فروشگاه آنلاین

انواع برس مو

انواع برس مو

انواع برس مو طبی و چوبی فروش عمده 09219124140

لیست قیمت عمده برس چوبی

با توجه به نوع موهایم کدام برس را انتخاب کنم؟

انتخاب برس مو مانند انتخاب فونداسیون است، پیشنهاد فراوان است، همه حواس ما عالی است. انتخاب آنقدر بی اهمیت نیست، برای هر نوع، بافت مو برس آن است. یک برس بد می تواند عواقب بدی برای موهای زیبای شما داشته باشد.

برس های تخت، گرد، نایلونی، پلاستیکی، چوبی، فلزی، با موهای کوچک یا بلند. کشوهای ما مملو از برس‌ها هستند، بدون اینکه واقعاً از مفید بودن آن‌ها بدانیم، آن‌ها را روی هم جمع می‌کنیم. واضح است که اگر از شامپوی مناسب استفاده می‌کنید، اما برس شما اینطور نیست: خطر کاهش اثرات شامپو را به هیچ وجه کاهش می‌دهید. شما آن را فهمیده اید پس وقت آن رسید است که مطابق با موهای خود یکی را تهیه کنید. پخش عمده برس چوبی

کدام برس برای موهای پرپشت؟
برای نظم بخشید به موهای ضخیم فراوان و حجیم، می توانید یک برس مو پوشید شد با پین های نایلونی را انتخاب کنید.

طول سنبله ها متناسب با سهولت گره زد است. حتی اگر موهای شما کاملاً سایید نشده باشد، برای موهای پرپشت مناسب است و بدون ضعیف شدن، بدون ژولیدن، بدون اینکه انگشتان در چنگال قرار گیرند، باز می شود.

بهترین برس مو

برای موهای ضخیم، یک برس پهن، مربع یا مستطیلی را انتخاب کنید تا تمام موهایتان را بگیرد و از قابلیت مدیریت بهینه و در عین حال اجتناب از تورم فیبر مو بهره مند شوید. برس چوبی نیز با موهای پرپشت میل بسیار خوبی دارد و شما را راضی می کند. حرفه آن اساساً گره زدن است زیرا موهای آن که اغلب با فاصله از یکدیگر فاصله دارند، احترام به طبیعت مو را تضمین می کند.

یک برس استاندارد موی گراز نیز به شدت توصیه می شود. در واقع، سبوم را به طور یکنواخت روی مو پخش می کند و نقش تکمیلی روی موهای ضخیم را تضمین می کند.

ممنوعیت موهای ضخیم: برس های اسکلتی که خطر تورم موهای شما را دارند.

کدام برس برای موهای نازک؟

دشمن قسم خورده موهای نازک: گره ها… خیلی اوقات ژست برس زد خیلی شدید، ترسناک، مردد نیست زیرا اغلب می ترسیم که برس آنها را پاره کند و می ترسیم موهای پراکنده و کم پشتی داشت باشیم. در اینجا نیز برس موی گراز بهترین متحد شماست، با ظرافت گره می زند و بدون اینکه شما را ژولیده کند می درخشد.

موی گراز “مسطح” ترکیبی عالی برای موهای نازک است. علاوه بر این، برس های موی طبیعی به موهای ظریف آسیب نمی رسانند و الکتریسیته ساکن را خنثی می کنند. اگر دخترانی که فر می پوشند می توانند قبل از رفتن به رختخواب موهایشان را برس نکشند، آنهایی که موهای نازکی دارند باید هر روز این کار را انجام دهند تا از گره های زشت جلوگیری کنند. قیمت عمده برس چوبی کراتین

برای موهای نازک باید از آن اجتناب کرد آنهایی که میخ های سفت دارند که می چسبند و خطر شکست فیبر مو را دارند.

روی یک برس با موهای نرم سرمایه گذاری کنید.

برس های غنی از کراتین گراز برای موهای ظریفی مناسب هستند که به حداکثر نرمی نیاز دارند زیرا مستعد شکست هستند. خواهید دید که موی کمتر نسبت به بقیه جمع می کند و در حین شامپو شما میدان جنگ را با موهای پراکنده اینجا و آنجا تمام کردید.

کدام برس برای موهای مجعد من؟

افرادی که موهای مجعد دارند برای غلبه بر گره‌ها روی یک برس موی گراز شرط می‌بندند، زیرا دیگران گره‌ها را می‌کشند و باعث می‌شوند که فرها انحنای هوس‌انگیز و درخشنده خود را از دست بدهند و باعث شکستگی شوند: فرهای پهن ناخوشایند.

اگر موهای مجعد و کمی موج دار دارید، بهتر است آن ها را قبل از شامپو شانه کنید. شما می توانید استفاده کنید :

یک شانه دندانه پهن که سپس آن را در کمی روغن فرو می برید تا فرهای خود را تراشید یا موخوره های ناخوشایند را پاک کنید.
شانه چنگالی که به حجم و بافت می‌افزاید. چنگال های شانه قابلیت تهویه چین ها را دارند.
شانه با دندانه‌های منحنی، دندان‌های منحنی گره می‌خورند و حالت می‌دهند بدون اینکه موها چین‌های شانه را بگیرد.
شانه دم: با انتهای نازک آن مشخص می شود. این به شما این امکان را می دهد که فرهای خود را مرتب بکشید و فرها را از هم جدا کنید. برای تقسیم رشته ها به بخش ها مفید است.

ایده آل برای انجام برخ حرکات لازم برای اجرای مدل موی کار شد مانند قیطان یا نصب بیگودی.

بنابراین دندان‌های نازک و با فاصله نزدیک آن شانه زد به عقب را تسهیل می‌کند و همچنین به شما امکان می‌دهد هر قفل را صاف کنید.
نکته‌ای که اغلب برای برس زد موهای مجعد او داده می‌شود فروش عمده برس چوبی

برس‌ها را زمانی که خیس هستند با استفاده از موس برس بکشید، اما از شانه زد آن‌ها در صورت خشک شد خودداری کنید تا در خطر شبیه به مترسک به نظر برسند.

برای موهای صاف از کدام برس مو استفاده کنیم؟

موهای صاف/ صاف نیاز به حجم کمی دارند. یک برس با پین های چوبی زیست محیطی و بادوام ایده آل است.

بابرس کرد سبوم غلیظ در ریشه دوباره در طول ها توزیع می شود. با این حال، یک نقطه منفی، اگر آنها به طور طبیعی صاف باشند: ریشه ها اغلب روغنی هستند. برس (با تجهیزات مناسب مانند موی گراز) وضعیت را اصلاح کرده و آسیب را به حداقل می رساند. بنابراین، تجمع چربی به سمت ریشه ها کاهش می یابد.

شانه های شانه کردن، موهای صاف شما را برای داشتن یال کشنده تقویت می کند. آنها همچنین برای تصعید نان ها ضروری هستند. برس‌های گرد بزرگ برای افزایش حجم نیز دیدنی هستند، بنابراین می‌توانند موج‌های زیبایی را برای جلوه‌ای مواج ترسیم کنند.

برای موهای چرب از کدام برس استفاده کنیم؟
اگر موهای شما چرب است، برس گراز سبوم را به طور یکنواخت پخش می کند و از تمرکز در بالای جمجمه جلوگیری می کند. دیگر پارانویا ندارید، با این تصور که همه به شما خیره شده‌اند، روی ریشه‌های چرب خود ثابت کنید. همراه با یک شامپوی خشک استفاده کنید، نتیجه هیجان انگیز است.

برس مخصوص مو چرب

این برس مخصوص موهای چرب تاثیر غیرقابل انکاری روی دفعات شستشو دارد که می توان آن را به نصف کاهش داد، بنابراین شامپوهای شما با فاصله از هم فاصله می گیرند، به موهای چرب خود کمی مهلت می دهید که از شستشوی بی موقع، درخواست های مکرر خوششان نمی آید.

و سپس این ضرب المثل را می دانید: هر چه بیشتر آنها را بشویید، چاق تر هستند. با این برس گراز مخصوص موهای چرب، سبوم را پخش نمی کنید و انتهای خود را چرب نمی کنید. در واقع، شما توزیع را مجدداً متعادل می کنید و سبوم بیش از حد را متعادل می کنید.

راز این است که از برس زد بیش از حد آنها خودداری کنید، یک بار در روز (صبح) برای تحریک نکردن تولید کافی است.

برس مو برای موهای خشک

انواع برس مو

یک برس موی ماساژور پلاستیکی را امتحان کنید، که می‌توان از آن در زیر آب استفاده کرد، موها راحت‌تر باز می‌شوند و بنابراین از شکست و اثر کاهی جلوگیری می‌کنید. دندان های گرد آن پوسته های مو را نمی شکند و آبرسانی طبیعی موهای خشک و شکننده را فعال می کند.

یکی دیگر برای موهای خشک مناسب است: برس یونی. استفاده روزانه از برس یونی به کاهش اصطکاک کمک می کند. برس یونی یون هایی را آزاد می کند که برای رساندن مواد مغذی ضروری برای بافت خشک کار می کنند.

بنابراین برس یونی بر اساس مفهوم جذب و دفع یون ها است. از بین برد الکتریسیته ساکن در منشاء انتهای دوشاخه. قیمت عمده ریمل اسنس

برس سرامیکی ضد وز و براق کننده

برس مو با پوشش سرامیکی به آرامش و صاف شد مو کمک می کند و در عین حال موخوره را رام می کند. این نوع برس فیبر را کشید و درخشندگی به آن می بخشد.

این برس سرامیکی گرمای سشوار را در حین برس زدن محبوس می کند تا موها را صاف یا حرکت دهد. دیگر وز نیست، بلکه اصطکاک ساقه مو نیز وجود دارد. حفظ حرارت تضمین شده است. علاوه بر این، این برس سرامیکی دارای خواص آنتی استاتیک و آنتی باکتریال است.

برای استفاده از ویژگی های آن، ابتدا قفس فلزی آن را قبل از شروع مسواک زدن گرم کنید. هنگام مدل دادن، مراقب باشید که تار مو را از هم جدا کنید. این به عنوان یک اکسسوری حافظه دار عمل می کند و به شما امکان می دهد تا با پیچاندن تارها روی مدل موهای خود کار کنید. برش شما ساختار یافته خواهد بود و در طول روز به همین شکل باقی خواهد ماند: یک نگه داشتن غیرقابل مقایسه.

برس سرامیک نانوترمیک + یون سرامیک

برس سرامیکی یونی نانوترمیک Olivia Garden برای بیش از براشینگ موفق عالی خواهد بود! مزایای زیادی دارد که آن را منحصر به فرد می کند و بیش از همه مجهز به ترکیبی از آخرین فناوری های باغ اولیویا برای مراقبت بهینه از مو است.

امکانات :

جدیدترین تکنولوژی سرامیک
سریعتر گرم می شود و گرما را حفظ می کند: به مدل مو اجازه می دهد بیشتر دوام بیاورد
فناوری یون تورمالین: اثر ضد الکتریسیته ساکن
به موها احترام می گذارد و موخوره و وز شدن مو را از بین می برد
دسته با طراحی منحصر به فرد: ارگونومیک برای کار بدون زحمت
موهای برس بسیار مقاوم هستند، به پوست سر یا موها حمله نکنید
8 قطر موجود
موهای نایلونی انواع برس مو

برس ماساژ پلاستیکی

این برس ماساژ و حالت دهنده پلاستیکی مشکی معمولاً برای حالت داد و باز کرد موهای حجیم در حمام بعد از شامپو کردن یا برای کامل کردن مدل مو استفاده می شود. دندان های نسبتا بلند و گرد آن به سختی پوسته های مو را می شکنند.

برای رشد انواع مو توصیه می شود. این برس کوچک بدون فشار دادن بیش از حد موها را ماساژ می دهد و باعث رشد مجدد آن می شود و خطر شکستن آن وجود ندارد. موها به راحتی باز می شوند و به راحتی شانه می شوند. نگهداری آسان این برس با آب قابل شستشو است.

امکانات:

برس ماساژ پلاستیک سیبل
برس حرفه ای یا خصوصی
قطر 80 میلی متر
در حالی که پوست سر را شل می کند، گره می زند
راحت به همراه خود در همه جا
نکات استفاده:

استفاده استاندارد برس
روی موهای مرطوب یا خشک بمالید
موهایتان را زیاد نکشید
خوب ماساژ دهید
پس از هر بار استفاده مسواک و دندان های آن را با آب کاملا بشویید

برس موی گراز

برای جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن در مو، برس برس گراز تخت Copret لوازم جانبی ایده آل است. این ماده فواید متعددی برای پوست سر دارد. نرم است و بنابراین به پوست سر یا فیبر مو حمله نمی کند. دومی همیشه درخشان باقی خواهد ماند. کوتیکول به خوبی درمان می شود،

که از دو شاخه شدن یا موهای مخلوط جلوگیری می کند. موهای گراز با قدرت جذب قوی خود برای درمان موهای چرب ایده آل هستند. موها به راحتی حجم طبیعی پیدا خواهند کرد. بنابراین این برس برای انواع مو مناسب است. انواع برس مو

امکانات :

برس مسطح گراز کوپرت
در چندین سایز موجود است
کوچک: 4 ردیف
متوسط: 5 ردیف
بزرگ: 6 ردیف
رنگ ها: قهوه ای
نکات استفاده:

روی موهای خیس استفاده نکنید
موهایتان را وارونه برس بزنید تا موهایتان هوا شود
با برگرداند سر به پایان برسانید

برس Detangle Nylon L Bamboo Touch

برس لمسی Bamboo Touch Detangle Nylon L Bamboo Touch Brush را کشف کنید. این برس بامبو سازگار با محیط زیست برای باز کرد گره موهای شما یا داد رنگی به مدل موی شما عالی است.
بامبو یک ماده طبیعی، مقاوم در برابر رطوبت و قوی تر از چوب است. برس ما قوی و بادوام است.

گرفت آن بسیار دلپذیر و لمس بامبو نرم و راحت است.
موهای نایلونی آن پوست سر را ماساژ می دهد و به فیبر مو احترام می گذارد. حالت داد به موها بدون ترس از شکست موها به یک لذت واقعی تبدیل می شود و در عین حال به شما اجازه می دهد تا برای کاهش اثرات زیست محیطی خود اقدام کنید.

امکانات :

Brush Bamboo Touch Detangle Nylon L
برس بامبو سازگار با محیط زیست (دارای گواهی FSC)
وگان
بامبو قوی تر، سبک تر و بادوام تر از چوب است
مقاومت خوب در برابر رطوبت
بامبو به پخش سبوم طبیعی روی مو کمک می کند
موهای کاملاً باز شد
هندلینگ بهینه
موهای نایلونی
پوست سر را تحریک می کند
نکات استفاده:

برای داشتن موهایی درخشان و سالم، موهای خود را دو بار در روز برس بزنید.
برای حفظ فیبر مو از برس روی موهای خیس استفاده نکنید. انواع برس مو

Brosse Detangle Combo M Bamboo Touch

برس Detangle Combo Olivia Garden ماده ای است که برای بهبود استایل روزانه و در عین حال محافظت از طبیعت طراحی شده است. این بخشی از محدوده وگان به نام بامبو تاچ است. موهای برس Detangle Combo از موهای طبیعی گراز مخلوط شده با رشته های نایلونی با نوک های گرد برای مراقبت از الیاف مو و پوست سر ساخته شده است. هدف بالشتک یونیزه آن کاهش الکتریسیته ساکن به منظور به دست آوردن نتیجه ای براق و صاف است. دسته ارگونومیک برس با بامبو ساخته شده است تا همیشه در مفهوم زیست محیطی بماند.

امکانات :

برس Detangle Combo اندازه M
طیف وگان بامبو تاچ
موهای گراز طبیعی و موهای نایلونی با نوک گرد
فناوری یونی برای جلوگیری از الکتریسیته ساکن
دسته بامبو ارگونومیک
موها را کاملاً باز می کند
موها را نرم و براق می کند
نکات استفاده:

روزانه از برس Detangle Combo استفاده کنید انواع برس مو
از ریشه تا انتهای مو برس بزنید

برس مو Idetangle برای موهای نازک

برای کسانی که فیبر موی ظریفی دارند، برس موی ظریف Idetangle از Olivia Garden ایده آل خواهد بود. مموری فلکس دارای یک موی دوتایی انعطاف پذیر است که به راحتی گره زدن موها را باز می کند. به آرامی روی موها می نشیند و به ظرافت پوست سر را می مالد. انعطاف پذیر، دستگاه تنش را با توجه به ماهیت مو تنظیم می کند. این شانه که دارای سر دوتایی منحنی است، با ظاهر جمجمه مطابقت دارد. این ابزار مجهز به فن آوری و ارگونومی بی نظیر مانند تمام برس های Olivia Garden است، یک ظاهر طراحی آسان را تضمین می کند. طراحی زیبای آن امتیاز مضاعفی را در چشم کاربران به آن می بخشد. دسته آن گرفتن و استفاده آسان را ارائه می دهد.

امکانات :

برس موی ظریف Idetangle Olivia Garden
برای موهای نازک
مجهز به موی دوتایی نرم
به راحتی موها را باز می کند
تنش را با توجه به مو تنظیم می کند
سر منحنی دوتایی
استایل را آسان تر می کند
طراحی زیبا
دسته ارگونومیک
نکات استفاده:

موهای خیس یا خشک را برس بزنید
از نوک ها جدا شوید
هر از چند گاهی برس را تمیز کنید انواع برس مو

برس Idetangle موهای ضخیم

برس موی ضخیم Olivia Garden Idetangle برای انواع مو مناسب است. با این حال، این برند این ابزار را برای کسانی که دارای الیاف موهای ضخیم هستند توصیه می کند. با موهای سفت، این وسیله به راحتی گره زدن موها را باز می کند. انعطاف پذیر است، تنش را مطابق با ماهیت مو تنظیم می کند. با سر انحنای دوگانه خود، شانه با هر شکل جمجمه مطابقت دارد. این ابزار مجهز به دسته ارگونومیک است و به راحتی قابل دست زدن است و گرفتن آن برای استفاده آسان دلپذیر باقی می ماند. طراحی اصلی آن را با یک ویژگی غیر قابل مقایسه باقی می گذارد.

امکانات :

برای انواع مو
ایده آل برای موهای پرپشت
مجهز به موهای سفت
گره مو را باز می کند
دستگاه انعطاف پذیر
یک سر انحنای دوبل
دسته ارگونومیک
آسان برای دست زدن و گرفتن خوب
طرح اصلی
نکات استفاده:

روی موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید
بعد از هر بار استفاده، موهای گیر کرده روی برس را بردارید انواع برس مو

برس موی گراز پنوماتیک با موهای نایلونی

برس پنوماتیک موی گراز و موی نایلونی به دلیل نرمی و لطافتش نظر همه را جلب می کند. طراحی شده در موهای گراز و دارای نوک نایلونی سفید است، به ویژه برای موهای ضخیم محفوظ است. این دستگاه از بالای 11 ردیف خود، موها را بهتر جدا می کند و در عین حال جلوه درخشندگی موهای طبیعی را حفظ می کند. علاوه بر این ویژگی، این برس دارای خاصیت گره زدایی روی موها نیز می باشد. برخلاف مدل های فلزی، الکتریسیته ساکن بسیار کمی تولید می کند. علاوه بر این، به دلیل اندازه آن، می توانید آن را در همه جا همراه خود ببرید، در سفر، آخر هفته ها یا حتی فقط برای اصلاح مو در طول روز.

امکانات :

برس موی گراز پنوماتیک و موهای نایلونی سیبل
11 ردیف
موهای گراز و نوک نایلون سفید
تار و مو روی پد
درخشندگی را به موها می بخشد
آسان برای ذخیره
تقدیم به موهای پرپشت
الکتریسیته ساکن بسیار کمی تولید می کند
نکات استفاده:

موهای چسبیده روی برس را به طور منظم بردارید
هر از چند گاهی برس را تمیز کنید

برس مو گرد

این برس گرد از برند Copret برای آرایشگاه ها ضروری است.

موفقیت برخی از برش ها مستلزم تجهیز خود به این ابزار است زیرا به شما امکان می دهد حجم طبیعی بدهید و به یک برس زد محکم برسید. این مدل همچنین با ترکیب الیاف خود از همنوعان خود متمایز می شود. این برس دارای موهای اصیل گراز است که ماهیت آنها تا حد امکان به موهای انسان نزدیک است. این ماده بسیار سفت است و مقاومت حرارتی خوبی دارد. این محصول با قطر 25 میلی متری خود می تواند برای فر کردن چتری نیز استفاده شود.

امکانات :

برس بطری Copret
الیاف موی گراز اصل
دسته چوبی
قطر 25 میلیمتر
امکان برس زدن بسیار محکم را فراهم می کند
آنتی استاتیک انواع برس مو

برس خرچنگ تونلی با تهویه دوبل و پرز نایلونی مروارید 400

سیبل این بار برس تونل خرچنگ را با تهویه مضاعف و برس های نایلونی مروارید 400 ارائه می دهد. این برس برای انواع مو مناسب است. همانطور که از نام آن پیداست، دارای تهویه دوگانه برای اطمینان از گردش هوای خوب هنگام خشک کردن مو است. این اکسسوری دارای 7 ردیف موی نایلونی مرواریدی است که به طور موثر موها را باز می کند و در عین حال آنها را صاف و ابریشمی می کند. علاوه بر این، آنتی استاتیک بوده و فیبر مو را حفظ می کند. دسته لاستیکی آن چسبندگی دلپذیری را در طول یک ظاهر طراحی می کند. این برس خرچنگ سیاه را می توان برای موهای مرطوب یا خشک استفاده کرد.

امکانات

برس خرچنگ تونلی با تهویه دوبل و پرز نایلونی مروارید 400
برند سیبل
آنتی استاتیک
تونل تهویه دوتایی
موهای نایلونی مهره دار
برای انواع مو
فیبر مو را حفظ می کند
گره می زند در حالی که مو را صاف و ابریشمی می کند
7 ردیف
دسته لاستیکی
رنگ سیاه
روی موهای خشک یا مرطوب استفاده کنید
نکات استفاده:

به طور منظم تمیز کنید تا طول عمر بهینه شود انواع برس مو

برس پنوماتیک مدل کلاسیک D4 Originals

برس پنوماتیک مدل D4 Originals کلاسیک Denman به شما امکان برس زدن و صاف کردن کامل موهای شما را، صرف نظر از نوع آن، می دهد. انعطاف پذیری میخ های آن، درمان ایمن و ملایم مو را تضمین می کند. این بدون آسیب از بین می رود و آنها را صاف تر، نرم تر و براق تر می کند. انتهای گرد که در انتهای رشته ها قرار دارد، امکان مسواک زدن را بدون درد و در کل پوست سر فراهم می کند. به لطف بالشتک قابل جابجایی آن، تمیز کردن سریع و آسان خواهد بود. فقط آن را بردارید و در دستشویی قرار دهید.

امکانات :

برس پنوماتیک D4 Originals Classic Styling Denman
موهای نرم با نوک نایلونی گرد
نرم و آسان برای تمیز کردن
9 ردیف
آنتی استاتیک
پد لاستیکی ضد الکتریسیته ساکن
نکات استفاده:

موها را به جلوی سر بیاورید
آنها را از پایه تا نوک برس بکشید
سپس آنها را برگردانید و از وسط برس بزنید انواع برس مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *