فروش آنلاین محصولات پرومکس

فرکننده مو پرومکس 4859

فرکننده مو پرومکس 4859

فرکننده مو پرومکس 4859

فرکننده مو پرومکس 4859 رایگان به سراسر کشور ایران

ارسال  رایگان به سراسر کشور                      ضمانت اصل بودن کالا         

کلیه محصولات آرایشی با تضمین اصل و اورجینال بفروش میرسد 

در صورت مغایرت , مشتری حق عودت کالا ی  خرید شده  را دارد

  100 % 100 اصل و اورجینال

ارتباط با واحد فروش 09219124140

برند پرومکس

در سال 2001 میلادی (سال 1380) فعالیت خود را به عنوان برند حرفه ای و تخصصی حالت

دهنده های برقی مو و با نام تجاری مکس MAX آغاز کرد

و برای اولین بار با ارایه چندین گروه متنوع و جدید از محصولات بهداشت فردی به ویژه اتو

موی سرامیک و همچنین دستگاه ویو (wave) با اقبال عمومی روبرو گردید

و به همین دلیل، این گروه محصولات هنوز هم از محبوبیت بسیار بالائی برخوردار هستند.

بعد از آن با ارایه سشوارهای بسیار پرقدرت ، توانست جایگاه خود را میان مشتریان تثبیت

نماید.

از سال 2005 مطالعه و برنامه ریزی جهت تجهیز لوازم برقی برای سالن های آرایش و

آموزشگاه ها و نیز عرضه محصولات جدید برای حرفه ای ها آغاز شد

و در سال 2006 تعدادی از این محصولات عرضه گردید. با توجه به این حرکت اساسی و رو به

تکامل، برند قدیمی “مکس” (MAX) نیز به پرومکس تبدیل شد.

سه حرف اول از کلمه PROFESSIONAL (به معنای حرفه­ ای) به برند مکس اضافه شد تا بتواند بهتر و کاملتر نمایانگر این تغییر باشد.

 البته هنوز هم بسیاری از مشتریان به دلیل آغاز کار برند با نام مکس و قدمت این نام تجاری ، همچنان آن را مکس می نامند،

اما در حقیقت مکس MAX و پرومکس PROMAX یک برند واحد محسوب می شود.

با آغاز سال 2007 با توجه به اطمینان از کیفیت محصولات و در جهت ارایه سرویس بهتر به مصرف کنندگان،

مدت زمان ضمانت محصولات پرومکس از 12 ماه به 18 ماه و از بهار 2010 (خرداد 1389) به 24 ماه ارتقاء یافت.

فلسفه پرومکس همواره ارایه محصولات متنوع با کیفیت بالا، حرفه ای و با قیمت رقابتی میباشد

و خوشبختانه توانسته در طول سالیان متمادی به تعهدات خود در هر سه زمینه ” تنوع، کیفیت و قیمت” عمل نماید.

بنابر اعتقاد پرومکس، در بازار امروز، حق انتخاب با مشتری است.

به همین دلیل، کارکرد، کیفیت، دوام، قیمت و خدمات پس از فروش پرومکس به گونه ای است که بتواند مورد انتخاب مشتری قرار گیرد و در تمامی موارد صادقانه به تعهدات خود عمل نماید.

فرکننده مو پرومکس 4859 فرکننده مو پرومکس 4859 فرکننده مو پرومکس 4859

پرومکس

پنکیک آرایشی و کاربرد آن

پوست صورت ممکن است بر اثر عوامل مختلفی همچون مشکلات داخلی، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، آلودگی‌های محیطی، ترشح بیش از حد چربی پوست و… دچار مشکلاتی شود. به جز این عوامل بروز آکنه، ایجاد لک‌های پوستی، چروک‌های پوستی و تیرگی فقط بخشی از مشکلات پوستی هستند که با استفاده از یک محصول نامرغوب، مانند پنکیک آرایشی، می‌تواند به وجود بیاید. فرکننده مو پرومکس 4859

درمان کامل این نوع مشکلات پوستی

درمان کامل این نوع مشکلات پوستی به زمان و مراقبت‌های ویژه نیاز دارد. مهم‌ترین نکته‌ای که در درمان مشکلات پوستی باید به آن توجه کرد، رسیدگی به آن در اولین فرصت است. زمان و صبر در درمان مشکلات پوستی نقش مهمی دارند. استفاده از محصولات بهداشتی نظیر انواع کرم‌های آب رسان و تغذیه کننده، سرم‌ها و ماسک صورت می تواند در بهبود و رفع این عیوب موثر باشند، اما بهترین راه برای پوشش موقت این نواقص ایجاد شده روی پوست، آرایش کردن و استفاده از محصولات پوشاننده صورت مانند پنکیک آرایشی است.

پوشاندن ایرادات پوستی با آرایش

کرم پودر

قبل از آن که در مورد پنکیک آرایشی صحبت کنیم، باید در مورد محصولات دیگری هم اطلاعات داشته باشید. یکی ازمهم‌ترین مرحله از هر نوع آرایشی پوشاندن موثر نواقص پوستی است. این کار باید به نحوی انجام شود که سطح پوست کاملا یک‌دست و یک رنگ به نظر برسد. معمولا برای انجام این کار از کرم‌پودرها کمک می‌گیرند. کرم‌پودر با ایجاد یک لایه از رنگ‌دانه‌های یک‌نواخت روی سطح پوست، ظاهری یک‌دست و زیباتر به پوست می‌دهد و جلوه‌ای تازه و با طراوت به آن می‌بخشد. کرم‌پودرها پوشانندگی متفاوتی دارند. شما باید بر اساس نیاز پوست خود برای پوشانده شدن نواقص آن، یکی از مدل‌های کرم‌پودر را انتخاب کنید. فرکننده مو پرومکس 4859

نکته دیگری که در انتخاب کرم‌پودر اهمیت دارد

نکته دیگری که در انتخاب کرم‌پودر اهمیت دارد، انتخاب رنگ درست آن برای صورت است. قبل از خرید کرم‌پودر باید آن را تست کنید تا مطمئن شوید رنگ آن برای پوستتان مناسب است. برای این کار مقداری از کرم‌پودر را روی خط فک خود بزنید و به خوبی پخش کنید. انتخاب خط فک به عنوان محل تست کرم‌پودر به این دلیل است که تفاوت رنگی بین صورت و گردن ایجاد نشود. این نکته معمولا در هنگام خرید کرم‌پودر نادیده گرفته می‌شود.

کانسیلر

البته کرم‌پودر تنها محصول آرایشی برای یک‌دست کردن پوست صورت نیست. برای برطرف کردن سیاهی دور چشم و یا نقاطی مثل جای جوش که نیاز به پوشانندگی بیشتری دارند، از کانسیلر استفاده می‌شود. کانسیلر یک محصول آرایشی شبیه به کرم‌پودر است، با این تفاوت که پوشش دهی بیشتری ایجاد می‌کند. برای خرید کانسیلر با رنگ مناسب پوست خود، باید کانسیلری را انتخاب کنید که یک تا دو درجه از کرم‌پودری که می‌زنید روشن‌تر باشد. کانسیلر چروک‌های ریز و تیرگی دور چشم را به خوبی می‌پوشاند و باعث یک‌دست شدن پوست این ناحیه با پوست صورت می‌شود.

اهمیت تثبیت کردن آرایش

زیبا سازی و یک‌دست کردن پوست صورت هر چقدر هم که به درستی و اصولی انجام شده باشد، ممکن است در هنگام قرار گرفتن در شرایطی خاص مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا تعریق صورت، از بین رفته یا شکل اولیه خود را از دست بدهد. در حالی که یک آرایش خوب زمانی ارزشمند خواهد بود که مدتی طولانی به شکل اولیه خود باقی بماند. فرکننده مو پرومکس 4859

تاثیر بر آرایش

حتی اگر شرایط محیطی هم کاملا بر وفق مراد باشد باز هم گذر زمان می‌تواند روی آرایش تاثیرگذار باشد. سطح پوست با گذشت زمان در حال تغییر و تحولاتی مانند تعریق، ترشح چربی و تجمع آلودگی خواهد شد. این موارد عواملی برای بهم ریختن آرایش صورت هستند.

در چنین شرایطی که ممکن است سطح کیفیت آرایش صورت پایین بیاید، تثبیت کننده‌های آرایش اهمیت خود را نشان می‌دهند. تثبیت کننده‌های آرایش همان‌طور که از نام آنها مشخص است برای بالا بردن ماندگاری آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرند. به جز این مورد، خود آنها هم به عنوان یک پوشش دهنده قابل استفاده هستند. هرچه در یک آرایش از محصولات بیشتری استفاده شود و سنگین‌تر باشد، نقش تثبیت کننده‌ها بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. در شرایطی مانند فصل گرم تابستان اهمیت یک تثبیت کننده دیگر ارتباط چندانی با سنگینی یا سبکی آرایش ندارد و در آرایش‌های روزانه هم برای ماندگاری بیشتر آرایش باید از یک تثبیت کننده استفاده کرد.

پنکیک آرایشی

پنکیک آرایشی  یکی از متداول‌ترین نوع تثبیت کننده‌های آرایش است که تقریبا تمام خانم‌ها تا حدودی با آن آشنا هستند. ساختار پنکیک آرایشی به شکل پودر فشرده است و معمولا توسط پد، اسفنج آرایشی یا براش استفاده می‌شود. پنکیک آرایشی به علت بافت پودری و خشکی که دارد پوشش مناسبی روی کرم پودر ایجاد می‌کند و باعث تثبیت آن می شود. به همین دلیل معمولا پنکیک آرایشی یار نزدیک و همیشگی کرم پودر است. پنکیک به تنهایی و بدون کرم پودرهم برای پوشش دادن پوست قابل استفاده است اما در استفاده از پنکیک به تنهایی باید به نکاتی توجه کنید.

نکات مربوط به استفاده از پنکیک آرایشی

اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از استفاده از پنکیک آرایشی از یک مرطوب کننده مناسب نوع پوستتان استفاده کنید. ساختار پودری پنکیک آرایشی باعث جذب رطوبت و چربی پوست می‌شود و ممکن است پوست صورت شما را خشک‌تر نشان دهد. حتی اگر روی صورتتان پوسته شده باشد، پنکیک به راحتی قادر خواهد بود که آنها را بیشتر نشان دهد. وقتی از مرطوب کننده استفاده می‌کنید، کمی صبر کنید تا مرطوب کننده کاملا جذب پوست شود تا پنکیک به طور یکنواخت روی پوست پخش شود. زدن کرم دور چشم را هم فراموش نکنید. فرکننده مو پرومکس 4859

پنکیک آرایشی

پنکیک آرایشی به دلیل بافت خشک و پوششی که روی سطح پوست ایجاد می‌کند برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار ایده‌آل است. چون پنکیک به کمک ساختار پودری خود تا حدودی باعث کنترل چربی و تعرق پوست می‌شود. یکی از موضوعات آزار دهنده برای افرادی که پوست چرب یا حتی پوست مختلط دارند براق شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست است. پنکیک توانایی برطرف کردن این مورد را نیز دارد. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست ایجاد می‌کند باعث می‌شود براق بودن پوست به ویژه در پوست‌های چرب به خوبی پوشش داده شود و حالت مات و طبیعی پوست حفظ شود.

پنکیک در پوشاندن منافذ باز پوست

پنکیک در پوشاندن منافذ باز پوست بسیار موثر است. درست است که منافذ پوست نباید به طور کامل بسته شوند اما گاهی در بضعی از انواع پوست‌ها منافذ پوست بیش از حد باز هستند و به صورت حفره‌های ریز نمایان می شوند. این منافذ باز تاثیر منفی روی چهره و آرایش صورت خواهند داشت. کرم پودر به تنهایی می تواند منافذ پوست را پوشش دهد اما استفاده از پنکیک روی کرم پودر به عنوان یک تثبیت کننده، منافذ پوست را به طور کامل می‌پوشاند.

کاربردهای پنکیک آرایشی

پنکیک آرایشی کاربردهای زیادی دارد که در طول این مطلب به آنها اشاره کردیم. در این بخش قرار است تا همه آنها را یک‌جا توضیح دهیم. فرکننده مو پرومکس 4859

تثبیت کننده آرایش پوست

پنکیک آرایشی در قدم اول برای تثبیت آرایش پوست به کار می‌رود. کرم‌پود و کانسیلر نمی‌توانند به تنهایی تا ساعت‌ها روی پوست دوام بیاورند. برای جلوگیری از برق افتادن صورت و افزایش ماندگاری آرایش صورت باید از پنکیک استفاده می‌کنیم. کرم‌پودر و کانسیلر به دلیل ساختار مایعی که دارند بعد از مدتی باعث برق افتادن پوست می‌شوند. بافت خشک پنکیک آرایشی مانع از به وجود آمدن این برق می‌شود. دقت کنید که رنگ پنکیک آرایشی شما باید متناسب با رنگ کرم‌پودری که استفاده کردید باشد.

ماندگار کردن سایه چشم

اگر از سایه چشم به طور مستقیم روی پلک بزنید، رنگی که می‌بینید بسیار بی‌جون‌تر و کم‌رنگ‌تر از رنگ اصلی است. به علاوه بعد از مدتی سایه در چین پلک جمع می‌شود و زیبایی اولیه خود را ندارد. برای جلوگیری از این به وجود آمدن این مشکل، باید در ابتدا از کانسیلری که دارید پشت پلکتان بزندی. کانسیلر را به خوبی محو کنید. حالا باید به کمک یک پودر فیکس آرایشی، مثل پنکیک، روی کانسیلر را فیکس و بعد شروع به زدن سایه کنید.

یک دست کردن رنگ پوست صورت

همان طور که اشاره کردیم، از پنکیک آرایشی می‌توانید به تنهایی هم استفاده کنید. پنکیک آرایشی یک نوع پودر فیکس آرایشی است. پودر فیکس آرایشی در دو مدل در بازار وجود دارند؛ پودر فیکس شل و پودر فیکس فشرده ( همان پنکیک). هر دو مدل پودر وظیفه تثبیت آرایش را بر عهده دارند و شما باید بنا بر میزان راحتی خود یکی از آنها را انتخاب کنید. علاوه بر این پودرهای فیکس می‌توانند بی‌رنگ و یا مثل کرم‌پودر رنگی باشند.

معمولا از مدل بی‌رنگ آنها برای تثبیت کردن کانسیلر زیر چشم استفاده می‌کنند تا زیر چشم کمی روشن‌تر از نقاط دیگر دیده شود. البته برای تثبیت آرایش کل صورت هم می‌توانید از پودر فیکس بی‌رنگ استفاده کنید. فرکننده مو پرومکس 4859

انتخاب پنکیک آرایشی

مهم‌ترین معیار انتخاب پنکیک، انتخاب رنگ آن است. پنکیک هم مانند کرم پودر در رنگ و تن‌های رنگی مختلفی عرضه می‌شود. رنگ پنکیک را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. معمولا رنگ پنکیک باید یک درجه از رنگ پوست روشن‌تر باشد اما این نکته رابطه مستقیم با نوع آرایش دارد و ممکن است نوع آرایش مشخص کننده رنگ پنکیک باشد.

در انتخاب یک پنکیک باید به کیفیت ساخت و استاندارد بودن آن توجه ویژه داشته باشید، چون هرچه کیفیت پنکیک بالاتر باشد تثبیت آرایش شما بیشتر تضمین می‌شود. محصولی را انتخاب کنید که مجوز بهداشتی داشته باشد و خرید خود را حتما از مراکز یا سایت‌های اینترنتی معتبر که نماد اعتماد الکترونیکی دارند انجام دهید. هیچ وقت سلامت پوست خود را فدای زیبایی با محصولات بی‌کیفیت آرایشی نکنید. فرکننده مو پرومکس 4859

مشخصات پنکیک کنویس سری هایتک:

  • پوشانندگی بالا
  • ماندگاری بالا
  • یک‌نواخت کردن رنگ پوست
  • کاهش برق و چربی پوست
  • تثبیت آرایش صورت
  • دارای خاصیت ضد آفتاب
  • مناسب انواع پوست

سخن پایانی

پنکیک آرایشی یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که می‌توانید داشته باشید. استفاده از آن برای یک آرایش اصولی و زیبا نیاز به رعایت کردن نکته‌هایی دارد که در این مقاله به آنها اشاره کردیم. در این مطلب در مورد پنکیک آرایشی، نحوه استفاده از آن و کاربردهایی که دارید صحبت کردیم. ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. اگر شما هم در مورد این موضوع نظری دارید و یا می‌خواهید نکته‌ای به آن اضافه کنید، آن را با ما و خواننده‌های دیگر در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد پنکیک آرایشی

پنکیک آرایشی چیست؟

پنکیک آرایشی یکی از محصولات آرایشی است که برای تثبیت کردن آرایش صورت به کار می‌رود.

انواع تثبیت کننده آرایشی کدامند؟

پودر فیکس شل، پودر فیکس فشرده یا همان پنکیک و اسپری فیکساتور آرایشی محصولاتی هستند که برای تثبیت کردن آرایش استفاده می‌شوند.

کاربردهای پنکیک آرایشی چیست؟

تثبیت کردن آرایش صورت و کرم‌پودر، کمک به ماندگاری سایه و آرایش چشم و استفاده از آن به جای کرم‌پودر به منظور یک‌دست کردن رنگ پوست صورت از جمله کاربردهای پنکیک آرایش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *