اخبار سایت

بهترین کرمپودر اصل ایرانی

بهترین کرمپودر اصل ایرانی

بهترین کرمپودر اصل ایرانی

بهترین کرمپودر اصل ایرانی ارسال به سراسر کشور

    انتخاب کرمپودر ایرانی خوب

    انتخاب کرم پودر مناسب می‌تواند مهم‌ترین وظیفه شما باشد زیرا انتخاب کرم پودر اشتباه می‌تواند ظاهر شما را به کلی عوض کند. بنابراین انتخاب بهترین کرم پودر بسیار اهمیت دارد. امروزه تقریباً تمام شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی حداقل یک مدل کرم پودر را در محصولات خود دارند.

    و قطعاً تمام آن‌ها محصولات خوب و باکیفیت تولید نمی‌کنند، بنابراین انتخاب بهترین کرم پودر آنقدرها هم آسان نیست. در این میان شرکت‌های ایرانی نیز در سال های اخیر پیشرفت‌های فراوانی داشته و کرم پودرهای بسیار باکیفیتی به بازار عرضه کرده‌اند، که از پوشانندگی و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار هستند و در عین حال قیمت به‌صرفه تری نسبت به محصولات مشابه خارجی دارند.

     کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup

    مای یک شرکت ایرانی تولید کننده لوازم بهداشتی و آرایشی می‌باشد که همواره محصولاتی باکیفیت و مرغوب را تولید و عرضه کرده است. این با مای کرم پودر Black Diamond  مدل Matt Makeup را روانه بازار کرده است که تمام ویژگی‌های یک کرم پودر خوب را داراست، این کرم پودر یک سطح صاف و یکدست را روی پوست شما ایجاد کرده و جزو یکی از بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی است . از دیگر ویژگی‌های این کرم پودر ماندگاری بسیار خوب آن است که تا ساعت‌های طولانی بدون تغیر روی پوست باقی می‌ماند.

    ویژگی های این محصول : 

    پوشانندگی بسیار خوب، ماندگاری و دوام بالا، جلوه رنگ بسیار زیبا، فاقد چربی، بافت نرم و سبک، رنگ مات و مخملی، ایجاد سطحی صاف و یکدست، ارزش خرید بالا به نسبت قیمت، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، مناسب برای پوست‌های چرب، مختلط و مستعد آکنه.

    کرم پودر شون سری Smoothing Matt

    شون یک دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم آرایشی می‌باشد، که محصولاتی در رده جهانی تولید می‌کند، محصولات شون در واقع متعلق به سه کشور ایران، ترکیه و آلمان است که به‌صورت مشترک با هم کار می‌کنند. کرم پودر شون سری Smoothing Matt، یک کرم پودر فوق‌العاده سبک و نرم بوده به‌طوری که بعد از استفاده هیچ گونه سنگینی روی پوست خود احساس نخواهید کرد. این محصول علاوه پوشانندگی بالا و ماندگاری خوب، حاوی SPF بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

    ویژگی های این محصول :

     پوشانندگی بسیار خوب، کیفیت ساخت بالا، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، ماندگاری و دوام بالا، بافت نرم و سبک، جلوه رنگ بسیار زیبا، عطر و رایحه مناسب، ایجاد جلوه ایی مات، ارزش خرید بالا به نسبت قیمت. بهترین کرمپودر اصل ایرانی

     کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream

    لابراتوار گیاهی «طبیعت زنده» از سال 1376 در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند. کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream، یک سطح کاملاً صاف و یکدست را برای شما ایجاد می‌کند و با پوشانندگی بسیار بالای خود تمام لک‌ها، جوش‌ها و نواقص صورت را به خوبی پوشش می‌دهد. این کرم پودر نیز از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و در عین حال بافتی سبک و نرم دارد.

    ویژگی های این محصول :

     دارای پوشش بسیار عالی و مناسب، ایجاد جلوه‌ای مات و طبیعی، مقاوم در برابر گرما، تعریق و رطوبت، ایجاد سطحی صاف و یکدست، ماندگاری و دوام بالا، بافت نرم و سبک، جلوه رنگ بسیار زیبا، کیفیت ساخت بالا، جلوه رنگ مات، مناسب برای استفاده روزانه. بهترین کرمپودر اصل ایرانی

    کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

    کالیستا یک دیگر از برندهای ایرانی محبوب بین خانم‌ها می‌باشد که همواره محصولاتی باکیفیت و تأثیر گذار را تولید کرده است. کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt، یک محصول بسیار باکیفیت است که جلوه ایی مات و زیبا را روی صورت ایجاد می‌کند. این کرم پودر از ماندگاری و دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و تا مدت‌های طولانی بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بافت نرم و مخملی آن اشاره کرده.

    ویژگی های این محصول : 

    ایجاد جلوه شاداب و یکنواخت، پوشش‌دهی مات مناسب، مناسب برای انواع پوست، بافت بسیار نرم و سبک، ماندگاری و دوام بالا، جلوه رنگ بسیار زیبا، پوشانندگی بسیار بالا، مناسب برای استفاده روزانه، ارزش خرید بالا به نسبت قیمت.

    کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل Light Beige

    مدیسان یک از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران می‌باشد که علاوه بر تولید محصولات باکیفیت به سلامت محصولات خود نیز بسیار اهمیت می‌دهد. کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل Light Beige، همانطور از اسم آن پیداست یک کرم دوکاره است، که در عین حال که یک کرم پودر با پوشانندگی بالا و ماندگاری مناسب است، یک ضد آفتاب بسیار عالی برای پوست شماست که تمام اشعه‌های UV خورشید را به خوبی دفع کرده و شما را از استفاده از یک ضد آفتاب جدا بی نیاز می‌کند.

    ویژگی های این محصول : 

    محافظت بی نقص از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، حاوی ماده مؤثره ضد چروک (ماتریکسیل)، خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست، پوشانندگی بسیار خوب و ایجاد سطحی صاف و یکدست، مناسب برای استفاده روزانه و مناسب برای انواع پوست، ماندگاری و دوام بسیار بالا، حفظ تنفس طبیعی پوست، بافت نرم و سبک، کیفیت ساخت بالا. بهترین کرمپودر اصل ایرانی

    کرم پودر تیوبی مای

    کرم پودر تیوبی مای، محصولی که به شما کمک کند تا با زیرسازی درست بتوانید چهره‌ای بی‌عیب و نقص داشته باشید. اگر بودجه کمی برای خرید کرم پودر در نظر گرفته‌اید، قطعاً این کرم پودر یک از بهترین گزینه‌های برای شما می‌باشد. کرم پودر تیوبی مای یک محصول باکیفیت می‌باشد که تمام ویژگی‌های یک کرم پودر خوب را داراست. پوشانندگی خوب این کرم پودر تمام نقص‌های چهره شما را پوشش داده و SPF استفاده شده در این محصول تا حد زیادی اشعه‌های مضر خورشید را دفع می‌کند.

    ویژگی های این محصول :

     پوشانندگی مطلوب، ماندگاری مناسب، حاوی SPF8، ایجاد پوششی طبیعی، جلوه رنگ زیبا، بافت بسیار سبک و نرم، قیمت اقتصادی و به‌صرفه، کیفیت ساخت بالا، سرعت جذب بالا، ارزش خرید بالا به نسبت قیمت. بهترین کرمپودر اصل ایرانی

    کرم پودر کالیستا مدل Comfort

    اگر به دنبال یک کرم پودر سبک برای مصرف روزانه هستید، کرم پودر کالیستا مدل Comfort، یک گزینه ایده آل برای شماست. این کرم پودر یک سطح کاملاً صاف و یکدست را برای شما ایجاد کرده و با پوشانندگی خوب خود تمام لک‌ها و نواقص چهره شما را می‌پوشاند، کرم پودر کالیستا بافتی بسیار نرم و سبک داشته به طوری که بعد از استفاده هیچگونه سنگینی روی صورت خود احساس نخواهید کرد. این کرم پودر جلوه ایی بسیار طبیعی و زیبا برای شما به ارمغان می‌آورد.

    ویژگی های این محصول : 

    بافت نرم و سبک، ایجاد جلوه ایی کاملاً طبیعی، جلوه رنگ بسیار زیبا، پوشانندگی بسیار خوب، ایجاد سطحی کاملاً صاف، ماندگاری و دوام مطلوب، کیفیت ساخت بالا، مناسب برای انواع پوست، ارزش خرید بالا به نسبت قیمت. بهترین کرمپودر اصل ایرانی

    پرایمر مای مدل Matt touch

    پرایمرمای مدل Matt Touch، پوست صورت را در تمام روز سرزنده نگه می‌دارد و جلوه‌ای مات روی صورت دارد و منافذ باز و درشت را پوشش می‌دهد تا پوست شما یکدست جلوه دهد. حاوی ویتامین D,B,E,A و خاصیت آنتی‌اکسیدان از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و هیالورونیک اسید دارد که ماده‌ای ضد چروک و جوانساز پوست است. پرایمر مای بافتی بسیار سبک و نرم داشته و همچنین از ماندگاری و دوام بسیار خوبی نیز برخوردار است.

    ویژگی های این محصول : 

    پوشانندگی بسیار خوب، ماندگاری و دوام بالا، ایجاد جلوه ایی مات، جلوه رنگ بسیار زیبا، بافت نرم و مخملی، کیفیت ساخت بالا، خاصیت آنتی‌اکسیدانی، محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، خاصیت ضد چروک و جوانسازی پوست، حاوی ویتامین‌های D,B,E,A.

    کرم پودر ضد چروک سینره

    سینزه یک دیگر از شرکت‌های ایرانی موفق در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد، که محصولات آن همیشه جزو پر فروش ترین های بازار بوده است. کرم پودر ضد چروک سینزه همانطور که از اسم آن نیز مشخص است یک کرم دوکاره است. یعنی هم کرم پودر و هم کرم ضد چروک. این دو ویژگی در کنار هم این محصول را به یک کرم ایده آل کرده کرده است، خاصیت کرم پودری این محصول پوششی بی نقص را ایجاد کرده و در عین حال پوست شما را سالم و جوان نگه داشته و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

    ویژگی های این محصول : 

    ایجاد پوشش یکنواخت و طبیعی، بافت بسیار سبک و نرم، جلوه رنگ بسیار زیبا، بدون مسدود نمودن منافذ پوست، مقاوم در برابر تعریق و شستشو، حاوی ترکیبات جهت پیشگیری از ایجاد چروک، دارای پایه سیلیکونی با قدرت پوشانندگی بسیار زیاد، حفاظت مناسب از پوست در برابر پرتوهای مضر آفتاب، مناسب برای انواع پوست از جمله پوست‌های چرب. بهترین کرمپودر اصل ایرانی

     کرم پودر آکنه تیوبی مای مدل Acneline

    اگر پوستی حساس و مستعد آکنه و جوش دارید، مای این محصول را دقیقاً برای شما تولید کرده است، که حاوی ترکیبات خاص برای سازگاری با این نوع پوست است. این محصول حاوی SPF با درصد 8 بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. این محصول حاوی سبوم بوده که موجب تنظیم ترشح سبوم می‌شود. کرم‌پودر «My» مدل Acneline از قابلیت ماندگاری و پوشش‌دهی بالایی برخوردار بوده و  برای انواع پوست به‌ویژه پوست‌های چرب و مستعد جوش مناسب است.

    ویژگی های این محصول : 

    ایجاد سطحی صاف و یکدست، ایجاد جلوه ایی بسیار طبیعی، ماندگاری و دوام بالا، بافت نرم و سبک، حاوی سبومین، جلوه رنگ بسیار زیبا، قیمت ارزان و به‌صرفه، ارزش خرید بالا به نسبت قیمت، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، مناسب برای پوست‌های مستعد آکنه و جوش.

    کرم پودر پریم

    تولید محصولات تخصصی مراقبت از پوست، سال‌هاست که در حیطه فعالیت‌های برند «پریم» قرار دارد. این برند انواع کرم شب، روز، دور چشم، فوم‌های برنزه کننده و در نهایت محصولات پوشاننده صورت را تولید می‌کند. کرم پودر پریم در حقیقت یک کرم ضد آفتاب رنگی است که SPF60 دارد و در سه طیف بژ، بژ روشن و برنز موجود است.

    ضد آفتاب‌های بسیار خوش‌رنگ پریم که به صورت اختصاصی برای پوست‌های مختلف طراحی شده‌اند. نیازهای مربوط به هر نوع پوست را برآورده می‌کنند. مثلاً ضد آفتاب رنگی مخصوص پوست چرب و آکنه‌دار مانع فعالیت بیش از حد غدد چربی و هم‌چنین باکتری‌های ایجاد کننده جوش می‌شود. به همین دلیل هم می‌توان برای استفاده روزانه و داشتن یک پوشش سبک از این محصول استفاده کرد.

    کرم پودر مای بلک دایموند

    خرید انواع کرم پودر «مای» یکی از بهترین انتخاب‌های شما در زمینه لوازم آرایشی خواهد بود. مای به عنوان یکی از باتجربه‌ترین برندهای آرایشی ایران در زمینه تولید کرم پودر سه محصول متنوع دارد که پاسخگوی نیازهای افراد مختلف است:

    لاین بلک دایموند:

    لاین کرم‌های بلک دایموند، دارای دو نوع محصول به نام ولوت و مات است. مدل مات بلک دایموند، فاقد چربی است؛ بنابراین به کار افرادی می‌آید که پوست چرب یا مختلط دارند. کرم ولوت بلک دایموند برای انواع پوست معمولی و خشک تولید شده و به خوبی روی پوست می‌نشیند. هر دو نوع محصولات زیر مجموعه بلک دایموند، یعنی مت و ولوت دارای شش رنگ متنوع برای علاقمندان به داشتن آرایشی جذاب و ماندگار است.

    آکنه لاین مای:

    اگر پوست‌تان مستعد آکنه یا جوش است، یکی از بهترین محصولات برای پوشاندن آن کرم پودرهای آکنه لاین مای است. این محصول پوشش دهی بسیاری بالایی دارد و می‌تواند مدت زمانی طولانی روی پوست‌تان بماند. آکنه لاین مای چهار رنگ متنوع و SPF8  دارد.

    مدل تیوبی لانگ لستینگ مای:

    اگر پوست‌تان چرب و مختلط نیست، بهترین لاین برای شما کرم پوشاننده تیوبی لانگ لستینگ کمپانی مای است. این محصول به صورت تخصصی برای پوست معمولی و خشک طراحی شده و جلوه‌ای نیمه مات-نیمه براق به پوست شما خواهد داد.

    کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

    چیزی که کرم پودر آموتیا را برای پوست‌های خشک مناسب کرده است روغن آرگان موجود در این کرم است. خواص این روغن جادویی آن‌قدر زیاد است که می‌تواند تمام مشکلات پوستی شما را از بین ببرد پس وجود آن در یک محصول مانند کرم پودر می‌تواند دلیل محکمی بر انتخاب آن محصول باشد.

    علاوه بر این آموتیا حاوی ویتامین E بوده که شادابی را دو برابر بیشتر از محصولات دیگر به پوست شما هدیه می‌کند. لازم به ذکر است که این کرم فاقد مواد نگه‌دارنده و پارابن بوده و پوشش دهی آن نیز بسیار ایده آل است.

    کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Light Beige

    این محصول از الارو بیشتر برای افراد بالای ۳۰ سال مناسب است زیرا علاوه بر یک کرم پودر بسیار با کیفیت خاصیت ضد پیری و ضد چروک نیز دارد. با استفاده از این کرم پودر در مدت کوتاهی متوجه از بین رفتن خطوط سطحی پوست‌تان نیز می‌شوید. کرم پودر الارو در عین حال بافتی بسیار سبک و مات دارد و باعث می‌شود بر روی پوست‌تان احساس سنگینی و چربی اضافه نکنید.

    کرم پودر بیول شماره 105 حجم 30 میلی لیتر

    از دیگر کرم پودر‌های مناسب پوست مختلط کرم پودر بایول است که خاصیت ضد چروک نیز دارد. بافت این کرم پودر به این صورت است که در نواحی خشک پوست شما را هیدراته کرده و اجازه‌ی ایجاد پوسته را در آن نواحی نمی‌دهد. کرم پودر بایول همچنین نواحی مانند خط خنده و یا چروک‌های دور چشم را کاملا می‌پوشاند و در این چروک‌ها ایجاد شیار نمی‌کند.

    پس می‌توان گفت که این کرم برای خانم‌های بالای ۴۰ سال نیز می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد زیرا نه تنها چروک‌ها را به راحتی می‌پوشاند بلکه با دارا بودن خاصیت ضد چروک می‌تواند تا حدودی به از بین رفتن چروک‌های سطحی نیز کمک کند.

    کرم پودر چلنج مدل BB Cream Highlight حجم 30 میلی لیتر

    یکی از بهترین بی بی کرم موجود در بازار برند چلنج تولید می‌کند. اگر پوست شما لک‌هایی دارد که بر اثر قرار گرفتن جلوی نور مستقیم خورشید ایجاد شده‌اند پس بهتر است از کرم پودر‌های ضد لکی که دارای SPF نیز هستند استفاده کنید تا علاوه بر از بین بردن لک‌های صورت‌تان مانع از ایجاد لک‌های جدید بر روی پوست شود.

    کرم پودر چلنج می‌تواند تمام اشعه‌های مضر نور خورشید را جذب کند و از رسیدن آسیب به پوست‌تان جلوگیری کند. علاوه بر این این کرم دارای خاصیت روشن‌کنندگی و آب‌رسانی است و چربی پوست شما در در حد تعادل نگه می‌دارد. پس می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای پوست‌های مختلط نیز باشد.

    کرم پودر مپ بوته شماره M060

    اگر پوشش‌دهی کرم پودرتان برای‌تان اهمیت بالایی دارد و به یک کرم پودر با بافت قوی نیاز دارید پیشنهاد ما به شما کرم پودر مپ بوته است. این کرم ماندگاری بالایی داشته و می‌تواند تمام عیوب پوست شما را برای مدت زیادی از نظر‌ها پنهان کند. پس می‌توان گفت این کرم پودر برای استفاده در مهمانی‌ها‌ی طولانی مدت گزینه‌ی مناسبی است.

    مپ بوته با دارا بودن پروتئین ابریشم آسیب‌های وارد شده بر اثر استفاده از کرم پودر را به حداقل می‌رساند و پوست شما را در بهترین حالت خود نگه می‌دارد.

    بهترین روش استفاده از کرم پودر چیست؟

    ابتدا صورت خود را تمیز بشویید و کرم پودر را به آرامی و با استفاده از دو انگشت روی پوست صورت‌تان پخش کنید. به خاطر داشته باشید که تحت هیچ شرایطی در حالی که کرم پودر روی صورت‌تان است به تخت خواب نروی

    آیا می‌توان از کرم پودر برای تیره‌تر و یا روشن‌تر کردن پوست استفاده کرد؟

    خیر. رنگ کرم پودر شما باید هم‌رنگ پوست‌تان باشد. کرم پودر برای تغییر رنگ پوست شما نیست بلکه برای یک دست کردن سطح پوست است.

    اگر پوست خیلی خشک و حساسی داریم چگونه از کرم پودر استفاده کنیم؟

    اگر پوست‌تان خیلی خشک و حساس است حتما از کرم پودر‌های مخصوص پوست حساس استفاده کرده و قبل از کرم پودر حتما یک لایه مرطوب کننده روی پوست خود بزنید.

    انواع کرم پودر برای انواع پوست

    انواع کرم پودر به شکل های کاسه ای، پالتی، پمپی و تیوپی عرضه می‌ شود. در این بین، موس صورت نیز از انواع کرم پودر به شمار می‌ رود که ساختاری سبک و ظاهری بین کرم پودر و پنکیک دارد.

    کرم پودر برای پوست خشک:

    این نوع پوست تحریک پذیری بالایی دارد و به دلیل عدم چربی کافی، تیره به نظر می‌رسد. افراد با پوست خشک بهتر است از کرم پودرهای مایع با پایه روغنی استفاده کنند.

    کرم پودر برای پوست چرب:

     این نوع پوست دارای منافذ متعددی است و براق به نظر می‌ رسد. انتخاب کرم پودر مناسب از آن جهت برای این افراد اهمیت دارد که در صورت انتخاب نادرست کرم پودر، سبب تشدید چربی و جوش های پوستی می‌ شود. کرم پودر های جامد یا مایع انتخاب مناسبی برای این افراد است. بهترین کرمپودر اصل ایرانی

    کرم پودر برای پوست نرمال:

     از آنجایی که این نوع پوست، ایده آل ترین نوع پوست است که میزان چربی و آب متعادلی دارد، تقریبا از هر نوع کرم پودری می توان استفاده کرد.

    کرم پودر برای پوست مختلط: 

    یکی از انواع شایع پوست است که در آن گونه‌ها خشک و تمام بخش Tصورت (پیشانی،بینی و چانه) چرب است. افراد دارای این نوع پوست باید از دو کرم پودر مختلف، برای دو فصل گرم و سرد استفاده کنند. کرم پودر مایع با بیس (پایه) آب پیشنهاد مناسبی برای این افراد است.

    ویژگی های کرم پودر خوب

    پوشانندگی بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کرم پودر خوب است. استفاده از کرم پودر با کاور بالا به افرادی که پوست صورتشان دارای نواقصی مانند آکنه، جوش و زخم است، توصیه می‌‌شود. نکته دیگر توجه به ضد حساسیت بودن کرم پودر است. از آنجایی که این محصول به عنوان زیرساز آرایش عمل می‌‌کند، در صورت استفاده از انواع نامرغوب آن احتمال بروز حساسیت و مشکلات پوستی وجود دارد. از دیگر ویژگی‌ های کرم پودر با کیفیت، بافت سبک و جلوه طبیعی آن روی پوست صورت است؛ خصوصا اگر از کرم پودر به عنوان یکی از اقلام گریم استفاده شود. بهترین کرمپودر اصل ایرانی

    رنگ کرم پودر:

    یکی از مسائلی که در انتخاب کرم پودر باید به آن توجه کرد، متناسب بودن آن با رنگ پوست است تا ظاهری طبیعی تر ایجاد کند. یکی از اشتباه های رایج، استفاده از کرم پودر به عنوان سفیدکننده است. امروزه برند های مختلف طیف وسیعی از کرم پودر در رنگ های برنز، تیره، روشن و رنگ پوست را عرضه می‌ کنند که با توجه به نوع پوست می‌ توان از آن ها استفاده کرد.

    بهترین کرمپودر اصل ایرانی بهترین کرمپودر اصل ایرانی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *