فروشگاه آنلاین

فرق ریمل اسنس صورتی و مشکی

فرق ریمل اسنس صورتی و مشکی

فرق ریمل اسنس صورتی و مشکی

فروش به قیمت عمده ریمل اسنس

انواع ریمل اسنس:

در چندین نوع مختلف تولید میشود که نمونه‌ای از این ریمل دو ریمل اسنس صورتی و مشکی است همه‌ی ریمل‌های اسنس خاصیت و ویژگی‌های مختص به خود را دارند البته‌ همه‌ی این ریمل ها از لحاظ ماندگاری با هم مشترک هستند.

و همه‌یشان دارای ماندگاری بسیار بالایی هستند توصیف و وصف این ریمل‌های شگفت انگیز در یک مقاله نمی گنجد به همین دلیل ما در این مقاله بیشتر به معرفی ریمل اسنس صورتی و مشکی میپردازیم. نمایندگی فروش ریمل اسنس

ریمل اسنس صورتی:

یک ریمل بلند کننده‌ی بسیار قوی است ، ریمل اسنس صورتی برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند بسیار کاربردی است این افراد میتوانند با ریمل اسنس صورتی مژه‌های خود را بلند و زیبا بکنند

و از ویژگی‌های ریمل اسنس صورتی بهرهمند شوند این ریمل برس فیبری خارق العاده ای دارد که از به هم چسبیدن مژه‌ها و تجمع و گلوله شدن رنگدانه‌های مشکی این ریمل بر روی مژه‌ها جلوگیری میکند و فرم مژه‌ را بسیار زیبا میسازد البته این نکته را نیز از قلم نندازیم که ریمل اسنس صورتی رنگدانه‌های مشکی دارد و به مزه‌ها رنگ مشکی بسیار زیبایی میدهد.

ریمل اسنس مشکی

این یک ریمل حجم دهنده است ، ریمل‌های حجم دهنده باعث میشوند که مژه پر پشتتر نشان داده شود از همین رو افرادی که دارای مژه‌های نازک و کم حجم هستند از این ریمل استفاده میکنند تا مژه‌هایشان شکل زیباتری به خود بگیرند .

این ریمل خارق العاده رنگدانه‌های مشکی دارد و به مژه‌ها رنگ مشکی میدهد یکی دیگر از خواص ریمل مشکی جلوگیری از به هم چسبیدن مژه‌ها و جداسازی مژه‌ها از یکدیگر است این خاصیت شگفت انگیز ریمل مشکی به دلیل طراحی فوق‌ العاده‌ی برس این ریمل است که حاوی فرچه‌های کوچکتری است که مانع چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر میشوند.

پرفروش ترین ریمل های موجود در دنیا

ریمل مگا ریمل حجم دهنده L’Oréal Paris Air Volume
برداشت اول: من دوست داشتم که طرح بسیار شیک و خاصی داشت، رنگ رزگلد جذاب بود. سر مارپیچ نسبتاً بلند است، تا انتهای مژه ها می رسد و آن ها را در یک حرکت رنگ می کند.

تجربیات مربوط به استفاده از آن: با گذشت زمان، سر کمی رنگ به خود گرفته است، شایسته است به این نکته توجه کنید و آن را بردارید تا به طور تصادفی پلک را با آن آغشته نکنید. این در طی چند هفته استفاده تغییر نکرد، قوام یکسان باقی ماند. کافی بود دوبار باهاش ​​مژه هایم را بکشم، آن هم چون باعث می شد مژه هایم کمی به هم بچسبند. نسبتاً آرام خشک می شود، بنابراین هنگام استفاده از آن آگاه باشید. فقط در یک لایه به خوبی مژه ها را فر می کرد.

ریمل میبلین لش Sensational Sky High

اولین برداشت: من بسته بندی را دوست دارم، جلب توجه می کند، دیدنی است، و سر مارپیچ عالی است، یکی از بهترین هایی که تا به حال استفاده کرده ام.

تجربیات استفاده از آن: کافی بود دوبار با آن روی مژه هایم بروم، در واقع یک لایه کافی بود. او به آنچه که قول داده بود عمل کرد، مژه های بسیار بلند من با او بلندتر شدند. متأسفانه، غنی سازی دیگر آنقدر خوب کار نکرد، و همچنین برای من کمی توده ای شد، اگرچه با گذشت زمان تا حدودی کاهش یافت، اما نه به طور کامل. بهتر بود سر مارپیچ کمی رنگ کمتری می گرفت. عمده فروشی ریمل اسنس

دوام: بسیار بادوام، هیچ ایرادی نداشت. تکان نمی خورد، فقط کمی وقتی عرق می کردم، اما چشمان پاندا هم نبود، بلکه چند نقطه زیر ابروهایم بود. این هم به این دلیل است که مژه های من واقعاً بسیار بلند هستند.

ریمل غنی‌کننده Artistry Studio™ NYC Edition 3-in-1

اولین برداشت: طراحی لوله تمیز و مینیمال است، سر مارپیچ خود کشیده است، به اندازه ای بزرگ است که به راحتی آرایش شود. طراحی آن خوش دست، کاربردی و راحت است.

تجربیات استفاده از آن: سر مارپیچ مقدار عالی رنگ را برداشت، به راحتی روی ستون اعمال می شد. دوبار رنگ آمیزی مجدد کافی بود. برس از این نظر که رنگ جاری نمی شود، مژه ها را به خوبی از هم جدا می کند، اما کمی فر و ضخیم نمی شود. من الان چند هفته است که هر روز از آن استفاده می کنم و کار خود را به خوبی بار اول انجام می دهد.

ماندگاری: پوسته پوسته نمی شود، لک نمی شود، ریزش نمی کند، تمام روز برای من تکان نمی خورد.

شستشو: در مقایسه با ماندگاری آن روی مژه ها، با یک پاک کننده آرایش چرب نسبتاً راحت پاک می شود.

نقاط قوت: آسان برای کار کردن، ماندگاری طولانی، پوسته پوسته نمی شود و رنگ را کاملا می گیرد و مژه ها را به خوبی از هم جدا می کند.

به چه نکاتی توجه کنیم: برای کسانی که می خواهند مژه های غنی و خمیده، ظاهری دراماتیک داشته باشند، کمتر آن را توصیه می کنم وگرنه عالی است.

ریمل اکسترا مشکی Essence Double Trouble

برداشت اول: خیلی زیبا به نظر می رسد، دخترانه، من مخصوصا رنگ صورتی روشن را دوست دارم. طراحیش عالیه، کاملا جا می گیره، نیمی از سرش کمی متراکم تر و مقعره، و اون یکی پراکنده تر و محدب تره، خیلی خوشم اومد.

تجربیات استفاده از آن: مقدار رنگی که می گیرد به اندازه کافی است، مژه های من را سنگین نمی کند و نسبتاً سریع خشک می شود.

بنابراین اگر قبل از رفتن به جایی سریع آن را بمالید، مشکلی ایجاد نمی کند.

کافی است 1-2 بار آن را بکشید، اما اگر هر چند ساعت یک بار دوباره آن را بکشید، ضرری ندارد، در غیر این صورت نسبتا بادوام است. چیزی که بیشتر از همه دوست داشتم این بود که مژه هایم را جدا می کرد و به هم نمی چسبید. فرق ریمل اسنس صورتی مشکی

همچنین آنها را به وضوح طولانی تر کرد و در نتیجه چشمانم بازتر شد. از آنجایی که ضد آب است حتی وقتی چشمانم را کمی مالیدم جدا نشد اما بعد از چند ساعت کمی رنگش محو می شود.

ریمل حجم دهنده کاتریس لش چنجر

اولین برداشت: طرح رنگ صورتی-بنفش متالیک را خیلی دوست داشتم. نگاه کردن به کاور زیبا بسیار زیبا بود، من از بسته بندی محصول در کیفم خوشحال شدم زیرا بسیار باحال به نظر می رسد.

حسی باکیفیت دارد، با وجود اینکه یک قطعه داروخانه است، باز هم جلوه بسیار لوکسی دارد.

نوع برس مورد علاقه من در جعبه پنهان شده بود، یعنی برس بلند و دسته مستقیم با موهایی که از نازک به ضخیم تر می شوند.

من بسیاری از ریمل های دیگر را با اشکال مختلف امتحان کرده ام، مانند خمیده، موهای پلاستیکی، سرهای ریز، اما این نسخه برای فرم چشم و مژه های من بهترین کار را دارد.

تجربیات مربوط به استفاده از آن

حتی در حال حاضر کمی رنگ روی قلم مو زیاد است، با وجود اینکه چند هفته است که از آن استفاده می کنم، بنابراین همیشه باید یک یا دو قلم مو را از آن جدا کنم. لااقل برای من، چون از رنگ قوی روی مژه هایم چندان خوشم نمی آید.

به هر حال بدون پاک کرد رنگ امتحان کردم و رگ های عنکبوتی هم ایجاد نکرد اما رنگ مژه هام خیلی زیاد بود و تاثیر کلی رو زیاد دوست نداشتم. با این حال، پس از برداشتن اضافی، استفاده از برس آسان بود، با چند ضربه به اندازه کافی رنگ روی مژه ها زده شد. کار با او بسیار آسان بود.

من اصلا مجبور نبودم مژه هایم را چندین بار با آن رنگ کنم، یک بار، حداکثر دو بار روی آن ها زدم و با آن به یک اثر کاملا دراماتیک دست یافتم، هرچند که به طور پیش فرض مژه های بلندی ندارم.

به همین دلیل خوشحال بودم که انحنای خوبی ایجاد کرده و مژه هایم را به خوبی بلند می کند.

حتی اگر از فر کننده مژه استفاده نکنم، جلوه ای دیدنی را ارائه می دهد.

مژه ها را نسبتاً خوب از هم جدا می کرد، شاید نقطه ضعف آن این بود که به دلیل مقدار رنگ، در هنگام جدا شدن، رنگ بیشتری روی مژه ها می رفت، بنابراین این جا و آنجا کمی به هم چسبیدند.

با این حال، پس از چندین بار کندن رنگ و فهمیدن این که این ترفند محصول است، دیگر مشکلی با آن نداشتم.

ضدآب هست یانه

محصول ضد آب نیست و بسیار خوب نگه می دارد. بارها صورت و چشمانم را با حوله پاک کردم اما تا پایان تمرین مارپیچ تکان نخورد. ولی یه دوره ای بود (اول شهریور) که هنوز فصل آلرژی بود که خیلی چشمامو مالیدم متاسفانه خیلی تحمل نکرد و یه جاهایی آبریزش کرد.

اما این روشی است که فرد به شدت چشمانش را تکان می دهد.

ضمناً ماندگاری بسیار بالایی داشت، میزان لک شدن آن به میزان مالش مربوط بود، بنابراین اگر بتوانید چشمان خود را به هم نزنید، مژه های شما در تمام طول روز برای همیشه زیبا خواهند بود. فرق ریمل اسنس صورتی مشکی

شستشو: با آب میسلار معمولی شستم، کافی بود دیسک شستشو را چند بار روی چشمانم بکشم و جدا شد.

نقاط قوت: مژه های بسیار بسیار مشکی ایجاد می کند و تاثیر چشمگیری دارد.

به چه نکاتی توجه کنید: ممکن است در ابتدا مقداری رنگ زیاد شود، بنابراین هرکسی که به آن نیاز دارد باید آن را بردارید. با این حال، کسانی که این کار را نمی کنند، می توانند مژه های فوق العاده سیاه و دیدنی را تداعی کنند.

فرق ریمل اسنس صورتی مشکی
فرق ریمل اسنس صورتی مشکی

ریمل مژه 5 بعدی

جعبه بسیار بزرگ است، یک ضمیمه بزرگ خوب روی آن وجود دارد، که همه چیزهایی را که سازنده ادعا می کند محصول می تواند بسازد، نشان می دهد که چقدر طولانی تر، منحنی تر و پرتر می کند، فرق ریمل اسنس صورتی مشکی

همچنین قبل و بعد از آن وجود دارد. عکس، و همچنین تصویری در مورد سر مارپیچ، زیرا این نیز برای بسیاری از ما هنگام خرید ریمل مهم است. این محصول به خودی خود بسیار تمیزتر، ظریف تر، لوله برهنه ساده با رنگ طلایی و حروف مشکی است که دیدن آن دلپذیر است. ریمل به خوبی در دست قرار می گیرد و طول سر نیز مناسب است.

تجربیات استفاده از آن

من فکر می کنم سر مارپیچ به اندازه کافی رنگ را یکباره می گیرد، بنابراین مژه های من بعد از چندین لایه پاهای عنکبوتی پیدا نکردند، اگرچه بدیهی است که نباید زیاده روی کنید، و پس از چند فرو رفتن ارزش آن را دارد که متوقف شود.

از آنجایی که برس صاف و منحنی است، نمی توان تمام خط مژه را به طور همزمان رنگ کرد. در سه قسمت دو گوشه چشم و مژه وسط موفق شدم اما این مزیت را داشت که روی مژه های اول خیلی زیبا رنگ کردم. حرکت به صورت مرحله ای خوب است، هیچ لکه دار شدنی وجود نخواهد داشت.

یک لایه برای مژه های پایینی کافی است، برای مژه های بالا دو یا سه لایه لازم است اما باید اضافه کنم که من مژه های کوتاه، نه خیلی ضخیم و صاف دارم، بنابراین چیزی برای تقویت، بلند کردن و بلند کردن آنها وجود دارد.

او از مواد اولیه ای که من آوردم چیزی را تولید کرد، حتی اگر نتیجه نهایی برای دیگران دیدنی نبود، من از آن بسیار راضی بودم.

مژه ها در چند دقیقه اول بی نقص ترین هستند، پس از آن مقداری از انحنای خود را از دست می دهند، اما پس از آن ساعت ها زیبا می مانند و – مگر اینکه چشمان خود را خیلی خشن مالش دهید – تا پایان آن چشم های پاندا نخواهید داشت. فرق ریمل اسنس صورتی مشکی

به چه نکاتی باید توجه کرد

شستشو: تمیز کردن مژه ها با آب میسلار در شب آسان است، زیرا حتی اگر به نظر برسد که دیگر رنگی روی آن نیست (در پایان روز شدت خود را از دست می دهد) ممکن است تعجب کنیم، اما واقعیت این است که حذف آن بسیار آسان است.

نقاط قوت: من با آن به مژه هایم جلوه ای دیدنی رسیدم و استفاده از آن آسان و راحت بود.

ریمل Avon Euphoric Featherlight

برداشت اول: لوله شکلی خمیده و چاق دارد، برس دسته نسبتاً کوتاهی دارد، اما در کل در دست جا می گیرد و استفاده از آن راحت است.

تجربیات مربوط به استفاده از آن: در ابتدای آزمایش، سر مارپیچ کمتر از حد نیاز رنگ گرفته بود، اما پس از چند بار استفاده تغییر کرد، اکنون پس از چند هفته، مقدار آن کاملاً خوب است. کافی بود 1-2 بار آن را روی مژه ها بمالید تا بیشترین بهره را ببرید. مهارت های او متوسط ​​است،

من ریمل های بهتر، اما خیلی بدتر داشتم. همچنین منحنی، غنی و طولانی می شود، اما تغییر چشمگیری ایجاد نمی کند. ماندگاری رنگش خیلی خوبه، خوب نگه داشت، چکه نکرد، ریزش نکرد که خوشحال شدم.

شستشو: در پایان روز به راحتی جدا می شود، تمام رنگ با آب میسلار و سپس با شستشوی ساده صورت پاک می شود.

نقاط قوت: طراحی خوب، استفاده آسان.

به چه نکاتی باید توجه کرد: به کسانی که نمی خواهند مژه هایشان غیر طبیعی به نظر برسد توصیه می کنم. کار خودش را می کند، اما تفاوت چشمگیری ایجاد نمی کند.

ریمل سوپرا لیفت و کرل کلارینز

برداشت اول: من رنگ سبز را دوست دارم، از مارپیچ های مشکی معمولی متمایز است. سر مارپیچ از همه نظر مناسب است، استفاده از آن آسان است، به اندازه کافی بلند است و استفاده از آن دشوار نبود. تنها چیزی که باید به آن توجه می کردم این بود که هنگام استفاده آن را به سمت راست سر بچرخانم. سر مارپیچ هایی که تا حالا استفاده کردم از همه طرف یکی بود این یکی فرق داره ولی بعد از چند بار عادت میکنی.

شستشو: من توانستم آن را به راحتی بشوییم، من به طور خاص از پاک کننده آرایش چشم استفاده می کنم، برای رنگ ضد آب، همه چیز را پاک می کند.

نقاط قوت: دوست داشتم با یک یا دو ضربه به نتیجه دلخواه برسم و تمام روز دوام داشته باشد، با این حال می‌توانم به راحتی آن را در پایان روز بردارم.

به آنچه باید توجه کرد: اساساً هیچ یک وجود ندارد، شاید توصیه ای باشد: چندین بار خط زدن لازم نیست، فقط نتیجه را بدتر می کند.

ریمل مژه های شاداب

ریمل مژه های شاداب
اولین برداشت: دارای طراحی سیاه و مینیمالیستی و بسته بندی معمولی این برند با فونت معمول است. لوله و در نتیجه ساقه آن کمی کوتاهتر از ریمل معمولی است، اما به همین دلیل برای من راحت تر بود. سر خود اندازه و شکل معمولی دارد، کوتاه‌تر و بلندتر، با میخ‌های پلاستیکی.

تجربیات مربوط به استفاده از آن: وقتی تازه باز می شود، سر هنوز کمی رنگ می گیرد.

اما بعد از چند بار استفاده متوجه شدم که قبل از استفاده چقدر باید پاک شود.

اصولا کار با آن آسان بود، قلم مو رنگ را به خوبی و یکنواخت روی مژه هایم پخش می کرد، از خط مژه پایینی هم سر نمی خورد، بنابراین مجبور نبودم بعد از آن رنگ را از روی پوستم پاک کنم. فرق ریمل اسنس صورتی مشکی

اصلاً زیاد طول نکشید، حدود دو تا کشیدن کافی بود. به جای اینکه به طور قابل توجهی طولانی یا منحنی شود، غنی و جدا می کند. اگرچه آن اثر “دراماتیک” خاصی را ایجاد نمی کند، اما آنچه می تواند انجام دهد برای آرایش روزمره کاملاً کافی است. عملاً در تمام روز، نه تکان می خورد، نه لکه دار می شد، نه می چرخید. صبح استفاده کردم و شب هم همینطور بود. اصلا چشمامو اذیت نکرد یک نکته مثبت ویژه برای بوی آن وجود دارد.

ریمل بابر بابر با سبک و تعریف فوق العاده

طراحی کاملاً ظریف و کم بیان است، من دوست دارم هر جا که هستم آن را بیرون بیاورم.

من در حین استفاده احساس ناراحتی نکردم، خوشبختانه سر برس خیلی ضخیم نیست – من دوست ندارم مژه ها را با آن رنگ کنم، چندین بار چشمانم را با آن لمس کردم و خیلی ناراحت کننده است. ساقه آن به اندازه ای است که باید باشد، خیلی کوتاه نیست، کاملا به من می آید.

تجربیات استفاده از آن: من یک روش آزمایش شده و واقعی دارم که برای رنگ کردن مژه از آن استفاده می کنم و با این مارپیچ نیز عالی عمل کرد.

بعد از اینکه ریمل را از تیوپ خارج کردم، مقدار اضافی آن را از سر برس به سمت دهانه لوله می کشم تا به اندازه ای که بتوانم به راحتی روی مژه هایم پخش کنم، رنگ روی برس باقی بماند. . در حال حاضر، توزیع رنگ هنوز بهینه است، حتی اگر من هر روز از آن استفاده می کنم، برای هفته سوم.

من معمولاً دوبار آن را می کشم، بار سوم فقط اگر بخواهم مژه هایم را که از قبل به شکل ستاره ای مرتب شده بودند با قسمت شانه جدا کنم. از بلند شدن و فر کردنش کاملا راضی بودم، فکر کنم بیشترین تاثیر رو از مژه هام گرفت. نتیجه نهایی غنی شد اما طبیعی بود، به نظر نمی رسید که چشمانم خط خورده باشد.

این جدایی همیشه عالی پیش نمی رفت، اما در مورد اکثر مارپیچ ها اینطور است و بیشتر به این دلیل که مژه های من در ابتدا به صورت توده رشد می کردند.

ریمل Lancôme Hypnôse L’Absolu De Noir

طرح معروف، مشکی با حروف طلایی، کوزه برازنده، خود ظرافت سرمایه برای من. شما باید یاد بگیرید که چگونه از مارپیچ های Hyponse استفاده کنید، بدون آن اثر فقط نیمه موفق خواهد بود، اما اگر تمرین کنید، یک دوستی مادام العمر به دنبال خواهد داشت.

تجربیات مربوط به استفاده از آن: این نوع مارپیچ باید در چند لایه اجرا شود، زیرا لایه اول به سختی قابل مشاهده است، اما این خبر خوبی برای کسانی است که دوست ندارند آن را به صورت ضخیم اجرا کنند.

برای یک اثر دراماتیک، من سه بار روی مژه هایم می روم و مزیت بزرگ آن این است که حتی در این صورت هم نتیجه پاهای عنکبوت توده ای نخواهد بود. مهم است که منتظر خشک شدن لایه ها نباشید، لایه بعدی را بلافاصله اعمال کنید.

پس از خشک شدن، تا زمانی که لازم است ماندگاری دارد. این نوع رنگ لکه نمی‌کند و بادوام است، برای تمام روز مناسب است، اما اگر بعد از کار به یک مهمانی عصرانه می‌روید، نسخه ضد آب را انتخاب کنید. فرق ریمل اسنس صورتی مشکی

ریمل اکستنشن ریمل واندر

من بسته بندی را خیلی دوست داشتم، همیشه دستگاه هایی با ظاهر کمی خلاقانه مانند این را دوست دارم. استفاده از دو رنگ و ترانزیشن محصول را چشم نوازتر می کند و به نظر من درخشندگی تازه و جوانی به آن می بخشد.

دسته به اندازه کافی بلند بود، درست روی دست من قرار می گرفت، و به خصوص خوب بود که قسمتی که در دستم می گیرم به اندازه کافی پهن باشد، بنابراین می توانم همیشه راحت از آن استفاده کنم. به نظر من سر مارپیچ عالی است، نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ.

تجربیات استفاده از آن من همیشه می توانستم مقدار کافی را با آن بزنم، اگرچه برای پخش کامل باید چند بار مژه هایم را با آن صاف می کردم، اما بعد از دو یا سه صاف کردن، مژه ها همیشه کاملاً سفت می شدند.

ضمناً من هرگز نتوانستم آن را با یک انگشت و با هیچ ریملی کاملاً تنظیم کنم. این محصول انتظارات من را برآورده کرد، مژه های من را به هم چسباند، اگرچه این اتفاق معمولا در مورد رنگ های دیگر رخ می دهد،

بنابراین من از این موضوع خوشحال شدم.

از نظر غنی‌سازی، می‌توانم بگویم که هرکسی از این محصول استفاده می‌کند، خوب عمل می‌کند، زیرا مژه‌ها را نه چندان قوی، اما به طور طبیعی غنی می‌کند، بنابراین جلوه‌ای نرم ایجاد می‌کند، که من به خصوص آن را دوست دارم، زیرا من بیشتر هستم. از طرفداران طبیعی بود.

فرق ریمل اسنس صورتی مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *