فروش آنلاین محصولات پرومکس

قیمت سشوار پرومکس 7250

قیمت سشوار پرومکس 7250

سشوار حرفه ای پرومکس 7250 در فروشگاه مجازی پوریا کالا

سشوار پرومکس 2500 وات مدل 7250

قیمت سشوار پرومکس 7250
قیمت سشوار پرومکس 7250

این سشوار یکی از پر فروشترین و بهترین مدل های تولید شد از شرکت پرومکس میباشد.این محصولا با توجه به یک سری امکانات ویژه که برای مصرف حرفه ای و خانگی بسیار مناسبا است.

خرید سشوار پرومکس 7250

برای خرید سشوار مدل 7250 میتوانید با قیمت بسیار مناسب و ارسال به سراسر کشور در کوتاهترین زمان خرید خود را انجام بدهید.

این برند پرومکس که در همه جای دنیا برای مردم معرفی و فروش میرود.و کسانیکه از این محصولات استفاده کرداند. به خوبی میدانند که این سشوار و دیگر محصولات برند پرومکس ارزش خرید را دارد.

برند پرومکس که در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرد است. گفت از بابت کارکرد نیز بسیار عالی عمل میکند مشتریانیکه از این سشوار خرید کرداند. رضایت کامل و دوس دارند از دیگر محصولات آن نیز خرید کنند.قیمت سشوار پرومکس 7240

سشوار حرفه ای پرومکس 7250

به این محصول به این خاطر حرفه ای میگوییند. که تقریبا همه مشخصات فنی یک سشوار حرفه ای را دارد. از بابت قیمت خرید در لیست سشوارهای خانگی میباشدو همین امر باعث ارزش این محصول میشود.

سشوارهای که در کارخانه پرومکس عرضه میشوند. در مدل و انواع مختلف ساخته میشود که در این میان یک سری از تولیدات این کارخانه بسیار ارزشمند میباشد.

سشوار 7250 نیز جزو این گروه تلقی میشود. این سشوار دارای شکل بسیار ساده و زیبا است. سشوار حرفه ای پرومکس 7250

ایا سشوار پرومکس مدل 7250 در خود کشور ایتالیا تولید میشود؟

در جواب این سوال باید گفت که یکسری از محصولات در داخل کشور ایتالیا و یکسری در کشور چین مونتاژ میشوند. در این میان این سشوار در داخل کشور چین تولید میشود.

اما باید به خاطر داشت که کلیه قطعات آن اصل و اورجینال و ساخت کشور ایتالیا میباشد.قیمت سشوار پرومکس 7230

علت محبوبیت سشوار پرومکس 7250 چیست؟

این سشوار که در میان برند های هم رقیب خود مانند رمینگتون — فیلیپس – پروویو- بابیلیس و دیگر رقبا دارای امکانات و عملکرد های خاص خود را دارد. و از طرفی سیاست شرکت تولید کنند برآن است که همه محصولات را با بهترین کیفیت و از بهترین مواد اولیه تهیه و عرضه نماید.

لازم به ذکر است که این سیاست کافی نبوده و بران شد که تمامی محصولات کارخانه پرومکس را با قیمت مناسب و پشتیبانی بسیار خوب و عالی برای کاسنیکه از این محصولات خرید می نماید را فراهم کنمد.

معرفی سشوار پرومکس 7250

سشوار 7250 پرومکس قوی ترین سشوار سری 72 پرومکس با توان خروجی 2500 وات است. که مانند اکثر سشوار‌‌‌‌های حرفه ای و آرایشگاهی پرومکس از موتور AC بهره می‌برد. لازم به ذکر است که سشوارهایی با موتور‌‌‌‌های AC عمر و قدرت خروجی بیشتری دارند. و برای استفاده‌‌‌‌های حرفه ای و طولانی مدت مناسب تر از سشوارهایی با موتور DC هستند. حرارت بالای سشوار 7250 پرومکس به همراه قدرت پرتاب بالای آن میتواند. این محصول را به یکی از ایده آل ترین سشوار‌‌‌‌های مخصوص براشینگ در آرایشگاه ها تبدیل کند.

سشوار پرومکس حرفه ای اصل ایتالیا

سشوار های پرومکس ایتالیا 7878 در نوبه خود بهترین و کاملترین سشوار حرفه ای اصل ایتالیا میباشد.

این سشوار انحصارا برای مصرف در سالن و ارایشگاه میباشد.

سشوار پرومکس مدل 7865 ایتالیا نیز جز بهترین نمونه کامل یم سشوار فوق حرفه ای میباشد.

این سشوار نیز برای خود اعتبار وارزش عالی کسب کرده است.

پرومکس سشوارهای حرفه ای دیگری دارد به نام 7854 که این نیز جز بهترین سشوارهای حرفه ای بشمار میرود.

promax

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *