فروشگاه آنلاین

برس چوبی بیضی بزرگ

برس چوبی بیضی بزرگ

برس چوبی بیضی بزرگ

فروش عمده انواع برس چوبی تلفن 09219124140

قیمت عمده برس چوبی

خرید انواع برس چوبی

برس کیف

برس کیف دستی بیضی تک از چوب خاکستر و دندان بیسبال ساخت شد است و در خارج از خانه و در موقعیت های دیگر مانند تعطیلات در ساحل یا باشگاه مفید و کاربردی است. فروش عمده برس چوبی

این مناسب برای انواع مو، کاربردی برای مسافرت یا کیف دستی است. آنتی استاتیک و دست ساز ایتالیا.

با دندانه کوتاه، ابعاد آن 15.5 در 4.7 سانتی متر است و از چوب خاکستر دارای گواهینامه FSC 100٪ ساخت شد است.

نام تجاری FSC® محصولات حاوی چوب از جنگل هایی را که به درستی و مسئولانه بر اساس استانداردهای زیست محیطی اجتماعی و اقتصادی دقیق مدیریت شداند شناسایی می کند.

این برس دارای رنگ چوب طبیعی است و دسته آن با موم زنبور عسل و روغن بذر کتان دندانه چوب ممرز دارای گواهینامه FSC 100% با پنوماتیک لاستیک خالص مشکی است.

شانه چوبی دسته دار

شانه با دست چوب طبیعی چوب ساج نازک است و به همین دلیل برای استفاده از کرم و نرم کننده ها هنگام شست مو مناسب است.

این از چوب خاکستر دارای گواهینامه FSC 100 ساخت شد است که با دست تمام شد و سمباده شد و با روغن بذر کتان و موم زنبور عسل فرآوری شد است.

این شانه از دو نوار چوبی با دانه های متضاد تشکیل شد است که امکان استفاده از آن را حتی روی موهای خیس نیز فراهم می کند تا ساختار شانه به خطر نیفتد و دندانه های نازک برای موهای معمولی مجعد یا موج دار ایده آل هستند.

به آرامی گره های مو را بدون تخریب ساقه یا شکست مو باز می کند.

ابعاد آن 20*4.5 سانتی متر، آنتی استاتیک و دست ساز ایتالیا است. برس چوبی بیضی بزرگ پرفروش ترین برس چوبی

شانه چوبی بلند کوچک

شانه چوبی طبیعی برای موهای مجعد و افرو TEK. از چوب خاکستر ساخته شده است، بدون آسیب رساندن به موهای مجعد کمک می کند. گره ها را بدون تخریب ساقه باز کنید.

ابعاد آن 9 در 7.5 سانتی متر است که از چوب خاکستر دارای گواهی 100% FSC ساخته شده است، با دست تمام شده و سمباده می شود، با روغن بذر کتان و موم زنبور عسل فرآوری شده است. برس چوبی بیضی بزرگ

آنتی استاتیک است

دلیل استفاده از برس چوبی

برس چوبی بیضی بزرگ

اما برای برس زد موهایتان چه چیزی لازم است؟

واقعاً هیچ چیز پیچیده‌ای در مورد این عمل که سال‌ها انجام می‌دهیم وجود ندارد اما مانند یک بشقاب عالی پاستا با سس گوجه‌فرنگی حتی ساده‌ چیزها نیز نیازمند کمی دانش برای گرفت نتیجه است!
امروز ما بر روی یک لوازم جانبی اساسی برای این عمل تمرکز می کنیم یعنی برس چوبی و دلایل خوبی برای استفاده از آن به جای موارد پلاستیکی.
چون شاید همه ندانند که …

استفاده از برس چوبی کمک قابل توجهی به بهبود سلامت پوست سر، زیبایی مو و سلامت سیاره می کند! و ما به شما می گوییم چرا!

ماساژ موثری انجام می دهد که پوست را تحریک نمی کند

برس زد که از پوست سر شروع می شود ماساژ است که گردش خون را در نزدیکی پیاز مو تحریک می کند و این مزیت را تقویت و تسریع رشد مجدد موهای جدید می کند که می تواند حتی ضخیم تر باشد.
دندان های چوبی صاف و گرد هستند یاتاقان لاستیکی فشار برس روی پوست سر را کاهش می دهد. بهترین متحدان برای یک ماساژ بسیار موثر که پوست سر را تحریک یا پوسته پوسته نمی کند. برس چوبی بیضی بزرگ

درخشندگی مو را بهبود می بخشد

موهایی که با برس چوبی برس می‌شوند براق‌تر و براق‌تر هستند، زیرا مواد طبیعی دندان‌های آن ناخالصی‌ها را از بین می‌برد و روغن فیزیولوژیکی مو را به طور یکنواخت پخش می‌کند و آن‌ها را تغذیه کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد. نمایندگی فروش برس چوبی

روغن های طبیعی از طرف دیگر به پلاستیک و فلز نمی چسبند.
بنابراین برس چوبی محافظت طبیعی را در تمام طول تضمین می کند که در نتیجه براق تر به نظر می رسد و همچنین چین و چروک را احیا می کند.

برس چوبی آنتی استاتیک است
پلاستیک الکتریسیته ساکن تولید می کند که برای موهای شما خطرناک است، زیرا آنها را مستعد شکست شکنندگی و شکنندگی موها می کند. برعکس، چوب یک ماده عایق و ضد الکتریسیته ساکن است و بنابراین دندانه های چوبی برس موها را برق نمی دهد و اثر بار الکترواستاتیک را از بین نمی برد.

قبلاً تا اینجا خواهید فهمید که برس چوبی واقعاً برای همه و حتی بیشتر برای کسانی که موهای وز و خشک دارند یک موهبت است! برس چوبی بیضی بزرگ

موهای خود را بدون آسیب به آن باز کنید

آیا توجه کرده اید که شانه ها و برس های پلاستیکی یا فلزی تمایل دارند گره هایی را در انتهای طول جمع کنند؟ چوب این مشکل را برطرف می کند زیرا نرم و راحت بین قفل ها جریان می یابد و از گره، شکست و شکاف انتهایی جلوگیری می کند. قیمت محصولات پرومکس

برس چوبی قوی، بادوام و زیست تخریب پذیر است
اکثر برس‌ها و شانه‌های موجود در بازار از پلاستیک ساخت شده‌اند یا از این ماده استفاده می‌کنند که زیست تخریب‌پذیر نیست و اثرات زیست محیطی بالایی دارد. استفاده از برس یا شانه چوبی یک جایگزین پایدار است

زیرا چوب یک ماده طبیعی و سازگار با محیط زیست است که بدون تأثیرات منفی بر محیط زیست تجزیه می شود.

ما به این موضوع اهمیت می‌دهیم در اینجا می‌توانید تعهد ما به پایداری به نفع محیط‌زیست را بخوانید و سال‌ها است که ما شرکای Treedom هستیم.

سازمانی که پروژه‌های پایدار را در بخش کشاورزی جنگلی توسعه می‌دهد و بیش از 2 میلیون درخت را برای کمک کاشته است. به طور فعال برای کاهش انتشار CO2.

موی سالم با برس چوبی

مواد مربوط به موهای ما: چوب مانند موهای ما بر پایه کربن است!
همچنین برای برس چوبی خود را انتخاب کرده‌ایم توسط صنعتگران متخصص ایتالیا با چوب راش از جنگل‌های مدور پد از لاستیک بازیافت و نسخه‌های رنگی آن با تکنیک طبیعی و بدون رنگدان ساخت شد است. حلال ها
می توانید آن را از اینجا بخرید یا با بسته کامل فرمول من آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

اگر برس چوبی ندارید یا هنوز مزایای محصولات سفارشی شده بر روی نوع موهای خود را امتحان نکرده اید، به مرور سایت ما ادامه دهید: می توانید در آزمون شرکت کنید و تمام اطلاعات مفید در مورد مراقبت از مو را که منحصراً برای شما ایجاد شده است کشف کنید.

آیا از قبل برس چوبی طبیعی ما را دارید؟ به یاد داشته باشید که تمیز نگه داشتن آن مهم است! در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید.

مراقبت از مو متناسب
شامپو، نرم کننده و ماسک ساخت شد توسط شما، برای شما. برس چوبی بیضی بزرگ نمایندگی فروش محصولات پرومکس

برس چوب بامبو برای ماساژ پوست سر

نوع: برس مو
ویژگی ها: نوک ها نرم اما قاطع هستند، می توانند با ماساژ پوست سر و بهبود گردش خون در پوست سر عمل کنند.
جنس: کاملاً در بامبو
سایز: 23*8.5 سانتی متر
وزن: 92 گرم

استفاده به طور خلاصه: موها را به آرامی و به آرامی شانه کنید تا پوست سر تحریک شود اما در عین حال آسیب مکانیکی به موها وارد نشود.

خواص به طور خلاصه: برای تحریک میکروسیرکولاسیون و تقویت رشد مو و برای راحت گره زدن مو مفید است.

برس بامبو چیست؟

برس بسیار با کیفیت ساخت شده از بامبو، ماده ای عالی و زیست محیطی.
علاوه بر این، در مقایسه با برس های معمولی، چندین مزیت دارد:

موهای بامبو میکروسیرکولاسیون را تحریک می‌کنند: پین‌ها و موهای ساخت شد از این ماده روی پوست سر اثر می‌گذارند و باعث گردش بهتر و در نتیجه تغذیه بهتر مو می‌شوند.
برای باز کرد گره مو: این برس را می توان برای انواع موها استفاده کرد و به ویژه برای باز کرد گره موها (شاید با کمک یک روغن گیاهی) مناسب است. مفیدترین روغن ها از این نظر روغن های آرگان، بادام، نارگیل یا کنجد هستند.
مخصوصاً برای موهای ظریف و کم حجم: قابلیت تغذیه آن استحکام و حجم زیادی به مو می دهد. برس برای همه انواع مو مفید است، اما روی موهای نازک واقعا معجزه می کند!
مقاومت بالا: بامبو نسبت به چوب ساده مقاوم‌تر است، علاوه بر این، بسیار سبک است، بنابراین برای حمل آن در کیف یا در سفر نیز ایده‌آل خواهد بود!
بنابراین این برس باورنکردنی برای مراقبت از خود و موهایتان ایده آل است. همچنین به عنوان یک ایده هدیه فوق العاده برای دوستی که به مراقبت از موهای خود و سلامت محیط اهمیت زیادی می دهد ارائه می شود. برس چوبی بیضی بزرگ

شانه بامبو

شانه بامبو از مواد ارگانیک ساخت شد است، به لطف دندان های مخلوط برای انواع مو مناسب است. از اثر الکترواستاتیک اجتناب کنید. با تحریک گردش خون و توزیع سبوم پوست سر را ماساژ دهید.

طراحی: جمع و جور و به شکل ساده، در رنگ های چوب طبیعی، با دندانه های باریک و عرض متوسط.

استفاده به طور خلاصه: طول موها را شانه کنید، برای ماساژ تحریک کننده پوست سر استفاده کنید.

معرفی شانه بامبو

شانه بامبو از چوب بامبو ساخت شد و با روغن و موم تماماً صد در صد ارگانیک ساخت شد است. ابعاد کوچکی دارد: برای حمل آن در کیف و مسافرت ها مناسب است.

قابل استفاده در هر شرایطی برای موهای خشک و مرطوب برای موهای مردانه و زنانه. ایده آل برای همه انواع مو، از صاف گرفت تا موهای مجعد و وز، شانه با بافت های مختلف الیاف به دلیل داشتن دندان های باریک و پهن متوسط ​​سازگار است. برس چوبی بیضی بزرگ

چوب بامبو یک ماده بادوام و انعطاف پذیر است که موم ها مقاومت آن در برابر آب را افزایش می دهند. مواد طبیعی به محیط زیست احترام می گذارند و برای مراقبت از مو و پوست سر ما مناسب تر هستند. بامبو با کاهش تا حد زیادی اصطکاک دندان‌هایی که در امتداد طول می‌لغزند، الکتریسیته ساکن را کاهش می‌دهد، بدون اینکه شوک‌های آزاردهنده‌ای که موها را برق می‌اندازد.

شانه به تغذیه مو کمک می کند، سبوم تولید شده توسط غدد چربی، گاهی اوقات به طور ناهموار، روی پوست سر توزیع می شود و از ریشه تا انتها در طول طول پخش می شود. برای موهایی که به طور طبیعی محافظت می شوند و قفل های روشن تر.

همین ماساژی که روی پوست سر انجام می شود آن را از آلودگی ها، پوسته پوسته شد و شوره سر پاک می کند که با عملی ظریف آن را از بین می برد. سر خورد روی الیاف باعث کاهش شکستگی و آسیب مو در هنگام برس زدن می شود.

شانه ماساژی را انجام می دهد که میکروسیرکولاسیون روی پوست سر را دوباره فعال می کند. به همین دلیل ریزش مو کاهش می یابد و عملکرد پیازهای مو دوباره فعال می شود.

محصولات تولید از چوب بامبو

از چوب بامبو برای ساخت اشیایی با تاثیرات محیطی کم استفاده می شود که انتخابی زیست محیطی و در عین حال سالم است. استفاده از آن برای اشیاء بزرگ و کوچک در خانه های ما به طور فزاینده ای گسترده شد است.

عصاهای بامبو که سریعتر از سایر انواع چوب رشد می کنند، در اندازه های مختلف، از استوانه های کوچک تا بزرگ، برای مصارف مختلف، از مبلمان گرفت تا لوازم جانبی، از وسایل خانه گرفت تا موارد استفاده شخصی در نظر گرفت شده اند. برس چوبی بیضی بزرگ

چوب انعطاف پذیر، بادوام و مقاوم است، رطوبت را به خوبی تحمل می کند، بسیار بیشتر از سایر مواد طبیعی، شکل و ویژگی های خود را در طول زمان حفظ می کند.

شانه آنتی استاتیک چوب صندل – موها را باز می کند

این شانه چوب صندل دست ساز فوق العاده برای مراقبت از موهای شما ایده آل است. این به باز شدن گره مو کمک می کند و برای موهای نازک یک متحد عالی است.

نوع: شانه مو
ویژگی ها: دست ساز، دندانه های شانه ضد الکتریسیته ساکن هستند و به شما این امکان را می دهند که به راحتی گره مو را باز کنید.
جنس: کاملاً در چوب صندل اندازه: 17،85،20،8 سانتی متر
وزن: 80 گرم

استفاده به طور خلاصه: موها را به آرامی و به آرامی شانه کنید تا پوست سر تحریک شود اما در عین حال آسیب مکانیکی به موها وارد نشود.

خواص به طور خلاصه: به باز کردن موها و مبارزه با الکتریسیته ساکن کمک می کند. گردش خون و رشد مو را تقویت می کند. برس چوبی بیضی بزرگ

شانه چوبی دست ساز

شانه چوب صندل دست ساز برای مراقبت از مو سبک و موثر است.

این کار با ماهیت ایستا موها مبارزه می کند و به لطف مواد خاص به آنها اجازه می دهد به راحتی باز شوند.
گردش خون پوست سر را تقویت می کند و به مواد مغذی میکرو و ماکرو اجازه می دهد تا به پوست سر برسند و در نتیجه رشد بهتر مو را تشویق می کنند.
بافت صاف به مقابله با ریزش مو کمک می کند و درخشندگی را به آن می بخشد.
یک ایده هدیه فوق العاده! در واقع زیبا و حرفه ای به نظر می رسد، هدیه ای که قطعا مورد قدردانی علاقه مندان به محصولات طبیعی خواهد بود!

شامپو جامد SJAMPOE ACQUA تصفیه کننده پوست سر چرب

شامپو جامد با عمل متعادل کننده، پاک کننده و پاک کننده، ایده آل برای پوست های چرب و ناخالص. بر پایه خاک رس سبز و غسول، گیاهان آیورودا و اسانس های تصفیه کننده، موها را نرم و تمیز می کند و حس شادابی عمیقی دارد. برس چوبی بیضی بزرگ

ایده آل برای مو: موهای چرب

به طور خلاصه استفاده کنید: چوب را مستقیماً روی پوست مرطوب یا ابتدا بین دست ها بمالید تا کف سبکی ایجاد شود. شستشو را ادامه دهید و در نهایت آبکشی کنید.

خواص به طور خلاصه: پاکسازی و پاکسازی کامل پوست چرب، متعادل کردن سبوم اضافی و تعادل مجدد عملکرد پوست سر، پاکسازی آن از مواد زائد، ناخالصی ها و سموم.

مشخصات این محصول

SJAMPOE ACQUA توسط Anarkhìa Bio یک شامپو جامد بسیار پاک کننده است که مخصوصا برای پاکسازی پوست های چرب و ناخالص مناسب است.
در واقع ترکیب آن حاوی مواد تصفیه کننده با منشا گیاهی است که اجازه می دهد تا مواد زائد سموم و ناخالصی های پوست را از بین ببرد و همچنین سبوم اضافی را که موها را چرب می کند، تنظیم می کند و باعث کثیف شدن سریع آن می شود.


عملکرد پاک‌کننده، پاک‌کننده و عادی‌کننده با هم‌افزایی خاک‌های پاک‌کننده و گیاهان آیورودا انجام می‌شود که به پوست سر حمله نمی‌کنند اما به آن اجازه می‌دهند به طور موثری پاک شود. برس چوبی بیضی بزرگ

در واقع، این فرمولاسیون حاوی خاک رس سبز و غسول، دو خاک رس تصفیه کننده، جاذب و پاک کننده، همراه با سیدر آریتا و شیکاکای گیاهان آیورودا سرشار از ساپونین های گیاهی است که پوست سر را تمیز کرده و موها را نرم می کند و آن را قابل کنترل تر، نرم و ابریشمی می کند. تنظیم کننده تولید سبوم و تحریک رشد.

ترکیبات


کره کاکائو و آب آلوئه به موها نرمی می بخشد، در حالی که گل خطمی، روغن نارگیل و پانتنول خاصیت نرم کنندگی و متعادل کننده ای دارند و می توانند حتی پوست تحریک شده را تسکین دهند.
آنها با اسانس کاجپوت، ضد عفونی کننده و ضد باکتری، نعناع، ​​ضد التهاب عالی و پرتقال شیرین، تقویت کننده و آرام بخش مرتبط هستند.
شامپو جامد SJAMPOE ACQUA همچنین یک انتخاب زیست محیطی است زیرا به شما امکان می دهد از بسته بندی های پلاستیکی که مشخصه شامپوهای مایع هستند اجتناب کنید. همچنین استفاده از آن و سفر با آن بسیار راحت است.

محصول نیز عبارت است از:

گواهینامه AIAB
گواهینامه ارگانیک QC
نیکل تست شد
مناسب برای گیاهخواران
فاقد پارابن، سیلیکون، پترولاتوم، روغن‌های معدنی، PEG، PPG، EDTA، الکل، SLS، SLES، BHA، BHT، GMOs، مشتقات حیوانی، لانولین، رنگ‌ها

مواد فعالی که فرمولاسیون را مشخص می کنند عبارتند از:

غسول: گلی آتشفشانی با خاصیت پاک کنندگی، جاذب و تصفیه کننده فوق العاده است. مناسب برای مراقبت از پوست سر چرب، با شوره سر یا سبوم اضافی، به از بین بردن ناخالصی ها، سموم و کثیفی ها، تنظیم تولید سبوم و انجام یک لایه برداری بسیار ظریف با قابلیت حذف سلول های مرده کمک می کند. سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌ها، عمل احیای مواد معدنی را انجام می‌دهد و موها را حجیم‌تر و نرم‌تر می‌کند.

خاک رس سبز: به دلیل خاصیت تصفیه کنندگی و جذب آن به تعادل مجدد pH پوست سر و متعادل ساختن سبوم کمک می کند. این باعث اکسیژن رسانی سلولی و حذف سموم و مواد زائد از پوست می شود و در ازای آن مواد مغذی گرانبهایی را می دهد. برای پوست سر چرب حتی در صورت وجود شوره عالی است.

پانتنول: دارای خاصیت آبرسانی، نرم کننده و تسکین دهنده است، به محافظت از مو در برابر استرس های خارجی و آسیب عوامل جوی مانند باد، آفتاب، آب دریا و غیره در برابر دود و گرمای بیش از حد صاف کننده ها و سشوارها کمک می کند. برس چوبی بیضی بزرگ

دیگر مشخصات محصول

Sidr: گیاه آیورودا سرشار از ساپونین های گیاهی، مفید برای پاکسازی ظریف مو. غنای موسیلاژ آن را به یک مرطوب کننده عالی برای پوست سر خشک و موهای شکننده تبدیل می کند. به موها حجم بیشتری می دهد، هرگونه تحریک را تسکین می دهد و طول ها را نرم تر، براق تر و کرکی تر می کند.

آریتا: همچنین سرشار از ساپونین های گیاهی است، بنابراین یک شوینده طبیعی است که به جای شامپو استفاده می شود. آلودگی ها و آلودگی ها را بدون حمله به پوست از بین می برد، پوست سر را به خصوص اگر چرب باشد کاملاً تمیز می کند، با تشکیل شوره سر مقابله می کند و روی سبوم اضافی اثر می گذارد.

شیکاکای: این یک گیاه آیورودا با خاصیت حالت دهنده و پاک کنندگی است و در واقع سرشار از ساپونین های گیاهی است. به باز کردن بهتر گره مو، تقویت آن و جلوگیری از ریزش آن کمک می کند. ظاهر شوره سر را متضاد می کند، یک عمل نرم کننده انجام می دهد و موها را درخشان تر و نرم تر می کند.

اسانس Cajeput: این یک ضد عفونی کننده و ضد باکتری طبیعی است که برای جلوگیری از تکثیر قارچ ها و باکتری ها برای پوست سر و پوست استفاده می شود. برای استفاده روی پوست ناخالص عالی است، میکروسیرکولاسیون را تحریک می کند.

اسانس نعناع فلفلی: به دلیل خاصیت تصفیه کنندگی پوست شناخته شده است، تولید سبوم را در پوست های چرب متعادل می کند و در عین حال پوست های مشکل دار را تسکین می دهد و حس شادابی عمیقی به شما می دهد. برس چوبی بیضی بزرگ

روش استفاده

چوب را خیس کنید و مستقیماً روی پوست بمالید تا کف نرمی ایجاد شود. روش دیگر، می توانید ابتدا آن را بین دستان خود بمالید و پوست سر را با نوک انگشتان خود ماساژ دهید. ماساژ به شما امکان می دهد محصول را بهتر توزیع کنید و میکروسیرکولاسیون را تحریک کنید.
در پایان لازم است خمیر را در جای خشک و خنک و به دور از رطوبت نگهداری کنید.

کوکویل ایزتیونات سدیم، کوکو سولفات سدیم، آکوا، ستیل الکل، ستیل الکل، کره بذر کاکائو تئوبروما، دیستئارویل اتیل هیدروکسی اتیل مونیم متوسولفات، آب برگ آلوئه باربادنسیس، کوکامیدوپروپیل بتائین

روغن کوکوس نوسیفروسی، روغن کوکوس نوسیفروسی پودر میوه، پودر برگ ziziphus spina-christi، پودر میوه Acacia concinna، Solum fullonum، روغن دانه Helianthus annuus، خاک رس گدازه مراکشی، روغن پوست مرکبات aurantium dulcis،

روغن سبوس Oryza sativa، Tocopheryl acetate، عصاره روغن گزنه، Cymboaf روغن منتا پیپریتا، روغن ملالئوکا لوکاندرون کاجاپوتی، ایندیگوفرا تینکتوریا، سیترال، اسید سیتریک، دی لیمونن، لینالول، ژرانیول. *از کشاورزی ارگانیک تایید شد برس چوبی بیضی بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *