فروشگاه آنلاین

قیمت ریمل اسنس مشکی

قیمت ریمل اسنس مشکی

قیمت ریمل اسنس مشکی

قیمت عمده ریمل اسنس اصل

برای خرید عمده ریمل اسنس با شماره

تلفن 09219124140

ریمل حجم دهنده برای فر مژه مشخص که تا 24 ساعت ماندگاری دارد

برس فیبر ظاهری مشخص و حجیم را تضمین می کند که تا 24 ساعت دوام می آورد
بسته به اثر مورد نظر می توان به تدریج حجم را افزایش داد
بافت سیاه عمیق، مغذی با ویتامین E، جوجوبا، شاهدانه و روغن بادام

مژه هایی فرفری چشمگیر و در عین حال نازک که در تمام طول روز ماندگاری دارند – این چیزی است که ریمل های 24ever قادر به انجام آن هستند! بافت مغذی با روغن شاهدانه، بادام و جوجوبا و همچنین ویتامین E مژه ها را سیاهی عمیق می پوشاند که ۲۴ ساعت ماندگاری دارد.

خرید ریمل اسنس مشکی

"<yoastmark

THE FALSE LASHES MASCARA EXTREME VOLUME & CURL

ریمل با مژه مصنوعی برای فر و حداکثر حجم

برس فیبر کرل حداکثر حجم و فری خیره کننده را فراهم می کند
جلوه مژه مصنوعی: مژه های عجب و ظاهری شدید
بافت کرم بدون پارابن، عطر و الکل

حجم اضافی، فر اضافی. برس فیبر فر، حداکثر حجم و مژه های خمیده را با ظاهر مژه مصنوعی تضمین می کند. نمایندگی فروش اینترنتی ریمل اسنس

Lash PRINCESS  volume mascara

ریمل با برس مجسمه سازی برای مژه های منحصر به فرد

برس مجسمه سازی مخروطی، مژه هایی با شکل منحصر به فرد ایجاد می کند
همه چیز امکان پذیر است: حجم دراماتیک، ظاهری فراگیر یا مژه های برجسته و برجسته
بدون پارابن، عطر و الکل

حجم دهی چشمگیر یا مژه های مشخص – ریمل جدید با برس مخروطی مخصوص می تواند هر دو را انجام دهد و مژه ها را به صورت جداگانه تراشیده کند.

 VOLUME MASCARA…JUST BETTER

ریمل حجم دهنده برای مژه های پرپشت و پرپشت

ریمل حجم دهنده برای مژه های فوق العاده پر و ضخیم
حاوی هیالورونیک اسید و پانتنول
این برس به لطف موهای نرم و الیافی، حجم قابل ساخت را تضمین می کند

ریمل حجم دهنده دیگر… JUST BETTER ضخامت، تراکم و حجم بی نظیری برای مژه ها فراهم می کند. این بافت با اسید هیالورونیک مرطوب کننده و پانتنول مغذی غنی شده است – برای مژه هایی کامل و مرتب. با استفاده از برس مخصوص به لطف موهای الیافی نرم، می توان اثر حجم را افزایش داد و تشدید کرد. برای این کار، قبل از زدن لایه بعدی، اجازه دهید اولین لایه ریمل خشک شود. قیمت عمده برس چوبی

 VOLUME BOOST WATERPROOF mascara

ریمل ضد آب برای مژه های حجیم و پرپشت

تراکم، پر کردن و حجم مگا با هر برنامه
حتی بهترین مژه ها را بدون جمع شدن یا سنگینی می پوشاند
ضد آب و تست شده از نظر چشم

فیلم‌های عاشقانه غمگین، اشک‌های شادی، فعالیت‌های ورزشی عرق‌ریز یا پریدن در آب سرد – بزرگ شوید! ریمل ضدآب تقویت کننده حجم مژه یک همراه ایده آل است، صرف نظر از موقعیت! مژه‌های بی‌نقصی را بدون لکه‌کردن ارائه می‌کند و حجم مگالوکس را تداعی می‌کند – حتی زمانی که به غواصی می‌روید! یک شریک یک ظاهر طراحی کاملا قابل اعتماد! از نظر چشم شناسی تست شده است.

I LOVE EXTREME crazy volume mascara

ریمل حجم دهنده با برس پلاستیکی بسیار بزرگ برای مژه های فوق العاده پر

برس پلاستیکی بسیار بزرگ برای حجم فوق العاده
هر مژه را با بافتی سیاه و کرمی عمیق می پوشاند
از نظر چشمی تست شده است

من خواهر “دیوانه” ریمل مژه و ابرو را دوست دارم – برای حجم بسیار شدیدتر! بافت کرمی و مشکی عمیق هر مژه را با رنگ می پوشاند و برس الاستومری فوق العاده بزرگ با اولین استفاده جلوه های هیجان انگیزی می دهد. محفظه ریمل به رنگ‌های معمولی i love طراحی شده است، با این تفاوت که برعکس هستند – صورتی سرد با حروف مشکی. قیمت ریمل اسنس مشکی فروش عمده برس چوبی

 VOLUME  MASCARA WATERPROOF

ریمل ضد آب برای اثر حجم دهنده فوری و بلند کننده مژه ها

ریمل ضد آب
برای حجم و طول فوری
پوشش قابل ساخت

ریمل ضد آب MASCARA LASH LIKE A BOSS INSTANT VOLUME & LENGTH VOLUME & LENGTH با برس فیبر خمیده و نرم خود حجمی فوری به مژه ها می بخشد و یک اثر بلندتر قابل مشاهده ایجاد می کند. به لطف پوشش قابل ساخت، این اثر را می توان به دلخواه تشدید کرد. بافت ضد آب ضد ورزشگاه است، می تواند در هر شرایطی مقاومت کند و حتی می تواند یک یا دو ترک را تحمل کند – چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟

 lashes VOLUME CURL mascara

ریمل با برس فیبر منحنی برای مژه های مجعد و حداکثر حجم

برس فیبر منحنی بزرگ برای حداکثر حجم و مژه های ضخیم با فرهای شگفت انگیز
بافت سیاه و مایع برای ظاهری قوی
سازگاری از نظر چشم پزشکی تایید شده است

مژه های مجعد! برس الیافی بزرگ و منحنی، حداکثر حجم، فری فوق‌العاده را ارائه می‌کند و مژه‌های شما را ضخیم می‌کند، در حالی که بافت سیاه آن ظاهری فشرده را تضمین می‌کند. از نظر چشمی تست شده است. قیمت ریمل اسنس مشکی

ریمل افکت مژه مصنوعی Lash PRINCESS

ریمل حجم دهنده با برس فیبری مخروطی شکل برای مژه مصنوعی

جلوه مژه مصنوعی: طول، فر و حجم چشمگیر
برس فیبر مخروطی شکل ویژه برای حجم عالی
بدون پارابن، عطر و الکل، بدون روغن

یک مکمل افسانه ای به خانواده ریمل های مژه پرنسس به رنگ مشکی وجود دارد. شکل خاص و مخروطی برس الیافی، طول و حجم چشمگیری و همچنین مژه مصنوعی را به مژه ها می بخشد. و درست مانند خواهرش، بسته بندی ملکه درام با یک لباس شب زرق و برق دار تزئین شده است – این بار در مشکی نعناع. پرنسس (انس) لوکس!

مژه مانند BOSS ریمل بلند حجم و بلند فوق العاده سیاه

ریمل سیاه عمیق برای افزایش حجم مژه های فوری

ریمل فوق العاده مشکی
برای حجم و طول فوری
پوشش قابل ساخت

مژه LIKE A BOSS INSTANT VOLUME & LENGTH MASCARA ULTRA BLACK با بافت فوق العاده مشکی خود برای ظاهری قوی قانع می شود. به لطف برس منحنی و نرم فیبر، هر مژه فردی با ریمل پوشانده می شود. نتیجه: یک اثر حجم دهنده فوری و مژه هایی که به وضوح بلندتر می شوند. برای مژه های بلندتر و پرتر می روید؟ به سادگی چندین لایه را اعمال کنید. قیمت ریمل اسنس مشکی

ریمل حجم دهنده مژه پرنسس

ویژگی ها و خواص
با برس مخصوص
بدون الکل و عطر
فر کننده و حجم دهنده

توضیحات محصول

مژه های افسانه ای دوست دارید؟ با ریمل حجم دهنده مژه پرنسس، Essence شما را پوشانده است! ریمل دارای برس مخصوصی است که مژه ها را با بافت کرمی، حجم دهنده و فر می کند. این محصول حاوی الکل و عطر نیست.

نام تجاری: اسانس
خطوط تولید: Lash Princess
برای چه کسی؟: او، او، یونیسکس
اثر: غلیظ کننده، حجم دهنده
بدون: الکل، عطر، آزمایش بر روی حیوانات قیمت ریمل اسنس مشکی

مواد تشکیل دهنده (INCI)
aqua (water)cera alba/beeswax/cire d’abeilleparaffincopernicia cerifera cera/copernicia cerifera (carnauba) wax/cire de carnaubaacacia senegal gumstearic acidpalmitic acidcera microcrystallinehydrogenated lecithinaminomethyl propanediolglycerinmagnesium silicatehydroxyethylcellulosepolyimide-1ethylhexylglycerinphenoxyethanolci 77499 (iron oxides)

ASTRA ریمل ترمیم کننده

به لطف پانتنول، که هیدراتاسیون و درخشندگی را تضمین می کند، و کمپلکس لایف لیش، مجموعه ای از مواد فعال آنتی اکسیدانی، ریمل فیکس کننده زن روتین، مژه ها را منظم و محافظت می کند. خاصیت تثبیت کننده و غلیظ کننده دارد.

برای مژه و ابرو.

تاریخچه ریمل: تکامل نگاه زن

در تصور رایج، نگاه مغناطیسی سلاح اغواگری است. یک ویژگی کاملاً زنانه که می تواند جذاب باشد و به یاد بماند. با این حال، باور نکردنی است که فکر کنیم ایده‌آل «نگاه زنانه» در تاریخ چقدر گرایش‌های متفاوت داشته است، چه تعداد چهره‌های متفاوت و اغلب کاملاً متضاد با گذشت اعصار جادوگر تلقی شده‌اند: سال‌هایی که در آن مژه‌های بسیار بلند در نظر گرفته می‌شد. دوره‌هایی که در آن چشم‌ها باید برهنه می‌شد (به مژه‌های طلایی و تقریبا نامرئی دوره الیزابت فکر کنید) تا دوره ویکتوریا، که در آن دوران ریمل، چهره زنانه را متحول کرد، دوره‌های حسی دنبال می‌شوند. قیمت ریمل اسنس مشکی
تاریخچه ریمل ریشه در تاریخ باستان دارد و به طور دقیق‌تر در سواحل رود نیل، جایی که مردان و زنان از خمیر سیاه، سرمه، مالاکیت و پمادها برای تیره‌کردن و پرپشت شدن مژه‌ها و ایجاد آرایش چشم استفاده می‌کردند که به لطف و مواد تشکیل دهنده استفاده شده، همچنین به عنوان محافظت از چشم در برابر اشعه های خورشید عمل می کند.

زمان به وجود آمدن ریمل

در حالی که در یونان چهره متواضع‌تر ترجیح داده می‌شد، در روم باستان مژه‌های بلند، منحنی و حجیم هنوز ترجیح داده می‌شدند که به لطف سرمه (روش وارداتی از مصر) و چوب پنبه سوخته برای تیره‌کردن آن‌ها نمایش داده می‌شدند، که نشان دهنده مراقبت با فضیلت از ظاهر و همچنین نماد پاکدامنی

اگرچه اکنون ممکن است برای ما پوچ به نظر برسد، اما مد عصر الیزابت به جای مژه های طلایی/بلند، به تبعیت از قدرتمندترین حاکم زمان: سفید شده با خمیرها و پودرهای مشتق از دوده، که اغلب در مژه ها نیز استفاده می شود، دیکته می کرد. مژه ها به شدت از مواد شیمیایی آسیب دیدند، افتادند یا باعث عفونت شدند. خوشبختانه امروزه روش بسیار ایمن‌تری برای رنگ کردن مژه‌ها حتی در سایه‌های مختلف نسبت به مشکی کلاسیک (که ترجیح هنرمندان آرایشی باقی مانده است) وجود دارد: ریمل رنگی که توسط Revlon در دهه 60 اختراع شد و سپس در نسخه ضد آب توسط Max تکمیل شد. فاکتور در سال 88.

اما روند مژه های پرپشت و تیره در مفهوم مدرن آن چگونه به وجود آمد و ریمل چگونه اختراع شد؟

در نیمه اول قرن نوزدهم، یوجین ریمل، عطرساز فرانسوی، اولین نمونه اولیه ریمل را با استفاده از وازلین و پودر زغال تولید کرد: سپس در اوایل دهه 1900 توسط پسرانش به بازار عرضه شد و به برند ریمل ما جان بخشید. امروز بدانند

تقریباً در همان زمان، اما در آن سوی اقیانوس، در شیکاگو، داروساز توماس ویلیامز چوبی به نام «ریمل» (برای استفاده با یک برس مرطوب) می‌سازد تا به خواهرش میبل کمک کند تا نگاهش را تقویت کند و زیبایی او را برجسته کند: 1915 و توماس ویلیامز Maybelline را تأسیس کرد.

اختراع ریمل ضدآب

در سال 1931، اولین حق ثبت اختراع برای یک جسم فلزی قیچی شکل که از آن برای فر کردن مژه ها استفاده می شود، پیشروی مژه های امروزی به دست آمد، در حالی که در دهه 1940 ریمل ضدآب اختراع شد که در برابر حرارت بسیار مقاوم بود. نورهای روی صحنه باعث شد ترکیب کلاسیک ذوب شود. با این حال، در دنیای هنر، مژه‌های مصنوعی از همان اوایل دهه 1900 در دسترس بودند که توسط کسی جز کارگردان دیوید دبلیو گریفیث برای دیواهای فیلم صامت اختراع شد.

در حالی که تا هلنا روبینشتاین در سپیده دم دهه 1960 برای دیدن اولین ریمل تیوپی به شکلی که امروز می شناسیم باقی نمانده است، ریمل قدیمی موجود در قوطی هنوز جذابیت خود را حفظ کرده است، حتی اگر بیشتر خانم ها راحتی ریمل را ترجیح می دهند. لوله. . چند سال پس از اختراع روبینشتاین، رولون یک برس مارپیچ را کامل کرد. مکس فاکتور اولین تاپ کت شفاف را در دهه 80 وارد بازار خواهد کرد.

ماکس فاکتور

از زمان Rimmel و Maybelline، صدها مد دنبال شده اند و بسیاری از آنها سفیران مژه های “پریایی” بوده اند، از مدونا با مکس فاکتور گرفته تا جذابیت بی انتها مژه های طراحی شده Twiggy. امروزه نه تنها برس‌های بلندکننده (سیلیکونی و دندان‌های سفت) یا برس‌های حجم‌دهنده (با موهایی که به مژه‌ها اجازه می‌دهد رنگدانه بیشتری جذب کنند) بلکه برس‌های هیبریدی، مارپیچ یا نیمه ماه برای باز کردن مژه‌ها با هزاران تفاوت در دسترس داریم. از بین ویتامین ها، روغن ها یا حتی کافئین غنی شده و برای رفع هر نیازی انتخاب کنید.

رشد ترقی ریمل

تاریخچه ریمل همراه با رشد زنانگی در طول اعصار پیش می رود: سفری که همیشه آسان نیست، که همیشه به معنای ایمنی برای استفاده کننده نبوده است (خوشبختانه، اکنون همه چیز بسیار متفاوت است!) و گاهی اوقات زنانه را دیده است. زیبایی عمداً توسط جهل سرکوب شده است، اما سرشار از اکتشافات انقلابی است.

چیزی که در سال 2019 از آن مطمئن هستیم این است که ریمل داستانی است که پایان آن هنوز خیلی دور است.

رنگ چشم در نوع آرایش

آرایش بر اساس رنگ چشم‌ها و شکل آن‌ها ظاهر را بهبود می‌بخشد تا نقاط قوت را برجست کرد و عیوب کوچک را اصلاح کند.

آرایش چشم به لوازم آرایشی مختلف (سایه چشم، ریمل، خط چشم، خُل و غیره) تقسیم می شود که به ابزارهای دقیقی تبدیل می شوند که قادر به ایجاد سایه ها و گرافیک های مشخص برای تعدیل شدت نگاه هستند. هنگام خرید یک سایه چشم جدید یا سایر محصولات آرایش چشم، مطمئن شوید که از نظر چشمی آزمایش شده است.

ریمل یک ماده آرایشی ایده آل برای افزایش شدت نگاه است. عملکرد آن مشخص کردن طول، حجم و رنگ مژه ها است که باعث افزایش کانتور چشم می شود. ریمل دارای فرمول مایع کرمی است که به لطف برس داخل بسته بندی که امکان برداشت و توزیع یکنواخت محصول از ریشه تا انتهای مژه ها را فراهم می کند، می توان آن را به صورت عملی دوز کرد. علیرغم تغییرات زیاد، همه فرمول ها حاوی عناصر اصلی یکسانی هستند: رنگدانه ها، روغن ها و موم ها.

ریمل: چگونه انتخاب می کنید

با توجه به پیشنهادات متعدد موجود در بازار، جهت گیری در انتخاب ریمل کار آسانی نیست. این محصول در نسخه های بلند کننده، حجم دهنده، افکت مژه مصنوعی، رنگی و طبیعی موجود می باشد. هر یک از این ها در دو فرمول معمولی و ضد آب ارائه می شوند.

لوازم آرایشی باید با توجه به نتیجه ای که می خواهید به دست آورید انتخاب شود. به عنوان مثال، یک ریمل فرکننده عمدتاً از رزین ها و موم هایی تشکیل می شود که می توانند مژه ها را فر کنند، در حالی که یک محصول بلند کننده با مقدار بیشتری از الیاف نایلونی فرموله می شود. همچنین باید یک انتخاب هدفمند برای قلم مو انجام شود:

اگر پر از موهای زائد باشد، می‌تواند مژه‌های شفاف و نازک‌تر را ضخیم‌تر کند و ساختار بیشتری پیدا کند.
برعکس، یک اپلیکاتور باریک و نوک تیز وظیفه جداسازی مژه های ضخیم را بر عهده خواهد داشت و به آنها وضوح بیشتری می بخشد، بدون اینکه خطر “خمیر کردن” آنها را تهدید کند.

ریمل زدن

هنگام انجام آرایش چشم، ریمل آخرین ماده آرایشی است که استفاده می شود. برای سهولت استفاده، می‌توان به سمت پایین نگاه کرد و با نزدیک کردن برس به ریشه مژه‌های بالایی، حرکت زیگزاگ را تا نوک آن از داخل چشم شروع کرد و به سمت بیرون رفت. این ژست به شما امکان می دهد مژه ها را بلند کرده و از هم جدا کنید و به آن ها پر و حجم می دهید. یک تند کشیدن سریعتر از آنچه ریمل تعریف می کند و باعث می شود.

طولانی تر به نظر برسند. همین عمل باید برای مژه های پایین نیز تکرار شود. پس از خشک شدن کامل، می توان برای بار دوم ریمل را با اصرار بیشتر بر روی ناحیه بیرونی چشم زد تا عمق بیشتری به ظاهر ببخشد. در نهایت می توان با استفاده از برس یا شانه مخصوص، محصول اضافی را برداشت یا مژه ها را جدا کرد.

سایه چشم در آرایش چشم برای چیست؟

سایه چشم محصولی مناسب برای اصلاح یا تاکید بر فرم طبیعی چشم است. در آرایش چشم، از سایه چشم برای ایجاد افکت های رنگی و سایه ها بر اساس ترجیحات استفاده می شود. به طور کلی، برای ایجاد یک جلوه هماهنگ، توصیه می‌شود از دو سایه چشم متفاوت (یکی روشن و دیگری تیره یا محصولاتی با روکش‌های متفاوت، به عنوان مثال درخشان و مات) استفاده کنید تا جلوه‌ای سایه روشن داشته باشید که می‌تواند به چشم‌ها عمق دهد و تقویت کند. . قیمت ریمل اسنس مشکی

فرمولاسیون
سایه چشم حاوی رنگدانه های معدنی پراکنده در فرمولاسیون های مختلف (پودرهای شل یا فشرده، کرم یا مداد) است.

نوع سایه چشم پودری فشرده بیشترین استفاده را دارد: نقاط قوت آن سهولت در استفاده و عمر طولانی است. بافت این محصولات آرایش چشم در لمس خوشایند بوده و نتیجه لایه‌ای که روی پلک قرار می‌گیرد یکدست است.

ترکیب کردن فرمول های مایع و خامه ای دشوارتر است و می تواند خطوط نامناسبی ایجاد کند که به ناچار به خطوط اخم یا چین ختم می شود. از طرف دیگر، آنهایی که در پودر هستند، همه کاره و کاربردی تر هستند.  قیمت ریمل اسنس مشکی

نحوه انتخاب سایه چشم

محدوده رنگی که با آن سایه چشم در دسترس قرار می گیرد تقریباً بی نهایت است، همانطور که پوشش های مختلف وجود دارد:

مات (مات)؛
ساتن، درخشش و زرق و برق (آنها اساساً در اندازه های مختلف رنگدانه های مروارید یا زرق و برق متفاوت هستند).
رنگین کمانی یا دورنگی: رنگ با توجه به نور تغییر می کند.
فرمول های مات ظاهری صاف و طبیعی به پلک می دهد. رنگین کمانی و رنگ ساتن سایه ها با توجه به میزان ترکیب مرواریدی متفاوت است.

در مورد انتخاب رنگ، به طور کلی، سایه چشم باید با رنگ های طبیعی صورت، چشم ها و مو هماهنگ باشد. رنگ های طبیعی – مانند قهوه ای و قهوه ای – به طور کلی طبیعی تر هستند: می توان یک رنگ روشن برای پایه انتخاب کرد و یک رنگ تیره را به بیرون اعمال کرد تا یک ناحیه سایه ایجاد شود. با توجه به پوشش‌ها، سایه‌ها و سایه‌های موجود، هیچ قانون سفت و سختی در این زمینه وجود ندارد و علاوه بر آزمایش روندهای مد، می‌توان احتمالات مختلفی را برای فهمیدن اینکه کدام سایه‌ها برای ظاهر مناسب‌تر هستند، آزمایش کرد.  قیمت ریمل اسنس مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *