مقالات

سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        فروشگاه اینترنتی پوریا کالا

        فروش محصولات برقی برند های

        1- پرومکس

        2- رمینگتون

        3- پروویو

        4- فیلیپس

        5- براون

        6- مک استایلر

        7- نیونایس

        8- بابیلیس

        سشوار خانگی

        مقالات آرایشی و بهداشتی و سلامت

        مجله زیبایی و سلامت  با هدف راهنمایی و بالا بردن آگاهی مصرف کنندگان محصولات زیبایی و آرایشی ایجاد شده است. این مجله با انتشار محتوا کاربردی و معتبر، متناسب با نیاز کاربران سعی در ارائه مطالب علمی و قابل استفاده پیش از خرید و مصرف محصولات زیبایی و بهداشتی را دارد.

         

        همه چیز درباره کاشت ناخن

        کاشت ناخن یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی ناخن در دنیا می‌باشد که حتی برای آن همایش و کلاس‌های آموزش کاشت ناخن در سرتاسر دنیا برگزار می‌شود. بانوان به دلایل متفاوتی کاشت ناخن را انجام می‌دهند. برخی فقط برای زیباتر شدن ناخن و برخی دیگر هم صرفاً برای دیده نشدن مشکلات ناخن‌هایشان از قبیل شکنندگی و بد فرم بودن این کار را انجام می‌دهند. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        در کاشت ناخن ابتدا

        در کاشت ناخن ابتدا سطح ناخن‌ها به وسیله سوهان برقی ناخن تراشیده می‌شود، این کار از برجسته شدن ناخن‌ها جلوگیری کرده و باعث می‌شود تا طبیعی تر به نظر برسند. حدالامکان سعی کنید کاشت ناخن را نزد یک ناخن کار حرفه‌ای و در یک سالن مجهز و بهداشتی انجام دهید در غیر این صورت امکان دارد ناخن‌هایتان عفونت کنند.

        اگر بعد از انجام مراحل کاشت، ناخن شما دچار شکنندگی یا سایر مشکلات شد، به هیچ وجه نگران نباشید زیرا قابل ترمیم است. ماندگاری و دوام بالا از دیگر فواید بهترین روش کاشت ناخن است و کمتر پیش آمده که شخصی بعد از طی کردن فرایند کاشت، از ناخن‌های خود ناراضی باشد.

        انواع روش‌های کاشت ناخن

        کاشت ناخن در طراحی‌های مختلف مناسب با سلیقه‌های گوناگون انجام می‌شود زیرا در کاشت ناخن تنوع زیادی از سایزها و رنگ‌ها وجود دارد. طی کردن مراحل و آموزش کاشت ناخن بسیار سخت می‌باشد چون دارای قابلیت‌های متعددی می‌باشند که هر کدام روش‌ها و ابزار مورد نیاز خود را دارند.

        آیا میدانید بهترین روش کاشت ناخن چیست؟ کاشت ناخن در دو روش خلاصه می‌شود که هر کدام حالات گوناگون و ماندگاری متغیر خود را دارند. این دو روش عبارتند از: کاشت ناخن به وسیله مواد پودری و کاشت ناخن با استفاده از مواد ژله‌ای، سایر روش‌ها زیر شاخه‌ای از این دو روش هستند که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

        کاشت با پودر

        کاشت با پودر از رایج‌ترین روش‌های کاشت ناخن است. مواد کاشت ناخن به روش پودر(اکرلیک) باآب و هوای خشک مانند تهران سازگارتر است. دوام بالا، قیمت مناسب، ظرافت و زیبایی ناخن از مزایای این روش است.

        در این روش ابتدا ناخن مصنوعی را چسبانده و به اندازه دلخواه کوتاه می‌کنند، سپس موادی که با ترکیب اکریلیک و لیکوئید بدست آمده را روی سطح ناخن استفاده می‌کنند. همچنین می‌توان با استفاده از پرایمر و کشیدن سوهان روی سطح ناخن کاشته‌شده مقاومت و استحکام ناخن‌ها را بالا برد.

        کاشت با ژل

        اگر شما ناخنی ظریف و براق می‌خواهید، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی (آسم) رنج می‌برید و اگر بدون استفاده از دستکش شستشو زیادی در روز انجام می‌دهید، می‌توانید بدون هیچ ضرری از بهترین روش کاشت ناخن یعنی کاشت با ژل استفاده نمایید.

        در آموزش کاشت ناخن با ژل، ابتدا سوهان‌کشی و مانیکور بر‌روی ناخن‌ها انجام می‌شود. سپس با استفاده از بیلدینگ ژل، فینیشینگ و تاپ‌شاین لایه‌ای بر روی سطح ناخن‌ها ایجاد می‌شود. پس از هر بار استفاده از ژل بر‌روی ناخن‌ها باید دست‌ها را داخل دستگاه UV-LED قرار دهیم.

        ماده کلینزر

        همچنین با استفاده از ماده کلینزر می‌توانید چسبندگی ژل را از بین ببرید. کاشت با ژل از ماندگاری بالایی برخوردار است و توانایی‌های یک ناخن‌کار حرفه‌ای می‌تواند به ماندگاری آن اضافه کند، به همین دلیل توصیه می‌شود برای کاشت ناخن به افراد حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید. در ضمن کاشت با ژل هیچ گونه آسیبی به ناخن شما وارد نمی‌کند. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        کاشت اکلیلی

        این روش از بهترین روش کاشت ناخن در بین بانوان است. در این روش با استفاده از اکلیل در قسمت فرنچ ناخن‌ها، می‌توانید طرح دلخواه خود را بر‌روی ناخن‌ها پیاده کنید. این نوع کاشت وجه‌ای کلاسیک، جذاب و ساده‌ای دارد و برای بانوانی که به دنبال طرح‌های مختلف با رنگ‌های جذاب هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

        انواع مختلفی از اکلیل‌ها وجود دارند و تفاوت آنها در اندازه دانه‌های اکلیل و نحوه استفاده آن‌ها در طراحی ناخن می‌باشد. انواع  اکلیل‌ها عبارتند از: شوگر، داستر، شیمر و اکلیل درشت که هر کدام روش کاشت مخصوص خود را دارند.

        کاشت اکلیلی از بهترین روش کاشت ناخن در بین بانوان است. در این روش با استفاده از اکلیل در قسمت فرنچ ناخن‌ها، می‌توانید طرح دلخواه خود را بر‌روی ناخن‌ها پیاده کنید.

        کاشت قالبی

        در این روش به وسیله قالب، مواد مورد نیاز کاشت را داخل قالب‌ها ریخته و آن‌ها را بر‌روی صدف ناخن قرار می‌دهیم. سپس بعد از چند ثانیه قالب‌ها را از مواد روی ناخن جدا ‌می‌کنیم. متاسفانه این روش از دوام و ماندگاری پایینی برخوردار است و ناخن‌ها امکان شکسته شدن را دارند. این روش در گذشته، مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی اکنون کمتر افرادی پیدا می‌شوند که از این روش استفاده کنند.

        کاشت ناخن قالبی

        کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.

        به دلیل ضخیم بودن کاشت ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف می‌شود.

        کاشت ناخن میکس

        همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله‌ای است. در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می‌دهید. بعد از سوهان کشی فقط لایه‌ای از ژل را روی ناخن می‌گذارند و داخل دستگاه یو وی ال ای دی خشک می‌کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت‌ها کمی گران تر است.

        همچنین تیپی که برای کاشت میکس شخص استفاده می‌کنیم، توجه کنید که دقیقا باید اندازه سر هر انگشت باشد. برای از بین بردن خط بین تیپ و ناخن از سوهان 180 استفاده می‌کنیم به نحوی که سوهان اصلا روی ناخن شخص کشیده نشود. مواد را با فاصله خیلی کم و تقریبا 1 میلی متر از پوست روی ناخن بکشید و به پوست نچسبد. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        کاشت هایلایت(بیبی بومر)

        کاشت هایلایت از زیر شاخه‌های کاشت ناخن گریم است که در آن از دو رنگ مختلف به گونه‌ای استفاده می‌کنند که رنگ‌ها در میانه ناخن در یکدیگر محو گردند و هیچ خط فرضی در میان آنها مشخص نباشد به همین علت نام دیگر روش کاشت ناخن هایلایت، کاشت بیبی بومر است.

        در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن‌ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV-LED قرار می‌دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن‌ها (فرنچ ناخن) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می‌نمائیم.

        عمق رنگ سفید

        عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن تا نوک ناخن را مواد گذاری می‌کنیم. سپس به وسیله گیره مخصوص دو طرف ناخن را سفت کرده و به مدت 120 ثانیه در دستگاه UV قرار داده و در آخر سوهان کاری انجام داده و پس از زدن لایه ای از تاپ شاین بر روی ناخن‌ها مجددا در دستگاه قرار می‌دهیم.

        کاشت ناخن یکی از تکنیک و روش های جذاب امروزی است که توسط متخصصین ناخن در سرتاسر دنیا انجام می شود.

        رعایت نکات مهم بعد از کاشت ناخن

        بعد از کاشت ناخن سعی کنید با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، همچنین احتیاط کنید که به ناخن‌ها ضربه‌ای وارد نشود. حدالامکان از تماس با آب و مواد شوینده خودداری کنید و در مواقع ضروری سعی کنید از دستکش استفاده کنید.

        سعی کنید طول ناخنی که می‌خواهید بکارید را مناسب با کارهای روزمره‌ای که انجام می‌دهید، انتخاب کرده تا از شکستن و ترک برداشتن ناخن‌ها جلوگیری کنید. همچنین دو الی سه بار در روز ناخن‌هایتان را برای افزایش استحکام چرب کنید.

        توضیحات

        1. حتی الامکان از آب و مواد شوینده کمتر استفاده شود.
        2. بعد از هر شست و شو دست‌ها و انگشت‌ها و سطح ناخن‌ها را مرطوب و چرب نگهدارید.
        3. از لاک پاک کن بدون آستون استفاده کنید. (دست‌ها را حتماً بعد از استفاده بشوئید.)
        4. یک هفته لاک زده و یک هفته به ناخن‌ها استراحت دهید و سطح آنها را از هر موادی پاک کنید.

        علت ترک خوردن ناخن کاشته‌شده

        کاشت با ژل در در مکان‌های خشک یکی از دلایلی است که باعث ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود، سوهان کشیدن بیش از حد ناخن‌ها، اگر از قلم مویی که استفاده شده آغشته به لیکویید نشده باشد باعث شده تا ناخن‌هایتان ترک بخورند. استفاده کمتر از حد مورد نظر مواد برای کاشت ناخن هم یکی از دلایلی است که باعث ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود.

        به یاد داشته باشید هر چند وقت یک بار ناخن‌ها برداشته شوند تا ناخن‌های طبیعی نفس کشیده و استراحت کنند. اگر علاقمند به کاشت ناخن هستید، تنها برای مدت کوتاه از ناخن کاشت شده، استفاده کنید، اگر مایل به انجام این کار هستید، حتما به سالن‌های زیبایی معتبر مراجعه کرده و از کیفیت مواد مورد استفاده اطمینان کسب کنید. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        خصوصیات و کاربرد انواع ژل لاک ناخن

        دانستن خصوصیات و کاربرد انواع ژل لاک ناخن برای خانم‌هایی که به‌دنبال روشی مناسب برای فراگیری خدمات تخصصی کاشت ناخن و طراحی ناخن هستند، توصیه می‌شود. برای زدن ژلیش ناخن بر روی صدف ناخن خود نیاز به ابزارهایی دارید که حتما قبل از شروع کار باید آنها را تهیه نمایید. در این مطلب وسایل ضروری ژلیش ناخن را بیان نموده‌ایم که با فراهم نمودن آنها می‌توانید به راحتی در خانه یا سالن‌های تخصصی، ناخن‌های خود را ژلیش نمایید.

        لاک ژل همان لاک قدیمی

        لاک ژل همان لاک قدیمی است با این تفاوت که به دلیل اضافه شدن ژل دوام بیشتری دارد. اگر با لاک ژل‌ها آشنایی داشته باشید، بیس کات یا بیس پرایمر به عنوان لایه چسبنده و محافظ صدف ناخن عمل می‌کند. همچنین با ایجاد کردن یک لایه باعث بالا رفتن مقاومت ناخن می‌شود و از ترک و شکستگی ناخن جلوگیری می‌کند.

        لاک ژل‌ها نسبت به لاک‌های معمولی درخشش بیشتری دارند

        لاک ژل‌ها نسبت به لاک‌های معمولی درخشش بیشتری داشته و بر روی ناخن‌های طبیعی و کاشته شده مورد استفاده قرار می‌گیرند و نه تنها به صدف ناخن آسیب نمی‌زنند بلکه با ایجاد لایه مقاوم بر سطح ناخن از شکسته شدن ناخن‌ها جلوگیری می‌کنند.

        ژلیش ناخن یا همان لاک ژلیش با کاشت ناخن به روش ژل متفاوت است و این ژلیش ناخن تنها برای طراحی ناخن و استفاده از رنگ‌های مختلف برای زیباتر کردن ظاهر ناخن استفاده می‌شود و تغییری در فرم یا بلندی ناخن شما ایجاد نمی‌کند. در واقع این همان ژلیش ناخن طبیعی است.

        4 محصوب بیس پرایمر، تاپ شاین، تاپ مات و رابر بیس از برند راستلی موجود در فروشگاه ساریکا شاپ می‌باشد.

        دسته‌ بندی موارد لازم برای ژلیش ناخن

        کاشت ناخن، یکی از تکنیک‌های جذاب و دوست‌داشتنی در طراحی استایل بانوان خوش تیپ، ژلیش ناخن است. ژلیش ناخن، همان لاک کلاسیک است که با اکریلیکِ ژل‌مانند مخلوط شده،‌ لاک موقت محسوب می‌شود و گاهی دوام و کارایی بیشتری از لاک دائمی دارد. اسم محصول لاک ژل GEL POLISH است که نام برند محصول بوده و عموم آن را ژلیش می‌خوانند. لاک ژل‌ها معمولا دسته بندی‌های محتلفی دارند که عبارتند از:

        بیس کات(Base Coat)

        بیس کات را می‌توانید به عنوان اولین لایه روی ناخن‌ها استفاده کرده تا از تغییر رنگ و زردی ناخن جلوگیری شود و علاوه بر این با چسبیده شدن بهتر لاک بر روی ناخن ماندگاری آن نیز افزایش ‌یابد. همچنین برای دوام ژل لاک، ابتدا یک لایه بیس کات روی ناخن زده و با استفاده از آن استحکام را بین لاک و ناخن به خوبی برقرار کنید.

        اگر ابتدا از بیس کات استفاده کنید، لاک ناخن به طور یکنواختی اعمال می‌شود. همچنین استفاده از بیس کات از تیره شدن رنگ ناخن جلوگیری می‌کند. پوشاندن نقص های جزئی و افزایش درخشش ناخن از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

        تاپ کات(Top Coat)

        تاپ کات (Top coat) باعث تشکیل یک لایه محافظ براق بر روی لاک می شود.این لایه علاوه بر محافظت از لاک در مقابل پریدگی و لب پر شدن نیز، مانع از تاثیر آفتاب بر روی لایه لاک ژل شده و در نتیجه رنگ لاک همواره ثابت و براق باقی خواهد ماند.

        برای افزایش درخشندگی و ماندگاری لاک ناخن‌هایتان، زدن یک لایه بیس کت (base coat) و یک لایه تاپ کت (top coat) را فراموش نکنید. لایه بیس کات کمک می‌کند که لاک بهتر به ناخن تان بچسبد، در حالی که لایه تاپ کت از رنگ لاک محافظت می‌کند و کمک می‌کند که لاک کنده نشود.

        تاپ کات

        بعد از اتمام مراحل می‌توانید از تاپ کات بر روی ناخن استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید تاپ کات فقط به تاپ شاین‌ها ختم نمی‌شود و شما می‌توانید از تاپ مات برای مات و کدر کردن طراحی و لاک ژل‌های خود استفاده کنید. ایجاد یک حالت مات بر روی ناخن که باعث زیباتر شدن طرح روی ناخن شما می‌شود.

        تاپ شاین(Top shine)

        تاپ شاین کاشت ناخن برای کاشت میکس استفاده می شود و ژل آن را برای براق شدن ناخن و محافظت از لاک می‌توان استفاده کرد. بعد از اتمام مرحله کاشت پودری، لایه‌ای از ژل تاپ شاین روی ناخن قرار داده می‌شود.

        تاپ شاین ناخن ژلی است که در کاشت میکس، بعد از مراحلی که درست مشابه نوع کاشت پودری (آکرولیک) است، برای براق و زیباتر شدن ناخن به آن زده می‌شود و حالت کاشت ژله‌ای را در انتها به آن می‌دهد. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        تاپ شاین

        در نظر داشته باشید تاپ شاین را نمی‌توان برای براق شدن ناخن، روی ناخن طبیعی زد، زیرا دچار ترک خوردگی می‌شود فقط می‌توان آن را روی کاشت آکرلیک و پودری انجام داد. تاپ شاین را باید روی سطح صاف و بدون اثر انگشت استفاده کرد وگرنه پس از خشک شدن تاپ شاین ترک بر می‌دارد.

        طریقه استفاده تاپ شاین بر روی ناخن

        1. بعد از اتمام رنگ آمیزی صدف ناخن با رنگ دلخواه خود نوبت به استفاده از تاپ شاین راستلی برای ایجاد براقیت و استحکام لاک ژل می‌باشیم.
        2. با قلم مخصوص ژل تاپ شاین راستلی را روی صدف ناخن به طور یکنواخت می‌زنیم.(دقت شود ژل بروی پوست اطراف ناخن زده نشود)
        3. ناخن ها را به مدت ۱۶۰-۲۴۰ ثانیه درون دستگاه UV-LED قرار می‌دهیم تا خشک شود.

        لاک ژل شاترکروم(Shutter chrome)

        شاتر کروم یک نوع لاک ژل است که از نظر ظاهری مانند لاک‌های معمولی است که همیشه از آن‌ها استفاده کرده اید ولی از نظر کیفیت به دلیل استفاده از ژل اکلرولیک یا کُرُم در آن‌ها، دوام چندبرابر نسبت به لاک ژل دارند، لاک ژل‌های شاتر کروم همانند لاک ژل معمولی در اثر هوا خشک نمی‌شوند و برای خشک شدن حتما نیاز به دستگاه UV-LED دارند.

        پودر شاتر‌کروم دارای ورقه‌های ریزی است که درخشش بیشتری به ناخن می‌دهد. شاتر‌کروم را می‌توان هنگام کاشت ناخن انجام داد و به دلیل داشتن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها بسیار جذاب بوده و زیبایی طراحی ناخن را دو چندان می‌کند.

        شاتر کروم‌ها

        البته در نظر داشته باشید تمامی شاتر کروم‌ها به صورت پودری و کاشت عرضه نمی‌شوند. بعضی از شاتر کروم‌ها با قابلیت‌های جدیدتر و به صورت ژل لاک و تک مرحله‌ای وارد بازار شده اند.

        طراحی ناخن‌ها برای لاک‌های شاتر کروم نیاز به کمی خلاقیت هم دارد. از لاک شاتر کروم راستلی بر روی ناخن طبیعی و ناخن کاشت شده استفاده می‌کنند. برای طراحی ناخن به شکل اکلرولیک یا کُرُم از ابزاری مخصوص به نام مگنت و یک آهنربای خاص استفاده می‌کنند.

        در فروشگاه اینترنتی ساریکا شاپ این محصول shutte chromeاست و اکریلیک و برقدار است.

        طریقه استفاده ژل لاک شاترکروم 

        1. ابتدا مانیکور و زیرسازی اولیه را انجام دهید.
        2. ضدقارچ بزنید و بر روی سطح ناخن را بافر بکشید و چربی آن را از بین ببرید.
        3. بعد از خشک شدن یک لایه بیس پرایمر بزنید و لبه‌ی آزاد ناخن را با قلم لاک ببندید و سپس داخل دستگاه UV-LED قرار دهید تا خشک شود.
        4. لاک رنگ مشکی را به سلیقه‌ی خود روی ناخن بزنید. (لاک رنگ مشکی بیس مناسب تری را ایجاد می‌کند)
        5. لاک ژل شاتر کروم راستلی را بزنید و دست را داخل دستگاه UV-LED قرار دهید تا خشک شود.
        6. در آخر یک لایه تاپ شاین روی ناخن بزنید تا لاک ژل شاتر کروم راستلی ثابت شود و داخل دستگاه UV-LED خشک نمایید. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        توضیحات

        • لاک شاتر کروم را روی کاشت اکرولیک و کاشت ژل هم می‌توان انجام داد. بعد از انجام مراحل کاشت، یک لایه تاپ شاین بزنید و داخل دستگاه یو وی ال ای دی خشک نمایید.
        • سپس شاتر کروم را زده و روی آن را مجددا یک لایه تاپ شاین بزنید و داخل دستگاه UV-LED قرار دهید.
        • در مواردی که از بیس ژل، تاپ ژل و لاک ژل استفاده می‌نمایید حتما لبه آزاد ناخن را ببندید تا از بلند شدن لاک ژل جلوگیری شود.
        • روی لاک معمولی هم می‌توانید لاک ژل شاتر کروم را بزنید. بعد از زدن لاک معمولی، اجازه دهید تا لاک کامل خشک شود.
        • سپس تاپ شاین بزنید و بعد از خشک شدن داخل دستگاه یو وی ال ای دی، لاک ژل شاتر کروم راستلی را بزنید و مجددا یک لایه تاپ شاین زده و داخل دستگاه UV-LED قرار دهید.

        ژل ‌لاک‌های چشم گربه ای (Cat eye)

        لاک ژل چشم گربه‌ای طرحی جدید است که در دنیای امروزی محبوبیت بالایی دارد. با استفاده از لاک ژل چشم گربه‌ای متخصصان ناخن طراحی ناخن هایتان را طوری انجام می‌دهند تا در نهایت شبیه چشمان گربه شود که به شما خیره شده است.

        طراحی این لاک به گونه‌ای است که ضمن خشک شدن سریع، جلوه صیقلی و درخشان به ناخن‌هایتان می‌دهد. طراحی نهایی این لاک ژل مانند درخشش چشمان گربه می‌باشد به همین دلیل به اسم لاک چشم گربه‌ای نیز معروف است.

        ژل ‌لاک فرقی با ژل ‌لاک‌های عادی ندارد

        این نوع ژل ‌لاک فرقی با ژل ‌لاک‌های عادی ندارد، تنها تفاوت آن داشتن پودر آهن است و به صورت چند بعدی در بازار عرضه می‌شود. ژل لاک‌های چشم گربه‌ای برای انواع ناخن کاشته شده و طبیعی کاربرد دارند. همچنین این محصول برای بانوانی که نمی‌توانند زمان زیادی را صرف خشک شدن ژل کنند، بهترین گزینه است.

        طریقه استفاده ژل ‌لاک‌ چشم گربه‌ای

        1. برای استفاده از لاک ژل چشم گربه‌ای راستلی، ابتدا باید مراحل مانیکور ( تمیز کردن و سوهان کردن و گرفتن چربی) روی ناخن انجام شود.
        2. ضد قارچ بزنید و بعد از خشک شدن آن، با بیس پرایمر سطح ناخن را بپوشانید و صبر کنید تا خشک شود.
        3. ناخن را داخل دستگاه UV-LED قرار دهید تا خشک شود.
        4. لاک ژل رنگ مشکی را به سلیقه‌ی خود روی ناخن بزنید. (لاک ژل رنگ مشکی بیس مناسب تری را ایجاد می‌کند)
        5. لایه‌ای نازک از لاک ژل چشم گربه‌ای راستلی را روی ناخن بزنید و لبه‌ی آزاد آن را ببندید.
        6. مگنت را روی ناخن بگیرید و طرح دلخواه خود را ایجاد کنید و سپس داخل دستگاه UV یا LED خشک نمایید.
        7. در ‌خاتمهُ کار می‌توان از تاپ شاین استفاده نمود.

        ژل لاک‌ اکلیلی و شاین دار

        لاک ژل شاین دار یک نوع لاک است که از نظر ظاهری مانند لاک‌های معمولی است که همیشه از آن‌ها استفاده کرده‌اید ولی از نظر کیفیت به دلیل استفاده از ژل اکلرولیک در آن‌ها، دوام چندبرابر نسبت به لاک دارند، لاک ژل‌ها در اثر هوا خشک نمی‌شوند و برای خشک شدن حتما نیاز به دستگاه UV-LED دارند. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        لاک ژل‌های اکلیکی یا شاین دار به دلیل داشتن تنوع زیادی از رنگ‌ها، محبوبیت زیادی بین بانوان پیدا کرده است و با بکارگیری آن‌ها در طراحی می‌توانید جلوه‌ی زیباتری به ناخن خود بدهید. این محصول فاقد مواد مضر است و هیچ آسیبی به ناخن شما نمی‌زند. ژل لاک‌های اکلیلی در مناسبت‌های مختلف و مجالس عروسی نیز کاربرد دارند. در این نوع ژل لاک طرح های مختلفی اجرا می‌شود و با هر سلیقه ای سازگار است.

        DARK NAIL GEL POLISH یا لاک ژل اکریلیک و یا شاین دار نام دارد که دارای 18 رنگ زیبا با توناژ تیره از برند Rastelli می‌باشد.

        طریقه استفاده ژل لاک‌ اکلیلی

        1. برای استفاده از لاک ژل‌های اکلیلی شاین دار، ابتدا باید مراحل مانیکور (تمیز کردن و سوهان کردن و گرفتن چربی) بر روی ناخن انجام شود.
        2. ابتدا با زدن بیس پرابمر بر روی ناخن و خشک کردن ناخن در دستگاه UV-LED، رنگ دلخواه را از کالیته‌ی ژل لاک رنگ روشن شاین دار انتخاب کنید.
        3.  پس از خشک شدن و گرفتن نوچی لاک ژل از روی صدف ناخن، در صورت افتادن خط و یا عدم پوشش کامل، یک بار دیگر لاک ژل را روی ناخن می‌زنیم تا پوشش کامل شود.
        4. البته این کار فقط برای افراد عادی و مبتدی بوده و مسترها معمولا با یک بار استفاده ژل لاک بر روی ناخن، به علت کیفیت و غلظت عالی ژل لاک راستلی، رنگ، تمام ناخن را کاور می‌کند.
        5. در ‌خاتمه کار می‌توان از تاپ مات و یا تاپ شاین استفاده نمود.

        خصوصیات و کاربرد اُتوی صورت

        یکی از آرزوهای بانوان داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک است. با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های اُتوی صورت به بازار، مراقبت از پوست بسیار آسان‌تر از قبل شده است. اُتوی صورت یکی از به ‌روز ترین فناوری‌های لایه برداری پوست محسوب می‌شود که اغلب توسط متخصصین پوست و کلینیک‌های زیبایی به کار می‌رود که با نام اولتراسونیک یا دستگاه درما اف نیز شناخته می‌شود. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        خصوصیات و کاربرد اُتوی صورت

        خصوصیات و کاربرد اُتوی صورت بر خلاف بوتاکس و جراحی زیبایی همانند دستگاه هیالورون پن روشی غیر تهاجمی و ایمن برای مبارزه و جلوگیری از پیری است. در این متد جوان‌سازی پوست بی خطر و به صورت ایمن انجام می‌گیرد. پاکسازی، لایه برداری، مبارزه و جلوگیری از پیری در این روش از طریق استفاده از کاردک مخصوص یا اسکرابر انجام می‌شود که بعد از استفاده پوست تمیزتر، سالم‌تر و شفاف‌تر به‌نظر می‌رسد.

        لایه‌برداری و زیبایی

        دستگاه‌هایی که برای لایه‌برداری و زیبایی از این تکنولوژی بهره می‌برند، مناسب برای استفاده در خانه‌‌ و هم کاربرد حرفه‌ای و سالنی دارند. در این روش امواج صوتی که از دستگاه اولتراسونیک یا اُتوی صورت خارج می‌شوند به لایه‌های عمیقی از پوست نفوذ می‌کنند و با ایجاد یک ماساژ حرفه‌ای بر روی پوست، باعث افزایش گردش خون در لایه‌های مختلف پوستی خواهند شد.

        از فواید، خصوصیات و کاربرد اُتوی صورت میتوان به درمان بسیاری از مشکلات پوستی مثل منافذ پوستی مسدود شده، چربی اضافی پوست، جوش‌های سر سیاه و سر سفید، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست، اشاره کرد. اولتراسونیک جایگزین بسیار مناسبی جهت لایه برداری با لیزر، تزریق کلاژن و بوتاکس و کلیه‌ی خدمات تهاجمی است.

        مزایای اُتوی صورت

        اُتوی صورت با تولید ارتعاشات صوتی در فرکانس پایین به عمق پوست نفوذ میکند و باعث از بین رفتن آلودگی‌های مختلف از روی پوست می‌شود. در ابتدا بهتر است بدانید که این فرآیند ایمن، بی خطر و آسان است و هیچگونه قرمزی و درد را به همراه ندارد و همچنین برای افرادی که بیماری‌های پوستی دارند هم قابل استفاده است و خطری را در پی ندارد.

        هنگامی که امواج فراصوت وارد بدن می‌شود بدن با واکنش‌های متفاوتی رو به رو خواهد شد. این امواج توسط عضلات، تاندون‌ها واستخوان‌ها جذب می‌شوند. کلیه این مراحل باعث افزایش دمای بافت‌های مجاور خواهد شد که این نیز به نوبه خود منجر به افزایش اکسیژن مورد نیاز سلول‌ها شده و در نهایت به دفع مواد زاید کمک می‌کند. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        اُتوی صورت

        در استفاده از خصوصیات و کاربرد اُتوی صورت باید بدانید هرچه فرکانس اولتراصوت کمتر باشد، امواج به لایه‌های بیشتری در زیر پوست نفوذ می‌کند. تاثیرات این درمان شامل جداسازی آرام سلول‌های مرده پوست، مناسب برای جوش‌های سرسیاه بینی، روشن کردن سیاهی اطراف چشم، افزایش متابولیسم سلولی پوست، رفع افتادگی و پف چشم‌ها، کاهش چین و چروک پوست، درمان آکنه و کک و مک خواهد بود. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

         استفاده و آموزش کار با اُتوی صورت

        1. دستگاه را به مدت 2 الی 3 ساعت به برق بزنید.
        2. صورت خود را با شوینده مناسب به خوبی بشویید.
        3. به سطح پوست خود ژل رسانا یا تونر بزنید.
        4. سر دستگاه را روی پوست قرار داده و به آرامی حرکت دهید.
        5. با حرکت دادن آرام دستگاه روی پوست متوجه تمیز شدن و برداشته شدن سریع جوش‌های سر سیاه و آکنه‌ها خواهید شد.

        باید‌ها و نباید‌های اُتوی صورت

        • افراد با پوست‌های چرب ۲ الی ۴ بار در هفته و  پوست خشک ۱ الی ۳ بار در هفته می‌توانند از اتوی صورت استفاده کنند.
        • دستگاه اتوی صورت نسبت به ضربه کمی حساس است مراقب باشید تا ضربه ی شدیدی به آن وارد نشود.خصوصیات و کاربرد اُتوی صورت درما اف التراسونیک شامل جوانسازی و درخشندگی پوست، کاهش خطوط و چین و چروک پوست، شادابی پوست و روشن کردن سیاهی اطراف چشم می‌باشد.
        • از سرم‌های ویتامینی مخصوص و ژل‌های محلول در آب استفاده شود.
        • دستگاه هرگز نباید در ناحیه درونی بدن مانند دهان، بینی و غیره استفاده شود.
        • سر دستگاه بعد از هر بار استفاده باید تمیز و با الکل ضد عفونی شود.
        • نباید از دستگاه بر روی زخم‌های باز یا مناطق عفونی استفاده شود.
        • اتوهای صورت برای پوست‌های حساس بسیار مناسب هستند.

        قیمت دستگاه‌ اُتوی صورت

        اُتوی صورت درما اف التراسونیک بهترین و مناسب‌ترین اتوی صورت ساخته شده تا به امروز است! دستگاه درما اف فراصوتی بوده و کاربردی حرفه‌ای دارد و در عین حال برای استفاده در خانه‌‌ نیز بسیار مناسب می‌باشد. این دستگاه با کمک توان الکترونیکی فراصوتی یون‌ها، حبابه‌ای بسیار ریز با سرعت بالا تولید‌‌ می‌نماید که کمک به جوانسازی، تمیز کردن و پاکسازی و تغذیه پوست شما‌‌ می‌نماید.

        اُتوی صورت

        اُتوی صورت جزء دستگاه‌های حرفه‌ای زیبایی بوده که به طور موثر و با سلامت کامل به زیبایی شما‌‌ می‌افزاید. قیمت دستگاه اُتوی صورت درما اف التراسونیک  حدودی بین 800.000 تا 1.300.000 تومان را به خود اختصاص داده که داشتن گارانتی رسمی تفاوتی در قیمت را باعث خواهد شد.

        نقش کراتین در سلامت مو‌ها

        نقش کراتین در سلامت مو‌ها برای خانم‌ها و آقایانی که از موهای وز خسته شده‌اند و می‌خواهند برای مدتی هم که شده از صاف بودن موهای خود لذت ببرند بسیار مهم خواهد بود. امروزه با وجود مواد و دستگاه‌هایی که در سالن‌های آرایش و زیبایی وجود دارد لخت بودن موها دیگر آرزوی دست نیافتنی نخواهد بود.

        کراتین (Keratin) در اصل یک نوع پروتئین است که به طور طبیعی در موها وجود دارد. کراتین پروتئین سازنده‌ی مو، ناخن و پوست بدن انسان است که در حقیقت باعث نرم شدن و صاف شدن و درخشندگی موها تا ماه‌ها می‌شود. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        زمان احیا مو با کراتین

        اگر موی سر بعد از رنگ و مش‌های مکرر و یا کار با مواد شیمیایی دچار بد فرمی و بد حالتی می‌شود یا اینکه حالت وز به خودش می‌گیرد و خشک و بی آب می‌شود، نشان می‌دهد که زمان احیا مو با کراتین رسیده است.

        از دید پزشکی یا نگاه علمی موهای طبیعی ما در بهترین حالت و کیفیت است که عواملی مانند رنگ کردن، اتو کشیدن، سشوار کشیدن دائم و استفاده از مواد شیمیایی مختلف، باعث نابودی موهایمان می‌شود. کراتینه کردن مو فقط مناسب موهایی است که بسیار وز، مجعد و قابل شانه کردن نیستند.

        کراتینه مو به معنی نرم کردن فولیکول‌های آسیب دیده مو

        کراتینه مو به معنی نرم کردن فولیکول‌های آسیب دیده مو به منظور داشتن موهای لخت و نرم است. در هنگام کراتینه کردن مو از محلولی استفاده می‌شود که با موها ترکیب شده و کتیکول مو را به دلیل نبودن کراتین در موهای آسیب دیده ترمیم می‌کند. نقش کراتین در سلامت مو‌ها به وجود آمدن موهایی صاف، لخت و براق خواهد بود.

        می‌توان گفت که به طور متوسط کراتینه کردن مو بین 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد. ماندگاری کراتینه به این بستگی دارد که چقدر از موهای خود مراقبت می‌کنید. پیشنهاد می‌شود که موهای خود را هفته‌ای یک تا دو بار شستشو داده و از پکیج شامپو و نرم‌کننده‌های بدون سولفات و نمک استفاده کنید تا ماندگاری موهایتان حفظ شود.

        کراتین‌ها تا ۷۰ الی 100 درصد احیا دارند

        کراتین‌ها تا ۷۰ الی 100 درصد احیا دارند و ۳۰ درصد هم صافی ایجاد می‌کنند و برای فرم دهی و ضخامت تارهای مو آسیب دیده استفاده می‌شوند. پیش از استفاده از کراتین اگر مبتلا به بیماری پوستی پسوریازیس هستید حتما با یک متخصص پوست مشورت کنید.

        دسته‌بندی محصولات کراتین مو

        کراتینه برزیلی

        کراتینه برزیلی، وز مو را از بین می‌برد و موها را صاف می‌کند در حالی که حجم موها را نیز حفظ می‌کند. کراتینه موی برزیلی برای کسانی مناسب است که موهای خیلی فر دارند که به رطوبت نیز بسیار حساس است. روش کراتینه کردن برزیلی به این صورت است که مواد کراتین مو را بر روی موها می‌گذارند، سپس با یک برس گرد فلزی و سشوار موها را خشک می‌کنند.

        سپس توسط یک اُتو موی حرفه‌ای، موها را صاف می‌کنند. البته به یاد داشته باشید نکات و روش صحیح سشوار کشیدن مو بعد از کراتینه کردن مو بسیار مهم خواهد بود. ماندگاری کراتینه برزیلی، بین ۳ تا ۶ ماه می‌باشد. در این روش موها با روغن‌های ضروری و مفید به خوبی تغذیه می‌شود در حالی که یک لایه از پروتئین روی موها را پوشانده و باعث صافی و نرمی آن می‌شود.

        کراتینه احیایی

        کراتینه احیایی، وز موها را از بین می‌برد درحالی که حالت و فر موها را حفظ می‌کند. برای کسانی مناسب است که فر موهایشان را دوست دارند ولی بدون استفاده از کلی محصول فر کننده، موهایشان را نمی‌توانند طوری که دوست دارند حالت بدهند. کراتینه احیایی برای کسانی که موی مجعد دارند بسیار مناسب است و فرمالدئید آزاد نمی‌کند.

        در این روش آرایشگر، موهای شما را از ریشه تا نوک، با مواد کراتینه مو می‌پوشاند. سپس توسط سشوار و یک اُتو موی سرامیکی موها را صاف می‌کنند. بعد از این پروسه شما تا حدود سه ماه حالت دهی و صاف کنندگی راحتی را تجربه خواهید کرد.

        مضرات کراتینه کردن مو

        مضرات کراتینه کردن موها فروشگاه ساریکاآگاهی داشتن در مورد مشکلات و مضرات و نقش کراتین در سلامت مو‌ها حق هر شخصی است که تصمیم به انجام کراتین تراپی دارد. مواردی که در زیر بیان می‌شود نسبی بوده و برای افراد مختلف با توجه به نوع، جنس مو و همچنین پوست سر متفاوت خواهد بود.

        ریزش و نازک شدن

        یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کراتینه کردن مو ریزش موها است. دیده شده که بسیاری از افراد موهایشان پس از نخستین شست و شو از ریشه کنده شده است. در بسیاری از اوقات نازک شدن مو در طی چند هفته پس از انجام این کار دیده شده است. در این شرایط مراجعه به پزشک متخصص برای بررسی علت ریزش مو ضروری و ممکن است نیاز به مصرف داروهای ضد‌ریزش مو باشد.

         آلرژی یا حساسیت

        مثل سایر مواردی که برای مو انجام می‌شود، کراتینه کردن مو نیز با بروز واکنش‌های آلرژیک در تعدادی از افراد همراه بوده است. این علایم شامل خارش و دانه‌های قرمز رنگ است که علایم معمول حساسیت محسوب می‌شوند. باید توجه داشته باشید اگر زمینه آلرژی دارید، در انتخاب این روش کمی تامل کنید و مراقبت های پوستی را در نظر بگیرید.

        سرطان

        عنصر استفاده شده در کراتین که قدرت صاف‌کنندگی موها را به ارمغان می‌آورد فرمالدئید نام دارد. اگر چه بیشتر سالن‌های زیبایی از ماسک‌های مو برای پاک کردن فرمالدئید استفاده می‌کنند ولی هیچ روشی وجود ندارد که از جذب مقدار بسیار کم فرمالدئید از سطح پوست پیشگیری کند و عامل بیماری زا محسوب می‌شود.

        ممنوعیت برای بانوان باردار

        به زنان باردار توصیه می‌شود که موهای خود را کراتینه نکنند. این کار ممکن است برای سلامتی آنها و برای سلامتی فرزندشان، خطرآفرین باشد. درمان با کراتین موجب آزاد شدن فرمالدئید می‌شود. ماده‌ای شیمیایی که حتی آرایشگران را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        مزایای کراتینه کردن مو

        افرادی که کراتینه کردن را روی موهایشان تجربه کرده‌اند، یک سری مزایا را گزارش داده‌اند. نتیجه بستگی به نوع و بافت موی شما و هم چنین به اینکه موهای شما چقدر سالم یا ضخیم است دارد. روش‌های کراتینه کردن مو و همچنین محصولات مختلف نتایج متفاوتی خواهند داشت.

        مناسب برای انواع موها

        کراتینه کردن مو روشی است که برای انواع موها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این بابت محدودیت ندارد. فرقی نمی‌کند که موهای شما مجعد باشد یا فر، صاف باشد یا حالت‌دار و حتی رنگ شده باشد یا خیر. در هر صورت می‌توانید کراتینه مو انجام دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

        حالت‌دهی آسان موها

        وقتی موهای خود را کراتینه می‌کنید، حالت دهی به آنها راحت تر می‌شود و موها به آسانی حالت می‌گیرند. برای اینکه به موهای خود حالت بدهید لازم نیست حرارت وسیله‌های مربوطه مثلا اُتو مو را بیشتر کنید یا از محصولات مختلف استفاده کنید. در نتیجه موهای شما در معرض آسیب کمتری در برابر مواد شیمیایی قرار می‌گیرد.

        بهبود کیفیت موها

        نقش کراتین در سلامت مو‌ها و همچنین ساختار آن باعث پر شدن حفره‌های ساقه مو خواهد شد. در نتیجه موهای شما ساختار و بافتی نرم‌تر و براق‌تر پیدا می‌کنند و از میزان وز شدن و خشکی آن جلوگیری می‌شود.

        تقویت ساختار موها

        موادی که برای کراتینه مورد استفاده قرار می‌گیرند، سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز مو هستند. استفاده از این مواد نه تنها باعث از بین رفتن وز مو می‌شود و موها را صاف و نرم می‌کند، بلکه ساقه مو را تقویت می‌کند. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت، موهای شما ظاهری سالم‌تر و جذاب‌تر داشته باشند.

        تشخیص خوب از بد با خودتان

        اگر می‌خواهید کراتین خوب را از بد تشخیص دهید کار سختی در پیش دارید اما می‌توانید با چند بار شرکت در روند کراتینه کردن مشتریان داوطلب در سالن‌ها از این روند تا‌حدی مطمئن شوید. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        آرایشگران در روند کراتینه کردن

        آرایشگران در روند کراتینه کردن، بعد از تقسیم مو به قسمت‌های مختلف کراتین را روی لایه‌های نازکی از مو مالیده و بعد با کمک اُتو یا سشوار مخصوص شانه کردن آن را آغاز می‌کنند. اما بهتر است که آرایشگر مربوطه با بررسی جنس و مقاومت موی شما در برابر مواد، کراتینه کردن را از قسمت‌های عقب سر آغاز و با دقت در آغشته کردن قسمت‌های مختلف مو به کراتین تا جلوی سر پیش بیاید.

        این کار برای افرادی که موهای آسیب‌پذیر و نازک‌تری دارند با تمهیدات ویژه‌تری انجام می‌گیرد به این ترتیب که در هر مرحله از نرم‌کننده‌های مخصوص استفاده می‌شود تا ضمن به حداقل رسیدن آسیب‌های احتمالی به بهتر شدن ظاهر موها کمک شود. رعایت نکردن نکات مهم در انتخاب شامپو مناسب مو برای این دسته از افراد بدون شک ریزش و کچلی را در آینده به همراه خواهد داشت.

        بررسی پرینتر ناخن O’۲Nails

        امروزه طراحی ناخن به یکی از محبوب‌ترین خدمات ناخن تبدیل شده است. هنری که معمولا بعد از مانیکور و پدیکور بر روی ناخن‌های دست و ناخن‌های پا انجام می‌شود و همچنین به یاد داشته باشید داشتن ناخن‌های زیبا موجب می‌شود دستان زیباتری نیز داشته باشید.

        در کاشت ناخن علاوه بر دوام و ماندگاری، طراحی ناخن از اهمیت بالاتری برخوردار است چون ناخنکار با حرفه‌ای بودن دیزاین یا کاشت، کار خود را به رخ همکاران و مشتری‌هایش می‌کشد. اما در زمینه تزیین و زیبایی ناخن هیچ چیز جای لاک زدن و طراحی ناخن را نمی‌گیرد.

        تکنیک‌ها

        امروزه با ایجاد تکنیک‌های مختلف برای طراحی ناخن مدل‌های متنوعی نیز برای خلق این هنر بر روی صدف ناخن شکل‌گرفته است که از جذابیت و خلاقیت‌های خاصی نیز برخوردار هستند. با توجه به نوع درخواست مشتریان انواع مختلفی از طراحی‌های ناخن انجام می‌شود.

        در برخی موارد این نوع طراحی‌ها کاملاً بداهه بوده و به‌صورت یک طرح جدید به ثبت می‌رسد. طراحی ناخن‌ها برای مراسم‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد و یا در صورت عدم وجود مراسم به‌صورت ساده و یا رسمی‌تر این نوع طراحی‌ها بر روی ناخن‌ها انجام می‌شوند.

        اغلب طراحی‌های ناخن

        اغلب طراحی‌های ناخن برای مراسم‌های مناسبتی پرنقش و نگارتر و با براقیت بیشتری انجام می‌شود. طراحی ناخن برای عروس یکی از این موارد است که امروزه نیز بسیار مرسوم شده است. از دیگر موارد می‌توان به طراحی ناخن برای جشن‌های تولد اشاره نمود.

        اگر نمی‌توانید هر دو هفته برای طراحی ناخن به آرایشگاه بروید، یا این‌که خیلی عاشق انجام هنر طراحی ناخن خود هستید در این مطلب ابزار جدید طراحی ناخن را معرفی می‌کنیم که هر ایده یا طراحی که دوست دارید را با داشتن آن‌ می‌توانید خلق کنید. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        معرفی جدیدترین تکنولوژی دستگاه طراحی ناخن

        وقتی‌ صحبت از چاپ‌گرها می‌شود، ذهن عموم مردم به سمت چاپ‌گرهای کاغذ می‌رود که روزانه با آن سر و کار داریم. علت این امر رشد نسبتا آرام تکنولوژی طی‌ دهه اخیر در این زمینه است. چاپ‌گرهای سه‌بعدی آخرین دستاورد چشمگیر و پر قدرتی است که در ابعاد صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

        اگر جویای محصولاتی جدیدتر در رابطه با چاپ‌گر‌ها باشید، باید بدانید پرینتر‌ ناخن جدیدترین محصولی است که اخیراً روانه بازار شده است. نحوه کار با این دستگاه بسیار راحت و سریع است، تا استفاده آن برای عموم امکان پذیر باشد.

        نحوه کارکرد این چاپ‌گرها

        نحوه کارکرد این چاپ‌گرها همانند چاپ‌گرهای کاغذی است و با اتصال آن به گوشی یا تبلت، می‌توانید عکس دلخواه خود را بر روی ناخن خود چاپ کنید. فرقی‌ نمی‌کند که ناخن شما مصنوعی باشد یا طبیعی، مادامیکه انگشت خود را در محل مناسب درون دستگاه قرار دهید، ظرف مدت 35 ثانیه عکس دلخواه بر روی انگشتتان چاپ می‌شود. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        پرینتر ناخن اختراع ثبت شده شرکت تایجی الکتریک می‌باشد که در مرور زمان، تحقیق و آزمایش مدل های V6 ، V9 و ‏.‏‏.‏‏.‏ طی 13 سال به اوج خود رسیده، مدل V11 این محصول بسیار پیشرفته‌تر از نسل‌های قبلی آن است که با قیمتی اقتصادی در سال 2016 برای اولین بار تولید شد.

        بازار مد و زیبایی چین

        پس از تست در بازار مد و زیبایی چین و اخذ گواهینامه‌های معتبر جهانی به بازار اروپا و آمریکا و بیش از 80 کشور جهان صادر می‌شود‏.‏ پرینترهای ناخن به عنوان چاپگر عمل می‌کنند تا طرح‌های تخیلی و تزئینی را روی ناخن‌های شما یا مشتریانتان چاپ کنند.

        فناوری پرینتر ناخن O’2Nails یک روند نوظهور در مراقبت از ناخن در سراسر جهان است. با امکان چاپ تصاویر با کیفیت بالا بر روی ناخن مصنوعی یا طبیعی در چند ثانیه، این یک روش هوشمندانه برای کسب درآمد از سالن شما با یک محصول جدید و جالب است.

        بررسی دلایل خرید دستگاه پرینتر ناخن 

        امروزه بازار کار طراحی و خدمات ناخن بسیار پر رونق است. یکی از شیوه‌های خاص برای طراحی ناخن، بکارگیری از دستگاه پرینتر ناخن است. دلایل زیادی برای خرید پرینتر ناخن وجود دارد. در متن زیر به بررسی بعضی از دلایل خرید دستگاه اشاره شده است.

        • طراحی ناخن با یک کلیک

        o2nails ساریکا شاپ ویژگی‌ها و قیمت پرینتر ناخن اتونیلزدستگاه پرینتر ناخن هرگونه طرح، الگو را روی انواع ناخن طبیعی و مصنوعی چاپ می‌کند. هرگونه طرحی را می‌توان تنها با فشردن یک دکمه از تلفن همراه، در مدت 35 ثانیه چاپ کرد.

        کافیست WIFI پرینتر را روشن کرده و با استفاده از طرح‌های از قبل انتخاب شده در تلفن همراه، طرح را روی ناخن خود پرینت بگیرید. تمرکز این تیم، وارد کردن هنر طراحی ناخن به دنیای فشن و مد است. با دانلود اپلیکیشن O’2Nails می‌توانید از طراحی ناخن خود بدون اتلاف وقت برخوردار شوید.

        • سرعت کار و سودهی بالا

        دستگاه پرینتر ناخن به منزله یک سرمایه گذاری با سوددهی مناسب است. عامل تاثیرگذار بر افزایش درآمد، بالا رفتن سرعت کار شماست. واضح است که با بالا رفتن سرعت کار شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه، ناخن‌های زیادی را طراحی کنید. با استفاده پرینتر ناخن، میزان مواد مصرفی کاهش پیدا کرده و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

        • متمایز و متفاوت باشید

        پرینتر ناخن به شما کمک می‌کند که از ناخنکاران و سایر سالن‌های ارائه دهنده خدمات ناخن متفاوت باشید و با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی باعث جذب مشتریان بیشتر شوید. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        به وسیله این موضوع، بیشتر از قبل معروف می‌شوید و مشتریان بیشتری را به سالن یا آموزشگاه خود جذب می‌کنید. فراموش نکنید مشتریان به دنبال طراحی جدید و دریافت خدمات جدید به نسبت دیگر سالن‌های خدمات ناخن هستند.

        پرینتر ناخت o2nails در تقابل و تعارض با سایر روش‌های طراحی ناخن قرار ندارد. بلکه عامل تکمیل کننده که باعث می‌شود ابزار طراحی شما تکمیل و به روز باشد. می‌توانید گزینه‌های بینهایت طراحی در مقابل مشتری قرار دهید و به او حق انتخاب دهید.

        • بارگذاری انواع طرح و تصویر

        دستگاه پرینتر ناخن می‌تواند با دقت جزییات بسیار ظریف عکس‌ها، حتی چهره افراد، سگ، گربه و … را طراحی کند. این مسئله باعث می‌شود که به ویژه در مناسبت هایی مانند مراسم عروسی، ولنتاین، هالویین، روز مادر، نوروز و… بتوانید طراحی‌های خیره کننده و خاصی نسبت به سایر سالن‌های خدمات ناخن داشته باشید.

        • تکمیل ابزار طراحی ناخن

        دستگاه پرینتر ناخن O’2Nails در تقابل و تعارض با سایر روش‌های طراحی ناخن قرار ندارد. بلکه عامل تکمیل کننده که باعث می‌شود ابزار طراحی شما تکمیل و به روز باشد و گزینه‌های بینهایت طراحی در مقابل مشتری قرار دهید و به او حق انتخاب دهید.

        همین دلیل باعث می‌شود تعداد مشتری‌های شما افزایش و کار شما به عنوان یک سالن ناخن یا ناخنکار، بی رقیب باشد. همچنین تیم طراحی ناخن O’2Nails برترین تیم طراحی در جهان را داراست. سشوار خانگی فروشگاه پوریا کالا

        • حذف مشکلات روش‌های طراحی

        طراحان ناخن نسبت به نحوه انجام کار خود و خم شدن و نشستن‌های طولانی مدت دچار آسیب‌های شدیدی در نواحی گردن و کمر و ستون فقرات هستند. استفاده از پرینتر ناخن باعث می‌شود که این مشکلات طراحی در خدمات ناخن  به کمترین حد ممکن برسد و سلامت را به طراحان ناخن باز گرداند.

        قیمت پرینتر ناخن O’2Nails

        قیمت پرینتر ناخن O’2Nails مدل V11 به همراه تمامی تجهیزات و گارانتی رسمی در ساریکا شاپ با قیمتی پایین تر از بازرگانی‌های دیگر به فروش می‌رسد. مدل V11 در بین تمامی مدل‌های شرکت O’2Nails  برگزیده شده و فروش بالا و قیمت بسیار قابل قبولی دارد که کیفیتش بعد از استفاده گویای این واقعیت می‌باشد.

        قیمت پایه دستگاه 890$ می‌باشد که با توجه به هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های گمرک جمهوری اسلامی ایران باید با قیمت حدودی 30 میلیون به فروش برسد. شما می‌توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان ساریکا شاپ در ارتباط باشید و قیمت روز دستگاه پرینتر ناخن O’2Nails مدل V11 را استعلام فرمایید.

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        ارزان میفروشیم چون تولید کننده هستیم

        ضمانت تعویض و برگشت محصول تا 48 ساعت

        جدید ترین مدل روز را از ما بخواهید

        موبایل:09397562786

        دانلود اپلیکیشن

        ایمیل: info@poriakala.ir

        پرداخت
        مقایسه محصولات
        سبد خرید

        سبد خرید
        ورود

        هنوز حساب کاربری ندارید؟

        فروشگاه
        سایدبار
        0 علاقه مندی
        0 محصول سبد خرید
        حساب کاربری من