فروشگاه آنلاین

خرید قیمت سشوار خانگی اصل و اورجینال

راهنمای خرید قیمت سشوار خانگی اصل

خرید قیمت سشوار خانگی اصل و اورجینال در فرروشگاه اینترنتی پوریا کالا

بهترین سشوار خانگی را شما میتوانید در فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های فروشگاهی پیدا کنید.

برای مشاهده و لیست قیمت پرفروش ترین سشوار خانگی کلیک کنید.

قیمت سشوار خانگی

قیمت سشوار خانگی

اگر به وزن اهمیتی نمی دهید،سشوار پرومکس 7230 را در نظر بگیرید. این خشک‌کن که معمولاً درفروشگاه آرایشی یافت می‌شود، جریان هوا را سریع‌تر (65 مایل در ساعت) نسبت به نمونه اصلی ما و تقریباً به همان اندازه گرم (205 درجه فارنهایت) تولید می‌کند. با این حال، در وزن 1.3 پوند، ممکن است پس از چند دقیقه نگه داشتن آن در بالای سرتان احساس سنگینی کنید. طناب 6 فوتی، اگرچه کوتاه‌تر از سیم‌های موجود در دیگر انتخاب‌های ما است، اما طولانی‌تر از سایر سشوارهای ارزان‌قیمت است. استفاده از دکمه‌ها آسان است، اما دکمه عکاسی سرد کمی کوچک است و نگه‌داشتن آن سخت‌تر از دکمه عکاسی خنک در انتخاب بالایی ما است. InfinitiPro دارای هر دو دیفیوزر و متمرکز کننده است.

اگر مایل به استفاده از سشوار هستید ممکن است سشوار سوپرسونیک دایسون را در نظر بگیرید. از زمانی که برای اولین بار آن را در سال 2016 آزمایش کردیم همواره مورد علاقه ما بوده است. با جریان هوا در 88 مایل در ساعت و دمای فراتر از 245 درجه فارنهایت (گرمترین دمای هوا سنج ما می تواند اندازه گیری کند)

Supersonic موها را سریعتر از ما خشک نمی کند. انتخاب کنید، اما به دلیل طراحی منحصر به فرد آن، تقریباً از هر نظر استفاده از آن لذت بخش تر است. موتور در دسته قرار می گیرد و نازل را کوتاه تر می کند و مانور آن را آسان تر می کند. دسته به هیچ وجه نمی لرزد، که در مورد سایر مدل های “لوکس” که ما آزمایش کردیم صادق نبود. این یک سیم بلند و 9 فوتی دارد و نسبت به سایر خشک کن ها از نظر صدایی کمتر رنده می شود. همچنین دارای دو متمرکز کننده متصل مغناطیسی و یک دیفیوزر است که اضافه کردن یا حذف کردن همه آنها در اواسط فوران بسیار آسان است. مشخصات قیمت خرید سشوار پرومکس 7240

خرید سشوار خانگی

برای خرید سشوار خانگی از بهترین برند ها و با قیمت مناسب میتوانید. از فروشگاه اینترنتی پوریا کالا خرید خود را انجام دهید.

این فروشگاه اینترنتی سعی میکند. تا بهترین برند های سشوار خانگی را با قیمت بسیار خوب و با گارانتی معتبر 24 ماه در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

ارسال محصولات خرید شد توسط مشتریان در کمترین مدت زمان با پست تیپاکس ارسال میشود.و اگر چنانچه مشتری از محصول خرید شده ناراضی باشد در مدت 3 روز پس از خرید میتواند محصول را عودت دهد.خرید قیمت سشوار خانگی اصل

مشخصات فنی سشوار خانگی

یکی از ویژگی‌های رایجی که سشوارها به آن اشاره می‌کنند. توانایی براق‌تر کردن موها است. وقتی از آلن روئیز آرایشگر درباره بهترین راه برای براق شدن موها پرسیدیم، او گفت: از محصولی استفاده کنید که موها را براق و صاف می کند. یعنی موهای براق واقعاً ربطی به سشوار ندارد.

پری رومانوفسکی، شیمیدان آرایشی، به ما گفت که تنها کاری که یک سشوار می تواند انجام دهد و محصولات حالت دهنده نمی تواند انجام دهد این است که “موها را یکنواخت تر خشک کرده و موها را صاف نگه دارند.” موهای صاف می توانند موهای براق تری داشت باشند: روی موهای صاف، کوتیکول – لایه بیرونی و پوسته پوسته یک رشته مو – صاف است و نور را منعکس می کند. اما حتی اگر هدف شما داشتن موهایی براق و صاف باشد، تنها ویژگی های سشوار که می تواند به شما کمک کند به طور موثرتر به آن دست یابید، “گرم و سریع” خوب قدیمی است.

ویژگی‌های زیادی را مشاهد خواهید کرد – کویل‌های سرامیکی مولد یون، تورمالین – که در مواد بازاریابی و تقریباً هر راهنمای خرید خشک‌کن دیگری ذکر شد است. اما اینها ویژگی های تقریباً تمام خشک کن ها هستند. ما در حین نوشتن این راهنما دو بار از بخش سشوار سفورا بازدید کردیم و نتوانستیم دلیل منطقی را از فروشندگان در مورد علت آن استخراج کنیم.

یون ها از نظر فنی قادر به کاهش موخوره هستند – اما فقط از حالت ایستا وز می شوند. موهای خیس قادر به تحمل شارژ نیستند.

یون در سشوار های خانگی

یون ها از نظر فنی قادر به کاهش موخوره هستند – اما فقط از حالت ایستا وز می شوند. اگر هنگام سشوار کشید موهایتان را برس بزنید – یا فقط وجود داشته باشید، در ماه‌های زمستان، بسته به موهایتان، بار مثبتی ایجاد می‌شود و باعث می‌شود تارها از سرتان دور شده و بیرون بزنند. اما موهای خیس قادر به تحمل شارژ نیستند. انفجار یون‌های منفی از سشوار روی موهای خشک آن را به شارژ خنثی بازمی‌گرداند، اما اگر مشکل استاتیکی شدید دارید، می‌توانید فقط از یک کرم صاف‌کننده (که به هر حال راحت‌تر در کیسه جا می‌شود) استفاده کنید. کمی آب

ادعای دیگر در مورد یون ها این است که می توانند مولکول های آب را بشکنند و زمان خشک شدن را تسریع کنند. ما نتوانستیم دلیلی برای این موضوع پیدا کنیم، و همچنین مهندسانی که با آنها صحبت کردیم نتوانستیم. دکتر و شکاک برجست بن گلداکر در وبلاگ خود Bad Science پدیده یون ها-قطرات آب-کوچکتر را نیز زیر سوال است. با این حال، برای اندازه گیری خوب، ما برنامه ریزی کردیم که خشک کن مجهز به دکمه یونی را با و بدون یون در اثر آزمایش کنیم، فقط برای اینکه خودمان ببینیم آیا چیزی را گم کرده ایم یا خیر.قیمت سشوار پرومکس 2300 وات

ویژگی های سشوارهای حرفه ای

در نهایت، گاهی اوقات سشوارهایی با دکمه یون روشن/خاموش ادعا می‌کنند که این ویژگی وجود دارد تا بتوانید از سشوار با دکمه یونی که روی «خاموش» تنظیم شده است برای موهای ظریف استفاده کنید تا حجم بیشتری داشته باشد. این احتمالاً می تواند کار کند تنها در صورتی که شما به دنبال نوع حجم تولید شد توسط الکتریسیته ساکن باشید.

در مورد سایر ویژگی‌ها متخصصین پوستی که با آنها مصاحبه کردیم کویل‌هایی با پوشش سرامیکی را توصیه کردند. به گفته ملیسا پیلیا آنها گرمای یکنواخت را نسبت به سایر مواد فراهم می کنند. تمام سشوارها با گرم کردن یک عنصر مانند کویل فلزی و سپس دمیدن هوا روی آن کار می کنند و گرما را به سر شما می برند. مواد سرامیکی سریعتر گرم می شوند و گرما را یکنواختتر از آهن یا نیکل تابش می کنند. خرید قیمت سشوار خانگی اصل

معرفی سشوار های خانگی

(بسیاری از بخاری‌های فضایی نیز از عناصر سرامیکی استفاده می‌کنند) اما مهندسانی که با آنها صحبت کردیم تردید داشتند که این جزء تفاوت زیادی در خشک کردن مو ایجاد می‌کند: گرمای تابشی واقعاً مفید نیست «مگر اینکه انتظار داشته باشید گرما را به دور از خشک‌کن هدایت کنید.

شاپیرو گفت، مثلاً به دلایلی می‌خواهید از خشک‌کن برای گرم کردن اتاق استفاده کنید. هر عنصر گرمایی در خشک کن گرما را از طریق هوای دمنده به سر شما می رساند. و اگرچه مواد سرامیکی به طور یکنواخت گرم می‌شوند. اما نمی‌توانیم تفاوتی در گرمای حاصل از خشک‌کن‌هایی که با کویل‌های سرامیکی آزمایش کرده‌ایم در مقابل آن‌هایی که با مواد دیگر ساخت احساس کنیم. صرف نظر از این، شما باید همان طور که موهایتان را انجام می دهید، سشوارتان را جابه جا کنید، بنابراین یکنواختی دقیق گرمای حاصل از سشوار خیلی مهم نیست. نکته اصلی این است که اکثر سشوارها به هر حال دارای عناصری با پوشش سرامیکی هستند. اجازه ندهید ادعاهای یک جعبه شما را فریب دهند که فکر کنید چیز خاصی به دست می آورید.

تورمالین در سشوارهای خانگی

ماده دیگری که معمولا در داخل سشوار یافت می شود تورمالین معدنی است که به کاهش موخوره کمک می کند. حتی یک سشوار کوچک دیواری در هتلی که یکی از تسترها در آن اقامت داشت در حالی که این راهنما را می نوشت، ادعا می کرد که آن را دارد. خرید قیمت سشوار خانگی اصل

این ماده معدنی بسیار زیبا است اما همانطور که شاپیرو گفت: «تورمالین؟ لطفا مربع کنید.» دید تورمالین غیرممکن است زیرا آسیاب شد و در بشکه خشک کن است.

سشوار خانگی و معرفی محصولات

و لازم نیست مقدار زیادی آن وجود باشد تا روی جعبه آگهی شود: ثبت اختراع خشک کن سنگ های قیمتی که می خوانیم شامل مواد معدنی زیادی است که سازندگان برای پوشش داخل خشک کن استفاده می کنند.

ربکا کازین به ما گفت که او به دنبال تورمالین در سشوار گشت است اما هیچ مطالعه بالینی در مورد بهتر بودن آن برای مو وجود ندارد. کلمات دقیق او این بود: “من به تورمالین اعتقاد دارم.” ما – در یک حق اختراع – خواندیم که تورمالین گرم شد می تواند تشعشعات الکترومغناطیسی ساطع کند که می تواند ساختار موهای شما را تغییر دهد. شخصی که آن پتنت را دارد همچنین دارای یکی برای دستگاهی است که با اندازه‌گیری میدان الکترومغناطیسی یک فرد، «نقص‌های بدن» را تشخیص می‌دهد (پتنت مشخص نیست، اما می‌گوید آن‌ها را با دارو درمان می‌کنید). (پتنت‌ها می‌توانند به شما ایده خوبی درباره نحوه عملکرد یک چیزی بدهند، اما لزوماً برای صحت علمی مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.)

شما می توانید ادعاهایی در مورد “تهیه کننده نانو دانه ها” یا “پروتئین های ابریشم” که ظاهراً در عناصر گرمایشی و بشکه های برخی از خشک کن ها تزریق می شوند را نادیده بگیرید. رومانوفسکی گفت: «این فقط تبلیغات بازاریابی است.

چگونه مو های خود را خشک کنیم؟

در کمال تعجب متوجه شدیم که سشوار کشید ممکن است. برای مو بهتر از خشک کرد با هوا باشد، به چند دلیل. تماس طولانی مدت با آب باعث می شود.

که مواد بین کوتیکول های مو، به نام کمپلکس غشای سلولی، متورم و برآمده شوند و موها را کمی ضعیف کنند. در نتیجه، همانطور که ربکا کازین، متخصص پوست اشاره کرد

قرار داد موهایتان در دم اسبی وقتی خیس است می تواند باعث شکستگی شود، زیرا تارها با آب سنگین می شوند. یک مطالعه کوچک نشان داد که خشک کردن با سشوار در حالی که خشک کن را در فاصله 6 اینچی از سر خود نگه داشته اید در واقع آسیب کلی کمتری نسبت به خشک کردن با هوا دارد. استفاده از سشوار همچنان باعث آسیب بیشتر به لایه بیرونی مو می شود، اما اگر شکستگی برای شما مشکل ایجاد می کند، سشوار کردن موهایتان در حالت کم می تواند مفید باشد.

ملیسا پیلیانگ، متخصص پوست توصیه می‌کند که «بهتر است بافت طبیعی خود را در آغوش بگیرید» و زمانی که تصمیم می‌گیرید چگونه موهایتان را خشک کنید، با آن مبارزه نکنید، زیرا انجام این کار می‌تواند در درازمدت موهایتان را فرفری‌تر کند. تبلیغات برای محصولات مو و مقالات در مجلات رایج، دوست دارند موهای سالم را با موهای صاف و براق برابر بدانند. اما براق بودن با سلامتی یکسان نیست – ما با متخصصان پوست بررسی کردیم. خرید قیمت سشوار خانگی اصل

آموزش استفاده از سشوار بعد حمام

برای به حداقل رساند آسیب Piliang توصیه می‌کند مدت زمانی را که باید با هوای گرم به سمت موهایتان هدایت کنید، ابتدا با حوله خشک کنید.

سپس آن را در قسمت هایی با سشوار خشک کنید. مقداری از موهای خود را به صورت نیمه دم اسبی به بالا ببرید، زیر آن را خشک کنید و سپس دم اسبی را باز کنید تا فقط همان تارهای خشک را در معرض حرارت مستقیم قرار ندهید. در حالی که در حال خشک کردن هستید، سشوار را طوری نگه دارید که هوا را با دانه های کوتیکول مو به سمت پایین پرتاب کند، نه به سمت آن. اگرچه هیچ خشک کن معمولی که ما آزمایش کرده ایم به طور قابل توجهی سریعتر از دیگری ثابت نشده است، پیروی از این روش (در مقایسه با خشک کردن موها بدون سنجاق کردن و تکه تکه شدن) به طور قابل اعتمادی چند دقیقه در خشک کردن موهایمان صرفه جویی می کند.

پیلیانگ گفت: موهای خود را با بالاترین درجه حرارت صاف نکنید. وقتی موهای شما تقریباً خشک شد، سشوار را روی حالت پایین‌تری قرار دهید. (هوای خنک‌تر کمی بیشتر طول می‌کشد تا خشک کردن موها تمام شود؛ شخصاً برای این کار خیلی بی‌صبر هستیم.) همچنین او به ما گفت که از برس گرد فلزی برای حالت داد به موهای خود استفاده نکنید. فقط گرما را مستقیماً به موهای شما منتقل می کند که برای کوتیکول ها مضر است. او گفت از یک برس پلاستیکی استفاده کنید و چیزها را در حرکت نگه دارید بنابراین نمی‌توانید برای مدت طولانی هیچ نقطه‌ای را با گرما منفجر کنید.

سشوار های حرفه ای و خانگی

اگر موهای مجعد دارید در حین خشک کرد آن ها را برس نزنید. زیرا این کار فقط کوتیکول را به هم می زند مگر اینکه بخواهید آن را صاف کنید.

یک دیفیوزر به شما کمک می کند تا با فرم طبیعی موهای خود کار کنید. رویکردی که آسیب کمتری به موهای شما وارد می کند تا تلاش برای انجام کاری که به طور طبیعی انجام نمی دهد. اکثر اما نه همه سشوارها حداقل با یک دیفیوزر سازگار هستند. و اگر خشک کن همراه نباشد. می توانید به راحتی یکی از آن ها را خریدار کنید. آلن روئیز، آرایشگر به ما گفت: «من برای ایجاد فرهای کاملاً مشخص، پخش کننده ای با «انگشت» در آن ترجیح می دهم. شما می خواهید بخش به بخش کار کنید و مطمئن شوید که در حین حرکت سر خود را کج کرد و تکیه دهید و به آرامی [هر] بخش از فرها را در دیفیوزر قرار دهید. (در اینجا ویدیویی وجود دارد که منظور او را نشان می دهد.) خرید قیمت سشوار خانگی اصل

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *