سشوار

نمایندگی فروش اینترنتی سشوار مسافرتی

نمایندگی فروش اینترنتی سشوار مسافرتی

نمایندگی فروش اینترنتی سشوار مسافرتی در فروشگاه پوریا کالا

مرکز تعمیر سشوار

تلفن پشتیبانی 09219124140 تماس حاصل فرمایید.

از سشوارهای مسافرتی با توجه به حجم کوچک و قابل حمل بودن میتوانید در مسافرت و مکان های ورزشی و تفریحی استفاده نمایید.

سشوارهای مسافرتی در رنگ و مدل های مختلف تولد میشوند تا هرکسی با توجه به سلیقه خود نوع سشوار مسافرتی را انتخاب نماید.

سشوارهای مسافرتی در انواع برندهای مختلف در بازار وجود دارد که مشتریان میتوانند از طریق سایت آنلاین فروشگاهای معتبر و همچنین از طریق فروشگاه های مراکز حضوری خرید خود را انجام دهند. نمایندگی سشوار خانگی

این سشوارها با اینکه دارای حجم کوچک هستند اما بیشتر این محصولات از کیفیت و موتور پرقدرتی برخوردار هستند.نمایندگی سشوار مسافرتی

قیمت سشوار مسافرتی

سشوار مسافرتی پرومکس pro MAX 376 کوچک سبک کم جا دسته تاشو متحرک با دوام

این محصول دارای متور DC است. موتورهای DC دارای اندازه های کوچکی بوده و سرعت و قدرت خروجی هوا در این سشوار کم است . سشوارهای که دارای متور DC هستند در مقایسه با سشوارهایی که دارای موتور AC هستند زمان کمتری می تواند به صورت ممتد روشن بماند. موتور های DC معمولا دارای صدا و وزن کمی هستند که از ویژگی های بارز سشوارهای مسافرتی با مو تور DC به شمار می اید. همچنین این سشوار دارای سری متمرکز است که برای خشک کردن موها می توان از آن استفاده کرد. سشوار مسافرتی شرکت پرومکس قابل تاشو می باشد و دارای حلقه ی آویخن و وزن پایین نیز هست. از این سشوار می توان در خانه و برای کسانی که زیاد با آن کار نمی کنند استفاده کرد. نمایندگی سشوار مسافرتی تعمیر بندانداز برقی

  • وزن خالص: 230 گرم
  • وزن با بسته‌بندی: 350 گرم

معرفی سشوار مسافرتی

در حال تهیه چک لیست برای مسافرتی که قرار است در چند روز آینده بروید هستید؟ نمی‌دانید چگونه برای سشوار در میان سایر لوازم و لباس‌ها جا باز کنید؟ نگران نباشید تنها چیزی که شما نیاز دارید یک سشوار مسافرتی سبک و کوچک است. در این مطلب به شما خواهیم گفت سشوار مسافرتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چند مدل سشوار مسافرتی به شما معرفی خواهیم کرد.

نکاتی که برای خرید سشوار مسافرتی باید بدانید؟

توان و قدرت سشوار عامل مهمی است که هنگام خرید باید حتما به آن توجه کنید. اعدادی که به وات روی دستگاه درج شده است میزان حرارت و قدرت سشوار را مشخص می‌کند. اکثر سشوارهای حرفه‌ای که توانی در حدود ۱۹۰۰ تا ۲۴۰۰ وات دارند. این سشوارها موها را سریع خشک می‌کنند و نیاز نیست مدت زمان زیادی موها در معرض باد گرم سشوار قرار بگیرند. با این وجود این سشوارها به دلیل داشتن دمای بالا می‌توانند به موهای شما آسیب برسانند. دیگر سشوارهایی که قدرتی در حدود ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ وات دارند برای افرادی که موهای معمولی دارند مناسب هستند ولی شاید برای کسانی که موهای پرپشت و ضخیم دارند کارایی خوبی نداشته باشند.

قیمت سشوار حرفه ای پرومکس 788

وزن سشوار مسافرتی

از آنجایی که شما یک سشوار مخصوص مسافرت قرار است انتخاب کنید، وزن عامل مهمی برای تصمیم‌گیری در این مورد است. سعی کنید سشواری انتخاب کنید که وزن کمی داشته باشد تا در حمل و نقل آن مشکل زیادی نداشته باشید. یک سشوار مسافرتی ایده‌آل باید وزنی در حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ گرم داشته باشد.

سایز سشوار مسافرتی

سعی کنید سشواری انتخاب کنید که کم حجم و دسته قابل خم شدن داشته باشد تا در هنگام بستن چمدان سفر دچار مشکل نشوید. نمایندگی سشوار مسافرتی

هرقدر سشوار مسافرتی کوچک و سبک و دارای موتور پرقدرت باشد در مسافرت بیشتر احساس راحتی میکند .و با خیال راحت میتواند از سشوار استفاده نماید.

اتصالات سشوار مسافرتی

اکثر سشوارها با اتصالات و تجهیزاتی عرضه می‌شوند که می‌توانند برای شما کاربردی باشند. این اتصالات شامل سری متمرکز کننده و دیفیوزر هستند. سری متمرکز کننده جریان هوا را متمرکز و دقیق می‌کند و برای داشتن موهایی فوق العاده صاف بدون نیاز به اتو مو، به شما کمک خواهد کرد. برخلاف سری متمرکز کننده، دیفیوزر سشوار جریان هوا را پخش می‌کند و باعث می‌شود موهای شما به آرامی خشک شوند. قیمت لنز رنگی چشم بیوتی

گرمای قابل تنظیم سشوار مسافرتی

اگر حرارت سشوار مسافرتی شما قابل تنظیم باشد به راحتی می‌توانید درجه حرارت سشوار را مناسب جنس موهای خود قرار دهید. درجه حرارت‌های پایین برای موهای معمولی و خشک مناسب هستند و درجه حرارت بالا برای موهای پرپشت و ضخیم.

سشوار های مسافرتی در رنگ بندی و تنوع بسیار زیاد تولید میشود تا هر مشتری با توجه به سلیقه شخصی خود از هر نوعی کعه دوست دارد خرید نماید.

سشوار مسافرتی یکی از بهترین محصولات برقی به شمار میرود و در هنگام مسافرت و یا مراکز ورزشی بسیار عال عمل میکند.

این محصول کاربرهای زیادی دارد که در هنگام مسافرت و استخر و یا بعد از حمال مورد استفاده قرار میگیرد.

کدام برند از سشوارهای مسافرتی خوب است؟

در بازار ایران برندهای زیادی در حال حاظر وجود دارد که در بین این محصولات و برند ها چنی برند از دیگر رقبای خوب بهتر عمل میکنند.

یکی از این برندها پرومکس میباشد که محصولات باکیفیت و بهتری را به نسبت دیگر رقبا تولید میکند.

سشوار مسافرتی برند پرومکس در تنوع زیاد تولید شد و مشتریان میتوانند با خیال راحت وبا توجه به نوع سلیقه خود سشوار مسافرتی را خرید نمایند.

یکی دیگراز برند های موجود دربازار ایران برند رمینگتون میباشد که از لحاظ کیفیت در رتبه خوبی قرار دارد و باید خاطر نشان کنم که این برندها همگی دارای برگت گارانتی معتبر میباشند.

سومین برند در ایران فعالیت میکند برند پروویو میباشد که این برند نیز دارای محصولات باکیفیت میباشدو

از دیگر سشوارهای موجود در بازار میتوان به برند اکسیژن نام بردکه در نوبه خود دارای کیفیت و عملکرد خوبی در بین این محصولات میباشد. نمایندگی سشوار مسافرتی

Travel hair dryer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *