فروشگاه آنلاین

قیمت سشوار – خرید سشوار ارزانتر از همه جا- معرفی سشوار

قیمت سشوار خرید سشوار 

قیمت سشوار خرید سشوار

قیمت سشوار خرید سشوار

    قیمت سشوار خرید سشوار 

    بهترین سشوار خانگی 

    قیمت سشوار – خرید سشوار ارزانتر از همه جا در پوریا کالا

    قیمت سشوار

    قیمت سشوار

    خرید سشوار برای داشتن موهایی خوش حالت  موجب افزایش زیبایی می شود و امروزه روش ها و دستگاه های مختلفی برای خوش حالت شدن مو مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از وسیله های معروف در حالت دادن و خشک کردن موها، سشوار می باشد که به یکی از وسیله های ضروری در هر منزلی تبدیل شده است. قیمت سشوار پرومکس اصل

    کارکرد سشوار (Hairdryer)

    دستگاه سشوار دارای یک موتور و المنت حرارتی می باشد که به وسیله ی نیروی برق کار می کند. امروزه شرکت های مختلفی دستگاه های سشوار را با فناوری و طرح های زیبا طراحی و تولید می کنند که برای مصرف خانگی، نیمه حرفه ای، حرفه ای برای آرایشگران می باشند. جنس المنت سشوار یکی از ویژگی های مهم در سشوار است که نوع سرامیکی آن دارای تکنولوژی خشک کردن موها از درون و بیرون بوده و به دلیل گرمای خفیف تولید شده، به مو صدمه ای وارد نمی کند. پرفروش ترین سشوار خانگی 

    قیمت و خرید سشوار به چه عاملی بستگی دارد ؟

    سشوارهای امروزی دارای درجه تنظیم حرارت و دما هستند و تعداد این درجه ها در سشوارها متفاوت می باشد و برخی نیز مجهز به باد گرم و سرد هستند. یکی از قابلیت های جالب و کاربردی در برخی از برندهای سشوار قابلیت متمرکز کننده می باشد که موجب می شود مو حالت داده شده در سر جای خود باقی بماند. با توجه به تنظیم درجه دما سشوار قیمت ها نیز متغییر میشود . مشخصات قیمت خرید سشوار پرومکس 7240

    شسوار چیست؟

    سشوار  یک وسیله الکتریکی می باشد که از چند دهه اخیر تا کنون بسیار مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. سشوار ها معمولاً از یک موتور دمنده هوا و یک المنت حرارتی ساخته شده اند که می توان با بهره گیری از آنها موها را فشن و حالت دهی نمود، البته مولدهای حرارتی که در بعضی از سشوارها تعبیه شده اند سبب می شود تا مخاطبان امکان سرد و گرم کردن هوای سشوار را داشته باشند.

    نا گفته نماند موتوری که هوای سشوار را به بیرون پرتاب می کند در دو نوع سنگین و سبک طراحی شده اند که از طریق دکمه هایی که بر روی سشوار قرار می گیرند قابل تنظیم و کنترل می باشند پس می توان گفت به واسطه آن کاربران قادر خواهند بود تا با توجه به نوع نیاز خود از هوای سرد و گرم هر کدام را که تمایل دارند فعال سازی کنند. قیمت سشوار پرومکس 7230

    انواع مدل سشوار

    سشوار ها به چند دسته تقسیم میشوند؟

    سشوار ها به دو دسته از نظر سیستم برقی تقسیم میشود 1- سشوارهای که دارای موتور DC میباشند که برای مصارف خانگی بسیار مناسب بوده و از نظر قیمت نیز مناسب برای خرید میباشند. 2- سشوار های که دارای موتور AC بوده که به نسبت سشوار های DC دارای قدرت بسیار زیادی بوده و قدرت فشار باد بالایی دارند و همچنین این محصولات از المنت قوی نیز برخوردار میباشند. بهترین محصول پرومکس

    تفاوت موتور سشوار DC و AC

    موتور سشوارها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

    1. موتور سبک یا DC که برای سشوارهای خانگی که از توان کمتری برخوردارند مناسب است.
    2. موتور سنگین یا AC که برای سشوارهای حرفه ای و آرایشگاهی مناسب می باشد.

    سشوارهایی که موتور AC دارند:

    سشوارهایی که موتور AC را دارا هستند بیشتر برای سالن های آرایشگاهی کاربرد دارند چرا که بیشتر عمر می کنند و دیرتر دچار خرابی و سوختگی می شوند. همچنین سرعت پرتاب باد این نوع از سشوارها بسیار قدرتمند تر از سشوارهای عادی می باشد که برای کنترل هوای آن دکمه های جداگانه ای بر روی سشوار تعبیه شده است.

    معمولاً سشوارهایی که موتور سنگین دارند هر ۶ تا ۱۲ ماه یک بار باید سرویس شوند تا سرعت آنها بالا رود چون این سشوارها دارای زغالی درون موتور می باشند که پس از ۲ یا ۳ سال باید آن را تعویض کرد تا کارایی دستگاه بالا رود. بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 خانگی 

    سشوارهایی که موتور DC دارند:

    در ادامه پاسخ به سوال سشوار چیست میرسیم به نوع دیگری از سشوارها که دارای موتور سبک DC می باشند و تا سال های متوالی می توان از آنها بدون هیچ مشکلی استفاده نمود. این نوع از سشوارها از قدرت کمتری به نسبت دیگر سشوارها برخوردار است که آسیب کمتری نیز به بافت و ساقه مو وارد می کنند. اگر شما یک کاربر خانگی هستید سشوارهایی که موتور DC را دارند بهترین گزینه برای آرایش و فرم دهی موهای شما می تواند باشد چرا که این نوع از سشوارها با قدرت پایینی که دارند اصلاً به موهای شما آسیب وارد نخواهند نمود به طوری که حتی اگر به طور مکرر موهای خود را سشوار نمایید آسیب زیادی را به موهای خود تحمیل نخواهید کرد.

    فناوری تولید یون در قیمت سشوار چیست؟

    فناوری یون از تکنولوژی های بسیار جدیدی است که معمولاً بعضی از مدل سشوار ها و اتو موهایی که امروزه تولید و به بازار عرضه می شوند این قابلیت را دارا می باشند. از مزایای استفاده از سشوارهایی که این امکان را دارند می توان به خشک شدن سریع موها بدون آنکه آسیبی ببینند اشاره نمود، دلیل این مساله برخورد یون منفی با قطرات آب و شکستن آن می باشد که سبب می شود تا فرایند خشک شدن موها سریع تر انجام شود، البته چون موها سریع تر خشک می شوند آسیب کمتری نیز به طبع خواهند دید.

    از دیگر ویژگی های یون سازی زبر نشدن موها بعد از خشک شدن می باشد چرا که بار مثبت موها با بار منفی سشوار به هماهنگی و تعادل خواهند رسید و از زبر شدن و مو خوره گرفتن موها جلوگیری می کند. در آخر می توان به نگه داشتن رطوبت موجود در مو با این قابلیت اشاره کرد زیرا این فناوری اصلاً  باعث از بین رفتن نمناکی مو نخواهد شد پس می توان گفت براق بودن و درخشانی موها کاملاً حفظ خواهد شد. قیمت سشوارهای آیونیک به نسبت سشوارهای معمولی کمی بالاتر می باشد که اگر بودجه را در نظر نگیرید می تواند بهترین انتخاب برای موهای شما به حساب آید.

    سشوار سرامیکی چیست ؟

    فضای داخلی سشوارها با مواد سرامیکی و یا چینی پوشیده می‌شود تا گرما به شکل یکنواخت و بدون داغ شدن بدنه سشوار به بیرون رانده شود. سشوارهای با پوشش سرامیکی برای هر نوع مویی مناسب خواهد بود.در کنار پوشش سرامیکی ویژگی آیونیک یا همان یون‌های منفی باعث می‌شود موهای شما سریعتر خشک شده و از وز و فر شدن موهای شما جلوگیری کند.

    بعضی از مدل‌های پیشرفته و جدید دارای تکنولوژی مادون قرمز هستند که باعث می‌شود گرما به داخل موهای شما نفوذ کرده و از داخل به سمت بیرون خشک شود.

    سشوارهای تیتانیومی چیست ؟

    اگر حجم موهای شما زیاد است و به گرمای بیشتری نیاز دارید سشوارهای تیتانیومی برای شما مناسب است. سشوارهای تیتانیومی زمان خشک کردن کوتاه تری به ارمغان می‌آورند. همچنین این سشوارها سبک تر بوده و استفاده آسان تری از آن خواهید داشت.

    قدرت (توان) سشوار چیست ؟

    قدرت سشوار به ما می‌گوید که چقدر قوی و پرسرعت خواهد بود. هرچه توان سشوار (که با عدد وات معرفی می‌شود) بیشتر باشد می‌توانید با سرعت بیشتری موهای خود را خشک کنید. مدل‌های با توان کمتر ارزان تر هستند و در اغلب موارد به علت عدم کارایی مناسب دوباره اقدام به خرید سشواری با توان بالاتر خواهید کرد. به طور کلی حداقل توان مناسب برای یک سشوار ۱۵۰۰ وات و بیشتر است. قدرت در خرید بهترین سشوار از اهمیت زیادی برخوردار است .

    سشوارهای حرفه ای با توان ۲۰۰۰ وات

    اگر موهای ضخیم و پر حجم دارید بهتر است خرید سشوار با توان ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات را در نظر بگیرید. این مدل‌ها به سشوار حرفه ای معروف هستند و در آرایشگاه‌ها استفاده زیادی دارند. پس با خرید سشوار با توان بالا به کیفیت سشوار کشیدن یک آرایشگاه در خانه خود خواهید رسید.

    به وزن سشوار 

    برای خرید بهترین مارک سشوار حرفه ای شاید در ابتدا خیلی به این موضوع فکر نکنید اما توصیه ما به شما این هست که به دنبال خرید سشوار مدل‌های سبکتر با توان بالا باشید. بهرحال از نگه داشتن سشوار یک کیلوگرمی در بالای سر خود در زاویه‌های متفاوت بعد از چند دقیقه خسته خواهید شد. وزن مناسب برای تجربه بهتر سشوار کشیدن موها چیزی حدود ۵۰۰ گرم است.

    قابلیت باد سرد

    اگر می‌خواهید موهای شما درخشندگی خاصی داشته باشد و از وز شدن موها جلوگیری کنید، خرید سشواری را مدنظر قرار دهید که قابلیت باد سرد را داشته باشد. با این ویژگی در انتهای زمان سشوار کشیدن، دکمه باد سرد را فشار داده و با باد سرد سشوار موهای خود را به اتمام برسانید تا شاهد درخشندگی و سشوار مناسب موهای خود باشید.

    از قابلیت باد سرد زمانی که تقریبا موهای شما ۸۰٪ خشک شده اند استفاده کنید و از گرمای اضافی بروی موهای خود بکاهید. قطعا اگر می خواهید بهترین سشوار بازار را انتخاب کنید . داشتن باد سرد می تواند بهترین قابلیت مورد نظر ما باشد .

    دیسپانسر سشوار

     یک وسیله جانبی و اضافی برای سشوار کشیدن بهتر موهای موج دار است تا حالت زیبایی خود را حفظ کند. به صورت وسیله جانبی جداشدنی بروی سشوار شما نصب خواهد شد.

    سری متمرکز کننده هوا

    وسیله جانبی دیگری که در سشوار کشیدن بهتر موهای شما به کمک‌تان می‌آید، متمرکز کننده است. این وسیله برای صاف کردن موها عملکرد بی نظیری دارد و در انتهای سشوار نصب می‌شود. این وسیله جانبی همچنین به جلوگیری از وز شدن موهای شما کمک خواهد کرد.

    برای استفاد بهتر همزمان با برش کشیدن موهای خود با سشوار مسیر برس را دنبال کنید به این صورت به سرعت می‌توانید حالت دلخواه را به موهای خود دهید.

    بدنه سشوار

    بدنه سشوار ها معمولا در دو مدل فلزی یا پلاستیکی ساخته می شوند.نوع فلزی سشوارها را معمولا از جنس استیل می سازند تا هم استحکام حرارتی لازم را داشته باشد و هم زیبایی ظاهری خود را حفظ کند،اما یک مشکل هم دارد و آن این است که خطر اتصال بدنه را برای کاربر به همراه دارد.

    ما در طرف دیگر سشوارهای پلاستیکی به دلیل نارسانا بودن جنس بدنه،در صورت برخورد سیم فاز با بدنه سشوار خطری کاربر را تهدید نمیکند اما با این حال مشکل دیگری دارند و آن این است که بعضی از جنس های نامرغوب این بدنه های پلاستیکی،آن ها را در برابر حرارت بالا ناپایدار ساخته و پس از مدت محدودی شاهد تغییر شکل آن ها هستیم.

    دسته سشوار

    جنس دسته سشوار هم معمولا از کائوچو یا انواع مشتقات پلاستیک می سازند تا هم کاربر را در برابر اتصال بدنه ایمن نگه دارد و هم وزن سشوار مقدار مطلوب و قابل قبولی باشد. نکته مهم این است که قسمت عمده ای از مدار الکتریکی سشوار در داخل دسته آن قرار میگیرد و علاوه بر آن کلیدها هم در قسمتی از دسته نصب می شوند. به منظور اینکه سشوار از قابلیت حمل بالایی برخوردار باشد کارخانه هایی مانند شرکت «بیم» دسته سشوار را طوری طراحی می کنند که در صورت نیاز بر روی بدنه تا شود.

    دو شاخه و سیم رابط سشوار

    دو شاخه و سیم رابط به هم وصل هستند و دو شاخه از نوع پرسی می باشد. معمولا سیم سشوار را کلفت انتخاب می کنند تا جریان الکتریکی مورد نیاز دستگاه را به راحتی تامین کند. بیشتر تولیدکنندگان سشوار عایق سیم رابط سشوار را ضخیم می سازند به دلیل اینکه هم در برابر ضربه ها و حرارت بدنه دستگاه مقاوم باشد و هم سریع آسیب نبیند و کاربر را خطر اتصال بدنه یا برق گرفتگی تهدید نکند.

    موتور سشوار

    در دستگاه سشوار دو مدل موتور مورد استفاده قرار می گیرد. اگر موتور از مدل یونیورسال باشد حتما با المنت به صورت موازی بسته می شود. چون ولتاژ مورد نیاز موتور 220 ولت یا همان ولتاژ شبکه است. به دلیل اینکه موتور یونیورسال وزن سشوار را بالا می برد و از نظر اقتصادی باعث افزایش هزینه تولید می شود امروزه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

    موتورهای 12 ولت خود نوعی از موتورهای یونیورسال محسوب می شوند، امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند زیرا از نظر اقتصادی هزینه ی تولید را کم می کند و قیمت محصول نسبت به مدل هایی که از موتور یونیورسال استفاده می کنند کمتر می شود. همچنین در این صورت وزن سشوار کاهش خواهد یافت و می توان آن را در اندازه های کوچک تر تولید نمود.

    کلید سشوار

    بدون استثناء باید گفت که در اکثر لوازم برقی خانگی سیم نول مستقیما به مصرف کننده داده شده،سیم فاز از کلید عبور می کند و به مصرف کننده میرسد و به وسیله کلید نحوه عملکرد دستگاه کنترل می شود. در دستگاه سشوار هم، کلید همین کار را انجام میدهد.

     

    ترموستات در اصل یک کلید اتوماتیک حرارتی است و هر وقت حرارت داخلی سشوار از حد معینی گذر کند، به وسیله این کلید، جریان مدار برای مدتی قطع می شود و پس از کاهش دما،دوباره ترموستات به حالت وصل برمیگردد.  سشوار متشکل از دو کنتاکت یا پایه اتصال برق ورودی و خروجی و همینطور یک تیغه حساس است، ترموستات همیشه در مسیر سیم نول اصلی مدار الکتریکی قرار می گیرد که با عملکرد خود، برق دستگاه را قطع می نماید. با افزایش حرارت درون دستگاه، تیغه حساس ترموستات انبساط طولی پیدا می کند و با جدا شدن از کنتاکت دوم، مانع از عبور نول به طرف سایر اجزای مدار می شود.

    کاربرد ترموستات در سشوارهایی که بدنه آن ها از جنس فرآورده های پلاستیکی است اهمیت بیشتری دارد. زیرا بدنه این سشوارها بر اثر حرارت بالا به سرعت تغییر حالت می دهد. همچنین جایگاه سشوار هم از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا بروز عیب در این قطعه باعث می شود عملکرد کل دستگاه دچار مشکل شود.

    نکته مهم دیگر این است که ترموستات در سشوار قابل تعویض نیست زیرا به بدنه ی المنت پرچ شده است. در صورت خرابی ترموستات مجبورید المنتی را پیدا کنید که مجهز به ترموستات باشد و یا به وسیله یک قطعه سیم ترموستات را یکسره کنید. یعنی کنتاکت(پایه ورودی) یا به کنتاکت(پایه خروجی) متصل کنید. به این صورت ترموستات را از مدار الکتریکی خارج می کنید.

    سنسور سشوار

    در داخل سشوار، حسگرهای حرارتی وجود دارد که مانع از گرم شدن بیش از حد سشوار شده و به طور خودکار جریان برق را قطع کرده و سشوار را خاموش می کند. پوست سر انسان در دمای بالاتر از 60 درجه سانتی گراد دچار سوختگی می شود.

    فيلتر ورودی هوا دارد

    ‌در ورودی و خروجی هوای سشوار، یک تور سیمی برای جلوگیری از ورود ذرات معلق هوا به داخل موتور قرار داده شده است. پوشانده شدن دینام و موتور سشوار با این ذرات، از ورود هوا جلوگیری کرده و باعث داغ شدن بیش از حد موتور و در نهایت سوختن آن می شود.

    چه سشوار برای مصرف خانگی مناسب است

    سشوارهایی که دارای قدرت موتور متوسط هستند برای مصارف خانگی مناسب میباشند. چرا که این سشوارها هم دارای قیمت مناسب هستند و هم اینکه از قدرت خوبی برخودار هستند.

    سشوارهای خانگی بیشتر چون مصرف خانگی دارند نیاز نیست که پرقدرت باشند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *