فروشگاه آنلاین

قیمت عمده برس ضدآب

قیمت عمده برس ضدآب

قیمت عمده برس ضدآب برای دریافت قیمت عمده با شماره تلفن 09219124140 تماس بگیرید

خرید برس مو ضدآب

قیمت عمده برس ضدآب

برس مو یک ابزار اساسی برای تمام افرادی است که موهایی دارند که باید هر روز برس بزنند. از برس های گرد گرفت تا صاف هر نوع مویی نیازهای خاص خود را دارد تا همیشه عالی و مرتب باشد. بیایید ببینیم کدام بهترین هستند. قیمت عمده برس ضدآب پخش عمده برس چوبی

مدل برس ایده آل برای کسانی که می خواهند میزان پلاستیک استفاده شد را کاهش دهند و همچنین از موهای خود مراقبت کنند.

این برس از 100% بامبو طبیعی ساخت شد است و به شما این امکان را می دهد که موهای خود را باز کنید و در عین حال پوست سر خود را تحریک کنید.

بامبوی مو با یک ماساژ ظریف و دقیق باعث تحریک میکروسیرکولاسیون می شود. دسته دارای ابعاد بزرگی است که به شما اجازه می دهد تا برس را محکم و ایمن بگیرید، این به شما امکان می دهد موهای خود را به طور موثر برس بزنید. این محصول برای انواع مو مناسب است: خشک تا چرب، ریز تا ضخیم، صاف تا مجعد.

این برس همچنین می تواند یک ایده عالی برای هدیه باشد زیرا در یک بسته بندی جذاب موتور سیکلت فروخت می شود علاوه بر این یک کیف نرم نیز وجود دارد.

برس مو: Tangle Teezer گره زدایی اصلی

ابزاری عالی برای باز کردن گره ها و گره ها.
برای کودکان نیز قابل استفاده است زیرا باعث درد نمی شود.
نکات گرد و بسیار متراکم برای حداکثر نتیجه.
در برابر

نداشتن دسته که ممکن است برای برخی افراد ناراحت کننده باشد.
مواد پلاستیکی در بهترین حالت خود تکمیل نشده است.
برای افرادی که موهای کوتاه دارند مناسب نیست.

این برس منحصراً به گونه ای طراح شد است که به شما امکان می دهد موهای خود را به راحتی باز کنید.

گره دیگر مشکلی نخواهد داشت و دیگر نیازی به زجر کشید برای انجام آن نخواهد بود، این مشخصات برند است.

دسته خاص است، هیچ دسته کلاسیکی وجود ندارد و این به شما اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه مشکلی به آرامی به سمت نوک بلغزانید. موها با نوک‌های گرد ساخت شداند تا از ایجاد درد در پوست سر جلوگیری کنند، به‌علاوه آن‌ها بسیار محکم بسته‌بندی می‌شوند تا حتی گیج‌کننده‌ترین گره‌ها را از بین ببرند.

این محصول برای استفاده بزرگسالان و کودکان مناسب است، برای انواع موها بلند، صاف، مجعد، نازک و ضخیم مناسب است. Tangle Teezer محصولی نوآورانه است که حاوی برخی فناوری های جدید برای مراقبت از مو است. فروش عمده برس چوبی

برس مو: ترمیکس یون و سرامیک

مواد با کیفیت بالا با استحکام و دوام عالی.
هزینه مناسب و ارزش عالی برای پول.
وجود خار مفید برای هر یک ظاهر طراحی شده است.
در برابر

طول موها ممکن است خیلی کوتاه باشد.
موها سفت هستند و می توانند موها را بشکنند.
شما باید کمی به دمای بالا توجه کنید.

ابزاری عالی برای مراقبت از مو. این برس دارای ویژگی هایی است که آن را برای شانه کرد و حالت داد به موهای شما مفید می کند.

این ساختار از سرامیک حرارتی ساخت شد است که می تواند با خیال راحت در ترکیب با سشوار بدون سوزاندن آن استفاده شود، علاوه بر این خواص سرامیک برای صاف کردن کلاسیک با سشوار نیز مفید است.

موها از الیاف یونی ساخت شده‌اند که الکترواستاتیکی مو را کاهش می‌دهد و همچنین به صورت متقاطع قرار گرفته‌اند تا در هر شرایطی امکان باز شدن کامل موها را فراهم کند. دسته از پلاستیک نچسب ساخت شد است که از گیر کرد موها در آن جلوگیری می کند، در انتهای دومی یک خار وجود دارد که برای جدا کردن تارهای مو در هنگام حالت دادن مفید است. قیمت عمده برس ضدآب قیمت عمده برس مو طبی

برس مو: از بین برنده گره کشمیر Altéax

گرافیک نفس گیر شایسته بهترین سالن های زیبایی.
هزینه کم و ارزش عالی برای پول.
موهای گرد برای راحتی منحصر به فرد.
در برابر

ممکن است موهای شما را بشکند و بکشد.
دسته سیلیکونی نمی تواند خیلی با گرمای سشوار تماس پیدا کند.
موها را برق می بخشد.

برس مورد نظر در زمینه حرفه ای نیز کاربرد دارد. شکل مربعی با 200 نوک گرد دارد که به راحتی می‌تواند گره‌ها را باز کند.

ابعاد بزرگتر از میانگین سایر محصولات موجود در بازار است، این امر به شانه زد کمک می کند و زمان را به شدت کاهش می دهد.

دسته از سیلیکون ساخت شد است که حتی برای استفاده طولانی مدت بسیار راحت است. قیمت عمده برس ضدآب

یکی دیگر از جنبه های بسیار قدردانی شد بدون شک گرافیک ترمه است که به راحتی در بهترین سالن های زیبایی پیدا می شود. برای هر نوع مویی از مجعد تا صاف بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است. نمایندگی فروش ریمل اسنس

برس مو: Ineffable Care خمیده با موهای گراز

موی گراز برای مراقبت از مو عالی است.
سر منحنی که به آرامی پوست سر را ماساژ می دهد.
قیمت فوق العاده مقرون به صرفه.
در برابر

خطر برق دار شدن مو.
توانایی گره گشایی ضعیف
این احتمال وجود دارد که موهای نازک را بشکند.

برس منحنی با موهای گراز به شما این امکان را می دهد که موها را تقویت کنید و همچنین آنها را بدون نقص شانه کنید.

موهای گراز تشکیل طبیعی روغن‌های طبیعی در پوست سر را تحریک می‌کنند که باعث تقویت و درخشندگی موها می‌شود. سر مربع و پهن است، همچنین خمیده است و این به شما امکان می دهد پوست را بهتر ماساژ دهید و به شما امکان می دهد تا تمام تارهای مو را بهتر جمع کنید.

دسته ارگونومیک برای گرفت راحت حتی برای مدت طولانی است.

برای هر نوع مو و طولی قابل استفاده است. علاوه بر موهای گراز، موهای نایلونی نیز وجود دارد که به بهترین شکل و بدون ایجاد درد، تمامی گره ها و گره ها را باز می کند. برای استفاده ترکیبی با سشوار عالی است. قیمت عمده برس ضدآب بهترین قیمت برس چوبی

نتیجه گیری

پس از ارزیابی دقیق محصولات بررسی شده، می توان بیان کرد که برسی که می تواند به بهترین نحو از موها مراقبت کند، برس مو بامبو BFWood برای ماساژ پوست سر است.

برس برقی ضدآب برای پاکسازی صورت

برس برقی پاک‌کننده صورت که به آن برس پاک‌کننده نیز می‌گویند، در میان ابزارهای پیشرفته‌ای که به مراقبت از پوست زنانه اختصاص داد شده‌اند.

جایگاهی معتبر به دست آورده است. این یک دستگاه الکتریکی است که قادر است به طور موثر سرسخت ترین آثار کثیفی، سبوم اضافی و رسوب سلول های مرده را از بین ببرد و تشکیل جوش های سر سیاه، درخشندگی و کدر شدن چهره را به حداقل برساند.

اگرچه هیچ ابزار الکتریکی نمی تواند جایگزین پاکسازی عمیق صورت حرفه ای شود، اما برس الکتریکی مطمئناً نشان دهنده ژست عشق به لایه شاخی اپیدرم است. از نقطه نظر عملکردی، فراتر از تمیز کردن معمولی روزانه است، زیرا ارتعاشات موها باعث ایجاد چرخش عمیق سلولی می شود.

اما این همه چیز نیست: برس برقی صورت پوست را لایه برداری می کند، رنگ می کند، حجیم می کند و پوست بالغ را صاف می کند. قیمت عمده برس ضدآب

BEPER، P302VIS002 و ماساژور کانتور چشم، ضد آب، فناوری سونیک

  • تمیز کردن روزانه: برس Beper برای پاکسازی عمیق صورت ایده آل است، پوست را از هرگونه آلودگی، سلول های مرده، باقی مانده های آرایش یا دود پاک می کند و پوست را تمیزتر و صاف تر می کند.
  • فناوری SONIC: ضربان‌های صوتی با فرکانس پایین اجازه حذف آلودگی، چربی و باقی‌مانده‌های آرایش را می‌دهد. ضربان‌های کم فرکانس گردش خون را در نواحی مستعد چین و چروک افزایش می‌دهد و تولید کلاژن و الاستین را برای بازگرداندن استحکام پوست بهبود می‌بخشد.
  • مواد با کیفیت بالا: ساخت شد با موهای سیلیکونی برای تمیز کرد پوست مناسب بدون هیچ گونه آسیب یا ساییدگی مانند برس های نایلونی سنتی. علاوه بر این، قسمت استیل برای ماساژ دور چشم برای کاهش سیاهی و از بین برد چین و چروک ایده آل است.
  • قابل تنظیم: سرعت با توجه به ناحیه تحت درمان قابل تنظیم است، بنابراین شما می توانید بهترین درمان را برای پوست خود انتخاب کنید.
  • ضد آب و قابل شارژ: بدنه برس ضد آب IPX7 است، می تواند به راحتی در حمام، وان یا سینک استفاده شود. عملکرد باتری لیتیومی تا 90 دقیقه خودکار با کابل شارژ USB موجود است. به راحتی می توان همیشه با خود حمل کرد حتی زمانی که از خانه دور هستید.

برس Bellissima Imetec

با فناوری Sonic Vibration با ریز نوسانات ثابت که عمیقا عمل کرد و پوست را پاکسازی می کند.

  • عالی برای پاکسازی عمیق و فعال سازی مجدد پوست و برای درمان های اسکراب و میکروماساژ
  • 5 سر قابل تعویض: معمولی، حساس، لایه بردار، فعال سازی و میکروماساژ
  • مقاوم در برابر آب: برس صورت که در حمام نیز قابل استفاده است
  • استفاده مداوم از محصول باعث می شود نتایج قابل مشاهده ای در طول زمان باقی بماند. پوست سفت تر، روشن تر و صاف تر

Androxeda 2 pcs

  • 【سیلیکون درجه مواد غذایی】 برس صورت سیلیکونی مات ساخته شده از مواد سیلیکونی درجه مواد غذایی، فوق العاده نرم که به پوست شما آسیب نرساند. که دارای مزایای تمیز کردن آسان، خشک شدن سریع، بدون باقی مانده و بدون تغییر شکل است.
  • 【مناسب برای انواع پوست】 به اندازه کافی نرم است و برای هر نوع پوستی کاملا بی خطر است. برای پوست های حساس و چرب، به ویژه برای منافذ بزرگتر و سرهای سیاه نسبت به شستشوی صورت با نوک انگشت، عالی است.
  • 【سمت برس】 موهای نرم ضخیم با ناحیه نقاط موج ماساژ به تمیز کردن ملایم منافذ، از بین بردن جوش‌های سرسیاه و تمیز کردن روغن صورت کمک می‌کند تا صورت شما تمیزتر شود.
  • 【قابل حمل و استفاده آسان】 با دسته خوب طراحی شده است، نگه داشتن و حرکت آن را هنگام تمیز کردن صورتتان آسان می کند و نیازی به نگرانی در مورد لیز خوردن نیست.
  • 【چند کاره】 4 عملکرد پاکسازی صورت، رفع جوش سر سیاه، لایه برداری، ماساژ را با هم ترکیب کنید تا تجربه شستشوی صورت خود را موثرتر از همیشه کنید. همچنین برای شستن و حمام کردن سر حساس نوزاد و همچنین برس فوم ریش مردانه مناسب است.

برس برقی پاک کننده صورت: چگونه کار می کند؟

در میان ابزارهای روتین مراقبت از پوست و زیبایی زنان، می توان انواع مختلفی از برس های برقی را برای تمیز کردن صورت پیدا کرد. در حالی که هر کدام در محدوده قیمت، طراحی، نام تجاری، اندازه موها، درجه نوسان و سرعت متفاوت هستند، مکانیسم عمل به طور کلی برای همه یکسان است. اما دقیقاً چگونه کار می کنند و مراحل اصلی چیست؟ بیایید گام به گام مکانیسم عمل برس های الکتریکی را تجزیه و تحلیل کنیم:

• در اولین قدم لازم است با پاکسازی پوست شروع شود. آرایش را با روش مورد علاقه خود پاک کنید: شیر پاک کننده، دستمال مرطوب پاک کننده آرایش، آب میسلار یا ژل پاک کننده آرایش. قیمت عمده برس ضدآب
• مقدار کمی از شوینده کف کننده مایع بسیار آبرسان را روی صورت پخش کنید. نباید دانه دانه باشد، زیرا برای پوست بسیار تهاجمی است.
• برس برقی را مرطوب کنید، آن را روشن کنید و با کمترین سرعت کار کنید.
• برس را به آرامی اجرا کنید. ماساژ و حرکات چرخشی سبک و ظریف انجام دهید، از ناحیه مرکزی صورت شروع کنید و به سمت خارج حرکت کنید.
• از برس برقی صورت بیش از 2 دقیقه متوالی استفاده نکنید. ممکن است خطر تحریک پوست خود را داشته باشید.
• پوست صورت را با آب گرم فراوان بشویید و باقی مانده صابون را پاک کنید.
• در این مرحله پوست برای استفاده از مرطوب کننده روز یا کرم ضد پیری آماده است. به لطف استفاده از برس برقی، محصولات آرایشی که استفاده می کنید بهتر جذب می شوند.

توصیه ها و نکات مفید

• از آنجایی که برس برقی باید بعد از پاک کردن تمام باقی مانده های آرایش استفاده شود، اگر این روش به درستی انجام نشود، این خطر وجود دارد که لایه شاخی اپیدرم، آرایش را جذب کند نه پاک کننده.

• در هنگام خرید فیس براش برقی به سایز دستگاه توجه کنید. آنها را کمی بزرگتر ترجیح دهید، زیرا درجات نوسان “مینی” نسبت به بزرگترها تهاجمی تر و تهاجمی تر است.

• اگرچه مکانیسم عمل نسبتاً شهودی و ساده است، همیشه ابتدا دفترچه دستورالعمل را بخوانید. دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده را دنبال کنید.

• کسانی که پوست صورت معمولی/ترکیبی دارند می توانند تا ۲ بار در روز از برس برقی استفاده کنند. از طرف دیگر، کسانی که پوست حساسی دارند، استفاده از آن را به یک بار در هفته محدود کنند. قیمت عمده برس ضدآب

برس موی آکوا اسپلش – مشکی

چه کسی رویای بیرون آمدن از حمام با موهای درهم، صاف و ابریشمی را نداشته است؟

اکنون به لطف Aqua Splash توسط Tangle Teezer Brush امکان پذیر است.

ضد آب، این برس طرح را می توان در حمام بعد از ماسک یا شامپو یا روی موهای مرطوب قبل از خشک کردن استفاده کرد.

کارآمد و سریع، نوک ها به دلیل ویژگی های بسیاری که روی موهای ما دارند صرف نظر از نوع آنها به ثبت رسیده است!

یافتن یک الهه، یال حجیم ابریشمی.

برس Aqua Splash Tangle Teezer برای افرادی که می خواهند موهای صاف، ابریشمی و به راحتی در هنگام خروج از حمام باز شوند، مناسب است. نسخه ضد آب برس محبوب Tangle Teezer Aqua Splash در حمام استفاده می شود تا حالت دهنده یا ماسک شما را روی موهای مرطوب و قبل از خشک شدن آن حالت دهد.

کارآمد و سریع، کفش های آن به دلیل ویژگی های بسیاری که روی موهای ما دارند، صرف نظر از نوع آنها، ثبت اختراع شده است!

قیمت عمده برس ضدآب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *