فروش آنلاین محصولات پرومکس

سشوار پرومکس 7250

سشوار پرومکس 7250

سشوار پرومکس 7250

سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    سشوار ۲۵۰۰ وات پرومکس مدل ۷۲۵۰

    • سشوار ۲۵۰۰ وات
    • موتور ۲۲۰ ولت (موتور سنگین)
    • فشار باد بسیار زیاد(پرقدرت و مناسب برای براشینگ)
    • دارای دکمه باد سرد
    • ۳ حالت کنترل فشار باد(خاموش،متوسط،زیاد)
    • ۳ حالت کنترل حرارت(سرد، ملایم، گرم)
    • ۳ سری متمرکز کننده هوا
    • سیم ۳ متری
    • حلقه آویزان کردن سشوار
    • دارای گارانتی 2 ساله اصل شرکتی

    معرفی سشوار پرومکس 7250

    سشوار پرومکس مدل 7250 سشواری حرفه‌ای و مناسب کار در آرایشگاه است که دارای موتور ۲۵۰۰ وات AC، دکمه‌ی فناوری تولید یون و سه متمرکز کننده‌ی هوا است. این مدل سشوار، قوی ترین سشوار سری 7000 محسوب می شود و حرارت بالای آن به همراه قدرت پرتاب بالای آن میتواند این محصول را به یکی از ایده آل ترین سشوارهای مخصوص براشینگ تبدیل کند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    فناوری تولید یون در سشوار پرومکس 7250

    فناوری تولید یون در این سشوار به صورت خودکار است و با روشن شدن دستگاه شروع به کار می کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شود و پس از برخورد به موها الکتریسیته ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وز شدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود.

    سشوار پرومکس 7250 دارای چند متمرکز کننده هوا هست ؟

    این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکز کننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. فیلتر ورودی هوا را می‌توان به شکل چرخشی جدا کرده و آن را شست. به‌این‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار حفظ می‌شود، عمر آن هم افزایش می‌یابد. برای حالت دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد.

    دکمه های سشوار پرومکس 7250

    برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت سرد و گرم و داغ را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های سشوار پرومکس مدل ۷۲۵۰ می‌توان به سیم ۳ متری و حلقه‌ی آویزان کردن آن اشاره کرد که برای استفاده‌ی در مکان‌هایی مانند سالن‌های آرایشی ضروری هستند.

     

    آموزش سشوار کشیدن موی

    سشوار کشیدن بیس و پایه اصلی بافت شنیون و رنگ مو در آرایشگری زنانه است و انواع مختلف با کاربرد های مختلف دارد با رعایت نکات ، آموزش اصولی براشینگ مو یا سشوار کشیدن میتوانید در انجام خدمات آرایشگاه موفق تر باشید و خدمات حرفه ای و زیبا به مشتری ارائه دهید . در کلاس های براشینگ مو طریقه سشوار کشیدن به صورت کامل از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد.

    شنیون و سشوار کشیدن حرفه ای

    حتما دیده اید که شینیون یک شینیون کار یا یک ارایشگر چیز خاصی نیست و شاید شینیون پیش پا افتاده و مدلش ساده باشد اما چون براشینگ خوبی دارد زیبایی شینیون را صد برابر میکنید.

    در رنگ مو میبینید که مشتری از رنگساژ خوشش نمیاد اما با یک براشینگ خوب نظرش عوض میشود و راضی میشود . یا در بافت مو هم دیده اید که موهای صاف و لخت باعث زیبایی در بافت مو میشود که لازم یک سشوار خوب است . سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    اموزش سشوار کشیدن در ارایشگاه

    آرایشگران ارایشگاه ها در کشیدن سشوار به نکاتی که در آموزش براشینگ یاد گرفته اند توجه میکنند و بهترین براشینگ را برای موهای شما انجام میدهند که ما در زیر به چند تا از این نکات اشاره میکنیم.

    نکته اول سشوار کشیدن :

    تقسیم بندی مو با گیره است (که اکثرا مو را به شش یا هشت قسمت تقسیم میکنیم)

    نکته دوم سشوار کشیدن:

    حالت گرفتن سشوار روی مو اگر با زاویه مناسب با مو قرار نگیره باعث الکتریسیته شدن مو میشود (جهت و خواب مو اصطلاحا بهم میریزد ) که منجر میشود کنترل کردن مو از دست تان خارج شود.

    نکته سوم سشوار کشیدن :

    درنظر گرفتن سایز و برس مناسب مو- مثلا ما برای موهایی که پرحجم هستند یه نوع برس استفاده میکنیم برای موهای بلند یه برس دیگر یا به نوع کوتاهی موی مشتری نگاه میکنیم اگر موهای مشتری مثلا کرنلی زده باشد برس سایز ریز استفاده میکنیم.

    نکته چهارم سشوار کشیدن :

    نکته مهم تر اینکه زاویه گرفتن سشوار با توجه به اینکه مرکز سر یا پشت سر یا جلو سر رو سشوار میکنیم فرق میکند. دست اخر بعضی اوقات پیش میاد که ریشه مو هنوز حالت دار مونده اون رو با استفاده از برس سایز کوچیک برطرف می کنیم. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    نکته‌هایی درباره ی سشوار

    سشوار  (Sèche-cheveux)در اصل یک کلمه‌ی فرانسوی به معنای خشک کننده‌ی موی سر است. تبدیل الکتریسیته به گرما اساس کار سشوار است. یک سیم‌پیچ در داخل پوششی پلاستیکی بر اثر عبور جریان الکتریسیته گرم می‌شود و هم‌زمان، مکش جریان هوا از پشت سشوار توسط یک  پنکه‌ی کوچک  که در پشت سیم پیچ قرار دارد، ایجاد جریان هوا کرده و باد گرم را به وجود می‌آورد. آنچه باعث خشک شدن موها می‌شود گرفتن رطوبت موها بر اثر وزش همین باد گرم است.

       سشوار دارای الکتروموتور جریان مستقیم

    این موتورها، انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کنند.  در لوازم برقی خانگی از آن‌ها زیاد استفاده می‌شود. اکثر این موتورها حالت چرخشی دارند ولی بعضی از آن‌ها موتور خطی هستند و نمی‌چرخند. سشوارِ دارای الکتروموتور جریان مستقیم در حقیقت دارای موتور موسوم به DC است.
    اکثر موتورهای «دی سی» از جریان هوا برای خنک کردن خودشان استفاده می‌کنند.
    موتورهای دی سی معمولاً قوی‌تر هستند و  بیشتر در سشوارهای حرفه‌ای به کار می‌روند. استفاده از موتورهای دی سی از سال 1870 میلادی شروع شده و پیشرفت آن‌ها تا به امروز ادامه و تکامل پیدا کرده است.

    سشوار دارای الکتروموتور آسنکرون

    درباره ی سشوار دارای موتور «آسنکرون» باید گفت که این سشوار، موتور القایی موسم به AC دارد. این موتورها از جریان برق متناوب استفاده می‌کنند. موتورهای القایی، ارزان‌تر و اتصالات آن‌ها آسان‌تر است. طراحی این موتور از موتور دی سی ساده‌تر است؛ ولی طراحی قسمت‌های مرتبط با کنترل آن به دقت بیشتری نیاز دارد. بیشتر سشوارهای خانگی از این نوع موتور استفاده می‌کنند.

    سشوار دارای الکتروموتور سری (یونیورسال)

    این نوع موتور الکترونیکی که در سشوارها هم گاه به کار می‌روند در حقیقت ترکیبی از موتورهای جریان مستقیم و القایی یعنی موتورهای AC و DC هستند. به خاطر همین ویژگی است که به آن‌ها موتور جهانی یا یونیورسال گفته می‌شود. امتیاز این نوع موتورها در سرعت بالای اولیه و جمع‌و‌جور بودن آن‌ها است.

    نکته‌ی مهم دیگری که باید در مورد موتور سشوار در نظر داشت توان مصرفی آن‌ها است.

    •    استاندارد توان مصرفی سشوارهای خانگی 1500 وات به پایین است.
    •    استاندارد توان مصرفی سشوارهای نیمه حرفه‌ای 1500 تا 2000 وات به بالا است.
    •     استاندارد توان سشوارهای حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای از 2000 تا 2600 وات است.

    سشوار یون دار چیست

    اضافه شدن الکترون به اتم، بارِ (یونِ) منفی و کم شدن الکترون از اتم، ایجاد بارِ (یونِ) مثبت می‌کند. از این خاصیتِ الکترون در سشوار استفاده می‌شود. سشوار یون دار باعث می‌شود که موی سر، هم سریع‌تر خشک بشود و هم راحت‌تر حالت بگیرد. در سشوارهای یون دار یک قطعه‌ی الکترونیکی خاص وجود دارد که می‌تواند جریان الکتریسیته‌ی شهری را به یون منفی تبدیل کند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    تولید یون منفی

    این یون منفیِ تولید شده توسط این قطعه‌ی الکترونیکی خاص، باعث می‌شود که یون‌های منفی ذرات آب روی سر را ابتدا بشکنند و در نتیجه سریع‌تر خشک شوند. در حالت عادی، موهای سر شما بار مثبت دارد؛ وقتی که  بار مثبت از سشوار یون دار به آن برخورد می‌کند، نوعی تعادل به وجود می‌آید که نتیجه‌ی آن صاف شدن و مجعد نشدن موی سر است. این نکته را هم در مورد سشوار یون دار در نظر داشته باشید که چون مدت خشک شدن مو با استفاده از سشوار یون دار کوتاه‌تر است، موی سر شما در معرض حرارت کمتری قرار می‌گیرید و سالم‌تر می‌ماند.

    درباره ی تاریخچه‌ی سشوار

    در مورد تاریخچه ی سشوار و اولین سشوار الکتریکی چند روایت مختلف وجود دار که یکی از مشهورترین آن‌ها از این قرار است: در سال 1890 نخستین سشوار توسط یک آرایشگر فرانسوی به نام «آلکساندر گُدِفروی» Alexander Godefroy ساخته شد. اولین سشوار قابل حمل نبود و شخص باید در  زیر سشوار قرار می‌گرفت.
    اولین سشوار، یک محفظه بود که روی سر شخص قرار می‌گرفت و با استفاده از حرارت گاز که از طریق یک لوله به محفظه هدایت می‌شد، موی سر شخص خشک می‌شد. در سال 1911 یک فرد ارمنی به نام «گابریل کازانجیان» (Gabriel Kazanjian) در آمریکا یک خشک کن موی سر اختراع کرد و برای اولین بار اختراع خودش را به ثبت رساند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    از سال 1920 بود که نخستین سشوارهای قابل حمل ساخته شدند.

    اولین کمپانی تولید کننده سشوار، کمپانی white cross و سپس کمپانی U.S. Racine Universal Motor بود. در ادامه، کمپانی Hamilton Beach Co و چند کمپانی دیگر، سشوارهای دستی و شبیه به‌اندازه‌ی سشوارهای امروزی را ساختند. این سشوارها هر یک نزدیک به یک کیلو وزن داشتند و سنگین بودند.

     به خاطر سنگینی‌شان کار کردن با چنین سشوارهایی سخت بود.

    ایراد دیگر این سشوارها بیش از حد گرم شدن و گاهی باعث اتصال برق شدن آن‌ها بود. آنچه درباره ی سشوار مربوط به این دوران باید بدانیم این است که آن‌ها فقط می‌توانستند از 100 وات استفاده کنند و به همین دلیل خشک کردن موی سر با آن‌ها زیاد طول می‌کشید. (مقایسه کنید با قدرت اکثر سشوارهای امروزی که حدود تا 2000 وات یا بیشتر هم هست.)

    پیشرفت سشوار ها

    از سال 1920 به بعد، پیشرفت سشوارها در میزان وات مصرفی و لوازم جانبی و شکل ظاهری آن‌ها بوده است و این ابزار از آن زمان تا به امروز، در این سه زمینه روزبه‌روز پیشرفت کرده است. نکته‌ی جالب شاید این باشد که از سال ،1920 در ساختار اصلیِ سشوار تغییر عمده‌ای صورت نگرفته و ساختار فنی آن همانی است که در ابتدا بود و فقط از نظر قدرت موتور، وزن و شکل ظاهری فرق کرده و بهتر شده است.

    مهم ترین تغییرات سشوار

    یکی از مهم‌ترین تغییرات در تاریخچه ی سشوار تبدیل شدن بدنه‌ی آن از جنس فلز به جنس پلاستیک است که باعث کاهش زیاد وزن سشوار شد. این تغییر جنس بدنه سشوار از حدود سال 1960 آغاز شد و هم‌زمان سشوارهایی با موتورهای خیلی بهتر به بازار آمدند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    تغییرات فنی سشوار

    از جمله تغییرات مهم فنی در تاریخچه ی سشوار، مربوط به سال 1954 است که کمپانی GEC کاری کرد که موتور در داخل بدنه‌ی سشوار بتواند در حد خاصی حرکت کند.
    با پیشرفت فناوری، صدها مدل سشوار با توانایی‌ها و حالت‌های تنظیم مختلف برای خشک کردن و حالت دادن به موی سر ساخته و روانه‌ی بازار شد.

    برای جلوگیری از ریزش مو داروهای تجویزی را در نظر بگیرید

    دو داروی تایید شده بالینی برای جلوگیری از ریزش بیشتر مو وجود دارد – فیناستراید و ماینوکسیدیل. فیناستراید با مهار هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) که باعث کوچک شدن فولیکول های مو و در نهایت ریزش آن می شود ، عمل می کند ، در حالی که ماینوکسیدیل جریان خون و جذب مواد مغذی به فولیکول ها را افزایش می دهد. هر دو روش درمانی ممکن است منجر به رشد مجدد مو نیز شود ، اما خطر عوارض جانبی را شامل می شود. مشخص شده است که فیناستراید تقریباً از هر ۳۱ مرد به یک اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی منجر می شود ، در حالی که ماینوکسیدیل می تواند منجر به تحریک پوست و واکنش های آلرژیک شود.

    از شانه لیزری استفاده کنید

    به غیر از فیناستراید و ماینوکسیدیل ، شانه های لیزر تنها درمان ریزش مو هستند که مورد تایید FDA قرار گرفته اند. (در انگلیس ، داروها و شانه ها باید بصورت خصوصی پرداخت شود زیرا در NHS در دسترس نیست.) مطالعه ۲۰۱۴ بر روی ۱۰۳ مرد مبتلا به ریزش مو ، افزایش قابل توجهی در تراکم مو پس از ۲۶ هفته استفاده از لیزر را نشان داد. هفته ای سه بار در سراسر پوست سر شانه بزنید. روش دقیق کار شانه ها کاملاً مشخص نیست ، اما گفته شده است که لیزرهای کم مصرف دارای اثر آنتی اکسیدانی بر روی فولیکول های مو هستند.

    محصولات شستشو و مراقبت از موی خود را تغییر دهید

    برخی شواهد نشان می دهد که بسیاری از ژل ها و سایر محصولات حالت دهنده ممکن است به ریزش مو کمک کنند ، زیرا مواد شیمیایی موجود در این محصولات بر روی پوست سر می مانند و در فولیکول ها گیر می کنند و مانع از آمدن سطح مو می شوند. از استفاده بیش از حد از ژل های مو خودداری کنید و محصولات حالت دهنده طبیعی که حاوی مواد شیمیایی کمتری هستند را امتحان کنید. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    برای جلوگیری از ریزش مو از دوش آب داغ خودداری کنید

    دوش های بیش از حد گرم با از بین بردن روغن های اساسی که به محافظت از پوست کمک می کند ، باعث خشکی و التهاب می شود. هیچ مدرک مستقیمی وجود ندارد که دوش آب گرم منجر به ریزش مو شود ، اما برخی معتقدند که التهاب پوست سر می تواند منجر به کوچک شدن فولیکول های مو و کم پشت شدن مو شود. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    به سراغ شامپوهای ضد DHT بروید

    DHT مقصر اصلی ریزش مو است و برخی از شامپوها می توانند به مبارزه با این مسئله کمک کنند. محصولات حاوی ۱-۲٪ کتوکونازول ، دارویی را که مانع تبدیل تستوسترون به DHT می شود ، دقیقاً مانند فیناستراید جستجو کنید. با این حال ، از آنجا که استفاده از کتوکونازول به پوست سر محدود می شود ، خطر مشابه آن اثرات جانبی جنسی را ندارد.

    برای جلوگیری از ریزش مو ماساژ پوست سر را امتحان کنید

    برخی مطالعات نشان داده اند که ماساژ پوست سر با افزایش گردش خون در پوست سر و فولیکول های مو و همچنین افزایش فعالیت ژن های شناخته شده برای رشد مو ، توانایی افزایش تراکم مو را دارد. یک مزیت دیگر این است که ماساژ به کاهش سطح استرس کمک می کند ، یکی دیگر از عوامل مربوط به ریزش مو است. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    کلام آخر

    اگر در حال حاضر ریزش موی قابل توجهی دارید ، پیوند ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. قبل از ریزش مو ، حدود ۱۰۰۰۰۰ مو داریم. حداقل ۲۵۰۰۰ مورد لازم است تا ظاهر موی نسبتاً کاملی داشته باشد. فرآیند پیوند شامل برداشتن فولیکول های مو از مناطق “اهدا کننده” مقاوم در برابر DHT در پشت و دو طرف سر و پیوند آنها به پوست سر است. روشهای مختلفی برای کاشت مو وجود دارد ، اما برخی از روشهای جدید از سلولهای بنیادی مو برای تحریک رشد مجدد در ناحیه اهدا کننده استفاده می کنند ، در صورت لزوم امکان پیوندهای مکرر وجود دارد.

    لوسیون مو چیست؟

    لوسیون یک محصول خوب برای مراقبت از پوست، موی سر و فولیکول مو است که با استفاده از آن رشد مو بهبود می یابد. استفاده مدوام از آن برای تمام جنس‌های مو خوب است و باعث تامین مواد مغذی مو می‌شود.

    طرز استفاده از لوسیون

    حداقل ۲ با در روز از لوسیون باید استفاده کنید و به این صورت که ابتدا فرق موهای خود را باز کنید و به عبارتی موهای خود را به دو قسمت مساوی تقسیم و لوسیون را بر روی سر خود بمالید تا خوب چرب شود. لوسیون‌های ایرانی و خارجی زیادی هستند که در ادامه درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم اما تمامی این محصولات ریزش مو را کم و به رشد موی سر کمک می‌کنند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    لوسیون اگرچه تاثیر بسیار خوبی برای کاهش ریزش مو دارد اما قبل از انتخاب و خرید، ابتدا باید علت ریزش مو را به کمک پزشک خود تشخیص دهید. اگر ریزش به علت هورمونی یا ارثی باشد ممکن است با استفاده از این محصول، سر شما رشد موی خوبی را در پی نداشته باشد اما حداقل از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

    بهترین لوسیون ضد ریزش مو

    بعضی افراد بر این باور بودند که سینره، فولیکا، هگور، آلپسین، سریتا از بهترین لوسیون‌های ایرانی برای جلوگیری از ریزش مو هستند. در این قسمت قصد داریم به‌طور جداگانه‌ای در مورد هر کدام از لوسیون‌ها صحبت کنیم. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    لوسیون ضد ریزش مو سینره

    • با استفاده کوتاه‌مدت از لوسیون سینره می‌توانید روند رشد مو را افزایش دهید و جلوی ریزش موی سر خود را بگیرید.
    • علاوه بر اینکه این محصول برای رشد مو بسیار مفید است می‌تواند فعالیت غدد چربی را کنترل و موهای سر را از حالت شکنندگی خارج کند.
    • تنها کافی است حدود ۱۰ الی ۱۵ قطره از این لوسیون را بر روی موی سر خود بمالید و پس از گذشت چند ماه تغییر را مشاهده کنید.

    مزایای استفاده از لوسیون سینره

    • از این محصول می‌توانید برای جلوگیری از ریزش ابرو نیز استفاده کنید.
    • ریزش موی سر درصورت استفاده نکردن از محصول بازنمی‌گردد.
    • غدد چربی پوست و مو را تنظیم می‌کند.
    • باعث رشد و شادابی بهتر مو می‌شود.

    فراموش نکنید پس از استفاده لوسیون نیاز به شست‌و‌شوی موی سر نیست و در صورت وجود مشکل حتما با پزشک خود مشورت کنید.

    لوسیون ضد ریزش مو فولیکا خوبه؟

    لوسیون فولیکا برای جلوگیری از ریزش موی سر به‌خصوص ریزش هورمونی یا همان آندروژیک مناسب می باشد. از مزایای خوب این محصول می‌توان به تنظیم گردش خون، رشد مو، افزایش ضخامت موی سر، کاهش شکنندگی مو اشاره کرد. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    لوسیون آلپسین

    اینطور که متوجه شدیم این محصول در بین مردم همراه با شامپوی آلپسین محبوبیت بسیار زیادی دارد و افراد برای تقویت رشد مو و کاهش ریزش مو از این لوسیون استفاده کرده و نتیجه تاثیرگذار آن را مشاهده کرده‌اند.

    فواید آلپسین

    • کمک به کاهش ریزش مو
    • تقویت موی سر

    لوسیون فولیکا و آلپسین با داروی شیمیایی ماینوکسیدیل سازگار هستند. اگرچه این دارو تاثیر خیلی خوبی دارد اما با اگر استفاده از آن را قطع کنید، دچار ریزش شدید مو می‌شوید.

    لوسیون ضدریزش موی بهاره

    به تازگی شرکتی در ایران محصول جدیدی به نام لوسیون بهاره برای جلوگیری از ریزش مو به بازار ارائه کرده است. این لوسیون تنها حاوی مواد گیاهی و طبیعی ازجمله ویتامین B و E، رزماری، سدر، آویشن و بابونه است که استفاده از آن باعث بهبود رشد مو و کاهش ریزش مو در افراد می‌شود.

    لوسیون تقویت‌کننده و ضد ریزش مو هگور

    • این لوسیون حاوی بیوتین و جنسیک است که باعث افزایش روند رشد موی سر افراد می‌شود و موی سر را تقویت و زیبا می‌کند.
    • اگر دچار کمبود ویتامین و کلسیم و مواد مغذی دیگر هستید تنها نیاز است به مدت چند ماه از این محصول استفاده کنید تا نتایج چشمگیر آن راببینید.
    • برخی از لوسیون‌ها حاوی ماده کنین هستند که وجود این ماده باعث تحریک پیاز مو، افزایش گردش خون و در نتیجه باعث رشد موی سر می‌شود.

    لوسیون acm (novophane)

    این لوسیون یکی از بهترین محصول‌ها برای کاهش ریزش مو است. با استفاده مداوم از این محصول می‌توانید باعث تحریک رشد مو شوید و کمبود ویتامین B6 و بیوتین در پوست را رفع می کند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    لوسیون ضد ریزش مو

    • اگر فردی هستید که ریزش زیاد موی سر دارید و به قولی موهای شما کم‌پشت است پس حتما لوسیون توسکانی را امتحان کنید.
    • این محصول به دلیل داشتن ویتامین E وH، نیکوتین آمید باعث تقویت فولیکول مو، تحریک رشد مو، تقویت ریشه و کاهش ریزش خواهد شد.
    • برای افرادی که دچار ریزش موی آلوپسی هستند مناسب است.

    فواید لوسیون

    • افزایش گردش خون در پوست
    • تحریک رشد مو
    • قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان

    فواید

    • بهبود ساختار مو
    • رشد موها به صورت زیبا و پرپشت
    • کاهش شکستدگی موی سر
    • افزایش ضخامت مو
    • تقویت فولیکول مو
    1. مصرف روزانه لوسیون برای موهای آسیب‌دیده و نازک خوب است.
    2. به یاد داشته باشید همیشه پس از زدن، چنددقیقه‌ای صبر کنید و سپس موهای خود را شانه بزنید.
    3. حداقل ۳ ساعت صبر کنید تا محصول تأثیر خود را بر روی موهای شما بگذارد و در صورت علاقه موهای خود را با شامپو بشویید.
    4. به‌هیچ‌عنوان برای تأثیر بهتر چند لوسیون را باهم مخلوط نکنید.

    جالب است بدانید لوسیون Brotzu یک محصول خارجی است که در بازار تحت عنوان Trinov شناخته‌شده و یک راه خیلی خوب برای جلوگیری از ریزش مو است اما اگر مصرف را متوقف کنید، ریزش مو دوباره شروع می‌شود. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    راه کارهای پیشگیری از ریزش مو

    • ریزش مو در طول روز بین ۸۰ تا ۱۰۰ مو کاملا طبیعی است ولی اگر رشد مو متوقف شد و روند رویش مو رخ نداد به دنبال روش‌های درمانی مانند استفاده از لوسیون مناسب باشید.
    • قبل استفاده از لوسیون‌های مختلف ابتدا به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید و با انجام چند آزمایش علت ریزش‌مو‌ی خود را متوجه شوید.
    • پس از تشخیص و مشورت با دکتر یکی از لوسیون‌های خوب را با توجه به علت ریزش موی خود خریداری کنید و چند ماهی برای دیدن نتایج منتظر بمانید.

    پروتئین رسانی را از یاد نبرید

    یک رژیم غذایی کاملاً مناسب عامل مهمی در سلامت مو و پوست سر است. مو در درجه اول از پروتئین تشکیل شده است، بنابراین حتماً روزانه حداقل ۴۵ گرم پروتئین بخورید. منابع خوب عبارتند از:

    • گوشت بدون چربی
    • مرغ
    • ماهی
    • لوبیا
    • محصولات لبنی کم چرب
    • تخم مرغ

    رژیم های غذایی با پروتئین ناکافی می توانند منجر به ضعف، شکنندگی مو و از بین رفتن رنگ مو و همچنین ریزش شوند.

    معرفی روغن آرگان پنتن مدل Pro-V حجم ۱۰۰ میلی لیتر

    روعن آرگان پنتن مدل Pro-V محصولی عالی برای تغذیه کردن موها بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی به شمار می رود که موهایی خشک و شکننده پیدا کرده اند. با استفاده از این سرم می توانید خشکی و آسیب دیدگی موهای خود را به حداقل رسانده و آبرسانی عالی و البته حجم دهی به موها را انجام دهید. پس از استفاده این روغن گیاهی مغذی، موهای شما تا بیست و چهار ساعت، کاملا هیدراته بوده و شادابی و طراوت خاصی خواهند داشت.

    این روغن حاوی ویتامین A و ویتامین E است و برای موهای ضعیف شده، یک نجات بخش محسوب می شود.

    روی را در رژیم غذایی خود بگنجانید

    کمبود روی می تواند باعث ریزش مو شود. برای مبارزه با ریزش موهای خود باید مواد مغذی مانند آجیل برزیلی، گردو، بادام هندی و بادام درختی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    به مقدار فراوان بخورید و بنوشید:

    • سبزیجات
    • میوه ها
    • سالاد سبز برگ دار
    • مقدار زیادی آب تمیز و فیلتر شده
    • یک مکمل مولتی ویتامین یا روی می تواند رژیم غذایی شما را در صورت لزوم تقویت کند.

    امگا برای موهای شما خوب است

    افزایش مصرف اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است فولیکول های مو و غدد چربی شما را تحریک کند. اگرچه این باعث رشد موهای شما نمی شود، اما ممکن است سلامت پوست سر را بهبود بخشد.

    اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهیان آب سرد مانند ماهی آزاد، ساردین و شاه ماهی وجود دارد. منابع خوب دیگر عبارتند از:

    • دانه کتان
    • ماست
    • پنیر
    • سالاد
    • غلات

     موهای خود را بشناسید

    نظرات متناقضی در مورد اینکه چگونه موهای خود را با شامپو شستشو دهید، وجود دارد. همه اینها به اولویت شخصی و نیازهای فردی برمی گردد که به موارد زیر بستگی خواهد داشت:

    • نوع مو و بافت شما
    • میزان شستشو
    • سطح فعالیت شما

    به عنوان مثال، افرادی که موهای چرب دارند ممکن است هر روز نیاز به شامپو داشته باشند، در حالی که افرادی که موهای خشک دارند ممکن است به دفعات کمتر شامپو بزنند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    شامپوی مناسب را انتخاب کنید

    استفاده از شامپو و حالت دهنده اشتباه ممکن است باعث آسیب قابل توجهی به مو شود. به دنبال محصولاتی باشید که مناسب نوع موهای شما – چرب، طبیعی یا خشک باشد – و هر مشکلی مانند شوره سر را هدف قرار دهید.

    سعی کنید از شامپوهایی با ترکیبات سخت مانند لوریل سولفات آمونیوم یا سدیم لوریل سولفات خودداری کنید و به یاد داشته باشید، قیمت بالا لزوما نشان دهنده کیفیت یک محصول نیست.

    معرفی شامپو کراتینه مو لروکس مدل Aloevera مقدار ۵۵۰ گرم

    شامپو کراتینه مو لروکس مدل Alovera حاوی مقادیر زیادی عصاره آلوئه ورا بوده و همین ترکیب برای تقویت و تغذیه موها کافی به نظر می رسد. این شامپو تقویت کننده و ضدریزش مو است و برای متوقف ساختن ریزش موها کمک کننده است. البته در صورتی که دچار ریزش مو مفرط شده اید، حتما باید به پزشک مراجعه داشته باشید.

    از نرم کننده مناسب استفاده کنید

    حالت دهی پس از شستشو مو، مرحله مهمی در نرم و براق نگه داشتن موهای شماست. می توانید یک نرم کننده یا شامپوی جداگانه انتخاب کنید.

    یک نرم کننده مو مناسب انتخاب کرده و آن را برای چند دقیقه روی موهای خود زده و سپس آبکشی نمایید. در حالی که نرم کننده روی موهای شما است، از شانه زدن آن خودداری کنید. (این باعث ریزش موهای شما از ریشه خواهد شد.) سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    معرفی نرم کننده و آب‌رسان عمیق سینره حجم ۲۵۰ میلی لیتر

    نرم کننده و آبرسان عمیق سینره برای نرم کردن و لطافت بخشیدن به موهای زبر و خشن، کاملا ایده آل عمل می کند. این نرم کننده دارای پروتئین هیدرولیز شده بوده و ضمن رطوبت رسانی به موها، فرمی ابریشمی به آن ها می بخشد. با استفاده از این نرم کننده، موهایی درخشان و نرم خواهید داشت که به راحتی حالت گرفته و می توانید آن ها را به هر شکلی که مایل باشید، آرایش کنید.

    چند توصیه مهم

    • برای شستشوی موها از آب بسیار سرد یا بسیار گرم استفاده نکنید.
    • به میزان کافی و نه زیاد از حد شامپو بزنید.
    • از چرب نگاه داشتن موهای خود پرهیز کنید.
    • از نزدیک کردن سشوار با باد گرم یا داغ به موهای خود پرهیز کنید.
    • هر شب پیش از خواب، موهای خود را برس بزنید.

    روغن زدن به مو

    به نظر می رسد که روغن زدن به مو کمی غیر عادی باشد. چرا که احتمالا به خود می گویید که شما هر روز حمام می کنید تا چربی های اضافی موهای خود را بگیرید و اکنون برای زیباتر شدن موهایتان، قرار است به آن ها روغن بزنید.

    اما خوب است بدانید که روغن زدن به موها آن هم با روغن های طبیعی و مقوی، می تواند موهای شما را بسیار شاداب و سالم کند. ساده بگوییم که این کار برای موهای شما بسیار خوب است و می تواند در داشتن موهایی زیبا و جذاب به شما کمک شایانی نماید. جلوگیری از ریزش مو، سفید شدن موها، خشک و شکننده شدن و … از جمله مزایای استفاده از روغن های طبیعی است. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    روش های مختلفی برای روغن زدن به موهای شما وجود دارد:

    شما می توانید از روغن به عنوان ماسک فشرده استفاده کنید و موهای خود را برای چند ساعت یا حتی یک شبتا صبح به آن آغشته نمایید. یا می توانید بعد از دوش گرفتن، از مقدار کمی روغن به عنوان استفاده کرده و آن را به شکل لوسیون به موهای خود بزنید. یا اینکه از محصولات طراحی و ساخته شده با روغن های مغذی استفاده کرده و به موهای خود بزنید. انتخاب روش استفاده از روغن برای مو کاملا بستگی به سلیقه و اولویت های شما دارد.

    دو نوع روغن مختلف وجود دارد

    که به طور معمول در روش های سنتی روغن زدن مورد استفاده قرار می گیرند: یک روغن پایه و یک روغن ضروری. روغن پایه چیزی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن آرگان است و روغن های ضروری رزماری، گریپ فروت یا گلاب خواهند بود.
    روغن پایه به عنوان روغن حامل برای روغن های اساسی عمل می کند، به این معنی که برای پخش کردن روغن لازم خواهد بود. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    بهترین روغن کدام است؟

    روغن نارگیل را می توانیم یکی از بهترین روغن هایی بنامیم که می توانید برای موهای خود استفاده نمایید. روغن نارگیل، رشد موها را تحریک می کند و از طرف دیگر از خشک شدن آن ها جلوگیری می نماید. برای آنکه موهای آسیب دیده خود را ترمیم کنید، هفته ای یکبار روغن نارگیل به موهای خود بزنید.
    برخی از افراد شب ها پیش از خواب به موهای خود روغن نارگیل می زنند و صبح روز بعد موهای خود را می شویند. اما شما می توانید دو ساعت پیش از حمام نیز به موهای خود روغن نارگیل بزنید.

    شانه کردن مو ها

    برای روغن زدن به موها، در ابتدا موهای خود را شانه کرده و به شکل سخاوتمندانه ای از روغن نارگیل به تمام موهای خود بزنید. البته خوب است تا کار خود را از ریشه های موهایتان آغاز کنید تا بتوانید این ریشه ها را به خوبی تغذیه نمایید.
    موهای خود را بخش بخش کرده تا هیچ نقطه ای از موهایتان را فراموش نکنید. با این کار می توانید به شکل کاملا منظم و درست، به موهای خود روغن نارگیل بزنید.
    با این کار شما می توانید درخشش، لطافت و زیبایی را به موهای خود بازگردانید و موهای فوق العاده ای داشته باشید. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    انواع روغن مو

    روغن های مختلفی برای موها استفاده می شود که هر کدام خواص و کاربرد های متفاوتی را به موهای شما هدیه میدهند. کافی است که شما مزایای استفاده از هر کدام از این روغن ها را بدانید و از آنها برای سلامت و بهبود موهای خودتان استفاده کنید. در ادامه قصد داریم خواص برخی از کرم های مناسب مو و روش استفاده از آنها را به شما عزیزان آموزش دهیم.

    استفاده از روغن زیتون

    روغن زیتون در منازل و استفاده های روزمره افراد زیاد مصرف می شود. اما روغن زیتون به دلیل ترکیبات موجود که کمک به رویش ریشه های مو، ترمیم تار های مو می شود یک روغن مناسب برای افرادی است که از ریزش موهای خود رنج می برند. روغن زیتون باعث ضخیم شدن تارهای موی شما می شود و اگر تار موهای شما ظریف است و حجم موهای کمی دارید مصرف این روغن به شما پیشنهاد می شود. همچنین روغن زیتون یک حالت دهنده ی قوی برای موهای شما می باشد و تاری و وزی موهای شما را برطرف می کند و موجب آبرسانی موهای شما میشود و خشکی آن را برطرف می کند.

    استفاده از روغن بادام

    این روغن بیشتر مناسب افرادی است که موهای خشک و شکننده دارند و تار موهای آنها آسیب دیده است. ترکیبات موجود در این روغن به ترمیم تار موهای آسیب دیده ی شما کمک میکند و یک آبرسان قوی برای موی های شما است. همچنین اگر پوست سر شما دارای شوره می باشد این روغن میتواند برای درمان رفع شوره ی سر شما مناسب باشد. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    استفاده از روغن آرگان

    روغن آرگان، گرفته شده از طبیعت کشور مراکش است. استفاده از این روغن در ترمیم ساقه های مو، برطرف شدن موخوره موها و آبرسانی مو بسیار مناسب است. روغن آرگان یک روغن کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی است که برای انواع موها و حتی موهای چرب انتخاب مناسبی می باشد. همچنین از خواص دیگر این روغن خاصیت ضدالتهابی می باشد و اگر دارای پوست سر ملتهب و همراه با عفونت های قارچی هستید، نگران نباشید که این روغن میتواند در درمان و بهبود سلامت پوست سر شما بسیار موثر باشد. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    سخن پایانی

    اگر می خواهید موهای زیبا، براق و جذاب داشته باشید، فرصت را از دست ندهید و از همین امروز کار روغن زدن به مو را آغاز نمایید تا شاهد تاثیرات شگفت انگیز این کار باشید. پیشنهاد ما استفاده از روغن نارگیل است، چرا که این روغن تا به امروز آزمون هایش را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

    خوراکی موثر در تقویت مو

    تخم مرغ

    تخم مرغ منبع عالی پروتئین و بیوتین است ، دو ماده مغذی که ممکن است رشد مو را تقویت کند. خوردن پروتئین کافی برای رشد مو از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا فولیکول های مو از بیشتر پروتئین ها ساخته شده اند. کمبود پروتئین در رژیم غذایی باعث تقویت ریزش مو (منبع ۱Trusted) خواهد شد. بیوتین برای تولید پروتئین مو به نام کراتین ضروری است ، به همین دلیل مکمل های بیوتین اغلب برای رشد مو به بازار عرضه می شوند.

    تحقیقات همچنین نشان داده است که مصرف بیشتر بیوتین می تواند به بهبود رشد مو در افرادی که کمبود بیوتین دارند کمک کند. با این حال ، اگر رژیم غذایی متعادل مصرف می کنید ، کمبود بیوتین غیر معمول است. شواهد کمی وجود دارد که نشان می دهد افراد سالم از مصرف بیشتر بیوتین سود می برند. تخم مرغ همچنین منبع خوبی از روی ، سلنیوم و سایر مواد مغذی سالم برای مو است. این باعث می شود آنها یکی از بهترین مواد غذایی برای مصرف بهینه موها باشند.

    انواع توت ها، خوراکی موثر در تقویت مو

    انواع توت ها با ترکیبات مفید و ویتامین هایی وجود دارند که ممکن است باعث رشد مو شوند. این شامل ویتامین C است که خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد. آنتی اکسیدان ها می توانند در محافظت از فولیکول های مو در برابر آسیب در برابر مولکول های مضر به نام رادیکال های آزاد کمک کنند. این مولکول ها به طور طبیعی در بدن و محیط وجود دارند. به عنوان مثال ، ۱ فنجان (۱۴۴ گرم) توت فرنگی ۱۴۱٪ از نیازهای روزانه ویتامین C شما را تأمین می کند. همچنین بدن از ویتامین C برای تولید کلاژن استفاده می کند ، پروتئینی است که به تقویت مو کمک می کند تا از شکنندگی و شکنندگی آن جلوگیری کند. از این گذشته ، ویتامین C بدن را در جذب آهن از رژیم غذایی کمک می کند. سطح پایین آهن ممکن است باعث کم خونی شود که با ریزش مو در ارتباط است.

    اسفناج

    اسفناج یک سبزی سبز سالم است که دارای مواد مغذی مفیدی مانند فولات ، آهن و ویتامین های A و C است که همگی باعث رشد مو می شوند. ویتامین A به غدد پوست کمک می کند تا سبوم تولید کنند. این ماده روغنی به مرطوب کردن پوست سر برای سالم نگه داشتن مو کمک می کند. یک فنجان (۳۰ گرم) اسفناج تا ۵۴٪ از نیازهای ویتامین A روزانه شما را تأمین می کند. اسفناج همچنین یک منبع عالی آهن از گیاه است که برای رشد مو ضروری است. آهن به سلولهای قرمز خون کمک می کند تا اکسیژن را در بدن خود حمل کنند تا سوخت و ساز بدن شما را تقویت کرده و به رشد و ترمیم آنها کمک کند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    ماهی چرب، خوراکی موثر در تقویت مو

    ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا ، شاه ماهی و ماهی خال مخالی دارای مواد مغذی هستند که ممکن است باعث رشد مو شوند. آنها منابع عالی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند که با رشد مو ارتباط دارند. یک مطالعه در ۱۲۰ زن نشان داد که مصرف یک مکمل حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ و همچنین آنتی اکسیدان ها ریزش مو و افزایش تراکم مو را کاهش می دهد.

    مصرف ماهی

    یک مطالعه دیگر نشان داد که مصرف یک مکمل روغن ماهی باعث کاهش چشمگیر ریزش مو و افزایش رشد مو در خانمهای دارای موهای نازک می شود. با این وجود ، مطالعات اندکی در مورد اسیدهای چرب امگا ۳ و رشد مو وجود دارد. قبل از اینکه متخصصان بهداشت بتوانند توصیه های لازم را انجام دهند ، مطالعات بیشتری لازم است. ماهی چرب همچنین منبع خوبی از پروتئین ، سلنیم ، ویتامین D3 و ویتامین های گروه B ، مواد مغذی است که ممکن است به تقویت موهای قوی و سالم کمک کند.

    سیب زمینی شیرین

    سیب زمینی شیرین منبع بسیار خوبی از بتاکاروتن است. بدن این ترکیب را به ویتامین A تبدیل می کند ، که به سلامتی مو ارتباط دارد. یک سیب زمینی شیرین متوسط (حدود ۱۱۴ گرم) حاوی بتاکاروتن کافی است تا بیش از چهار برابر نیاز روزانه ویتامین A شما را تأمین کند. تحقیقات نشان داده اند که ویتامین A باعث تولید سبوم می شود و به سالم ماندن مو کمک می کند. از این گذشته ، ویتامین A همچنین می تواند سرعت رشد مو را تسریع کند و رشد موهای ضخیم تر را ترغیب کند ، در حالی که از بازگرداندن سایر فولیکول های مو جلوگیری می کند.

     آووکادو

    آووکادو خوشمزه ، مغذی و منبع خوبی از چربی های سالم است. آنها همچنین منبع عالی ویتامین E هستند که ممکن است رشد مو را تقویت کند. یک آووکادو متوسط (حدود ۲۰۰ گرم) ۲۱٪ از نیازهای روزانه ویتامین E شما را تأمین می کند. مانند ویتامین C ، ویتامین E یک آنتی اکسیدان است که با خنثی کردن رادیکال های آزاد به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    مصرف مکمل ویتامین E

    در یک مطالعه ، افراد مبتلا به ریزش مو بعد از مصرف مکمل ویتامین E به مدت هشت ماه ، ۳۴٫۵ درصد رشد مو را تجربه کردند. ویتامین E همچنین مناطقی از پوست مانند پوست سر را از استرس اکسیداتیو و آسیب محافظت می کند. پوست آسیب دیده در پوست سر می تواند منجر به کیفیت پایین مو و تعداد کمتر فولیکول های مو شود. علاوه بر این ، آووکادو منبع خوبی برای اسیدهای چرب ضروری است. این چربی ها توسط بدن قابل تولید نیستند ، اما بلوک های اساسی ساختاری سلول های شما هستند. کمبود اسیدهای چرب ضروری با ریزش مو ارتباط دارد.

     مغزها

    آجیل ها خوشمزه ، راحت هستند و حاوی انواع مواد مغذی هستند که می توانند رشد مو را تقویت کنند. به عنوان مثال ، یک اونس (۲۸ گرم) بادام ۳۷ درصد از نیازهای روزانه ویتامین E شما را تأمین می کند. علاوه بر این ، آنها همچنین طیف گسترده ای از ویتامین های گروه B ، روی و اسیدهای چرب ضروری را تأمین می کنند. کمبود در هر یک از این مواد مغذی با ریزش مو مرتبط است. علاوه بر رشد مو ، آجیل به طیف گسترده ای از مزایای سلامتی دیگری نیز مرتبط است ، از جمله کاهش التهاب و خطر کمتر بیماری قلبی. این باعث می شود آجیل ها علاوه بر عالی و آسان به رژیم غذایی شما باشند.

    غلات، خوراکی موثر در تقویت مو

    دانه ها مقدار زیادی مواد مغذی با کالری نسبتاً کمی را تحویل می دهند. همچنین بسیاری از این مواد مغذی ممکن است باعث رشد مو شوند. اینها شامل ویتامین E ، روی و سلنیم است. یک اونس (۲۸ گرم) تخمه آفتابگردان ، تقریباً ۵۰٪ از نیازهای ویتامین E شما را با طیف گسترده ای از ویتامین های B سالم مو  فراهم می کند. از این گذشته ، دانه های خاصی مانند بذر کتان و دانه چیا نیز اسیدهای چرب امگا ۳ را تأمین می کنند. یک وعده (۲۸ گرم) از دانههای کتان ۶۳۸۸ میلی گرم اسیدهای چرب امگا ۳ را فراهم می کند.

    اسیدهای چرب امگا ۳

    این اسیدهای چرب امگا ۳ بیشتر از نیمی از فیله (۱۷۸ گرم) ماهی قزل آلا  است. با این حال ، بذر کتان نوعی اسید چرب امگا ۳ را فراهم می کند که توسط بدن به همان اندازه امگا ۳ موجود در ماهی های چرب مورد استفاده قرار نمی گیرد. با این وجود ، این یک رژیم عالی است. برای به دست آوردن بیشترین تنوع مواد مغذی ، بهتر است مخلوطی از دانه ها مصرف شود. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    فلفل شیرین

    فلفل دلمه ای منبع عالی ویتامین C است که ممکن است به رشد مو کمک کند. در حقیقت ، یک فلفل زرد تقریباً ۵/۵ برابر ویتامین C نسبت به پرتقال تأمین می کند. ویتامین C به تقویت تولید کلاژن کمک می کند ، که می تواند به تقویت رشته های مو کمک کند. این یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند رشته های مو را در برابر استرس اکسیداتیو محافظت کند. استرس اکسیداتیو هنگامی رخ می دهد که رادیکال های آزاد سیستم دفاعی آنتی اکسیدانی بدن را تحت الشعاع خود قرار دهند. این به ریزش مو و رنگ آمیزی مو پیوند داده شده است. علاوه بر این ، فلفل دلمه ای همچنین منبع عالی ویتامین A است.

    میگو

    میگو صدف محبوب است که سرشار از بسیاری از مواد مغذی است که پتانسیل رشد مو را دارد. به عنوان مثال ، میگو منبع عالی پروتئین ، ویتامین های گروه B ، روی ، آهن و ویتامین D. است. ۳/۳ اونس (۱۰۰ گرم) میگو ۳۸ درصد از نیازهای ویتامین D روزانه شما را تأمین می کند. جالب توجه است كه مطالعات، كمبود ویتامین D3 را به ریزش مو مرتبط كرده است. با وجود چربی بسیار کم ، میگو مقدار کمی اسیدهای چرب امگا ۳ را نیز تأمین می کند. رژیم های غذایی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ با بهبود رشد مو ارتباط دارند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    لوبیا، خوراکی موثر در تقویت مو

    لوبیا منبع عالی پروتئین گیاهی است که برای رشد مو ضروری است. مانند صدف ، لوبیا منبع خوبی از روی است که به چرخه رشد و ترمیم مو کمک می کند. یک وعده ۳٫۵ لیتری (۱۰۰ گرم) لوبیای سیاه ۷٪ از نیاز روزانه روی شما را تأمین می کند. آنها همچنین بسیاری از مواد مغذی سالم مو ، از جمله آهن ، بیوتین و فولات را تأمین می کنند. مهم تر از همه این مزایا ، لوبیا بسیار متنوع و ارزان است و همین امر باعث می شود تا علاوه بر این به رژیم غذایی ساده نیز برسند.  مجموعه ای از لوبیا را بصورت آنلاین پیدا کنید. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    گوشت

    گوشت یکی از اصلی ترین رژیم های غذایی افراد است و سرشار از مواد مغذی است که به رشد مو کمک می کند. پروتئین موجود در گوشت به رشد کمک می کند و به ترمیم و تقویت فولیکول های مو کمک می کند. یک وعده ۳/۵ اونسی (۱۰۰ گرم) از استیک پخته شده شیرلوین به اندازه ۲۹ گرم پروتئین فراهم می کند. به ویژه گوشت قرمز سرشار از نوعی آهن است که جذب آن بسیار آسان است. این ماده معدنی به سلولهای قرمز خون کمک می کند تا اکسیژن را به کلیه سلول های بدن از جمله فولیکول های مو منتقل کنند. کمبود پروتئین و آهن با ریزش مو ارتباط دارد.

    ماسک صورت توت فرنگی برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • 6 تا 10 توت فرنگی تازه
    • یک قاشق چایخوری عسل

    روش تهیه:

    توت فرنگی‌ها را با همزن دستی یا میکسر به همراه عسل له کنید. از توت فرنگی در قالب‌های کنسرو شده، منجمد که در بازار موجود است استفاده نکنید.

    1.این ماسک را حدود 20 دقیقه روی صورت قرار دهید.

    2.با آب ولرم و سپس با آب سرد بشویید.

    ماسک صورت آلوئه‌ورا برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا
    • دو قاشق غذاخوری خامه شیر
    • یک پیمانه زردچوبه

    روش تهیه:

    1.همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یک حالت خمیری به دست آید.

    2.این مایع را به طور یکنواخت روی صورت و گردن بمالید.

    3.بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

    ماسک صورت گوجه‌ فرنگی برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • دو قاشق چایخوری آب گوجه ‌فرنگی
    • سه قاشق چای‌خوری دوغ
    • توپ پنبه

    روش تهیه:

    1.یک گوجه‌ فرنگی را برش دهید و دو قاشق چایخوری آب گوجه فرنگی تازه را بگیرید.

    2.به این مقدار دوغ را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

    3.این مخلوط را با احتیاط روی تمام صورت و گردن خود با استفاده از پنبه بمالید.

    4.بعد از حدود 30 دقیقه آن را بشویید.

    ماسک صورت عسل و شیر برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • چهار قاشق چایخوری شیر
    • دو قاشق چایخوری عسل
    • توپ پنبه

    روش تهیه:

    1.شیر را کمی گرم کنید و با عسل مخلوط کنید.

    2.این مخلوط را در حالی که هنوز گرم است با پنبه روی صورت بمالید.

    3.حالا اجازه دهید حداقل 10 دقیقه در پوست شما خیس بخورد. می‌توانید حدود 20 دقیقه آن را بگذارید.

    4.ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد بشویید.

    ماسک صورت تخم مرغ برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • یک عدد تخم مرغ
    • 5-6 قطره روغن بادام

    روش تهیه:

    1.تخم مرغ را با همزن بزنید تا کف کند و روغن بادام را به آن اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.

    2.این مخلوط را روی صورت بمالید.

    3.این کار در عرض 12 تا 15 دقیقه به شما درخشش و درخشندگی فوری می‌بخشد.

    4.با آب ولرم و سپس با آب سرد بشویید.

    ماسک صورت زردچوبه برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • 2/1 قاشق چایخوری پودر زردچوبه
    • یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر
    • 1-2 قاشق چایخوری گلاب

    روش تهیه:

    1.پودر زردچوبه را با بکینگ پودر مخلوط کنید.

    2.گلاب را به آرامی اضافه کنید و مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.

    3.این ماسک را روی صورت خود بمالید و بگذارید پنج دقیقه بماند.

    نوک انگشتان خود را خیس کنید و صورت خود را با حرکات دایره‌ای شکل، ملایم ماساژ دهید تا پوست مرده از بین برود. ماساژ را برای چند دقیقه ادامه دهید.

    ابتدا با آب ولرم و سپس با آب خنک بشویید. خشک کنید.

    ماسک صورت بلغور جو برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • دو قاشق چای‌خوری بلغور جو دوسر
    • یک قاشق چای‌خوری عسل
    • 2-3 قاشق چای‌خوری شیر

    روش تهیه:

    1.جو دوسر و عسل را با شیر مخلوط کنید تا خمیری به دست آید.

    2.روی صورت بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند.

    3.با آب بشویید.

    ماسک صورت موز برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • 1یک عدد موز رسیده
    • دو قاشق چایخوری عسل

    روش تهیه:

    1.در مخلوط کن برقی یا با مخلوط کن دستی، موز رسیده را با عسل مخلوط کنید.

    2. این ماسک را برای حدود 15 دقیقه روی صورت استفاده کنید.

    3. با آب ولرم و سپس آب سرد بشویید.

    ماسک صورت آرد نخود‌چی برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • دو قاشق غذاخوری آرد نخود‌چی
    • یک قاشق غذاخوری خامه شیر
    • یک قاشق چای‌خوری آب لیمو

    روش تهیه:

    1.مواد را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. در صورت نیاز می توانید مقداری آب اضافه کنید تا قوام مناسبی بدست آید.

    2.این خمیر را روی صورت و گردن بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند.

    3.با آب خنک بشویید.

    ماسک صورت روغن زیتون برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • یک قاشق غذاخوری روغن زیتون
    • یک قاشق غذاخوری خاک رس آرایشی سفید

    روش تهیه:

     1.خاک رس را با روغن زیتون مخلوط کنید و مخلوط را روی صورت بمالید.

    2. اجازه دهید حدود 10 دقیقه خشک شود.

    3. با آب ولرم بشویید.

    ماسک صورت آووکادو برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • آووکادوی رسیده 1 عدد
    • یک قاشق غذاخوری عسل

    روش تهیه:

    1.آووکادو را پوست گرفته و دانه آن را جدا کنید. پالپ را به خوبی له کنید تا هیچ توده‌ای باقی نماند. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    2.عسل را به این تفاله اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

    3.این را روی تمام صورت بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند.

    4.با آب ولرم بشویید.

    ماسک صورت خیار برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • یک خیار

    روش تهیه:

    1.خیار را رنده کرده و به صورت خمیر درآورید.

    2.این خمیر را روی صورت خود بمالید.

    3.آن را به مدت 15 دقیقه نگه دارید.

    4.با آب بشویید و خشک کنید.

    ماسک صورت پرتغال برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • پوست پرتقال
    • یک قاشق چای‌خوری پودر چوب صندل
    • آب یا گلاب

    روش تهیه:

    1. پوست پرتقال را دو تا سه روز زیر نور آفتاب خشک کنید.

    2. آن‌ها را آسیاب کرده تا پودر ریز شود.

    3. به دو قاشق غذاخوری از این پودر مقداری آب اضافه کنید تا خمیر به دست آید.

    4. آن را روی صورت بمالید و بعد از 20 تا 30 دقیقه بشویید.

    5. می‌توانید بقیه پودر پوست پرتقال را برای استفاده در آینده در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    ماسک صورت پاپایا برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • یک تکه کوچک پاپایا
    • یک قاشق چایخوری عسل

    روش تهیه:

    1.پاپایا را له کنید و عسل را به آن اضافه کنید.

    2.آن را مستقیماً روی صورت بمالید و 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

    ماسک صورت Multani Mitti برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • 2 قاشق غذاخوری مولتانی میتی
    • 1 قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی
    • یک پیمانه پودر چوب صندل
    • یک پیمانه پودر زردچوبه
    • آب

    روش تهیه:

    1.همه مواد را کاملاً با هم مخلوط کنید و کمی آب اضافه کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.

    2.این خمیر را به طور یکنواخت روی صورت و گردن بمالید.

    3.بعد از 10 تا 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

    ماسک صورت ماست برای پوستی درخشان

    مواد مورد نیاز:

    • 2/1 فنجان ماست ترش
    • 1 قاشق چای‌خوری آب لیمو یا پرتقال

    روش تهیه:

    1.ماست را بردارید و آب لیمو یا آب پرتقال را به آن اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.

    2.روی صورت بمالید و بگذارید حدود 15 دقیقه بماند.

    3.با آب ولرم بشویید و بلافاصله مقداری آب سرد بپاشید تا منافذ پوست بسته شود.

    ماسک های خانگی

    ماسک‌های خانگی برای پوستی درخشان، کاربردی، اقتصادی است و در بلند مدت برای پوست شما مفید هستند. آن‌ها فاقد مواد شیمیایی مضر هستند و از مواد طبیعی ساخته شده‌اند که به راحتی در آشپزخانه شما در دسترس هستند. می‌توانید ماسک صورت را با توت فرنگی، ماست، زردچوبه، آلوئه ورا، پرتقال، تخم مرغ، بلغور جو دوسر، خیار، آووکادو، پاپایا، عسل یا شیر درست کنید. این ماسک‌ها را به مدت 20 دقیقه استفاده کنید و بسته به نوع پوست خود یک یا دو بار با آب گرم بشویید و به مرور زمان پوستی نرم و درخشان را ببنید. سشوار پرومکس 7250 پوریا کالا

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *