فروشگاه آنلاین

ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر اصل اسپانیا Fotoprotector ISDIN Fusion Water SPF +50

ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

نمایندگی فروش محصولات لورال

معرفی ضد آفتاب ایزدین

  • حجم 50 میلی لیتر
  • قابل استفاده در اطراف چشم بدون سوزش به علت برخورداری از تکنولوژی ویژه safe eye
  • دارای ترکیبات هیپوآلرژنیک و عدم ایجاد التهاب، خارش و قرمزی برای پوست
  • دارای SPF50 و محافظت بالا از پوست در برابر اشعه UVA\UVB خورشید
  • حاوی هیالورونیک‎ اسید و افزایش‏‌دهنده رطوبت و نرمی پوست
  • حاوی اسید هیالورونیک به عنوان ضدچروک و آنتی اکسیدان
  • فرمولاسیون غیرکومدوژنیک و عدم بروز جوش و آکنه
  • دارای فرمولاسیون سازگار با دمای پوست
  • مناسب برای پوست های چرب و نرمال
  • جذب سریع به علت برخورداری از فیوژن
  • فاقد پارابن، الکل و چربی (oil free)
  • فرمولاسیون قابل بازیافت
  • ساخته شده بر پایه آب
  • مقاوم در برابر تعریق
  • سبک روی پوست
  • حاوی ویتامین E
  • بی رنگ

توضیحات ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر اصل اسپانیا Fotoprotector ISDIN Fusion Water SPF +50

ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر : ضد آفتاب ها نوعی از محصولات مراقبتی می باشند که از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کنند.

اهمیت استفاده ازکرم ضد آفتاب زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم آفتاب، اصلی ترین عامل پیری و چروک پوست است. بسیاری از لک ها و مشکلات پوستی از قرار گرفتن در مقابل آفتاب، بدون حفاظت ناشی می شود که در دراز مدت احتمال بروز سرطان پوست را افزایش می دهد.

هنگام خرید کرم ضد آفتاب باید به نوع پوست دقت شود تا بهترین گزینه را انتخاب کرد. عوامل متعددی از جمله ترکیبات، برند و کیقیت در قیمت کرم ضد آفتاب موثر هستند. در حالت کلی کرم ضد آفتاب خارجی از کیقیت بالاتری نسبت به کرم ضد آفتاب ایرانی برخوردار است. قیمت ضد آفتاب ایزدین 2023

ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر

ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر

SPF50 در این محصول، پوست را از آسیب اشعه‏‌های UVA\UVB خورشید، درامان نگه می‏‌دارد و محافظت کامل و بالا از پوست در برابر نور آفتاب ایجاد خواهدکرد. این ضدآفتاب فوق‏‌العاده سبک روزانه، به‌‎سرعت جذب پوست می‌‏شود و درعین‌‏حال باعث آبرسانی فوری پوست نیز می‏‌شود. این عملکرد به‎‌لطف وجود هیالورونیک‏‌اسید در ترکیبات ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر است که یک ماده جاذب رطوبت طبیعی و قوی پوست محسوب می‌‏شود.

این ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب، غیرکومدوژنیک، فاقد روغن و چربی است و احتمال ایجاد جوش و آکنه پوست را به حداقل می‏‌رساند. ضدآفتاب بدون رنگ ISDIN را می‌‏توانید با خیال راحت در هنگام روز و حین فعالیت‏‌های خارج از منزل خود استفاده کنید و به‏‌دلیل قدرت پخش بسیار بالا، حجم کم آن را تا مدت‏ طولانی مصرف نمایید.

ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

نظریان مردم درباره ضد آفتاب ایزدین

طبق آماری که برند ایزدین از مصرف‌کنندگان خود منتشر کرده‌ ‏است، ۹۶.۶% از آنان، افزایش آبرسانی در پوست خود مشاهده کردند و ۸۱% افراد شرکت‌‏کننده در نظرسنجی نیز متوجه جذب فوری ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر به پوست شدند.

ضد آفتاب صورت فاز آب با بافت فوق سبک، آبرسانی شدید و جذب فوری که محافظت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش را تضمین می کند.

غیر کودوژنیک بدون روغن، بدون چربی. هیپوآلرژنیک، فرموله شده برای به حداقل رساندن خطر آلرژی. نمایندگی محصولات پرومکس

ویژگی های ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر ؟

  1. محافظت بالا از پوست همراه با SPF50 در برابر اشعه UVB و UVA
  2. قابل استفاده بر روی پوست مرطوب ولی استفاده آن روی پوست خشک توصیه می شود
  3. بدون ایجاد حساسیت : حتی برای استفاده پوست ظریف اطراف چشم
  4. دارای ترکیب فاقد چربی و روغن های معدنی
  5. با جذب سریع دارای بافتی آبکی و مایع
  6. مناسب پوست های آتوپیک : پوست های دارای بیماری مزمن همراه با التهاب و خارش
  7. ضد آب : مقاوم در برابر آب و رطوبت
  8. سازگار با محیط زیست : متشکل از مواد زیست تخریب پذیر

نسل جدید ضدآفتاب های ISDIN برای استفاده روزانه که ترکیبی بهینه از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، تحمل عالی پوست و کاهش اثرات محیطی است.

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش بالا

حفاظت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش در آزمایشگاه ارزیابی شده است (ISO 24444 و (ISO 24443) حفاظت در شرایط تابش خورشیدی بالا ارزیابی شده است.

فیوژن واتر دارای حفاظت بالای SPF50 در برابر اشعه ماوراء بنفش و UVB است که آن را برای استفاده روزانه در حین فعالیت های خارج از منزل ایده آل می کند.

فرمول تکنولوژی Wet Skin هیچ سفیدی بر جای نمی گذارد و تضمین می کند که فیوژن واتر زمانی که روی پوست مرطوب استفاده می شود محلول یا بی اثر نمی شود.

فرمول انحصاری ISDIN استفاده کامل روی صورت را بدون قرمزی، التهاب یا خارش می‌دهد.

ایده آل برای انواع پوست

فیوژن واتر برای پوست های خشک، چرب و حساس از جمله آتوپیک مناسب است. بافت فوق العاده سبک و روکش ابریشمی آن را به گزینه ای عالی برای استفاده روزانه به عنوان آخرین مرحله در هر روتین مراقبت از پوست، قبل از استفاده از آرایش تبدیل کرده است.

ضد آفتاب ایزدین بی رنگ، یک ضدآفتاب روزانه ۵ ستاره

 محافظت بالا از اشعه‏‌های UV

همان‎طورکه گفته‎‌شد، این محصول علاوه‌‏بر UVB، از پوست در برابر اشعه ماوراءبنفش قوی‎‌تر یعنی UVA نیز محافظت می‏‌کند و جزو ضدآفتاب‌‏های با طیف اثر گسترده است. قدرت محافظت ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب در آزمایشگاه و تحت شرایط خورشیدی کاملا واقعی آزمایش و اثبات شده ‏است.

۲- عدم ایجاد تحریک و التهاب چشم‏‌ها

فرمولاسیون انحصاری ISDIN، امکان استفاده از محصول را برای کل صورت فراهم می‌‏کند چراکه باعث ایجاد قرمزی، التهاب و خارش در چشم‏‌ها نمی‏‌شود.

۳- تحمل‎‌پذیری مناسب پوست

به‌‏دلیل فرمولاسیون هیپوآلرژنیک، احتمال ایجاد آلرژی در پوست به حداقل می‌‏رسد و برای انواع پوست ازجمله پوست‏‌های خشک، چرب، حساس و دارای آتوپیک مناسب است. بافت فوق‏‌العاده سبک، لطیف و ابریشمی، ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر را به گزینه عالی برای استفاده روزانه در آخرین مرحله از برنامه مراقبت از پوست شما تبدیل می‏‌کند.

دارای فناوری Wet Skin

فرمولاسیون دارای فناوری Wet Skin پس از مصرف هیچ‏گونه رنگ سفیدی از خود برجای نمی‏‌گذارد و کاملا جذب پوست می‏‌شود. همین‌‏طور به شما اطمینان می‏‌دهد که استفاده از ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب بر روی پوست مرطوب، باعث محلول یا بی اثرشدن آن نمی‏‌شود.

دارای فرمولاسیون Sea Friendly

ISDIN با فرمولاسیون مخصوص خود، از پوست و کل سیاره به‎‌طور همزمان مراقبت می‌‏کند و بیشتر ترکیبات ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر را از مواد زیست تخریب‌‏پذیر طراحی نموده ‏است. بیش از 60% ترکیبات آن تنها در 28 روز در محیط‌‎های آبی تجزیه می‌‏شود. به همین دلیل اگر سبک زندگی شما با حفاظت از محیط زیست عجین است، می‌‏توانید با خیال راحت از این محصول حتی در سواحل و دریا استفاده کنید.

طرز استفاده ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر

۳۰ دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض آفتاب، مقداری از ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب را روی پوست خشک یا مرطوب خود بزنید و به‏‌طور مساوی در کل صورت پخش کنید. به‏‌دلیل اندازه کوچک، می‌‏توانید به‎راحتی آن را در هنگام سفر و در کیف لوازم آرایشی همراه خود داشته باشید.

  • از این ضد آفتاب ایزدین بی رنگ در آخرین مرحله از روتین مراقبت از پوست و قبل از آرایش استفاده نمایید.
  • هر ۲ ساعت یکبار و بعد از تعریق و شنا، مجددا محصول را تمدید کنید.
  • فراموش نکنید که کاهش میزان مصرف، منجر به کاهش میزان محافظت از پوست می‌‏شود.
  • از قراردادن ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر در دسترس کودکان و همین‌‏طور در معرض نورمستقیم خورشید و یخ‌‎زدگی جلوگیری نمایید.

نظرات برخی از مصرف کنندگان خارجی ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر :

  • من از وقتی که از این ضدآفتاب استفاده می کنم، هرگز دچار آفتاب سوختگی نشده ام. همچنین بافت سبکی دارد که به راحتی جذب می شود و از زیر میکاپ نیز می توان استفاده کرد.
  • ضدآفتاب ایزدین علاوه بر اینکه از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند پوست را آبرسانی نیز می کند. همچنین بافت سبکی دارد و به راحتی جذب پوست می شود.
  • ضدآفتاب ایزدین بافت بی نظیری دارد و به سرعت در عرض سه ثانیه و بدون باقی گذاشتن رد سفیدی جذب پوست می شود.
  • برخلاف سایر ضدآفتاب های دارای فاکتور محافظتی بالا، ضدآفتاب ایزدین بافت سبکی دارد و روی پوست حالت سنگینی و چرب باقی نمی گذارد و به سرعت جذب پوست می شود.
  • مدتی است که از ضدآفتاب ایزدین استفاده می کنم و کاملا راضی هستم. بافت سبکی دارد و روی پوست حالت چسبناک ندارد. و همچنین در شرایط آب و هوایی خیلی گرم نیز به خوبی از پوست محافظت می کند.

SPF ضد آفتاب ها به چه معنا است؟

برای سلامت پوست در برابر اشعات مضر نور آفتاب، استفاده از محصولات ضد افتاب ضروری و نیاز می باشد. اما تا به حال به این توجه کرده اید که SPF درج شده روی ضد آفتاب ها به چه معنا است؟ اگر بسته بندی روی محصولات ضد آفتاب را مطالعه نمایید واحدی به نام SPF روی آن ثبت میباشد. که نشان دهنده میزان مراقبت از آن ضد آفتاب در برابر اشعه های خورشید می باشد.

بدین صورت که هرچقدر میزان SPF درج کرده روی محصول بالاتر رود، مدت زمان محافظت ضد آفتاب در برابر آسیب اشعه های خورشید بر روی پوست نیز افزایش می یابد. البته همیشه استفاده از یک ضد آفتاب با SPF بالا نیاز نبوده و بستگی به نیاز شما می توانید. از درجه های مختلف آن خرید و استفاده نمایید تا پوستتان از آسیب های نور خورشید در امان بماند.

اما SPF 50 از نرمال ترین نمونه های این محصولات می باشد که می توانید در روتین روزمره خود از آن استفاده نمایید. ضد آفتاب بی رنگ فیوژن واتر ایزدین SPF 50 نیز از این نمونه محصولات مراقبت از پوست می باشد. که استفاده از آن می تواند بسیار به شما در کاهش آسیب های نور خورشید کمک نماید.

ترکیبات ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن واتر :

Aqua (آب) ، اکتوکریولن ، پروپانیدول ، بوتیل متیوکسیبنزویلمتان ، اتیل هگزیل سالیسیلات ، پلی متیل متاکریلات ، دی دی ، فنیل بنیل بنزیمیدازول سولفونیک ، پالیزیلیکون -15 ، 1 پریودیلیکون ، گلییکول دیکاپیلن دیکاپریلات/دیکاپرات ، بیسیکلین گلییکول دیکاپرات 2-هگزان دیول، هیدروکسی استوفنون، پلی سوربات 60، PEG-10 دایمتیکون، هیالورونات سدیم، توکوفریل استات، صمغ زانتان، کاپریلیل گلیکول، عطر (رایحه)، دی سدیم EDTA، PEG-8، توکوفرلون آسیدیکور، سیکوربیکور اسید.

برند ایزدین :

ایزدین در سال 1973 در بارسلون اسپانیا تاسیس شد و بیش از 45 سال است. که محصولات مراقبتی، دارویی و لوازم آرایشی خود را با فرمول منحصر به فرد و با کیفیت تولید می کند. ایزدین یک شرکت پیشرو در زمینه محصولات مراقبت از پوست در اروپاست و با متخصصان پوست زیادی همکاری می کند. به همین دلیل همواره نام این برند در کنار برندهای معتبر دیگر در لیست بهترین برندهای پوستی به چشم میخورد. برند ایزدین در بیش از 40 کشور دنیا شعبه دارد و بر این باور است که هر کسی لیاقت داشتن پوستی سالم را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *