فروشگاه آنلاین

خرید ریش تراش اصل و اورجینال

خرید ریش تراش اصل و ارجینال

معرفی ریش تراش

خرید ریش تراش اصل و ارجینال

 

 

ریش تراش OPOVE

【گیره موی بی سیم حرفه ای】تیغه ثابت از جنس استنلس استیل + تیغه متحرک سرامیکی با روکش تیتانیوم (تیغه ها را می توان برداشت و در زیر آب شست) که برای برش دقیق و عالی طراحی شده است. موتور دوار قدرتمند می تواند سرعت برش سریع را حتی برای ضخیم ترین موها حفظ کند. به شما این امکان را می دهد که موهای خشک/خیس را با یک تکه کوتاه کنید، بدون گیر کردن یا کشید. نمایندگی سشوار پرومکس 
【برش آسان مو】 سرعت و طول کوتاه کردن مو در 4 سطح طول میکرو قابل تنظیم است (1.0/1.3/1.6/1.9mm). راهنمای شانه 8PCS (3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 25 میلی متر)؛ 5 سرعت چرخش (5000-7000 RPM). ایده آل برای کوتاه کردن مو و کوتاه کردن جزئیات، سبیل، لبه، بز، کلش، سایر موهای صورت و بدن. دوستانه برای اولین کاربر برای کوتاه کردن مو در خانه و صرفه جویی در هزینه.

250 دقیقه کارکرد

قیچی موی حرفه ای بدون سیم/سیمی برای مردان، باتری داخلی 2600 میلی آمپر ساعتی/3.6 ولتی لیتیوم یونی پس از 3 ساعت شارژ کامل، 250 دقیقه ماندگاری طولانی دارد. کیت کوتاه کردن مو دارای نشانگر LCD برای نشان دادن سطح باتری است. همراه با یک آداپتور 110-240 ولت که برای سفر در سراسر جهان بسیار راحت است. خرید ریش تراش اصل و اورجینال قیمت لنز چشم بیوتی 

گیره بی صدا، استفاده با سیم/بدون سیم

گیره می تواند یک اصلاح کننده مو/ریش برای مردان یا زنان باشد (کوتاه ترین طول آن 1.0 میلی متر است)، همچنین برای کودکان یا کودکان نوپا مناسب است زیرا صدای کم زیر 60 دسی بل است. علاوه بر این، می توان آن را برای استفاده طولانی مدت در آرایشگاه قیچی کرد، همچنین می توان از آن برای کوتاه کردن موهای خود بدون سیم استفاده کرد. همراه با بسته بندی زیبا و انتخابی عالی به عنوان هدیه برای دوست پسر، شوهر، پدر و دوستان است.

صفحه نمایش LCD هوشمند، به راحتی نگهداری کنید

نمایشگر LCD بزرگتر می تواند میزان قدرت، روان کننده یادآور، پر کردن مجدد روغن، سرعت، طول برش و وضعیت بار را به طور همزمان نشان دهد. دسته ارگونومیک گیره مو که برای اطمینان از گرفتن راحت و ایمن تعبیه شده است. حالت شارژ غیر لغزنده منحصر به فرد برای زندگی روزمره شما عالی است، دیگر به راحتی هنگام شارژ سقوط نکنید. 1 سال گارانتی پس از فروش قول داده شده است.
توجه: محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این محصول ممکن است به آداپتور یا مبدل برای استفاده در مقصد شما نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید. قیمت رنگ مو مردانه

ریش تراش حرفه ای بی سر و صدا

کمک خوبی برای مدل موهای شما!
ریش تراش موی حرفه‌ای شارژی با 8 شانه راهنما برای کوتاه کردن موی موفق ارائه می‌شود، حتی در خانه نیز می‌توانید مدل‌ها و طول‌های متنوعی را به دست آورید. مجموعه ای کامل از محافظ های اتصال گیره که برای راحتی بالاتر و همچنین کیفیت برش از بین موها می لغزند.

طول کوتاهی مو: از 1.0 میلی متر تا 25.0 میلی متر
5 سرعت چرخش: 5000/5500/6000/6500/7000 دور در دقیقه
8 حفاظ: 3 میلی متر (1/8 اینچ)، 6 میلی متر (1/4 اینچ)، 9 میلی متر (3/8 اینچ)، 12 میلی متر (1/2 اینچ)، 15 میلی متر (5/8 اینچ)، 18 میلی متر (3/4 اینچ) ، 21 میلی متر (7/8 اینچ)، 25 میلی متر (1 اینچ)
لطفا توجه داشته باشید: حداقل طول پیرایش 1/25 اینچ (1.0 میلی متر) است. خرید ریش تراش اصل و اورجینال پرفروش ترین اتو مو پرومکس 

برای کوتاه کردن ریش مردانه

از این قیچی می‌توان به‌عنوان اصلاح کننده ریش برای کوتاه کردن ریش، سبیل، ساق پا و بز استفاده کرد. اما لطفاً توجه داشته باشید که نمی‌توانست خیلی نزدیک برش بزند، زیرا حداقل طول برش 1.0 میلی‌متر است. بنابراین این محصول نمی تواند کاملا معادل تیغ باشد.

برای مدل موی مردانه
با استفاده از این گیره موی شارژی می توانید به راحتی موهای پشت را بدون هیچ کمکی کوتاه کنید، این قیچی به شدت کوتاه می شود و طول یکنواخت تا سر را بدون هیچ ضربه ای به جا می گذارد. همچنین کوتاه کردن موها برای خانواده ها در خانه برای ایمن ماندن در دوره خاصی ایده خوبی است.

کم صدا و R شکل برای کودکان
تیغه قیچی آرایشگر مخصوص بچه ها طراحی شده است، هیچ گونه تحریکی برای پوست ایجاد نمی کند و موتور بی صدا زمان کوتاهی مو را برای کودکان شما فراهم می کند.نمایندگی فروش اینترنتی محصولات پرومکس

 خود تیز شونده ریش تراش

متحرک فلزی و سرامیکی تیتانیوم برای استفاده های طولانی مدت تیزی و دوام زنگ نمی زند. با این تیغه حرفه ای از عملکرد صاف، سریع و دقیق بریدن لذت ببرید. خرید ریش تراش اصل و اورجینال

تمیز کردن آسان – تیغه قابل جابجایی
تیغه را می توان به راحتی از گیره جدا کرد. شستشو با آب یا تمیز کردن با برس متصل راحت است.

سرعت چرخش قابل تنظیم + سطوح طول
پشتیبانی از 5 سرعت چرخشی: 5000/5500/6000/6500/7000 RPM

باتری با ظرفیت بالا 250 دقیقه زمان اجرا را فراهم می کند
باتری داخلی 2600 میلی‌آمپر ساعت ممتاز و باتری لیتیوم یونی ایمن‌تر، تا 250 دقیقه زمان کار را با 3 ساعت شارژ ارائه می‌دهد.

موتور قدرتمند و بادوام

دارای یک موتور دقیق است که عملکرد بی صدا را با لرزش کم تضمین می کند، قیچی حرفه ای کودکان شما را نمی ترساند، باعث می شود کودکان شما احساس راحتی کنند و دیگر از کوتاه کردن مو نترسند.

نمایشگر LCD هوشمند
خواندن مستقیم میزان قدرت، روان کننده یادآور، پر کردن مجدد روغن، سرعت، طول برش و وضعیت بار برای شما آسان است.

ابعاد محصول : 7.68 x 1.89 x 1.54 اینچ; 2.38 پوند
شماره مدل کالا : opo high end
باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۰ ژوئن ۲۰۲۰
سازنده : opove
ASIN : B08BWJFS7V
رتبه پرفروش: #18671 در زیبایی و مراقبت شخصی (به 100 برتر در زیبایی و مراقبت شخصی مراجعه کنید)
شماره 73 در قیچی مو
#1,363 در محصولات اصلاح و رفع موهای زائد خرید ریش تراش اصل و اورجینال

تیغ ژیلت ProGlide Shield

مجموعه هدایایی شامل یک دسته ریش تراش Fusion5 ProShield نسخه پریمیوم، 8 دستگاه پر کردن تیغه ProShield و یک کیف مسافرتی راحت است.
دسته تیغ مشکی مات ممتاز؛ این طراحی شیک دسته تیغ با دستگیره لاستیکی حس صافی را ایجاد می کند
تیغه Fusion5 ProShield با روغن کاری قبل و بعد از تیغه ها پر می شود که از پوست در برابر تحریک در هنگام اصلاح محافظت می کند.
کیف مسافرتی جذاب و راحت. MicroComb که به هدایت کلش به سمت تیغه ها کمک می کند
تیغ مردانه با قیچی دقیق در پشت برای مناطقی که دسترسی به آن سخت است و موهای صورت را حالت می دهد قیمت محصولات پرومکس

ست هدیه Gillette ProShield Premium Edition

GILLETTE PREMIUM EDITION FUSION5 PROSHIELD. بهترین هدیه آراستگی برای مرد زندگی شما که برای فرم و عملکرد ارزش قائل است.

در داخل، خواهید یافت:

1 دسته تیغ ProShield نسخه Premium

8 پر کردن مجدد تیغه ProShield،

1 کیس مسافرتی

ریش تراش ProShield نسخه Premium متناسب با تمام پر کردن تیغه های Fusion5 است.

دسته پریمیوم ژیلت ProShield

دسته تیغ مشکی مات درجه یک. این طراحی شیک دسته تیغ با دستگیره لاستیکی حس صافی را ایجاد می کند.
دسته دارای فناوری FlexBall است که به تیغه‌ها اجازه می‌دهد تا به خطوط صورت شما پاسخ دهند و تقریباً هر مویی را دریافت کنند.
ریش تراش ProShield نسخه Premium متناسب با تمام پر کردن تیغه های Fusion5 است.

تیغه های تیغ پروشیلد ژیلت
برخلاف سایر ریش تراش ها، ProShield اولین باری است که تیغ ریش تراش را با روغن کاری قبل و بعد از تیغ ها پر می کند تا از تحریک محافظت کند.
برش دقیق ProShield، در پشت تیغه‌ها، دارای تیغه پیشرفته و شکاف‌های شستشوی ضد گرفتگی است که برای مناطقی که دسترسی به آن‌ها سخت است، عالی است.

کیف مسافرتی ژیلت
از تیغ ژیلت Fusion5 ProShield خود با این قاب سخت محافظت کنید و از آسیب جلوگیری کنید. خرید ریش تراش اصل و اورجینال
کیف سبک وزن مناسبی برای سفر است – به خوبی در کیف مسافرتی یا چمدان شما قرار می گیرد.

توضیحات محصول

ژیلت نسخه پرمیوم Fusion5 ProShield. بهترین هدیه آراستگی برای مرد زندگی شما که برای فرم و عملکرد ارزش قائل است. در داخل، یک دسته تیغ ProShield نسخه پریمیوم، 8 دستگاه پرکننده تیغه ProShield و یک کیف مسافرتی راحت خواهید یافت. دسته ریش تراش ProShield نسخه ممتاز با تمام پر کردن تیغه های Fusion5 مناسب است.

 ریش تراش مردانه لیتیوم یون 2.0

اصلاح کننده ریش همه کاره – دارای 4 سر اتصال مختلف، تیغه T-Blade پهن برای کوتاه کردن ریش و سبیل، کوتاه کردن مو، لمس کردن، نظافت بدن و جزئیات. سر جزئیات دقیق برای جزئیات، تمیز کردن و طراحی های پیچیده است
نظافت بهداشتی – سر موبر دوار گوش و بینی ما با جدا نگه داشتن پیرایش بینی و گوش شما یک تجربه نظافتی بهداشتی را ارائه می دهد و سر اصلاح دوتایی فویلی ما برای اصلاح های بسیار نزدیک بهترین است.
ماه‌ها بدون شارژ – فناوری Litخرید ریش تراش اصل و اورجینالhium Ion 2.0 plus اجازه می‌دهد تا 6 ساعت کار مداوم با یک بار شارژ برای ماه‌ها استفاده بین شارژها انجام شود. ریش گیر ما تقریباً هیچ افت شارژی در طول نگهداری ندارد

9 شنانه جداگانه

9 شانه راهنمای جداگانه – لیتیوم یون فولاد ضد زنگ 2.0+ امکان برش طیف گسترده ای از طول های برش را با شانه های راهنمای گنجانده شده فراهم می کند. دارای 8 شانه راهنمای تیغه T برای کوتاه کردن موها از کوتاه (1/16 اینچ) تا بلند (1/2 اینچ) و یک شانه راهنمای قابل تنظیم در 10 حالت
ولتاژ جهانی – با 6 ساعت کارکرد، Lithium Ion 2.0 plus ما برای سفر، تعطیلات، سفرهای کاری و موارد دیگر عالی است. ولتاژ جهانی به این معنی است که می توانید بدون توجه به کشوری که هستید از ولتاژ 110 ولت، 220 ولت یا دو ولتاژ استفاده کنید.
هدیه عالی – گیره های وال، ماشین اصلاح، ماساژور و ریش تراش، هدایای عالی کریسمس برای زنان و مردان است. در این فصل تعطیلات وال را هدیه دهید.

ماشین اصلاح Wahl Lithium Ion 2.0 Stainless Steel – مدل 9864SS

صاف کننده چند منظوره لوکس
این ابزار جدید و لوکس چند منظوره با ارائه عملکرد پیشرفته یون لیتیوم در طراحی با فناوری پیشرفته، قوانین نظافت را به چالش می کشد و نیاز برآورده نشده به یک ابزار با قدرت اصلاح، برش، اصلاح و جزئیات را برآورده می کند. این فناوری لیتیوم یون ۲.۰ است که زمان و قدرت بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌کند، با طراحی تیغه ثبت شده وال و مجموعه‌ای از سرها و شانه‌های راهنما تکمیل می‌شود که به مردان اجازه می‌دهد همه چیز را از سر تا پا اصلاح کنند.

فناوری لیتیوم یون 2.0
در قلب Deluxe Groomer جدید، فناوری قدرتمند لیتیوم یون 2.0 آن قرار دارد که تا 6 ساعت کارکرد، دو برابر گشتاور و شارژ سریع یک دقیقه‌ای را فراهم می‌کند.

توضیحات محصول

ریش و ریش ریش و ریش استیل و ریش تراش استیل دارای بدنه ای از جنس استنلس استیل و با باتری لیتیوم یون قابل شارژ است. این ماشین اصلاح همه کاره بی سیم که با افتخار در ایالات متحده ساخته شده است برای نظافت ریش، سبیل، ته ریش، گوش، بینی و بدن بهترین است. با بهترین تیغه های دقیق خود تیز شونده در خانه به نتایج حرفه ای دست یابید. با ضمانت پنج ساله استاندارد ما نسبت به نسل های قبلی قدرت بیشتر و زمان اجرا طولانی تر دارد. این ریش اصلاح کننده همه کاره دارای 4 سر اتصال مختلف، تیغه T-Blade عریض برای اصلاح ریش و سبیل، کوتاه کردن مو، لمس کردن، نظافت بدن و جزئیات است. سر جزئیات دقیق برای جزئیات، تمیز کردن، و طرح های پیچیده است.

دستگاه دوکاره

سر موبر دوار گوش و بینی ما با جدا نگه داشتن پیرایش بینی و گوش شما یک تجربه نظافتی بهداشتی را ارائه می دهد و سر اصلاح دوتایی فویل ما برای اصلاح بسیار نزدیک بهترین است. فناوری Lithium Ion 2.0+ اجازه می دهد تا 6 ساعت کار مداوم با یک بار شارژ برای ماه ها استفاده بین شارژها انجام شود.

ریش گیر ما تقریباً هیچ افت شارژی در طول نگهداری ندارد. فولاد ضد زنگ لیتیوم یون 2.0+ با 9 شانه راهنما شامل طول های مختلف برش می شود. دارای 8 شانه راهنمای تیغه T برای کوتاه کرد مو از کوتاه (1/16 اینچ) تا بلند (1/2 اینچ) و یک شانه راهنمای 10 حالته. با 6 ساعت کار، لیتیوم یون 2.0+ ما برای سفر، تعطیلات، سفرهای کاری و موارد دیگر عالی است.

ولتاژ جهانی ریش تراش

ولتاژ جهانی به این معنی است که می توانید بدون توجه به اینکه در چه کشوری هستید، از ولتاژ 110 ولت، 220 ولت یا دو ولتاژ استفاده کنید. توجه: وال توصیه نمی کند که بدنه این دستگاه صاف کننده خیس شود (چه با شستشو یا غوطه ور شدن در آب). تیغه ها را می توان با آب شستشو داد.

اما قبل از اتصال مجدد باید آنها را جدا کرد، شستشو داد و خشک کرد. توصیه می‌کنیم از برس تمیزکننده همراه کیت برای تمیز کردن تیغه‌ها و روغن‌کاری حداقل در هر تریم دیگر استفاده کنید.

ما قبل از بسته‌بندی با الیاف بهداشتی، دستگاه‌های خود را برای عملکرد برش آزمایش می‌کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا محصول را تمیز کنیم تا ذرات آزمایشی حذف شوند، اما ممکن است تعداد کمی باقی بمانند. آنها مو نیستند و به سادگی می توان آنها را پاک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *