نتیجه طبیعی بودن چوب و کاردستی قلم مو است و هر مدل را به یک قطعه منحصر به فرد تبدیل می کند.

معرفی برس طبی

قیمت عمده برس مو طبی

هر یک از ما روزانه 100 تار مو از دست می دهیم، اما در بیشتر موارد این یک جایگزین کاملا فیزیولوژیکی است که با فرآیند رشد مجدد معادل جبران می شود. بسیاری از مردان و برخی از زنان، در عوض با افزایش سن، موهای خود را از دست می‌دهند، فرآیندی که می‌تواند در حضور بیماری‌های خاص (مشکلات تیروئید، دیابت، لوپوس، …)، در طول درمان‌های دارویی (مثلاً فکر کنید، شیمی درمانی) و گاهی نیز به دلیل عواملی مانند استرس و رژیم غذایی نامناسب.

اصطلاح “آلوپسی” به معنای وجود یک یا چند ناحیه بدون کرک یا بدون مو در هر ناحیه از بدن از جمله پوست سر است. آلوپسی معمولاً با علائم دیگر همراه نیست و بر اساس علتی که آن را تعیین کرده است، پیش آگهی متغیری دارد.

علل تعیین کننده آلوپسی بسیار زیاد است، اما قبل از فهرست کردن آنها، ابتدا لازم است بین دو نوع اصلی آلوپسی تمایز قائل شویم:

سیکاتریسیال: این اشکال نتیجه سیکاتریسیال یک فرآیند پاتولوژیک است که شامل تخریب فولیکول مو و گاهی اوقات پوست اطراف آن می شود. در نواحی پوستی که با آلوپسی زخمی مشخص می شود، مو دیگر قادر به رشد مجدد نخواهد بود.
بدون اسکار، به دلیل نتیجه یک فرآیند پاتولوژیک که گاهی اوقات ممکن است با رشد مجدد جزئی یا کامل مو و/یا برطرف شود.
در هر یک از این دو نوع آلوپسی، تمایز بیشتری بین آلوپسی وجود دارد فروش عمده برس چوبی

نوع جنس برس طبی مو

گراز، گراز سفید، نایلون و گراز تقویت شده بسته به نوع قلم مو و نوع نیاز. تضمین حداکثر مقاومت در برابر دمای بالای سشوار و اتو مو.

موهای ما با دقت انتخاب شده اند تا احترام و مراقبت از مو و همچنین عملکرد بسیار بالا را تضمین کنند که شرکت Maestri 3ME بیش از 70 سال است که به آن مشهور است.

در برابر گرمای سشوار مقاومت بیشتری دارند و در نتیجه عمر طولانی تری را تضمین می کنند. آنها به طبیعت مو احترام می گذارند، در طول حالت دادن به آن نمی شکنند و به طور طبیعی درخشش آن را احیا می کنند. قیمت عمده برس مو طبی

با قدرت ضد الکتریسیته ساکن، موها را برق نمی‌دهند و اثر وز شدن آن را کاهش می‌دهند. نرمی گراز همچنین از شکستن مو و شکافتن انتهای مو جلوگیری می کند. آنها به دلیل طبیعی بودن به شما این امکان را می دهند که هیدراتاسیون لازم را حتی برای موهایی که به دلیل ساختار طبیعی یا اثر درمان های شیمیایی خشن و کدر به نظر می رسند، حفظ کنید. پرفروش ترین برس چوبی

ترکیبات برس

ترکیبی از گراز وحشی با تقویت کننده نایلونی حرفه ای که می تواند گیرایی بهتر مو را برای ست شدن سریع، مقاوم و بادوام و موهایی براق و نرم بدون وز تضمین کند.

نایلون حرفه ای:

نایلون حرفه ای با مقاومت حرارتی بالا و با شکل گرد، گره گشایی بسیار بالایی دارد اما ظریف از شکستگی و آسیب به ساختار مو جلوگیری می کند.

به یاد داشته باشید که موی گراز Maestri استریل شده است، دارای گواهی بهداشت است و ضد حساسیت است، باعث تحریک نمی شود و به ویژه برای حساس ترین پوست سر مناسب است.

برس های طبی اعلا

به دلیل چگالی بالای میدان پرزدار، چسبندگی کامل رشته و خشک شدن یکنواخت تر را تضمین می کنند. ایده آل برای انواع مو، آنها حجم و حجم طبیعی به مو می دهند.

برس های حرارتی: به لطف لوله آلومینیومی، برای ایجاد یک سشوار مقاوم و بادوام عالی هستند. آلومینیوم، یک هادی عالی، توزیع یکنواخت گرما را تضمین می کند، حالت دادن به رشته را تسهیل می کند، در نتیجه زمان خشک شدن را کاهش می دهد و از شوک حرارتی به مو جلوگیری می کند. سیستم انتشار گرما امکان بسته شدن کامل ترازو را فراهم می‌کند و در نتیجه ماندگاری بیشتر را تضمین می‌کند. بهترین قیمت برس چوبی

پنوماتیک: برس‌هایی با بلبرینگ لاستیکی ضد الکتریسیته ساکن، موجود با انواع مختلف مو، پین و نایلون، برای برس زدن و تمیز کردن روزانه انواع مو ایده‌آل هستند: به راحتی گره‌ها را باز می‌کنند، موها را از ریشه تا انتها نظم می‌دهند و یک ماساژ تحریک‌کننده اما ملایم پوست سر.

اکثر مدل های حرارتی و غلتکی مجهز به نوک هستند تا تقسیم مو به تارها در مرحله حالت دهی آسان شود.
به یاد داشته باشید: برس حرارتی را برای مدت طولانی در معرض جت مستقیم سشوار قرار ندهید. هنگام استفاده از برس، سشوار را با حرکت رو به پایین دست بگیرید. این کار به دستیابی به یک روکش صاف و براق بدون آسیب رساندن به مو یا خود برس کمک می کند.

عوامل ریزش مو

ارثی
و آلوپسی اکتسابی
ریزش موی اسکار ارثی خوشبختانه شرایط بسیار نادری است که از والدین به فرزند منتقل می شود. در این گروه از آسیب شناسی ها عبارتند از:

آپلازی کوتیس مادرزادی که با عدم وجود اپیدرم و درم در ناحیه مرکزی پوست سر به دلیل توقف رشد پوست در طول زندگی جنین مشخص می شود.
incontinentia pigmenti، که در دختران تازه متولد شده با فوران بولوس گسترده رخ می دهد که همچنین منجر به ایجاد زخم در پوست سر می شود.


آلوپسی های اسکار اکتسابی، کمتر از موارد قبلی نادر، به دلیل هر گونه ترومای فیزیکی (به عنوان مثال سوختگی حرارتی)، شیمیایی (سوختگی سوزاننده) یا ناشی از آسیب شناسی عفونی، خودایمنی، التهابی یا توموری ایجاد می شود. نمایندگی فروش برس چوبی

در میان آسیب شناسی های عفونی، عفونت های قارچی مانند کرم حلقوی و کریون و عفونت های ویروسی مانند آبله مرغان و هرپس زوستر می توانند منجر به زخم شدن نواحی شوند. همچنین فولیکولیت دکالوانت Quinquaud، التهاب فولیکول های موی پوست سر همراه با تکثیر باکتری استافیلوکوک، می تواند منجر به آلوپسی شود.

بیماری های پوستی


از بین بیماری های پوستی خودایمنی لوپوس اریتماتوز دیسکوئید می تواند باعث ایجاد ضایعات برجسته و قرمز شد پلاک های اریتماتوز شود که در 35 درصد موارد جای زخم ها را بهبود می بخشد.

Saber morphea با یک ضایعه خطی مایل به سفید در مقایسه با پوست اطراف و آتروفیک (نازک به دلیل تخریب لایه های عمیق تر پوست) مشخص می شود. نواحی آتروفیک پوست را می توان در اسکلرودرمی سیستمیک پیشرونده نیز یافت.

پمفیگوئید سیکاتریسیال Brusting-Perry و اپیدرمولیز اکتسابی بولوزا بیماری‌های خودایمنی هستند که با ضایعات بولوز مشخص می‌شوند که وقتی برطرف شوند، می‌توانند منجر به ایجاد اسکار شوند. قیمت عمده برس مو طبی

ضایعات پوستی

در میان آسیب شناسی های التهابی، لیکن پلان پیلاریس، که با پاپول های خشک ضایعات پوستی در اطراف فولیکول های مو مشخص می شود.

و آکنه کنگلوباتا، شکل مخصوصاً تهاجمی از آکنه که افراد جوان با پوست تیره را درگیر می کند، هر دو می توانند باعث آلوپسی سیکاتریسیال شوند.
لنفوم‌های سلول B جلدی تومورهای لنفوسیت‌هایی که روی پوست قرار دارند.

با ضایعات پوستی به شکل پلاک‌ها یا گره‌های اریتماتوز مشخص می‌شوند که وقتی زخم می‌شوند، می‌توانند منجر به اسکار شوند.
آلوپسی ارثی بدون اسکار در برخ از سندرم های ایکتیوز ارثی بیماری هایی که با پوست بسیار خشک که به نظر می رسد. با فلس پوشید شد است یا در شرایط ناهنجاری های ساختار مو سندرم موهای شانه نشد رخ می دهد.

آلوپسی های اکتسابی بدون اسکار اساساً سه نوع هستند:

آلوپسی آندروژنتیک شایع ترین است و شامل نازک شدن تدریجی مو است که به دلیل نازک شدن پیشرونده ساقه مو رخ می دهد. در مردان، نازک شدن بیشتر ناحیه پیشانی و تمپورال یعنی ناحیه پوست سر نزدیک شقیقه ها پوست سر را تحت تأثیر قرار می دهد.

در زنان، ناحیه پیشانی و جداری قسمت های جانبی سر را تحت تأثیر قرار می دهد. قیمت عمده برس مو طبی

این نوع آلوپسی به دلیل فعالیت بیش از حد آنزیمی به نام 5α ردوکتاز نوع II است که در پوست سر، هورمون جنسی مردانه تستوسترون را به فعال ترین شکل آن یعنی دی هیدروتستوسترون تبدیل می کند.

دومی مسئول تسریع مرحله رشد و در نتیجه انقباض مو است که تحت تأثیر هورمون نازک می شود تا زمانی که ریزش کند.

نمونه

آلوپسی آره‌آتا یک ریزش موی حاد است که می‌تواند در نواحی محدودی از پوست سر رخ دهد یا می‌تواند به‌طور منتشر آن را تحت تأثیر قرار دهد.

ریزش مو در نواح خاصی از پوست سر منجر به تشکیل لکه های بدون موی گرد یا بیضی شکل با لبه های تیز و سطح صاف می شود. ابروها، ریش یا سایر نقاط پوست نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند. اغلب با بیماری های خودایمنی (تیروئیدیت هاشیموتو، ویتیلیگو، گاستریت آتروفیک) همراه است.

احتمالاً به دلیل یک فرآیند خودایمنی یا به دلیل تهاجم سلول های سیستم ایمنی (مانند لنفوسیت های T) ماتریکس مو، به عنوان مثال، مو در ناحیه مو است.

منشأ آن از فولیکول مو است: ساقه موی مورد حمله شکننده و نازک شده، “دیستروفیک” است که به همین دلیل می شکند و می ریزد. رویداد محرک این نوع آلوپسی معمولاً یک استرس فیزیکی مهم (یک بیماری ناتوان کننده) یا روانی (جدایی، یک سوگ) است.

تریکوتیلومانیا نوعی آلوپسی است که به دلیل شکستن مو در اثر کشش ارادی توسط بیمار است.

حرکتی است که بطور مکرر و مستمر اساساً در همان نقطه از پوست سر توسط کودکان یا نوجوانانی که ناخودآگاه سعی در جلب توجه دارند انجام می شود.

این وضعیت گاهی اوقات می تواند به یک روان پریشی واقعی تبدیل شود.

شکست مو در نقاط مختلف گاهی در نزدیکی پایه آنها، گاهی اوقات در وسط ساقه منجر به تشکیل تکه های آلوپسی با شکل نامنظم می شود که کاملاً بدون مو نیستند اما با وجود موهای شکست با طول های مختلف مشخص می شوند.

عوامل خطر

هر شرایط خاص با عوامل خطر خاصی همراه است، اما با تعمیم می توان گفت:

ممکن است یک استعداد ژنتیکی برای این اختلال وجود داشته باشد (سابقه خانوادگی)،
خطر ابتلا به آلوپسی با افزایش سن افزایش می یابد،
بیماری های خود ایمنی،
کاهش قابل توجه وزن گاهی اوقات با یک نوع کم و بیش متوسط ​​اما برگشت پذیر از آلوپسی همراه است.
در صورت کمبود مواد غذایی (آهن، پروتئین) و/یا سوء تغذیه،
فشار. قیمت عمده برس مو طبی

تشخیص

آلوپسی، و تمایز اشکال مختلف، بر اساس مجموعه ای دقیق از تاریخچه بالینی بیمار است:

وقتی مشکل ظاهر شد،
چگونه خود را نشان داد،

و در معاینه عینی، یعنی در تجزیه و تحلیل خصوصیات بالینی نه تنها لکه های بدون مو (محل، شکل، حاشیه، تکامل در طول زمان)، بلکه سایر نواحی پوست سر و بدن.

استفاده از درماتوسکوپ دستی کمک معتبری برای مشاهده با بزرگنمایی بیشتر خصوصیات موهایی است که در لبه‌های لکه‌ها یا حتی داخل آن‌ها (در صورت رشد مجدد) یافت می‌شوند.

عوارض

پیش آگهی بستگی به نوع آلوپسی مورد نظر دارد.

در نواحی اسکار آلوپسی، مو و شوره نمی توانند دوباره رشد کنند.
از طرف دیگر در آلوپسی بدون اسکار، شانس بهبود یا توقف آسیب شناسی خوب است.
در غیاب درمان، گاهی حتی با وجود درمان‌ها، آلوپسی آندروژنتیک در مردان می‌تواند به طاسی تبدیل شود، وضعیتی که هرگز در زنان رخ نمی‌دهد.

آلوپسی آره آتا تکه تکه می تواند قیمت عمده برس مو طبی

تحت بهبود خود به خود
یا می تواند به تکامل برسد
آلوپسی کامل (درگیری کل پوست سر)
یا جهانی (درگیری کل سطح پوست).
تریکوتیلومانیا گاهی با تریکوفاژی همراه است: بیماران موها را بیرون می‌کشند و سپس آن‌ها را می‌خورند و در موارد شدید باعث تشکیل تریکوبزوآرها (توده‌ای از مو می‌شوند که روده را مسدود می‌کند).

رویکرد درمانی بستگی به نوع آلوپسی مورد نظر دارد.

در آلوپسی سیکاتریشال، درمان بی اهمیت است.
در آلوپسی آندروژنتیک، می توان از درمان های موضعی مبتنی بر مینودکسیل در محلول های 2 یا 5 درصد که 2 بار در روز استفاده می شود، یا درمان های سیستمیک (در زنان فقط در صورت یائسگی، در مردان در هر سنی) مبتنی بر فیناستراید، استفاده کرد. نوع II مهارکننده 5α ردوکتاز یا درمان های جراحی برای پیوند خودکار.
در آلوپسی آره آتا، داروهایی که بیشتر برای جلوگیری از تهاجمی (خودکار) ماتریکس مو استفاده می شود، کورتیزون ها (محلی یا سیستمیک) هستند.
در اشکال شدید تریکوتیلومانیا همراه با تریکوفاژی، باید از یک روانشناس و/یا روانپزشک کمک گرفت.

جلوگیری

متأسفانه اقدامات پیشگیرانه خاصی وجود ندارد، در حالی که از دیدگاه کلی برای حفظ سلامت مو توصیه می شود:

در صورت داشت موهایی که از قبل ضعیف شده اند از مدل موهایی که شامل بافته یا نوارهای کشسان تنگ است، خودداری کنید.
همیشه موهای خود را به آرامی بشویید و خشک کنید به جای مالید ماساژ دهید و ماساژ دهید.
از فرکانس با درمان های تهاجمی (پرم، رنگ، …) تجاوز نکنید،
بهداشت منظم مو را رعایت کنید، اما نباید زیاد تکرار شود.
محافظت از مو در برابر اشعه ماوراء بنفش،
سیگار را ترک کنید (منبع). قیمت عمده برس مو طبی

اطلاعات

اطلاعات موجود در این سایت صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی ارائه شد است. به هیچ وجه نمی تواند به منزله فرمول تشخیص یا تجویز درمان باشد و به هیچ وجه نباید جایگزین رابطه مستقیم پزشک و بیمار یا متخصص باشد.

بازدید. توصیه می شود همیشه نظر پزشک ویا متخصصان خود را در مورد هر نشانه گزارش شده جویا شوید. اگر در مورد استفاده از دارو تردید یا سوالی دارید، باید با پزشک خود تماس بگیرید. سلب مسئولیت را بخوانید » قیمت عمده برس مو طبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *