شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی  به دقت ملاحظه فرمایید. 

فروشگاه پوریا1پیرو قوانین تجارت الکترونیک می باشد
و نیز ورود کاربران به وب‏‌سایت پوریا1به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات پوریا1 است.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پوریا1 از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است
و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است،
به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه پوریا1اقدام نماید.

 ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است
و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه پوریا1 به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه پوریا1 به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.
فروشگاه پوریا1 همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید.
با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه پوریا1 به پایان برسد،
حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه پوریا1 محفوظ است
و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.
بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست،
سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. فروشگاه پوریا1مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری،
پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه پوریا1 محفوظ است.

 خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه پوریا1 همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند
تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و
اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است
که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه پوریا1 تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای
تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

 سرویس مهلت اصل بودن محصول 72 ساعته فروشگاه پوریا1

  • چنانچه کالای ارسال شده برگ اصالت غذا ودارو نداشته و یا اصل نباشد مشتری میتواند تا 72 ساعت کالای مورد نظر را عودت بدهد .

 

  • لازم به ذکر است هزینه برگشت کالا به عهده خریدار میباشد.
  • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه پوریا1 دریافت نشود،
  • امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه پوریا1 به اتمام برسد،
  • و فروشگاه پوریا1 امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد،
  • می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 عودت و برگشت کالا

اگر کالای خریداری شده معیوب باشد:
معیوب بودن کالا باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق شماره های مندرج در فاکتور اطلاع داده شود
تا مشکل شما در سیستم ثبت گردد و هماهنگی های لازم صورت پذیرد.
اگر کالای خریداری شده از نظر ظاهر یا مشخصات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود
تا هماهنگی های لازم جهت رفع مشکل صورت پذیرد.
لازم به ذکر است که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است
در جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی جزئی داشته باشد
که به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت مشخصات کلی درج شده در سایت می باشد.
تذکرها
تذکر1 : محصولاتی که گزینه انتخاب رنگ و طرح ندارند به صورت تصادفی ارسال می شوند و توضیحات درج شده توسط مشتری، تعهدی برای فروشگاه ایجاد نمی نماید.
تذکر2 : تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار می باشد.
اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا،موجودی کالا به اتمام برسد،
فروشگاه به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می نماید.
بدیهی است در صورت اختلاف قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی،مابه التفاوت محاسبه می گردد.
تذکر 3 : اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت آن در مراحل تعویض و مرجوعی به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند
و فروشگاه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و تعهد بازپرداخت وجه کالا(درج شده در فاکتور) به مشتری را می پذیرد.
توجه 4: در صورت باز شدن بسته بندی یا پلمپ و آسیب رساندن به جعبه، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

به هنگام برگشت محصول خود به موارد زیر توجه داشته باشید :
نوشتن هرگونه توضیحات،آدرس و یا هر مورد دیگری بر روی فاکتور ،پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت مرجوع را از بین خواهد برد.(در صورت
لزوم،توضیحات خود را در برگه ای جداگانه ارائه دهید)
هزینه برگشت کالا پس از تاییدیه کارشناسان مربوطه ظرف مدت 5 الی 7 روز کاری به حسابتان واریز می گردد.
هزینه برگشت کالا به غیر از پست سفارشی بر عهده مشتری می باشد و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها (هزینه پست پیشتاز،پست ویژه،تیپاکس و…) ندارد.
هزینه پست سفارشی بر اساس تعرفه های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت می گردد
و ارسال تصویر رسید پستی به کارشناسان پشتیبانی الزامی می باشد.
تذکر 1 : پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی،در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع داده شده باشد
و بدون ایراد تشخیص داده شود،همان محصول برای مشتری ارسال می شود
که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده ی مشتری خواهد بود.در صورت
استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد،فروشگاه هیچ گونه مسوولیتی نخواهد داشت.
تذکر  2 : در صورت خرید کالا به همراه گارانتی، خدمات پس از فروش و گارانتی کالا تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و فروشگاه  هیچ گونه مسئولیتی
در قبال آن ندارد.

کدام کالاها قابل تعویض نمی باشند؟
– محصولات آرایشی-بهداشتی،لوسیون ها،عطر و ادکلن مطابق قوانین وزارت بهداشت تعویض سلیقه ای ندارند