فروشگاه آنلاین

قیمت سرم اوردینری اصل 2023

قیمت سرم اوردینری اصل

قیمت سرم اوردینری اصل

خرید سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری

معرفی و راهنمای خرید سرم اوردینری

بررسی معمولی مراقبت از پوست ضد پیری قیمت رنگ مو لورال اصل

خط مراقبت از پوست معمولی برندی است که من بارها در این وبلاگ درباره آن صحبت کرده ام. امروز می‌خواهم در مورد تجربه‌ام با این برند و نحوه استفاده از محصولات آن‌ها در این بررسی مراقبت از پوست معمولی صحبت کنم.

نکته مثبت این است که محصولات آنها بسیار تخصصی و بسیار مقرون به صرفه هستند. اما در کنار این مزایا، معایبی نیز وجود دارد.

Ordinary چندین محصول دارد و زمانی که می خواهید تصمیم بگیرید از کدام محصولات استفاده کنید، ممکن است گیج کننده باشد.

در این بررسی در مورد محصولات معمولی مراقبت از پوست ضد پیری، در مورد این مسائل، محصولاتی که امتحان کرده‌ام، و تمام مزایای ضد پیری این محصولات صحبت خواهم کرد.

فرمولاسیون معمولی: یک عنصر قهرمان

محصولات The Ordinary حول ایده یک عنصر قهرمان در هر محصول تمرکز دارند.

چه نگران آکنه، ضد پیری، پوست خشک و یا پوست چرب باشید، این محصولات برای رفع مشکلات مراقبت از پوست شما در یک زمان یک جزء برجسته هستند.

من فکر می کنم این یک راه عالی برای آزمایش یک محصول و دیدن اینکه آیا یک ماده می تواند به پوست شما کمک کند یا خیر است.

از آنجایی که اکثر محصولات The Ordinary دارای یک عنصر قهرمان هستند، اغلب برای درمان مشکلات پوستی خود باید از بیش از یک مورد استفاده کنید. مخلوط کردن و تطبیق نباید بدون آموزش مواد تشکیل دهنده انجام شود.قیمت ضد آفتاب ایزدین

محصولات اوردینری

اگرچه ممکن است یادگیری در مورد آنچه در هر محصول وجود دارد و نحوه عملکرد آن (یا کار نمی کند) با سایر محصولات بسیار زیاد یا گیج کننده باشد، اگر شروع به معرفی محصولات معمولی به آرامی در روال مراقبت از پوست خود کنید، می توانید در مورد هر محصول اطلاعاتی کسب کنید. پوست شما را یکی یکی ارائه می دهد.

بررسی معمولی مراقبت از پوست ضد پیری

قیمت این محصولات را نمی توان نادیده گرفت. قیمت آنها به قیمت داروخانه و اغلب ارزانتر از قیمت داروخانه است.

از آنجایی که من همیشه در جستجوی محصولات ضد پیری هستم، یافتن یک محصول موثر اسید، ویتامین C یا رتینوئید با قیمت کمتر از 10 دلار فوق العاده است.

قیمت پایین و مقرون به صرفه آنها به من این امکان را می دهد که چند یا گاهی محصولات زیادی را خریداری کنم که معادل یک محصول مراقبت از پوست لوکس است.

پاک کننده معمولی اوردینری

یک پاک کننده ملایم است که با pH 5.50-6.50 فرموله شده است. این پاک کننده به شکل یک مومیایی ژل مانند سفید است که به راحتی در سراسر پوست پخش می شود.

استرهای ساکارز امولسیون شده آرایش و سایر ناخالصی ها را حل می کنند. پاک کننده به راحتی با آب و دستمال شستشو می شود.

قبل از استفاده، آن را بین 20 تا 30 ثانیه بین کف دست خود بمالید تا بافت آن به قوام روغن مانند تغییر یابد.

در حالی که هیچ روغنی در فرمول وجود ندارد، اسکوالان در فرمول است. این یکی از جدیدترین مواد مورد علاقه من برای مراقبت از پوست است. اسکوالان متعادل کننده چربی، مرطوب کننده، غیر کومدون زا است و به محافظت از سد پوست کمک می کند. نمایندگی فروش اینترنتی محصولات پرومکس

من بافت این پاک کننده را خیلی دوست دارم

این پاک کننده به عنوان اولین پاک کننده به خوبی عمل می کند، زیرا آرایش، آلودگی و روغن را از بین می برد.

این به خوبی با جدیدترین پاک کننده The Ordinary: The Ordinary Glucoside Foaming Cleanser، یک پاک کننده مبتنی بر آب که به عنوان پاک کننده دوم به خوبی عمل می کند، جفت می شود.

اشکال اصلی برای من اندازه کوچک محصول است. لوله 1.7 اونسی دوام زیادی نخواهد داشت، و با اینکه ارزان است، برای رسیدن به اندازه یک پاک کننده معمولی باید چندین عدد بخرید.

به روز رسانی: خوشبختانه، The Ordinary با یک پاک کننده بزرگتر Squalane در یک لوله 5.07 اونس (150 میلی لیتر) عرضه شده است.

محلول تونینگ اسید گلیکولیک معمولی 7٪

محلول تقویت کننده اسید گلیکولیک معمولی 7% یک لایه بردار پوست مبتنی بر شیمیایی است که با 7% اسید گلیکولیک، اسیدهای آمینه، آلوئه ورا، جینسینگ و مشتقات فلفل تاسمانی فرموله شده است.

قیمت سرم اوردینری اصل

قیمت سرم اوردینری اصل

اسید گلیکولیک کوچکترین اسید آلفا هیدروکسی است، به این معنی که می تواند به عمق پوست برسد و سلول های مرده پوست را لایه برداری کند. اگرچه با لایه برداری عمیق تر، پتانسیل تحریک افزایش می یابد.

به همین دلیل است که مشتق فلفل تاسمانی در فرمول گنجانده شده است. این ماده به کاهش تحریک ناشی از مصرف اسید کمک می کند. ریشه جینسینگ و آلوئه ورا نیز برای آرام کردن و تسکین پوست گنجانده شده است.

پوست من را تحریک می کند، بنابراین هر چند وقت یکبار می توانم از این فرمول استفاده کنم. قیمت سرم اوردینری اصل

لاکتیک معمولی 10% + HA

مولکول‌های اسید لاکتیک بزرگ‌تر از اسید گلیکولیک هستند و باعث می‌شوند که نفوذ این ماده در سطح پوست سطحی‌تر باشد. در نتیجه اسید ملایم تری در نظر گرفته می شود و باعث تحریک کمتری می شود.

مانند اسید گلیکولیک The Ordinary، این فرمول حاوی یک مشتق فلفل تاسمانی است که به کاهش تحریک و التهاب مرتبط با استفاده از اسید کمک می کند.

این فرمول همچنین حاوی کراس پلیمر هیالورونات سدیم است، نسل جدید نوع کوچکتر اسید هیالورونیک که به پوست کمک می کند رطوبت را در سطوح عمیق تر برای مدت زمان طولانی تری حفظ کند.

محلول لایه بردار معمولی AHA 30% + BHA 2%

حاوی 30٪ آلفا هیدروکسی اسید (AHA) (گلیکولیک / لاکتیک / تارتاریک / سیتریک)، 2٪ بتا هیدروکسی اسید (BHA) (اسید سالیسیلیک)، کراس پلیمر اسید هیالورونیک، ویتامین B5، هویج سیاه و یک مشتق از فلفل دلمه ای تاسمانی است.

هر دو اسید AHA و BHA لایه های بیرونی پوست را لایه برداری می کنند، در حالی که BHA همچنین احتقان و لک ها را درمان می کند.

یک مشتق فلفل تاسمانی به کاهش سوزش ناشی از مصرف اسید کمک می کند و یک فرم متقابل پلیمری از اسید هیالورونیک پوست را هیدراته و حجیم می کند. ویتامین B5 به بهبود پوست کمک می کند و هویج سیاه به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. قیمت سرم اوردینری اصل

پوست های حساس

این برای کسانی که پوست حساسی ندارند و به دنبال درمان مقرون به صرفه و موثر AHA/BHA هستند ایده آل است.

توجه: معمولی یادآور می شود که نباید از این لایه بردار روی پوست های حساس، لایه بردار یا آسیب دیده استفاده کنید. آنها استفاده از آن را تنها در صورتی توصیه می کنند که شما یک کاربر باتجربه لایه برداری اسیدی هستید و پوست شما حساس نیست.

برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه استفاده از این محصول، لطفاً به این پست مراجعه کنید: نحوه استفاده از محلول لایه بردار معمولی.

وسپانسیون اسید آزلائیک معمولی 10%

این اسید فواید زیادی برای مراقبت از پوست دارد، از مزایای آنتی اکسیدانی و ضد التهابی گرفته تا مزایای ضد باکتریایی و لایه برداری.

آزلائیک اسید مورد علاقه افرادی است که پوست مستعد آکنه دارند، زیرا مشخص شده است که دارای اثر ضد آکنه قابل مقایسه با ترتینوئین، بنزوئیل پراکسید، اریترومایسین و تتراسایکلین خوراکی است.

به آرامی پوست را لایه برداری می کند و به پاکسازی منافذ مسدود شده و از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند تا چهره ای روشن تر و شفاف تر نشان دهد.

آزلائیک اسید همچنین روی هایپرپیگمانتاسیون اثر می گذارد، رنگ پوست را یکدست می کند و علائم پس از آکنه و لکه های پیری را هدف قرار می دهد.

حتی می تواند به ملاسما کمک کند زیرا آزلائیک اسید تیروزیناز را مهار می کند، آنزیمی که در تشکیل ملانین نقش دارد. (ملانین رنگدانه ای است که به پوست ما رنگ می دهد.) قیمت سرم اوردینری اصل

اسید ماندلیک معمولی 10% + HA

اگر تعجب می کنید که چرا این مهم است، وزن مولکولی آن بزرگتر از سایر AHA ها است، که نفوذ را کند می کند و اسید ماندلیک را جایگزین ملایم تری برای سایر AHA ها مانند اسید لاکتیک یا اسید گلیکولیک می کند.

پایه اسید ماندلیک با کراس پلیمر هیالورونات سدیم غنی شده است که می تواند حتی آب بیشتری نسبت به اسید هیالورونیک متصل کند و آن را به یک مرطوب کننده عالی تبدیل می کند.

همچنین با جلوگیری از از دست دادن آب از طریق پوست به محافظت از سد پوستی کمک می کند. این سرم همچنین حاوی مشتقی از فلفل تاسمانی است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است.

لایه برداری سبک

این اسید یک انتخاب عالی برای لایه برداری شیمیایی سبک و ملایم است. این برای نوع پوست تا حدودی حساس من عالی است!

من نتایجی مشابه غلظت های پایین اسید لاکتیک دریافت می کنم. بعد از استفاده از این اسید پوست من صاف تر و روشن تر و شفاف تر می شود.

The Ordinary توضیح می دهد که استفاده از غلظت بالاتر از 10٪ منجر به لایه برداری غیرمستقیم می شود که با استفاده از غلظت های اسید گلیکولیک کمتر بهتر به دست می آید.

اگر پوست شما حساس است، حتی می توانید این سرم اسید ماندلیک را با درمان های دیگر رقیق کنید تا زمانی که تحمل ایجاد کنید.

این یک اسید مستقیم مقدماتی عالی با قیمت بسیار مقرون به صرفه است. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرم اسید ماندلیک The Ordinary، لطفاً بررسی دقیق من را ببینید. قیمت سرم اوردینری اصل

توجه: اگرچه این اسید بر پایه آب است، اما پس از استفاده کمی احساس چربی می‌کند، اما پس از خشک شدن محصول، احساس چربی از بین می‌رود.

سوسپانسیون معمولی ویتامین C 23% + HA Spheres 2%

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است و فواید روشن کنندگی و ضد پیری پوست را به همراه دارد. همچنین تولید کلاژن را تحریک کرده و خطوط ریز و چین و چروک را صاف می کند.

The Ordinary توضیح می دهد که به دلیل غلظت بالای ویتامین C، می توانید در طول چند هفته اول استفاده از محصول تا زمانی که تحمل خود را ایجاد کنید، منتظر گزگز شدید باشید.

اگر خیلی قوی بود، می توانید آن را با سایر کرم ها یا سرم ها مخلوط کنید تا رقیق شود.

حالت پودری سرم

با توجه به پودر موجود در فرمول، این محصول بلافاصله پس از استفاده، حالت شنی دارد. افرادی که پوست حساسی دارند ممکن است به دلیل غلظت بالای اسید اسکوربیک خالص با این ویتامین C مشکل داشته باشند.

متاسفانه این ویتامین C برای پوست تا حدودی حساس من خیلی قوی بود. آنقدر پوستم را نیش زد که مجبور شدم آن را بشوییم.

این ممکن است یک گزینه عالی برای کسانی باشد که پوست حساسی ندارند، زیرا یک فرم واقعاً غلیظ ویتامین C است.

خوشبختانه، ویتامین C دیگری پیدا کردم که برای پوستم کار می کرد که در ادامه به آن می پردازم. قیمت سرم اوردینری اصل

محلول گلوکزید اسکوربیل معمولی 12%

بعد از اینکه در این پست با مقایسه The Ordinary و The Inkey List و The Ordinary در مورد مشکلاتم با ویتامین C Suspension 23% + HA Spheres 2% بحث کردم، یک خواننده مهربان نظر داد که او از محلول گلوکزید Ascorbyl 12% بدون هیچ گونه واکنش جانبی استفاده می کند.

من خوشحالم که بگویم هیچ واکنش نامطلوبی به این محصول ویتامین C نیز تجربه نکرده ام!

آسکوربیل گلوکوزید یک مشتق محلول در آب از ویتامین C است. در حالی که در آب پایدارتر است و نسبت به تیمارهای اسید اسکوربیک قوی تحریک‌کننده‌تر است، اما به اندازه اسید اسکوربیک موثر نیست.

اسید اسکوربیک معمولی 8% + آلفا آربوتین 2%

همچنین به تحریک تولید کلاژن و نرم شدن چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند.

در این سرم تنها سه ماده وجود دارد: پروپاندیول، اسید اسکوربیک و آلفا آربوتین.

این یک فرمول پایدار بدون آب است که ممکن است پس از استفاده اولیه (تا زمانی که جذب شود) کمی چرب به نظر برسد، حتی اگر هیچ روغنی در فرمول وجود نداشته باشد. این به دلیل پروپان دیول است که به عنوان یک حلال و مرطوب کننده عمل می کند و خاصیت مرطوب کنندگی دارد. قیمت سرم اوردینری اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *