فروش آنلاین محصولات پرومکس

خرید بهترین سشوار حرفه ای و خانگی پرومکس 7240

خرید بهترین سشوار حرفه ای پرومکس

    خرید بهترین سشوار حرفه ای پرومکس

    خرید بهترین سشوار حرفه ای پرومکس

    سشوار حرفه ای ۲۴۰۰ وات پرومکس مدل 7240

    از امکاناتی همچون تکنولوژی یون منفی، دکمه باد سرد (کول شات)، سه حالت تنظیم باد،

    سه حالت تنظیم حرارت و سه سری متمرکز کننده هوا بهره می برد. سیم بلند 3 متری و

    قابل چرخش و نیز حلقه آویز سشوار، از دیگر مواردی است که کاربری مدل 7240 پرومکس را

    در عین حرفه ای بودن، آسان تر کرده است.

    جهت آشنایی بیشتر می توانید مقاله: تفاوت های موتورهای AC و DC سشوار را در قسمت

    وبلاگ سایت را مطالعه بفرمایید.

    معرفی محصول

    سشوار 7240 پرومکس، بعد از مدل 7250، قوی ترین سشوار سری 72XX است که توان خروجی آن 2400 وات می باشد و مانند سایر سشوار های حرفه ای و آرایشگاهی پرومکس از موتور AC بهره می برد. موتورهای AC و DC دو نوع مختلف از موتورهای سشوار هستند که تفاوت عمده آن ها در قدرت و فشار باد خروجی و طول عمر دستگاه است. موتورهای AC عمر و قدرت خروجی بیشتری داشته و برای استفاده های حرفه ای و طولانی مدت مناسب تر هستند.

    ویژگی های کلیدی محصول
    • فناوری تولید یون به صورت دائمی
    • دکمه باد سرد
    • فیلتر هوا

    فناوری تولید یون:

    تکنولوژی تولید یون (آیون / آیونیک) یک فناوری جدید در سشوار ها است، که با بکارگیری یک ژنراتور یونی و تولید یون منفی، فواید زیادی را برای مو ها به همراه دارد. یون منفی از یک سو با شکستن مولکول های آب به ذرات ریزتر، باعث زودتر خشک شدن مو شده و زمان استفاده از سشوار را کمتر می کند. استفاده کمتر از سشوار علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق، باعث سالم تر ماندن مو ها می شود. مزیت دیگر یون منفی از بین بردن الکتریسیته ساکن مو است. حتما بارها به مشکل وز شدن مو برخورده اید. وز شدن مو در اثر بر هم کنش بارهای مثبت بین مو ها به وجود می آید. یون منفی با از بین بردن این بارهای ساکن، باعث از بین رفتن وز مو و داشتن مو هایی خوش حالت تر می شود. عملکرد آیونیک در این مدل به صورت دائمی می باشد و در ساختار داخلی دستگاه قرار دارد و نیازی به فشار دادن دکمه ای خاص برای فعال کردن عملکرد آیونیک نیست.

    دکمه باد سرد:

    دکمه باد سرد یا کول شات از دیگر ویژگی های سشوار ۷۲۴۰ است که به تثبیت حالت مو در انتهای کار سشوار کشی، کمک شایانی می کند. [همان طور که می دانید یکی از تکنیک های حالت دادن به مو استفاده از باد سرد بلافاصله بعد از حرارت دیدن مو است.] مزیت این دکمه این است که در هر لحظه از براشینگ که به مدل دلخواه رسیدید، با فشردن آن بلافاصله المنت و باد گرم قطع شده و باد سرد تولید می شود. این ویژگی برای سرعت بخشیدن به کار افراد حرفه ای، حائز اهمیت است. همچنین برای حالت دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد، و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

    فیلتر هوا: پرومکس 7240

    برخلاف دهانه سشوار که حالت دمندگی دارد، قسمت پشتی یا انتهایی آن مکنده است و هوای محیط را به داخل سشوار هدایت می کند. به دلیل جلوگیری از ورود آلودگی های محیط نظیر پرز، گردوغبار و یا مو، فیلتری پشت سشوار تعبیه گردیده که از وارد شدن موارد فوق به داخل سشوار جلوگیری می کند. فیلتر ورودی هوای سشوار را می‌توان با کمی چرخاندن جدا کرد و سپس آن را تمیز نمود. به‌این‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار (دمندگی) حفظ می‌شود، طول عمر آن نیز افزایش می‌یابد.

     

    ملحقات:

    دیگر وسایل همراه این سشوار درون جعبه:

    • ۳ عدد سری متمرکز کننده هوا
      • سری ۶۵ میلیمتر : فشار هوای زیاد
      • سری ۷۵ میلیمتر : فشار هوای متوسط (به جهت طول عمر بیشتر دستگاه، استفاده از این سری توصیه می شود)
      • سری ۸۵ میلیمتر : فشار هوای ملایم

     

    • دفترچه گارانتی
      • ما همواره بر حقوق مصرف كنندگان محصولات پرومكس احترام مي گذاريم و در صورت بروز هرگونه نقص ( كه مربوط به ساختار يا توليد دستگاه باشد) مي توانيد از ضمانت اين دستگاه استفاده نمائيد. اين محصول داراي ۲۴ ماه ضمانت از تاريخ مندرج در فرم ضمانت نامه مي باشد، لذا از فروشنده بخواهيد فرم ضمانت نامه (صفحه انتهای دفترچه) را مهر تاریخ دار بزند.
      • اگر شما محصول خود را از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین خریداری کرده باشید میتوانید با ارائه فاکتور خرید آن فروشگاه اینترنتی، از گارانتی دستگاه استفاده نمایید.

    مشخصات قیمت خرید سشوار پرومکس 7240

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *