فروشگاه آنلاین

قیمت ضد آفتاب ایزدین سال 2023 لیست بهترین ضدآفتاب ها

قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

نمایندگی فروش محصولات لورال

معرفی ضد آفتاب ایزدین

محصولات ایزدین با حداقل تاثیر روی محیط زیست ایجاد شده اند و پشت هر محصول از این برند سالها تحقیق و تجربه نهفته است.

این برند از مواد خام استفاده می کند و به منابع طبیعی زمین احترام می گذارد، به هیچ عنوان برای بررسی کارایی و قابلیت اطمینان محصول روی حیوانات تست و آزمایش انجام نمی دهد، بسته بندی محصولات خود را قابل بازیافت می سازد تا به محیط زیست آسیبی وارد نکند و محصولات خود را با قابلیت استفاده مجدد در تلاش برای حفظ منابع طبیعی تولید می کند. قیمت رنگ موی لورال اصل

  1. Isdinceutics که مجموعه ضد پیری ایزدین است و دارای 8 محصول است.
  2. از جمله بهترین محصولات این برند در حوزه لوازم آرایشی می توان Isdinceutics K-OX Eyes را نام برد که یک محلول کامل برای کانتور چشم برای کاهش پف و سیاهی چشم است.
  3. در تولید این محصول از ویتامین K اکسید، هالوکسیل و آیلیس استفاده شده است که ویتامین K اکسید در از بین بردن تیرگی پوست دور چشم بسیار کارآمد است.
  4. یکی دیگر از محصولات خوب از این مجموعه سرم Melaclear حاوی ویتامین C و اسید فیتیک است که باعث درخشندگی پوست، از بین بردن لکه ها و یکدستی پوست می شود و خاصیت جوانسازی پوست را نیز دارد.
  5. علاوه بر این موارد قطره های پوستی Isdinceutics با مخفی کردن نقایص پوستی مانند واریس، کبودی، زخم، سختگی و حتی تاتو یکی از محبوب ترین محصولات این مجوعه هستند. گفتنی است کرم ترمیم کننده سیکالفیت پلاس اون رقیب سرسختی برای این سری از محصولات ایزدین هستند.
  6. Eryfotona Actinica که تنها شامل یک محصول مورد تایید متخصصان پوست می شود و آن کرم ضد آفتاب با SPF +50 است. ضد آفتاب ایزدین به دلیل فرمول تولید مبتنی بر اکسید روی، یک ضد آفتاب فیزیکی است.

ایزدین 4 مجموعه مختلف از محصولات منحصر به فرد خود را دارد که به دسته های زیر تقسیم می شوند:

ضد آفتاب فیزیکی ایزدین

  1. ضد آفتاب فیزیکی به این معناست که با استفاده از فیلتر اشعه ماورای بنفش به صورت فیزیکی از پوست محافظت کرده و می تواند اشعه UV را منحرف کند. این ضد آفتاب برای پوست حساس، پوست مستعد آکنه و … مناسب است و منافذ پوست را مسدود نمی کند.
  2. Uradin که شامل محصولات مراقبت از بدن به خصوص برای پوست های حساس است. از محصولات این مجموعه می توان لوسیون بدن، مرطوب کننده و آبرسان پوست، روغن پا و … را نام برد که حاوی مواد دوستدار پوست مانند گلیسیرین، اوره، اسید لاکتیک و … هستند.
  3. Lambdapil شامل سه محصول مراقبت از مو بوده که مانند کپسول تقویت مو هیرتامین به شما کمک میکند تا تنها پس از 3 ماه استفاده موهای محکم و سالم تری داشته باشید.
  4. این محصولات شامل شامپو، لوسیون احیا کننده مو و کپسول های خوراکی حاوی ویتامین B و C هستند. قیمت عمده برس چوبی

ضد آفتاب ایزدین

زمینه تخصصی ایزدین تولید ضد آفتاب ایزدین است. قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

فرمول های تخصصی در تولید ضدآفتاب های ایزدین با توجه به تحقیقات گسترده باعث محافظت عالی در مقابل اشعه های آفتاب، ترمیم آسیب های پوستی و کاهش علائم پیری پوست می شود.

اگر آب و هوا آفتابی، ابری، سرد، گرم و یا هرچه که باشد، ضد آفتاب نباید از روتین پوستی روزانه خارج شود. محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر UVA و UVB اثرات ضد پیری، ضد چروک، ضد جوش و … دارد و سلامت پوست را حفظ می کند. ضد آفتاب های ایزدین کاملا مینرال (معدنی) هستند، فرمول فوق العاده سبکی دارند و می توانند با اشعه های UV آفتاب مبارزه کنند. از کرم ضد آفتاب رنگی ایزدین حتی میتوان برای میکاپ نیز استفاده کرد. البته اگر محصول تخصصی تری برای کرم پودر میخواهید ما به شما کرم پودر هدی بیوتی را معرفی میکنیم.

ضدآفتاب ایزدین توسط بسیاری از متخصصان پوست در جهان توصیه می شود زیرا:

  • باعث واکنش های آلرژیک پوست نمی شود.
  • SPF بالایی داشته و محافظت عالی از پوست به عمل می آورد.
  • خیلی سبک است و حتی با مرطوب کننده و آرایش هم احساس سنگینی به پوست نمی دهد.
  • هیچگونه رد سفیدی روی پوست به جا نمی گذارد و سریعا جذب پوست می شود.
  • باعث آبرسانی به پوست نیز می شود و اثرات ضد لک دارد.
  • قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد.
  • پوشش بالایی روی پوست داشته و به خوبی پخش می شود.

انواع ضد آفتاب ایزدین

ضد آفتاب های ایزدین در انواع مختلف روزانه، ضد پیری، ضد جوش و ضد لک، رنگی و غیر رنگی، برای انواع تایپ های پوست صورت و بدن و پوست کودکان به صورت پودری، کرمی و مایع تولید می شوند.

پیشنهاد ویژه ما خرید ضد آفتاب فیوژن واتر بدون رنگی ایزدین است که فروش و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

در کنار ضد آفتاب که گزینه مناسبی برای آرایش روزانه است میتوانید از انواع تینت لب نیز برای رنگ دهی به لب و گونه استفاده کنید. قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

خرید و قیمت محصولات ایزدین اصل

بررسی ها و تحقیقات آماری نشان می دهند که پس از استفاده از محصولات ایزدین به مدت یک ماه، 90% مشتریان پوستی صاف تر و مرطوب تر را گزارش کرده اند. همچنین ایزدین در وبسایت اصلی خود عکس قبل و بعد استفاده از هر محصول را به طرز واقع بینانه منتشر می کند تا در انتخاب به شما کمک کند.

از آنجایی که ایزدین با پزشکان، متخصصان پوست و داروسازان در ساخت محصولات خود همکاری می کند، یک برند داروخانه ای محسوب شده و با استفاده از تکنیک های نوآورانه و مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات خود از رایج ترین مشکلات پوستی جلوگیری کرده و آن هارا درمان می کند.

اگر ایزدین را برای مراقبت از پوست خود انتخاب کردید هنگام خرید به اصل بودن محصول نیز توجه کنید؛ زیرا محصولات فیک ایزدین نه تنها کارایی لازم را ندارد و از پوست مراقبت نمی کنند بلکه ممکن است باعث حساسیت هم بشوند.

قیمت محصولات ایزدین اصل را در همین صفحه می توانید مشاهده کنید که در مقایسه با سایر برندهای مراقبت از پوست قیمت قابل قبول و مناسبی دارند.

Fotoprotector ISDIN Fusion Water SPF 50

با بهترین کرم های ضد آفتاب خارجی آشنا شوید 

با توجه به تمام مضرات گفته شده، مهم نیست در چه فصلی از سال به سر می‌بریم و چه مدت از روز را در خارج از خانه سپری می‌کنیم. استفاده از ضد آفتاب‌، برای محافظت از پوست برابر اشعه ماورا بنفش ساطع شده از خورشید، امری ضروری است. قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023
در این مطلب با 8 مدل از جدیدترین کرم های ضد آفتاب موجود در بازار دنیا آشنا میشویم؛ ودر خصوص ویژگی های خاص هر کدام بیشتر میخوانیم.

LA Roche-Posay Antheios Melt-In Milk SPF 60

محصولات بهداشتی و آرایشی فرانسوری همیشه در ردیف اول بهترین ها قرار دارند. در بین انواع کرم ضد آفتاب نیز کرمی که بتواند به بهترین نحو از پوست شما در برابر نور آفتاب محافظت کند، ضد آفتاب ملت این میلک از برند LA ROCHE-POSAY است.

این ضد آفتاب فرانسوی با فناوری انحصاری cell-OX Shield فرمول شد است و به طور کامل از پوستتان در برابر اشعه‌های ساطع شد از آفتاب محافظت می‌نماید.

ضد آفتاب شماره یک ما، حاوی فیلترهای UVA/UVB است و درصد بالایی از اشعه UV آفتاب را جذب می‌کند و مانع رسیدن آنها به سطح پوست می‌شود. از طرفی، ترکیبی فوق‌العاده از آنتی اکسیدان‌ها را در خود جای داده است.

همان طور که میدانید، آنتی اکسیدان‌ها، رادیکال‌های آزاد سلولی را در پوست شما خنثی می‌کنند و مانع از انجام واکنش‌های اکسیدانت می‌شود.

قدرت جذب ضد آفتاب

ضد آفتاب LA ROCHE-POSAY قدرت جذب فوق‌العاده‌ای دارد و به سرعت جذب پوستتان می‌شود. این ضد آفتاب، بافتی مات و مخلی روی پوستتان ایجاد کرده و مانع از براق شدن پوست می‌شود. Melt-In Milkکاملا ضد آب است و می‌تواند گزینه خوبی برای محافظت از پوست شما، حین شنا کردن باشد. ماندگاری قدرت ضد آب این محصول 80 دقیقه است و بعد از آن توصیه می‌شود ضد آفتاب خود را تمدید نمایید.

کرم ضد آفتاب معرفی شد از برند لا روش پوز ای فاقد مواد مضر شیمیایی و آلرژیک مانند پارابن و عطر است. به همین دلیل  بدون ایجاد حساسیت و آلرژی، از پوستتان در برابر آفتاب محافظت می‌کند.

فرمولاسیون این محصول به صورت بدون چربی و غیر کومدوژنیک طراحی شده است و به این طریق با کنترل و کاهش چربی پوست، مانع از ایجاد جوش و آکنه می‌شود.

CERAVE SPF 30

این روزا نام برند محصولات پوستی سراوی در بین افرادی که به دنبال محصولات با کیفیت برای مراقبت های پوستی هستند، زیاد شنیده می‌شود. این برند با کیفیت آمریکایی با نظر کارشناسی متخصصان پوست تهیه و فرآوری می شود و شما به راحتی و بدون دغدغه از مواد تشکیل دهنده می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ضد آفتابی سراوی، 100 درصد معدنی است و روی پوست شما، سدی بسیار قدرتمند در برابر اشعه ساطع شده از آفتاب ایجاد می‌کند. ضد آفتاب‌های معدنی، به عنوان ضد آفتاب‌های فیزیکی نیز شناخته می‌شوند. کارکرد این ضد آفتاب‌ها، جلوگیری از نفوذ اشعه‌های ماورا بنفش به پوست است.
مواد معدنی به کار رفته در فرمولاسیون این ضد آفتاب‌ها، در طول روز روی پوست شما باقی می‌مانند. این ذرات، گاهی اوقات ممکن است مانند یک لایه سفید رنگ روی پوستتان ظاهر شوند. قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

ضد آفتاب CERAVE در فرمولاسیون خود حاوی سرامیدهای ضروری است. سرامیدها به طور طبیعی در پوست همه ما وجود دارند؛ اما برخورد اشعه ماورا بنفش آفتاب به  پوست، می‌تواند باعث تخریب سرامیدها و تضعیف سد ایمنی پوست شما شود. سرامیدهای به کار رفته در ساختار این محصول، سد دفاعی پوستتان را تقویت می‌کند و درصد آسیب‌های پوستی را کاهش می‌دهد.

هیالورونیک اسید در ضد آفتاب

هیالورونیک اسید به کار رفته در ساختار این کرم ضد آفتاب سراوی، قدرت آبرسانی ویژه‌ای را برای آن رقم می‌زند .هیالورونیک، با نفوذ به عمق منافذ پوستی، آب مورد نیاز سلول‌ها را فراهم می‌کند و مانع از دهیدراتاسیون پوست می‌شود؛ همچنین چین و چروک‌های ریز پوستی را رفع می‌کند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌نماید. اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک هستید، سراوی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این ضد آفتاب، دارای فرمولاسیون بسیار ملایم و سازگار با انواع پوست است و استفاده از آن برای کودکان ممانعتی ندارد. به خصوص، اگر پوست حساسی دارید، این ضد آفتاب می‌تواند بهترین محافظ ممکن برای شما باشد. فرمولاسیون این محصول، فاقد عطر و مواد شیمیایی است.

Dr. brandt skincare liquid sun shield SPF50

Dr. brandt ضد آفتابی منحصر به فرد و مایع با فاکتور محافظتی SPF 50 است.

این ضد آفتاب روزانه، به صورت 100 درصد معدنی فرموله شده است. Dr. brandt حاوی اکسید روی غیر نانو است که مانند نوعی سپر دفاعی نامرئی عمل می‌کند. کرم ضد آفتاب Dr. brandt، از پوست شما در برابر نور آبی، مادون قرمز، UVA و UVB ساطع شده از خورشید محافظت می‌نماید.

این ضد آفتاب متفاوت، به صورت مایع تولید شد و بافتی سبک و ملایم را روی پوست ایجاد می‌کند. ساختار قطره چکانی این ضد آفتاب، هماهنگی خوبی با بافت مایع آن دارد و استفاده از این محصول را تسهیل می‌نماید. ضد آفتاب Dr. brandt برای انواع پوست مناسب است و انتخابی ایده‌آل برای پوست‌های حساس به شمار می‌رود. قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

وجود عصاره پلانکتون به علاوه بذر گیاه مریم گلی در فرمولاسیون این محصول قدرت آنتی اکسیدان  و ضد لک ویژه‌ به آن بخشیده است.

پلانکتون موجود در ضد آفتاب

وجود عصاره پلانکتون، تولید ملانین پوستی را کنترل کرده و مانع از هایپرپیگمنتاسیون می‌شود. اگر نگران تیرگی‌ها و لک‌های پوستی خود هستید، ضد آفتاب Dr. brandt می‌تواند شما را نجات دهد و تمام این لک‌های پوستی را از بین ببرد.
بذر مریم گلی به کار رفت در ساختار این محصول ظاهری درخشان و شفاف به پوستتان می‌بخشد. خاصیت مریم گلی، روشن کنندگی است و با استفاده از آن، لطافت و زیبایی پوستتان تامین خواهد شد.
استفاده روزانه و مداوم از این ضد آفتاب، لک‌های پوستی و نشانه‌های پیری را از بین می‌برد و پوستی روشن و یکدست را به شما هدیه می‌دهد. ضد آفتاب Dr. brandt را،  با توجه به درصد بالای رضایت مصرف کنندگان، می‌توان یکی از بهترین کرم های ضد آفتابِ ضد لکِ خارجی معرفی کرد.

Priori Skincare TETRA SPF 55 Lotion

با محصولی سوپر لاکچری و فوق‌العاده از برند فرانسوی Priori آشنا شوید. اگر به دنبال ضد آفتابی همه کاره هستید، این شما و این هم پرفروش‌ترین سپر دفاعی پوست در حال حاضر. این ضد آفتاب، با هر رنگ پوستی هماهنگی ایجاد می‌کند و به سرعت جذب پوست می‌شود.
ضد آفتاب Priori، نمای نهایی مات و جذاب روی پوست ایجاد می‌کند. این کرم ضد آفتاب، فرمولاسیونی کاملا معدنی دارد و حاوی اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم است و برخلاف سایر همتایان خود در بازار، رد سفید و گچی روی پوست به جا نمی‌گذارد؛ در عوض نمای نهایی آن پوششی بی‌رنگ و یکدست بر روی پوست است.
ضد آفتاب Priori، با SPF 55، سپر محافظتی فوق‌العاده‌ای برای پوست خلق کرده است. به یاد داشته باشید که Priori از پوستتان در برابر امواج مادون قرمز، نور آبی و اشعه‌های UVA/UVB محافظت می‌نماید.

معرفی محصولات

در این محصول از دی‌ان‌ای آنزیمی به دست آمد از سویه‌های مختلف میکروبی،استفاده شد است تا از سلول‌های پوست به خاص ترین شیوه محافظت شود.

ضد آفتاب priori، از تغییرات ژنتیکی سلول در اثر تابش اشعه UV جلوگیری می‌نماید و سلامت پوست شما را تضمین می‌کند.ترکیب این مواد در فرمولاسیون Priori ، با طرح کلی اصلاح هدفمند مشکلات پوستی و افزایش قدرت ترمیم سلولی انجام گرفته است و در سطح جهان فناوری بسیار نوینی به شمار می‌رود.

کرم ضد آفتاب Priori، چهار سطح محافظتی برای پوست ارائه می‌دهد. این محصول خطوط ریز، لکه‌های تیره و افتادگی پوستی را اصلاح می‌کند. همچنین، منافذ باز پوست را منقبض می‌نماید و قدرت ترمیم پوست را افزایش می‌دهد. استفاده از ضد آفتاب Priori، پوستی سالم و درخشان را به شما هدیه می‌دهد. قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

EltaMD UV Clear SPF 46

معمولا برای کسانی که با پوست چرب و آکنه دار دست و پنجه نرم می‌کنند، روال انتخاب ضدآفتاب مناسب، فرآیند طولانی و زمان بری است.

اما خبر خوب اینکه،  Elta MD انتخابی شگفت‌انگیز برای پوست‌های مستعد آکنه است. این محصول فرمولاسیونی فاقد چربی دارد و حای ترکیبات التیام بخش و تسکین دهنده است. به همین خاطر، می‌تواند سپر محافظتی ایده‌آلی برای پوست‌های حساس و مستعد آکنه باشد. ضد آفتاب EltaMD، بافت بسیار سبکی دارد و ظاهری شفاف و ابریشمی به پوستتان می‌بخشد.

دیگر اینکه در فرمولاسیون این ضد آفتاب، ترکیبی از مواد آنتی اکسیدان و نیاسینامید فرمول شد است. نیاسینامید، یکی از مشتقات ویتامین B3 است و این ماده با کمک به رشد سد لیپیدی پوست، قدرت ترمیم پوست را تقویت می‌نماید.
قدرت ضد التهابی نیاسینامید، قرمزی ناشی از آکنه، رزاسه و اگزما را از بین می‌برد و پوست را شفاف و یکدست می‌کند. این ویتامین، به عنوان نوعی قابض عمل می‌کند و منافذ باز پوستی را نیز کاهش می‌دهد.

نیاسینامید در ترکیب با مواد آنتی اکسیدان، مانع از فعالیت رادیکال‌های آزاد پوستی می‌شود. این ترکیب شگفت انگیز، از پیری زودرس و افتادگی پوست نیز جلوگیری می‌نماید.

لوسیون ضد آفتاب التا مد، فاقد عطر، پارابن و مواد شیمیایی مضر است و باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک نمی‌شود. ساختار غیر کومدوژن EltaMD، میزان چربی پوست را کنترل می‌کند و مانع از ایجاد جوش و اکنه می‌شود. این محصول، با دو فرمولاسیون رنگی و بدون رنگ تولید و عرض شد است و شما می‌توانید به صورت زیرساز آرایش یا به تنهایی از آن استفاده کنید.

Unsun Mineral SPF 30

اگر از طرفداران ضد آفتاب رنگی هستید، در انتخاب Unsun شک نکنید. این محصول در دو طیف رنگی جذاب و خیره کننده عرضه می‌شود. ضد آفتاب Unsun، بافت مات و فوق‌العاده‌ای دارد که به شکل بی‌عیب و نقصی با رنگ طبیعی پوست شما ترکیب می‌شود.
یکی از ویژگی های این محصول، علاوه بر ضد آفتاب بودن، کاربرد به عنوان پرایمر آرایشی است. Unsun منافذ پوستی را به خوبی کاور می‌کند و ظاهری صاف و یکدست را برای پوستتان ایجاد می‌کند.

ضد آفتاب Unsun فرمولاسیونی کاملا معدنی دارد. این لوسیون برخلاف ضد آفتاب‌های شیمیایی، پیش از ایجاد اثر محافظتی، جذب پوست نمی‌شود؛ بلکه با ایجاد سدی فیزیکی و ضخیم، پیش از جذب شدن، از پوستتان در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب محافظت می‌کند.

قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *